https://obrazki.elektroda.pl/7662805100_... Odkręć tą rurkę i wtedy działaj. Może ktoś złożył na silikon zamiast na oring. Może jakiś domorosły inżynier celowo zaślepił. Chemie sobie odpuść. Idź w tym kierunku: https://obrazki.elektroda.pl/2800345200_... więc blokuje pewnie w okolicach uszczelki To byś musiał mieć...
jeżeli gucio -1 ma racje (a to jest bardzo, bardzo możliwe) to możesz to sprawdzić , ja siedzę w autobusach to są silniki leżące, nie chcę tu zgrywać eksperta. - odpowietrzenie głowic jest połączone jedną rurką , zakładam przezroczysty przewód w układ, odpalam silnik i patrze (ok 20 min) czy zasuwają pęcherzyki powietrza, nie powinno nic lecieć na odpowietrzonym...
Cześć. Niestety nie rozwiązałem tego problemu , woda dalej krąży z przewodów odpowietrzenia głowic ale od trzech lat jeżdżę z tą przypadłością i odpukać w niemalowane nic się nie dzieje. Jak przestanę jeździć a to już mam nadzieję niedługo to rozwiąże ten problem , bo nie odpuszczę. Wyciągnę silnik i rozkręcę go do zera i wszytko zweryfikuje . Dla potomnych...
Głowica nie zassała tuszu, musisz czyścić i czyścić, aż odpowietrzysz głowicę. Poszukaj jak zrobić fluszing głowicy w tym modelu.
Napiszę, że rozebranie drukarki podciągnięcie tuszu za pomocą strzykawki i odpowietrzenie układu zdecydowanie pomogło. Wydaje się, że będzie ok.
Wejdź w menu serwisowe, chyba menu trzeba trzymać i włączyć wtyczkę do gniazdka, trzymasz do momentu aż pokaże się napis maintenance czy jakoś tak klikasz aż dojdziesz do 7 i ok później 6 i ok jak pojawi się napis cleaning all to klikasz 4 i ok po jednym takim czyszczeniu już powinno odpowietrzyć głowicę.
Jżeli coś to uszczelka, pęknięcia głowic to zadkość .
Na początek w domowych warunkach polecam tradycyjny proces czyszczenia głowic, który pomaga w większości wypadków. 1. zakładamy pełny tusz 2. drukujemy stronę testową, jeśli druk jest niepoprawny to wykonujemy funkcję czyszczenia z pozycji interfejsu drukarki następnie czekamy kilka godzin i znów drukujemy stronę testową 3. jeśli nie pomogło to powtarzamy...
Nie znalazłem sposobu.
Jest dym z komina? Paliwo jest, układ odpowietrzony? Na poluzowanych przewodach wtryskowych paliwo pojawia się podczas kręcenia?
A czy ktoś obeznany z tematatem podpowie w jakim celu do każdej z głowic w tym silniku widlastym wstawiony jest króciec ze stalowym przewodem, wszystkie głowice są razem połączone i przewód gdzieś wędruję dalej ni mogę dojrzeć gdzie,myślałem że to odpowietrzenie kazdej z głowic ale tam nie ma płynu co to robi ?
Po odpowietrzeniu żółtej głowicy takim zestawem: [url=https://inks.pl/pl/p12/sad-asd-sd-s... udrażniający do głowic jednokolorowych HP10 HP11 HP82 i innych ploter drukuje prawidłowo. Wątek zamykam.
Jaka temperatura na kotle? Na pewno dobrze odpowietrzyłeś? Głowice na grzejnikach nie są przykręcone?
A moim zdaniem to jest przyschnięta lub przytkana. W środku pojemników na tusz jest siateczka-filtr i na niej osiadają grubsze zanieczyszczenia lub grudki zaschniętego tuszu, jeżeli jest przytkana np w 90 % to minimalna ilość atramentu przejdzie ale nieco większa już nie i brakuje tuszu na bieżące drukowanie, Jak postoi dłużej to nowy tusz powoli dopłynie....
Tego się nawet żadne warsztaty nie chcą podejmować. W promieniu kilkudziesięciu kilometrów wszystkie T4 tylko do mnie trafiają na swap silnika. Odpowietrzenie głowicy trzeba dorobić, otwory pod łapę od strony rozrządu trzeba rozwiercać i gwintować, wiercić otwór pod miarkę oleju.
Nie polecam "odmaczania". Właśnie w ten sposób popsułam sobie głowicę (Magneta) i zmuszona byłam kupić nową. Pozostałe strasznie przyschły bo dość długi czas nie używałam drukarki, ale ze względu na koszty nie polecam "odmaczania" ich (koszt jednej to 120-140zł). Może ktoś zna jakiś inny sposób na odpowietrzenie i czyszczenie głowic? (bo ta opcja w...
U mnie wywalało przez korek kiedy się nagrzał i dodawałem gazu. Spaliny szły w obieg i wywalało. I też się zastanawiałem czemu wywala, skoro się nie przegrzewa. 2.0 HDI (RHY)
Cześć! Mam problem z grzejnikiem. Został odpowietrzony, głowica ściągnięta, iglica ruchoma. Wszystkie grzejniki gorące, 2 zimne jak trup. Co może być nie tak? https://obrazki.elektroda.pl/9732010300_... https://obrazki.elektroda.pl/8620464000_...
ostateczna próba to można zdjąć wężyki i wcisnąć delikatnie płyn bezpośrednio do kanału z niebieskim tuszem ,ale jest to ostateczność i potem trzeba odpowietrzyć głowicę i jest dość ryzykowne bo można uszkodzić głowicę,dlatego trzeba to robić bardzo delikatnie i z wyczuciem
Pewnie po 15 latach służby coś się w środku wytarło. Trzeba wymienić całość, głowicę i zawór. Aby to zrobić należy zakręcić oba zawory na dojściu i odejściu , upuścić nieco wody z kaloryfera, wymienić zawór termostatyczny, , odkręcić zaworki, odpowietrzyć kaloryfer, założyć głowicę, wezwać hydraulika jeżeli coś poszło nie tak. :lol:
rozumiem że głowica była regenerowana. Czy odpowietrzyłeś głowicę?
Miska oleju, pompa oleju, odpowietrzenie głowicy. To tak na szybko. Reszty nie pamiętam.
Akurat zrobi, głowica dobra pomogło odpowietrzenie, zalanie ponowne głowicy i wymaga dwóch czipów.
problem rozwiązany. jakby ktoś kiedyś miał podobny problem, to w moim przypadku wystarczyło odpowietrzenie. pozdrawiam!
nie, nie zapowietrzał się Wiec i ten połączony nie powinien, choć patrząc po rurkach przyłącza idą od dołu, więc odpowietrzenie choćby po napełnieniu wodą jest konieczne. a co do tych nypli .Musiałbym założyć 4 sztuki? Zwykły śrubunek mosiężny ma z jednej strony gwint zewnętrzny, a z drugiej wewnętrzny, więc potrzebujesz 2 niple i 2 śrubunki.
Jeszcze raz spróbuj odpowietrzyć tylko w ten sposób: 1. zakręć głowicę na zero (ważne przy odpowietrzeniu aby woda do grzejnika dostawała się powrotem - z dołu) 2. sprawdź czy masz odkręconą tą śrubę na zaworze powrotnym 3. następnie ponów odpowietrzenie aż będzie leciała tylko woda 4. zakręć odpowietrzenie, otwórz głowicę na max i poczekaj aż woda...
Ja bym Ci proponował zrobić test na szczelność głowicy.
Nie zawsze wyjdzie test pozytywnie przy uszkodzeniu uszczelki pod głowicą Jeżeli jest ciśnienie w układzie i jest on dobrze odpowietrzony tylko zostaje głowica Jeżeli będzie powietrze w układzie też będzie wywalał płyn Szczególnie ciężko odpowietrza się nagrzewnicę
Proponował bym sprawdzić też układ odpowietrzenia przy głowicy. Szczególnie zawór w trójniku i ezektor opisane na tym pożyczonym zdjęciu.
Odkręcenie głowicy zgodnie z radą (at)elektrod, zmiana nastawy lekko zredukowała szum. Odpowietrzenie nie pomogło, wina leży gdzie indziej, szukam dalej.
Te dwa zbiorniki to nie chłodzenie głowicy tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej. Zostało zmienione smarowanie z ciśnieniowego na (pseudo) rozbryzgowe i musiałem zastosować jakiś zbiornik na wyrzucony olej. Jeden nie zdawał egzaminu dlatego są zastosowane dwa niezależne odpowietrzenia.
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Grzejniki odpowietrzyłem , niestety nie posiadam na nich głowic. Wczoraj był u mnie fachowiec który przestawił ustawienie kryz na końcowych grzejnikach na największy przepływ, natomiast pierwsze grzejniki zostały zdławione, przyniosło to efekt w postaci spadku temp. pierwszych grzejników i niewielkiego wzrostu temp. dolnej części dalszych grzejników.
Odpowietrzenie pokrywy rozrządu, przeczyścić elementy i jeździć
Kranika w bloku silnika użyjesz gdy będziesz chciał spuścić tylko część płynu chłodniczego (poniżej poziomu głowic). Kranik u dołu chłodnicy pozwala wypuścić całość płynu. Płyn chłodniczy wlewa się do chłodnicy. Układ, według instrukcji, jest samoodpowietrzający i trzeba trochę poczekać, aż płyn wypełni kanały w głowicach. Nie próbuj przypadkiem gnieść...
Albo źle odpowietrzony, albo jednak uszczelkę pod głowicą zdążyło wydmuchać. Może jeszcze pompa wody być uszkodzona. Oddaj do kogoś kumatego, nim wpędzisz się w koszty.
Dzięki za odpowiedź, ale jak w takim razie odpowietrzyć taką głowicę ? Czy ona nie powinna sama się odpowietrzyć ?
Tu jest odpowiedz na twoje pytanie. http://www.golf3.pl/topics10/odpowietrze...
Czy po tym odpowietrzeniu głowica została otwarta (przynajmniej na taką temperaturę, ktora jest wyższa niż obecna w pomieszczeniu, w ktorym znajduje się kaloryfer)? Jeśli tak (najlepiej to sprawdzić otwierając głowicą grzanie na max), to jest problem z przepływem przez kaloryfer. Warto sprawdzić, jak jest ustawiona tzw. nastawa wstępna (spełnia ona...
tak wymieniłem tą całą kopułkę zdjętą z góry.Podejrzewałem ze cieką tam te małe oringi od bolca włącznika,natomiast znajomy który serwisuje m.i Karchery powiedział mi że często są to mikropęknięcia tych głowic na skutek uderzeń powietrza(źle odpowietrzone przed uruchomieniem). Ogólnie powiedział że myjki poniżej serii 4.XXX to teraz taki szajs ,jakieś...
Pytanie zasadnicze jak sprawdzałeś dolot skoro twierdzisz że jest szczelny? Bo to co chcesz zrobić to jest trochę bezsensu, musisz zamknąć układ żeby sprawdzić go. Ten wężyk się zaślepa i odpina rurę z tipa przy przepływce i tam się ładuje np na początek 0,5 bara. Jak ten wąż jest cały, możesz wymienić ten grzybek ale jak nie widac uszkodzeń to wszystko...
Możesz samemu trzeba pamiętać aby z nowym czujnikiem zainstalować nowy oring i zawleczkę oraz najważniejsze to odpowietrzyć układ za pomocą zakrętki na króćcu głowicy. Jeden film na YT i sobie poradzisz.
aha... widzę jeszcze że w rurkach którymi płynie atrament do głowic jest trochę powietrza.. jak to odpowietrzyć ?? Dodano po 49 no to oczy wyczyścilem.. i pasek tak samo..
(na 99% ten problematyczny w łaziece jest zasilany przez ten mieszacz) Więc zamykasz zawory odkręcasz odpowietrznik grzejnika (żeby się upewnić ) i robisz zamierzasz... A skąd fachowiec ma się dowiedzieć jaki zastanie stan wykończony i brak planów Fachowiec nie będzie potrzebował planów bo będzie widział wszystko i wiedział co i jak odpowietrzyć...
Jeżeli masz pompę na powrocie i ustawioną na duży przepływ to mogą być takie hece. Może pomóc zmniejszenie przepływu lub kryzowanie na powrocie. Teraz (jeżeli pompa na powrocie) przy zamkniętym zaworze termostatycznym pompa wytwarza podciśnienie na odpływie z grzejników i przez to może zaciągać powietrze przez automatyczne odpowietrzniki. Rada - odpowietrzyć...
Drabinka w pierwszej kolejności do odpowietrzenia. To jest normalne że przy stosowaniu głowic termostatycznych tylko część grzejnika jest ciepła a to dlatego, że tyle właśnie ciepła potrzeba, aby w danym pomieszczeniu zapewnić oczekiwaną temperaturę. Jeżeli chcesz mieć zawsze ciepłą drabinkę to zdejmij głowicę termostatyczną i załóż sobie ręczny kręciołek....
Cześć. Mam praktycznie ten sam układ podłogówki i mam pytanie bowiem podlogowka nagrzewa mi sie tylko w jednym pomieszczeniu w lazience (najkrotsza petla). Reszta zimne plytki. Mamm wrazenie jakby uklad byl moze zapowietrzony. Jestem laikiem i czy ktos moglby doradzic co z tym zrobic ewentualnie jak sprawdzic czy uklad jest zapowietrzony i ewentualnie...
no własnie i cały problem w tym ze chyba zapowietrzył sie wężyk od jednego z kolorów bo nie podaje przez niego tuszu do głowicy, czyli jak odpowietrzyć tego typu głowice
Oczywiście zakładam właściwe odpowietrzenie układu, jego drożność i właściwe korzystanie z głowic termostatycznych. Hmm, co do drożności to nie wiem, ale chyba również OK, skoro w pozostałych pomieszczeniach jest dobrze. Tak, tu jest OK. Nie za bardzo wiem, co może (i jak) mi fachman przeonaczyć. Co do cyrkulacji, to chyba tylko jakiś wentylator......
Podczas roboty na c.w.u. fachowcy przypadkowo (czyt. z głupoty) odkręcili na maksimum zawór doprowadzenia zimnej wody do instalacji c.o. Ciśnienie z sieci było znaczące. Nie mam niestety manometru na wejściu, ale nad tym pracuję. Nie było mnie przy tym, ale z relacji domownika wiem co się stało: 1. Piec (Termet Turbo) zgłupiał i wyrzucił błąd, ale po...
Podłącze się do tematu. W lipcu miałem remont i zamontowałem grzejnik PURMO C11. Teraz okazuje się, że nie grzeje. Grzejnik odpowietrzony, głowica termostatyczna zdjęta i dalej to samo. Co może być przyczyną? Przypomina mi się, że jak miałem odbiór grzejnika to facet mówił, że jak jest ustawiony termostat pionowo to może dobrze nie grzać? Proszę o radę...
trzeba rozpalić w piecu i odkręcić przewód w rozdzielaczu, rurke włożyć do jakiegoś wiaderka i obserwować czy widoczne są bombelki powietrza, gdy wszystkie zlecą zakręcić przewód i uzupełnić ciśnienie wody. A szczerze mówiąc popal jeszcze trochę, bo widzę że masz zawory samoodpowietrzające. U mnie też było iż podłoga była ledwo ciepła - pomogło zdjęcie...
Potrzebujesz: - płyn do udrażniania kartridży, ja używam żółtego f-my Vision Tech ( na Allegro za 10,-/0.5l ) - strzykawka lub wężyk , - spodek i jako wyściółka, płatek kosmetyczny ( może być złożony papier toaletowy :-) ) , - nalej na ten płatek płynu - tylko nie tyle by głowica pływała, - wyjmij tusze, wyjmij głowicę, połóż ją na tym spodku z płatkiem...
Gdybyś zrobił tak jak napisałem to: wiedziałbyś że głowica jest zapchana być może na amen gdyby płyn nie leciał z którejś dyszy lub wiedziałbyś że uszkodziłeś głowicę na własne życzenie drukując stale do fizycznego skończenia tuszu gdyby jednak płyn leciał ze wszystkich dysz.
Mam problem z drukarką HP Business Inkjet 1000. Dość długo nie były wymieniane pojemniki z tusze, a drukarka ciągle była używana. Przez to czarna i żółta głowica zostały już bez tuszu. Kupiłem nowe zamienniki tuszów, ale drukarka nadal nie drukuje. Rozebrałem drukarkę do czyszczenia bo myślałem, że może zaschły wężyki od pojemników do głowic, ale są...
Uszczelka pod głowicą. Niemal identycznie miała córka a Yarisie. Problemy z grzaniem, ciągłe dolewki płynu. Niemożność odpowietrzenia układu. Nowa uszczelka, zrobiona głowica, 2,2 k PLN zmieniło właściciela. Jest OK.
Sprawdź czy są drożne wszystkie węże. Jeśli jesteś pewien, że dobrze odpowietrzyłeś, to głowica na złom. Sprawdzanie szczelności głowicy kilka razy mnie zawiodło.
W głowicy może być śrubka mosiężna na imbus do odpowietrzania lub jak jest czujnik temperatury wkręcony do głowicy wysoko to można nim odpowietrzyć. Może błąd jest we wskazaniach temperatury? Czy turbina jest chłodzona cieczą?
ale jak wymienić zawór w sezonie grzewczym, całe 4 i 3 piętro wody do spuszczenia. Nie ma zaworów pod pionem? Starczy spuścić z jednego pionu.
Pewnie nie było przeglądu rocznego przed sezonem grzewczym? Do sprawdzenia: 1. Ciśnienie na instalacji CO. 2. Do czyszczenia filtr na powrocie CO, filtr gazu. 3. Do sprawdzenia stan czujników temperatur - ile pokazuje na kotle? 4. Stan głowic termostatycznych na grzejnikach (jeżeli takowe są) aby były w pełni otwarte. 5. Odpowietrzyć instalację
Zgodzę się z wdzięcznym 83 w kwestii automatu z persilem czy może z zrzuceniem jej po parapetach :?: sam dokładnie w ten sam sposób uszkodziłem pierwszą głowicę Masz na myśli uszkodzenie spowodowane płukaniem wodą czy spowodowane płukaniem strzykawką w opisany przeze mnie sposób? Bo jeśli spowodowane wodą to pisałem że po płukaniu wodą drukowała jeszcze...
Witam. Drodzy, mam kilka pytań odnośnie silnika 1.9 tdi 110km AFN. Otóż będę w takim silniku wymieniał se uszczelkę pod głowicą, a że mam głowicę z poprzedniego silnika w którym zatarł się jeden cylinder to postanowiłem se ją przygotować zanim zdejmę głowice która jest obecnie na silniku. I tu mam kilka pytań. Mam ją całkowicie zdemontowaną czyli wyciągnięty...
Na wstępie istotna rada, z dala od głowicy z wodą, alkoholem, spirytusem itp. Jeśli głowica zostawia jakiekolwiek ślady to jest nadzieja na udrożnienie. Proponuję zakup płynu udrażniającego wewnętrznego do EPSON'a na allegro. Strzykawkę z nałożonym wężykiem o takiej średnicy by można go było nałożyć na trzpienie głowicy przez które pobiera tusz z cardrige'a....
Nie jestem pewien ale sprawsz niebieski czujnik. Co do gotowania byc moze termowylacznik nie wlancza ci wentylatora. Zmostkuj wtyczke od termowylacznika wentylatora w ten sposob sprawdzisz czy sam silnik wentylatora dziala poprawnie. Dlaczego zmieniales uszczelke pod glowica? Uklad jest odpowietrzony poprawnie?
Odpowietrz. Pewnie uszczelka pod głowicą .
Odpowietrzenie grzejnika oraz przesmarowanie głowicy powinny załatwić sprawę.
Może być nawet częściowo zakręcony, efekt ciepła podobny. Jeżeli odpowietrzenie nie pomoże, to pod głowicą termostatyczną jest regulowana kryza, może wymaga odkręcenia?
Skoro jesteś pewien że to czarny z czarnego, to możliwe ze głowica jest zapowietrzona, przytkana lub kartidż ma problem z odpowietrzeniem i tusz zbyt wolno napływa do dysz. Do wydruku tabeli potrzeba stosunkowo niewiele tuszu więc tabelka sie drukuje, a przed każdym wydrukiem wzoru dysz drukarka czyści głowice, zużywa na to cały tusz który zdążył napłynąć...
Głowice da się rozebrać i wyczyścić pełno filmów jest na youtube o tym wężyki też. Problem tkwi jednak w elektronice, która prawdopodobnie jest już uszkodzona tak jak w moim przypadku wyżej opisanym. Proponuje wyczyścić odpowietrzyć założyć oryginalne tusze do nowych głowic i może zadziała prawidłowo. Koszt jest okropny ok 700 zł ale w moim przypadku...
Musisz zrobić kilka - kilkanaście czyszczeń głowicy aby prawidłowo ją napełnić tuszem i odpowietrzyć.
. Zobaczymy, co będzie dalej. Zamówię nowe części do tego gaźnika, wymienię i zobaczę, czy chodzi silnik. Jak nie, to trzeba będzie kombinować dalej. Dodano po 8 Zrobię jak pan pisał czyli przy filtrze paliwa popsikam sprejem tylko musi mi pan powiedzieć konkretnie jakim bo mam wątpliwości co do kompresji.Właśnie złożyłem chińczyka którego też kupiłem...
Miałem zaschniętą głowicę w EPSON C43SX, udrożniłem ją w następujący sposób: Wymontowałem głowicę z drukarki Wypiąłem taśmę płytki z elektroniką drukarki. Strzykawką z wężykiem który zakładałem na trzpienie głowicy przepłukiwałem dysze płynem do udrażniania WEWNĘTRZNYM do EPSONA. Gdy kanaliki były czyste osuszyłem głowicę miękką tkaniną. Po zamontowaniu...
Uczciwe nie za 5~ 10zl uszczelki. Do tego głowica i cylinder na płytę zrobić powierzchnie . Po montażu dobrze odpowietrzyć (śruba na głowicy) sprawdzić czy nagrzewa się chłodnica.Będzie dobrze.
Posiadam taką kosiarke ale u mnie jest troche inny problem odpowietrzenie z głowicy tam gdzie zawory chodzą idzie wężyk do gaznika i olej który przedostaje się do ponownego spalania daje efekty kopcenia tworzy się nagar na zaworach i z tąd problemy z odpananiem po wyczyszczeniu i założeniu filtra paliwa na wężyk odpowietrzający olej cię osadza w nim...
Witam Kolego Spróbuj samą głowicę przelać bardzo gorącą wodą. Gotujesz w czajniku wodę i wrzątkiem polewasz samiuśki koniuszek głowicy od zewnętrznej strony. Montujesz szybciutko i sprawdzasz (zrób odpowietrzenie - czyszczenie), wydruki próbne (ok.20szt.). Czasami pomaga. Żółty to jeden z ważniejszych składowych większości kolorów. :) Pozdrawiam "serwek"...
Witam Mam problem z ogrzewaniem Założyłem nowe serce do Toyoty Corolli 1.6 16 i cholera przewody które idą z głowicy do nagrzewnicy są zimne jak to odpowietrzyć
jak wejdziesz w ten tryb co podałem ci wcześniej to maszyna za ciebie odpowietrzy się i wyczyści głowicę, minusem jest ubytek tuszu ale one kosztują grosze w tym modelu
Witam. Przejrzałem ten temat i kilka podobnych. W sumie wiem co chce zrobić, ale wole się upewnić. Kupiłem silnik 1,5kW 1405rpm, połaczony w gwiazdę. Wyczytałem, ze połączony w trójkąt ma 3 razy większą moc i moment. Postanowiłem wiec połączyć w trójkąt. Czy mój tok myslenia jest prawidlowy? Silnik ma napędzać kompresor. Czy nie będzie miał problemu...
Jeśli sterowanie kotłem jest pogodowe a piszesz ze jest 9 st to ok. Nie masz na to wpływu. Natomiast przy tej temperaturze znacznie obniża się moc nominalna grzejnika. Jeśli został policzony dla 70-50 to przy takiej temp zasilania może być za mały. Czy cały grzejnik grzeje? Jest odpowietrzony? Jeśli głowica wykryje ze temperatura nie rośnie w odpowiednim...
Jeśli jest odpowietrzony to zostanie jedynie zdjąć głowice.
Witam. Miałem ostatnio problem z grzejnikiem który grzał do połowy mimo, iż głowica była odkręcona na maxa. Odpowietrzenie nic nie dawało. Tak więc odkręciłem głowicę i pod spodem jest dodatkowa regulacja. Trochę pokręciłem i grzejnik grzeje cały. Może w tym jest problem. Pozdrawiam
Jak mozna odpowietrzyć przewód pomiędzy zasobnikiem a głowicą?
Płynu ubywało, odpowietrzone było? Test na co2 zrobiony? Nie, lepiej było rwać głowicę. Teraz powinieneś ją oddać do splanowania, a praktycznie zabielenia bo tych głowic nie powinno się planować. Tak czy inaczej, musisz ją zdemontować i o ile nie znalazłeś ewidentnej przyczyny, to sprawdzenie głowicy na szczelność. Chyba, że będziesz ponownie ją zdejmował...
-Uszczelnia sprężarkę (ciśnienie nie cofa się do głowic) Jak niema ciśnienia w sprężarce to nic nie trzeba w niej uszczelniać :D Odciąża zaworki w głowicy Bzdura, nie wymagają żądnego odciążania. Ułatwia start silnikowi W połączeniu z dodatkową objętością (kilka razy Vss) wstawioną pomiędzy sprężarkę, a zawór zwrotny, bez tego nic nie ułatwia... Miałem...
Zasadniczo odpowietrzenie grzejników zrobił. Ściągnął cały grzejnik, zlał ten szlam. Pozakładał nowe zaworki i głowicę. Na koniec robił odpowietrzenie. Więc nie wydaje mi się żeby rozwiązanie problemu było tak proste. Czy może być to szlam (brunda woda) z pozostałych 2 grzejników które nie zrobił i one dostały się do kotła po uruchomieniu instalacji?
Termostat ma otworek odpowietrzający. Głowica ma połączenie małego obiegu. Układ chłodzenia powinien odpowietrzyć się automatycznie po uruchomieniu silnika i kilkukrotnym przegazowaniu.
W obudowie termostatu (umieszczonej na głowicy po prawej stronie) masz śrubę odpowietrzającą.
Zdjąć całkowicie głowicę i zobaczyć, co się stanie.
Ten zakład od głowic w miarę pewny, mniemam że i silnik trochę pochodził zanim go mu oddali i jazda próbna też za nimi choćby ze względu na odpowietrzenie chłodzenia i hydrauliki. Ten wakuometr trochę dziwny autor nie napisał dokładnie czy wskazanie waha się jakby lewe powietrze łapał czy drży szybko.
A wiesz mniej-więcej które to podzespoły zwykle padają oraz czy w samej głowicy też coś może się zniszczyć? Te części, to niszczą się w jakiś "widowiskowy" sposób (nadpalenia) czy trzeba szukać (- wtedy raczej nie dojdę, bez wskazania która to część). Teraz zaczynam myśleć, czy to nie wina nowego tuszu. Kupiłem za grosze na aukcji nowe zamienniki ActiveJet...
Sprawdź na początek odpowietrzenie zbiornika paliwa, święcę oraz odległość cewki od koła zamachowego. Na wszelki wypadek, spróbuj dokręcić śruby głowicy.
Te silniki odpowietrzyć to jest dramat. Plak i na poluzowanych nakrętkach wtrysków próbuj. Te ich procedury odpowietrzenia nie działają.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
wow. Dobrze nie pamiętam, ale myślałem że za całą drukarkę zapłaciłem coś w tych okolicach (ale może to było bliżej 500zł). Jestem teraz biedakiem i muszę kombinować. Takie coś wpadło mi do głowy: z uwagi na to, że kolory mnie średnio interesują przy drukowaniu (drukuję na czarno w 95%), pomyślałem że wleję do kolorowych tunerów czarny tusz i już....
Koledzy czy da się odpowietrzyć rurki poprzez menu wbudowane w ploter? Odsysam powietrze z przewodów przez zestaw dołączony do plotera, ale po założeniu głowicy powietrze w rurkach się znów pojawia. Co do "zapychania" chodziło mi o zapowietrzanie się głowic, przez co przestają drukować.
Widziałem jakieś płyny do czyszczenia głowic i bazowały one na izopropanolu, ewentualnie z domieszką pochodnych amoniaku - zobaczymy. Puściłem wydruk, żeby całego towaru z głowicy i przewodów nie lać w pampersa, wolałem to wydrukować na papier, bo trochę tego tam w środku było. Czyszczenie uruchomię jak będą miał izopropanol w głowicy, tylko jak odpowietrzyć...
odpowietrzono.
W tym przypadku do sprawdzenia pompa wody, odpowietrzenie układu lub uszczelka pod głowicą. Ja jednak stawiam na to, że układ jest odpowietrzony ale brak obiegu '(oszroniony parownik)
Dla świętego spokoju, sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Kolego piszesz ze na grzejnikach masz zaworki 3/4 jeśli nie masz głowic na grzejnikach to zapomnij żeby ci przepchało taka pętle jedyne wyjście dołożyć drugą pompę na podłogówce. A jeszcze jedno jak przy zakręconych grzejnikach nic to może nie odpowietrzone dobrze.
regulacja głowic zamienniki głowic zużycie głowic
zakodować kanał satelitarny tuner analogowy ciśnienie układ chłodzenia
Błąd U115 w urządzeniach Zoeller - komunikacja CAN Jak uruchomić plik prg.js w Windows 11?