Co by się nie rozpisywać. https://m.youtube.com/watch?v=6kPLAOATGR...
Sprzęgło jest nakręcone na oś wału. Składa się z części ruchomej i stałej. Musisz, jakimś kluczem, uchwycić część stałą, odkręca się w lewo. http://obrazki.elektroda.net/94_12728844... Brak iskry może być spowodowany uszkodzeniem świecy, cewki zapłonowej, zadziałaniem wyłącznika zapłonu, zwarcia z masą kabla, służącego do wyłączania silnika, itd....
Chciałbym je wymienić tylko nie mam pojęcia jak je odkręcić. Pokaż jak jest przykręcone, coś się wymyśli. I zastanawiam sie czy moge je wymienić na troszkę mniejsze czy lepiej zostawić taka wielkość jak jest Zasada numer 1 - jeżeli coś działa jak powinno to nie ruszać bo się spierdzieli.
Gwint jest tylko w kolku. Jest ono nakrecone na os tak, jak nakretka. Gwint jest prawy. Klucz udarowy, wykorzystujac bezwladnosc wirnika, powinien to odkrecic bez problemu.
Tam nie ma klinów na rozrządzie -nie odkręcać bez blokowania
Tylko udarem ,ręcznie nawet nie próbujcie bo nawet udar nieraz ma problemy i przede wszystkim trzeba mieć specjalny klucz.P http://obrazki.elektroda.net/94_12277022...
Standardowo - odkręcasz w lewo.
W lewo, normalny gwint tam jest.
Odkręć koło zamachowe, a później uszczelniacz wału.
Trzeba odkręcić koło pasowe, w deklu jest uszczelniacz, rozrządu nie trzeba ruszać
Gwint normalny trzeba mieć specjalny klucz do odkrecenia lub bardzo mocny klucz pneumatyczny
Gwint jest normalny. Odkręcasz w prawo. Normalny gwint odkręca się w lewo, a przykręca się w prawo(zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara). W prawo odkręca się lewy gwint.
Co innego mogę zrobić? Użyć klucza udarowego do odkręcenia. Koło opasać pasem klinowym przytrzymać ręką i wał nawet nie drgnie.
To dobrze odkręcałeś.
Tak, do wymiany czujnika położenia wału trzeba zdjąć pasek napędu osprzętu i odkręcić koło pasowe, ale zobacz czy wtyczka nie spadła i czy wiązka jest cała. Co do licznika to umyj płytę z topnika (np izopropanolem) i zobacz gdzie idzie ścieżka od tego luźnego pina, napraw połączenie zdrapując soldermaskę i lutując kawałek cienkiego drucika
Jeśli po wymianie rozrządu takie cyrki to wina złego montażu. Za dużo zębów lub inny rozmiar rolek? Może mechanik odkręcić koło wału lub wałka rozrządu i masz przesuniecie?
Kolego masz szczęście jak ci przeskoczy to silnik do wymiany. Oddaj do mechanika, albo sam to zrób. Potrzeba odkręcić koło prawe, potem koło pasowe, potem napiąć napinacz i dokręcić jego śrube blokującą.
Odkręcić koło zamachowe, zdjąć misę olejową, rozkręcić korbowód i można wyjąć wał . Tłok, trzeba wcisnąć, do samej góry. Było już kilkakrotnie opisywane na forum, poszukaj.
Trzeba odkręcić koło pasowe i zdjąć potem ściąga się tylną osłonę zbiornika. Masz rysunek może ci pomoże. http://obrazki.elektroda.pl/5382717500_1...
odkręć koło pasowe zdejmij zabezpieczenie odkręć śruby mocujące krzyżak jest ich 6 wkręć śrubę do ośki bębna abyś miał po czym uderzyć i nie uszkodzić ośki jedną ręką podciągaj krzyżak ni młotkiem w śrubkę w razie problemów 783024366
Mam jeszcze jedno pytanie, jak zablokować wał korbowy by odkręcić koło zębate? Słyszałem że przez zablokowanie koła dwumasowego ale w którym miejscu? przecież napisał ci wyżej ze wykrecasz śrubę w bloku i wkrecasz tam blokade
Norma...prawy, na kleju - czasem trzeba zagrzać bo ciężko idzie.
Do wymiany paska musiałeś odkręcić koło pasowe (od paska pk), kółko rozrządu jest tam na takim symbolicznym, rzekłbym klinie, może Ci się trochę przestawiło i dokręciłeś pneumatem ?. Wał tam się blokuje wyjmując czujnik położenia wału i w jego miejsce idealnie wchodzi przedłużka do klucza 3/8"
wyłączyć z prądu odkręcić pokrywy (górną i tylną ) zdjąć pasek odkręcić koło pasowe i zdjąć je odkręcić śruby mocujące krzyżak z zbiornikiem wyjąć krzyżak ( jeśli nie chce wyjść to w oś bębna wkręcić śrubę do końca gwintu i walnąć młotkiem w śrubę celem wybicia ) zdemontować łożyska i uszczelkę wymienić łożyska i uszczelkę na nową sprawdzić jakość wałka...
witam jeśli chcesz wymienić od strony rozrządu to na pewno nie musisz wyciagać silnika , musisz prawdopodobnie odkręcić koło od paska który napędza alternator , później koło zębate paska rozrządu , i na pewno zobaczysz symeryng jeśli chodzi ci o strone od sprzęgła to na pewno musisz silnik wyciagać
Witam,trzeba odkręcic przednią ścianę pralki najpierw część dolną póżniej górną ,panel sterowania i szufladę. oczepić przewody od grzałki i czujnika ,odkręcić przeciwwagę na 3 śruby następnie śruby w kolo zbiornika i rozpołowić zbiornik.Z tyłu kluczem 18 odkręcić koło pasowe da się je ściągnąć rękami poruszając na boki wyciągnąć bęben i wtedy jest dostęp...
To nie wina koła ani paska , masz uszkodzoną stronę czynną bębna (flanszę łożyskową) , poszukaj na forum z dzisiaj AWT 7105 problem z krzyżakiem . Dodano po 2 Choc w tym modelu części są inne , problem ten sam .
Prawy. Powodzenia.
Witam, tuleja powinna być dociśnięta do maszyny a wał na zewnątrz zostawić min luz, wtedy dokręcamy wkręt w otworze tulejki, następnie nakładamy koło i podkładkę, na końcu nakładamy pokrętło po dokręceniu pokrętła wkręt od pokrętła powinien wychodzić między wypustki na podkładce, jeśli zachodzi na wypustkę to trzeba odkręcić koło i przełożyć podkładkę,...
Odkręć świecę napchaj sznurka i odkręć.
Proponuję odkręcić koło pasowe, wyjąć bęben z kotła i ocenić stan krzyżaka bębna czy któreś ramię nie urwane. Przy tej okazji wymienić łożyska i uszczelniacz. Sprawę z krzyżakiem radzę potraktować priorytetowo ponieważ ewentualne jego pęknięcie może dyskwalifikować całą pralkę z powodu braku możliwości zdobycia.
Ściągnąć obydwa boki pralki.Prawa strona-odkręcić koło pasowe,odbezpieczyć śrubki i odkręcić je(klucz 10).Wyciągnąć łożysko w korpusie,blaszkę i v-ring.Od środka bębna odkręcić śrubkę(klucz imbusowy).Lewa strona-wykręcić łożyskowanie podobnie jak z prawej strony.Wymienia się całe komplety lub same łożyska i bezwzględnie v-ringi.Owocnej pracy.:!:
A o rozruszniku nikt nie wspomniał co jest podstawą w tych wozach.Blokady (znak na obudowie)wałka tam nie założy bo gdzie? No chyba że wyjąć pompę vacum. Gdy czujniki czytają z kół rozrządu, ani ECM ,ani pomiar oscyloskopem nigdy nie da wiarygodnego pomiaru. żeby tak było ,czujniki muszą czytać bezpośrednio z wału albo wałka.W tym wypadku żeby mieć...
Następnym razem użyj funkcji szukaj.Tym razem ja ci znajdę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Musisz odkręcić tylne koło z wałka rozrządu i ustawić wycięcie w wałku równolegle do płaszczyzny głowicy
Witam, Mam problemy z odkreceniem kola zamachowego w celu wymiany lozysk. Nie dosc ze klucz "torks" to jeszcze tak zakrecone ze nie da rady odkrecic. W ktora strone to to sie odkreca ? Nie chce spilowac zabkow bo w ogole tego nie rusze, a sily uzyte do prob juz byly na tyle duze ze zaczynam watpic czy to sie odkreca. Swoja droga czy 2 lata od nowosci...
Pnaeumat,czy młotek i przecinak? czyli- jak nie należy odkręcać śrub wału korbowego.
musi się odkręcićczesć ,prawdopodobnie jest tylko klejona ,także musi się odkręcić najlepiej udarem jeśli jest
Witam wszystkich Mam wielką prośbe o podpowiedz.Chce odkręcić koło magnesowe ale nie jestem pewny czy nakrętka ma prawy czy lewy gwint. Dość mocno próbowałem odkręcić "normalnie "tzn odwrotnie do wskazówek zegara ale "nie puszcza" a nie chce uszkodzić koła. Troche jest przyrdzewiała nakretka i może tak "trzymać" ale wole sie upewnić Bardzo prosze o...
Podnośnik, odkręcić dwie nakrętki na wahaczu od osi silnika. Odłączyć wiązki przewodów i chyba odkręcić zacisk hamulcowy. Koło do garażu i odkręcić tych kilkanaście wkrętów imbusowych po obwodzie i ostrożnie (silne magnesy) wyciągnać wirnik z silnika. Nawet opony nie trzeba zdejmować. Sprawdzisz wtedy i łożyska i położenie magnesów na obwodzie wewnątrz...
Odkręć koło pasowe odkręć śruby mocujące krzyżak klucz torx zdejmij krzyżak (jeśli będzie problem wkręć w oś bębna śrubę do oporu z nakrętką skontruj nakrętkę walnij młotkiem w śrubę powinno zejść) wyciśnij łożyska i uszczelkę wymień na nowe sprawdź stan osi bęna i pierścienia uszczelniającego jeśli w miejscu gdzie jest łożysko na osi bębna będzie luz...
jak wyciągać ten bęben ? A po co chcesz wyciągać bęben? Masz odkręcić koło pasowe, krzyżak (torx 40), zdjąć krzyżak do tyłu, wymienić łożyska i zmontować wszystko do kupy, tylko w odwrotnej kolejności. Prosto brzmi? Prosto, tylko trzeba się nieźle nagimnastykować, zwłaszcza z odkręceniem śrub krzyżaka... :) Z kołem też łatwo nie pójdzie. Musisz mieć...
Ja również mam pytanie ile powietrza potrzeba aby odkręcić koło w aucie.Czy zbiornik 60 l i wydajność 120l/min wystarczy do jakiegoś małego pneumata.Koło dokręcone 90 Nm.Jesli tak jaka średnica węża spiralnego?.Pozdrawiam.
nic prostrzego ja miałem podobny problem u siebie tylko że mi złamał antene gołąb ktory rozbił mi sie na szybie :| też miałem w palnach juz zdejmować bok ale ............ aby wyjąć antene na początek trzeba odkręcić koło aby był lepszy dostęp potem trzeba odkręcic plastikową osłone (nadkola) i wtedy jak włorzymy głowe pod spód to już widac antene w...
Musisz go wyjąć. Odkręć koło zamachowe, wyjmiesz wtedy wał razem z przeciwwagą. Można ja zdjąć odkręcając śrubę, która jest z boku, chyba na klucz 10mm, wcześniej zdejmij zębatkę rozrządu, jest założona tylko na klinie. musisz dokładnie pozbyć się tego aluminium. Jeżeli wał będzie uszkodzony w miejscu panewki korbowodu to trzeba go szlifować i założyć...
Tu jest ustawienie rozrządu na znaki http://www.fothost.pl/upload/09/38/9ce3e... Problem polega u ciebe na tym że musisz odkręcić koło pasowe (no chyba że masz klucz pneumatyczny) a problem dokładnie polega na tym że musisz zablokować wał żeby odkręcić śrube jak nie zablokujesz to pogniesz zawory. Jest szansa że z silnikiem nic się jeszcze nie stało...
Przecież jak zdejmiemy tylną obudowę, zdejmiemy pasek napędowy, odkręcimy koło zamachowe to jest normalne dojście do łożyska Tak, masz dostęp ale do jednego łożyska, drugie wraz z simmeringiem jest w środku zbiornika. Mam takie jeszcze jedno pytanie, bo oglądając ten film nasuwa mi się taka myśl. Czy nie da się wymienić łożyska bez wyjmowania bębna...
Odkręć lewe przednie koło będzie lepszy dostęp do wszystkiego.
1. Zdjąć opaskę/obejmę pokrywy zbiornika. 2. Odpiąć przewody od grzałki, wyjąć termostat. 3. Wyciągnąć bęben wraz tylnym płaszczem i łożyskowaniem. 4. Odkręcić koło pasowe, łożyskowanie (sześć śrub); 5. Wybić/wyprasować łożyska (6204 i 6205 i simer- rozmiar odczytasz). Dalej składasz w odwrotnej kolejności do demontażu. Warto przy zakładaniu pokrywy...
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
No raczej klej a nie olej.
Osprzet wkreca i blokuje koło. Silnik gaśnie.Potem rozrusznik odkręci koło pasowe. A klina nie ma. Efekt?
Pewnie pękł pasek. To że odkręcisz koło to nic nie da trzeba też odkręcić zwolnice.
Nagraj film tej maszyny,pamiętaj jak rozkręcisz poskładaj tak samo i wyreguluj żeby szyło jak powinno i wyślij wię zdjęć i większe i wogle film jak maszyna szyje pisz na 6049787 :D Zrobie zdjęcia w mojej maszynie i ci pokazaę co masz powyciągać i potem jak poskładać :) Co musisz zdjąc: 1 Obrazek: Ściągnąć pasek napędowy mechanizmu dolnego odkręcić koło...
Wszystko da się naprawić. Wylej olej z silnika, odkręć koło pasowe, zdejmij pokrywę sprzęgła odśrodkowego. Uważaj aby nie uszkodzić uszczelki bo będziesz musiał dorabiać nową. Zeszlifuj pozostałości ogranicznika, w jego miejscu wywierć otwór pod śrubę M5, nagwintuj i wkręć do niego mosiężną (nie stalową) śrubkę, na jakimś kleju aby uszczelnić. Śrubka...
Witam! Mam pytanie: Czy w maszynie Łucznik 834 można wymienić koło stożkowe napezające koło stożkowe Chwytacza rotacyjnego po wyjęciu chwytacz(o ile się go da wyjąć)?I jaki klucz lub siubokręt to tych kół w Łucznik 834?Prosze o przysłanie zdjęcia tego klucz lub siubokręta.Z góry dziękuje Witam żeby wymienić Koło Stożkowe w maszynie trzeba odkręcić...
Jeżeli nie masz zamiaru demontować wałka zrobisz to bez blokad, jeśli natomiast odkręcisz koło wałka głowicy, nie ma szans dokręcić go bez blokad.
najlatwiej... 1.podnies samochód z prawej strony odkręć koło i sprawdaj...po kolei sciąga Cie...więc: najpierw obróć kołem jak będzie wyraźnie "podskakiwać" będzie wybrzuszenie w jednym miejscu wymien opony...musisz parami...wiadomo...sprawdz luz na koncowce drazka, nie moze chodzic gora dol...pozniej a w sumie nawet przede wszystkim cisnienie w oponie...
Tak kolego, nie da się inaczej wyciągnąć napędu, trzeba zrobić trzy rzeczy: - odkręcić zębate koło napędowe - odkręcić te dwie śruby mocujące napęd (nie są do końca z gwintem i na nich pracuje blokowanie napędu listwa-koło zębate - cały napęd) - odkręcić dźwignię rozblokowania napędu No i oczywiście odpiąć okablowanie od napędu. Silnika też nie wymienisz...
Trzeba odkręcić koło a następnie wszystkie śruby na obwodzie zwolnicy (można przed tym spuścić ile jo ile jeszcze coś zostało) Wówczas wysuniemy cały rząd planetarny mechanizmy zwolnicy. Następnie trzeba rozkręcić rząd i wymienić uszczelniacz.
Odkręcić koło pasowe(może koło wyjdzie razem z pokrywą jeśli czop będzie już oderwany),odkręcić przeciwwagę, odkręcić pokrywę zbiornika i naprawić: https://youtu.be/Lx4dOwmKGKk?si=m9d9e9im... Części: https://sklep-elwron.pl/pl/p/Krzyzak-os-...
Jeżeli chodzi o demontaż stojana to należy odkręcić koło pasowe [które jest wirnikiem ] a następnie odkręcić stojan [kilka śrub chyba 10mm a następnie wyciągnąć wsuwkę i przygiąć styki] tylko że u mnie niestety nie zadziałało i pralka co któreś pranie wyświetla błąd E 8
Trzeba zdjąć dekiel, zablokować napinacz, odkręcić koło od pompy. Sprawdzić puszkę filtra, na obecność opiłków. Jeśli są, to warto wymienić zbiornik paliwa na taki od benzyniaka, przepłukać pod ciśnieniem przewody paliwa.
Na wbitym biegu da się normalnie obracać paskiem od alternatora oraz koło pasowe sie kreci też na wyłączonym silniku. Jak to, kręcisz paskiem od alternatora i kręci się koło pasowe na wale silnika ? Czyli masz odkręcone koło pasowe lub coś urwane.
Trzeba odkręcić, koło magnesowe i sprawdzić ten klin. Iskra, w ogóle jest, paliwo dochodzi?
Witam. Czy aby wymienić simering od strony koła pasowego to trzeba rozrząd zblokować??? Czy odkręcić koło pasowe i wyciągnąć ten simering wału korbowego.
no wlasnie przy tyle mi chodzi czy da sie to na tyle odlaczyc?ale zeby potem mozna bylo podlaczyc
Taki kompresor nadaje się do pompowania kół, i to najlepiej od taczek. Niema mowy o normalnym użytkowaniu klucza pneumatycznego. Mówię z doświadczenia bo sam mam gdzieś w garażu takiego bączka, i ciężko koło odkręcić.
Żeby zdjąć pasek napędowy należy najpierw go zablokować i odkręcić koło napędowe obracając je w tą samą stronę w którą wskazuje strzałka biegu taśmy.
Ok, podjadę do kolegi mechanika i odkręci mi koło i nadkole i poproszę, żeby to sprawdził.
Śruba wkręcona jest w oś bębna, zablokuj koło pasowe i odkręć ją w lewo (zwykły prawy gwint). Jak ją odkręcisz, podważając od spodu zdejmij koło pasowe, póżniej pierścień i możesz zacząć wybijać oś bębna z krzyżaka, tylko ostrożnie żeby jej nie uszkodzić.
Ogólnie klucze Milwaukee z moich doświadczeń są jednymi z" najmocniejszych" jeżeli chodzi o mechanikę itp. Często używałem tego z drugiego linku. Mają też swoje wady jak padające przełączniki ,i najgorsze to wyrabiające się gniazda baterii i baterie. Przyjęło się że każdy testuje takie klucze na śrubach i szpilkach kół. A przecież mechanika nie polega...
A jak odkręciłeś to koło? Dodano po 4 działały normalnie wszystkie 4 zawory pod świecami. Przecież ich nie widać!! Po drugie wkręć świece i zobacz czy równo kręci. Dodano po 1 Nie wstyd ci takim cieknącym syfem brudzić kostkę?
Tylko pytanie czy jest sens to targać oddzielnie czy podjechać autem? Czy wulkanizator za to, że weźmie do ręki klucz pneumatyczny i odkręci koło oraz je później zamontuje, dolicza coś w tej usłudze przekładki opon? Ja myślę że to zależy od wulkanizatora. Każdy ma jakiś swój cennik. Dla wulkanizatora jest mniej roboty jeśli nie musi ściągać zakładać...
Niektórzy najpierw demontują wał główny żeby wymontować zębatkę,ktoś na forum pisał że trzeba zdjąć górne koło pasowe i za pomocą klucza nasadowego lub tzw. sztorcowego można odkręcić śrubę . Wiem że jest ona bardzo mocno dokręcona dlatego tak trudno ją odkręcić.
Odkręciłeś koło pasowe główne czyli te na wale? Jeśli tak to jest prawie w 100 % pewne że rozrząd masz już przestawiony.
Taki przypadek z ostatnich dni-Megane Scenic I, silnik diesel 1,9 DTI. Do wymiany pompy wodnej trzeba odkręcić 9 śrubek z torxem zewnętrznym (nasadka typu E). 8 wychodzi bez problemu, a 9 śruba jest nieco przykryta górną osłoną paska rozrządu na tyle, że nie ma opcji nałożyć nasadki wraz z pokrętłem na śrubę. Żeby ją odkręcić trzeba zdjąć koło pasowe...
, muszę mieć klucz dynamometryczny aby to dokręcic, od środka jest czymś obsmarowane, ale widać pod palcem, że jest tłuste Dodano po 6 Są tam jakieś ograniczniki, w tej części pod uszczelką pokrywy, zaworów, chodzi aby nie wypchnąć uszczelniacza, pod dokręceniem tego elementu, jeszcze tego nie odkręciłem, muszę chyba odkręcić koło zębate od wałka, dajcie...
Maglownicę można wyciągnąć poprzez prawe nadkole. Wystarczy unieść prawą stronę, odkręcić koło i da się ją wyciągnąć. Trochę ciasno ale idzie to zrobić.
W jaki klucz muszę się zaopatrzyć aby odkręcić koło pasowe w tym modelu pralki ?
Najpierw musisz zdjąć przedni zderzak.Potem poluzować arternator i zdjąc pasek klinowy.Nastepnie odkręcić koło pasowe i zdjąc pokrywe rozrządu.Następnie musisz wkręcić śrubę koła rozrządu i kręcic w prawą stronę aż pokryją ci się dwa punkty na obydwóch kołach.Wtedy odbwzpiecz blaszki na kole rozrzadu (to jest to duże koło)tak abys ich nie pourywał i...
Kolego a wiesz w jakiej pozycji mają być wałki? Poziom, pion? Dostałem właśnie auto ze zdjętym całym modułem wałków i odkręcone koło od pompy i od wałka. I teraz szukam info czy same wałki gdzieś się blokuje. Pozdrawiam
Ok już wiem, a jak odkręcić to koło pasowe?
Witam serdecznie mam problem z tym samym silnikiem odkręciłem koło pasowe a ono na stożku i niestety stało się i potrzebuje panowie pomocy waszej w ustawieniu ponowym prawidłowo rozrzadu proszę o pomoc
Odkręcić śrubę na środku, zdjąć koło pasowe, odkręcić krzyżak nośny - trzy śruby na końcach ramion i trzy wokół piasty. Potem ciągnąc krzyżak do tyłu wbić oś bębna - poprzez jakąś podkładkę (miedź, twarde drewno, śruba wkręcona w oś - tak, żeby nie uszkodzić gwintu i samej osi), albo ściągnąć za pomocą ściągacza. Po wyciągnięciu krzyżaka wybić z niego...
Trzyma go śruba podobnie jak koło pasowe. Odkręć ją a oś bębna wyjdzie z łożyska.
Fajny temat, już ponad dwa miesiące o jednym i tym samym tylko efektu brak. Chyba założę temat "jak odkręcić koło w samochodzie" i pociągnę go ze trzy miesiące.
Już pozywaj wszystkich ,juz płacą ci od ręki. Teoretyk sie znalazł. Napisałem pneumatem LEKKO i dociągasz krzyżem. NIC nie ma prawa sie zepsuć i odkręcisz koło zawsze . Nie pajacuj z kluczami dynamometrycznymi bo prawdziwy zawodowiec cię wyśmieje.
To prosta praca Zdejmij pasek, koło pasowe odkręć krzyżak wyjmij krzyżak wybij łożyska i uszczelkę zamontój nowe i to wszysko Pozdrawiam
W tej wersji wynika z rysunku że nie ma potrzeby wyjmowania zbiornika (są zdejmowane boczne osłony) są 2 łożyskowania (firma nie przewiduje naprawy tylko wymianę, ale można) po stronie kola pasowego odkręcić śrubę zdjąć koło odkręcić śruby mocujące łożyskowanie zdjąć łożyskowanie przełożyć uszczelkę łożyskowanie zbiornik na nowe łożyskowanie i zamontować...
Cześć Wszystkimi I pojawił się zong, tutaj aby odkręcić koło pasowe była "standardowa" 18mm po ściągnięciu koła pasowego środek nie wychodzi, wydaje się, że trzyma go jeszcze na i właśnie na czym? W środku nakrętka prostokątna o dwóch płaskich bokach, a jeśli już czym to odkręcić? Będę wdzięczny za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/3346643100_...
Jeżeli faktycznie cieknie z tego połączenia, to nie ma tragedii jak już masz tyle rozebrane, do zdjęcia dolna misa olejowa, smok pompy, jakaś rurka i kilka śrub od dołu i kilka od frontu dekla, oczywiście też koło na wale, górnej misy nie trzeba demontować, uszczelki w tym miejscu nie ma. Klimy nie trzeba rozszczelniać. Odkręć najpierw koło na wale...
Zdajsie trzeba zdjąć górę zbiornika. Uwaga ciężka część. Odkrecić koło pasowe. Trzeba odkręcić boczne, metalowe uchwyty łożysk. Następnie wyciagnąć bęben rozchylając dosyć brutalnie ścianki zbiornika tak by osie bebna wylazły z otworów, a potem sposób na resztę czynności do wykonania nasunie się sam. Proszę nie udzielać szkodliwych porad. W tej pralce...
ma ktoś pomysł jak odkręcić te zaspawane koło?
Które to koło, przód czy tył? Jak tył to po prostu odkręcić nakrętkę na czopie piasty i wyjąć całość z bębnem.
Nie, Odkręciłem Dolne koło Opuściłem tłoki do połowy. Później kręciłem wałkami a żeby mi płaskownik wszedł. No nic dziękuje kolego za cenne rady. za podanie trzpienia dokładnych wymiarów. Za tydzień będziemy kombinować i dam znać co jest nie tak pozdrawiam.
Wymień kondensator rozruchowy silnika (16 µF) oraz odkręć koło pasowe bębna i obróć je o 180° ( "do góry mańką" - co byś lepiej zrozumiał) i przykręć z powrotem. Wszystko.
Odkręciłem koło, ale nie wiem jak je zdjąć żeby niczego nie uszkodzić. Po ściągnięciu nakrętki nie wychodzi.
Do łożysk dostaniesz się gdy ściągniesz dekiel z tyłu pralki , odkręcisz koło pasowe i ściągniesz go.
Czujnik jest pod kołem rozrządu, także rozrząd trzeba rozpiąć i odkręcić koło walka rozrządu.
odkręcić koło pasowe odkręcić śruba koło odkręcić koło alternatora
soczewka rozpraszająca zmywarka whirlpool wirnik pompa ekspres delonghi zbiornik fusów
pralka bosch chrysler pacyfica
Telewizor Samsung sam się włącza - przyczyny i rozwiązania Płyta indukcyjna przegrzewa się - przyczyny i rozwiązania