Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
Witajcie, mam problem z pokrywą (klapką) wlewu paliwa. Powinna po zamknięciu zamka centralnego być zablokowana, żeby nie można odkręcić korka wlewu paliwa. Tymczasem po zaryglowaniu centralnego mogę ją otworzyć i odkręcić korek wlewu paliwa. Poradźcie gdzie szukać usterki.
Jak test z korkiem? Dało to jakiś efekt? W moim korku jest tylko jeden mały otwór do odpowietrzania powyżej uszczelki. U mnie też jest jeden mały otwór ale to tylko pozory. na samym brzegu gdzie ten chromowany kapsel łączy się z ocynkowanym korkiem po dwuch przeciwnych bokach jest jakby takie zafałdowanie i tu też jest nieszczelność . Ja to także zalutowałem...
Jutro będę miał dostęp do kabla więc sprawdzę napięcie na sondzie. Zaobserwowałem że korekty zaczynają rosnąć powyżej temp 80, jak silnik się nagrzewa to jest okey, korekty +-3% (edit: jednak na zimnym to samo) Gdzieś wyczytałem żeby odkręcić korek wlewu paliwa i zobaczyć czy korekty zaczną rosnąć, u mnie jest tak samo. Z czym może to być związane,...
Odświeżę temat, bo zaświecila mi się kontrolka ESP, paliwa ogólnie malo a i auto ma gaz, komp pokazuje zero km do następnego tankowania. Możliwe, ze to przez to wylapał bład ? Pytanie jak juz doleje paliwa to jak poinformować auto ze ma paliwo w baku? gdzies czytalem, że trzeba odkręcić i zakręcić korek wlewu paliwa - auto to xsara picasso 2005 1.8....
odpowietrzenie zbiornika paliwa najwidoczniej zasysa ciśnienie, gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
układ zasilania paliwem jest szczelny paliwo nigdzie nie wypływa a jak pisałem przejadę jakieś 5 km to jak chce odkręcić korek wlewu paliwa to jest dość mocne ciśnienie jakby odpowietrzanie zbiornika było zatkane posprawdzałem przewody są drożne tylko ten przewód od tego filtra za prawym błotnikiem a zaworkiem odpowietrzania był przytkany takimi gruziołkami...
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Można obròcic kosiarkè na bok, zawsze gaźnik i filtr powietrza powinien być na gòrze, dobrze jak kosiarka posiada kranik paliwa który można zamknąć, pod korek wlewu paliwa nałóż kawałek folii plastikowej albo rekawiczkè jednorazowà I dokrèć korek który ma w sobie odpowietrznik, ja weżyk paliwa zaciskam szczypcami .Jedynie...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
Coś w tym jest bo obie diagnozy się pokrywają. Proponuję Ci przed uruchomieniem silnika odkręcić na chwilkę korek wlewu paliwa. Jeśli się poprawi to do przejrzenia układ odprowadzania oparów ze zbiornika. czytałem te tematy wcześniej i w garażu wszystko sprawdzałem ale nie udało mi nic odkryć. Po odkręceniu korka wlewu paliwa słychać delikatny psyk...
? Czy Ja coś pisałam o pompie? "Uszkodzona śruba odpowietrzająca nas filtrze dokładnego oczyszczania paliwa". Co do samej pompy to odkręcić korek wlewu oleju do pompy tam w środku jest miara kątowa i znacznik, zakręcić wałem korbowy i sprawdzić czy zmienia swoje położenie jeżeli zmienia to napęd jest ok. Następnie odpowietrzyć pompę zaciągnąć na max...
Patrz a mi dymił na biało, wymieniałem wtryski sprawdzalem pompę i sprawdzenie kąta zapłonu i Sterowanie czysto mechaniczne. Uszkodzenie regulatora ma inne poważniejsze objawy. Sprawdź jeszcze sprężynę. Odkręcić korek wlewu oleju przy bloki i rusz palcem mechanizm regulatora. Próbowałeś na plaka? Skoro pracuje pompa paliwa to rozrząd masz cały. Ale...
no tak - po wymianie w servisie na cały woreczek dodatku przejechałem jakieś 30 000 km . - korek wlewu raczej dobry ponieważ kalkulator przelicza dolane paliwo bo uruchamia pompkę , która teoretycznie pompuje dodatek . (już pisałem po zatankowaniu zamykam wlew i odpalam silnik . Wyłączam i ponownie uruchamiam lub przekręcam stacyjkę wówczas uruchamia...
Problem w tym,że po przejechaniu około 30 km silnik gaśnie,po odczekaniu pół godziny odpali,na wolnych obrotach na postoju jest OK,nadmieniam ,że filtr paliwa był wymieniony, CO MOŻE BYĆ? Może zatkane jest odpowietrzenie baku? Nie wiem w ogóle czy to możliwe, ale za to łatwe do sprawdzenia. Jak zgaśnie to odkręcić na chwilę korek wlewu i zobaczyć czy...
Witajcie ! , niedawno nabyłem dla swojej narzeczonej Compacta z końcówki 1999 r po swapie na m42b18 (140KM), wcześniej był m43b19. Po kupnie było z nim troche problemów a to węże a to podciśnienia itp (z podciśnieniami nie jestem jeszcze pewien ale wszystko jest podłączone), wymieniłem czujnik temperatury w bloku , założyłem nową sondę lambda , odmę...
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Odpowietrzenie w baku. Po dłuższej jeździe autem przy niesprawnym odpowietrzeniu robi się tam podciśnienie, które po zgaszeniu auta cofa paliwo. Odkręć korek wlewu paliwa od razu jak zgasisz samochód. Pozostaw go tak na drugi dzień i zobacz jak z rana odpali.
Gdy silnik zacznie się "jąkać" odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy pomogło, jeśli tak, sprawdź drożność otworka w korku wlewowym, im więcej będziesz miał paliwa tym szybciej po uruchomieniu będziesz miał problemy z mocą.
Jak zgaśnie, to odkręć korek wlewu paliwa i spróbuj odpalić. Od tego bym zaczął.
sprawdź jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa,jak ci się jeszcze raz to przytrafi to odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy pójdzie powietrze.
Jak zgaśnie, to spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa-jeśli usłyszysz zasysanie powietrza, to masz zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
A spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak "zassa" powietrze przy odkręcaniu to masz powód, druga rzecz to filtr paliwa, wymieniany? pozdr
Witam Odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj czy nie masz podciśnienia. Jeżeli jest dobrze to wyjmij smok.
Odkręć korek wlewu paliwa jak będzie OK to tak jak kolega szogun0 napisał,sprawdź elektrozawór pochłaniania par paliwa. Miałem kiedyś to samo.
Jak ci auto stanie, to szybko odkręć korek wlewu paliwa. Jak syknie i zaciągnie powietrze, to masz niedrożne odpowietrzenie.
Jest jeszcze możliwa kolejna przyczyna. Brak odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jak zacznie dławić się silnik, to odkręć korek wlewu paliwa. Jeżeli będzie słychać charakterystyczne zassanie powietrza to będzie to. Pozdrawiam Darek.
Po jeździe wysiądź z samochodu i odkręć korek wlewu paliwa uważnie słuchając. Jeśli syknie to znaczy, że zatkany jest otworek odpowietrzający i pompa ma problemy z zasysaniem paliwa.
Jeździj do wystąpienia usterki. Jak się pojawi, to odkręć korek wlewu paliwa. I wtedy ponownie spróbuj odpalić auto. Jak załapie, to masz przewody instalacji paliwowej do udrożnienia.
Jak wygląda sprawa odpowietrzenia baku ? Zaworek sprawny ? Według opisu by mi pasowało - nie ma nic wspólnego z elektryką tylko z fizyką. Brak dopływu powietrza do baku uniemożliwia zaciągnięcia paliwa - zrobiłbym próbę i po prostu odkręcił korek wlewu paliwa.
Tak - przed uruchomieniem silnika odkręć na chwilę korek wlewu paliwa i zobacz czy pomoże...
61 czujnik przewietrzania baku Zawór nie czujnik, to ten na głowicy przy wtryskiwaczach. Sprawdź czy nie masz dużego podciśnienia jak odkręcisz korek wlewu paliwa po jeździe.
Jak ci zgaśnie, to odkręć korek wlewu paliwa. Jak syknie, to znaczy, że zatkało ci się odpowietrzenie zbiornika i robi się podciśnienie. Durna usterka, ale tez kiedyś taką przeżyłem. Pop przejechaniu kilkunastu km auto nagle zaczynało kaszleć, krztusić się i gasło.
Po ponownym włożeniu kluczyka w stacyjkę palił na dotyk Wypróbuję przy najbliższej okazji. Podejrzewałem, że problemem może być złe odpowietrzenie bo w jednym przypadku odkręciłem korek wlewu paliwa, zakręciłem i auto odpaliło ale w następnych po nim to już nie zadziałało. W serwisie mówią wprost - Gdyby w 90% przypadków auto nie odpalało (po przejechaniu...
Hej Zadzwoniłem do innego mechanika. Opowiedziałem całą sytuację tak jak tutaj i stwierdził, że być może system odpowietrzenia oparów z baku jest walnięty. Zrobiłem jak kazał, odkręciłem korek wlewu paliwa i ... nienaturalnie buchło powietrze (wiem, że zawsze przy odkręceniu jest taki efekt) ale to było dosyć silne i na pewno nienormalne. Mechanik poradził...
Jak opiłki widać gołym okiem to ich tak mało nie jest manometr prawdę ci powie. I jeszcze jedno bym, sprawdził odkręć korek wlewu paliwa i wtedy spróbuj się przejechać może masz zapchane odpowietrzenie baku i przy większym poborze paliwa robi się podciśnienie co w efekcie powoduje błędy podczas jazdy.
Rozumiem, że na początku toczydełko jeździ normalnie. Problem pojawia się z czasem. Zrób na początek prostą rzecz. Jak ci zacznie przerywać to odkręć korek wlewu paliwa. Mi to wygląda na zapchane odpowietrzenie zbiornika. możesz też mieć zabrudzonego smoka od paliwa. Wtedy demontaż baku, wyciąganie końcóki i czyszczenie.
Pierwsze podejrzenie, to był puchnący od temperatury tłok. Ale skoro odpalić możesz od razu po zgaśnięciu, to raczej odpada. Bo musiałbyś czekać na ostygnięcie silnika, by móc go odpalić. Tutaj najprędzej gaźnik... Albo! Odkręć korek wlewu paliwa lub go poluzuj. Może w zbiorniku robi ci się podciśnienie?
Co do odpowietrzania zbiornika : może być zatkany wężyk odpowietrzający. Ale najpierw sprawdź czy to to, jak silnik zgaśnie powoli odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy wyrażnie zasyczy powietrze (zbiornik zassie powietrze bo jest w nim podciśnienie). Jęsli przy odkręcaniu korka nie syczy to nie to (w zbiorniku nie ma podciśnienia). Pozdrawiam.
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Takie rzeczy były tylko w systemach gaźnikowych. Jak chcesz to możesz w momencie gdy nie chce ci odpalić odkręcić korek wlewu paliwa. Ale już parę razy wymieniałem klientom zbiornik. Odpowietrzenie zbiornika jest w korku. Klientowi przeciekał korek więc włożył pod niego reklamówkę. Gdy pojechał...
korek wlewu paliwa odkręcić korek wlewu oleju korek wlewu
ogrzewać etażowa restarty samsung antena 12dbi
gorący kompresor lodówce spawarka inwertorowa
APC UPS – ładowanie całkowicie rozładowanego akumulatora VRLA, procedura i testy TP.SK713S.PC825 (N) Smart TV Board Issues and Solutions