A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Zwłaszcza z korozją blach w części egzemplarzy i sypiąca opiłkami pompa CR w Dieslu.
Otwarty zawór w pompie wspomagania, prawdopodobnie zacięty na opiłkach ze starej pompy. Rozebranie, oczyszczenie, płukanie układu.
Wtryski, a wcześniej mogła pompa opiłkami sypnąć.
Na chłopski rozum zatarta pompa nie wytworzy praktycznie żadnego ciśnienia, a tak jak najbardziej opiłki mogą spowodować zatarcie pompy mimo tego że olej jest filtrowany.
Co znaczy padła, zatarła się, sypnęła opiłkami?
Regulator zapycha się opiłkami z umierającej pompy. One potrafią wywalić tego naprawdę dużo zanim spadnie jej wydajność.
Demontaż i mycie baku - gwarantuję że masz w nim masę opiłków metalu. Czyszczenie smoka pompy i montaż. Sprężarką przedmuchać przewody paliwowe biegnące do i od silnika. Dalej masz filtr paliwa lub puszkę wkładu filtra - podobnie jak ze zbiornikiem - wymienić kpl filtr lub wyczyścić puszkę. Dalej masz pompę HP i pompę rozdzielaczową - jak miałeś syf...
Albo Twoja pompa się przyciera, masz opiłki w układzie i tymi opiłkami "załatwiłeś" pompę kolegi..
Taki kolor mają opiłki pomp wysokiego ciśnienia, a tutaj pewnie z pompy tandem.
Przeciez to delphi,co tu dużo opowiadać,jak siadła pompa(opiłki)to wszysto do roboty,łącznie z czyszczeniem całego układu. Wtryskiwacze i pompe na stół i wiesz wszystko.
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Dokładnie pompa sypie opiłki a przecież filtra tam nie ma. Pompa szrot . Zrób szybko bo jak zawali wtryski to bedzie extra wydatek. Zbiornik paliwa warto też wyjąć i przepłukać dokładnie, przewody paliwowe przelać na czysto i przedmuchać.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Ja bym na twoim miejscu Tarnus bym brał tę sprężarkę. Tylko przed podjęciem ostatecznej decyzji to bym wylał olej ze sprężarki i go ocenił, olej ma być niemalże przezroczysty bez żadnych zanieczyszczeń typu opiłki metalu.
Pompa nie przestaje działać ot tak sobie... Opiłki-wtryski.
Mechanik mówił że w Niemczech wymieniają cały układ paliwowy łącznie z bakiem. W poniedziałek pompę wysyłam do Gładyska do sprawdzenia. Wtryski raczej nowe wstawię. Mechanik chce wstawić szyny common rail z drugiej audi. Jak najlepiej wypłukać układ paliwowy? Czy nowy filtr paliwa wyłapie syf z baku? Boję się żeby szlam nie zajechał znowu pompy i wtryskiwaczy.
Witam. Mam Ursusa 500mtg (5 lat temu) po kapitalce i pojawił się problem, gdyż ciągnik chodził 3h pod obciążeniem na obr. 2600-2700 ( pompa idzie do regeneracji) i ciśnienie oleju spadło o 1bar, na zimnym z 5 na 4 a na ciepłym z 2 na 1. Ciągnik zaczął też trochę ciężej palić oraz temperatura pracy wzrosła z Max. 90st jakie wcześniej miałem do ok 100...
Przebieg 260 000 km. Tankowanie tylko on. Wcześniej zero jakichkolwiek symptomów wadliwej pracy silnika. Przed rozebraniem pompy wymieniłem filtr paliwa. O dziwo nie było widać śladów opiłków. Pompa, wtryski muszę wstawić drugie. Myślę że pompę w zbiorniku też wymienię
Opiłki były? pompa CR naprawiona? Wtryski dopisane? Wystarczyło użyć szukaj?
Jak odkręcisz przewody wtryskowe i będą przy wtryskiwaczach opiłki to pompa cr nie żyje
Czytanka http://terracan.pl/viewtopic.php?f=13&t=... tl;dr Prawdopodobnie cały układ paliwowy do weryfikacji o czym świadczy bezproblemowe odpalanie na plaku( może już są opiłki?), pompa wtryskowa jako pierwszy element do sprawdzenia
Zobacz czy masz 1,5 dci z Delphi bo pompy wycierały się i sprawdź opiłki w paliwie,. Tak, mam wtryski i pompę Delphi. Gdzie tych opiłków dokładnie szukać?
Moim zdaniem opiłki ze zbiornika zatrzymają się na filtrze i nie są groźne dla armatury wtryskowej. Czyli jeśli by odfiltrować jeszcze paliwo które wraca z wtryskiwaczy do pompy to wtedy można jeszcze bardziej ograniczyć ewentualne zniszczenia przez sypiącą opiłkami pompę wtryskową. Jedyna droga z opiłkami to pompa CR-wtryskiwacz.
Nie ma opiłków. Pompa bez problemów wytwarza odpowiednie ciśnienie. Sprawdzę jeszcze przelewy, ale gdyby wtryskiwacze miały uszkodzone zaworki to spadałoby ciśnienie w zasobniku podczas próby rozruchu.
Witam na99% pojawiły się opiłki w pompie wysokiego ciśnienia, mam ten sam problem tylko umnie cały czas falują obroty.
Witam,jeżeli wałek i rolki nie opiłkowały dużo to sprawdź starą pompę olejową , jeżeli opiłki nie zrobiły tam bałaganu to bym zostawił. Popychacze wszystkie warto wrzucić przed montażem do pojemnika z olejem silnikowym żeby olej wszędzie się rozprowadził,dyszy bym nie ruszał bo można większy bałagan zrobić przy montażu nowych Przebarwienia są po obróbce...
Ja wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia w komplecie z pompką zasilającą, ponieważ ona jest najczęściej powodem, zaczyna sypać opiłkami na pompę wysokiego ciśnienia dalej na wtryski. Wtrysków nie ruszałem i chodzi.
Po mojemu zawór ciśnienia jest uszkodzony Ewentualnie elektro zawór na pompie W najgorszym przypadku opiłki z pompy zablokowały zawór ten w pompie w tedy pompa do rozebrania Dodano po 2 Zawór na pompie jest od wydatku paliwa Często w tych silnikach się zdarza że opiłki z pompy poprostu blokują ten zawór Więcej pomysłów mi brak
Witam po sprawdzeniu wtryskiwaczy okazało się że wtryskiwacze do wymiany lub regeneracji padnięte wszystkie okazuje się że w filtrze paliwa znajdują się opiłki pompa opilkuje i raczej pompa też do wymiany na jakiej zasadzie opiera się czyszczenie układu paliwowego jakie czynności podjadać ?
Chodząca "na sucho" pompa może generować powstawanie metalowych opiłków w układzie paliwowym.
Jeżeli nie będzie opiłków to należy się cieszyć . obudowa filtra jest plastikowa więc bierzesz piłkę do metalu i ją rozcinasz potem bierzesz worek foliowy do środka wrzucasz magnes i kiziasz po wkładzie papierowym filtra jak na zewnątrz worka przyczepią się opiłki to niestety zaboli. pompy nie trzeba wymieniać wystarczy ją zregenerować koszt orientacyjny...
Filtry wg mnie powinny być, jak nie będzie filtrów to wszystko będzie działać tylko pytanie jak długo. Podczas pracy układu ścierają się różne elementy i te opiłki później tłoczy pompa. Filtry to podstawa długowiecznej pracy pompy. Ja dodatkowo mam magnez na spodzie zbiornika po to żeby ewentualne opiłki zbierał. Pompa nie jest zatopiona, ale może być...
konwenter do regeneracji i sprawdź pompę oleju czy nie ułamana a o opiłkach w skrzyni nie wspomnę. Konwenter powinien przenosić napęd na pompę przy pomocy dwóch wypustów . Sprawdź czy są całe.
Jest to błąd ciśnienia na listwie wtryskowej Należy spr Jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej powinno być 1800-2500bar Sprawdzić sam czujnik ciśnienia czy jest w porządku Jeżeli czujnik ok a ciśnienia brak Należy spr pompę wysokiego ciśnienia Odkręcamy filtr paliwa i spr czy na dnie nie ma opiłków jest to główny problem tych silników pompy się...
Nie mniej jednak opiłków w 100% nie wypłukasz z układu. Problem jest, ale moim zdaniem po naprawie pompy mocno ograniczony, bo opiłki nie są w stanie przejść przez filtr paliwa. Dokładność oczyszczania filtra paliwa w diesli jest taka, że zatrzymuje cząstki o wielkości 1,5 - 3,0 mikrony. Gdyby opiłki przechodziły przez filtr, to tak jakby czołg przejechał...
kajt55 skoro miałeś uszkodzone wtryskiwacze sprawdź sobie jeszcze pompę wysokiego ciśnienia. Jest ona częstym sprawcą uszkadzania wtrysków puszczając opiłki metalu i tym sposobem musisz wykonywać ponowną drogą naprawę wtryskiwaczy. Ps: Najprościej sprawdzić łuszczenie się pompy WC spuszczając paliwo z filtra do słoika z magnesem. Czysty magnes oznacza,...
mam.wrazenie że nadal coś pływa na dole.. Może azotem dmuchać? :D Musi być zero wilgoci, a już na pewno zero kropel wody. Może i da się to próżnią uzyskać, ale szkoda pompy próżniowej. A jeśli jeszcze poszło Ci z wymiennika, to poszła woda brudna, i raczej z różnymi opiłkami.
Między stalowe zębatki pompy a boczne aluminiowe pokrywy nie ma prawa nic się dostać, za mały luz, a nawet gdyby zazębienie tam coś wcisnęło na siłę to byłby po tym ślad na aluminium w pokrywie. Jeżeli słychać było dźwięk zaraz po uruchomieniu silnika ewidentnie to świadczy o winie tego co do tej pompy zaglądał. Przyjrzyj się dokładnie bocznym aluminiowym...
Masz rację we wszystkim co napisałeś Opiłki zrobiły robotę pompa była do wymiany , skrzynia przeszła płukankę. Dzięki serdeczne za podpowiedz
mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
Co to znaczy strasznie dużo, to nie jest żadna jednostka :) Ale skoro jeden wtrysk leje naprawdę "dużo" więcej to masz najprawdopodobniejszą przyczynę. Tylko powiem Ci że wymiana samego zaworku przelewowego nic nie da jeżeli zostawisz starą (na 99% siejącą opiłkami pompę WC), i zanieczyszczony układ paliwowy.
Serwis Toyota bezradny. Nie wierzę. Jakieś kontrolki się zapalają? Jak tam zwory SCV?
Peugeot ogarnięty przyczyną była pompa cr zregenerowana w dieseltechnika z Lublina (nie polecam tej firmy) o reklamacji można zapomnieć twierdzili że w pompie były opiłki które uszkodziły pompę ( tylko dziwne że po 1 dniu od założenia pompy po ich regeneracji auto dalej świrowało i gasło)
Jeśli są opiłki, to pompa do wymiany, układ do płukania.
Witam. Jak zakończyła się sprawa z opiłkami?
Skoro pompa wygląda tak jak na jednym zdjęć, oraz wyciekło troszkę wody, gdy ją dziś otworzyłem Wraz z resztkami i opiłkami zużytej panewki... I dlatego pompa nadaje się tylko do wymiany. https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci... Tu masz wykaz pomp do Twoje pralki. Dobrze że wkleiłeś...
Wtryski poszły do sprawdzenia. Zfrezowanie dwóch zapieczonych podkładek wtryskiwaczy. Kontrola pompy bo mam opiłki w baku, ale raczej to opiłki nabyte na stacji benzynowej, bo te pompy ponoć nie opiłkują. Pompa ssąca jest z elementów stalowych a opieki w baku brązowe. Auto chodziło ogólnie, ale ma 400tys więc chciałem trochę przejrzeć. Wymiana uszczelki...
nie został wyczyszczony dobrze zbiornik oraz układ paliwowy, opiłki z pompy poszły na wtryski i nowy komplet wtryskiwaczy poszedł w śmieci,
Opiłków brak, pompa sprawdzona , zawory zwrotne klapowe bez sprężyny można instalować tylko w poziomie, szczelność zaworów sprawdzona
Witam. Mam Xsarę Picasso 2.0 HDI 90 km. W filtrze paliwa pojawiły się opiłki, pompa wysokiego ciśnienia jest do wymiany ale chciałem zapytać czy ta w zbiorniku też może opiłkować? z jakiego jest materiału wirnik tworzywo czy stop metalu? Proszę o pomoc. Łukasz.
Mario, ale nie napisałeś jakie ciśnienie daje ori pompa palnika po twojej przeróbce, to jest bardzo istotny parametr jeśli chodzi o wytrzymałość pompy. Jeśli olej nie zawierał by opiłków i innych dziwnych substancji to oczywiście ta pompa jakiś czas może posłużyć, tylko kto ma taki olej.
Witamwszytskich... Nie mogłem sobie odmówić dopisania się... Co prawda nie mam Carnivala ale mam Sorento z 2,5CRDi.....i histroia bardzo podobna.... Auto jeździ ale jak mu się przyciśnie przy np.wyprzedzaniu to potrafi się wyłączyć.... potem chwila pauzy i ruszamy od początku.. :)) Nic dodać nic ująć...trza podłączyc pod komputer... Ale wiedza, którą...
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Opiłki są prawdopodobnie z pompy. Wg mnie pompa do wymiany lub regeneracji. Dodatkowo sprawdź zawór przelewowy , prawdopodobnie zablokowany.
Okazało się że pompa w zbiorniku robiła opiłki i uszkodziła pompę CR. Przyczyna na pewno nie byla pompa zasilajaca, lecz pompa wysokiego cisnienia. Pompa zasilajaca nie ma z czego produkowac opilkow.
Nie ma żadnych "syropów", dodatkowo puszczanie opiłków przez pompę kończy się również uszkodzeniem wtryskiwaczy.
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak:...Pompa jak strzeli wytwarza opiłki metalu które uszkadzają wtryski. Według serwisu powinno się wymienić pompę, wtryski, listwę wysokiego ciśnienia wraz z przewodami, zbiornik, smok itd.... ( u mnie najwięcej opiłków było w smoku ) podobnie można zrobić ze zbiornikiem i przewodami.... POWODZENIA...
Mogła. Tyle że z pompy oleju jedynie stalowe bo aluminium tam nie ma. Możliwe że aluminiowe są panewki a na pewno pierścienie oporowe wału.
Sprawdź wtyczkę od gruszki zmiennej geometrii turbiny. Wynik ją, podegnij piny, psiknij kontaktem sprayem. Mocno dociśnij, żeby na pewno się dopięła. Można ręką spróbować ruszyć parę razy sztangę od zmiennej geometrii. Ewentualnie jeszcze zobaczyć, czy gruszka trzyma ciśnienie. Te opiłki najprawdopodobniej są pompy wstępnej umieszczonej w zbiorniku....
Mogą być źle zregenerowane, zły filtr paliwa , lub opiłki z pompy wtryskowej.
ATF zabija uszczelnienia w przekładni, a pompa jeśli się posypała to przekładnia też zaraz za nią opiłkami z pompy.
Ok. Super pomocne wszystko. 1. Wyczyscilam filtry. Jeden oklejony na maxa. Pozostałe 3 tylko małe opiłki. 2. Pompa który miała odłączone zasilanie bardzo opornie chodziła. Sprobowalam ja rozruszać. 3. Odpowietrzylam pompy i grzejniki. Odpalilam i piec i kominek. Sprawdzam. 4. Nie mam pojęcia jak sprawdzić zawory zwrotne. Ale to już jutro. 5. Właśnie...
Coś się ściera, stąd opiłki. Zamiast wymieniać wszystko, co tylko przyjdzie do głowy, warto byłoby rozebrać ten silnik do momentu, aż znajdzie się źródło opiłków. Opiłki mogą pochodzić z samej pompy oleju, panewek, tłoków, rozrządu i wielu innych elementów. Zdejmijcie miskę i sprawdźcie pompę oleju.
Witam po przerwie, pompa sypała opiłkami z układu pompki zasilającej, nowe części, wtryski wyczyszczone, pompa sprawdzona, pali i chyba tyle w temacie. A nie trzeba poluzować łańcuszka rozrządu, pompa wchodzi bez problemu.
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
Czy jest sens założyc magnes neodymowy na zasobnik wysokiego ciśnienia paliwa w celu wyłapania opiłków z pompy wysokiego ciśnienia ? Magnes przyciąga te opiłki i mocny magnes powinien je zatrzymać na drodze do wtryskiwaczy.
Całkiem możliwe, że nie uznali gwarancji przez opiłki. I bardzo możliwe, że tam był z poprzedniej pompy. Jeszcze inna sprawa, że oni zawsze znajdą opiłki nawet jak ich niema.
Z reklamacją może być lipa te wtryski padają przez opiłki z pompy, sprawdziliście pompę przed montażem wtrysków?
Pytanie elm. Które nie są elm. Są bardzo dobre wystarczy tylko skonfigurować działają bez problemu. A układ musi być szczelny łącznie z przewodami powrotnymi od wtryskiwaczy bo powrót idzie do filtra. Pompa nie znajduje się pod tymi torksami i jej nie wyczyścisz. Za to miałeś zrobić test pompy na opiłki i widzę że nie robisz.
Sprawdź czy są opiłki. Jakie błędy? Co było wymieniane i czy części nowe czy używki. Jak są opiłki to najczęściej pompa cr. A co się z tym wiąże cały układ do czyszczenia lub wymiany.
Skoro w filtrze są opiłki to pompy do wymiany wtryski pewnie też bo zapchane opiłkami. Do tego po wymianie wszystkie przewody i kanały do płukania bo jak zastanie choć jeden opiłek to znowu zatka wtryski.
Kolego błąd P0087 oznacza zbyt niskie ciśnienie w zasobniku, natomiast P0088 - zbyt wysokie ciśnienie. Znanymi tematami są uszkodzone piny w kostce czujnika wysokiego ciśnienia paliwa/uszkodzenie czujnika, uszkodzony regulator ciśnienia na pompie CR, wtryskiwacze zniszczone przez opiłki z pompy HP,... Dużo by wymieniać. Najlepiej zaprowadź auto do warsztatu...
Opiłki ze starej pompy lub przycina się ta pompa w baku. To audi ma dwie pompy elektryczne
Człowiek który regeneruje wtryski jest po jego rozebraniu w stanie określić czy wtrysk uszkodziły opiłki z pompy.
Moim zdaniem czyszczenie układu przydałoby się, ALE... - biorąc sprawę na logikę - filtr paliwa w dieslu jest bardzo dokładny, absolutnie żadne opiłki nie przedostaną się ze zbiornika do pompy. Filtr już nie przepuszcza zanieczyszczeń o wielkości kilkunastu mikronów! A co dopiero opiłki wielkości kilkuset mikronów... Czyli - opiłki z pompy poprzez wtryski...
Pierwsza pompa się nie zatarła i nie zostawiła opiłków?
W silniku wał korbowy poszedł. W skrzyni były opiłki i okładzina wiec wszystkie tarczki ręczny i zwykły hamulec wymieniony i już się nie tworzą. Wymieniłem tez w zwolnicach taki wal napędowy bo był zmasakrowany. Przez opiłki poszła pompa i dalej objawy to pisałem Dodano po 52 A skrzynie mam z jednym polbiegiem jeżeli o to chodzi
W railu. Sprawdź filtr paliwa, tam powinny być widoczne opiłki jeśli jest pompa uszkodzona. Jak Ty sam zmieniałeś końcówkę ? Przetestowałeś dawkowanie wtrysku po zmianie końcówki?
Moja pompa jest w doskonałym stanie - nie jest w ogóle draśnięta, zużyta czy starta / wytarta. Stan fabryczny. Mój problem to nie opiłki metalowe z łuszczącej się pompy ale jakieś obce kawałki plastiku niewiadomego pochodzenia.
Dziś znalazłem sporo opiłków z pompy, były na dnie obudowy filtra paliwa. już zakupiłem wtryski do regeneracji oraz pompę no i czeka mnie płukanie przewodów i zbiornika.
Złote opiłki są z pompy, więc proponuje wtryski sprawdzić, bo opiłków zawszę będzie "trochę". Zobacz czy w filtrze nie ma złota.
Czy stosując przedłużasz do myjki o mocy 4,7KW 400V kabel długości 5m 4x2,5mm2 mogłem zepsuć silnik ? Nie, nie mogłeś. Kupiłeś szrot z uszkodzoną pompą, opiłki zapewne z niej pochodzą. Pompa zacierając się stawiała duży opór dla silnika i stąd przegrzewanie.
Brud znajdował się na sitku i opiłki prawdopodobnie z pompy... dziś zostało jeszcze raz sprawdzone sitko na zaworze i kilka opiłków było.. więc pompa niestety do wymiany i zawór rozprężny też bo sitko dosyć sporo dziurawe.. Po włączeniu ciśnienia na niskim 1,5 bar a na wysokim 5 bar. Wcześniej było lepiej. Teraz już nawet dosyć mało chłodzi. Dodano...
A nie wyje pompa lub coś takiego? Jak lecą opiłki metalowe to może łożysko padło.
Na 99% macie w opiłkach nastawniki pompy wtryskowej jednak jest to robótka dla kogoś kto ma przynajmniej program vag i troche miał z tym styczności. Pozdrawiam
Opiłki nie przypłynęły od filtra, sama pompa je wytworzyła.
Pewnie pompa sypie opiłkami.... Ale trzeba coś sprawdzać od pisania nie zapali.
Raczej filtr nie jest problemem,chyba że jest totalnie zapchany. :arrow: Miałem na myśli zobaczenie czy w filtrze są opiłki z pompy wysokiego ciśnienia, które krążąc po obiegu uszkadzają wtryskiwacze, filtr paliwa i pompę w efekcie czego cały układ jest do naprawy.
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
To jeszcze przewody wymień. Fitr nie puści opiłków. A jest przed pompa i wtryskami. Nie ma popadać w paranoje.
Z tego co wiem, regeneracja wtrysków nie zawsze przynosi efekty, bo w MK3 2.0 TDCI zwykle przyczyną uszkodzenia wtrysków są opiłki z pompy wtryskowej. Może nie wchodzenie na obroty jest związane z brakiem odpowiedniego ciśnienia na listwie wtryskowej tudzież pompą wtryskową, przez co też może kopcić na biało. Na biało może kopcić też przez wysoką wilgotność...
(at)europepoint zrobiony ten crafter już ? jak tak to napisz co wymieniałeś. Opiłki generuje tylko pompa wysokiego ciśnienia czy może coś jeszcze ?
Witam! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mondeo 2006 r. 2.0 TDCI z wtryskami oraz pompą Delphi. Opiszę mój problem z pompą i wtryskami, może to komuś pomoże, bo wiem że jest to nagminny problem tych aut. Zaczęło się od wyskakiwania "sprężynki" i gaśnięcia auta przy gwałtownym przyspieszaniu. Błędy diagnostyczne mówiące o problemach z układem paliwowym....
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Noooooooo! To już mistrzostwo świata.Z tego co pamiętam przed wymianą żarówek nie było opiłków w pompie bo motor pracował dobrze. Zyga dużo odporności życzę.
Opiłki w puszce filtra nie muszą być dowodem na zacieranie się pompy wysokiego ciśnienia. W systemie Bosch EDC15 są to najczęściej opiłki z komutatora pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku, która właśnie kończy swój żywot. Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa zasilająca. W przypadku obecności takich opiłków konieczne będzie niestety, jak to wyżej koledzy...
To pewnie pompa daje opiłkami
witam radzę odkręcić zawór wysokiego ciśnienia i przedmuchać do sprężonym powietrzem,często pomaga, lecz są to opiłki z pompy wysokiego ciśnienia,także pompa też się słania ku końcowi pozdrawiam
Witam serdecznie, Poniżej link w którym znajdziesz podpowiedź! [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... temat Podstawa to sprawdź co jest w filtrze paliwa i czy paliwo z baku do pompy dochodzi bezproblemowo jak dochodzi a w filtrze są opiłki to pompa cr siadła. PS Napisz jak doszło do usterki. Pozdrawiam
opiłki pompa delphi opiłki pompa mondeo opiłki pompa focus
wzmacniacz corolla maxima instrukcja przedłużacz myszki
telewizor blaupunkt aktualizacja telewizor blaupunkt aktualizacja
Schemat zasilacza Enlight HPC-300-202 - dostępność i analiza Kawiarka Jura - komunikat "System napełniania" i wyciek wody