Test CO2 da pewność czy są przedmuchy. Tego auta nie znam, ale jak jest układ ciśnieniowy to zapowietrzenie też może dawać takie objawy.
witam skoro chłodnica i przewody odpadają to zostaje tylko nagrzewnica, a jak spuszczałeś tą wodę? Może coś jest po prostu niedokręcone.
Witam, kiedyś w seicento miałem podobny problem. Mianowicie, postawiłem go na warsztat a pan mechanik, od razu mówi, że do chłodnica, zabrał się do wymiany. Po czym problem ustał na chwile. Znowu zaczęło sie dymić. Okazało się, że padł termostat. Koszt nowego to około 50zł. Bardzo łatwo samemu wymienić. Ewentualnie w punto, miałem sytuacje, że tzw....
Była planowana Dodano po 1 I były ślady uszkodzenia na uszczelce
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
To ,,podobne" do smaru to osad z płynu chłodniczego, masz wycieki...
Jeżeli nie ma korka to zdemontuj wąż na dole chłodnicy.
Możesz użyć wskażnika temperatury płynu chłodniczego wymontowywując na szrocie licznik od CC900 z rocznika produkcji do 1995 roku. do roku 1995 kiczniki a CC900 posiadały wskażnik temoeraturowy wskazówkowy a jak już ustrzelisz to możesz również z tego CC wymontować czujnik z głowicy.
Witam. Kopci na biało ,uszczelka pod głowicą do wymiany woda dostaje się na cylindry .Masz ubytek płynu chłodniczego ?
Witam Postanowiłem sam wymienić płyn chłodniczy w Seicento. Wymieiniłem wg instrukcji z http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=2... i podpierałem się instrukcją serwiesową. Nie wiem jak to się stało ale po wymianie płynu autko nie chce odpalić na gazie. Pomyślałem "co ma piernik do wiatraka". Wymieniłem na koncentrat K2 w proporcjach 1:1 P.S. Gaz jest:)
Takie brunatne zabarwienie płynu chłodniczego może również świadczyć o tym że we wcześniejszym użytkowaniu była stosowana zamiast płynu chłodniczego normalna woda.
Mogę się zgodzić z tym, że do niektórych podzespołów dostęp jest utrudniony, wszak przy przeglądzie okresowym nie wyjmuje się rozrusznika, czy alternatora. Natomiast jest dla mnie nieakceptowalne uniemożliwienie dostępu do takich elementów jak żarówka czy bezpiecznik, te powinny być dostępne i możliwe do wymiany dla przeciętnego kierowcy Kropek MKII...
pierwsze słyszę żeby w 900tce pękł blok... a miałem kilka 900tek :) zresztą mam nawet silnik 900 ze skrzynią w super stanie 80tyś przebiegu z seja, mogę sprzedać za 800zł, chodził pięknie ale buda zgniła, przełożenie to dzień roboty samemu w stodole płynu chłodniczego tak na prawdę wcale nie trzeba wymieniać i jeśli wszystko jest ok to się żaden syf...
No a mokre z paliwa czy płynu chłodniczego idzie rozróżnić
Co do zaświecania się kontrolki płynu chłodniczego warto sprawdzić: - bezpiecznik wentylatora (taki duży przy podszybiu za akumulatorem - bodajże 20A), - wentylator - kabelkami na krótko podać mu 12V z akumulatora i zobaczyć czy ruszy. - czujnik temperatury wkręcony w chłodnicę - groszowe sprawy i można go wymienić nie spuszczając płynu z układu. Warto...
Witam Autko jak wyżej , na 1000 km trzeba dolewać płynu chłodniczego od min do max i tak już od roku, autko ma gaz , ale nigdzie nie widać wycieku, z wydechu mocno leci para, ale wydaje mi sie że zawsze tak było, autok ma 200 000 km, i głowica nie była ściągana , a po uszczelce widać ślady oleju (poci sie) , olej w silniku OK nie widać wody. I MOJE...
ja bym obejrzał chłodnicę, czy nie ma korka do wykręcenia i wkręcenia w to miejsce normalnego termowłącznika wentylatora, kupił bym taki termowłącznik i pociągnął przewód do tego stycznika który załącza orginalnie wentylator. Miałem podobny przypadek w Seicento jakimś nowszym i też nie załączał komputer wentylatora i zrobiłem oddzielną instalację z...
a mieszanie się płynu chłodniczego z olejem może być spowodowane zużyciem uszczelki w silniku??
Pewnego dnia przestało działać mi ogrzewanie. Sprawdziłem poziom płynu chłodniczego (pomiędzy minimum a maksimum), potem odpowietrzyłem za pomocą zaworów najpierw chłodnicę potem nagrzewnicę (oba przy uruchomionym silniku) nagrzewnica była trochę zapowietrzona ale po tym zabiegu poziom płynu był nadal w normie. Dodatkową informacją jest to że wcześniej...
Zawsze należy sprawdzić drożność i szczelność chłodnicy, gdy się kupuje używaną. Warto ją też obejrzeć czy nie jest skorodowana. Od razu odradzam zakup chłodnicy z auta, w którym zamiast płynu chłodniczego stosowano wodę. Chłodnica taka zazwyczaj jest mocno zakamieniona i skorodowana w środku.
Vag kkl plus przejściówka na 3 piny - specyficzne dla fiata z tamtego okresu. Ja mam vag kkl i dorobiłem sobie wiązkę tzw wolne piny i działa. A program IAW SCAN II Ty masz rok 2002 ale pewnie złącze 3-pinowe? Zobacz przy dużym złączu do sterownika silnika czy jest małe na 3 piny bo z tamtego okresu seicento np ale jeszcze SPI a już miało złącze OBD...
Witam, jest u nas w domu użytkowane Seicento i występuje dość chyba powszechny problem w tym modelu, a mianowicie maź na korku i ogólnie wilgoć w oleju (robi się nieco szary). Zapewne przez niedogrzewanie silnika gdyż pokonuje on drogę 2 km i z powrotem. Płynu chłodniczego nie ubywa. Czy jest jakiś skuteczny sposób aby temu zaradzić? Przebieg 26 tyś...
Wszystkie CC niezależnie od pojemności silnika do roku 1995 miały zabudowane wskazówkowe wskażniki temperatury płynu chłodniczego lecz Fiat szukając oszczędności zafundował nam ten pasztet.W CC898 rocznik 1998 zabudowałem w tablicy zegarów wskazówkowy wskażnik i mam w polu widzenia nie odkrywając maski silnika czy silnik pracuje elonomicznie i właśćiwą...
Płynu chłodniczego nie ubyło, na świecach ewidentnie było czuć benzynę, co prawda zapałek nie miałem ale może to i dobrze;-) A jeszcze jedno jest chyba rozszczelniony bak bo właścicielka tankuje go zawsze tylko poniżej połowy pojemności zbiornika.
Coś za coś.Producent tego przyrządu do jeżdzenia w drodze oszczędności zafundował nam brak na pulpicie wskazówkowego wskażnika temperatury płynu chłodniczego.Już samochody CC po roku 1995 zostały pozbawione tego wskazówkowego wskażnika temperatury.Aby zwiększyć komfort jazdy i nie myśleć co też tam pod tą maską się dzieje odszukaj posty dotyczące montażu...
Witam, Jestem posiadaczem fiata siecento 899 cm^3. Niedawno podczas jazdy włączył się wskaźnik temperatury płynu chłodniczego i usłyszałem bulgotanie pod maską. Gdy otworzyłem maskę, zbiornik wyrównawczy i węże z niego wychodzące były bardzo gorące, a wentylator chłodnicy nie chodził. W celu kontynuowania jazdy włączyłem gorący nawiew do środka samochodu,...
Witam. Wymieniałem UPG w Seicento, ale 1.1MPI. Na parkingu pod blokiem nie podjąłbym się takiego zabiegu. Głowicę należy oddać do planowania - na pewno nie jest prosta. Koszt niewielki, usługa wykonana w 2-3 godziny. Bez klucza dynamometrycznego nawet nie próbuj się za to zabierać - szkoda uszczelki i Twojej pracy. W 1.1MPI przydatny był kanał do odkręcenia...
Dzień dobry, cześć! Od pewnego czasu mam problem z Fiatem Seicento 1.1 Mpi rok 2003 z gazem sekwencyjnym. Opis problemu: Po przejechaniu ok. 50 km bez postojów włącza się kontrolka check engine oraz włącza się wentylator (mam podciągniętą małą diodę od stycznika który włącza i wyłącza wentylator więc nie zdaję się tylko na słuch). Dojeżdżam codziennie...
Te przewody zapewne były dobre.Należało bardziej docisnąć opaski.Jeżeli nie pomogło dokręcenie opasek należy wymienić plastykowe trójniki które zostały zamontowane podczas montażu instalacji gazowej. Jeżeli są niskiej jakości już po pierwszym montażu ich końcówki po znacznym skręceniu obejmami ulegają deformacji i stąd te przecieki.Do serwisu na podobną...
To że są trzy elektrody wcale nie znaczy że będą trzy iskry nic bardziej błędnego iskra będzie tylko jedna tu chodzi tylko o pewnośc iskry bo ma trzy możliwości wyładowania. Odnośnie twojej usterki proponował bym na zimnym silniku gdy tak kuleje odkręcic świece i sprawdzic czy przypadkiem nie ma na nich płynu chłodniczego co sugerowało by uszkodzoną...
Witam mam następujący problem z tym silnikiem otóż troche się poci nie wiem od czego to może być uszczelka , płynu chłodniczego nie dolewałem z 8 miesięcy i nic od tej pory nie ubyło dlatego staram się wykluczyć uszczelkę pod głowicą ale z drugiej strony zauważyłem że z rury wydechowej lecą kropelki wody i na korku od wlewu oleju był biały nalot. Dlatego...
Jeżeli nie chcesz kupować czujnika do kontrolki to wypnij przewód z niego(jest wkręcony w blok silnika lub w głowicę jak w przypadku 1.1) i owiń taśmą izolacyjną. Te czujniki i tak działają dopiero wtedy kiedy w 98% przypadków jest już za późno-czyli wyrzuca płyn lub upg poszła na spacer przez wydech. Co do wyrzucania płynu chłodniczego (nie wody, bo...
Dziwi mnie też niechęć do samochodów elektrycznych i rozpowszechnianie bajek o szkodliwości takich aut . Wystarczy logicznie pomyśleć : utylizacja kilkuset kilogramów akumulatorów zamkniętych w obudowie jest w miarę prosta w porównaniu z oczyszczeniem dużo większej ilości spalin uwolnionych do atmosfery , sporej ilości oleju silnikowego i płynu chłodniczego...
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
powiem tak to bardziej wygląda na nie równą prace silnika dodam jeszcze ze gdzieś ucieka płyn chlodniczy
W układzie chłodzenia powinno być odpowiednie ciśnienie żeby płyn odpowiednio szybko krążył.Możesz mieć nieszczelny korek lub zmniejszoną wydajność pompy płynu chłodniczego.
Proszę o zdjecie miksera w seiczencie 1.1. 54 km (na jedno punkcie) . chodzi mi dokładnie o sposób podłączenia wężyków z tyłu gaźnika . A dokładniej ( wąż od odmy, wąż od płynu chłodniczego , i jeszcze jeden wąż . Proszę o zdjecie [/align]
Spalanie nie, ale znikanie oleju i płynu tak :)
Nie taki czujnik.
Czy powinienem coś z tym zrobić i jeśli tak to co? Tak jak pisali wyżej sprawdzić czy wentylator gdzieś ociera, a jeżeli nie ociera to sprawdzić jego stan dlaczego hałasuje, a włączać się musi bo taka jest jego rola aby przy podwyższeniu temperatury chłodził płyn chłodniczy. Jeżdzić można, ale w pierwszej kolejności dokładna "diagnostyka" dlaczego...
nie ma szans kompresja super oleju nie ubywa a płyn chłodniczy ok
Właśnie nie parują, nie ma gazu. Powód wymiany UPG to , że samochód był trochę słabszy, ubywał płyn który był mętny.
Witam! Chciałbym samodzielnie wymienić płyn chłodniczy w moim clio nie jestem całkowicie laikiem w temacie bo już wymieniałem w seicento. Ale żeby wymienić w clio potrzebuje kilka informacji: 1. Jak spuścić stary płyn ,czy jest w chłodnicy korek spustowy? 2. Gdzie się znajduje odpowietrznik i w jaki sposób odpowietrzyć krok po kroku? Dziękuje z góry...
Przypadkiem tytułem postu nie odpowiedziałeś sobie w czym jest problem. Znalazłeś inne wycieki płynu? Jak wyglądała uszczelka?
Witam, nie mogę sobie poradzić z gotującym się płynem chłodniczym w seicento. Z 2 mieś temu paliła mi się lampka od wysokiej temperatury płynu chłodzącego. Okazało się ,że jest go mniej niż min. więc wymieniłem cały płyn. W tym tyg znów się zapaliła, po otwarciu maski syk gotującego się płynu i płyn poniżej min. Dokupiłem -dolałem i tu zaczynają sie...
Czyzby poszla uszczelka pod glowica. Olej wtedu jest z dodatkiem plynu chlodniczego lub plyn chlodniczy w ziorniczku z dodatkiem oleju. Pozdrawiam.
Mam pytanie z którego roku jest sam. a jeszcze przyczyną może być,któryś czujnik tem.powietrza lub płynu chłodniczego,najlepiej sprawdzić je na zimnym silniku sprawdzić oporność ma być taka sama albo minimalnie się różnić
Witam , Niedawno Zepsuło mi sie seicento . poszla uszczelka pod glowicą w jednym cylindrze jak wykrecilem swiece lał sie plyn chłodniczy . Wymienilem uszczelke oraz splanowałem glowicę , wymienilem gumki na zaworach i wyszlifowalem zawory . po calkowitym poskladaniu nadal kopci . Jaka moze byc tego przyczyna ? pytalem (mechanika) i powiedzial ze dym...
Na początek wymień termostat,skoro działa ogrzewanie to pompa wody jest w pożądku.Plyn chlodniczy w układzie cisnieniowyn ma temperaturę wrzenia ponad 110 stopni...woda sie do tego nie nadaje.Jezeli samochod jeździł na "kranówie"to chłodnica do czyszczenia/wymiany.
Ta uszczelka pod kapą zaworową była wymieniana jakoś w grudniu 2017 i wybrana była wersja FIAT OE oryginalna, także to by było dziwne, a co to znaczy że spod głowicy leci? w sensie uszczelka pod głowica? To też takie moze mieć skutki? myślałem że jak się olej łączy z płynem chłodniczym i CO2 jest w układzie. No nic zmienię ten oring, wyczyszczę i wtedy...
przybywa płynu chłodniczego kolor płynu chłodniczego termostat płynu chłodniczego
zafira zegar vestel 17ips72 makro excel zapis pliku
tablet lenovo klucze płasko oczkowe
Magnes drzwi lodówki Liebherr ICBN 30660-20F – lokalizacja i wymiana uszczelki oraz magnesu czujnika Acer laptop restart methods: Windows, Chromebook, power reset, forced reboot