Jak odkręcisz korek wlewu oleju i przyświecisz latarką, to widać zużycie krzywek na wałku rozrządu
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź przedmuchy. Sprawdź czy poziom oleju się nie podniósł.
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Witam. Chciałbym zapytać czy dowiedział się Pan jaka jest przyczyna stukania po odkreceniu korka,bo ja własnie zauwazyłem w swoim Traficu ,ze mamtaką samą sytuacje,a nie byłem jeszcze u żadnego mechanika. bo też podejrzewałem ze siadła mi pompa vacum i nie wiem czy ja wymieniać. Naprawić docelowo nie udało mi się tego problemu. Ale spotkałem Vivaro...
najprostrzym sposobem sprawdzenia sprężania jest odkręcenie korka wlewu oleju na wolnych obrotach nie powinno z niego dymic.
Podaj typ tej łuparki, może jakiś schemat hydrauliki da się znaleźć. Tak możemy gdybać (i słusznie), że coś dławi powrót. Dodam jeszcze ze gdy odkręcę korek od wlewu oleju to wywala olej Dlatego olej jest spieniony. Pozdrawiam.
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika.
Muszę mieć odpowiednie narzędzia, typu klucz dynamometryczny, do przykręcenia tego puznej, no i czym to uszczelnić, co radzisz, jakiś silikon wysokotemperaturowy, noi odporny na olej, jak to w ogóle się roszczelniło, i jeszcze czy to normalne jak odkręcę korek wlewu oleju, to jakby jakieś ciśnienie tam było, to ma tak być, doradź
Witam ponownie, silnik jak każdy inny także poradzicie sobie. Z opisu tego co nastąpiło wydaje mi się, że na pewno coś strzeliło bo skąd olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym, metaliczne stukanie zsynchronizowane z obrotami, w końcu wyciek płynu i dymienie? można by sprawdzić chłodnice oleju tylko (nie jestem pewny czy ten silnik to ma)to by tłumaczyło...
Sprawdź rozrząd,najprościej jak można odkręć korek wlewu oleju i powinno być widać wałek rozrządu i niech ktoś zakręci rozrusznikiem i zobaczysz czy się kreci PZDR.
Miałem odpiętą jedną stronę klap w pozycji zamkniętej i nie powodowało to szarpania . Odkręcony korek wlewu oleju nie skacze na ciepłym silniku ?
Kolego odma do wymiany, odpal silnik i spróbuj odkręcić korek wlewu oleju jeśli nie uda ci się go utrzymać palcem to na 100 % odma.
Żeby wymienić olej, trzeba fizycznie wymontować sprężarkę z auta. Sprężarkę zalewa się odpowiednią ilością oleju, zależną od typu sprężarki. Żeby wymontować sprężarkę, trzeba opróżnić układ klimatyzacji, odkręcenie korka wlewu oleju na sprężarce wiąże się z rozszczelnieniem układu/ucieczką szkodliwego czynnika. Naprawę niesprawnej klimy nie zaczyna...
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
Powyżej skrzyni ale w tej samej przestrzeni. Hałasu nie słychać jak odkręcisz korek wlewu oleju. Natomiast jak odepniesz filtr powietrza to hałas potęguje się. Pochodzi z kolektora ssącego. No więc w kolektorze ssącym to już napewno nie ma szklanek.
Ostatnio w skodzie miałem wręcz identyczny przypadek. Błędy wyskakiwały od lewego powietrza. U mnie chrzanił zawór odmy. Na pracującym silniku spróbuj odkręcić korek wlewu oleju i napisz czy go nie zasysa.
Jak się odkręci korek wlewu oleju ( w pokrywie rozrządu to słychać tam jakies takie stukotanie - jakby były za duże luzy - nic głosnego przy całym tym rumorze ale jednak) Jest prawdopodobne że koła rozrządu trzeba wymienić ?? Zastanawia mnie to skrajne połozenie pompy wtryskowej żeby doregulować kąt wtrysku:(
Na ciepłym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim masłowatego nalotu, i tak jak wspomniał mój przemówca sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego.
Nie wiadomo po co, przy pracującym silniku w kosiarce (B&S) odkręciłem korek wlewu oleju....
Tak daje łańcuch rozrządu górny o listwę ślizgową. Jak odkręcisz korek wlewu oleju i to zobaczysz jak obija się się prowadnicę. Tylko trzeba w okularkach patrzeć bo trochę olejem chlapie (i przyświeci sobie latarką).
problem rozwiązany, rozwiązanie znalazłem na innym forum, jak odszukam stronę to wkleję linka do źródła, wystarczyło odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni i dłuższym śrubokrętem popchnąć wodzik, który z charakterystycznym kliknięciem wskoczył na miejsce, z jakiegoś powodu wodzik wysunął się za daleko, nie wiem czy to całkowicie rozwiązało sprawę i czy...
Odkręć korek wlewu oleju i podczas kręcenia patrz czy się tam wałek kręci i krzywki ruszają.
Zrób zdjęcie lub podaj numer vin. W Scani występują dwa rodzaje zwolnicy. Odkręć korek wlewu oleju zwolnicy , patrz przez niego i powoli kręć piastą zobaczysz oczko zabezpieczenia włóż druta i przekręć piastą, tylko nie pamiętam w którą stronę, zabezpieczenie się napręży i kosz zdejmiesz.
Może być lejący wtrysk, ale tu będą błędy, nierówna praca mniejsza moc silnika. Sprawdź przedmuchy skrzyni korbowej na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju i zobacz co się będzie działo np: syk podczas odkręcania korka, dym itp.
Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym.
Sprawdz zawór PCV koszt z uszczelką to ok 170 zł Dodano po 5 Przed wymianą odkręć korek wlewu oleju silnikowego jeśli zasysa powietrze to 100% PCV https://obrazki.elektroda.pl/9075707600_...
Gdy dpf był wymontowany do czyszczenia, wtrysk był wykręcany i podobno na oko jest w niezłym stanie. Choć pewnie ciężko go przetestować. Droga dosyć impreza dlatego zostawiłem go na koniec.... A może ten dpf tak szybko się zapycha bo po prostu tyle sadzy wali. Może wtryski leją jak z wiadra...? Ale czy to możliwe żeby w 20km zapchało filtr? Na dodatek...
Odkręć korek wlewu oleju zatkaj rękom i sprawdź czy nie robi się ciśnienie powietrza w komorze korbowej.
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest "masło" jeśli tak to, może to być nie szczelna uszczelka głowicy kopci z rury wydechowej na niebiesko ?
90% usterek związanych z ciągłą pracą wentylatorów w VTi związanych jest z odmą w pokrywie zaworów. Zapalić silnik i w czasie jak pracuje próbować odkręcić korek wlewu oleju, jak będzie go zasysało to problem w odmie.
Wlej tyle, ile zleci. Nikt Ci nie powie ile tam po "kontach" zostało oleju, najpewniej to odkręcić korek wlewu oleju.
Witam, Spróbuj odpalić w ten sposób że, odkręć korek wlewu oleju i odpal silnik sprawdź czy z otworu korka silnika wydobywają się spaliny a z rury wydechowej zmalał efekt dymienia.
Witam kolegów. Problem polega na tym że wywala mi olej z pompki podnoszenia kabiny ,i robi się w niej małe ciśnienie że jak jak odkręcę korek wlewu oleju to wyrzuca pod ciśnieniem olej. W czym tkwi problem? Siłownik by takie coś robił?
Witam, A mechanik sprawdził ciśnienie sprężania? Czy kiedy podczas pracującego silnia jak odkręcisz korek wlewu oleju to wydostaje się dym?
Mam taką metodę: jak silnik po naprawie nie chce zassać oleju, to dmucham delikatnie kompresorem przez rurkę bagnetu. Oczywiście pierwsze kręcenie bez kompresji (wykręcone świece), warto odkręcić korek wlewu oleju i obserwować (nie w każdym silniku się da) czy olej pojawił się na wałku rozrządu
Tak to jest 1.8XE1 tak podaje ECU, zasilanie grzałki sondy jest, tak gaz co jakiś czas wymusza działanie sondy i oscyluje poprawnie, czas wtrysku jak pamiętam na gazie maleje ale mogę sprawdzić dokładniej. Jak pamiętam to w tym silniku nie ma drugiej sondy albo nie ma w ,,tym" aucie. Odkręciłem korek wlewu oleju, żadnej reakcji, oring wymienie dla pewności....
Sprawdź filtry odmy. Jeżeli masz je brudne, to kompresja w misce olejowej będzie tak duża, że może nawet wywalać olej przez turbinę. Ja tak kiedyś miałem. Wystarczy odkręcić korek wlewu oleju. Jak mocno dmucha to już wiadomo. U mnie ciśnienie było tak wysokie, że wypluwało olej przez wskaźnik bagnetowy.
Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej,sprawdź ciśnienie sprężania jak koledzy wyżej pisali . Odkręć korek wlewu oleju ,zapal silnik jeżeli będą duże przedmuchy to zrób próbę olejową by stwierdzić czy pierścienie czy zawory.
Mało prawdopodobne by była to wina pompy. Odpal silnik, odkręć korek wlewu oleju i sprawdź przedmuchy. Sprawdź na kolektorze wydechowym zaraz po odpaleniu jak się nagrzewają poszczególne cylindry. Wygląda to na brak ciśnienia na cylindrach lub cylindrze.
Na odpalonym silniku po prostu odkręciłem korek wlewu oleju, nie był zassany, to raz, a dwa- silnikowi to nie przeszkadzało. W dodatku nic nie syczy i węże są w porządku wszystkie.
Jak odkręcisz korek wlewu oleju to z silnika nie leci dym?Warto by sprawdzić sprężanie na cylindrach to by troszke rozjaśniło sprawe.
Wreszcie jakieś konkrety, u mnie też jest podobnie, z tym że wygląda na to że mam jeszcze za wczesny zapłon na pompie, bo ecu prawie cały czas próbuję go opóźnić, bo tak na oko :D widzę podłączając próbówkę że ecu nawet na obrotach daje wypełnienie sygnału ok 70-80 procent, i w sumie by to się zgadzało bo zapłon opóźniłem ale jeszcze chodzi trochę za...
Sprawdź czy nie jest zatkana "odma". Uruchom silnik, odkręć korek wlewu oleju i zobacz, czy jest tam ciśnienie. Zrób analizę spalin np. na stacji diagnostycznej.
Silnik ma przedmuch jak ciepły,jak wyjmę miarkę oleju lub odkręcę korek wlewu oleju to dymi jak z komina Takie rzeczy tylko od cylinder, tłok, pierścienie.
Sprawdź na bagnecie czy nie przybiera oleju, odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy nie ma tam tak zwanego "majonezu", sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy czy nie ma plam oleju w wodzie. Biały dym oznacza zazwyczaj usterkę uszczelki pod głowicą. Spalanie oleju objawia się niebieskawą chmurką dymu goniącą za samochodem ;)
Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź na zapalonym silniku czy idzie do skrzyni korbowej kompresja. Najlepiej byłoby sprawdzić manometrem jakie jest ciśnienie sprężania. Jak nie ma kompresji na drugim cylindrze to w czasie pracy silnika będzie się podnosił poziom oleju. Od początku silnik pracował na jeden cylinder i dopiero po jakimś czasie ?
Odkręć korek wlewu oleju i zostaw auto na wolnych obrotach. Będzie para buchać jak z lokomotywy. I stara zasada : auto ma jeździć i wtedy nie ma tego typu problemów.
JAk Ci zapali i będzie chodził jak na te 3 cylindry to odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy tam nie bucha ciśnienie jak z lokomotywy. Wykrec swiece i zobacz w jakim sa stanie.
Nie miałem takiego przypadku, więc tylko teoretyczne rozważania: gdyby była zatkana odma, to ciśnienie w skrzyni korbowej mogło by zbijać podciśnienie wakupompy, stąd jego spadek przy doładowaniu. Można na próbę przejechać się z odkręconym korkiem wlewu oleju, tylko jakoś to zabezpieczyć, żeby nie zachlapało wszystkiego
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
odkręć pokrywę,tą z korkiem wlewu oleju,tam się ustawia zawory
Jeśli olej pochodzi z silnika to masz duży problem, uszczelka pod głowicą albo co gorsza głowica uszkodzona... Odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy przypadkiem nie masz płynu chłodniczego w misce olejowej, olej robi się wtedy bardzo jasny, żólto-mleczny...
Może że chłodnica jest zatkana. Sprawdziłbym z jakimi oporami woda przepływa przez nią. Jeżeli uszkodzona była by uszczelka pod głowicą to płyn chłodzący powinien być widoczny w oleju, jak się odkręci korek wlewu oleju to powinno być widać plamy. Dużo ubywa tego płynu?
Odkręć korek wlewu oleju na zapalonym silniku i będzie wiadomo jakie ma przedmuchy. Jak paliłeś silnik samostartem to mogą być tłoki popękane. Silnik zużywa się stopniowo a stare diesle trzymają się dobrze do pierwszych mrozów. Mała dawka wtryskiwanego paliwa też powoduje jasny dym i kłopoty z paleniem. Sprawdź czy paliwo z pompy idzie na powrót do...
Czekam na temat "mój samochód robi takie brrr, co z tym zrobić, dodam że po wyłączeniu jest cisza" ? Przecież uciekanie powietrza przez odkręcony korek wlewu oleju to zjawisko jak najbardziej normalne, musi zejść nadmiar ciśnienia ze skrzyni korbowej. Jeżeli by uchodziły spaliny, to już inna bajka. Jest wszystko dobrze i nie szukaj dziury w całym.
Witam mam dwa problemy przy moim CC pierwszy to to ze zaczęło sie ciężko zmieniać bigi jaka może być przyczyna a drugi to to ze wyrzuca mi olej z silnika przez wężyk który wychodzi przy wlewie oleju jak może być przyczyna uszczelka pod głowica? gdy przy zapalonym silniku odkręcę korek wlewu oleju to leci powietrze a raczej opary z góry dziękuje za pomoc
Witam ,odpal go i odkręć korek wlewu oleju do silnika i zobacz czy obroty się zmieniają.Jeżeli tak to najprawdopodobnie masz nieszczelność na przewodach od powietrza:odma,gumowa podstawa pod gaźnikiem,rura od przepływomierza powietrza.Zaznaczam,że niekoniecznie taki problem może być u Ciebie ,ale czasem?
Witam. Mam problem z silnikiem Perkins. Napędza on prądnice. Ciśnienie oleju ostatnio wariuje, nie jest stale. Wacha się między 4-6, zmiany te są dniówek, nie chwilowe, a dziś idąc wyłączyć agregat, zauważyłem ciśnienie w granicach 9-10. Po wyłączeniu odkręciłem korek wlewu oleju i zobaczyłem coś takiego (jak na zdjęciu) wygląda jakby ten"boleć" wyskoczył...
Witam.Usterka wyglada nastepujaco: Co jakiś czas zapala sie na zółto wskaznik ciśnienia oleju i pojawia sie komunikat sprwadz poziom oleju.Wystarczy wtedy odkręcić korek wlewu oleju i ponownie go zakręcić.Problem znika na jakiś czas.Zaznaczam ze olej jest w silniku i jest w połowie bagnetu.Prosze o porade.
Witam. Posiadam piłę spalinową Oleomac GS370 mam problem z wyciekającym olejem z pompki smarowania łańcucha . Niby jest smarowanie a po wyłączeniu wycieka olej w okolicach zębatki koło pompy. Sąsiad mówił że nie ma możliwości regulacji pompy w tym modelu . Można dolać bardziej gęstego oleju albo odkręcić korek wlewu oleju bo może zaworek jest zepsuty...
Patrz a mi dymił na biało, wymieniałem wtryski sprawdzalem pompę i sprawdzenie kąta zapłonu i Sterowanie czysto mechaniczne. Uszkodzenie regulatora ma inne poważniejsze objawy. Sprawdź jeszcze sprężynę. Odkręcić korek wlewu oleju przy bloki i rusz palcem mechanizm regulatora. Próbowałeś na plaka? Skoro pracuje pompa paliwa to rozrząd masz cały. Ale...
? Czy Ja coś pisałam o pompie? "Uszkodzona śruba odpowietrzająca nas filtrze dokładnego oczyszczania paliwa". Co do samej pompy to odkręcić korek wlewu oleju do pompy tam w środku jest miara kątowa i znacznik, zakręcić wałem korbowy i sprawdzić czy zmienia swoje położenie jeżeli zmienia to napęd jest ok. Następnie odpowietrzyć pompę zaciągnąć na max...
Witam, od kilku miesięcy jestem posiadaczem wyżej wymienionej Hondy, nie ma z nią żadnych problemów, silnik pracuje idealnie, nie kopci ani grama (jechałem w nocy za kolegą i kazałem mu wciskać do spodu), dziś na zapalonym wyjąłem bagnet od oleju a tu pluje lekko olejem, odkręciłem korek wlewu oleju a tu dmucha i pluje olejem. Czy silnik jest już do...
Po odkręceniu korka wlewu oleju , na gorącym silniku ma on na wlewie leżeć , jak przyklejony .Jeśli podskakuje choć trochę, to masz nierówną kompresję i będzie poszarpywać delikatnie i nie masz po co sprawdzać korekt wtryskiwaczy . Więc będziesz też wiedział czy z tego powodu zatkał się DPF .
Witam serdecznie proszę o pomoc zrobiłem kapitan remont silnika w MF 255 zrobiono głowice zawory prowadnice płaszczyzna. Blok wystawione tuleje obrobione na bloku płaszczyzna bloku nowe tłoki (5-o pierscieniowe) pierścienie panewki pompa oleju. Silnik zapala ładnie pracuje nie dymi tylko ma silny przedmuch do misy olejowej,olej sączy się z pod bagnetu...
Nie musisz wybierać filtra paliwa i obudowy akumulatora i tyle rozkręcać. Odkręć tylko korek wlewu oleju do silnika i pomanewruj trochę. To jest na styk, ostrożnie to rób a wyjmiesz i włożysz niczego nie uszkadzając. Właśnie to robiłem ;)
Wiem, że rozrząd ustawia się na blokadach, więc wałek nie ma jednego ustalonego położenia, ale odradzałbym kombinowanie z tym. Jak już to pojedź do warsztatu który potrafi ustawiać Chryslera CRD i niech po prostu sprawdzą poprawność złożenia. A sprawdzałeś odmę ? - jak odkręcisz korek wlewu oleju na wolnych obrotach, jakie masz efekty ? Spróbuj jeszcze...
Golf 3 1.6 benzyna. Wszytko zaczęło się po wymianie oleju, po przejechaniu ok. 20 km auto zaczęło tracić moc (ja gaz a on się dusi) zaczął się grzać, silnik zgasł. Po ponownym uruchomieniu silnika wentylator załączał się po ok minucie, silnik chodził jakby na jednym garze, odkręciłem korek wlewu oleju, dmuchało tam spalinami dosyć mocno. Jakby ktoś...
Olej w przepustnicy? Silnik w dobrym stanie? To dość dziwne. Z mojego doświadczenia wynika z przedmuchów poprzez tłoki do skrzyni korbowej. można wyczuć po odkręceniu korka wlewu oleju przy pracującym silniku.Pozdrawiam.
Witam. Moim zdaniem to niekoniecznie musi być wina turbo że jest zaolejone. Na rozgrzanym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy czasem mocno nie dymi z klawiatury. Jeśli dymi mogą być już zużyte uszczelniacze trzonków zaworowych, lub przepaliła się podkładka pod wtryskiwaczem (jeśli chodzi o podkładki to częsty objaw np. w maździe 6). Obejrzyj...
Posiadam Opla Insignia. Świeci się check the engine i wyświetla się błąd 59. A w silniku wytwarza się takie podciśnienie, że nie można odkręcić korka wlewu oleju. Czy to jest spowodowane zapchaną odmą? I w jaki sposób można ją naprawić?
Takie wycieki z różnych miejsc, zwłaszcza spod klawiatury to najczęściej kompresja idzie w silnik, zobacz na rozgrzanym czy po odkręceniu korka wlewu oleju robi ciśnienie.
Niestety przyczyn falowania i zacinania obrotów jest wiele.Najczęściej jest to. --Przepustnica ale ty ją czyściłeś i przeprowadziłeś adaptację również sprawdź potencjometr pedału gazu i przewody które przychodzą do przepustnicy --Kolejną przyczyną są nieszczelności na kolektorze( zaślepki,uszczelki kolektora). Odkręć korek wlewu oleju jak przestanie...
Doszedł temat do tego dużego wycieku z przewodu, o papierosie zapomnij teraz. Na pracującym silniku odkręć korek wlewu oleju i powiedz czy dmucha i jak mocno i czy nie pluje olejem. W tej sytuacji pasowałoby ściągnąć pokrywę zaworów i wyczyścić odmę. Na pewno znajdziesz w necie pis jak to zrobić. Kupisz silikon, środek do czyszczenia gaźników, piwo...
Tak jak pisze autosuper możliwe ze masz po prostu problem z silnikiem. Na gorącym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nadmiernie nie będzie Ci chlapał /najlepiej przyłuż rękę/ możliwe że to jest przyczyną wycieku oleju. Dodano po 10 A jeszcze jedno po przeczytaniu twoich wcześniejszych postów wynika że chyba jednak przyczyną jest nadmiernie...
Mam ten sam problem. Byłem już u trzech mechaników . 1. Stwierdził że wypalił sie cylindry. 2. Stwierdził że sonda lambda. 3. Stwierdził że przestawił sie łańcuszek rozrządu. I teraz właśnie odkręciłem korek wlewu oleju i po wkreceniu go na obroty i puszczeniu gazu obroty spadają i chodzi idealnie. Zakrecam korek wlewu oleju i silnik po wkreceniu go...
mam podobny problem jednak nie wiem czy mój golf wcześniej się zagotował. No to od początku mam golfa III 1.6 benzyna + LPG i też kopci na biało nie zauważyłem oleju w płynie chłodniczym natomiast kiedyś coś mnie tknęło i odkręciłem korek wlewu oleju a pod nim było mleko!! I co robić?? Olej wymieniany był w sierpniu 2008 od tamtego czasu przejechałem...
Wyciagam bagnet oleju i silnik nierowno pracuje kolysze sie na boki Tak samo się silnik zachowa, jak odkręcisz korek wlewu oleju do silnika. Tak ma być. Co do wymiany paska, to tak - wymiana co 180.000km, niemniej jednak, ja wolałbym (i każdemu to polecam) wymienić o wiele szybciej, np, przy 120.000km max. Niestety, ale mamy nieco inną jakość dróg...
Trzeba zablokować wał Tak, ale odkręć również korek wlewu oleju i ustaw ssący wałek rozrządu na znak, wtedy jest gmp 1 cylindra w końcu suwu sprężania, jak wyjmiesz pompę z tak zablokowanego silnika, to wycięcie na klin na jej wałku wypada gdzieś pomiędzy godz 10 a 11 patrząc od przodu
Witam:) Sprawdzenie poziomu oleju wymaga odkręcenia korka wlewu znajdującego się z boku obudowy skrzyni biegów.Poziom oleju powinien sięgać dolnej krawędzi otworu kontrolno -wlewowego.Zalecana ilość oleju przekładniowego klasy SAE 80W/90 to 1,4 dm3. ---------------------------------- http://zlotoweczka.com/pages/index.php?r...
Silnik po zapaleniu pracuje tylko i wyłącznie głośno. A jak to wygląda po uruchomieniu i odkręceniu korka wlewu oleju?
Żab trochę szkoda - pożyteczne stworzenia. Mechanika rozjechać za dziwne ceny - jak najbardziej. Tylko co on mógł spieprzyć przy zakładaniu głowicy to nie potrafię sobie wyobrazić - chyba musiałby się mocno postarać. Prędzej problem pojawił się po uderzeniu tłoków o zawory. Wykręć świece, porównaj te na "pukniętych" cylindrach z tymi, na których nie...
Rada zrzucić miskę lub pokrywę zaworów do inspekcji Ten silnik nie ma niestety klasycznego dekla, pokrywy zaworów na głowicy, ściąga się cały korpus z wałkami rozrządu. Ja bym zaczął od obserwacji czy problem występuje również przy odkręconym korku wlewu oleju
Nie dramatyzuj pit1976. Przede wszystkim auto do mechanika, który je prawidłowo podłączy do testera i odczyta błędy oraz przeprowadzi przegląd i pomiary parametrów pracy silnika. Bulgotanie zawsze będzie słyszalne jak przy pracującym silniku odkręcisz korek wlewu oleju. A tzw "majonez" mógł powstać jeśli auto jeździ na krótkich dystansach lub długo...
Toyota Yaris z 2013 r. o pojemności 1.33 - podczas wysokich obrotów na luzie puszcza chmurę niebieskiego dymu. Po wejściu na normalne obroty dym znika. Nie dmucha z bagnetu. Po odkręceniu korka wlewu oleju też nie ma dymu. Podejrzewam, że może być problem z uszczelniaczami zaworów, ale przed wizytą u mechanika chciałbym wiedzieć coś więcej na ten temat....
Dziś odpaliłem silnik i po jakichś 5 min wąż górny od chłodnicy zaczął się robić ciepły. Odkręciłem korek od wlewu oleju i na nim jest taka biała maź.Czy to tez objaw zepsutego termostatu ?
Witam mam problem z moim t5 a mianowicie kiedy jechałem z lawetą nagle silnik zaczął głośno chodzić, najgorzej podczas puszczania nogi z gazu stukotał a lewarek zmiany biegów delikatnie drgać. Gdy odpaliłem go w garażu odkręciłem korek wlewu oleju a tam wychodziły spaliny. Zaobserwowałem ze wałek jest już powoli do wymiany. Na luzie wciśnięte sprzęgło...
Witam. Mam problem z glebogryzałką z silnikiem BRIGGS& STRATTON 375 SPRINT. Podczas normalnej pracy usłyszałem ciche metaliczne pyknięcia, które ustawały po wciśnięciu sprzęgła. Po ok. minucie silnik zaczął przerywać, schodzić z obrotów i dymić na ciemnoniebiesko. Po zatrzymaniu odkręciłem świecę, która była mocno okopcona i zaolejona z elementami nagaru....
Gomes dam ci małą radę. Jak masz kogoś kto troszkę się zna na mechanice to poproś go żeby przeprowadził Ci próbę olejową na szczelność komór spalania. To ci może wiele powiedzieć o kondycji twojego silnika. Będziesz miał przy okazji najkosztowniejszą naprawę z głowy ( o ile ten test autko przejdzie poprawnie). Sam też możesz sprawdzić prostą rzecz-...
Koledzy, taka sytuacja. Agregat nie chciał odpalić więc ekipa go obsługująca (powiedzmy że pracownicy) stwierdzili że trzeba dolać oleju (bywało już tak wcześniej, silnik ma czujnik niskiego stanu). Niby wiedzieli jak i do jakiego poziomu więc dolali. Agregat mimo to nie odpalił, bo ...zacięła się szarpanka. Zwieźli sprzęt na bazę, zabrałem się za naprawę...
Witam wszystkich mój problem jest następujący. Kupiłem auto opel astra z niemieckim silnikiem 1,7dtl 68KM ciężko palił na mrozie. Postanowiłem zrobić remont silnika i okazało się że 2 tłoki ma pęknięte tak do połowy z góry. Wymieniłem tłoki pęknięte założyłem pierścienie uszczelniacze zaworów głowica prze planowana, nowe uszczelki śruby głowicy. Auto...
Powiem szczerze że zdurnialem do reszty dziś całkiem przypadkiem natknąłem się na serwisanta kompresorów fini a mój kompresor to brat bliźniak fini cuba 10. Po rozmowie z nim sprawa wygląda następująco otóż przyczyną wywalania tego oleju mogę być trzy elementy oring ten w srodku na zaworze minimalnego ciśnienia (wymieniłem na nowy) zawór zwrotny ktory...
Wymieniam pierścienie i zobaczymy Po co wymieniać pierścienie?. Toż przez pierścienie tyle oleju nie weźmie co przez uszczelniacze na zaworach, to raz. Aby sprawdzić, to wystarczy odkręcić korek wlewu oleju do silnika i jeśli podczas pracy silnika daje białym dymem wraz z powietrzem, to oznacza nieszczelność góry głowicy, czyli wspomniane uszczelniacze...
Jest znak OT widoczny na wałku po odkręceniu korka wlewu oleju ,ma być centralnie widoczny w otworze.
Witam dużo jest tego dymu z wlewu oleju? Raczej zatarte pierścienie, Nie przegrzałeś go? Odkręć pokrywę dźwigienek zaworowych wtedy zobacz czy to leci zaworami, jeśli nie to pierścienie
Na lewe powietrze jest tak czuły,że odkręcenie korka wlewu oleju zmienia obroty.
Witam,ma pytanie odnośnie mojego Stilo 1,9 jtd,115 KM,przebieg 250 tyś km,2002 rok.Rano jak odpale silnik to z rury wydechowej wydobywa się wielka chmura niebieskiego dymu,a silnik przez kilka sekund klepie jakby tłok uderzał w zawór dzieje się to tylko na zimnym silniku,jak już pochodzi chwile wszystko cichnie i jest ok nie kopci niema spadku mocy.Płynu...
korek wlewu oleju odkręcić korek wlewu paliwa korek wlewu
parametr maszynowy sterownik lm339 ładowanie zafira
bixenon schemat bixenon schemat
PR Master nie wykrywa portu COM - rozwiązania i diagnostyka Napięcia 12V i 5V w zasilaczu Xbox 360 Slim