Co by się nie rozpisywać. https://m.youtube.com/watch?v=6kPLAOATGR...
Sprzęgło jest nakręcone na oś wału. Składa się z części ruchomej i stałej. Musisz, jakimś kluczem, uchwycić część stałą, odkręca się w lewo. http://obrazki.elektroda.net/94_12728844... Brak iskry może być spowodowany uszkodzeniem świecy, cewki zapłonowej, zadziałaniem wyłącznika zapłonu, zwarcia z masą kabla, służącego do wyłączania silnika, itd....
Chciałbym je wymienić tylko nie mam pojęcia jak je odkręcić. Pokaż jak jest przykręcone, coś się wymyśli. I zastanawiam sie czy moge je wymienić na troszkę mniejsze czy lepiej zostawić taka wielkość jak jest Zasada numer 1 - jeżeli coś działa jak powinno to nie ruszać bo się spierdzieli.
Tam nie ma klinów na rozrządzie -nie odkręcać bez blokowania
Tylko udarem ,ręcznie nawet nie próbujcie bo nawet udar nieraz ma problemy i przede wszystkim trzeba mieć specjalny klucz.P http://obrazki.elektroda.net/94_12277022...
Gwint jest tylko w kolku. Jest ono nakrecone na os tak, jak nakretka. Gwint jest prawy. Klucz udarowy, wykorzystujac bezwladnosc wirnika, powinien to odkrecic bez problemu.
Standardowo - odkręcasz w lewo.
W lewo, normalny gwint tam jest.
Norma...prawy, na kleju - czasem trzeba zagrzać bo ciężko idzie.
Gwint jest normalny. Odkręcasz w prawo. Normalny gwint odkręca się w lewo, a przykręca się w prawo(zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara). W prawo odkręca się lewy gwint.
1/2 cala wytrzyma. Na fotce jest zestaw 1/2 i 1/4 cala i to mnie zmyliło. Jeżeli chodzi o 1/2 cala to już dawno rzucić za psami a potem kupić porządny sprzęt i mieć spokój do końca życia i o jeden dzień dłużej. Ostatnio chciałem odkręcić koło w Seacie Leonie 1, żaden klucz pneumatyczny nie mógł dać rady, potem była przdłużka około metr i skakanie po...
To dobrze odkręcałeś.
Tak, do wymiany czujnika położenia wału trzeba zdjąć pasek napędu osprzętu i odkręcić koło pasowe, ale zobacz czy wtyczka nie spadła i czy wiązka jest cała. Co do licznika to umyj płytę z topnika (np izopropanolem) i zobacz gdzie idzie ścieżka od tego luźnego pina, napraw połączenie zdrapując soldermaskę i lutując kawałek cienkiego drucika
Trzeba odkręcić koło pasowe, w deklu jest uszczelniacz, rozrządu nie trzeba ruszać
Gwint normalny trzeba mieć specjalny klucz do odkrecenia lub bardzo mocny klucz pneumatyczny
Podnośnik, odkręcić dwie nakrętki na wahaczu od osi silnika. Odłączyć wiązki przewodów i chyba odkręcić zacisk hamulcowy. Koło do garażu i odkręcić tych kilkanaście wkrętów imbusowych po obwodzie i ostrożnie (silne magnesy) wyciągnać wirnik z silnika. Nawet opony nie trzeba zdejmować. Sprawdzisz wtedy i łożyska i położenie magnesów na obwodzie wewnątrz...
Witam,trzeba odkręcic przednią ścianę pralki najpierw część dolną póżniej górną ,panel sterowania i szufladę. oczepić przewody od grzałki i czujnika ,odkręcić przeciwwagę na 3 śruby następnie śruby w kolo zbiornika i rozpołowić zbiornik.Z tyłu kluczem 18 odkręcić koło pasowe da się je ściągnąć rękami poruszając na boki wyciągnąć bęben i wtedy jest dostęp...
Trzeba zdemontować koło rozrządu na wale korbowym, miskę też bo trzeba smok odkręcić
wyłączyć z prądu odkręcić pokrywy (górną i tylną ) zdjąć pasek odkręcić koło pasowe i zdjąć je odkręcić śruby mocujące krzyżak z zbiornikiem wyjąć krzyżak ( jeśli nie chce wyjść to w oś bębna wkręcić śrubę do końca gwintu i walnąć młotkiem w śrubę celem wybicia ) zdemontować łożyska i uszczelkę wymienić łożyska i uszczelkę na nową sprawdzić jakość wałka...
Jeśli po wymianie rozrządu takie cyrki to wina złego montażu. Za dużo zębów lub inny rozmiar rolek? Może mechanik odkręcić koło wału lub wałka rozrządu i masz przesuniecie?
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
Kolego masz szczęście jak ci przeskoczy to silnik do wymiany. Oddaj do mechanika, albo sam to zrób. Potrzeba odkręcić koło prawe, potem koło pasowe, potem napiąć napinacz i dokręcić jego śrube blokującą.
Trzeba odkręcić koło pasowe i zdjąć potem ściąga się tylną osłonę zbiornika. Masz rysunek może ci pomoże. http://obrazki.elektroda.pl/5382717500_1...
Do wymiany paska musiałeś odkręcić koło pasowe (od paska pk), kółko rozrządu jest tam na takim symbolicznym, rzekłbym klinie, może Ci się trochę przestawiło i dokręciłeś pneumatem ?. Wał tam się blokuje wyjmując czujnik położenia wału i w jego miejsce idealnie wchodzi przedłużka do klucza 3/8"
Musisz odkręcić tylne koło z wałka rozrządu i ustawić wycięcie w wałku równolegle do płaszczyzny głowicy
A o rozruszniku nikt nie wspomniał co jest podstawą w tych wozach.Blokady (znak na obudowie)wałka tam nie założy bo gdzie? No chyba że wyjąć pompę vacum. Gdy czujniki czytają z kół rozrządu, ani ECM ,ani pomiar oscyloskopem nigdy nie da wiarygodnego pomiaru. żeby tak było ,czujniki muszą czytać bezpośrednio z wału albo wałka.W tym wypadku żeby mieć...
Mam jeszcze jedno pytanie, jak zablokować wał korbowy by odkręcić koło zębate? Słyszałem że przez zablokowanie koła dwumasowego ale w którym miejscu? przecież napisał ci wyżej ze wykrecasz śrubę w bloku i wkrecasz tam blokade
Taki przypadek z ostatnich dni-Megane Scenic I, silnik diesel 1,9 DTI. Do wymiany pompy wodnej trzeba odkręcić 9 śrubek z torxem zewnętrznym (nasadka typu E). 8 wychodzi bez problemu, a 9 śruba jest nieco przykryta górną osłoną paska rozrządu na tyle, że nie ma opcji nałożyć nasadki wraz z pokrętłem na śrubę. Żeby ją odkręcić trzeba zdjąć koło pasowe...
Prawy. Powodzenia.
witam jeśli chcesz wymienić od strony rozrządu to na pewno nie musisz wyciagać silnika , musisz prawdopodobnie odkręcić koło od paska który napędza alternator , później koło zębate paska rozrządu , i na pewno zobaczysz symeryng jeśli chodzi ci o strone od sprzęgła to na pewno musisz silnik wyciagać
Witam, tuleja powinna być dociśnięta do maszyny a wał na zewnątrz zostawić min luz, wtedy dokręcamy wkręt w otworze tulejki, następnie nakładamy koło i podkładkę, na końcu nakładamy pokrętło po dokręceniu pokrętła wkręt od pokrętła powinien wychodzić między wypustki na podkładce, jeśli zachodzi na wypustkę to trzeba odkręcić koło i przełożyć podkładkę,...
Pnaeumat,czy młotek i przecinak? czyli- jak nie należy odkręcać śrub wału korbowego.
Odkręcić koło zamachowe, zdjąć misę olejową, rozkręcić korbowód i można wyjąć wał . Tłok, trzeba wcisnąć, do samej góry. Było już kilkakrotnie opisywane na forum, poszukaj.
Wał może (choć to rzadkość skrzywić się pęknąć). Najczęściej przy naprawdę gwałtownym zatrzymaniu np uderzenie noża w kamień czy częściej pniak powoduje zerwanie klina na magnecie i przestawienie go. Sam naprawiałem tak klika kosiarek w jednej gdy tak sytuacja miała miejsce drugi raz koło magnetyczne pękło. Producent specjalnie daje tam klin z aluminium...
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Zdajsie trzeba zdjąć górę zbiornika. Uwaga ciężka część. Odkrecić koło pasowe. Trzeba odkręcić boczne, metalowe uchwyty łożysk. Następnie wyciagnąć bęben rozchylając dosyć brutalnie ścianki zbiornika tak by osie bebna wylazły z otworów, a potem sposób na resztę czynności do wykonania nasunie się sam. Proszę nie udzielać szkodliwych porad. W tej pralce...
Ściągnąć obydwa boki pralki.Prawa strona-odkręcić koło pasowe,odbezpieczyć śrubki i odkręcić je(klucz 10).Wyciągnąć łożysko w korpusie,blaszkę i v-ring.Od środka bębna odkręcić śrubkę(klucz imbusowy).Lewa strona-wykręcić łożyskowanie podobnie jak z prawej strony.Wymienia się całe komplety lub same łożyska i bezwzględnie v-ringi.Owocnej pracy.:!:
witam -obrócić pralkę o 180st -odkręcić dwie nakrętki M8/klucz 13/ i zdemontować silnik -zdjąć koło pasowe z osi wirnika odkrecając śrubę M8 -uderzając w oś wirnika -wybić go z korpusu -oczyścić, przesmarować i powtórnie złożyć jeśli nie będzie luzu w tulejce...
To nie wina koła ani paska , masz uszkodzoną stronę czynną bębna (flanszę łożyskową) , poszukaj na forum z dzisiaj AWT 7105 problem z krzyżakiem . Dodano po 2 Choc w tym modelu części są inne , problem ten sam .
Proponuję odkręcić koło pasowe, wyjąć bęben z kotła i ocenić stan krzyżaka bębna czy któreś ramię nie urwane. Przy tej okazji wymienić łożyska i uszczelniacz. Sprawę z krzyżakiem radzę potraktować priorytetowo ponieważ ewentualne jego pęknięcie może dyskwalifikować całą pralkę z powodu braku możliwości zdobycia.
Następnym razem użyj funkcji szukaj.Tym razem ja ci znajdę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
10 lat temu jak mistrz uczył, silnik bokiem biorę płaski giety, dosyć długi, zakładam i wale strzała kombinerkami na sam koniec klucza plaskiego. Zawsze schodzi po 1 uderzeniu. I tak uczono na szkoleniu Zelmera w Rzeszowie Panowie jakieś 15-20 lat temu mojego mistrza, który przekazał mi tą wiedzę. A tak szczerze? Naladowana makita td110d odkreca to...
jak wyciągać ten bęben ? A po co chcesz wyciągać bęben? Masz odkręcić koło pasowe, krzyżak (torx 40), zdjąć krzyżak do tyłu, wymienić łożyska i zmontować wszystko do kupy, tylko w odwrotnej kolejności. Prosto brzmi? Prosto, tylko trzeba się nieźle nagimnastykować, zwłaszcza z odkręceniem śrub krzyżaka... :) Z kołem też łatwo nie pójdzie. Musisz mieć...
Dla potomnych i ciekawych jak wygląda Crowford "1m" w środku instrukcja demontażu motoreduktora 1M Crawford: 1.Odkręcamy pokrywę elektroniki na silniku 3x trox, http://obrazki.elektroda.pl/4674320800_1... 2. Odpinamy uziemienie od silnika (wsuwka z zapadką) 3. Odblokowujemy plastikowe białe zatrzaski i ostrożnie demontujemy płytkę falownika...
nic prostrzego ja miałem podobny problem u siebie tylko że mi złamał antene gołąb ktory rozbił mi sie na szybie :| też miałem w palnach juz zdejmować bok ale ............ aby wyjąć antene na początek trzeba odkręcić koło aby był lepszy dostęp potem trzeba odkręcic plastikową osłone (nadkola) i wtedy jak włorzymy głowe pod spód to już widac antene w...
Witam! Mam pytanie: Czy w maszynie Łucznik 834 można wymienić koło stożkowe napezające koło stożkowe Chwytacza rotacyjnego po wyjęciu chwytacz(o ile się go da wyjąć)?I jaki klucz lub siubokręt to tych kół w Łucznik 834?Prosze o przysłanie zdjęcia tego klucz lub siubokręta.Z góry dziękuje Witam żeby wymienić Koło Stożkowe w maszynie trzeba odkręcić...
Może troszkę z innej beczki, bo widzę, że masz problem natury elektronicznej, który jest bardziej skomplikowany - ale dla tych, zanim zaczną poszukiwać "złotej rączki do robota", przedstawię mechaniczny problem rozwiązania tego. Powiem krótko: częstotliwość tego błędu zależy od oporu, jaki jest stawiany silnikowi koła. Bardzo prosta przyczyna - kurz...
Te śruby są na zewnątrz bębna, zwykle koło silnika. Przed włączeniem pralki trzeba je usunąć- odkręcić tylną ściankę. Ale zacząć od przeczytania instrukcji i będzie prostsze.
1. Zdjąć opaskę/obejmę pokrywy zbiornika. 2. Odpiąć przewody od grzałki, wyjąć termostat. 3. Wyciągnąć bęben wraz tylnym płaszczem i łożyskowaniem. 4. Odkręcić koło pasowe, łożyskowanie (sześć śrub); 5. Wybić/wyprasować łożyska (6204 i 6205 i simer- rozmiar odczytasz). Dalej składasz w odwrotnej kolejności do demontażu. Warto przy zakładaniu pokrywy...
Chce się nauczyć, więc chce zdiagnozować usterkę i sam to zrobić z filmów na YT. Prawdopodobnie łożysko będzie do wymiany. Ale nawet gdyby nie było do wymiany, to warto jest je wymienić za jedną robotą. No to odkręcasz koło, odkręcasz bęben hamulcowy, zdejmujesz bęben z piasty wraz z łożyskiem, patrzysz, w jakim stanie jest łożysko, oglądasz, w jakim...
długość taka jak starego lub trochę krótszy, bierzesz ten stary na wzór do sklepu z częściami rolniczymi Agroma itp i tam Ci dobiorą nowy na wzór tego i kosztuje ze 20zł ale pewnie źle założyłeś na napinacz i dlatego nie jeździ, zakłada się go przy wciśniętym pedale sprzęgła, tak, żeby jak się puszczało sprzęgło to pasek się napinał a koło pasowe napinacza...
Tu jest ustawienie rozrządu na znaki http://www.fothost.pl/upload/09/38/9ce3e... Problem polega u ciebe na tym że musisz odkręcić koło pasowe (no chyba że masz klucz pneumatyczny) a problem dokładnie polega na tym że musisz zablokować wał żeby odkręcić śrube jak nie zablokujesz to pogniesz zawory. Jest szansa że z silnikiem nic się jeszcze nie stało...
Wyjmujesz korbowód, mechanizm łączący wałek górny z dolnym, dźwignię długości ściegu i pokrętło długości ściegu, wykręcasz dwa wkręty za silnikiem i przesuwasz cały mechanizm tak, żeby wyszedł dołem.
koło pasowe nie jest na klinie, odkręcisz je bez blokady, bieg, hamulec i ostrożnie kluczem, zdjęcie osłony jak silnik siedzi w samochodzie to p... zadanie, jak nie cieknie tylko się poci to bym nie ruszał bo zrobisz jeszcze gorzej, osłony bez powyginanie nie ściągniesz na aucie, w osłonie jest odkręcane uszczelnienie na wał w miejscu gdzie przychodzi...
Witam, Mogę się mylić - niech to potwierdzą Koledzy którzy to robili - ale samej zwolnicy raczej nie da się zdjąć. Można ją jedynie odkręcić od pochwy, wysunąć z kołków i obrócić (np. aby zwiększyć lub obniżyć prześwit). Może taki obrót Ci wystarczy, jeżeli nie to musisz ją zdemontować razem z pochwą. A więc trzeba: - podnieść traktor i zdjąć koło -...
Witam, Mam problemy z odkreceniem kola zamachowego w celu wymiany lozysk. Nie dosc ze klucz "torks" to jeszcze tak zakrecone ze nie da rady odkrecic. W ktora strone to to sie odkreca ? Nie chce spilowac zabkow bo w ogole tego nie rusze, a sily uzyte do prob juz byly na tyle duze ze zaczynam watpic czy to sie odkreca. Swoja droga czy 2 lata od nowosci...
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Witam wszystkich Mam wielką prośbe o podpowiedz.Chce odkręcić koło magnesowe ale nie jestem pewny czy nakrętka ma prawy czy lewy gwint. Dość mocno próbowałem odkręcić "normalnie "tzn odwrotnie do wskazówek zegara ale "nie puszcza" a nie chce uszkodzić koła. Troche jest przyrdzewiała nakretka i może tak "trzymać" ale wole sie upewnić Bardzo prosze o...
Nagraj film tej maszyny,pamiętaj jak rozkręcisz poskładaj tak samo i wyreguluj żeby szyło jak powinno i wyślij wię zdjęć i większe i wogle film jak maszyna szyje pisz na 6049787 :D Zrobie zdjęcia w mojej maszynie i ci pokazaę co masz powyciągać i potem jak poskładać :) Co musisz zdjąc: 1 Obrazek: Ściągnąć pasek napędowy mechanizmu dolnego odkręcić koło...
musi się odkręcićczesć ,prawdopodobnie jest tylko klejona ,także musi się odkręcić najlepiej udarem jeśli jest
Które to koło, przód czy tył? Jak tył to po prostu odkręcić nakrętkę na czopie piasty i wyjąć całość z bębnem.
Kręcenie z jednej strony powoduje obrót z drugiej. A "z drugiej" nie możesz chwycić drugim kluczem?
Odkręcić śrubę na środku, zdjąć koło pasowe, odkręcić krzyżak nośny - trzy śruby na końcach ramion i trzy wokół piasty. Potem ciągnąc krzyżak do tyłu wbić oś bębna - poprzez jakąś podkładkę (miedź, twarde drewno, śruba wkręcona w oś - tak, żeby nie uszkodzić gwintu i samej osi), albo ściągnąć za pomocą ściągacza. Po wyciągnięciu krzyżaka wybić z niego...
Witam! Musisz pierwsze zdjąć pokrywę przednią (zakrywającą worek), w tym celu po jej otworzeniu, na widocznych jej zaczepach, cieniutkim śrubokrętem podważasz te zaczepy w kierunku środkowej osi odkurzacza (tak jakbyś ściskał te zaczepy do siebie) - najpierw jeden a potem drugi. Cała ta pokrywa wypnie się i wysunie do przodu. Te cztery wkręty co je...
6203zz, 6204zz, 25X47/64X7/10,5 Zdjąć pokrywę i tylną klapę, położyć delikatnie pralkę na dziób, zdjąć koło pasowe, odkręcić i wyjąć krzyżak z łożyskami, przebić łożyska i siemer w krzyżaku i w kolejności odwrotnej złożyć.
Tu jest wszystko na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... śruba mocująca koło za chiny nie chcę się odkręcić.Czy jest na jakimś kleju? Tak, czasem trzeba użyć sporej siły, ale się wykręca.
W tej wersji wynika z rysunku że nie ma potrzeby wyjmowania zbiornika (są zdejmowane boczne osłony) są 2 łożyskowania (firma nie przewiduje naprawy tylko wymianę, ale można) po stronie kola pasowego odkręcić śrubę zdjąć koło odkręcić śruby mocujące łożyskowanie zdjąć łożyskowanie przełożyć uszczelkę łożyskowanie zbiornik na nowe łożyskowanie i zamontować...
Zerwany gwint. Odkręcałeś w lewo? Sprawdź jeszcze czy koło pasowe da się obrócić przy zablokowanym bębnie.
Jak mam problem z tymi śrubami, ostukuje dobrze te śruby, a jak nie idą wbijam klucz dwunastokątny i zawsze się poddają. Dodano po 1 Odkręć śrubę centralną i zdemontuj całość. Zapomniałeś dodać ze nie trzeba ich już wykręcać, tylko kupić nowe koło rozrządu wraz ze śruba dostępne tylko w serwisie.
Odkręcić 8 śrub torx 40 i koło pasowe, wyciągnąć krzyżak, wybić stare, wbić nowe...
to w jakim położeniu powinien być magnes na kole względem cewki.. Tak naprawdę to nie wiem, nigdy tego nie sprawdzałem. Myślę że powinien być naprzeciwko iskrownika. Ważna jest też odległość iskrownika od magnesów koła, powinno chyba być około 0,3 mm, tylko aby nie obcierało o koło. Aby sprawdzić czy klin jest dobry to najlepiej odkręcić nakrętkę mocującą...
Witam, zabrałem się za wymianę rozrządu w moim Oplu, silnik Z16XE niestety już na początku pojawił się problem. Nie mogę odkręcić śruby trzymającej koło pasowe na wale korbowym. Wał silnika blokuję wciskając hamulec na piątym biegu, koło pasowe stoi w miejscu niestety śruba mocno się trzyma nie daje się odkręcić. Podobno to się zdarza. U mnie nie pomaga...
Dzięki, Twoja odpowiedź bardzo mi pomogła, szkoda tylko że nie dodałeś linku, bo mi nie udało się znaleźć regulacji tego konkretnego modelu, a nie wiem czy wszystkie obsługuje się tak samo. Ale ja Ci chętnie pomogę. Dodano po 7 Więc musisz odkręcić dwie pokrywy dolne, i boczą po prawej stronie, tą co jest pokrywą koła pasowego. Natępnie porób zdjęcia...
Cześć. Musisz użyć bardzo dużej siły,żeby odkręcić tą śrubę ponieważ ta śruba jest posmarowana specjalnym klejem.
Zgadza się - to torx 40. Ciężko ją odkręcić bo jest wkręcona na jakiś rodzaj "kleju".
Proponuje odkręcić górną pokrywę.I spojrzeć na koło zębate, które znajduje się poniżej właśnie tej dźwigni. Wygląda właśnie na to, że jest ono uszkodzone.
Przy wymianie łożysk najczęściej bębna nie ma potrzeby wyciągać.Należy odkręcić koło pasowe duże (te od bębna). Lekko je opukać i powinno zejść z wałka bębna. Należy odkręcić śruby mocujące krzyżak z łożyskami od zbiornika. Dalej należy zsunąć krzyżak z wałka bębna. Wszystkie te operacje wykonuje się dosyć łatwo pod warunkiem że pralka długo nie była...
I dodatkowo rękawice (grube) bo przy wyciąganiu pociąć się jest bardzo łatwo. A koło zamachowe to standardowo ;) młotek i przecinak.
Przecież tu się nic nie stało, kupisz tylko nową tarczkę i wymienisz. Musisz odkręcić tę centralną śrubkę, blokując np morsem te pozostałości. Po odkręceniu wyciągasz na zewnątrz uszkodzoną tarczkę. Teraz musisz wyjąć pierścień segera (wewnętrzny), po wyjęciu powinno zejść koło pasowe wraz z łożyskiem. Po fotkach widać że można to zrobić nie wyciągając...
Ja również mam pytanie ile powietrza potrzeba aby odkręcić koło w aucie.Czy zbiornik 60 l i wydajność 120l/min wystarczy do jakiegoś małego pneumata.Koło dokręcone 90 Nm.Jesli tak jaka średnica węża spiralnego?.Pozdrawiam.
no wlasnie przy tyle mi chodzi czy da sie to na tyle odlaczyc?ale zeby potem mozna bylo podlaczyc
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Z www.307online.com.ar/manuales/reparacion... 4 - ZALECENIA DOTYCZĄCE ODPOWIETRZANIA UKŁADU HAMULCOWEGO Po wykonanej naprawie pompy hamulcowej lub bloku abs odpowietrzyć w kolejności : * przednie lewe koło * przednie prawe koło * tylne lewe koło * tylne prawe koło Po interwencji na strzemieniu rozpieracza lub cylindrze koła, odpowietrzyć w kolejności...
WITAM. twierdzisz, że chwytak się nie kręci to może oznaczeć że pękło koło zębate na osi napędzającej go to się często zdarza w łucznikach nie wiem jak jest akurat w tym modelu ale w tych, z którymi miałem do czynienia było ono z tworzywa. Musisz odkręcić osłonę od dołu maszyny i tam sprawdzić czy wszystko jest tak jak trzeba.
Odp: 1. Torx T 30 , dostępny w każdym sklepie z narzędziami . 2, Nie trzeba demontować , zdjąć tylko boczki obudowy pralki . 3, Zdjąć koło pasowe , odkręcić te trzy śruby na torx , podważaćwkrętakami na obwodzie korpus z łożyskiem dopóty , dopóki nie zejdzie z otworu pokrywy bocznej kotła . Nie ma tam gwintu , trzeba podważać na siłę . 4. Czy nie ma...
Odkręcić 4 śruby na imbus 6-tkę i zdjąć.Środkowej śruby nie ruszać.
Witam Do wymiany rozrządu w tym samochodzie potrzebny jest specjalny klucz aby zablokować wał korbowy i odkręcić śrubę na wale korbowym od strony rozrządu blokującą koło pasowe. Pozdrawiam
Siltal, to inaczej HANSEATIC, jak tak, to było kilka typów ardopodobnych i polaropodobnych (sic!). Podałem przepis ten drugi... W Twoim przypadku, pewnie to pierwsze (koło z "odlewu"). Brak ściągacza może być problemem, ale i tak do tego nie używam. Dwa płaskie porządne wkrętaki powinny sprawę załatwić, chyba, że tak zajeździłeś pralkę, że koło "obrosło,...
Raczej trzeba spuścić wodę. Zdjęcia daleka są ale widać tam zawór spustowy zakręcony dodatkowo zaślepką, nie widzę dokładnie jaki tam jest pod bojlerem z tego zdjęcia. Trzeba zamknąć od spodu zawór co zimna woda dochodzi i odkręcić zawór spustowy, będzie się cyrtolić woda pomału, jak chcesz żeby szybko zleciała to trzeba popuścić srubunek ciepłej wody...
Wszystko jest tak jak powinno być. Wał korbowy po wkręceniu pinu blokady jest blokowany tylko w kierunku dokręcania śruby na kole pasowym. Aby śrubę odkręcić należy użyć klucza udarowego lub zablokować wkrętakiem koło zamachowe. Rysunek powinien wyjaśnić watpliwości: http://obrazki.elektroda.pl/3455402500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5903011600_1...
Wymiana jest prosta po ściągnięciu panela z szuflady odkręcasz dwie śrubki po jej bokach ,odpinasz dwie taśmy od płyty głównej i masę z prawej strony Teraz odkręcasz wkręty z dołu panelu przedniego ,podważasz zatrzaski dwa z dołu i ściągacz panel Teraz odpinasz zasilanie płyty głównej ,po lewej stronie koło transformatora, odkręcasz śrubki trzymające...
Witam, a więc tak: Głowica wymieniona, drukarka śmiga jak szalona :). Faktycznie wymiana w skali od 1 do 10 dałbym może 2 :). Było to dla mnie dziecinnie proste, straszna była tylko serwisowa instrukcja :), jak człowiek zaczął to robić to poszło raz dwa trzy. Całość zajęła mi pierwszym razem około godzinki (wyjęcie i włożenie głowicy), a drugim razem...
Jak chcesz przestawić rozrząd, to musisz: - okręcić napinacz rozrządu - w pierwszej kolejności popuścić centralną śrubę a następnie odkręcić dwie śruby mocujące napinacz - odkręcić cztery nakrętki szpilek cylindra, zdjąć "klawiaturę" rozrządu, uważać na tulejki centrujące na szpilkach (są po przekątnej)!!! - zdjąć łańcuszek z koła zębatego, uwaga -...
Na prawym kole lewy gwint tzn że koło ma się odkręcić i odlecieć. Na lewym kole jest prawy gwint i to znaczy dokładnie to samo. Zrobione tak po to żeby nakrętka się nie dokręciła i nie zablokowała koła przez nadmierny ścisk łożysk - mniej zagrożenia i kłopotu na drodze sprawia szorowanie zawieszeniem po asfalcie niż hamowanie jednym kołem - taka logika...
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
Dokopałem się do Twoich zdjęć https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Masz klasyczny, prosty układ pompowy. Te czarne nakrętki to elementy mocujące pompkę, łatwo je odkręcić, bo pompka siedzi na gumowych uszczelkach. Piszesz, że pompka uszkodzona- na jakiej podstawie tak twierdzisz? Wygląda na to, że jest zasilana ze sterownika...
Najprościej to odkręcić szczotkotrzymacze, przyłożyć kawałek pumeksu do komutatora, lekko dociskając, a ktoś inny niech pokręci za koło pasowe pralki, aby wprawić w ruch wirnik silnika. Oczywiście nie jest to metoda dokładna, ale na takim etapie wystarczająca.
W skrócie trzeba zabrać się jak do rozrządu, czyli zawiesić silnik, zdemontować prawe zawieszenie silnika, osłony rozrządu, koło pasowe, ustawić silnik na blokady, włożyć blokady w swoje miejsca, zdjąć pasek od pompy, koło pompy wtryskowej, okręcić przewody paliwowe i ewentualne złącza elektryczne, odkręcić mocowanie pompy od silnika i wycofać pompę...
Simmering da sie wwymienić bez rozpoławiania silnika. Musisz właśnie odkręcić dekiel, odkręcić zdemonować sprzęgło jeżeli jest zamontowane na wale lub koło zębsate z wału, tak aby pozostał sam wal. Potem musisz mieć coś jakby pazur i zaczepić tamten simering od środka i próbować go wyrywać. Możesz go przecież rozerwać. Potem oczyszczasz to miejsce i...
Witam. Również przyłączam się do Kolegów żeby pompę oddać w odpowiednie ręce i ją ustawić. Ale jak Kolega chce to podpowiem jak to można zrobić. W połowie długości pompy od zewnętrznej strony jest taki mały dekielek bodajrze przykręcony na dwie śruby. Trzeba ten dekielek odkręcić (wyleje się trochę paliwa z pompy). Następnie tak obracać pompą (w tym...
odkręcić koło pasowe odkręcić śruba koło odkręcić koło alternatora
dysze myjka alhambra licznika silnik krokowy rezonans
stacje lutownicze niskie napięcie strojenia
Jak wyłączyć migającą kontrolkę airbagu? Podgrzewacz wody Stiebel Eltron nie grzeje - przyczyny i rozwiązania