Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
Witajcie, mam problem z pokrywą (klapką) wlewu paliwa. Powinna po zamknięciu zamka centralnego być zablokowana, żeby nie można odkręcić korka wlewu paliwa. Tymczasem po zaryglowaniu centralnego mogę ją otworzyć i odkręcić korek wlewu paliwa. Poradźcie gdzie szukać usterki.
Jak test z korkiem? Dało to jakiś efekt? W moim korku jest tylko jeden mały otwór do odpowietrzania powyżej uszczelki. U mnie też jest jeden mały otwór ale to tylko pozory. na samym brzegu gdzie ten chromowany kapsel łączy się z ocynkowanym korkiem po dwuch przeciwnych bokach jest jakby takie zafałdowanie i tu też jest nieszczelność . Ja to także zalutowałem...
Jutro będę miał dostęp do kabla więc sprawdzę napięcie na sondzie. Zaobserwowałem że korekty zaczynają rosnąć powyżej temp 80, jak silnik się nagrzewa to jest okey, korekty +-3% (edit: jednak na zimnym to samo) Gdzieś wyczytałem żeby odkręcić korek wlewu paliwa i zobaczyć czy korekty zaczną rosnąć, u mnie jest tak samo. Z czym może to być związane,...
Odświeżę temat, bo zaświecila mi się kontrolka ESP, paliwa ogólnie malo a i auto ma gaz, komp pokazuje zero km do następnego tankowania. Możliwe, ze to przez to wylapał bład ? Pytanie jak juz doleje paliwa to jak poinformować auto ze ma paliwo w baku? gdzies czytalem, że trzeba odkręcić i zakręcić korek wlewu paliwa - auto to xsara picasso 2005 1.8....
odpowietrzenie zbiornika paliwa najwidoczniej zasysa ciśnienie, gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
układ zasilania paliwem jest szczelny paliwo nigdzie nie wypływa a jak pisałem przejadę jakieś 5 km to jak chce odkręcić korek wlewu paliwa to jest dość mocne ciśnienie jakby odpowietrzanie zbiornika było zatkane posprawdzałem przewody są drożne tylko ten przewód od tego filtra za prawym błotnikiem a zaworkiem odpowietrzania był przytkany takimi gruziołkami...
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Można obròcic kosiarkè na bok, zawsze gaźnik i filtr powietrza powinien być na gòrze, dobrze jak kosiarka posiada kranik paliwa który można zamknąć, pod korek wlewu paliwa nałóż kawałek folii plastikowej albo rekawiczkè jednorazowà I dokrèć korek który ma w sobie odpowietrznik, ja weżyk paliwa zaciskam szczypcami .Jedynie...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
Coś w tym jest bo obie diagnozy się pokrywają. Proponuję Ci przed uruchomieniem silnika odkręcić na chwilkę korek wlewu paliwa. Jeśli się poprawi to do przejrzenia układ odprowadzania oparów ze zbiornika. czytałem te tematy wcześniej i w garażu wszystko sprawdzałem ale nie udało mi nic odkryć. Po odkręceniu korka wlewu paliwa słychać delikatny psyk...
? Czy Ja coś pisałam o pompie? "Uszkodzona śruba odpowietrzająca nas filtrze dokładnego oczyszczania paliwa". Co do samej pompy to odkręcić korek wlewu oleju do pompy tam w środku jest miara kątowa i znacznik, zakręcić wałem korbowy i sprawdzić czy zmienia swoje położenie jeżeli zmienia to napęd jest ok. Następnie odpowietrzyć pompę zaciągnąć na max...
Patrz a mi dymił na biało, wymieniałem wtryski sprawdzalem pompę i sprawdzenie kąta zapłonu i Sterowanie czysto mechaniczne. Uszkodzenie regulatora ma inne poważniejsze objawy. Sprawdź jeszcze sprężynę. Odkręcić korek wlewu oleju przy bloki i rusz palcem mechanizm regulatora. Próbowałeś na plaka? Skoro pracuje pompa paliwa to rozrząd masz cały. Ale...
no tak - po wymianie w servisie na cały woreczek dodatku przejechałem jakieś 30 000 km . - korek wlewu raczej dobry ponieważ kalkulator przelicza dolane paliwo bo uruchamia pompkę , która teoretycznie pompuje dodatek . (już pisałem po zatankowaniu zamykam wlew i odpalam silnik . Wyłączam i ponownie uruchamiam lub przekręcam stacyjkę wówczas uruchamia...
Problem w tym,że po przejechaniu około 30 km silnik gaśnie,po odczekaniu pół godziny odpali,na wolnych obrotach na postoju jest OK,nadmieniam ,że filtr paliwa był wymieniony, CO MOŻE BYĆ? Może zatkane jest odpowietrzenie baku? Nie wiem w ogóle czy to możliwe, ale za to łatwe do sprawdzenia. Jak zgaśnie to odkręcić na chwilę korek wlewu i zobaczyć czy...
Witajcie ! , niedawno nabyłem dla swojej narzeczonej Compacta z końcówki 1999 r po swapie na m42b18 (140KM), wcześniej był m43b19. Po kupnie było z nim troche problemów a to węże a to podciśnienia itp (z podciśnieniami nie jestem jeszcze pewien ale wszystko jest podłączone), wymieniłem czujnik temperatury w bloku , założyłem nową sondę lambda , odmę...
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Odpowietrzenie w baku. Po dłuższej jeździe autem przy niesprawnym odpowietrzeniu robi się tam podciśnienie, które po zgaszeniu auta cofa paliwo. Odkręć korek wlewu paliwa od razu jak zgasisz samochód. Pozostaw go tak na drugi dzień i zobacz jak z rana odpali.
Gdy silnik zacznie się "jąkać" odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy pomogło, jeśli tak, sprawdź drożność otworka w korku wlewowym, im więcej będziesz miał paliwa tym szybciej po uruchomieniu będziesz miał problemy z mocą.
Jak zgaśnie, to odkręć korek wlewu paliwa i spróbuj odpalić. Od tego bym zaczął.
sprawdź jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa,jak ci się jeszcze raz to przytrafi to odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy pójdzie powietrze.
Jak zgaśnie, to spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa-jeśli usłyszysz zasysanie powietrza, to masz zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
A spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak "zassa" powietrze przy odkręcaniu to masz powód, druga rzecz to filtr paliwa, wymieniany? pozdr
Witam Odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj czy nie masz podciśnienia. Jeżeli jest dobrze to wyjmij smok.
Odkręć korek wlewu paliwa jak będzie OK to tak jak kolega szogun0 napisał,sprawdź elektrozawór pochłaniania par paliwa. Miałem kiedyś to samo.
Jak ci auto stanie, to szybko odkręć korek wlewu paliwa. Jak syknie i zaciągnie powietrze, to masz niedrożne odpowietrzenie.
Jest jeszcze możliwa kolejna przyczyna. Brak odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jak zacznie dławić się silnik, to odkręć korek wlewu paliwa. Jeżeli będzie słychać charakterystyczne zassanie powietrza to będzie to. Pozdrawiam Darek.
Po jeździe wysiądź z samochodu i odkręć korek wlewu paliwa uważnie słuchając. Jeśli syknie to znaczy, że zatkany jest otworek odpowietrzający i pompa ma problemy z zasysaniem paliwa.
Jeździj do wystąpienia usterki. Jak się pojawi, to odkręć korek wlewu paliwa. I wtedy ponownie spróbuj odpalić auto. Jak załapie, to masz przewody instalacji paliwowej do udrożnienia.
Jak wygląda sprawa odpowietrzenia baku ? Zaworek sprawny ? Według opisu by mi pasowało - nie ma nic wspólnego z elektryką tylko z fizyką. Brak dopływu powietrza do baku uniemożliwia zaciągnięcia paliwa - zrobiłbym próbę i po prostu odkręcił korek wlewu paliwa.
Tak - przed uruchomieniem silnika odkręć na chwilę korek wlewu paliwa i zobacz czy pomoże...
61 czujnik przewietrzania baku Zawór nie czujnik, to ten na głowicy przy wtryskiwaczach. Sprawdź czy nie masz dużego podciśnienia jak odkręcisz korek wlewu paliwa po jeździe.
Jak ci zgaśnie, to odkręć korek wlewu paliwa. Jak syknie, to znaczy, że zatkało ci się odpowietrzenie zbiornika i robi się podciśnienie. Durna usterka, ale tez kiedyś taką przeżyłem. Pop przejechaniu kilkunastu km auto nagle zaczynało kaszleć, krztusić się i gasło.
Po ponownym włożeniu kluczyka w stacyjkę palił na dotyk Wypróbuję przy najbliższej okazji. Podejrzewałem, że problemem może być złe odpowietrzenie bo w jednym przypadku odkręciłem korek wlewu paliwa, zakręciłem i auto odpaliło ale w następnych po nim to już nie zadziałało. W serwisie mówią wprost - Gdyby w 90% przypadków auto nie odpalało (po przejechaniu...
Hej Zadzwoniłem do innego mechanika. Opowiedziałem całą sytuację tak jak tutaj i stwierdził, że być może system odpowietrzenia oparów z baku jest walnięty. Zrobiłem jak kazał, odkręciłem korek wlewu paliwa i ... nienaturalnie buchło powietrze (wiem, że zawsze przy odkręceniu jest taki efekt) ale to było dosyć silne i na pewno nienormalne. Mechanik poradził...
Jak opiłki widać gołym okiem to ich tak mało nie jest manometr prawdę ci powie. I jeszcze jedno bym, sprawdził odkręć korek wlewu paliwa i wtedy spróbuj się przejechać może masz zapchane odpowietrzenie baku i przy większym poborze paliwa robi się podciśnienie co w efekcie powoduje błędy podczas jazdy.
Rozumiem, że na początku toczydełko jeździ normalnie. Problem pojawia się z czasem. Zrób na początek prostą rzecz. Jak ci zacznie przerywać to odkręć korek wlewu paliwa. Mi to wygląda na zapchane odpowietrzenie zbiornika. możesz też mieć zabrudzonego smoka od paliwa. Wtedy demontaż baku, wyciąganie końcóki i czyszczenie.
Pierwsze podejrzenie, to był puchnący od temperatury tłok. Ale skoro odpalić możesz od razu po zgaśnięciu, to raczej odpada. Bo musiałbyś czekać na ostygnięcie silnika, by móc go odpalić. Tutaj najprędzej gaźnik... Albo! Odkręć korek wlewu paliwa lub go poluzuj. Może w zbiorniku robi ci się podciśnienie?
Co do odpowietrzania zbiornika : może być zatkany wężyk odpowietrzający. Ale najpierw sprawdź czy to to, jak silnik zgaśnie powoli odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy wyrażnie zasyczy powietrze (zbiornik zassie powietrze bo jest w nim podciśnienie). Jęsli przy odkręcaniu korka nie syczy to nie to (w zbiorniku nie ma podciśnienia). Pozdrawiam.
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Takie rzeczy były tylko w systemach gaźnikowych. Jak chcesz to możesz w momencie gdy nie chce ci odpalić odkręcić korek wlewu paliwa. Ale już parę razy wymieniałem klientom zbiornik. Odpowietrzenie zbiornika jest w korku. Klientowi przeciekał korek więc włożył pod niego reklamówkę. Gdy pojechał...
A weź ty sobie odkręć korek wlewu paliwa, jak ci auto zacznie gasnąć. Ponieważ w maluchu nie psują się tylko boczne szybki, jeśli nie są uchylane, to możliwe jest, ze zatkało ci się odpowietrzenie baku i jak zrobi się podciśnienie, to paliwo przestaje płynąć i auto zaczyna szarpać i gaśnie.
Witam serdecznie, mam problem z wyciekiem spod korka w filtrze paliwa. Wymieniłem filtr, uszczelkę pod korkiem i dalej cieknie. Dziś zauważyłem, że jak odkręcę korek od wlewu paliwa to przestaje kapać https://obrazki.elektroda.pl/7757762000_...
Sprawdź jeszcze czy odpowietsznik zbiornika paliwa jest drożny. Po dłuższej jeździe zgaś silnik i odrazu odkręć korek od wlewu paliwa, nie powinno się wytważać żadne podcisnienie.
Nie wiem co masz na myśli pompa sprawdzona - musisz zmierzyć ciśnienie paliwa jakie daje pompa i sprawdzić czy zbiornik jest odpowietrzany( odkręć korek do wlewu paliwa i przejedź się autem) Pozdrawiam.
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
A sprawdż jak się będzie zachowywał z odkręconym korkiem wlewu paliwa ? Ew. na ciepłym przy nieudanej próbie odpalenia odkręć korek wlewu i słuchaj czy nie ma syku zasysanego powietrza do zbiornika .
Odkręcić wlew paliwa (ten "korek") i niech popracuje z otwartym "bakiem". Może zatkany/załamany przewód odpowietrzenia?
A próbowałeś odkręcić korek wlewu może nie działa odpowietrzanie baku?
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
czujnik odparowywania par paliw też ma ogromne znaczenie. ODKRĘĆ na zakończenie jazdy korek wlewu paliwa i sprawdź rano co ci wskazuje. Jeżeli stan beny wróci do normy to zakładaj emu, lub odkręcaj korek paliwa co wieczór. ;-))
tak tylko nie da się odkręcić tak jak by coś podlazło
Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym.
Pisz zrozumiale. Jaka pompka ?Gruszka ? Jak zassana to syf w zbiorniku, brak odpowietrzenia zbiornika ,zapchane przewody. Odkręć korek wlewu i sprawdź czy "syknie" podciśnienie.
Albo brak odpowietrzenia zbiornika paliwa (po dłuższej jeździe odkrecić korek wlewu,jak usłyszysz "pssssssss" to wiadomo),albo kończy się pompa paliwa.
Na początek sprawdź korek wlewu paliwa (odkręć go lekko), czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku.
dzięki Błażej:) Odkręciłam już raz korek wlewu paliwa żeby odpowietrzyć bak ale nic nie było słychać,mówisz zeby trochę poluzować korek wlewu? a jak to pomoże to co to będzie oznaczać? Spróbuje jutro kupić te wężyki i je zmienić-już widzę zainteresowanie gapiów babą grzebiącą w silniku...a te dysze to jak ewentualnie przedmuchać? Kompresor by się przydał...
Zaworki w pompce paliwa lub... odkręć korek wlewu. Może masz zatkane odpowietrzenie i robi ci się odpowietrzenie lub zapchany lub poluzowany smok od paliwa. Wtedy demontaż baku i czyszczenie.
zawór wentylacji opar paliwa bym sprawdził może się zacioł. Odkręć korek wlewu jak zaciągnie powietrze to system evap nie sprawny.
korek wlewu paliwa - odkręć i opisz co się stanie paliwo - zatankuj zbiornik do pełna szyna - odkręć czujniki i spr czy nie ma tam 'ściętego białka' czujniki na deklu - sprawdź mocowanie - czasem są luźno osadzone
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże. Słuchaj, w moim MS'ie 180 jest sytuacja podobna jak opisał autor postu i pomaga właśnie luzowanie, odkręcenie korka wlewu paliwa. O co może chodzić?
Nie aż taki mądry to on nie jest dla świętego spokoju możesz otworzyć wlew paliwa odkręcić korek. Ale to nic nie pomoże, w najgorszym wypadku pompa mogła poczuć pracę na sucho i zacząć się powoli zacierać. Ale mimo tego powinien chociaż się odezwać.
Czy masz odpowiedni filtr paliwa ? Jak jest za duży to może się zacinać/zatykać na chwile ten zły filtr paliwa. Najlepiej jak kupić metalowy filtr paliwa. Jesli masz filtra w postaci wkładu pamiętaj ze musisz go zalać paliwem po zamontowaniu . I jakoś odpowietrzyć , jakaś pompko pewnie nie masz w audi ? https://www.youtube.com/watch?v=IcMvT5Ox... Odpowietrzanie...
odkręć korek i sprawdż robiłem gola 4 i właśnie przez korek wlewu paliwa miał taką padake
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Gdy zgaśnie, odkręć korek wlewu i spróbuj uruchomić silnik. Możliwe tez że, to świeca jest uszkodzona.
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Wrzucam wycinek schematu elektrycznego sterownika silnika oraz przepustnicy A177 to przepustnica https://obrazki.elektroda.pl/7449446500_... masz też wtyczkę https://obrazki.elektroda.pl/5822668000_... Jak sprawdzić nastawnik biegu jałowego https://obrazki.elektroda.pl/3957699900_... https://obrazki.elektroda.pl/3991970500_...
Zbiornik jest hermetyczny - opary paliwa nie powinny wydostawać się na zewnątrz, w związku z tym panuje w nim niewielkie ciśnienie. Odpowietrzenie zbiornika jest otwarte tylko podczas tankowania, gdy korek jest odkręcony.
Układ EVAP odpowietrza zbiornik, nie korek. Silnik zasysa opary paliwa, bo na "świeże powietrze" nie wolno ich już wypuszczać, choć widziałem, że tym się ratowali, więc odkręć, poluzuj sobie korek wlewu, bo skrajne przypadki, to zassanie i zgniecenie zbiornika podciśnieniem z silnika, a masz coś nie tak, skoro leci nie to, co powinno.
Nie musisz wybierać filtra paliwa i obudowy akumulatora i tyle rozkręcać. Odkręć tylko korek wlewu oleju do silnika i pomanewruj trochę. To jest na styk, ostrożnie to rób a wyjmiesz i włożysz niczego nie uszkadzając. Właśnie to robiłem ;)
Witam problem z Opelkiem agila 1,2 benzynka zaczyna sie jak zbiornik paliwa jest w połowie, i tu zaczyna sie szarpanie przygasanie dławienie sie ,ale jesli zbiornik paliwa jest full pełny to problemu nie ma tylko zejdzie do połowy i juz te objawy zaczynają sie, dodam ze świece nowe cewka nowa , oraz ktos mi podpowiedział zapowietrzanie sie i aby sprawdzic...
"Dlaczego masz zalany olej 15W/40? Panewka pewnie." Olej 15W40 tylko dlatego, że poprzedni właściciel na takim jeździł. Wiem że powinien być inny, ale nie chciałem zmieniać ze względu na doświadczenie. Zrobiłem tak przy silniku 1.5 dci w Scenicu II i długo się nie pocieszyłem samochodem. "Stukot przy przyśpieszaniu i nierówna praca - może coś z wtryskiem...
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
Witam. Xantia 1,9td. 96r. klima,immo -dziwnie się zachowuje.Po mieście wszystko OK.W trasie po przejechaniu ok.50km szarpie i gaśnie.Po ostygnięciu (ok.15min.) jedzie dalej (ok.20km.) i tak w kółko. Sprawdziłem przewody paliwowe -szczelne. Sitko w zbiorniku paliwa ok. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Temperatura płynu i oleju w normie. Korek wlewu...
W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał się ale będzie przeskakiwal.i nie odkręcisz korka. Dodano po 29 W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał...
Witam, Toyota Yaris, 2006, 1,3, przebieg 145 tys. km Około 22.08.25 (temperatura powietrza około 25°C) po zatankowaniu paliwa do pełna (tankowanie pod sam korek aż do odbicia pistoletu kilkukrotnego — robiłem już tak kilka razy na przestrzeni roku) zauważyłem wyciek paliwa pod tylnym lewym kołem. Wyciek był z górnej części wlewu paliwa. Patrząc od dołu,...
Sprawdż jak "wygląda" olej. Odkręć korek wlewu- jaki ma kolor olej na nim zgromadzony? Nie ma tam jakiejs 'mazi"? Jak chodzi na wolnych obrotach ( ok 900 do 1000 rpm? ps. sprawdź też filtr paliwa,
Odkręć lekko korek wlewu i zapal silnik. Odwróć ten zawór zwrotny bo w położeniu które opisałeś uniemożliwia on przepływ paliwa do gaźnika
wężyk od odpowietrzenia w kadecie (mam takiego samego i też miałem ten problem) idzie od zbiornika w stronę wlewu, tam jest jakby takie kwadratowe rozszeżenie gdzie ten wąż wchodzi a inny wychodzi i idzie dalej pod samochodem (u mnie był pod progiem od strony kierowcy) dochodzi do "czegoś pod nadkolem przednim od strony kierowcy (taka pucha okrągła...
zaobserwowałem też coś jak by zapowietrzało zbiornik zaworek działa słychać, filtr węglowy raczej Ok, a przy wlewie paliwa słychać jak syczy powietrze. odkręcę korek to obroty trochę zmaleją ale zachowanie silnika nadal takie same. do trans-serwis jeśli nie masz sensownej podpowiedzi to nic nie pisz. Szukam pomocy u innych. dziękuje.
Witam.Moja asterka bardzo ciężko pali po dłuższym postoju,odpalam zawsze na benzynie.Oczywiście jeśli chwile pochodzi to później odpala ładnie ale nie chce wchodzić na obroty.Po dodaniu gazu gaśnie dławi się i nie chce wejść na obroty.Problem znika gdy dłużej pojeżdżę.Niedawno wymieniłem pompę paliwa,świece,przewody kopułkę i palec i nic.Na gazie wszystko...
witam mam silnik 18 16v i instalacje sekwencja gaz na gazie jezdzi bez problemów a na benzynie problem przejade pare km i naciskam na pedal gazu a tu nic i czasem sie cos odblokuje i podaje paliwo i jedzie albo musze stanąc silnik nie gasnie i znowu jedzie a gdy przejade troche dłuzej na gazie to zas problem sie pojawia przerywa raz dostaje paliwo raz...
Odkręcając korek paliwa jest w porządku, ale może lepsze rozwiązanie jest w leju paliwa są 2 otwory i jeden doprowadza, tak zwany odpowietrznik paliwa i można naciąć odpowietrznik (rurkę dochodzącą do wlewu i wprowadzić mniejszą rurkę do 2 otworu). Powinno działać, jeśli nie to trzeba jeździć na odkręconym korku z łańcuszkiem. ("Uwaga w lato może być...
Witajcie, potrzebuję pomocy w naprawie mojej kosiarki NAC X510VHY. Głównym problemem jest nierówna praca silnika. Po odpaleniu pracuje od na zasadzie "szarpania" - jakby miała przerwy w dostawie paliwa - początkowo pomógł trick, na który trafiłem przypadkiem - odpaliłem ją z odkręconym wlewem paliwa i działała płynnie dlatego też przebiłem korek cienkim...
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
Witam. Mam problem z samochodem jak w temacie, jeżeli zostanie zatankowany do pełna (pierwsze odbicie pistoletu) to po pewnym czasie, podczas postoju zaczyna ze zbiornika wypływać paliwo. Potrafi tak wyciec nawet 2 litry paliwa (zebrane do podstawionego zbiorniczka. Jeżeli zatankowany jest do połowy, problem nie występuje. Dodatkowo jeżeli jedzie się...
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa. Jeżeli silnik spala opary, to w zbiorniku powstaje podciśnienie. Jeżdżąc długo na gazie to podciśnienie jeszcze wzrasta stąd "tssss" przy otwieraniu wlewu paliwa. Według mnie, również silnik pracujący na wyższych obrotach potrzebuje więcej paliwa, którego pompa nie może dać, bo pokonuje jeszcze podciśnienie...
Witam. Silnik nie posiada LPG. Problem polega na tym, że od zakupu auta- 4 lata i przejechane przeze mnie prawie 50 000- głównie miasto, samochód gaśnie. Reakcja jak przy kończącym się paliwie. Jak jeżdżę po mieście/ krótkie trasy, jestem w stanie zejść do 1/4 baku, po czym mamy loterię. Albo po prostu przy 1/4 baku zgaśnie i zapali, jednak problem...
Ja bym zastosował inny patent mianowicie ukryć w odp. miejscu mocną syrenę alarmową z tzw. funkcją sabotażową do korka wlewu paliwa podłączyć przewód a sam bak potraktować jako jego przedłużenie wtedy gdy ktoś odkręci korek albo zerwie przewód to zawyje syrena złodziej ucieknie o ile nie dostanie wcześniej zawału :D wymaga ukrycia sygnalizatora tam...
Odkręć korek wlewu oleju na zapalonym silniku i będzie wiadomo jakie ma przedmuchy. Jak paliłeś silnik samostartem to mogą być tłoki popękane. Silnik zużywa się stopniowo a stare diesle trzymają się dobrze do pierwszych mrozów. Mała dawka wtryskiwanego paliwa też powoduje jasny dym i kłopoty z paleniem. Sprawdź czy paliwo z pompy idzie na powrót do...
korek wlewu paliwa odkręcić korek wlewu oleju korek wlewu
monitor error sygnał telefoniczny termostat philips
pobór prądu przez lodówkę rozebrać żelazko tefal
Czy drut rozgrzeje się do czerwoności od świeczek? Radio Blaupunkt - Napis "PROTECT" i brak dźwięku