Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Masz tam dwa przekaźniki - zapewne jeden od kierunkowskazów a drugi od odcięcia zapłonu. Zrób zworkę na stykach przekaźnika po kolei na każdym i będziesz wiedział który jest od kierunkowskazów a który od odcięcia zapłonu.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Może coś takiego?
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Fachowiec poszedł na łatwiznę i podpiął przekaźnik z odcięciem zapłonu do centralki lub sterownika centralnego zamka.Powinieneś prześledzić gdzie jest ten przekażnik i odłączyć go.Takie jest moje zdanie ale mogę się mylić.
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego.
Na schematach autoalarmów serii DOG przekaźnik odcięcia zapłonu zawsze jest podpinany pod dwa czarne przewody. Na schemacie widać że jest to przekaźnik NO więc w razie braku zasilania z centralki bądź uszkodzenia cewki przekaźnika, samochód zostaje unieruchomiony.
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Szukaj zewnętrznego przekaźnika realizującego odcięcie zapłonu. Może być wszędzie. Zamieść lepsze zdjęcia centralki alarmu - szczególnie od strony złącza przewodów.
Zamierzam sobie zrobic odcięcie zapłonu w samochodzie i musze się nauczyc używać przekaźników. Znalazłem w domu już dwa przekaźniki: Elmot typ 541 i typ 561. Mają one po pięć wyjść ponumerowanych następująco: 87, 86, 87a, 85, 30. Na pewno dwa służą do sterowania załączania i wyłączania obwodu (+ i -) i dwa pod które podłączymy odcinany obwód. Tylko...
ale tAK NIE może być Może, podaj zasilanie z kierunku przez przekaźnik, po włączeniu zapłonu przekaźnik odetnie zasilanie na wyłącznik. Albo jak pisze T5, sygnały rozdzielone diodami z obu kabli siłownika zamka, wtedy zapali halogeny po zamknięciu i otwarciu zamka.
NA początek nie pisz "stycznik" tylko włącznik, na przekaźniku masz opisy wyprowadzeń : 85 i 86 - zasilanie cewki przekaźnika 30 - zestyk stały 87 - styk normalnie zwarty 87a - styk normalnie rozwarty czyli, ty to co chcesz "odciąć" podłączasz do 30 i 87a zasilanie przekaźnika przez włącznik podajesz na 85 i 86
Witam. Pozwoliłem sobie skorzystać z schematu który znalazłem na forum. http://obrazki.elektroda.net/74_12622801... Wszystko działa i jest ok. Teraz chciałbym jeszcze do tego dołożyć konieczność trzymania oryginalnego przycisku przy rozruchu. Myślałem o odcięciu rozrusznika, czy do tego jest mi potrzebny przekaźnik? Czy po prostu mogę się wciąć w...
Polecam alarm legendford z pozycji trzeciej Twojej listy. Montuje je już od kilku lat i jak dotąd nie było z nimi problemów. Posiada wszystko co potrzeba, z możliwością programowania większości funkcji, aby w miarę skutecznie zabezpieczyć autko. Do kompletu dokupiłbym czujniki ultradżwiękowe za ok 40PLN i przekaźnik odcięcia zapłonu bo w tym zestawie...
Ale żarówki raczej nie podtrzymują zapłonu. Podtrzymują, obwód zamyka się przez inne odbiorniki. Pojawia się efekt podtrzymania zapłonu jak przy odcięciu zapłonu robionym z przekaźnika i diody prostowniczej
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Problem rozwiązany, odcięty przekaźnik sterujący zapłonem, błędy nie wchodzą.
Ja bym jednak sprawdził tą kostkę i złącza od niej tak jak kolega podpowiada i przekaźnik 109. Pozdrawiam.
Moja teoria - masz albo miałeś w aucie autoalarm. Ten przekaźnik w kolumnie może robić za odcięcie zapłonu (pomijam lokalizację, ale fachowość widoczna na zdjęciach - wetknięty przewód pod bezpiecznik - nie wróży wysokiej). Te dwa przekaźniki o jakich mowa mogą sterować centralnym zamkiem (zamknij/otwórz). Zasugerowałem się tym, ze z tej samej wiązki...
mam alarm z funkcją odcięcia zapłonu (układ wykonawczy to przekaźnik) ale nie wiem gdzie sie z nim wpiąć?
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
Zmierzyłem pobór prądu i wynosi on 150mA. Czy da się jakoś inaczej wykorzystać to wyjście podające 12v po załączeniu zamka - do odcięcia zapłonu?
KD2000+przekaźniki
Pierwsza sprawa: Tzw. Druga sprawa: Przewód koloru żółtego, to masa pojawiająca się po uzbrojeniu centralki. Podłączasz ją do cewki przekaźnika odcięcia zapłonu. Drugi zacisk cewki przekaźnika podłącz do tzw. Trzecia sprawa: Wyjście dodatkowego kanału umożliwiającego np. otwarcie bagażnika. Sterowanie masą o obciążalności wyjścia max 500mA. Czwarta...
Odcięcia zapłonu niema napewno przekaźniki były podmieniane i jest cały czas to samo gaśnie podczas jazdy
Zrób odcięcie zapłonu na przekaźniku w ten sposób, że na NC podaj stałą masę COM podłącz w kierunku instalacji a NO w stronę stacyjki. Przy takim podłączeniu w stanie spoczynku wszędzie na stykach ACC masz masę i kiedy złodziej będzie chciał podać na kurtko zapłon to gdzie tylko poda to wywali mu zwarcie.
Witam. Moje pierwsze wrażenie - układ zmniejszający bezpieczeństwo jazdy np. awaria przekaźnika i odcięcie zapłonu podczas wyprzedzania. Lepiej stosować przekaźniki bistabilne. Dodatkowo w układzie brakuje diody separującej obwód zapłonowy (załączany stacyjką) od obwodu stale zasilanego. Pzdr.
Jakies propozycje??
Koledze chodziło o to że w nie stosuje się takiego rozwiązania ponieważ gdyby rozłączyło Ci zapłon podczas np. wyprzedzania lub na przejeździe kolejowym to sam dokończ jakby mogło się skończyć
Dokładnie tak jak pokazuje schemat. Do + po stacyjce podłączasz żółty z alarmu i żółty z gniazda przekaźnika.
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź, a czy odcięcie zapłonu/rozruchu realizuje się też poprzez can na poziomie komputera, czy trzeba ładować przekaźnik odcięcia zapłonu?? d-t
Kolory przewodów powinny być takie jak napisałeś. Sterowanie jest na nich impulsami (+). Do centralki alamu musisz dołożyć dwa przekaźniki i zmienić nimi biegunowość. W załączniku znajdziesz resztę. Pozdrawiam.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
ja miałem parę takich przypadków i winą było odcięcie zapłonu (alarm wypalone styki na przekaźniku) więc zanim zaczniesz coś wymieniać zlokalizuj centralkę alarmu i sprawdż odcięcie .
A jak wygląda sprawa odcięcia zapłonu? Też bedzie szedł po canie i nie trzeba nic extra podłączać? Nie Centralka, którą wybrałeś posiada wyprowadzone trzy kable ze styków przekaźnika odcięcia zapłonu. Masz COM, NO, NC
Czyli powinien to być przekaźnik odcięcia zapłonu jak napisano na centralce?
alarm prestige 150 Mx Centralka posiada zewnętrzny przekaźnik odcięcia zapłonu, jednak instalatorzy często montowali 2-3 przekaźniki połączone równolegle. Dzięki temu były odcinane 2-3 niezależne obwody, (np. rozrusznik, pompa paliwa, zapłon, ...).
Co wymieniać? Alarm, czy przekaźnik? Najpierw znajdź i zneutralizuj odcięcie - wiedz co zrobić, aby odpalał - później wolna wola... Mam podobny "problem", ale swój już unieszkodliwiłem - mogę bawić się dalej, czy to się alarm psuje, czy instalacja w samochodzie. Cały czas jest gorący? Może wskazywać na to, że jest cały czas zasilany. Wymieniać, nie...
Masz jeszcze do sprawdzenia immobilizer. Nie ma w aucie jakiegoś dokładanego alarmu z odcięciem zapłonu?
Od teorii: przekaźnik to sterowany małym prądem wyłącznik duzej mocy. Czyli sterując przekaźnikiem z małęgo układu, który nie wytrzyma dużego obciążenia możesz załączyć właściwie dowolną moc. Zależne jest to od budowy samego przkaźnika: od obciązalności jego styków. W samochodach stosuje się przekaźniki o obciązaslności 10 - 20 A do obwodów świateł,...
Centralny zamek/alarm z funkcją odcięcia zapłonu. Po rozbrojeniu załącza przekaźnik przez który puszczasz zasilanie radia (oczywiście zasilanie po kluczyku, nie podtrzymanie pamięci podłączone bezpośrednio do akumulatora) zamiast odcięcia zapłonu/rozrusznika
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
Ale ten kabel o którym mowa jest wykozystywany do przekaźnika odcięcia zapłonu, jak to połączyć z c. zamkiem, może mi podpowiesz?.
po wyłączeniu wtyczek 85 i 86 - auto bez karty odpala Uważam więc, że to jest inny produkt firmy DEST. Być może autoalarm DOG 25, 30 lub 70 SPiiD https://obrazki.elektroda.pl/5406349700_... W autoalarmach DOG, odcięcie zapłonu realizowane było na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku ze stykami NC. Szukaj w kabinie centralki: http://obrazki.elektroda.pl/2768200100_1...
Chciałbym zabezpieczyć swoje auto przed kradzieżą dodatkowym swoim patentem. Witam Kolegę, stare czasy mi się przypomniały :) najlepszym rozwiązaniem są właśnie własne zabezpieczenia. Kiedy mój Ojciec kupił swojego pierwszego maluszka (fiat 126p) postanowił go zabezpieczyć po tym jak na parkingu włamano się do kilku aut. Decyzja padła na odcięcie zapłonu...
Jaka to centrala. Wygląda na to że 85 masz podłączone na masę zasilania centrali a nie pod sterowanie odcięciem zapłonu.
A mógłby ktoś podać dokładny symbol tego przekaźnika dwusekcyjnego??
Odetnij pompę paliwa i już :) bodajże różowy w progu o ile dobrze pamiętam. pozdr
odciąłem przekaźnik zapłonu Odetnij zasilanie pompy paliwa bezpośrednio przy zbiorniku paliwa i osłoń "okno rewizyjne" pod tylną kanapą arkuszem blachy zanitowanej a nie przykręcanej.
Skoro odcinasz + "po stacyjce" to nie będziesz miał zasilania dla diody bo kluczyk będzie wyjęty, a więc dioda nie będzie świeciła. Nie lepiej zastosować gotową blokadę sensorową za kilkadziesiąt złotych niż bawić się w takie wynalazki? Ja, do proponowanego układu, dołożyłbym kondensator elektrolityczny równolegle z cewką przekaźnika, aby niwelować...
Witam, chciałem dodatkowo założyć bezobsługowy immobiliser (np. Proxima) do Laguny III phI (firmowy immo, alarm Cobra). Urządzenie odcina zapłon (lub inny obwód) gdy nie wyczuje transmitera, który kierowca posiada przy sobie. Proszę o pomoc : 1. gdzie znajdę +12V po zapłonie (kabelek, przekaźnik) w kabinie ? 2. gdzie zrobić dodatkowe odcięcie zapłonu...
Pompa paliwa - brązowo/żółty od skrzynki bezpieczników przy niebieskim przekaźniku.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
czy wiesz jaki jest alarm i jakie odcięcie? Sprawdź zasilanie obydwu elementów. może się odpieło. Może przekaźnik wykonawczy padł?
Jak podasz informacje jakie obwody chcesz odcinać to dowiesz się jakie trzeba przekaźniki. Na pompę paliwa wystarczy 8A ale już na zapłon trzeba 30A.
Jako przekaźnik do odcięcia zapłonu najlepiej zastosować taki standardowy - jak np. do świateł w polonezie - lub oczywiście podobny. Ja zawsze daje przekaźnik 12V/30A (typowy samochodowy)
Witam. Jestem tu nowy i chciałbym prosić o pomoc. Posiada Golfa III 1,9 Tdi z 1997r. i chciałbym założyć w nim odcięcie pompy i zapłonu po przez przekaźnik. Dlatego też mam kilka pytań na które mam nadzieje uzyskam od was odpowiedz :) Mianowicie chciałbym zapytać czy można zrobić odcięcie od pompy i zapłonu na dwóch przekaźnikach 30/40A łącząc ich masy...
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
podtrzymuje, bo załącza przekaźnik impulsem do momentu wyłączenia zapłonu, ale jeśli podłączymy pod przycisk nie działa
pisałem o przekaźniku, który pracuje jako normalnie zwarty :)
A może po prostu odetnij kabelek od przekaźnika który włącza grzanie świec. Bez ich nagrzania nie ma jazdy.
Podłączyłem pp2000 i wychodzi że gdzieś brakuje prądu, bo nic nie mogę w programie znaleźć. ECM to chyba jak dobrze myślę jest to sterownik silnika i wychodzi że jest odcięty bo nie ma napięcia hmm https://obrazki.elektroda.pl/1296608400_... alarmu brak dopisanego czyli alarm nie odciął zapłonu.
Daj bistabilny wyłącznik na zasilanie cewki WN, po co to komplikować. Przekaźnik na rozruszniku? Można zapalić "na pych".
Brak masy chyba mu zaszkodzil jednak bo objaw ma taki ze gasnie w sposób w jaki gasi się stacyjka czyli odcięcie zapłonu ale kontrolki się świecą stacyjka sprawna sprawdzona poczekam na zwrot sterownika i dam znać czy zostanie uleczony
Kiedyś na tym miejscu znajdował się przekaźnik odcięcia zapłonu. Nie wiem dlaczego producent przestał go tam montować i wyprowadził go na zewnątrz w postaci okablowanej podstawki z typowym przekażnikiem samochodowym przełącznym.
temat był --tyle kosztuje co centralka zamków która należy podłaczyc pod minus który daje alarm na czujniki lub zewn. przekaźnik odcięcia zapłonu po zazbrojeniu nie wiem jakie auto i czy zamki oryginalne ale u mnie to jakies 120zł-wszystko
Jaki problem w odcięciu zasilania ? Przeciez przecinasz przewód i wklejasz go w styki zwierne przekaźnika!!!
Witam, Mam w punto blokadę skrzyni ale chcę dodatkowo zabezpieczyć samochód odcięciem zapłonu przez ukryty wyłącznik. Wyłącznik sterowałby przekaźnikiem lub stycznikiem przecinającym obwód. Ale nie mam pojęcia gdzie w tym samochodzie znajduje się odpowiedni przewód którego przecięcie odcina zapłon. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
osmy napisał: OKAZAŁO się ŻE MIAŁEM ODCIĘCIE ZAPŁONU TAK SPRYTNIE SCHOWANE ŻE NIEWIEDZIAŁEM O TYM BYŁ ????????? Jeżeli było odcięcie zapłonu, to w jaki sposób odpalałeś???Musiałeś w jakiś sposób załączać ten przekaźnik. Jeszcze raz okazało się, że bardzo ważny jest każdy szczegół gdy opisuje sie usterkę, nie byłoby wtedy gdybania, to odcięcie poszłoby...
to może zewnętrzny przekaźnik...
Samo odpięcie aku raczej nie. Prędzej nagłe obciążenie po podpięciu klemy. Sprawdź czy czasem masa gdzieś Ci nie odpadła lub przy rozruszniku główny kabel prądowy. Zobacz jeszcze przekaźnik główny a jeśli to nic nie da to podejrzewam kostkę stacyjki. Jeśli masz oryginalny immobilizer to także wątpię by miał wpływ chyba że masz jakiś dokładany z odcięciem...
Można zrobic odcięcie na cewce wysokiego napiecia (przewód kolor czarny) lub mniej zalecane przy stacyjce gruby czarny przewód na zewnętrznym przekaźniku minimum 40A zastosować.
Potrzebuje zrobic odcięcie z pamięcią. Chodzi o to zeby podac impuls np ze STOP(+) i z guzika chwilowego (-) na przekaźnik. Nie wiem jak to zrobic aby przekaźnik "trzymal" do momentu wyłaczenia zapłonu. Wiem ze kiedys kumpel robil to na 3 przekaznikach a ja sie natyle nieznam aby to rozgryzc.
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
Poczytaj sobie o kluczu tranzystorowym, w Twoim przypadku raczej PNP. Jeśli nie, to przetwornica step down i stycznik/przekaźnik na 24V albo 12V.
A mogę prosić o jakiś prosty schemat jak to spiąć wszystko? Co z czym? To ma być zwykły "wyłącznik", czy alarm lub immobiliser? "Tniesz" przewód i wlutowujesz w rozcięcie "styki robocze" przekaźnika blokady.
Połącz kabel , na którym jest zamontowany przekaźnik odcięcia zapłonu (przywróć instalację do stanu fabrycznego). W ten sposób wyeliminujesz alarm. Jeśli problem nie ustąpi szukaj gdzie indziej. Montowałem kiedyś sporo tych alarmów i nie było z nimi problemów. Myślę ,że to nie alarm blokuje. Być może, że immobilizer nie czyta kluczyka, sprawdź połączenie...
Np . przy tablicy bezpieczników / przekaźników
Siemka mam taki problem zakupiłem owy alarm na pudełku jest jeszcze jakieś oznaczenie "E20 97RA-01 1989" i tak odnosząc się do instrukcji : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... jak podłączyć centralny zamek (same siłowniki bez centralki do nich) aby to dobrze chodziło. podłączając wg. opcji sterowanie siłownikami wszystko...
Dioda musi mieć stały plus, inaczej nie będzie migać bez zapłonu a wyjście pompy tego nie gwarantuje
Nie rozumiem bardzo o co ci chodzi z tymi plusami i minusami.Namieszałeś kolego.Napisze ci jak działa przekaźnik ale nie pytaj się o takie rzeczy skoro wiesz jak założyć alarm... :P No ale po to jest forum...Na większości przekaźników jest schemat.Zobacz może i twój ma...Nóżki o oznaczeniu 85 i 86 to zasilanie cewki czyli podajesz na to napięcie to...
No więc gdy auto zgaśnie,przez chwile słychać jeszcze pompe paliwa,wiec raczej gasnie prze odcięcie zapłonu....bo gdy nawet zewre recznie przekaźnik podwójny i pompa chodzi na stałe to tez gaśnie............
Przy próbach na płytce testowej wychodzi mi R1 19K i R2 1K żeby wyłączyć BC547B. Docelowo będzie to smd, więc inny tranzystor może wymagać innych rezystancji. Z tym mosfetem to może być dobry pomysł. Na pewno będzie problem z Q2 żeby uciągnął 4 kierunkowskazy, syrenę, przekaźnik klaksonu i odcięcia zapłonu oraz sam alarm. Wykorzystanie radiatora odpada.
proponuje proste odcięcie na dwóch przekaźnikach i przycisku. przycisk ukryty gdzies pod kierownicą a przekaźnikiem rozłączyć można wcześniej wymienianą pompe lub rozrusznik
Ja mam założony elektrozawór odcinający dopływ paliwa sterowany ukrytym wyłącznikiem. Do tego odcięcie masy od sterownika zapłonu poprzez patent przekaźnik + kontaktron. Sterownik załącza się po zbliżeniu magnesu z breloczka do kontaktronu ukrytego gdzieś za deską rozdzielczą. Wszystko ładnie pochowane. Nic nie rzuca się w oko. pozdrowienia.
Mam problem z kupioną jakiś czas temu fiestą z roku 97. Ktoś (poprzedni właściciel?) założył w niej odcięcie zapłonu, niestety, po amatorsku. Przekaźniki się spaliły, więc wyrzuciłem wszystkie "dodatki". I byłoby ok, gdyby nie nieoczekiwany problem- od tej chwili po rozgrzaniu silnika spala się bezpiecznik instalacji zapłonowej. Póki jeżdżę na krótkich...
Miałem kiedys podobny przypadek w aucie (W124). Pobór ok. 280 mA, a złodziejem okazało się odcięcie zapłonu sterowane z alarmu (przekaźnik). Po wyeliminowaniu tego pobór spadł do 70 mA. Zasilanie alarmu było podpięte przez osobny bezpiecznik do akumulatora, tak więc mogłem wyjmować po kolei wszystkie w skrzynce i nadal złodziej wisiał.
prawdopodobnie te tykanie to przekaźnik lub elektromagnes odcięcia paliwa lub zapłonu Bzdura. Po co ewentualny przekaźnik blokady miałby tykać, czyli cyklicznie załączać się i rozłączać? Google i forum nie milczą na temat tego alarmu. Warto poczytać.
Wystarczyło odciąć tylko przewód "po stacyjce"(chyba czarny) lub jeszcze lepiej: zespól brązowych przwodów masowych przykreconych śrubą do bloku silnika(głowica), które idą do sterowania przekaźnika komputera.
Zobacz najpierw który kabel jest masowy- to będzie wsólny dla wszystkich cewek przekazników. Przez styki przekaźnika będą podawane impulsy na kierunkowskazy, byc może jeden przekaźnik to odcięcie zapłonu. Trzeba spróbowac poszukać gdzie wchodzi +12V. Jak podasz napięcie to powinno sie wyjaśnic który kabel to wejście czujnka dzwi. powodzenia.
ok załóżmy że chcę zrobić odcięcie pompy paliwa (słyszałem że to najlepsza metoda zabezpieczenia) mam passata B3 93r 1.8i a na załączonym zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/93_11742436... mam miejsce przekaźnika od pompy paliwa oraz jego typ (167 - nie znam się na tym) ze schematu dołączonego do alarmu wynika ze przewody biały i żółty podpinam...
Pewnie że się da, w końcu jest tam wbudowany przekaźnik blokady zapłonu. Odcięcie możesz zrobić przy samej pompce (tylko po co ciągnąć kable przez pół samochodu), łatwiej jest gdzieś w okolicach skrzynki bezpieczników/przekaźników lub w wiązce przewodów idących najczęściej w progu auta. Ważne żeby dobrze ukryć przewody blokady i żeby był utrudniony...
Kontrolki działają a który to przekaźnik od zapłonu?
A czy ten przekaźnik odcinający (ten pod stacyjką) miał diodę rozładowującą ?
Wstrząs mógł spowodować usterkę przewodów lub złącza przekaźników w lewym, przednim nadkolu (za reflektorem). W tym modelu przewody gniją w tej skrzynce przekaźników.
odcięcie zapłonu przez przekaźnik odcięcie zapłonu odcięcie zapłonu peugeot
schemat elektryczny combo piła krajzegi h2testw karta
sklep endoskop sklep internetowy
Telewizor Samsung pstryka po wyłączeniu - przyczyny i rozwiązania Uszkodzony czujnik temperatury RE52722 w John Deere 5720 - objawy i diagnostyka