Moj samochód to focus 1.6 16V 99. Po wymianie pompy nalałem płynu bez odpowietrzania. Wybiło trochę płynu po krótkiej jeździe około 3km. Spuściłem go nalałem jeszcze raz zgodnie z instrukcja. Ale mam wrażenie ze mało go tam weszło. Chociaż dużo więcej niż na początku bez odpowietrzenia. Teraz efekt jest taki że po odcinku 7km wąż do chłodnicy od strony...
Raczej nie a podejrzewam że wogóle żadna pompka nie jest poterzbna.
W focusie takowej pompy nie ma. Poluzuj przewody zasilające na wtryskach i kręć. Przy wymianie filtra najpierw go zalej ropą.
A kolega wie, że hamulce się tam odpowietrza po wprowadzeniu centrali ABS w funkcję odpowietrzania?
Witam Wszystkich W jaki sposób uruchomić Forda Focusa 1.6tdci po wymianie filtra paliwa? Jak odpowietrzyć układ? Robota na parkingu przed blokiem więc trochę słaba dostępność do robót warsztatowych, może jest jakiś łatwy sposób. Może pociągnąć drugim autem i jakoś paliwo pojdzie w układ. Poproszę o podpowiedzi. Pozdrawiam
Problem rozwiązany. Potrzebna odpowiednia procedura i sprzęt do odpowietrzania, bo zbyt dużo powietrza zostaje w filtrze.
Odsyłanie do google to jakiś idiotyzm. Dlaczego? Bo tak wyglądają odpowiedzi z różnych forum: - ja leję mineralny i jeździ - ja mam zielony i już dwa lata i nic się nie dzieje - ja nalałem niebieski i zamarzł - focusa nie trzeba odpowietrzać, sam się odpowietrzy - ja odpowietrzałem odpowietrznikiem na chłodnicy - a u mnie tego odpowietrznika nie ma...
jak podawales mu paliwo z kanistra podawales mu je przez filtr czy bezposrednio do pompy?wystepowaly tam problemy z ta pompka serwisowa ktora sie wstepnie odpowietrza uklad paliwowy Dodano po 1 jeszcze sprawdz jakas wysysarka czy idzie paliwo ze zbiornika
Witam Pacjent to Ford focus mk1 2.0 16v zetec LPG. Samochód długo się grzeje, jak się nagrzeje to wskazówka nie stoi pionowo, w mieście jakoś trzyma temperaturę ale na trasie wskazówka spada na 1/3. Termostat jest nowy, nowy i sprawdzony w domowych warunkach. Płyn jest nowy. Ogrzewanie działa. Nie znalazłem żadnej odpowiedzi na temat odpowietrzenia...
Też tak myślałem ale przy odpowietrzaniu pedał się wciska bardzo lekko
dziękuję Ci aabgrx5 miałeś rację mam Forda Focusa 1,6 ZETEC Męczy łem się od 2,5 roku z temperaturą skakała jak szalona : odpowietrzanie, wymiana pompy , czujnika, podłączanie do komputera - kupa pieniędzy i nic.... A tu nagle Twoja rada. Nie wierzyłem ale cóż zrobić? w sumie żaden koszt. Dobrałem klucz i wykręciłem czujnik jak kazałeś. Co się okazało?...
poszedłem do mechanika ten skasował mnie na 250zł, stwierdził że zapowietrzony był cały układ hamulcowy Można by było powrócić do tegoż "mechesa" Poinformować go o zaistniałej sytuacji. I w tedy usłyszysz co powie, bo w końcu rozbierał ten układ, "grzebał' przy nim. Jeśli jest dobrym fachowcem, to powinien wskazać następną usterkę. No chyba, że umie...
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
Z doświadczenia wiem, że korek zbiorniczka płynu musi być sprawny inaczej ciężko się odpowietrza ---piłować go aż do skutku
Witam Kilka dni temu wymieniłem uszczelkę w obudowie termostatu (oring na termostacie) ponieważ wyciekał płyn. Po całym zabiegu wlałem płyn do zbiornika. Pojawił mi się efekt wybijania płynu przez korek zbiornika wyrównawczego. Czytałem że w focusach układ sam się odpowietrza. Nie wiem tylko czy mam mu w tym jakoś pomóc czy nie. Proszę o pomoc. A i...
Kotbury, czyli kombinowanie z odpowietrzaniem i czujnikiem wkręcanym na półtora obrotu można sobie darować wg Ciebie?
Witam, miałem taki przypadek w swoim Focusie, po długim odpowietrzaniu układu chłodzenia wszystko wróciło do normy.
Jest u mnie silniczek krokowy :) Co do przewodu odpowietrzania skrzyni korbowej to już wcześniej wymieniłem bo był przecięty i było dużo gorzej teraz jest lepiej ale jeszcze spadają te obroty po zahamowaniu. ps. za ten przewodzik odpowietrzania skrzyni dałem w sklepie forda 98 zł :D
Zrób porządne odpowietrzanie układu hamulcowego. Zakładam że zaciski wyczyściłeś...
Wiem że wykopalisko ale może się przyda.... Ja też z pewnej przyczyny musiałem spuścić płyn chłodniczy (kolega podobnie - po założeniu parownika musiał od nowa napełniać układ i od tego się zaczyna), nabić od nowa i zaczęło się gotowanie ( tak jak u kolegi, dość losowo ale pewne było że za którymś razem temperatura na wskaźniku pójdzie pod niebo a wyrównawczy...
Miałem podobny problem.Po wymianie filtra paliwamimo odpowietrzania pompą po zapaleniu zgasł.Powiesiłem nad zsilnikiem zbiornik z czystym paliwem i podłaczyłęm do pompy wtryskowej wg. oznaczeń na stronie -wpisz do googla " focus-corona tis"bo szczegółowo nie pamietam i tam jest opis kolorów wlotu paliwa i powrotu do zbiornika.Trzeba popuścic nakretke...
Nie ma za co, zrób jeszcze tak - ściągnij rurę dolotu powietrza z przepustnicy, sprawdź jak się otwiera czy nie zacina itp. Uruchom silnik, dobrze by ktoś ci pomagał, i obadaj jak pracuje silnik, czy nie ma gdzieś zasysania fałszywego powietrza - ODMA czyli przewody odpowietrzania i zaworek do sprawdzenia - typowa przypadłość Focusów. Jak silnik już...
sprawdzałem sam, leci płyn, bez powietrza, operacja odpowietrzania nic nie dała, jutro mechanik będzie rozbierał sprzęgło i znowu pare $$$ do tyłu.
Z zaworu odpowietrzania zbiornika (ściana grodzeniowa, prawa strona) idzie plastikowy przewód do kolektora. Zobacz czy nie wypadł z klipsa (po stronie zaworu)
No popatrz, a ja cały czas myślałem, że tą robotę robi zawór odpowietrzania zbiornika paliwa, w focusie mk1 ma numer 98AB-9C915-AB
Dzień dobry, niestety mam problem z fordem focusem mk1 1.8 tdci. Teraz są mrozy i myślałem że odpalał kiepsko przez spadek temperatury. Sprawdzilem świece żarowe miałem dwie przepalone, wymieniłem i odpalal normalnie, po paru dniach pojechałem zatankować diesla zimowego, mówię może będzie lepiej odpalać, chociaż myślę że to nie ma znaczenia. I tego...
mam pytanie czy poradze sobie sam z wymianą wkładu filtra paliwa w focusie 2.0 tdci oraz filtra przeciwpyłkowego do klimatyacji. A jeśli tak to trzeba go odpowietrzać czy coś żeby go nie uszkodzić. proszę o podpowiedź.
Drugi sterownik przypuszczam że też za długo nie pociągnie, jeśli miał być przygotowany (wyczyszczony) to zakładasz, odpowietrzasz i odpalasz. Chyba że od razu się spalił tranzystor. Moim zdaniem ciężko będzie reklamować bo człowiek sprzedający powie że Ty go uszkodziłeś.
Jak w Opisie Foka MK3 (2016) po lift 1,5 TDCi 120 KM I teraz przy temp w okolicy 0 coś nie łapie temperatury silnik 20 min jazy (10km) po mieście i temp ledwo 60 dosięga później kolejne 10 min i tak max dochodzi do 70-75 stopni Oczywiście ktoś napisze uwalony termostat ... możę ... Jeszcze chce zrobić procedurę odpowietrzania układu ... akurat tu ford...
Pati, ten silnik , a właściwie układ cr się strasznie ciężko odpowietrza. Po wymianie silnika (korba wyszła bokiem) musiałem go trzymać przez ponad minutę na plaku, żeby raczył samodzielnie zacząć pracować. 2 dni walczyłem z dziadem zanim odpalił, wtryski były przełożone z tego po wybuchu, więc nie było problemu z kodowaniem, parametry (ciśnienie, rpm)...
Zmień na stare wtryski to będziesz wiedział. Mogło być tak że przy odpowietrzaniu się coś przytarło. Jeśli padł tranzystor to sama wymiana pomoże raczej na krótko. Trzeba ta pompę jeszcze mechanicznie naprawić bo właśnie od uszkodzenia mechanicznego ten tranzystorek pada.
Plyn chlodniczy chyba tez, ale gdy samochod pali to z przewodu do zbiorniczka plynu chlodniczego leci powietrza duzo, odpowietrzanie nie pomaga, palilem go juz bez korka i dalej to samo... Ma ktos pomysl? Jeśli nie pomaga odpowietrzenie to może cię czekać demontaż głowicy.
Te silniki się ciężko odpowietrza . zawsze odkręcałem czujnik zaraz przy głowicy {ten na plastikowym kolanku}przy wlewaniu płynu , sterownik o ile mi wiadomo ma taka cechę że w momencie jak silnik sie przegrzewa następuję wyłączanie poszczególnych cylindrów . tak na wstępie proponuję nowy korek { być może sie mylę ale takie same ma mondeo i escort }.
Dziś zainteresowałem się luzem na pompce a pedałem(dzięki waszym propozycją ). Nie mając wiele możliwości wypieliłem i zdemontowałem czujnik przy sprzęgle. Pedał poszedł trochę w górę, tak jak by go tłoczek jeszcze wypchnął w górę. Tylko że teraz się zastanawiam czy można jeździć bez tego czujnika. Bo silnik pracuje tak samo, a w czasie zmiany biegów...
Witam. Problem dotyczy Focusa 1.8tdci z 2002 roku. Po wymianie wtryskiwaczy auto bardzo ciężko zapala a jak już zapali to pali na dwa cylindry nie reaguje na pedał gazu i pojawia sie błąd P2336 - "spalanie stukowe na 1 cylindrze" - nie da sie skasować ( próbowane KTS'em) . Wtryskiwacze są sprawne wzięte z działąjącego silnika. Czujnik spalanie stukowego...
Witam, Focus 2,0 kod silnika EDDC, rok '99. Gaz BRC Samowolnie podnosi obroty do nawet 4 tys. w czasie toczenia na luzie, na biegu działa jak tempomat. Wciśnięcie sprzęgła (w czasie toczenia) obniży je do ok 2 tys. Po całkowitym zatrzymaniu obroty same spadną do jałowych i trzymie je w miarę stabilnie tj. trochę za wysoko (ok 1 tys.) ale stabilnie....
Witam mam taki problem a mianowicie kupiłem Foce z padnietą pompą mechanicznie sterownik (ok) a wiec kupilem pompe o innym numerze co podobno nie przeszkadza i przelozylem gore czyli sterownik ze starej pompy no i fajnie wszystko wlozylem no i silnik zacząl normalnie pracowac po czym go zgasilem i od tej pory nic.. odpalam go na plaku chodzi.. ale gasnie...
nie ma uderzeniowego a krecenie nic nie daje paliwo podlaczone bylo bezposrednio poza bakiem na osobnych przewodach wiec nieszczelnosc odpada a jesli chodzi o odpowietrzanie to rada krec i z 10 min bedzie ok nic nie daje mam pompke zalozona na przewodzie moja i nic to nie daje... gdyby o odpowietrzenie chodzileo nie pisal bym zapytan na forum.... sytuacja...
Kolego czy udało ci się rozwiązać problem? Mam dokładnie taki sam przypadek, auto normalnie jeździ, dopóki stan paliwa nie wskaże 1/4- silnik gaśnie i cały układ zapowietrzony. Wlewam wtedy chociaż 5l paliwa, zabawa w odpowietrzanie i jadę dalej. Jeżdżę już prawie rok tak, tyle że jak było pół baku to na stację i do pełna. Jednak niekiedy jest to denerwujące...
Mam problem , auto ford focus 1,6 99 r benzyna/lpg od paru dni auto przestało schodzić na wolne obroty mianowicie przy zdjęciu nogi z gazu obroty rosną do 2,5 czasami nawet do 3 tysięcy chwilę na tym poziomie się utrzymują i zaraz potem spadają ale zatrzymują się na około 1400 -1500 obr/min i to są teraz jego wolne obroty.Miałem w zapasie nowy oryginalny...
Witam wszystkich Jakiś czas temu zakupiłem focus mk2 z 2007 roku, auto miało wyjęty silnik ze względu na naprawę blacharską. Również przednie zawieszenie było zdemontowane. Co za tym idzie trzeba odpowietrzyć hamulce i sprzęgło. I tu zaczeły sie problemy, Zaczelismy z bratem od sprzegła (nowa pompka) Po wielokrotnym pompowaniu ze odpowietrznika leci...
i tutaj teraz pies pogrzebany jest. Rozrzad jest idealnie wg znakow a pompa nieposiada zadnych znakow,przy wymianie wlozona tak by pasowala na sruby w polozeniu hmmmm....losowym czyli jak leci. no spoko ok pompa cicnie z powietrzem odpowietrzam go milion razy iy ciagle leci ropka z powietrzem. w poniedzialek dostane pompke (obrazek pon izej) moze nadal...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Okey, sytuacja wygląda tak: nowe przewody paliwowe, filtr paliwa oryginał - odpowietrzanie filtra, auto pali na plaka na ''strzał'', bez plaka nie załapie. Na ciepłym też nie chce załapać. Jak odpali to chwilę chodzi bardzo równo, a chwilę jakby lekko przerywał i wydobywa się jakieś dziwne metaliczne syczenie/gwizdanie i tak na zmianę. Ciśnienie na...
Kolego leniwy i niesamodzielny - pod gumowym kapturkiem widocznym w lewym dolnym rogu fotografii. http://obrazki.elektroda.net/7_126970413... http://obrazki.elektroda.net/1_126970441... W praktyce odpowietrzanie sobie daruj - skoro gdzieś jest nieszczelność, a najczęściej właśnie w wysprzęglikach, dolej więc płynu i kilkakrotnie wciśnij głęboko...
Ad Jarek Problem z tym obiegiem był od początku, bo grzał się długo, a dodatkowo zimą potrafił nagrzewać się 20km trasy. Ponadto temperatura skakała. Wąż do chłodnicy robił się letni ba grubo przed punktem otwarcia termostatu. Mimo iż jak wspomniałem w pierwszym poście, termostat wymieniłem sprawny na sprawny. Wodę lałem bo jak co chwilę masz dolewać...
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
Witam! Rok temu zakupiłem takiego focusa w dieslu 1,8 tddi rok produkcji 2002r ogolnie jestem bardzo zadowolony z tego auta lecz mam problem z wspomaganiem. 2 miesiace temu cos mnie natchnęło by sprawdzić wszystkie płyny w samochodzie zauważyłem iż w baniaku na olej do wspomagania prawie go nie było wydawał mi sie koloru czerwonego wiec dolałem Orlena...
Nie znam dokładnego schematu układu chłodzenia w tym aucie, ale skłaniałbym się ku zapowietrzonemu układowi. Nawet jak ma automatyczne odpowietrzanie to wydajność takiego rozwiązania może być za mała na silnie zapowietrzony układ. Termostat otwiera i zamyka główny obieg, mały obieg (na którym jest ogrzewanie kabiny) jest otwarty cały czas. Gdyby to...
Witam was wszystkim, mianowicie mam problem z Fordem focusem. Sterownik pompy uległ awarii, został zrobiony, auto odpaliło ale stracili moc, nie miało takiego kopa, kupiłem pompę sprawna z auta co jeździło cały czas wraz ze sterownikiem. Wszyscy mówili ze to wina pompy, że auto nie m mocy, pojechałem do mechanika i zakodowałem ten sterownik co kupiłem....
Zerknę jeszcze jutro,ale pojedzie do elektryka bo ja nie mam żadnych urządzeń by coś sprawdzić więcej,i sprawdziłem co mogłem, w kabinie dwa bezpieczniki 15A są bez prądu jeszcze sprawdzę od czego są, też myślałem o przepustnicy ,napewno jest blad od masy powietrza czy temperatury na przepustnicy nie pamietam,dziwi mnie fakt iż na jednym przewodzie...
Ale mają BAAAARDZO duże problemy Nie maja najmniejszych problemow, jesli uklad jest szczelny. No ja mam Focusa MK2FL z 2009 z tym silnikiem i mimo dość długiego kręcenia nie udało mi sie odpowietrzyć samoczynnie , a zapowietrzyla sie tylko rospięta część układu (rozłączałem do wymiany rozrządu). A po odpowietrzeniu ręczną pompką podciśnieniową auto...
Jest tak-nie schodzi poniżej 1400 obr/min. Acha-jak macie pisać o krokowcach to sobie odpuśćcie-zawór biegu jałowego już mu wymieniali gdzieś tam, domyka się, zdjęcie wtyczki z niego nie poprawia sytuacji. Kolektor raczej szczelny, jak zatkam dłonią korpus to silnik zgaśnie, nie gwizda nigdzie.Przepustnica się zamyka-patrzyłem pod światło, zaś potencjometr...
Witam. Mam problem z moim autkiem. Otóż od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działają wentylatory. Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są sprawne (może jakieś przekaźniki, a nie bezpieczniki "poszły"?). Pół roku temu napełniłem klimę bo przestała chłodzić i wszystko wróciło do normy. Po dłuższej obserwacji sprawdziłem obydwa wentylatory "na krótko"...
Mam problem , auto ford focus 1,6 99 r benzyna/lpg od paru dni auto przestało schodzić na wolne obroty mianowicie przy zdjęciu nogi z gazu obroty rosną do 2,5 czasami nawet do 3 tysięcy chwilę na tym poziomie się utrzymują i zaraz potem spadają ale zatrzymują się na około 1400 -1500 obr/min i to są teraz jego wolne obroty. Miałem w zapasie nowy oryginalny...
Zalej właściwy płyn , odpowietrz , uzupełnij do właściwego poziomu
Odpowietrzenie skrzyni jest pod kolektorem ssącym. weź latarkę i przyświeć w plastikowego "barana" . Te rurki parcieją i zasysają się. Nowe chyba koło 140 zeta kosztują.
I odpowietrz układ.Pewnie stary płyn narobiło sie pecherzyków.Odpowietrza sie tak ze krecisz 4 razy kierownica do oporu raz w lewo raz w prawo na postoju.
Aha, czyli nie ma odpowietrznika. Przez zbiornik się odpowietrzy.
Przy lekkim przymrozku odpala a po chwili gasnie. Okazuje się że jest zapowietrzony, po odpowietrzeniu na przewodach wysokigo ciśnienia pracuje normalnie. Co może być przyczyną? Czy to coś z pompa paliwa? Proszę o o pomoc. Pozdrawiam
To rzeczywiście tak nie powinno być, ale ... trzeba by np w komputerze samochodu sprawdzić jak pokazuje temperatury silnika podczas tych sytuacji bo może jest dobrze, a czujnik temp silnika szwankuje. Czy nie za szybko np wskazuje że silnik ma już temperature ? po uruchomieniu Zakładam, że odpowietrzył się prawidłowo i poziomy płynu są jak należy.
Płyn się przelewa w zbiorniczku? Spróbuj go odpowietrzyć.
Odpowietrz go !!
Po wymianie filtra należy do zalać ropą zakręcić i dopiero odpalać auto. Chyba że jest tam pompka do ręcznego pompowania.
Zapalić powinien. Może źle odpowietrzyłeś. Który rok?
Odpowietrzony układ paliwowy? Filtr drożny? To są pierwsze podstawowe rzeczy do ogarnięcia.
Wkładka razem z kluczykiem, ale obawiam się że wkładka kluczyka może być nie od tego kluczyka. Mam też stacyjkę oryginalna z mojej foczki i dwa kluczyki. Czyli co pompę odpowietrzac i test czy zapali.
Witam Kolego Sławku czy poradziłeś sobie ,a jeżeli tak to jak z włączającym się jednocześnie wentylatorem nawiewu i wentylatorem chłodnicy ?? - u siebie mam to samo, (wymieniony czujnik temperatury, sprawdzony termostat, odpowietrzony układ chłodzenia) i nie mogę rozwiązać problemu
w sterowniku silnika zapisuje sie tylko błąd od sondy lambda (wymieniłem ja ostotnio) Nie wiem czy to dobry trop, zaworek na odpowietrzeniu układu korbowego tak jakby sie zacinał...
Mam takie pytanie Ford Focus MK2 1,6 TDCI 66kW Do przepływomierza dochodzi taka rurka gumowa (ok 8mm średnicy) od tyłu. Ni pieron nie wiem co to jest potrzebuję to wymienić a nie mogę znaleźć co to za rurka jaki ma nr katalogowy Nie wiem czy to jakieś podciśnienie odpowietrzenie .... idzie gdzieś na tył silnika Ktoś wie co to za pieron ?
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Witam mam taki problem Zamówiłem płyn Eolys 176 niewiem jak dolać do zbiornika z tyłu za bakiem która rurka jest do wlewu a która odpowietrzenie i jak usunąć błąd w kompie czy poradzi sobie zwykły laptopowiec.
Dobrze odpowietrzyć
Witam Mam podobny problem.Wymieniony filtr paliwa,układ odpowietrzony przejechałem ok.20 km i zgasł w czasie jazdy postał w warsztacie całą noc. Na drugi dzień odpalił od pierwszego pochodził ok pół godziny i zgasł. Błąd P0689 co to może być. ford focus 2 2007r. przebieg 160000.
A odpowietrzyliście dobrze układ paliwowy?
tak wtryski zostały zaprogramowane, a problem już usunąłem. Poprosty auto musiało dostać trzoszkę w kocioł no i odpowietrzyło sie na 100% ( a to było powodem tego dymienia), także wszytsko jest już OK :0 dzieki za info
Pompa odpowietrzona -wspomaganie działa.
W jaki sposób odpowietrzyłeś układ wtryskowy?
Witam. Jeśli usterkę tą kojarzysz ze zbiornikiem paliwa, to może trzeba sprawdzić czy nie jest zatkane odpowietrzenie paliwa. Jak odkręcasz korek wlewu to nie słychać zasysania powietrza ?
Pytanie brzmi jakiego filtra użyć do testu, takiego który mogłby już zostać jeśli auto zacznie palić lepiej? Niektórzy zakładają zwykły filtr przepływowy (przezroczysty). czy to dobry pomysł? spelni wymagania? Taki będzie dobry: http://allegro.pl/ford-escort-1-8d-93-fi... http://obrazki.elektroda.pl/6733848300_1...
Witam ,posiadam od niedawna ford focus 1.8 tdci. Podczas jazdy spadły obroty i zgasł. Teraz nie można go odpalic . Wydaje mi się ale nie jestem pewien ,że oświeciła się kontrolka swiec zarowych wtedy ale nie mam pewności bo za szybko zgasł. Prawdopodobnie zgasł bo zabrakło paliwa ,niby pokazywało że jest ale ten pokaznik na ile km zostało może oszukiwać....
Nawiązując do tematu zregenerowałem pompę oraz wtryski ale mechanik nie może uruchomić silnika trwa to już prawie tydzień . kody wprowadzone , układ odpowietrzony i nic . Może ktoś miał podobny problem co sprawdzić.
Witam wszystkich w swoim Fordzie Focusie MK1 z 2004 roku, silnik 1.6 benzyna. Wymieniłem sprzęgło, poszło fajnie, wszystko poskładane do kupy, odpowietrzone. Sprzęgło chodzi elegancko. Niestety przy wrzuceniu pierwszego biegu słychać trzask, to samo dzieje się przy wrzuceniu wstecznego biegu i puszczaniu sprzęgła. To samo słychać po pulsowym dodawaniu...
A odpowietrzyłeś go dobrze, bo te układy nie są zbyt podatne na tradycyjne metody.
wcześniej ciężko mi odpalał ale odpalał byłem na komputerze i wyskoczył błąd zaworek regulacji ciśnienia paliwa. w domu zacząłem odkręcać wzystkie wtryski przeczyściłem z zawnątrz końcówki wtrysków bo był na nich czarny nagar odpowietrzyłem i odpaliłem go z plaka po jakimś czasie go zgasiłem i odpalił za pierwszym razem i tak cieszyłem się trzy dni...
Sprawdź przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej z tyłu silnika. Taki jak od szlaufa ogrodowego tylko czarny. Jak jest miękki i zassany to do wymiany. odpowietrzenie skrzyni korbowej juz kiedyś zrobilem wiec to na pewno nie to kurcze.
Jak ma ABS to nie ma korektora. Najpierw do przejrzenia wszystki zaciski potem odpowietrzenie, z wymianą płynu włącznie! A na koniec jak to nic nie da wymiana pompy przy serwie. Można wyjąć bezpiecznik od ABS i wtedy wyeliminujesz awarię pompy. Na moje oko stoją tylne zaciski i przez to ten cyrk.
Jak po postoju pali na raty ale pali to sprawdziłbym zawór zwrotny i szczelność układu zasilania. Myślę, że jeśli istnieje gdzieś nieszczelność to mógłbyś to zlokalizować pompując powietrze do zbiornika przez wlew. Około 0,5 bara wystarczy do ujawnienia wycieków. Odpowietrzenie zbiornika też sprawdź przy okazji.
Odpowietrz i odpal na plaka zobaczymy czy odpali jak odpali na chwilę i zgaśnie to sterownik.
mam podobny problem z focusem 1.6 2001r. jeżeli słyszysz syczenie powietrza przez kilka sekund po wyłączeniu silnika to na bank masz pękniety przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej! Tak to wygląda: http://www.ford-esklep.pl/index.php?prod... ja miałem tez taki przypadek wymieniłem przewód syczenia nie ma jest ok. Ale przy mocnym...
Pompa, sterownik ok. Winą było powietrze w układzie paliwowym. Prawdopodobnie przez nieoryginalne przewody paliwowe oraz filtr paliwa który był zwyklą podróbką. Po wymianie przewodów i fitra (koszt 650zl) i odpowietrzeniu układu focus pali na dotyk. pozdro haryb
bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Czy ten układ sam się odpowietrzy?
A palcem utrzymasz paliwo w rurce??? Jeśli tak to źle odpowietrzony bądź pompa złom ( jeśli błędów brak , immo OK , kąt OK)
Udało się odpowietrzyłem auto i wszystko gra. Długo by pisać co robić więc jak ktoś kiedyś będzie potrzebował to wtedy się rozpisze :)
witam mam nadzieje ze pomożecie. ustawiałem w moim fokusie rozrząd i zakładałem druga używana pompę wtryskową. odpowietrzyłem układ (metodą przy użyciu plaka i normalnie chodził na plaku )i gdy teraz odkręcam rurki od wtrysków to paliwo tryska co oznacza ze układ jest odpowietrzony a silnik nie odpala. przez co ?pomóżcie
Ja również miałem problem z podgrzewaczem PPE 18/21/24, który również wybuchł w łazience na działce. Nie miałem czasu na korespondencję z Kospelem i mój podgrzewacz pracował poprawnie przez kilka lat w łazience w domu, gdzie mieszkam, myślałem że to może po kilku latach pracy, ale trafiłem na ten temat i widzę, że nie miałem racji. U mnie co prawda...
Witam Posiadam Focusa MKI 1.6 benz, 2002rok. W aucie skończyło się sprzęgło, wymieniłem je odpowietrzyłem itd. Problem pojawił się przy próbie odpalenia auta, po podłączeniu aku rozrusznik nie kręci tylko charakterystycznie cyka, tak jakby aku był rozładowany. Zabrałem więc aku od diesla,(dokładanie od sprintera więc nie jest mały) auto dalej nie pali...
chyba wymiana zacisku to będzie najlepsze rozwiązanie w moim przypadku. Bo po przejechaniu 200 km wyczyszczeniu i wymianie uszczelniaczy to klocek dalej nie hamuje całą powierzchnią, a ręczny nie bierze na to koło. Co do montowania zacisku to wkręcałem tłoczek. może przez to,że najpierw odpowietrzyłem układ,a potem dopiero naciągałem linke od ręcznego?
W mojej pompie troszkę ciasno chodziły tłoczki poprzekładałem troszkę części i poskładałem po odpowietrzeniu ładnie odpalił a po chwili coś niepokojąco głośno zaklekotało ciekawe co??
Wymieniając zawór z zachowaniem czystości i ostrożności nie powinieneś uwalić pompy ale odpalając samochód na samostarcie bez odpowietrzenia pompy w z dużym prawdopodobieństwem tak (usterka mechaniczna-przytarcie).
akumulator focusa schemat focusa przeskakiwanie focusa
rezystor cewka zapłonowa bezpiecznik awaryjnych pralka mastercook moduł schemat
ekspres naprawa analizator widma akustycznego
Przepalenie rezystora dmuchawy a brak prądu Usuwanie nadmiarowych spacji w pliku txt Pythonem