Norma...prawy, na kleju - czasem trzeba zagrzać bo ciężko idzie.
Witam. Najlepiej po zdemontowaniu tylnej części obudowy wraz ze stojanem umocować wirnik w imadle i odkręcić śrubę mocującą koło pasowe.
W tej wersji wynika z rysunku że nie ma potrzeby wyjmowania zbiornika (są zdejmowane boczne osłony) są 2 łożyskowania (firma nie przewiduje naprawy tylko wymianę, ale można) po stronie kola pasowego odkręcić śrubę zdjąć koło odkręcić śruby mocujące łożyskowanie zdjąć łożyskowanie przełożyć uszczelkę łożyskowanie zbiornik na nowe łożyskowanie i zamontować...
Witam. Gdy lekko odkręcisz śrubę mocującą koło, zastosuj ściągacz do łożysk trójramienny opierając go właśnie na tej poluzowanej śrubie i powinno Ci koło zeskoczyć z ośki bębna. Jeśli masz simering tzw. z kominkiem to masz już w zasadzie wszystko, tylko chęci, siły i do roboty byle przed świętami zdążyć. :x-mas:
Odkręcić śrubę na środku, zdjąć koło pasowe, odkręcić krzyżak nośny - trzy śruby na końcach ramion i trzy wokół piasty. Potem ciągnąc krzyżak do tyłu wbić oś bębna - poprzez jakąś podkładkę (miedź, twarde drewno, śruba wkręcona w oś - tak, żeby nie uszkodzić gwintu i samej osi), albo ściągnąć za pomocą ściągacza. Po wyciągnięciu krzyżaka wybić z niego...
A jak sobie wyobrażasz otwarcie bez odkręcenia śrub. Pozostaje Ci wyłamanie obudowy. Tak samo, jakbyś chciał wymienić koło w samochodzie (na osi będące) bez odkręcenia śrub. Pomyśl trochę. Nie trzeba być specjalistą, aby to wiedzieć.
Odkręć (zluzuj) śrubę mocującą koło pasowe silnika . Ustaw koło pasowe na osi wirnika tak by śruba weszła w wycięcie i przykręć śrubę. Po przykręceniu śruby na osi wirnika załóż pasek i pokręć wirnikiem tak by koło pasowe na silniku zrównało się z kołem na wirniku. Gdy się zrówna to dokręć śrubę na osi silnika i powinno działać i nie spadać.
Jackall-dlaczego bzdury wypisujesz?Śruba się nie odkręciła tylko pękła.Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
Odkręcić 8 śrub torx 40 i koło pasowe, wyciągnąć krzyżak, wybić stare, wbić nowe...
Witam, zabrałem się za wymianę rozrządu w moim Oplu, silnik Z16XE niestety już na początku pojawił się problem. Nie mogę odkręcić śruby trzymającej koło pasowe na wale korbowym. Wał silnika blokuję wciskając hamulec na piątym biegu, koło pasowe stoi w miejscu niestety śruba mocno się trzyma nie daje się odkręcić. Podobno to się zdarza. U mnie nie pomaga...
to znaczy koło na bębnie? normalnie ,to przecie taka sama jak electrolux odkręć śrubę na kole i sciągnij koło jak nie chce zejść to majsel młotek i schodzi co do łożysk nie pamiętam jak zdejmiesz to zobaczysz jak zbiornik plastikowy to do wyjęcia zbiornik i tam jest normalny simering jak z nierdzewki to krzyżak do zdjęcia
Co dokładniej masz rozebrane. Ono jest tylko przykręcone do korpusu dyfra. Jeśli po drodze wszystko już zdemontowałeś to po odkręceniu śrub koło musi odejść od dyfra.
Taki przypadek z ostatnich dni-Megane Scenic I, silnik diesel 1,9 DTI. Do wymiany pompy wodnej trzeba odkręcić 9 śrubek z torxem zewnętrznym (nasadka typu E). 8 wychodzi bez problemu, a 9 śruba jest nieco przykryta górną osłoną paska rozrządu na tyle, że nie ma opcji nałożyć nasadki wraz z pokrętłem na śrubę. Żeby ją odkręcić trzeba zdjąć koło pasowe...
Tak kolego, nie da się inaczej wyciągnąć napędu, trzeba zrobić trzy rzeczy: - odkręcić zębate koło napędowe - odkręcić te dwie śruby mocujące napęd (nie są do końca z gwintem i na nich pracuje blokowanie napędu listwa-koło zębate - cały napęd) - odkręcić dźwignię rozblokowania napędu No i oczywiście odpiąć okablowanie od napędu. Silnika też nie wymienisz...
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Na zdjęciu widać tu kosmiczną technologię rodem z NASA. Jest magiczna śruba którą trzeba odkręcić
witam Demontaż;odkręć tylną pokrywę;zdemontuj silnik główny;odkręć śrubę trzymające koło pasowe duże;odkręc termostat-nie zdejmując przewodów elektrycznych;odkręć wkręty wokół pokywy tylnej zbiornika; wymij pokrywę tylną wraz z bębnem;oprzyj o krawędź tylną pokrywę,a jedną ręką złap po przeciwnej stronie i bij gumowym lub drewnianym młotkiem w oś bębna...
Dobry wieczór, mam pralkę Candy CST26LE/1-S, ładowanie od góry. Walczę z łożyskiem od strony koła pasowego. Problemem jest odkręcenie śruby mocującej koło pasowe. Podobno pomaga podgrzanie, które "zmiękcza" klej montażowy. A jak dostać się do łożyska z drugiej strony, gdzie nie demontowalnego panela? Jest pełna ścianka. Jak się tam dostać, aby wymienić...
Ogólnie klucze Milwaukee z moich doświadczeń są jednymi z" najmocniejszych" jeżeli chodzi o mechanikę itp. Często używałem tego z drugiego linku. Mają też swoje wady jak padające przełączniki ,i najgorsze to wyrabiające się gniazda baterii i baterie. Przyjęło się że każdy testuje takie klucze na śrubach i szpilkach kół. A przecież mechanika nie polega...
Trzyma go śruba podobnie jak koło pasowe. Odkręć ją a oś bębna wyjdzie z łożyska.
Te śruby są na zewnątrz bębna, zwykle koło silnika. Przed włączeniem pralki trzeba je usunąć- odkręcić tylną ściankę. Ale zacząć od przeczytania instrukcji i będzie prostsze.
Wyjmij cały zbiornik z pralki zdejmij koło pasowe grzałka jeśli pamiętam do wyjęcia i jeśli jest czujnik do wyjęcia Odkręć śruby z takiego mocowania w koło zbiornika Musisz zdjąć tą tylną część z aluminium(uwaga dosyć trudno oddzielić od zbiornika sklejone na silikon) Ta zdjęta część to rodzaj krzyżaka z łożyskami i uszczelką wymień łożyska ,uszczelkę...
Nie ma żadnej śruby tam gdzie włożyłeś torxa to oś wirnika.
Chodzi o śrubę która trzyma koło pasowe?
Jak wyjąć silnik? Po odkręceniu śrub mocujących silnik, kręci się w koło i nie ma chęci wyjść. Stojan powinien gładko się zsunąć? Może trzeba go wybić?
Cześć. Musisz użyć bardzo dużej siły,żeby odkręcić tą śrubę ponieważ ta śruba jest posmarowana specjalnym klejem.
wyłączyć z prądu odkręcić pokrywy (górną i tylną ) zdjąć pasek odkręcić koło pasowe i zdjąć je odkręcić śruby mocujące krzyżak z zbiornikiem wyjąć krzyżak ( jeśli nie chce wyjść to w oś bębna wkręcić śrubę do końca gwintu i walnąć młotkiem w śrubę celem wybicia ) zdemontować łożyska i uszczelkę wymienić łożyska i uszczelkę na nową sprawdzić jakość wałka...
Panie Stanisławie, przecież gość pisał, że podstawiał pamięć. Nie napisał tylko co wstawił. Na początek wymień elektrolity w gałęzi 5V / zamiast 1500 daj 2200/. Odkręć śrubę koło stbilizatora, odłam od spodu plastik i przelutuj stabilizator, diodę i okolice.
Ostatnio wymieniałem łożyska w takiej pralce odkręć śrubę na krzyżakuu ,ściągnij koło powinno zejśc rękoma następnie odkręć śruby na krzyżaku \jeśli nie były wcześniej odkręcane to muśisz mieć dobry klucz/ po odkręceniu krzyżaka podawć go na końcach tylko tak aby mie złamać bo to aluminium napewno zejdzie wybij łożyska wymień na nowe takie jak podał...
Czy Twoje przednie koło wygląda tak jak na foto? Próbowałeś odkręcić kluczem imbusowym wskazane śruby...
Zbiornik już wyjąłem, rozpołowiłem, mam jedynie problem z odkręceniem tej śruby. Ponieważ zniszczyły mi się dwa imbusy zacząłem podejrzewać, że może jest jeszcze jakieś zabezpieczenie przed odkręceniem śruby mocującej koło pasowe. Co dalej jak odkręcę tą śrubę? Druga połówka obudowy zejdzie bez problemów?
Witam!!! Problem polega na tym że chciałem wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w moim lupo 1.0 AUC siciagnołem pasek rozrządu ale nie mogłem odkręcić śruby mocującej koło wałka więc wykręciłem czujnik położenia wałka rozrządu i wsadziłem tam klucz żeby zblokować wałek;) i co się stało? wałek się przekręcił a ta zębatka stała w miejscu teraz nie wiem...
odkręć koło pasowe zdejmij zabezpieczenie odkręć śruby mocujące krzyżak jest ich 6 wkręć śrubę do ośki bębna abyś miał po czym uderzyć i nie uszkodzić ośki jedną ręką podciągaj krzyżak ni młotkiem w śrubkę w razie problemów 783024366
Strona bierna śruba łożyska odkręcona, strona czynna śruba kręci się wkoło, nawet młotek nie pomaga. Jak to odkręcić żeby zdjąć koło i wymienić łożysko?
Czekałem na to pytanie. Zadaj sobie trochę trudu i poszukaj na forum, było opisane jak to zrobić. Właściwie to napiszę. Koło jest założone na stożkową końcówkę wału. Śrubę masz już odkręconą. Załóż ściągacz do łożysk, dokręć śrubę ściągacza, nie za mocno, i uderz w nią energiczne młotkiem. Nie ciąg na siłę, ponieważ koło jest aluminiowe.
Witam Do wymiany rozrządu w tym samochodzie potrzebny jest specjalny klucz aby zablokować wał korbowy i odkręcić śrubę na wale korbowym od strony rozrządu blokującą koło pasowe. Pozdrawiam
Witam,trzeba odkręcic przednią ścianę pralki najpierw część dolną póżniej górną ,panel sterowania i szufladę. oczepić przewody od grzałki i czujnika ,odkręcić przeciwwagę na 3 śruby następnie śruby w kolo zbiornika i rozpołowić zbiornik.Z tyłu kluczem 18 odkręcić koło pasowe da się je ściągnąć rękami poruszając na boki wyciągnąć bęben i wtedy jest dostęp...
podobnie jak w samochodzie uderzamy na boki Gdy to nie pomoże bierzemy najcięższy młotek jaki Pani posiada/ ew siekierę i walimy w dolna część opony od wewnątrz !! obracając koło jak stoi na podnośniku . Najlepiej odkręcić śruby / nakrętki prawie do końca żeby koło nie poleciało za daleko.
Chyba sobie żarty robisz. Trzymasz jedną ręką za koło pasowe, drugą odkręcasz kluczem śrubę.
witam -obrócić pralkę o 180st -odkręcić dwie nakrętki M8/klucz 13/ i zdemontować silnik -zdjąć koło pasowe z osi wirnika odkrecając śrubę M8 -uderzając w oś wirnika -wybić go z korpusu -oczyścić, przesmarować i powtórnie złożyć jeśli nie będzie luzu w tulejce...
Odkręć koło pasowe odkręć śruby mocujące krzyżak klucz torx zdejmij krzyżak (jeśli będzie problem wkręć w oś bębna śrubę do oporu z nakrętką skontruj nakrętkę walnij młotkiem w śrubę powinno zejść) wyciśnij łożyska i uszczelkę wymień na nowe sprawdź stan osi bęna i pierścienia uszczelniającego jeśli w miejscu gdzie jest łożysko na osi bębna będzie luz...
Dzięki za podpowiedź, ale tyle to i ja wiedziałem . Wystąpił problem z odkręceniem śruby mocującej koło pasowe, a potem nawet nie chce myśleć co będzie z tymi od krzyżaka. Czekam na dalsze porady.
Właściwie śrubę dokręciłem do oporu... na tyle ile mogłem sam to zrobić trzymając równocześnie bęben i dokręcając śrubę. Widzę różnicę między tym co było fabrycznie, a jest teraz. Jak rozbierałem pralkę to po odkręceniu śruby koło bardzo mocno się trzymało, musiałem je ściągać specjalnym kluczem trójramiennym. Teraz jak odkręcę śrubę to samo spada....
Dzięki pytam bo nie mogę odkręcić śruby mocującej to koło
Tak, to koło zębate blokady powinno być przykręcone do dyferu. I jeśli reszta jest w porządku to musi być blokada. Tak ogólnie pierwszy raz dowiaduje się o takim przypadku że koło blokady odkręciło się od dyferencjału. A śruby znalazłeś w bloku skrzyni? Jakby ich nie było to znaczy że Sasza z Wanią nie przykręcili... :)
Odkręciłem trzy śruby, dwie koło klapy na worek i jedną głęboko schowaną od tyłu. Dalej nie mogę go rozpołowic co jeszcze trzyma?
Jak w tytule. Odkręciłem śrubę trzymającą / niby / koło pasowe i żadna siła tego koła nie może zdemontować! O co chodzi? Jak je zdemontować w tym modelu dokładnie pralki? W innych schodzi po odkręceniu śruby, tu nawet nie drgnie...
Masz do odkręcenia maksymalnie 6 śrub na koło , jeśli nie potrafisz tego zrobić to kolega wyżej napisał co zrobić.
Musisz, odkręcić nakrętkę lub sprzęgło szarpaka (zależnie od modelu) Koło jest założone na stożkową końcówkę wału. Załóż ściągacz do łożysk, dokręć śrubę, nie za mocno, i uderz w nią energiczne młotkiem. Nie ciąg na siłę, ponieważ koło jest aluminiowe lub żeliwne (zależnie od modelu).
N ie mogę odkręcić śruby mocującej koło pasowe, a prawdę mówiąc robię to pierwszy raz i boję się coś uszkodzić. Post był raportowany, przeniosłem. mrhari
Witam W tych pralkach co robiłem nie był potrzebny ściągacz,koło po odkręceniu śruby schodzi dość dobrze.Pozdrawiam
Gwint prawy, koło normalnie schodzi po odkręceniu. wymień przy okazji uszczelniacz.
Tu jest wszystko na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... śruba mocująca koło za chiny nie chcę się odkręcić.Czy jest na jakimś kleju? Tak, czasem trzeba użyć sporej siły, ale się wykręca.
Odkręcić 4 śruby na imbus 6-tkę i zdjąć.Środkowej śruby nie ruszać.
Zapewne chodzi o koło pasowe (koło zamachowe jest od strony sprzęgła i jest na kilka śrub) koło pasowe na normalny gwint, też miałem problem z odkręceniem tej śruby, najlepiej wrzucić 1 bieg i druga osoba musi wciskać hamulec do oporu. Najlepiej wziąć długą przedłużkę, by dźwignia klucza wyszła za obrys auta.
Witam Musisz odkręcić śrubę mocującą koło pasowe,zdjąć koło,zdjąć zabezpieczenie-jeśli jest,odkręcić krzyżak,zdjąć go,wymienić łożyska,simmering i zmontowac w odwrotnej kolejności. Atak dla przypomnienia powinieneś podać typ pralki i producenta,a najpierw wpisać w wyszukiwarce wymiana łożysk i użyc przycisku szukaj,jest naprawdę dużo informacji na ten...
Nie jestem pewny czy to właśnie ta pralka, więc traktuj odpowiedź na 99% Z tyłu pralki odkręcić osłonę, odkręcić śrubę mocującą koło pasowe duże, zdjąć koło pasowe (dobrze jest mieć ściągacz do łożysk) Następnie odkręcić 6 śrub mocujących tzw krzyżak Zdjąć krzyżak z łożyskami można przy tym pobijać młotkiem w wałek ale poprzez wkręconą śrubę M8 bo inaczej...
Witam. Nie jestem zawodowym mechanikiem samochodowym, tylko amatorem i wymieniałem już parę razy rozrząd na pasku w silnikach 8V, ale nie miałem problemów z demontażem koła pasowego z wału korbowego. W silniku AME jest łańcuch i żeby zdjąć pokrywę rozrządu trzeba najpierw odkręcić śrubę trzymającą koło paska wieloklinowego i zdemontować w/w koło. Poszukując...
Śruba wkręcona jest w oś bębna, zablokuj koło pasowe i odkręć ją w lewo (zwykły prawy gwint). Jak ją odkręcisz, podważając od spodu zdejmij koło pasowe, póżniej pierścień i możesz zacząć wybijać oś bębna z krzyżaka, tylko ostrożnie żeby jej nie uszkodzić.
A mógłbym prośić o kolejność . Do tej pory odkręciłem,koło, śrubę na piaście co dalej .Oczywiśćie wiem ze zaćiski hamulcowe tez trzeba odkręcić
zdemontuj koło pasowe zdejm zabezpieczenie potem odkręć 6 śrub na krzyżaku mocującym bęben wybij stare łożyska nowe traktuj łagodnie lepiej użyć prasy niż młodka pierścien uczszelniający posmaruj smarem poskładaj to wszystkow odwrotnej kolejności powodzenia
1. Zdjąć opaskę/obejmę pokrywy zbiornika. 2. Odpiąć przewody od grzałki, wyjąć termostat. 3. Wyciągnąć bęben wraz tylnym płaszczem i łożyskowaniem. 4. Odkręcić koło pasowe, łożyskowanie (sześć śrub); 5. Wybić/wyprasować łożyska (6204 i 6205 i simer- rozmiar odczytasz). Dalej składasz w odwrotnej kolejności do demontażu. Warto przy zakładaniu pokrywy...
Czy jest możliwe, że śruby zakręcane są na klej? Jakąś żywicę??? :? ********************************* Problem rozwiązała półmetrowa "gaz-rurka", która skutecznie zwiększyła ramię siły. 8) Czy mógłby któryś z kolegów podać symbole łożysk i simmeringu??? ********************************* Na koniec dnia - porażka... Przy próbie odkręcenia śruby mocującej...
1.Odłączyć pralkę od sieci elektrycznej i wodgiągowej. 2.Zdjąć blacy osłonowe. 3.Zdjąć pas klinowy i odkręcić śrubę koła pasowego. 4.Zdjąć koło pasowe przy pomocy ściągacza lub podbijając klin. 5.Zdjąć pierścień zabezpieczający z osi bębna. 6.Wkręcić w oś śrubę aby uchronić ją przed rozklepaniem i uderzać młotkiem w oś dotąd aż zacznie wysuwać się z...
Jeżeli odkręciła się śruba która trzyma koło od paska rozrządu to tak, rozrząd się przestawił. To koło nie jest na klinie.
Wyłączyć z sieci Zdemontować pokrywy (tylną i górną ) Zdjąć pasek Odkręcić śrubę na kole pasowym , zdjąć koło pasowe Zdjąć pierścień zabezpieczający na osi bębna Odkręcić śruby mocujące krzyżak Zdemontować krzyżak Zdemontować łożyska i uszczelki Oczyścić krzyżak i oś bębna (sprawdzić stan osi w miejscu gdzie są łożyska i uszczelka) Zamontować nowe łożyska...
Sprawdź czy nie odkręciła się śruba mocująca koło pasowe duże (na bębnie). Jeżeli to nie jest wina śruby to pozostaje tylko złamany krzyżak bębna. Włóż rękę do bębna, są tam trzy zabieraki i próbuj przy każdym z zabieraków podnosić bęben do góry. Czy na każdym będzie tak samo czy na którymś jest inaczej.
Czy to są śrubki przy połączeniu ze skrzynią? Bo jeżeli tak, to przeważnie występowały specjalne wyżłobienia na kole zamachowym, które zapewniały lepszy dostęp. Trzeba ustawić po prostu w odpowiedniej pozycji koło zamachowe.
Odp: 1. Torx T 30 , dostępny w każdym sklepie z narzędziami . 2, Nie trzeba demontować , zdjąć tylko boczki obudowy pralki . 3, Zdjąć koło pasowe , odkręcić te trzy śruby na torx , podważaćwkrętakami na obwodzie korpus z łożyskiem dopóty , dopóki nie zejdzie z otworu pokrywy bocznej kotła . Nie ma tam gwintu , trzeba podważać na siłę . 4. Czy nie ma...
A co niby, Twoim zdaniem mam napisać, żeby odkręcił śrubę M10 i zdjął koło pasowe wałka, żeby wymienić uszczelniacz ?, to chyba oczywiste. Idę spać, dobranoc wszystkim
Trzeba odkręcić koło a następnie wszystkie śruby na obwodzie zwolnicy (można przed tym spuścić ile jo ile jeszcze coś zostało) Wówczas wysuniemy cały rząd planetarny mechanizmy zwolnicy. Następnie trzeba rozkręcić rząd i wymienić uszczelniacz.
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
To kółko ze zdjęcia pochodzi od pilarki spalinowej która ma ponad 70 lat, to tylko dla przykładu jak ma to wyglądać. Średnicę trzeba zrobić większą. Wyjmij tę zaślepkę z logo Briggsa pod nią jest śruba. Jak odkręcisz to zejdzie ten kielich z siatką.Koło przykręcasz też tą nakrętką. Im większa średnica tym lżej będzie.
Niestety u mnie jest inne koło
Koło pasowe zdięte. Po odkręceniu śruby zabezpieczającej (WD40 zrobiło robotę). Parę pociągnięć i koło zeszło samo. :) Został drugi temat. Mocowanie sprężyny. Jak ktoś ma WS13 i chęci to proszę o fotkę.
Mógłby ktoś opisać jak rozłożyć/złożyć alternator? Mam Astę (1992). Altrnator: Delco Remy. Czy żeby go rozłożyć trzeba odkręcić śrubę, na której jest to koło pod pasek klinowy? Czy wystarczy odkręcić 3 śruby naokoło alternatora? Pozdrawiam
poczekałem aż odejdzie, dokręciłem koło i było wszystko ok. Nie, absolutnie nie było wszystko OK. Powinieneś odkręcić koło i obejrzeć śruby i felgę. Mogły się zrobić fasolki a śruby poobrabiać. Super nie będzie, jeśli się klientowi koło odkręci przy dużej prędkości. Śruby nie odkręciły się tak by tarły gwintem o otwory. Śruby jak i otwory zostały sprawdzone...
Oczywiście przy kręceniu za wałki luzuje się pasek i może przeskoczyć na kole wału. TYLE. A będąc totalnym id..... i kręcąc za wałki w lewo na pewno odkręcimy śrubę wałka, i koło się obróci na wałku.
Ja korzystałem ze ściągacza 3-ramiennego, który umiejętnie należy nałożyc na koło magnesowe, następnie dokręcic ( z wyczuciem ) śrubę ściągacza i wówczas uderzyc młotkiem w śrubę ściągacza. Jeśli ( oczywiście po wcześniejszym odkręceniu nakrętki ) stożek wału nie puści, należy czynnośc powtórzyc tj. dokręcic ściągacz i stuknąc młotkiem. Należy faktycznie...
Jak je "nastawić"? Najprościej? Wykręcić boczną śrubę, zdjąć koło z osi, zobaczyć jak powinno być założone, założyć na oś i dokręcić śrubę, ale tak by nie pękło koło przy dokręcaniu.
Do odkręcenia śruby mocującej koło magnesowe najlepiej użyć klucz pneumatyczny lub zwykły klucz plus "blokada", a także ściągacz, aby nie uszkodzić cewek. Założyłem nowy pływak i zaworek pływaka, zero rezultatu świeca nadal jest zalewana. W jaki sposób można zablokować silnik? Jak można sprawdzić czy zaworek ciśnieniowy działa poprawnie?
Witam skoro odkręciłeś już wszystkie śruby od krzyżaka to ściągnij teraz koło pasowe najlepiej ściągaczem jak niemasz to podważ dwoma kluczami lub wkrętakami pod kołem na osi jest pierścień sigera trzeba go zdjąć rozszerzając go na konice wkręć śrube mocującom koło pasowe w ośke do oporu i teraz jedną rękom ciągnij krzyżak a drugom uderzaj w oś aż krzyżak...
... wystarczy odkręcić tą główną śrubę przytrzymującą koło... Tak.
Witajcie, Sprawa wygląda tak: musiałem rozwiercić śrubę trzymającą koło - połamałem kilka torxów przy próbach odkręcania. Mam zdjęte to koło, odkręciłem śruby trzymające 4 ramiona krzyżaka, ale tu utknąłem. Pytanie - jak zdjąć krzyżak (po odkręceniu śrub wcale nie chce zejść)? Czy wbić po prostu trzpień, na który nałożone było koło, czy młotkiem wybić...
czy wymiana łożysk to skomplikowany zabieg? skąd mam wiedzieć jakie łożyska kupić? próbowałem odkręcić tą śrubę na środku koło ale nie chce puścić.
Kompresor ma 100l max wydajność według producenta to 400 l/min także będzie do drobnych prac typu napompować koło odkręcić jakąś śrubę kluczem pneumatycznym i pomalować np rower dzwi i takie mniejsze ewentualnie trochę pistoletem do piaskowania wypiaskować rower
Śruby od dołu koło uchwytu kolby. Chyba trzeba zdjąć przedtem pokrętło pary. Schodzi cała górna pokrywa. Szanowny Kolego górna i dolna część jest przykręcona i po odkręceniu dwóch śrub koło kolby w dolnej części górna raczej nie zejdzie ponieważ też jest przykręcona od góry dwoma śrubami. Dodano po 1 Udało mi się zdjąć obudowę i zamieszczam zdjęcia....
Witam. Panowie jest ktoś w stanie mi powiedzieć jak zdjąć koło pasowe wału w Eclipse 2gen 96r. 2.0 DOHC 420A ( USA). Odkręciłem śrubę i ani drgnie podobno jest na to jakiś myk.
Odkręciłem śrubę i zdjąłem koło. Teraz mam coś takiego: (strzałka wskazuje 'chyba' jedno z łożysk) http://obrazki.elektroda.net/62_11867509... Nie wiem co teraz. Czy trzeba je wyciągnąć (podważając je np. śrubokrętem) ?
odpowiem sobie sam, ten gwint przyspawany do poduszki przechodzi przez podłużnice,żeby wymontować poduszkę należy: zdjąć koło, zdjąć nadkole, odkręcić nakrętkę M8 od strony koło ,oraz cztery śruby przy skrzyni i dopiero można wyciągać poduchę. możemy zamykać
Siema, spróbuj jeszcze zrobić tak. Odkręć dwie śruby u dołu koło wejścia USB. Jakąś przyssawką - nawet zwykłą od nawigacji podnieś ekran. Odkręć śruby trzymające blachę i odepnij ekran. Następnie odkręć blachy przy złączu baterii i wypnij baterię na parę minut. Następnie poskładaj wszystko do kupy i spróbuj uruchomić telefon. Powinno pomóc. Pozdrawiam!
Witam Mam problem z odkręceniem śruby mocującej główne koło pasowe na wale.Czy może ktoś podpowiedzieć gdzie najlepiej zablokować wał silnika.Próbowałem wykręcić rozrusznik zeby dostać się do koła zamachowego ale cięzki temat nie mogę odkręcić jednej śruby bo ktoś wczesniej objechał kanty. dziękuję za odp.pozdrawiam
Pnaeumat,czy młotek i przecinak? czyli- jak nie należy odkręcać śrub wału korbowego.
Wszystko jest tak jak powinno być. Wał korbowy po wkręceniu pinu blokady jest blokowany tylko w kierunku dokręcania śruby na kole pasowym. Aby śrubę odkręcić należy użyć klucza udarowego lub zablokować wkrętakiem koło zamachowe. Rysunek powinien wyjaśnić watpliwości: http://obrazki.elektroda.pl/3455402500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5903011600_1...
Jest na stożku. Odkręć tą śrubę centralną i zobaczysz, koło nie spadnie. Poza tym, to fajnie kolorowo tam :D ...
Odkręć pokrywę bezpieczników koło akumulatora, śruby na TX20. Poszukaj przepalonego bezpiecznika, bo to co opisujesz wisi na tym bezpieczniku. Zanim wymienisz bezpiecznik, sprawdź co się dzieje w kostkach lampek podświetlenia tablicy, mogą być zgnite.
dzi_dziuś Dzięki za dokładny opis. Z tego co ja już zrobiłem to: Zbiłem osłonę metalową, odkręciłem turbinę oraz plastykową kierownicę. I treaz odkręciłem 4 długie śruby ale silnik jeszcze nie daje się przepołowić. Zostały jeszcze 4 śruby koło samego wirnika, mają słaby gwint i nie mogę sich odkręcić. Rozumie, że jak je zdejme to dostane się już do...
Jak mam problem z tymi śrubami, ostukuje dobrze te śruby, a jak nie idą wbijam klucz dwunastokątny i zawsze się poddają. Dodano po 1 Odkręć śrubę centralną i zdemontuj całość. Zapomniałeś dodać ze nie trzeba ich już wykręcać, tylko kupić nowe koło rozrządu wraz ze śruba dostępne tylko w serwisie.
Proszę mnie poprawić jeśli źle kombinuję Nie chce zdejmować dolnej pokrywy tylko po to żeby sprawdzić ustawienia - góra jest ok. Czy to ma sens ? - nie chcę rozpinać góry, dołu i jeszcze raz wszystkiego ustawiać ... dlatego tak kombinuję bo może jest dobrze a problem tkwi gdzie indziej. Wymyśliłem że odkręcę śrubę trzymającą koło pasowe na rys nr. 1...
odkręcić śruba koło pasowy odkręcić koło śruba koło
rozmiar czcionki płyta indukcja electrolux electrolux łożysko wymiana
electrolux ew6s406bpi skrzynia schemat
Automatyczna konfiguracja Panasonic DMR-E53: Auto Set Kolejność kabli zapłonowych Skoda Octavia I 1.6