Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Robie w serwisie Renault
Pomiary rób na podpiętych wtyczkach a nie odpiętych. Na schemacie widać że EGR ma raczej 2 pinową wtyczkę czyli raczej EGR podciśnieniowy ale coś tutaj nie pasuje bo pisałeś coś o elektromagnesie. Przy podciśnieniowym EGR nie ma zazwyczaj sygnału zwrotnego a na schemacie go nie widać. W jaki sposób sterownik silnika miałby regulować doładowanie jeżeli...
Jest to filtr przeciwzakłóceniowy. Tak jak to jest narysowane na schemacie, w środku w obudowie są dławiki, kondensatory i rezystor. Filtr ten nie ma nic wspólnego z uzwojeniem rozruchowym silnika. Filtr taki jest wpinany pomiędzy silnik a sieć zasilającą, a jego rolą jest filtrowanie(zatrzymanie) zakłóceń powstających podczas pracy silnika, aby nie...
To jest skuter Baotian, czyli to jest czujnik prędkości dzwonu sprzęgła - czyli czujnik blokady prędkości na 45 km/h. Prawdopodobnie została założona pokrywa od zwykłych chinoli która nie posiada mocowania w.w. czujnika, więc on sobie wisi luzem. Raczej nie będzie on nikomu potrzebny, można go wyrzucić.
Kontrolka osprzętu silnika. Baz diagnostyki nic się nie zrobi.
Obejrzyj na spokojnie najpierw cały osprzęt silnika czy tam się jaka szpilka/śruba nie poluzowała albo mechanik klucza nie zostawił które mogą powodować jakieś dźwięki. Zobacz napinacze czy nie skaczą, zdejmij pasek osprzętu i odpal silnik bez niego - posłuchaj czy bez pracującego osprzętu również to stukanie występuje. Jeżeli tak - dopiero możesz zdejmować...
Sprawdź wyłącznik wstrząsowy, oraz bezpieczniki, brakuje zasilania na osprzęt silnika. To auto zgasło podczas jazdy czy jak?
Czujnik położenia wału corsa B przy kole pasowym osprzętu silnika i jak patrzysz na koło po lewej stronie .
Wszystkiemu winne było kilka luźnych styków w kostce wiązki przechodzącej pod maskę, przy prawej nodze pasażera
Taki osprzęt silnika ? https://obrazki.elektroda.pl/4432413000_...
Witam. Poszukuję schematu obwodu hamulca górskiego scania 114L 380. Nie działa dogrzewanie silnika i górski, jest włączany auto z hamulcem nożnym. Brak zasilania na elektrozaworze i na włączniku w kabinie. Pozdrawiam. Mówisz - masz!
Zamiast zrobić porządną diagnozę z pomiarem ciśnienia paliwa, podciśnienia w kolektorze dolotowym i ustawienia rozrządu lepiej wymienić na pałę połowę osprzętu silnika licząc, że a nóż się uda naprawić
Nie wiem jak jest w tym modelu, a kilka lat już nie zajmuje się wózkami, w starszych wózkach silniki były identyczne jak w osobówkach różnice były drobne w mocowaniu, osprzęcie silnika. Najlepiej dokładnie porównać oba silniki bo może jednak silnik jest robiony pod wózek.
W tym samym poście pisałem również o tym, że chodzi o goły słupek - czyli z przekładką całego osprzętu. To jak myślisz, skoro przełożenie samego silnika z osprzętem do auta kosztuje 500 zł, no, a Ty przecież kupiłeś goły słupek, to w tym przypadku mechanik powinien przełożyć Tobie silnik do auta i pobrać od Ciebie 500 zł za przerzutkę (i podziękować),...
Klęka zasilanie na sterownik! W starym sterowniku, zobacz czy wysyła jeszcze zasilania na pedał i jakie. Dodano po 1 Możliwe, że babol siedzi w osprzęcie silnika lub wiązce.
Wybierz coś z : K4M 752 K4M 750 K4M 753 K4M 706 K4M 730 Mogą różnić się osprzętem ,ale i tak pewnie kupisz goły słupek i przezbroisz ze swojego silnika osprzęt . Mocowania śruby itp będą pasować z w/w silników.
Elm327 na bluetooth kosztuje ok 5-30zl + program na androida i masz wszystkie błędy odczytane Tak właśnie sądzą ludzie, którzy nie mają pojęcia o diagnostyce samochodów. Efekt zazwyczaj jest taki, że pół osprzętu silnika zostaje wymienione "na pałę" a samochód dalej nie jeździ tak jak powinien
Moim zdaniem najlepiej jak założysz silnik zregenerowany,oczywiscie twój musisz wtedy oddac jako sztuke.Dobra szanująca sie firma która dokonuje tej regeneracji z reguły wymienia większosc czesci na nowe ,łącznie z pompą oleju i oringiem na smoku ,który jest sprawcą bolączek w tych silnikach. Mechanik ,który ci bedzie to wymieniał tez musi w osprzęcie...
Odnieś to do samochodów a nie pewnie stare najprostszy z możliwych wózki na przykład dajesz. Bo różnica jest tylko w silniku spalinowym w którym olej trzeba zmienić. Reszta to to samo. Osprzęt silnika spalinowego równoważy znacznie bardziej skomplikowan osprzęt silnika elektrycznego. Plus dodatki w elektryku. A jak ci się podoba laweta na twój koszt...
Witam serdecznie forumowiczów, Od jakiegoś czasu borykam się z wyciekiem czegoś (zostawiającego plamy pod samochodem) z czegoś, co wygląda jak czujnik. Punkt wycieku płynu (czymkolwiek jest) znajduje się z lewej strony komory silnika tuż pod łącznikiem rury dolotowej powietrza. Szczegóły przedstawiają załączone fotografie. Bardzo proszę o pomoc w określeniu,...
Zapewniam że oprogramowanie oparte o OBD2 w przypadku forda to niewypał,bo odczytuje tylko usterki które teoretycznie przyczynią się do zwiekszenia emisji składników szkodliwych w spalinach,a nie wszystkie usterki związane z pracą komponentów elektronicznych osprzętu silnika. Krótko-mnóstwo danych ( istotnych) jest niedostępnych.
Porównałeś instalacje czy są takie same ? Pinologia w tej wtyczce się zgadza? Osprzęt i czujniki silnika są takie same? Sterownik silnika też wymieniłeś?
Przyczyna to pewnie probkem z osprzętem silnika, nie jego sterownikiem. Jaki błąd rejestruje sterownik I co to za silnik?
wszystko sie da ale zostaje kwestia- czy sie opłaca? taniej bedzie sprzedać obecne auto i kupić nowe- na benzyne. trzeba zmienć silnik, skrzynie biegów, osprzęt silnika (część) i elektryke. sam też tego nie zrobisz. a to kosztuje. przekładka bedzie kosztować min. 10 tys zł a za cene obecnego + te 10 tys kupisz auto w benzynie w dobrym stanie.
Na tym bezpieczniku jest plus 12V po przekręceniu stacyjki i "idzie" na wspomaganie, ale oprócz tego może zasilać inne urządzenia w osprzęcie silnika. Trzeba szukać zwarcia w tych urządzeniach lub w instalacji. Nie wiem jaki kod silnika masz, ale sprawdziłem na szybko, że na tym bezpieczniku w 1,4 tdi, oprócz wspomagania, może być czujnik poziomu oleju....
Czy ja dobrze widzę? tam widać hallotrony i jakąś elektronikę? Ile ten silnik ma kabli/wtyczek?
Jest możliwe,załóż emu ecumaster.
Błąd oczywiście da się skasować, ale co z tego jak po pewnym czasie powróci. Problem powodują najczęściej zapiekające się łopatki zmieniające geometrię w turbinie, trzeba ją po prostu rozebrać i wyczyścić cały mechanizm. Taki problem mogą też powodować inne podzespoły stanowiące osprzęt silnika tdi, ale bez diagnostyki komputerowej bardzo ciężko jest...
Zanim ustalisz który to czujnik to powymieniasz w ciemno pół osprzętu silnika. Podepnij pod komputer jeśli masz możliwość na zimnym silniku, odczytaj parametry czujników co podają, odpal i śledź nadal do rozgrzania auta. Gdyby któryś z ważnych sygnałów straciłby połączenie ze sterownikiem lub rażąco wykraczałby parametrami z danymi porównawczymi dla...
Do sprawdzenia i weryfikacji - przełącznik zespolony pod kierownicą. Na forum escorta masz fotoreportaż z jego reanimacji. Do sprawdzenia skrzynka przekaźników. Do przejrzenia instalacja elektryczna. Wygląda na to, że masz problemy z "krążącymi" prądami i masami.Diagnostyka i odczyt parametrów osprzętu silnika. Do sprawdzenia i pewnie wymiany świece...
Witam. Ja mam diesla i u mnie przekaźnik od osprzętu silnika jest w czarnej skrzynce ecu na podszybiu. To jest ten słynny 109 ale w audi ma numer 219. Od pompy paliwa jest 208 (według schematu).
Zwykły trójfazowy silnik skojarzony w gwiazdę. Co do sterowania to warto by było zastosować wyłącznik silnikowy o odpowiednim prądzie, i w sumie tyle. Chyba że pompa ma pracować w jakiś określony sposób zależny od reszty osprzętu.
Nie trzeba kodować wtrysków w tym silniku. Na jakim osprzęcie masz ten silnik? Bosch czy siemens?
www.wkl.com.pl
Brak zasilania na część osprzętu silnika (słychać cyklicznie cykający przekaźnik w BSM) zasilanie na ten osprzęt idzie z BSM, wiązka sprawdzona.
Rozebrałem osprzęt silnika i zdemontowałem pokrywę elektrozaworów, płytka blokująca porusza się normalnie. Czy regulacja powinna załatwić sprawę? Nie zdemontowałem rozdzielacza hydraulicznego. Dziękuję za pomoc Panu piotrek_ir4, mam nadzieję że pomoże mi Pan uporać się z tą skrzynką do końca.
W załączniku masz schemat osprzętu sterownika silnika , trzeba sprawdzić zasilania i masy we wtyczkach sterownika. Kluczowym elementem jest przekaźnik 106.
A ja myślę, że na wspomaganie nie idzie pk tylko klinowy naciagany pompą
Nie pisz że złom ;) Niedomagania pojazdów w 90%-ach wynikają z zaniedbań ich posiadaczy. Każdemu się wydaje że to perpetum mobile a co nieliczni słyszeli że należy olej zmieniać... Od czasu do czasu należy otworzyć maskę, przejrzeć i przesmarować conieco... :) Wszyscy narzekają na Fordy ale w gruncie rzeczy to bardzo trwałe konstrukcje. Przyczyną większości...
A co sie stało , silnik zatarty? Dużo prościej i taniej jeśli wymienisz silnik na drugi taki sam , np goły słupek. Inaczej musisz kupic 1.9TDI z osprzętem + wiązka silnika + sterownik , nie wiem jak zegary ale chyba da się przekodować. A i jeszcze pytanie czy skrzynia podejdzie stara czy też od 1.9 TDI. Opłacalność takiego swapu wątpliwa.
nie chcę przekładać kolektora dolotowego Śruby w głowicy i tak nie pasują więc nie tak prosto wymienić kolektor. Po drugie jak masz cały osprzęt na silniku to go po prostu podepnij.
Zdjęcie zestawu - w124 1994 320E z tempomatem http://obrazki.elektroda.pl/4300240700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1449584600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3003178300_1... To " z blachą" to właśnie sterownik przepustnicy/tempomatu. Siedzi toto "pod nogami pasażera" IMHO jeśli masz przepustnicę 8...
Przekładasz silnik z osprzętem plus wiązkę i sterownik.Immo off profilaktycznie i moda.Ewentualnie skrzynia półosie.
Otwarcie przepustnicy na luzie do połowy to bez problemu osiągniesz obroty maksymalne. Spójrz na to inaczej - ilość powietrza (i paliwa) decyduje o wytworzonej energii. Na luzie potrzebujesz małą (a wręcz znikomą w porównaniu) ilość energii, aby wkręcić silnik do 2000 obrotów - napędzasz tylko osprzęt silnika, sam silnik i kawałek skrzyni biegów - dlatego...
Czy łapy silnika 1,6 8V są tak samo rozmieszczone jak 2,0 8V ? Łapy od tych silników są napewno inne, aczkolwiek c20ne było montowane fabrycznie w Astrze, więc problemu ze swapem nie będzie, wymieniasz silnik z osprzętem, wiązkę silnika oraz kompa i po sprawie. Co do skrzyni to lepiej zmienić, aczkolwiek jest możliwość pozostawienia tej, którą obecnie...
Niech ten mechanik sprawdzi instalacje od klaksonu (zasilanie na klakson i na osprzęt silnika brane z tego samego bezpiecznika) często na przednim pasie lubi się przetrzeć instalacja od klaksonu albo przetwornika ciśnienia doładowania. Skutek: problem z odpaleniem, może zapalać sie start error , brak mocy ....... Radze zacząć od diagnozy potem instalacja...
Dlaczego koło pasowe na wale było wymieniane?, naciąg paska prawidłowy?, a trakcie postoju nie słychać hałasu przy różnych prędkościach obrotowych silnika?. Tak marginesem to co za mechanik, który nie jest pewny swojej diagnozy.
Opel corsa 1,0 12V za apetyt na olej , za rozrząd ,egr , kulturę pracy silnika ,hydraulikę zaworów ,czujnik oleju , za ceny osprzętu silnika , za check engine ....ogólnie za całokształt
Jeśli złodziej zasili sam sterownik "plusem po stacyjce", to faktycznie uruchomi silnik, ale pod warunkiem, że silnik nie ma niezbędnego osprzętu potrzebującego tego plusa (np: zasilanie wtryskiwaczy, pompy paliwa). Ale w takim wypadku raczej nic nie zrobisz, bo - choćby w alternatorze - nie będzie wzbudzenia (zakładamy, że sam się nie wzbudzi), a sam...
To dla pewności swojej tezy wyjmij ten bezpiecznik i sprawdź czy rzeczywiście odpali bez problemu. Ten bezpiecznik zasila kilka urządzeń osprzętu silnika związanych z paliwem, powietrzem i spalinami.
Ale zaraz... Po co chcesz zmieniac silnik na inny? Moc w przypadku aut doładowanych to nie tylko słupek, ale i osprzęt. Silnik który masz nie jest wąskim gardłem do przynajmniej 350 koni!! Znajdz sobie jakieś forum VAG/VW/Audi/Seat etc tam dostaniesz gotowe przepisy na moc która Cie interesuje. To co jedynie może Cie interesować z tych aut to turbo...
Witam. Posiadam Opla Combo D, 2013r z silnikiem 1.3CDTI 90KM (A13FD). Silnik uszkodzony, przedmuchy. Cały osprzęt silnika jest sprawy (wtryski, pompa cr, turbo po regeneracji i przejechaniu niewielu km). Potrzebuję informacji czy istnieje możliwość montażu słupka z innego oznaczenia i przełożenia całości osprzętu? Jeśli tak, to jakie oznaczenia mogą...
zwarcie którejś cewki WN, albo wtryskiwacza, lub innego elementu osprzętu silnika zasilanego z tego napięcia 12v, trzeba odłączyć wszystko, wsadzić dobry bezpiecznik i podłączać po kolei aż się spali - to tego wina - tak najłatwiej
AJM to całkiem inne silniki nie tyczy się tego co pisałem. Ty masz silniki już z PD zastanawiam się co ci się ubzdurało klimatyzacja a pompa vacum jak to bardzo odległe osprzęty w tym silniku. Z tej strony to może być różnie uszczelka pod pokrywą, uszczelnienie turbiny, kolektor ssący. Pierw musisz sprawdzić gdzie dokładnie to nie muszą być kosztowne...
Wspomaganie to wspomaganie. Przekładasz własny osprzęt ze starego silnika i tyle. Pompa nie jest integralną częścią silnika.
Podejdzie. Najlepiej szukaj 1.8 ABS chyba najmniej awaryjne silniki z benzyniaków.
przy próbie wyjazdu z parkingu zapala się kontrolka akumulatora z komunikatem o błędzie ładowania. Komunikat pojawia się przy manewrowaniu kierownicą i wspomaganie przestaje działać. Wspomaganie elektryczne pobiera wtedy dużo prądu, po ruszeniu samochodu, w czasie jazdy, prąd pobierany przez wspomaganie zdecydowanie maleje. Na początku zauważyłem że...
Zacznij od zdjęcia paska napędu osprzętu
Silnik słabo pali bo sterownik nie rozpoznaje pierwszego cylindra z powodu braku sygnału z czujnika G40 (pierwszy błąd) a jak odpali to jedzie w trybie awaryjnym i efektem jest spadek mocy (trzeci błąd) a podczas gaszenia silnikiem zatelepie (drugi błąd). Ostatniego błędu nie odczuwasz z powodu błędu trzeciego. Powyższe błędy nie dają się skasować bo...
Jak sprawdzasz ciągłość to zawsze odpinaj. Układ wewnątrz może nieraz pokazywać zwarcie pomiędzy żyłami. Ta która idzie w stronę wnętrza a nie ta z osprzętem silnika
Tak jakby bez oporu? Ale wałem silnika (i osprzętem) kręci? Rozrządu nie zerwało?
Osłona dolna, pod silnikiem
Dzień dobry. Potrzebuję pomocy w kwestii podłączenia osprzętu do maszyny w której jest przewidziany silnik trójfazowy o mocy 2kw ,wyłącznik zamontowany w klapie załadowczej ,zabezpieczenie termiczne,wyłącznik bezpieczeństwa typu grzyb, zmiana obrotów prawo lewo i ma być maszyna podłączona do instalacji z różnicówką.
Radykalnie - dodać akumulator na 12V - dodać drugi alternator 24V Nie rozdziela akumulatora rozruchowego i hotelowego - na rozruchowym (12V) ciągle wisi całe zasilanie łodzi poza silnikiem dziobowym (sterem strumieniowym). Inne też radykalne - zmienić osprzęt silnika na 24V (alternator i rozrusznik ale może tez elektronikę jak posiada) - dodać akumulator...
Udało Ci się rozwiązać problem? Mam podobny problem w Polo 9n, lecz u mnie po podpięciu komputera diagnostycznego nie widzi sterownika silnika. Przy 1.2 był Siemens, a 1.4 Magneti Mareli i pytanie, czy wystarczy wymienić sam sterownik, czy też wiązkę osprzętu silnika, żeby odpalił.
Jeżeli jest problem z osprzętem silnika to będzie problem z obrotami
Ale to też można w łatwy sposób ustalić. Wystarczy zwykły omomierz. Pin minus będzie prawdopodobnie zwarty do masy, obudowy. wartość pomiaru będzie bliska zero Ω Między tak zwanym minusem "masą" a zasilaniem do szczotek będzie kilka, kilkanaście Ω A między masą, minusem a czwartym pinem powinna być przerwa. Ale nie koniecznie, bo to zależy...
jeżeli kupujemy nowe części, to używamy fachowych określeń Dodano po 18 PchlaW81, to że nie znalazłeś śladów na nakrętkach, to nic nowego. auto dostało strzała, więc wyciągnęli silnik, skrzynię wraz z kołyską [sankami] i ze wszystkimi podzespołami, a potem to rozbierali, czyli opięli wahacze i wyjęli półosie ze skrzyni, poskładali w odwrotnej kolejności....
Bormech to producent zbiorników LPG. Jaka instalacja czyli elektronika i reszta osprzętu pod pokrywą silnika. Kiedy była ostatni raz serwisowana.?
A ustaw mu nawet na rozgrzanym bez obciążenia 2.5mg/h, jeśli spalanie nie wróci do normy, zaczniesz robić logi, i dojdziemy co jest nie tak że za dużo pali. Dodano po 2 Tutaj dawka paliwa którą widzisz jest odwrotnie proporcjonalna na wolnych do teko co jest w rzeczywistości czyli: Vag 2.0 rzeczywistość 8.0 Vag 5.0 rzeczywistość 5.0 Vag 8.0 rzeczywistość...
Tak. Możesz sobie poskładać jak puzzle. Główne elementy są takie same. Zmienisz osprzęt i będzie.
Samochody mają dużo wyższe ciśnienie, chyba benzyna ? W maszynach rolniczych to normalne ciśnienie , jeszcze zależy do osprzętu silnika czy silnik deutz czy perkins czy sisu czy jeszcze coś innego Silnik perkins, układ paliwowy Common rail. Nic nowego . Nie żaden składak. Podejrzenia mam na czujnik wału, bo gdyby robił zakłócenia to mogło by się tak...
Przecież żaden z czujników oprócz położenia wału i wałka nie powinien tak wpływać na gasniecie silnika po odłączeniu. Sterownik też wymieniony. Volvo niby ma prosty osprzęt silnika, to sprawia wiele niespodzianek. Typowe rozwiązania usterek niewiadomo dlaczego nie działają. Jasnowidza trzeba ale tych jak na lekarstwo.
Nie da się tak prosto. Zależy od osprzętu. DIN i GOST podawały moc silnika tzw netto, czyli uwzględniając pobór osprzętu (chłodzenie, ładowanie, wspomagania itp), ASA podawała moc brutto czyli nie uwzględniając poboru mocy przez osprzęt. Silnik spalinowy jest bardzo niewdzięczną maszyną do podawania mocy, bo się ta jest zależna od jego szybkości obrotowej....
Potrzebujesz silnik z pełnym osprzętem i elektryką oraz skrzynie ze sterowaniem sprzęgła. Dodatkowo całkiem inne hamulce na przód.
Niedawno zmieniałem zupełnie inny silnik, ale co się nakląłem przy nim to moje. 1.9JTD, z Euro6 jak się później okazało na Euro5. Słupek jota w jotę wyglądał tak samo. Do tego praktycznie cały osprzęt wyglądał tak samo (bo silnik był prawie kompletny). Większość numerów ta sama... Wtyczki pasują, reszta osprzętu też... Ni cholery to palić nie chciało....
Osprzęt sprzęgła.
Witam To nie warburg młotkiem nie naprawisz. Komunikat świadczy o uszkodzeniu osprzętu silnika, podepnij pod komputer to ci pokaze kod błędu. Skoro silnik nie pali to padło coś niezbędnego do pracy silnika np. czujnik położenia wału, ale bez komputera możemy co najwyżej wrózyć z fusów.
RHY to silnik z osprzętem chodziło mi o to czy to jest DW10TD? Ale strzeliłeś.
Wielu tu na Elektodzie diagnozuje przez wymianę. Np połowę osprzętu silnika, a dalej pyka / zrywa / gaśnie tak samo.. Taniej jest to dać do porządnego specjalisty. Końcowa awaria nie stała się bez przyczyny, i widoczny wizualnie finał prawie na pewno nie jest jedynym problemem.
Trzeba zacząć od znalezienia przyczyny dlaczego nie odpala: Jest iskra, czy nie ma, wtryskiwacze podają paliwo czy nie, mieszanka jest zbyt bogata, czy zbyt uboga ? Bez tej podstawowej diagnozy wymiana "na pałę" połowy osprzętu silnika jest nie tylko kosztowna ale bez sensu
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic60... Masz tu i tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/file/un...
W pierwszej kolejności wymień akumulator, skoki napięcia powodują różne psikusy. Od kiedy to się dzieje? Czujnik wałka jesli był wymieniany w miejscu przykręcania ma "fasolke"i musi być odpowiednio ustawiony. Sprwadz czy żeczywiście rozrząd nie jest przestawiony, na jakim osprzęcie jest silnik bosch czy siemens?
jeżeli masz jakąś elektronikę w aucie, to może warto by było przejżeć wszystkie kostki łączące użądzenia osprzętu silnika. rozpiąć i psiknąć jakimś środkiem dla poprawienia styków(CX,WD40,czy coś bardziej odpowiedniego) napisz dokładnie jaki masz tam silnik? a do kolegów piszących wyżej. od kiedy to silnik diesla ma instalacje wysokiego napięcia? jakie...
Taka zmiana zazwyczaj jest nieopłacalna. Oprócz tego co podałeś zazwyczaj wiązka silnika z kompletnym osprzętem. Najczęściej skrzynie biegów. Mocowanie zespołu napędowego do komory silnikowej.
Podejdzie. Goły słupek. W zeszłym tygodniu z mazdy3 do berlingo wsadzałem ;)
Najlepiej byłoby go podpiąć i sprawdzać po koleii wszystkie sterowniki. Ale sądzę że to coś z osprzętu silnika. A jak jest adblue? Pobiera go ? Może to być przyczyną bo to pięta Achillesa wszystkich euro 5 i 6. Ktoś kumaty podejrzewam że by to ogarnął Dodano po 2 Albo dpf. Wypalanie się załącza? U nas jest arocs i non stop się wypalanie załącza. Nie...
Za mało danych. Silniki są różne i w różny sposób sterowane. Pokaż co chcesz kupić, jaki silnik i reszta osprzętu i dane techniczne napędu. Druga sprawa to taka, że Wiadome Służby nie będą przecież twojego roweru na hamowni sprawdzać tylko obejrzą osprzęt i na tej podstawie wydadzą wyrok.
Proszę o pomoc w ustaleniu kodu silnika który podejdzie do golfa IV 1.4 16v kod AXP.Chodzi mi jakie silniki bez osprzętu będą pasować(kody silników).Oryginalny AXP jest zatarty a w okolicy nie ma silnika o tym kodzie.
Pracowałam dzisiaj szlifierką taśmową, i wiecie co mi się stało ?? Spadł mi papier, bo zapomniałam wyregulować ustawienie rolek- jak ktoś ma wątpliwości czy 1 mm ma znaczenie to polecam pobawić się szlifierką taśmową i regulacją rolek . Demagogia. Szlifierka taśmowa i jej papier nie są wyznacznikiem możliwości i właściwości układu urządzeń osprzętu...
Kod silnika znajduje się w vinie pojazdu i ten szukaj do swojego. Generalnie większość słupków do 16v były te same. Różnice były w osprzęcie.
Można bo osprzęt pasuje, ale, silniki TD mają mocniejsze korbowody i dodatkowe smarowanie swożni tłokowych, a po za tym trzeba zmienić:kolektor wydechowy i ssący,doprowadzić i odprowadzić smarowanię turbo. Roboty sporo, a silnik może szybko paść. Odradzam.
Osprzęt silnika w MB jest inny
Był jeszcze jakiś 2 litrowy 8 zaworowy podobny do tej wymienionej trójki? AKR.
Citroen c5 2011 nie podnosi przodu auta po naprawie osprzętu silnika, tył można podnieść i upuścić. Sanki były zdemontowane z wahaczami i drążkiem, czujnik poziomowania nie wydaje się aby został uszkodzony. Auto było podniesione z odłączonym akumulatorem, tryb podnoszenia nie został aktywowany, diagnostyka wskazuje brak błędów. Pytanie jak to naprawić.
W osprzęcie tego silnika nie ma modułu zapłonu. Cewki mają układ elekterniczny / tranzystor ster./ sterowany bezpośrednio z ECU - pin 10,11,23 i 24. IB , to właśnie baza tranzystora. Elektronik reszte wie! "Moduł" , to coś dokładane , zignoruj go , daj 15 na cewki. Wyprzedzaniem i odwrotrnie steruje ECU , na podstawie kilku sygnałów z czujników.
Napewno nie bedzie pasowalo. Jak chcesz wymieniac to z wszystkim wlacznie z komputerem i calym oprzyrzadowaniem. Pozdrawiam.
Diagnostyka. Chyba że masz tyle pieniędzy żeby w ciemno cały osprzęt silnika wymienić.
Zwykłym vagiem lub vcds przeskanujesz wszystko zrobisz wszystko w tym adaptację przepustnicy /jeśli to benzyna/ i innego osprzętu silnika i samochodu.
pasek osprzęt silnik osprzęt simon elektryk osprzęt
ploter wycinania bosch błąd drzwi schemat hondy accord
czarnej listy temat wałkowany wielokrotnie
Zamazane strony sportowe na WP - jak naprawić? Same Explorer 2 - Podnośnik nie działa, przyczyny i rozwiązania