Miernik powinieneś w takim pomiarze włączyć na pomiar prądu, zaczynając o największego zakresu. Oczywiście nie włączać w tym czasie żadnego odbiornika. Prąd powinien być max kilkanaście mA. Często radio pozostaje na podtrzymaniu pamięci, alarm w stanie stand-by, jakaś linia komputera. Pomiar napięcia między plusem akumulatora a odpiętą klemą plusową...
Witam, mam problem z Fordem Mondeo 2007 2.0 TDCi diesel. Jeszcze niedawno odpalał normalnie, potem jak odpięłam klemę, a teraz nawet odpięcie klem nie pomaga. Pomocy... A jeśli chodzi o błędy, takie pokazuje. https://obrazki.elektroda.pl/4236871600_...
Tak sprężanie jest, nie było nic robione tylko wymienione świece żarowe tak przynajmniej mówi mechanik i wszystkie operacje były robione na odpiętej klemie to też jego słowa, po podpięciu zasilania auto przestało odpalać. Wiem że dziwne ale tak jest. Panowie może ma ktoś jakiś schemat sterowania tego silnika i opis parametrów, a nie mam jak podglądnąć...
Akumulator właśnie ładuje przy odpiętej klemie i jutro zobaczymy. Tak napięcie spoczynkowe to 11,8V i odpala. Żeby podać koledze te warości będę musiał odpiąć akumulator przy odpalonym silniku tak?
w takim samochodzie odpięciem akumulatora nic złego nie zrobisz nie wchodzi w grę zaden reset i.t.p. Mówiż iż przypadkowo odpięto klemę,może również coś innego (przewody podciśnienia)opisz dokładniej co się działo a przede wszystkim podaj kod silnika. pozdrawiam
Potrzymałem go przez 20h na odpiętych klemach . A po co?
Samochód stety/niestety pod chmurką (chodzi o strefę parkowania do której nie należę), a że "akcja rozgrywa się" w innym kraju, gdzie kwarantanna była dużo ostrzejsza, nie mogłem nawet iść i odpiąć klem.
Może podczas prac spawalniczych mechanik nie odpiął klem z akumulatora.
Czy takie podłączenie do akumulatora wpiętego w instalcje samochodu na biegu jałowym, może czemuś zaszkodzić np instalacji elektrycznej samochodu tudzież samemu akumulatorowi. W sumie najważniesze dla mnie jest by nie uszkodzić auta podczas pracy silnika (bo bez silnika to mogę sobie AKU samochodowy odpiąć z klem). Pomijam zużycie silnika na biegu...
Gaz jest w porządku. Przepustnicę wyczyściłem. Odpiąłem klema minus i potem aż do załączenia wentylatora chodził na wolnych obrotach. Na początku jeździł i gasną na wolnych obrotach (chociaż nie zawsze) a potem zaczął falować znowu.
Miałem takie cudo, fakt bez lpg, no ale zrób tak kolo sterownika masz skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami, wyjmij bezpieczniki, możesz na chwile po ich wyjęciu wł. zapłon (to bezpieczniki od kompa, i pompy, nie pamiętam, który jest który) sterownik się z resetuje, sposób szybszy niż czekanie 20 min na odpiętej klemie, po tym wył zapłon, włóż bezpieczniki...
Proponuje po kolei wyciągać bezpieczniki na odpiętej klemie i szeregowo wpiętym mierniku na ampery. Wtedy będzisz wiedział który obwód ciągnie tyle prądu.
Mam podobny problem. U mnie się tak dzieje, gdy pada deszcz. Zauważyłem, że przez antenę dostaje się woda i ona robi zwarcie. Po kilku dniach panel sam się załącza i działa do ponownej ulewy deszczu.
Jak miałem audi b5 aku fabrycznie nie było niczym osłonięte. jak maska zamknięta to deszcz nigdy nie zalewał akumulatora. Jak masz możliwość to zamień akumulator z innego auta. Możesz odpiąć też klemę na czas tych kilku dni gdy auto nie używane. Jak "siądzie" prąd przy odpiętej klemie to wiadomo co.
Dokładnie,najprawdopodobniej czeka Cię wymiana sterownika poduszki.Jeżeli masz taką możliwość to pożycz na chwilę od kogoś i podmień i wtedy będziesz pewny na 100%. Jakiekolwiek modernizacje,wymiany,naprawy zawsze dokonujemy na odpiętym akumulatorze,bo później dzieją się takie rzeczy.A odpiąć klemę to tylko 2min.
Temat wstępnie opanowany, wystarczyło odpiąć wtyczkę przy minusowej klemie i ładuje non stop.. dzięki i pozdrawiam.
Witam. Odepnij klemę i zapnij z powrotem po 10s. I czekasz.
Z tego co mi wiadomo to nie wystarczy TYLKO odpiac klemy ale nalezy je złączyc razem , służącym do tego przyrządem.
Odepnij klemy na trochę. Czasem Fiatowym Body odwala i nie sterują właśnie centralnym. "Reset" często pomaga, nie tylko w Puntach.
Poszukałem trochę na internecie i znalazłem informację żeby sprawdzić na odpiętych klemach. No to teraz poczytaj o pracy takiego układu z odłączonym akumulatorem i czym to grozi. Schemat masz? Pewnie będzie pasować od kilku pokrewnych pojazdów. I tam sobie zobaczysz, jakim napięciem jest zasilane oświetlenie w pojeździe.
To ten dwupinowy . Opór przy temp ok. 20 C 2000-3000 omów,a przy 90 C ok 200-300 omów .Można odpiąć klemę,ale jak będzie dobrze to powinien sam zgasnąć.
Dziękuję za odpowiedź. A jeśli chodzi o czyszczenie/wymianę tego czujnika, to robimy to na odpiętej ujemnej klemie czy można normalnie na wyłączonym zapłonie? Ciekawi mnie, czy taki czujnik może ulec zabrudzeniu. No nic, będę musiał to sprawdzić i dam znać, co i jak, ale może to zająć trochę czasu, bo jeśli czyszczenie nie pomoże, to trzeba będzie znaleźć...
Kostka od stacyjki. Możesz sam zrobić, ja też tak miałem. Kostkę kupiłem na Allegro. Z innych objawów- nie mogłem wyłączyć auta. By zgasło- bieg 3 najazd na krawężnik. Potem odpięcie klem.
Teraz odpiąłem klemę, żeby zresetować komputer ( nie wiem czy to był dobry pomysł) jak ostygnie to go odpalę może się ustawi silnik krokowy. Wróci do fabrycznych korekt, potem sobie ustawi.
Witam. Mały kluczyk jest do wyłączenia syreny a co do zainstalowanego alarmu trzeba szukać centralki i sprawdzić bezpieczniki na zasilaniu jej. Alarm uzbroił się po rzez odpięcie klemy akumulatora i podpięcie?
witam, mam astre f 94 rok z centralnym i alarmem, ostatnio pierwszy raz w zime stala 1 noc na dworze i rano juz nie chciala odpalic, zrobilo sie cos takiego ze jak przekrecam kluczyk na "zapłon" to centralka zamyka drzwi, jak wyjde z samochodu i wylacze alarm, to po 30 sekundach i tak same sie zamkną i alaram chodzi juz caly czas(wczesniej tak nie bylo,...
Można też bez mierzenia. Na noc lub gdy samochodu nie używasz odepnij klemę z akumulatora. Jeżeli rano czy po kilku dniach nie będziesz mógł odpalić to wiadomo że aku do wymiany. Jeżeli będzie odpalał bez problemu to lewy pobór prądu.
Dla potomnych. Odpiąć radio, zamknąć auto centralnym multimetr na klemie. 20sec (przekaźnik na module komfortu cyk(za schowkiem)) pobor 0,07a 60sec (uzbrojenie kompletne) pobór 0,00a Gdy auto otwarte na centralnym Po 10sec z 0,60a na 0,30a Po 1,5min 0,25a Po 9,30min 0,18a Po 30min 0,00a Pozdrawiam
Witam, mam problem z odpaleniem Forda Escorta 1,8 TD rocznik 1998. Zostały w nim odpięte klemy od akumulatora po ponownym ich załączeniu samochód nie odpala sprawdziłem bezpieczniki, niektórzy jednak twierdzą że przyczyna może tkwić w baterii od kluczyka. Jednym słowem nie działa rozrusznik natomiast przy probie odpalania na krótko kręci ale nie odpali....
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=7...
Kiedyś w AUDI S3 miałem podobny problem tylko jak wentylator się załączał to wyłączał dopiero jak rozładował się akumulator lub jak odpiąłem klemy. Winny był sterownik w wiatraku dużym który wymienia się z całym wiatrakiem.
Jest to obojętne, którą klemę ściągniesz. W przypadku miernika cyfrowego nie ma większego znaczenia podłączenie (byle szeregowo :)) Co do analoga to pamiętaj o poprawnym wpięciu bo inaczej będzie chciał wychylać się w drugą stronę. W analogu jeśli odepniesz "+" to z miernika "+" do akumulatora. Drugi koniec miernika do odpiętej klemy w instalacji. Jeżeli...
Witam, piszę z takim problemem że wymieniałem żarówki w swoim stilo i od strony kierowcy musiałem odpiąć i wyjąć akumulator wraz z obudową by wymienić tą nieszczęsna żarówkę. Oczywiście podłączając akumulator światełka się zaświeciły, więc pomyślałem spoko ogarnięte. Pochowałem wszystko, chciałem odjeżdżać a tu zonk, przekręcam stacyjkę i zegary umarły....
Witam. podobny temat znalazłem na forum ale bez odpowiedzi konkretnej. Problem następujący: Auto paliło bez problemu, zdjąłem klemy do przeczyszczenia, po ponownym podłączeniu, odzywa się buzzer, miga kontrolka kluczyka, auto nie odpala (ale kręci). Czy po tak błahej operacji mógł się rozkodować immobiliser? Czy odłączenie i podłączenie aku po jakimś...
Odnośnie prostownika wszystko w porządku.Co do akumulatora nie wiadomo znając tylko napięcie.Należy go sprawdzić pod obciążeniem. Prąd ładowania może być 4A ale i większy prąd tym gorzej dla akumulatora. Takich akumulatorów się nie otwiera, z boku akumulatora na deklu jest tam mały odpowietrznik.Należy pamiętać aby w czasie ładowania akumulatora odpiąć...
Witam. Odepnij klemę z akumulatora odkręć śrubkę na zasilaniu skrzynki te czerwone przewody i zdejmij je. Następnie wypnij dwie wtyczki które są wpięte do skrzynki następnie po bokach masz zabezpieczenia skrzynki które musisz jednocześnie wszystkie odbezpieczyć i cała skrzynka wychodzi ci do góry i od spodu masz dojście do przewodów bezpieczników i...
zostaw w spokoju tę żarówkę rurkową, wepnij amperomierz szeregowo między słupek akumulatora a odpiętą klemę i sprawdź jaki jest pobór po np. 15 minutach od podpięcia. Podaj wynik. Oczywiście bez kluczyka w stacyjce i z zamkniętymi wszystkimi drzwiami. A 5-cioletnich akumulatorów już kilka wymieniłem w tym sezonie, więc znowu aż tak nie wierz w jego...
Jeśli samochód jeździł po "dziurach" to w Peugotach potrafią się odpiąć sprężynowe zabezpieczenia klem :spoko: :cry:
W moim przypadku rozerwało bo odpięła się klema od akumulatora i zwariował alternator. Przypuszczam, że dał za wysokie napięcie ponieważ żarówki także były popalone.
Taki właśnie problem. Kupiłem żonie na pierwsze auto vw polo (9N 1,4 tdi). Sprzedawca mówił że kupił nowy akumulator. Jenak po ostygnięciu silnika, kiedy wiadomo, bierze trochę więcej prądu przy odpalaniu, ledwo odpala. Mówię sobie.. po prostu mnie okłamał, że kupił nowy. Jednak po wstępnych pomiarach wychodzi na to, że akumulator z odpiętymi klemami...
Impulsator to jest czujnik położenia wału inaczej zapłonu – po prostu zaczął szwankować „zawiesza się” jeśli autko zimne lub rozgrzane nie chce odpalić wystarczy poruszać kostką lub lekko postukać nawet pomaga odpięcie klemy – tak czy inaczej wymienić koszt do 150 zetów samemu w warsztacie 200 zł – komputer wykryje usterkę...
I tak po prostu to obserwowałeś? Trza było szybko odpiąć klemę minusową.
Witam. Według mnie nie. Zastosował bym drugi akumulator iż robił by za potrzymanie napięcia przez przewody do ładowania akumulatora. A stary wykręcam zdejmuje klemy tak żeby nie odpiąć zacisków z klem. Można zrobić podtrzymanie napięcia przez gniazdo zapalniczki.
Już to robiłem i nic. Też myślałem że reset starczy, lecz to nie pomogło. Dodano po 1 Cyba wystarczy odpiąć 1 klem + ? bo tak zrobiłem i po kilku sekundach podłączyłem. bez skutku.
Bywa .ze na skutek utleniania się połączeń na silniczku mieszalnika sterownik rejestruje przerwę w jego obwodzie a następnie "zapomina" w jakim położeniu jest klapka. Jeśli jest to chwilowy defekt wystarczy "nauczyć" go ponownie-trzeba odpiąć klemę na kilka minut a po podpięciu włączyć zapłon. Jeśli to nie pomoże musisz sprawdzić silniczek(dostaniesz...
A ładowałeś akumulator ? Naładuj i sprawdz . Pozdrawiam .
Powinno wystarczyć włączenie zapłonu, następnie jego wyłączenie i odpięcie klemy w ciągu 90 sek. od wyłączenia zapłonu. To powinno spowodować "wysypanie" się sumy kontrolnej pamięci EEPROM i załadowanie nastaw domyślnych, po kolejnym podpięciu zasilania. W ostateczności w IES2 masz reset adaptacji składu mieszanki (ale nie mam pewności czy z tym sterownikiem...
Skoro silnik cały czas pracował na otwartym zaworze przewietrzania zbiornika to po zaślepieniu zanim na wolnych złapie nowe adaptacje to trochę zejdzie.Proponuje odpiąć klemy na godzinkę będzie szybciej.Te odgłosy przy kolektorze ssącym to może być luzna klapa zaworu DISA,pierwsza fota na samym dole kolektora.Ale skoro ma moc,nie słychać tam odgłosów...
ja potrafię otóż nie ma twierdzenia o prądach błądzących , natomiast żle podpięty biegun masy spawarki spowoduje przepływ pradu drogą okrężną np .przewodami od żarówek ,cienkich kabli masy -gdzie to na wskutek dużej rezystancji odłoży sie szkodliwe napiecie nawet 70 v. niszczące elektronike, czy tylko upaleniem kabli[czasem zaświecą kierunkowskazy]...
Odepnij klemę na noc i sprawdź czy rano odpali
Na wyłączonym zapłonie i przy wyłączonych wszystkich odbiornikach zdejmij klemę "—" akumulatora (uwaga na kodowane radio czy alarm - mogą być problemy) i wepnij miernik ustawiony na pomiar prądu DC szeregowo między odpiętą klemę a biegun aku. Miernik powinien ci wskazać prąd jaki pobiera instalacja z aku. Jeśli wynosi kilkaset mA albo więcej to...
Na canie od pompy jest po 2,5V na obu canach i co dziwne jak odłączę kostkę od pompy to napięcie mam i od strony auta i od strony pompy . Napięcia prawidłowe. Czy mogę wypiąć kostkę od ABS/ESP i będzie ciągłość canów Ale tylko omomierzem bo tam wiszą jeszcze inne sterowniki, żebyś ich nie uszkodził. Oczywiście sprawdzasz przy odpiętej klemie akumulatora....
Ależ, ja nie muszę nic na ten temat czytać, bo to doskonale znam od ponad 55 lat. Nie widzę żadnej różnicy w procesie ładowania akumulatora podpiętymi klemami instalacji w samochodzie i z odpiętymi. Przy podpiętych klemach, obciążenie prostownika będzie ciut większe - o prąd pobierany przez instalacje w czasie postoju, a to jest raptem u mnie 20 mA,...
Odszukaj centralkę alarmu i napisz jaki to model lub najlepiej zamieść zdjęcie.
Przy sprawnym ładowaniu można odpiąć klemę akumulatora i silnik nie zgaśnie. A padnie większość elektroniki w aucie. Słuchając takich porad, to brak słów...
Zamontowałem wszystko zgodnie z manualem i mam teraz ciekawostkę: brak wszelkiego oświetlenia na aucie, brak kierunków, wycieraczki nie działają, nie mogłem nic fizycznie uszkodzić-wpięcie w Can robiłem na odpiętej klemie akumulatora, zreszta co tam mozna uszkodzić jak wpinamy sie tylko z Canem i w zasilanie stałe na zacisku 30. Czyżby cos padło jak...
Co daje w tam\kim razie emulacja na masę..?? Rozumiem, że IAW dostaje wtedy informację o awarii Lambdy (czy raczej jej braku) ale w tedy wchodzi w tryb serwisowy i stąd świecenie CE. Czy tak..? Czy zatem po przejściu na PB, ECU będzie sterowało benzyną tak jak powinno czyli z ustawieniami adaptacji jaką się przeprowadza po odpięciu klem na noc..? Po...
Witam, Mam laickie pytanie. Nie jestem pewien czy moje auto nie pobiera za dużo prądu na postoju. Otóż zrobiłem taki test, że zostawiłem akumulator po powrocie z pracy(10km) na noc z odpiętymi klemami i był 12.72V rano. Natomiast z podpiętymi klemami po następnej nocy(tez po powrocie z pracy) rano było 12.57V. W obu przypadkach auto stało na podwórku...
Jak podłączyłem multimetr w czasie włączonego silnika 14,44V a na wyłączonym silniku 12,58V więc raczej ładuje. Zrobię inaczej dzisiaj odłącze akumulator przewodem plusowym(odepnę klemę) i jutro rano zapalę go jeśli zapali to tzn. że gdzieś jest upływ prądu a jak nie to akumulator. Ale jakie parametry tej baterii? Co jest ważniejsze prąd rozruchowy...
Dokładnie słaby styk masy moze cos takiego powodowac.
wskaznik zużycia-ekonomizer sterowany jest z komputera elektronicznie. a jesli chodzi o reset zalezy co chcesz resetowac bo jesli inspekcje oleju to wystarczy kawalek drutu a jesli chodzi o błedy ecu silnika to raczej komputerek radze podłączyc.Pozdrawiam
Mam dokładnie taką samą lampkę ze starych czasów. Odpiąłem klemę z akumulatora podczas pracy pracy silnika (nie odpinając przewodów lampki) i przestała działać. Wizualnie na płytce nie widać uszkodzeń. Proszę o sugestię co i jak mogę szybko sprawdzić multimetrem? Jak dobrać diodę do tego układu?
Kiedyś przed świętami bożego narodzenia uszczelniałem koledze 1.6hdi i wpadłem na najgłupszy pomysł w życiu (obmyłem mu silnik). Po myciu już nie odpalił i klikał bsm jak szalony. Odpiąłem klemę i z otwartą maską porzuciłem na warsztacie. Kolega został bez c4 na święta, a ja rozmyślałem całe święta co się spierd....... Po nowym roku podpiąłem klemę...
Witam Auto: Seat Cordoba 1,6 98' AEE 75km Problem: po odpaleniu auto nie wchodzi na "ssanie", trzyma niskie obroty ok. 500, po rozgrzaniu czasami 800 ale spada równiez na 500. Już kiedyś miałem podobny problem ( ok. 10 m-cy temu )jednak została wymieniona przepustnica, sonda lambda i sterownik i autko chodziło idealnie ( zrobione jakieś 16 000 km)....
Połączyć ze sterownikiem też mogę się tylko po odpięciu klem. Jak już włącze i wyłącze zapłon to kaput. Nie da się połączyć, bo cholerna lampka check engine się nie zapala powtórnie. I ponownie muszę odpiąć klemy. Błędów żadnych nie było
Zostawić to napięcie na klemie a po odpaleniu odpiąć akumulator? Wtedy na pewno uwalisz samochód. Zdejmij pasek, jeżeli napędza tylko alternator.
Borykam się od dzisiaj z problemem braku ładowania akumulatora przez alternator. Kontrolka akumulatora pojawiła się tylko raz, gdy się zatrzymałem. Na zapłonie kontrolka akumulatora się świeci, gdy się odpali to znika. Ładowanie jest na poziomie 12V, gdy przygazuję skoczy maksymalnie do 12,8V. Kupiłem ze stacji demontazu pojazdów używany alternator,...
Kurde Mario 77 masz racje , naładuje dziś , aku jutro pobawię się z bezpiecznikami raz jeszcze. może gdzieś jest zwarcie w instalacji. Dam znać jutro jakie efekty. Dodano po 25 Andrzej tak tez myślałem na początku , ale pytałem o jakieś proste rozwiązanie żeby własnie nie rozkręcać schowka itd. Bo sam ostatnio go wymieniałem. Przeglądam teraz schemat...
Nie ma znaczenia gdzie będzie dołączone obciążenie do rozładowania kondensatora. Spokojnie możesz to zrobić na klemach (oczywiście odpiętych od aku :D).
Potrzymaj z minutę odpiętą klemę i zobacz potem.
Witam wszystkich serdeczne. Mam następujący problem. Posiadam Dodge Caliber 1.8 (2006 r.), zapalił mi się błąd przepustnicy. Przepustnicę i pedał sprawdziłem u fachowców zajmujących się ich regeneracją, są podobno sprawne. Z pomocą interface ELM 327 odczytałem kody usterki, sugerują one sprawdzenie przewodów pod kątem zwarć. W tym celu odpiąłem wtyki...
witam,szukam rozwiązania master 2011r swieci kontrolka ładowania,ładowanie jest i nie da sie wyłączyc wycieraczek dopiero przez odpięcie klemy.
Benzyna skoro by to była cewka to czemu odpala odrazu po odpięciu klemy
Ok zrobię jak piszesz, jutro bo zaraz muszę do pracy lecieć, chociaż dziś grzebałem tam grubo ponad 20minut i nic sie w pomiarach nie zmieniało. Teraz od kilku godzin mam odpiętą klemę masę i jak bym teraz pomierzył jeszcze raz to ten can powinien być już rozłączony? Czy do już odpiętej klemy jaką mam w tej chwili podłączyć amperomierz i pozostawić...
Witam, od około tygodnia jestem właścicielem Opla Astry H z 2005r autko świetnie się sprawowało aż do dzisiaj a mianowicie , rano wchodzę do samochodu próbuję zapalić a tu tylko stukanie i pukanie nic nie kręci, kontroli nie przygasają, wiec postanowiłem zbadać sprawę, wziąłem miernik i zaczynam szukać na tyle co umiem (moja dziedzina to raczej rtv...
Na odpiętej klemie nie spada napięcie spoczynkowe nawet po dwóch tygodniach ,ale to nie o to chodzi żeby codziennie odpinac aku.60mA ,to na dobę ok. 1.5A ,biorąc pod uwagę krótkie odcinki jazdy- alternator tego nie uzupełnia,dochodzi do tego trudny i dłuższy rozruch ,więc po kilku ,czy kilkunastu dniach aku nie daje rady.Ja przy każdym tankowaniu do...
Przy losowym łączeniu kabelków, przed napisaniem na forum przez Kolegę, alarmowi mogło się coś "pochrzanić". Może warto odpiąć klemy na powiedzmy 15÷30 minut? Dużo prosztszy sposób niż podałem - podał Kolega Głosny83: http://obrazki.elektroda.pl/1670335200_1... Foto z mojego Golfa, ale tam będzie podobnie. Tyle tylko, że dostanie się...
Odepnij dowolną klemę z dowolnego aku. Jeżeli odpiąłeś przykładowo z pod fotela i po przekręceniu kluczyka nic nie świeci to oznacza że ten aku jest rozruchowym/głównym.
Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne - jest taka opcja w ustawieniach. Jak to nie pomoże to odepnij klemy na parę minut. Jeśli reset radia nie pomoże to daj do naprawy.
Sprawdzone, już nie mam pomysłu i niestety w okolicy nie ma nikogo, kto by mógł naprawić lub sprawdzić radio, dlatego myślałem o zakupie oryginalnego, używanego. A nie wcisnąłeś jakiegoś przyciszania w trakcie rozmowy, próbowałeś resetować to radio? Odpinałeś je z kostki. Może odepnij klemę poczekaj z godzinę podepnij ponownie i zobacz, radio powinno...
Witam, mam podobnie, możesz mi podpowiedzieć czy można odpiąć wtyczkę od pompy paliwa bez odczepiania klemy akumulatora ? Czy zasilanie na klemie akumulatora musi być odpięte ? Ja odpiąłem bez odpinania klemy od aku i na dodatek miałem kluczyk w stacyjce ponieważ chciałem obserwować co się będzie działo no i ruszanie pływakiem nie zmieniało poziomu...
Witam. Mam T5 i mamy problem szyby elektryczne działają tylko chwilę (nawet bez zapłonu). Żeby znów otworzyć lub zamknąć trzeba odpiąć klemę odczekać chwilę i dopiero działają ale sytuacja się powtarza. Na diagnostyce wyskakuje błąd reference voltage 00538. Auto miało przekładaną instalację elektryczną z anglika.... Potrzebowałbym jeszcze schemat autka...
Pala się kontrolki wykrzyknik, pomarańczowy ręczny, kontrola trakcji, parking check. Został wymieniony moduł hamulca ręcznego kalibrowany. Hamulec działa normalnie zaciąga i puszcza. Po odpięciu klemy błędy znikają a po dodaniu gazu zapalają się ponownie. Proszę o pomoc w czym może tkwić problem, pozdrawiam. W silniku pokazuje że jest błąd w paliwie...
Tak, wiem / domyślam się, tyle, że jak widać na filmie, pomiaru dokonuję raz na jednym kablu odchodzącym od klemy "+" a raz na drugim odchodzącym od tej samej klemy "+" i co ciekawe prądy w tym samym niemal momencie są takie same na obu. Różnica między dwoma kablami na klemie plusowej równa się temu co wypływa z minusowej klemy. Kolega aby zmierzyć...
No u mnie fabryczny wytrzymał 5 lat. Wyłączenie bms to tylko odpięcie klemy czy jeszcze coś?
Odpięcie klemy nic nie dało, natomiast wyciągnąłem małą żarówkę z bocznego kierunkowskazu i przez chwile migała podpięta z tyłu a po chwili już nie. Przedni i boczny działa, ruszanie kablami też nic nie daje.
Mi tęż chwilowo pomagało odpięcie klemy akumulatora
Podczas jazdy pojawiło się mrugające F i stwierdziłem, że mam tylko dwa biegi: 1 i 2 oraz wsteczny. Auto odpalało i jechało na tych biegach. Po odpięciu klemy na 20 minut F świeciło na stałe, auto już nie odpalało. Okazało się, że obydwie żarówki stop były spalone, a ledowy trzeci stop też był martwy. Po ich wymianie wszystko wróciło do normy. Także...
koledzy w postach powyżej mają rację - albo brak świateł stopu a jeśli nie to tylko odczytanie błędu vagiem pozwoli ustalić co jest przyczyną; jak na ironię, kontrolka świec żarowych nie sygnalizuje przepalenia którejkolwiek ze świec, najprawdopodobniej błąd został zapisany w momencie jak odpiąłeś wtyczkę od czujnika temperatury bez wcześniejszego odpięcia...
Napięcie ładowania masz prawidłowe. Sytuacja wygląda tak, że uruchomiłem silnik zmierzyłem napięcie, potem odpiąłem klemy i teoretycznie po odpaleniu nie zgasł silnik, może dlatego, że chwilę wcześniej był uruchomiony do pomiaru akumulatora. Nie za bardzo rozumiem. Nie odłączyłeś chyba klem od akumulatora przy pracującym silniku?
Witam. Kontrolka wskazuje na wysoką temperaturę płynu chłodzącego intarder lub błąd związany z czujnikiem temperatury. W tym modelu nie ma czujnika temperatury/ilości/jakości oleju w skrzyni biegów. U mnie rozwiązaniem problemu było dokręcenie kołnierza wtyczki do czujnika. Czyli jednym słowem: wypięła się wtyczka od czujnika. Trzeba było również zresetować...
Witam, przy wyciąganiu akumulatora, a ze jest to nowy akumulator jedna z klem (plusowa) dosyć mocno trzymała i musiałem trochę szarpnąć, żeby odpiąć akumulator, a ze było ciemno to niechcąco zachaczyłem o jakiś przewód, który nie mam pojęcia za co odpowiada. Możecie mi powiedzieć skąd dokładnie mógłby się on odpiąć?
Ekran działał, do momentu podłączenia pendrive'u z aktualizacją. Aktualizacja się włącza, dochodzi do 54% i blokuje się. Dalej nic, nawet po odpięciu klemy od akumulatora.
No ja przed odpięciem klemy użyłem wcześniej SDP3 którym wykasowałem błąd i dopiero wtedy odpiąłem klemy dopiero wtedy błąd zginął.Wcześniejsze próby nic nie dawały.Klient tylko wspomniał że rano miał problem z uruchomieniem samochodu z powodu padniętych baterii i po rozruchu wyskoczył mu ten błąd.Samochód nie był ADR nawet nie miał głównego wyłącznika...
https://obrazki.elektroda.pl/7620949300_... Dzisiaj zrobiłem następujące rzeczy. Opisze je chronologicznie. Samochód stał z odpiętą klemą plusową (+) prawie dwa dni. Nie padał deszcz i wilgotność była na pewno mniejsza niż w dniu wystąpienia usterki. Podłączyłem klemę plusową i od razu wiedziałem, że nie odpali bo wyskoczył czerwony...
Akurat napięcie nie zależy od temperatury ogniwa w spoczynku. Ale akumulator w aucie nie jest w spoczynku chyba, że kolega ma hebel (wyłącznik prądowy). Aby pomiar napięcia był miarodajny auto musiało by odstać minimum 48 godzin bez jazdy z odpiętą klemą. Na wykresie zależność napięcia ładowania, które także zależy od temperatury. https://obrazki.elektroda.pl/1526802200_...
Witam, Avensis T27 - 2016 1.8 - 111000 km Dzisiaj po uruchomieniu silnika po krótkim postoju pojawił się komunikat "sprawdź układ hamulca postojowego" i choinka zapłonęła na desce... Przejechałem 2 km, auto jedzie i skręca, a nawet hamuje. Hamulec postojowy w automacie nie działa, za to ręcznie bez zarzutów. Odpiąłem klemę od aku, błędy zgasły, ręczny...
Gdy montowałem Alternator zapomniałem odpiąć klemy i kabel czerwony który idzie do alternatora zaiskrzył i gdy podłączam klemy nie ma w ogóle w aucie prądu.
Najprostsze działanie w postaci odpięcia klemy na10 minut zostało zrobione? Akumulator w ogóle żyje?
Dokładnie jak mówi Aleksander,odpięcie klemy często pomaga a niskie napięcie to co innego.A jak moja rada trzy razy blokować z przycisku?Ostatnio miałem ten sam problem i tylko to pomogło.
odpiąć klema reset odpiąć przepływomierz odpiąć węże
dobra samochód polecać obwody drukowane kolumna przerobić
Ładowarka Bavaria 18V 5Ah - Wybór i Kompatybilność Czarny ekran z paskiem tapety po uruchomieniu komputera