Witam serdecznie ewentualnie korek do wymiany .
Do autora postu: nie podałeś przy jakiej temperaturze silnika odkręciłeś korek zbiorniczka. Musisz jednak przyjąć do wiadomości, jak nie wiesz kiedy można ów korek odkręcić, to lepiej tego nie rób-choćby dla własnego dobra. Koledzy wyraźnie sugerują, układ ciśnieniowy ma być szczelnie zamknięty. Dodano po 2 Do autora postu: nie podałeś przy jakiej temperaturze...
Nigdy nie wlewajcie tego środka na uszczelnienie chłodnicy! To ostatni gwóźdź do trumny dla auta. Zapcha się nagrzewnica potem chłodnica i pompa wody. Tego nie ta się później pozbyć z układu chłodzenia. Tylko naprawa bez uszczelniacza!!!
Wymień po prostu to co masz uszkodzone, zbiorniczek lub rurkę. To ma być szczelnie zamknięty układ i dopiero jak przekroczy te 1.5 bara to ma korkiem popuścić.
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
Wymieniłem korek i jest OK
A szpilki wymieniałeś na nowe? Typowy objaw uciekania kompresji z pod uszczelki.
Dzień dobry, mam Opla Corsa D 1.2 silnik, rocznik 07. I mam taki problem, że sprawdzałam dzisiaj płyn chłodniczy. Korek od zbiorniczka był w maź, jak na to mówią "masło". Mam podejrzenia, że po prostu płyn chłodniczy pomieszał się z olejem. Ale moje pytanie jest takie: jaki jest powód tego, że olej znajduje się w płynie chłodniczym? Czy to musi być...
Czesto tez byly objawy uszkodzonej uszczelki a wystarczylo wymienic korek zbiorniczka
Witam. W samochodach po około 2000r płyn na gorącym silniku może mieć około 110 stopni C , a na wskaźniku będzie pokazywać 90 . Po odkręceniu korka płyn może zacząć wrzeć ze względu na zmniejszone ciśnienie. Może to normalna sytuacja, ale może być też uszkodzenie. Aby się upewnić, samochód powinien obejrzeć fachowiec. Można zastosować jakiś wykrywacz...
Witam, podczas jazdy tym korkiem ucieka mi płyn chłodniczy... Była wymieniona uszczelka sprężarki
Moze go trza dobrze odpowietrzyc wpierw.Pomocne przy zalewaniu plynem moze byc odkrecenie czujnika temperatury w glowicy termostatu- lac plyn az zacznie wyciekac otworem po czujniku , dodatkowo gniesc dolny waz chlodnicy .Oczywiscie przy tym ogrzewanie otwarte na max (jest zaworek na nagrzewnicy).
no to już podpowiedź dzięki sprawdzę zbiornik w takim razie
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
mam problem z oplem astra 1.7 td 96 r wywala mi korek od zbiorniczka z płynem chłodniczym? wentylator i termostat są ok nowa chłodnica i czujnik temperatury co robić??
Zrób test testerem do wykrywania dwutlenku węgla w układzie chłodniczym .Podmienił bym jeszcze korek od zbiorniczka płynu chłodniczego ,ale stawiam na uszczelkę pod głowicą .
masz do wymiany uszczelke pod głowicą, płyn przedostaje się tam do oleju i oddtrąca się na korku jako na najzimniejszym elemencie silnika.
Doskonale o tym zaworku wiem są nawet 2 jeden w korku a drugi z boku naczynia wyrównawczego wygląda jak śruba czarna. Jeździłem nawet z odkreconym korkiem i tak dalej płyn wyrzucało. I to nie zawsze. Sprawdziłem na zawartość spalin w naczynku i było ok. Kupiłem zestaw naprawczy sprężarki powietrza wymieniłem i pomogło
Wymienić korek i sprawdzić.
Pod kątem uszkodzonej uszczelki możesz jeszcze sprawdzić czy płyn chłodniczy nie śmierdzi spalinami lub czy w zbiorniczku nie widać pęcherzyków powietrza na pracującym silniku
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
Tylko jak wyjaśnić ubywanie płynu chłodniczego? Ja takie zagadki rozwiązuję w prosty sposób - korek na zbiorniku zastępuję korkiem z króćcem do którego podłączam powietrze pod ciśnieniem 2-2.5 bara i obserwuję gdzie się robi mokro. Na zimnym nie pracującym silniku to zaraz widać, na gorącym może to być niewidoczne, bo zaraz paruje.
Witam potrzebuje podpowiedzi przymierzam się do wymiany płynu chodzącego i płukanie całego układu bo zbiorniczku jest taki syf,nie wiem czy jest korek spustowy w moim peugeot 807 2.2 bęzyna Wymiana płynu chłodzącego oraz płukanie układu w Peugeot 807 2.2 benzyna to ważne czynności serwisowe, które pomogą utrzymać silnik w dobrym stanie. Oto szczegółowy...
Co Ty go pod korek nalałeś? Oszalałeś?
Witam Trochę się pomyliłem, pompa była wymieniana 2 lata temu i nic się nie działo przez 1,5 roku , skoro byłoby powietrze w układzie chłodzenia po wymianie tejże pompy , objawy powinny wystąpić od razu . Nie znaczy to , że nie ma problemu z uszczelką , głowicą czy blokiem , bo jak wącham wlew zbiornika płynu chłodniczego wyczuwam spaliny, czekam na...
wymiana uszczelki
kolego escort nieposiada korka do spuszczania płynu chłodniczego musisz zdjąć wąż od chłodnicy położony w najniższym punkcie.
Duża wskazuje na uszczelkę pod głowicą. A czasem nie wymianiałeś ostatnio płynu?
Faktycznie koło akumulatora jest zbiornik wyrównawczy. Korek z napisem DANGER jest od chłodnicy, tam wlej płyn chłodniczy.
Może być nieszczelny korek albo ciśnienie w układzie dobrze by było sprawdzić ciśnienie w układzie chłodzenia czy kompresja nie przedostaje się do układu chłodniczego.
Witam. Posiadam samochód Skoda Octavia I 1.6 102KM 2003r. Silnik BFQ. Z klimatyzacją. Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony...
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Sprawdź czy spaliny nie idą w układ chłodzenia. U mnie w nowszym dieslu DW10TD to spaliny wypierały płyn chłodniczy, że aż bokami spod korka leciało. Oczywiście uszczelka PG do wymiany była.
Płyn chłodniczy czysty, korek nie śmierdzi spalinami, nie "bąbluje" go?
widocznie stary korek "przepuszczał" i stąd były braki płynu Z całym szacunkiem dla kolegi. Przy sprawnym układzie chłodzącym można jeździć praktycznie bez korka . Ale z Twojego wpisu wynika że płyn chłodniczy wycieka właśnie PRZEZ korek.
Witam,gdzie w Opel Movano 2006 spuścić płyn chłodniczy? Gdzie znajduje się korek spustu? Nie potrafię znaleźć,może jakieś foto?
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Miałem to samo w XC70 2003. Skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą. Termostat i korek też wymieniałem.
W układzie chłodzenia powinno być odpowiednie ciśnienie żeby płyn odpowiednio szybko krążył.Możesz mieć nieszczelny korek lub zmniejszoną wydajność pompy płynu chłodniczego. czyli wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego a jak to nie może to pompę wody ?
Ja bym jeszcze korek podmienił.
Może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Podczas jazdy w cylindrach jest znacznie większe ciśnienie, niż na biegu jałowym, stąd te efekty.
Co prawda klimatyzacja nie działa w tym aucie od paru lat i wcześniej tej wody nie było a teraz chyba dolano płynu chłodniczego "pod korek" no i pokazała się woda w kabinie pojazdu... Czy z tego powodu (przelania płynu chłodniczego) może ten płyn przejść aż do kabiny??
Płyn chłodniczy jest OK? Korek oleju klarowny?
Te objawy nie muszą świadczyć o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą. Możliwe że olej jest kiepskiej jakości. Najlepiej najpierw uszczelnić układ chłodzenia a potem myśleć o wymianie uszczelki, która mało nie kosztuje. Najlepiej pojechać do zaufanego mechanika i wszystko sprawdzi.
Zauważyłem takie dziwne zjawisko...dolali mi w ASO trochę płynu chłodniczego bo brakowało około 100ml. Po dłuższej jeździe podniosłem maskę i przy zamkniętym korku wydawało mi się, że jest za mało płynu chłodniczego. Odkręciłem korek, usłyszałem pssst i poziom płynu się podniósł do prawidłowego. Czy to normalne zjawisko, że podczas odkręcenia korka...
Jeśli już wykluczysz sprężarkę, w następnej kolejności winowajcą mogą być tulejki pompo-wtrysków! W razie "wu" nie kupuj podrób! Wymienia się to takim przyrządem...
Sprawdź korek, przy jakim ciśnieniu otwiera się zawór, standardowo, 0.9-1.1 bara, w razie potrzeby wymień korek na oryginalny.
Witam! Prawdopodobnie sygnalizuje za niski poziom płynu chłodniczego. Proszę (przy zimnym silniku,żeby się nie poparzyć) odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i sprawdzić ile jest tam płynu. Można to zrobić od zewnątrz zbiorniczka-jest tam oznaczenie min. i max.,ale czasem ścianki wewnątrz są tak pokryte nalotem,że nic przez nie nie widać.
Witam, myślę, że należy zacząć od wymiany korka zbiorniczka płynu chłodniczego na oryginalny Opla, ponieważ zamienniki nie trzymają ciśnienia. Bez tego nie ma sensu szukać dalej, bo jeżeli korek nie trzyma ciśnienia to będzie wywalało płyn. Pozdrawiam
Możliwe że układ jest zapowietrzony, odkręć korek i odpowietrzniki żeby się upewnić, pozostaje jeszcze kwestia czy auto się nie przegrzewa?
Dzień dobry. Mam problem z ładowarką teleskopową massey ferguson 9407. pracowała 20min w upale na powietrzu, zauważyłem że temperatura silnika jest wysoka, ale wskazówka nie wchodziła na poziom czerwony. zdecydowałem że uruchomie wentylator na gorące powietrze żeby ochłodzić silnik. Później dokończyłem prace (10min) i wyłączyłem silnik. wtedy płyn chłodniczy...
Tak jak poprzednik pisał - gorąca woda, głowica na swoim miejscu i nabić ciśnienie powietrzem - oczywiście poprzez przerobiony korek od chłodnicy.
Wspominałem dwa razy o zaworkach w korku...
Pomocy z Passatem B5. Poziom płynu chłodniczego był już poniżej minimalnej kreski więc dolałem Borygo różowego. Od tego momentu wskazówka temperatury się waha od 80 do 90 stopni. Wcześniej cały czas na rozgrzanym silniku była na 90 stopniach. Co jest grane?
zmieniałeś korek wlewu płynu chłodniczego? On ma zaworek i utrzymuje odpowiednie ciśnienie by płyn nie wrzał. U siebie zmieniałem co roku - koszt kilka/kilkanaście PLN w motoryzacyjnym.
Jeżeli nie ma korka to zdemontuj wąż na dole chłodnicy.
Problem występował po zakupie samochodu (Audi A3 8V 2013, 2.0 TDI CRBC). Wyrzucanie płynu chłodniczego przez korek co około 500-600 km, wyrzucało po zgaszeniu auta wieczorem, kolejnego dnia mokro wokół zbiorniczka. Zrobiony test CO2 w płynie chłodniczym, wynik pozytywny. Po teście zdjęta głowica, uszczelka dmuchnięta, blok krzywy. Wszystko tak jak należy...
Witam. Chciałem zapytać ile płynu chłodniczego wchodzi do Astry II (jak w temacie) ? W którym miejscu znajdę korek spustowy płynu chłodniczego ? Z góry dziękuję.
Silnik odpala bez najmniejszych problemów, od czasu do czasu dymi lekko na biało, znika płyn chłodniczy w niewielkich ilościach max/min na 2tys km głowica w dół czy są jakieś inne możliwości pojawienia się słodkawych kropli pod korkiem wlewu oleju? Chłodniczka oleju sprawdzona, chłodnica nowa, wycieków zewnętrznych nie widać - nie chcę na siłę zrobić...
witam:) w megance 1 1,4 podczas odpalania zasysa prawie wszystki płyn chlodniczy podczas jazdy temperatura rosnie i po chwili spada do 2 kreski, przy szybszej jezdzie wywala płyn korkiem(nowy korek) , po zgaszeniu silnika syczy z korka, a ten płyn jest tlusty ale nie ma oznak ze jest w nim olej
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Witam serdecznie, robiono umnie remont silnika UPG w Clio II i po kilku miesiącach dopiero teraz zobaczyłem przeciętą uszczelke pod korkiem zbiorniczka płynu chłodniczego. Czy ktoś wie dlaczego tak zrobił i w jakim celu. Dziękuję Pozdrawiam
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
Czy aby nie zalewasz za dużo płynu chłodniczego jest to bardzo ważne na zimnym silniku powinno być ¼ stanu zbiornika Sprawdź też korek czy nie jest zaworek walnięty. Też mam Omesie taką jak Ty przy zmianie płynu niewiele przedobrzyłem i wyrzygała mi chyba z litr.
Jak poziom płynu chłodniczego? Jak wygląda korek ok wlewu oleju? Czy był diagnozowany komputerem?
Witam, tak można spuścić płyn z bloku silnika, korek znajduje się pod kolektorem ssącym( taka mosiężna śrubka na klucz 13mm). Instrukcja podaje, że ma wejść ok 6,7l.
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
jeśli dobrze wygooglowałem takie korki są w hondach i niektórych toyotach a kosztują od 6-30 zł (poznaj sąsiada :) )
Witam posiadam astre h gtc 1.7 cdti mam taki problem od kad wymienilem wezyk ze przy odpaleniu wsysa mi plyn chlodniczy musze odkrecic lekko korek wtedy syknie i plyn wraca i tak za kazdym razem co moze byc przyczyna?
Wygląda na to że zapowietrzony, tego nie brałem pod uwagę. Spróbuj dolać płynu chłodniczego do poziomu między max a min czyli połowy zbiorniczka, następnie nagrzej silnik do temperatury 90'C i pozwól aby zadziałał wentylator chłodnicy co będzie oznaczało w pełni nagrzany układ chłodzenia. Następnie powoli odkręć korek na zbiorniczku wyrównawczym uważając...
Ale jak odpalisz auto to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto to czasami nie podnosi się poziom płynu? Co do pompy to, że była wymieniana 8tys. km temu nie oznacza, że jest sprawna. Poza tym jeszcze może być jedna sprawa. Mnie się taka przytrafiła. Kupiłem...
Proponuje wymianę korka w zbiorniku wyrównawczym.
[qu ote="czarek73"]poprostu bylo malo plynu...[/quote]\ Teraz zapamietaj że nigdy nie dolewa się płynu do zbiorniczka gdy płyn jest gorący :!: :!: :idea: ,bo zawsze ci płyn wywali nawet jak jest go mało w zbiorniczku :idea: :idea: ,to układ zamknięty :!: :idea: , dolewanie po odpowietrzeniu układu możliwe jest tylko na zimnym silniku :!: :D
Przede wszystkim należy całkowicie otworzyć nagrzewnicę. Rozprowadzenie płynu ułatwia ugniatanie węży chłodnicy (tych grubych), przez co wyciska się powietrze z układu. Potem należy na chwilę uruchomić silnik (pompa płyny chłodniczego musi przepchać ciecz). Następnie należy systematycznie uzupełniać płyn chłodniczy aż do osiągnięcia wymaganego poziomu....
Najprawdopodobniej prze korek zbiornika płynu chłodniczego, który posiada również zawór regulujący odpowiednie ciśnienie w układzie chłodniczym.
Poluzuj korek wlewu płynu chłodniczego , zapal silnik , zdejmij korek , popatrz czy w srodku w chłodnicy pojawiaja sie pecherzyki powietrza , jezeli zwiekszysz obroty delikatnie ma pojawiac sie ich wiecej , w ten sposob stwierdzisz czy wydmuchana jest uszczelka pod głowica. Mozna popatrzec tez czy olej nie robi sie biały jak mydło , ale to gdy juz zdrowo...
Z pod wtryskiwaczy wyciek chyba paliwo,dostają się też spaliny do układu chłodzenia i ubywa płynu chłodniczego. Możliwe że ten wyciek to również płyn chłodniczy bo jak zluzuje korek od płynu chlapanie jest zdecydowanie mniejsze, no i kopci okropnie co to może oznaczać?
Witam. To jest korek zaślepiający widok na koło zamachowe które ma znak do ustawienia górnego martwego punktu podczas ustawiania rozrządu przy zmianie pasków.
Więc wyłącz silnik poczekaj aż się wszystko uspokoi , odciągnij nadmiar płynu do właściwego poziomu zakręć korek i w trasę.
Może być korek do d... Ja bym próbował dobrze odpowietrzyć układ. Miałem taki przypadek w A4 b7
Witam, samochód Renault Clio 3 1.5 DCI, 106 KM Problem polega na tym, że przedostają się spaliny do płynu chłodniczego prawdopodobnie, wzrasta ciśnienie w układzie i wyrzuca płyn chłodniczy korkiem. Dzieje się tak najbardziej kiedy w samochodzie jest ustawiona wysoka temperatura i termostat pcha płyn tylko na nagrzewnice przez co zapowietrza się i stara...
Czyli masz powoli otwierać korek płynu chłodniczego, bo tam jest ciśnienie w układzie . Koniecznie rób to na zimnym silniku !!!
Witam, mam problem z samochodem Renault Thalia 1.4 LPG, dzisiaj wieczorem podczas jazdy wskaźnik temperatury zaczął się podnosić do dosyć wysokich wartości 113°C gdzie zazwyczaj się to nie działo, zauważyłem że podczas odpalenia nawiewu na maksa wskaźnik zaczął pokazywać granicę temperatury oraz znak stop i znacznik przegrzania oraz jak zacząłem podnosić...
A jak wygląda sprawa z ogrzewaniem u Ciebie?Pytanie dość istotne biorąc pod uwagę przelewający się płyn chłodniczy.Zmieniałeś zbiorniczek wyrównawczy,czy po tym zabiegu odpowietrzałeś układ,zmieniłeś korek,czy zostawiłeś stary?Sprawdź czy węże dochodzące do nagrzewnicy mają podobną temperaturę.
na początek możesz spróbować zrobić parę razy przygazówkę z otwartym korkiem chłodnicy. Czy masz zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego?
w chłodnicy brakowało płynu za to w zbiorniczku wyrównawczym było pełno i płyn wybijało z pod korka zbiorniczka. Skąd wiesz, że w chłodnicy brakowało płynu? Podmień korek zbiorniczka wyrównawczego.
a co z płynem chłodniczym -czy ubywa i czy nie ma za dużego ciśnienia pod korkiem płynu chłodniczego
termostatu nie widać. otwiera się przy odpowiedniej temperaturze (około 85) Uwalnia on duży obieg i część płynu chłodniczego została w silniku (dlatego nie wszystko wlałeś). Zrób tak: nagrzej auto do czasu aż się włączy wentylator(zgaś auto), potem zdejmij węża, który wchodzi do zbiorniczka i włóż go do większego pojemnika, potem odpal na chwilę i pompa...
piachu1994, tak, 2 wentylatory na pełnej mocy, 8L (2002r.) Na zegarze ma być 90 stopni i koniec. Przy 110 stopniach wywala płyn chłodniczy. Korki od zbiorniczka są w każdym VAG takie same. Tym programom nie ufam, tylko VCDS. Wrzucić schemat elektryczny wentylatorów?
Witam. Niedawno kupiłem KIA Soul 2009 r. 1.6 cvvt. Zauważyłem majonez pod korkiem oleju. Czytałem, że to normalne porą jesienno - zimową. Na bagnecie nie widzę szlamu tak samo pod korkiem płynu chłodniczego czysto i w zbiorniczku wyrównawczym też nic nie ma. Płyn chłodniczy wydaje mi się, że minimalnie ubywa. Mechanik mówi, że jeśli była by to UPG...
Ta kontrolka informuje też o poziomie płynu chłodzącego. Po odkręceniu korka poziom płynu się podnosi i kontrolka gaśnie. Sprawdz poziom płynu.
Ubywa płynu chłodniczego w trakcie jazdy jednak gdy zgadze silnik i popuszczę korek poziom się wyrównuje
Zobacz czy po zgaszeniu jak chwile przestygnie czy czasem węże nie są twarde i czy nie ma dużego ciśnienia przy odkręcaniu korka. Tak czy tak trzeba test na obecność CO w układzie .
Wymienić korek zbiorniczka płynu chłodzącego
Escalade "wytrzymuje" jazdę autostradową np. Łódź - Kraków, ale z prędkościami zgodnymi z prawem. Ewentualnie nieco szybciej, to tęż się nie zagrzeje. Do Paryża też dojedzie, ale bez poganiania (grożącego mandatami) na autostradzie. Standardowo: Sprawdź chłodnice, czy nie są zatkane Wymień olej w skrzyni i sprawdź / dołóż chłodnicę tego oleju. Chłodnica...
Być może masz nieszczelny lub zepsuty korek.
Witam. Problem z opel vivaro 1.6 2018r. Autko ma przebiegu 395tys. Problemem jest to że przy dodaniu gazu w zbiorniczku sporo ubywa płynu chłodniczego. Gdy odpuszczę gaz wraca. Po przejechaniu 200km płynu w zbiorniczku juz nie ma. Ale jak odkręcę korek ucieknie cisnienie to plyn wraca. Ale nie tyle co go było. Ktoś może przerabiał ten temat? Dzięki...
No to jeszcze gorzej, znaczy że robi się ciśnienie i wypycha płyn, czyli jak by na zimnym było płynu tyle co trzeba to by wywaliło go korkiem, ale że jest za mało to tyle że napełnia zbiorniczek. Kolejny powód do wymiany UPG
Cześć samochód to Man Tgm euro 5 2010 znam już trzy Mamy z takim objawiem czyli powietrze dostaje się do układu chłodzenia jest wysoka temperatura silnika i wyrzuca płyn chłodniczy korkiem bezpieczeństwa. Podobno jakaś wada tych silników i objaw jaki ma to że jak z ziemnego wystartuję to to właśnie tak się dzieje temperatura silnika i płyn chłodniczy...
korek chłodniczy korek płyn płyn korek
bosch zmywarka hałas silnik strugarka twingo kontrolka silnik
laguna przekaźnik rozrusznika pralka miele instrukcja obsługi
Usunięcie hasła BIOS w Lenovo T450 - porady Płyta ceramiczna Amica kopie przy włączeniu - przyczyny