Jakie parametry z nastawnika,jest grzybek na 109,w tej pompie nie ma co zje...ć.Ale wiele razy bywałem na interwencji w przypadkach po regeneracji że trzeba było korygować dawke.
Witam ,ma dokładnie taki sam objaw w Sprinterze 120KW silnik OM 651 ,czy kolega rozwiązał problem. Walczę z SD już 3 dzień i trafiłem na tego posta. Dziękuję za podpowiedzi. Zastanawia mnie parametr "nastawnik ciśnienia doładowania spalin" wartość zadana na "0" - "95" w odczycie bieżących i tam cały czas błąd. Pozdrawiam Robert.
Wielkie dzięki ale czyszczenie nastawnika przerabiałem na kilku autach, problem polega na tym że chce wiedzieć wszystko o elektryce nastawnika. Powodem mojego pytania mam do naprawy audi z 1992 roku na nastawnik i tam vag nie pokazuje parametrów nastawnika. LAUNCH jedynie pokazuje błąd 01268 Metering control –N-146 czyli błąd elektryczny nastawnika....
i mowisz o ponownym nastawianiu dawki, to nastawianie w jakim przypadku trzeba robic, po juz samym odpieciu nastawnika czy po czyszczeniu. Odczytujesz parametry przed zdemontowaniem nastawnika i później po czyszczeniu, przy montowaniu ustawiasz takie same.
jeśli chodzi o nastawnik to parametry czujnika temperatury paliwa (znajdującego się w nastawniku) również są wskazywane w grupie 007 i może on źle podawać ECU wysokość temp. paliwa ale jak sądzę diagnosta powinien to wychwycić.
Wróciłem właśnie z serwisu Mercedesa w Toruniu i duu...a diagnoza komp wykazała złe parametry nastawnika turbiny ( nastawnik wymieniony dwa tygodnie temu -zła diagnoza), Nastawnik wymieniał serwis i jakiś czas chodził ok 2-mc później wymieniłem przepływomierz Jedno mija się z drugim .... ??? co to może być ??? Coś zepsute ... Wydruk z diagnostyki posiadasz...
Wiązka albo same klapy rozklekotane. Brak diagnozy. Parametry i patrzeć na intake manifold runner
kiepa88 na dzień dobry sprawdź parametry nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku.
Na traku jest nastawnik ale on nie dodaje grubości piły i po ucięciu np # 32 jest dużo mniej. Skala jest podzielona na konkretną grubość + naddatek na rzas (ślad po przejściu piły).
Jak ten znajomy taki mądry to niech lutuje ja tam żadnej diody nie widzę a nie było czasem błędu związanego z temperaturą paliwa
Kiedy był podłączony komp to nie że wyskoczył nm. błędu., tylko przy włączonym silniku gościu odczytywał parametry nastawnika i stwierdził ze nie pracuje on w takich parametrach jak ma być. Z tąt też stwierdzenie że jest uszkodzony. Dzisiaj zaproponowali mi podmianę komputera aby stwierdzić czy czasem on nie szwankuje.
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
E39 525TDs, KTS stwierdził, ze nic silnikowi nie jest (a jeździ gorzej niż maluch na ręcznym) natomiast cdif/2 pokazał błąd i niewłaściwe parametry nastawnika dawki Nie twierdzę, że cdif jest znakomity, bo nie jest, ale za te pieniądze warto go mieć Jeżeli ktoś specjalizuje się w naprawach danej marki samochodów, to jedynym wyjściem jest kupienie dedykowanego...
Zapytaj w tecnostarze, wszystko zależu od softu. Oferuje dużo, nie tylko odczyt\kasowanie ale i odczyt parametrów, test nastawników, można zaprogramowac klucze... Z innych funkcji to możesz w nim uruchomić oscyloskop.
Nie znam tego silnika ale nie bardzo wyobrażam sobie dlaczego z powodu sondy silnik miałby wchodzić na wysokie obroty. Najczęściej winę za coś takiego ponosi awaria czujnika położenia przepustnicy/pedału przyspieszenia (i jest to tryb awaryjny na okoliczność braku lub niestabilnego odczytu tego parametru), nastawnik obrotów biegu jałowego (jeśli jest),...
Co do dolnego koła - myślisz, że jak zdejmę obudowę paska i zacznę kluczem ruszać koło to mogę wyczuć luz? Pewnie lepiej byłoby zdjąć pasek i bez niego zweryfikować. Rozrząd planuję wymienić dopiero w przyszłym roku. U mnie jest nastawnik rezystencyjny. Mierzyłem wczoraj nastawnik i parametry w normach.
Niech ktoś podjedzie i wyczyta błędy i parametry w trakcie rozruchu. Nastawnik powinien cichutko piszczeć jak się podnosi na zapłonie.
Pierwsze to bym zdiagnozował gdzie jest problem. Sterownik widzi złe położenie nastawnika. Albo kupiłeś bubel albo zepsułeś coś. Wejdź w parametry i zobacz co widzi. Sprawdź zasilanie układu i napięcia na nastawniku. Jak nie ,to oddać do kogo kto się zna. Tyle.
Czyściłem go, ale nie przyniosło to znacznej poprawy. Poza tym gdzieś w necie dorwałem opis dot rezystancji na poszczególnych elementach nastawnika - pomierzyłem swój stary nastawnik i jego parametry były znacznie inne. Później odepnę impulsator i sprawdzę jak będzie auto zachowywać się. Dziś nie miałem już czasu.
No to nastawnik działa, dobrze by było wrzucić komputer do auta, ruszyć w trasę, wejść w parametry rzeczywiste i podejrzeć w którym momencie spada ciśnienie doładowania. Działa to na tej zasadzie że jak dźwignia nastawnika jest na dole, wtedy turbia ma maksymalne doładowanie, można w ramach eksperymentu ściągnąć dźwignie z nastawnika i zobaczyć czy...
Okazało się, że objawy, które opisałem wcześniej po „niby” czyszczeniu nastawnika były przyczyną nie ustawienia vagiem po montażu nastawnika. Elektryk ustawił nastawnik według parametrów, które nie wiem skąd wziął. Z tego, co wiem powinien, zczytac nastawnik vagiem przed rozebraniem i po montaży ustawić te same parametry. Efekt jest taki...
Ja stawiam na klin na kole. To częsta przyczyna awarii w tych autach i pływających parametrów działa lepiej jak nastawnik ( ma większy zakres ) ;)
Diagnoza parametrów powinna rozjaśnić temat. Może nastawnik, może czujnik temperatury?
Podpinasz vaga sprawdzasz parametry.
Ten błąd 01268 - nastawnik podaje, precyzyjniej: "ustala" dawkę paliwa poza zakresem parametrów; to objaw różnego rodzaju niedomagań nastawnika: brud, przesunięcie przy przykręcaniu z powrotem po naprawie (nawet 0,1mm robi sporą różnicę na dawce) itd.
Witam. Projektuje zasilacz sterowany przez ATMEGA8 z jednoczesnym pomiarem napięcia oraz prądu. Sterowanie nastawami przez PWM, jedyny nastawnik parametrów to enkoder obrotowy. Zamieszczam schemat części analogowej zasilacza. Jakie zmiany ewentualnie wprowadzić bo wydaje mi się jakoś "goły". Ten zasilacz ma być alternatywą dla oklepanego electronics...
witam.Czy ktoś może wie jakie parametry ma mieć nastawnik bo chyba tak to sie nazywa.Umieszczony jest na rozdzielaczu paliwa i ma dwa przewody doprowadzone. Byłem u mechanika podpioł mi do VAG i wyszło że jest uszkodzony ale jakoś nie jestem pewny prosiłbym o odpowiedź. Może kttoś miał ten sam problem ze swoim paskiem.
Dziś za pomocą kolegi z forum udało się wywalić immo, wielkie dzięki. W drugim takim samym roverku sprawdziłem że to bzyczenie pompki to normalne w tych modelach. Pompa nie podaje paliwa, Zdemontowałem pokrywkę nastawnika pompy i widzę że brak sterowania(nastawnik ani nie drgnie). Na okrągłej wtyczce 7 pinowei jest: -12V- p. brązowo pomarańczowy -2xmasa...
Temat mechanicznego wtrysku dość mocno oklepany jednakże nigdzie nie znalazłem kwestii która mnie przez ostatnich 50 roboczogodzin martwi;/ Mianowicie auto już odpala idealnie na zimnym jak i na ciepłym. Trzyma idealnie równe obroty biegu jałowego. Cóż z tego skoro auto nie ma kompletnie mocy. Ewidentnie jest przelewane. Na Jałowych delikatne przy gazówki...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Konkretny kod błędu jaki? Blok 19 silnika 10 sekund po zapłonie - podać parametry.
Komputer może pamiętać parametry do sterowania poprzednią przepustnicą. Ruch nastawnika i pompki świadczy o ich działaniu. Proponuję spytać mechanika, który dokonywał wymiany czy przywracał nastawy początkowe i adaptował układy.
Podejrzewałem czujnik temperatury wewnętrznej kabiny ale wygląda na sprawny, diagnostyka układu,podgląd parametrów tylko tak go sprawdzisz. Klapa nastawnika temperatury działa? Słychać zmiane przepływu powietrza jak dmucha na max?
fabrycznie dawki ustawiane są w okolic 5 mg ... jeśli masz ustawione na 3.5 - oznacza to że ktoś już regulował dawke (pukał w nastawnik lub podciagał parametry VAG'iem) odczujesz róznicę - auto będzie miało mniejszą dynamike - dawka 3,5 jest dawką wyższą od dawki 5 mg - VAG pokazuje wartości odwrotnie
Brak diagnozy.Podepnij tester,lub pojedź do serwisu.Podaj na forum parametry i kody błędów. Witam, czasem brudny nastawnik da takie objawy a nie odda błędu:)
Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM.
A z czym się łaczyć w tej pompie z opornikiem czy uzwojeniem nastawnika?? Sprawdz kąt wtrysku i dawkę. Te parametry wyjaśnią sytuacje.
Mam pytanie techniczne. Mam układ grzejnikowo-podłogowy, całość zasilana na nastawach niskotemperaturowych. Pogodowa + Sterownik Termet Comfort z regulatorem pokojowym ustawionym na 21,5C. Mam niskie zapotrzebowanie na energię, bo kocioł włącza się dwa razy na dobę po dwie godziny, ale dopiero jak temperatura komfortu jest wyraźnie niższa od oczekiwanej....
Ciężko ci będzie pomóc jak nie masz dostępu do do komputera wiedzy o błędach ,które występują itp.Zaczynasz robić błędne koło zacznij od naprawy usterek ,które są związane z błędami pisałem ci wcześniej ,że migająca kontrolka może świadczyć między innymi o uszkodzeniu lub złych parametrach dawki paliwa ,nastawnika pompy i wiele innych ,(a może pompą...
Nastawniki Hella-Garrett to jednorazowe gówno — zębatka wykonana z grafitu, wycierająca się jak szczotki w elektronarzędziach i niewymienna. Nie może być luzu kątowego na dźwigni wychodzącej z nastawnika, inaczej cały układ napędowy (silnik), czyli 1/2 nastawnika do wymiany. Druga sprawa, że nastawnik z turbiną musi być skalibrowany na specjalnym...
jeszcze nie zrobione ale doszedłem do tego, że komp do wymiany. podłączyłem kompa od kumpla i na jego napięcie na nastawniku czyli trzeci parametr w bloku pom. 01 jest , nie mam kompa jak kupię będę musiał posprawdzać kąt, dawkę i ewentualnie jeszcze korekty nanieść,bo na tym od kumpla sprawdziłem tylko to napięcie żeby mieć pewność czy komp czy pompa....
Chodzi o nastawnik klapy wirowej w kolektorze ssącym.
Witam. Mam golfa 6 1.6 tdi CAY. Wymieniłem gruszkę turbiny gdyż stara była zgniecona (silnik oparł się o ścinę). Wymieniłem pod nr (792430-03). Na wolnych obrotach zaciąga sztangę ale wywala błąd P2563- niewiarygodny sygnał czujnika położenia turbosprężarki, sztanga opada. Odczyt VCDS NASTAWNIK TURBOSPRĘŻARKI WYSOKIE CIŚNIENIE w parametrach mam bez...
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Jeżeli na jałowym masz takie wyprzedzenie zapłonu to znak że leży regulator biegu jałowego, zresztą zobacz w parametrach czy wartość obciążenia CLV nie przekracza 40%, jeżeli jest sprawny zawór to wynosi przeważnie 24%. Sterownik nie mogąc wyregulować biegu jałowego owym nastawnikiem wyprzedził zapłon. Moze to też byc tym, że zle pracuje czujnik ciśnienia...
Witam, zauważyłem wyciek z pompy w swoim aucie. Cieknie spod nastawnika. Przymierzam się do samodzielnego uszczelnienia, zakupiłem już komplet orginalnych uszczelek. Wiem, że bardzo ważne jest ponowne precyzyjne ustawienie nastawnika na pompie. Zamierzam sobie dokładnie zaznaczyć jego pozycję przed demontarzem, ale chciałbym tez dokładnie odczytać parametry...
Zobacz parametry vag. Sprawdz czy jest paliwo, połączenia elektryczne po cztyszczeniu często trafiajają auta z rozlutowanymi pinami.
Witam robiłeś coś z nastawnikiem na pompie bo wygląda że potrzebuje czyszczenia. Miałem kiedyś takie auto i przy takim przebiegu trudno jest tam zgrać wszystko żeby parametry były idealne
Autopilot tu nie ma nic do tego. Jak na tamte warunki to i tak nieźle wcelowali jeżeli idzie o kierunek (już po trafieniu w drzewo mieli odchyłkę szczątków rzędu 130m od osi, a tam rozdzielczość współrzędnych w karcie podejścia wynosi 185m) W pionie to pilot decydował o kącie schodzenia (nastawnikiem na panelu autopilota), sam autopilot tylko utrzymuje...
Termet Comfort - oficjalnie jest t sterownik ON/OFF, ALE! mając nastawnik pokojowy, w aplikacji możemy ustawić parametr "wpływ temperatury w strefie". Wówczas działanie jest takie, że temperatura wody wynika z pięcio punktowej krzywej grzewczej. Dajmy na to, ustawiamy, że dla temp zew = 15C , temp wody ma wynosić 35C. Jeśli w pokoju mamy ustawione 22C,...
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
który do rozruchu potrzebuje nastawnika. A jako krótko zwarty to nie może pracować ?
Mfa dostaje info z ecu o spalaniu. Podepnij vaga i tam masz parametry spalania. Ecu kalkuluje tak myślę że na podstawie czujnika wzniosu iglicy 3 wtryskiwacza i wychylenia nastawnika. Więc raczej ciężko bedzie coś wykombinować.
Kolego masz 1019 postów i jeszcze nie wiesz że należałoby podać przede wszystkim błędy , popatrzeć w parametry czy widzi bieg jałowy , bez tego dyskusja bezcelowa.
Kiedyś obiecałem wrażenia z obsługi i uzytkowania Carman scana II Zacznijmy od Japonii, czyli do tego, do czego zostal praktycznie stworzny. Oto lista modeli: http://obrazki.elektroda.net/19_12296329... i możecie mi wierzyć, że wymiata wszystko co dana bryka ma na pokładie i wisi na diagnozie. O czyms takim jak synchroznizacja immo czy kodowanie...
Jeśli diesel to czyszczenie nastawnika pompy nie pomoże bo to common-rail, tak czy siak czy diesel czy benzyna bez odczytania parametrów bieżących nic nie wymyślimy. pozdr
z pewnością restart komputera nie rozwiąże Twoich problemów to nie PC z systemem XP Dodano po 6 musisz pomierzyc parametry sondy lambda,sprawdzić zestyk biegu jałowego oraz nastawnik przepustnicy.A dokładnie to nie wiem o jakie uno 1,4 chodzi było ich 7 wersji
Może odgrzewam temat ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi czym diagnozować Audi z silnikiem TDI pierwsze wypusty 1993. Można łatwo je poznać maja klapowy przepływomierz. Mam VAGa starego VAGa KKL Euroscan. VAG zero komunikacji Euroscan widzi go tylko jako benzynę i nic nie wykrywa. CDIF/2 wykrywa widzi błąd nastawnika ale nie pokazuje żadnych...
Hm dziwne. Zgodzę się że po odpięciu czujnika zapali łatwiej bo przyjmie -40 stopni, ale to że kopci na biało to już niepoprawna zmiana parametrów dynamicznej zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku. Czujnik masz w nastawniku. Odkręć nastawnik pompy wtryskowej (górna pokrywka) Tam będą 3 śruby TORX i jedna specjalna to musisz 7 przeszlifować. Odkręcasz. Zdejmujesz....
Ja miałem vento i paliło w mierście nawet do 6 litrów a w zimie do 7 litrów a kręciłem na lewo i na prawo i było corasz gorzej wróciłem do fabrycznych parametrów i był gitara
aaanteka... Nie p... to element wykonawczy, nie dorabiaj teorii z ... Może być problem z parametrami serwomechanizmu gdyby nie działał, ale działa, o ile autor się nie pomylił, czyli brak uszkodzeń mechanicznych, to nastawnik działa, problem istnieje w stabilizacji, czyli dane wejściowe do kontroli.
A jakieś parametry przy tym telepaniu sprawdzane? Sygnał prędkości podglądałeś oscyloskopem?
teraz parametrów nie powiem, bo nie pamiętam, a nastawnik z innej omegi sprawnej podkładałem i bez zmian Dodano po 2 [quote="bartek_j"]Co ty powiesz że przepływka nie ma nic do gazu ? W I i II gen nie ma, ale tam sekwencja, czyli IV gen jest.. ;) Doucz się co steruje dawką gazu w IV gen... przecież pisałem że się z tym nie zgadzam czytaj dokładnie kto...
Kolego wygląda to na przytarty nastawnik , jak by miał olej przez turbo iść to nie ten kolor dymu. Zrób jakąś diagnostykę - parametry rzeczywiste bo jak kolega rynio_di napisał z dymu ci nikt nie wywróży .
Auto jak w temacie ciężko dopala strasznie dymi na biało-niebiesko (dym bardzo gryzący aż łzawią oczy). Po porannym uruchomieniu lepiej od niego uciekać tak dymi, przez chwile kuleje później zaczyna równo chodzić ale dalej dymi. Ustawiony rozrząd, świece grzeją w kompie jedynie błąd 0550. Jest problem z diagnostyką jest tam stary typ nastawnika na potencjometrach....
Powiem szczerze, że też się nad tym zastanawiałem. Nawet pojechałem do 2 mechaników żeby mi sprawdzili turbine, obydwaj potwierdzili, że turbina jest ok... Także sam już nie wiem. Ostatnio 1 elektryk stwierdził, że nastawnik się zawiesza. Wymieniłem nastawnik z jeżdzącego auta o małym przebiegu i dalej to samo. Na komputerze jest możliwość sprawdzenia...
Zastanawiam się czemu tak bardzo zachwalasz wyświetlacze LED, czym by to się różniło od nastawników kodowych. Różni się możliwościami rozwoju - dodatkowe programowe parametry driverów LED: - korekcja balansu bieli - wybór reakcji drivera na zanik sygnału DMX: --- trzymanie ostatnich odebranych wartości --- wygaszenie LEDów --- załączenie wbudowanego...
Powinien czytać bez problemu. Miałem kiedyś A4 tdi tam to był tuning , czytało tylko obroty dawki i nastawnika nie czytało. W kompie był wstawiony chip na podstawce do zestawu jakieś kable polutowane w koło i opornik od pompy do kompa.
Rób diagnozę, wgląd w parametry, grupa 001 podglądaj dawkę paliwa i napięcie czujnika RSW. Osobiście stawiam na problem z nastawnikiem dawki paliwa, ewentualnie pęknięcie jednej z dwóch sprężyn w sekcji tłoczenia pompy wtryskowej.
Pacjent: Porsche Panamera 4S 4.8i V8 32V DFI (970) Rok: 2008 Problem: Skrzynia jest w trybie awaryjnym. Błędy które zapisuje w sterowniku to. p1733 - Czyjnik przemieszczenia nastawnika biegów 1 i 3 p1734 Czujnik przemieszczenia biegów R i 2 Sterownik w parametrach nie reaguje na zmiany dźwigni zamiany biegów lub "łopatek" przy kierownicy. Wartości przestawienia...
Tu jest potrzebna prawdziwa diagnostyka ,z analizą parametrów i będzie wszystko jasne.Po co ruszac pompą jak jest nie wiadomo jaki jest kąt i tak dalej?? Jaki sterownik na pompie -co to ma byc ??-chyba nastawnik
Witam i dziękuje za odpowiedź. Kod silnika to BLS a czy ktoś sprawdzał parametry tego nie wiem może nawet nie, zobaczyli ze nie ma błendów i tyle. Rozrząd był robiony i po zmianie zrobiłem 10 tys mil i dopiero się to zaczęło. A nastawnik to sprawdzę.
Bez konkretnych parametrów to tylko sugestie. Podłącz wakuometr do podcisnien i zobacz czy wszędzie są takie same wartości, zobacz czy nastawnik w pompie nie przycina się w tym zakresie obrotów. Dwa lata na turbo po regeneracji to nieraz dużo. Mogło tam się wydarzyć wszystko
Witam wszystkich potrzebuje pomocy z podłączeniem przełącznika prawo lewo. Parametry!!! Jakie ma być napięcie, jaki prąd przełączalny do czego to ma być, ... Hasła to są dobre na wiecach, tu niezbędne są konkrety. Im więcej faktów podasz, tym łatwiej będzie odpowiadać.
Rozumiem, że cały system wtryskowy z wtryskiwaczami, pompą wysokiego ciśnienia (pwc), czujnikami, nastawnikami, turbosprężarką, itp. zostały przełożone na nowy słupek? Jeżeli zatem usterka "przeniosła się" identycznie z poprzedniej jednostki napędowej, oznacza, iż mechanicy przetransportowali wszystkie swoje błędy i wypaczenia na nowy silnik. Mało tego,...
Witam wszystkich. Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem i pokrywy nastawnika pompy paliwa TDI nie mogę normalnie zgasić silnika muszę go zdusić na hamulcu i biegu. Trafiłem na tą gorszą opcję bo mógł mi nie odpalić. I teraz co robić mam tylko podgląd na napięcie na nastawniku na postoju jest takie samo jak przed wymianą. Innych parametrów nie podejrzę...
Mam pytanie odnośnie tego wsadu, bo wydaje mi się że dawkę paliwa i ciśnienie doładowania zrobiłem dobrze. Robiłem logi przed i po i te dwie wartości uzyskałem. natomiast jeśli chodzi o nastawnik i kąt wtrysku to robiłem to na pałe, jak zauważyłeś, powiedz mi czy należy też ruszać N75 i zawór EGR?? czy tylko te parametry które ruszyłem, tylko w innych...
Witajcie. Mam problem, koniecznie musiałem uszczelnić nastawnik pompy wtryskowej w DTI, w TDI jest to dla mnie banalnie proste, bo mam wgląd do napięć nastawnika, natomiast w DTI nigdzie nie widzę parametru pompy. Zaznaczyłem sobie pozycje nastawnika, ale podejrzewałem że po złożeniu będzie problem. Jest problem z rozruchem po dłuższym postoju, wiem,...
To się zgadza, że zabytek :-) Tak było mierzone zasilanie i napięcie było rzędu 0.9V-1V przy najwyższym biegu. Były również mostkowane wszystkie wejścia/pierścienie wirnika dzięki czemu silnik chodził z pełną mocą a mimo to się grzał. Parametry rezystancji uzwojeń stojanów i wirników po profesjonalnym przewinięciu są identyczne dla obydwu silników....
Witam. Ongiś takie sterowniki wykonywałem w oparciu o liczniki CMOS zliczające w dół z wejściem równoległym gdzie wpisywana była ilość potrzebnych impulsów. Rytm dozowania ustalał multiwibrator gdzie można było ustawiać czas cyklu jak i czas przerwy między nimi. Wszystkie te parametry (ilość cykli, czas cyklu, czas między cyklami) ustawiało się przy...
Ale dlaczego mam ruszać nastawnik??? Zastanawia mnie to, bo moja dawka paliwa jest okej i kąt też jest okej, bo ma 51. Chyba że nastawnik zmienia coś innego w tym przypadku. Ja regulowałem kąt na pompie, luzując koło i obracając kołem kluczem 22, tak by ustawić wartość 51, po czym sprawdziłem sobie jeszcze dawkę paliwa. Wszystko robiłem na rozgrzanym...
Tam jest nastawnik czyli silnik elektryczny z potencjometrem , podobne rozwiązanie spotykałem w VW . Nie sprawdzałem napiec , nie próbowałem wypinania immo , dziwne bo dlaczego immo ma blokować diagnostykę ? Jak odczytać parametry nie mówiąc o adaptacji przepustnicy ?
A nie bylo wersji tego silnika z wtryskiem?Robilem cos takiego w suzuce samurai1,6na gazniku.Zapodalem mu wtrysk od vitary1,6.mialem tylko cala inst.elek.z vitary i wyprulem potrzebne obwody dodajac do samuraja.Tydzien czasu bez pospiechu i smiga diabelek az milo(doszedl komp.tps,cts,iat,map,wtrysk,nastawnik jalowego i2przekazniki,hall juz byl)
Istnieje możliwość podciekania gazu z pod "grzybka" ,i wtedy objawq jest taki ,że ma ciężko odpalić.A z tą emulacją sondy to trzeba sprawdzić podłączając do kompa i w menu -parametry-emulacja sondy.A w golfinie 1 punktowym to za wolne odpowiada nastawnik wolnych obrotów , tam żadnej przepustnicy nie kalibruje się. Dodano po 1 ostatnio trafł się mi taki...
*Mialem ten sam problem!Wyczyściłem nastawnik, oczywiście rozbierając go całego (środek był zabrudzony-cewka,wylot czynnika), nalezy zachować ostrożność i czystość.Ponownie go zamontowałem, ustawiłem parametry na compie i samochód ma całkiem inną reakcję na pedał gazu i w trakcie przyśpieszania nie szarpie.Cel został osiągnięty.Acha posprawdzaj jeszcze...
Kolego co to było w twojej skrzyni? Bo mi już zaczynają ręce opadać. W moim Stilo Salespeed jest podobnie: Wszystkie główne parametry są OK. Ciśnienie oleju (40-50bar), czujnik stopu, widzi położenia dźwigni zmiany biegów. W czasie testów załącza biegi parzyste i nieparzyste oraz działa nastawnik sprzęgła. Nawet pomyślnie przechodzi kalibrację skrzyni....
Witam, Poszukuję instrukcji serwisowej do w/w pieca lub instrukcji ustawienia parametrów. Instalator który zakładał mi piec zgłupiał po uruchomieniu bo piec nie zadziałał więc zaczął kręcić gałkami, aż w pewnym momencie wszedł w ustawianie parametrów (diody zaczęły różnie mrugać w miarę obrotu gałką) to wystraszył się jeszcze bardziej i wyjął wtyczkę...
Ten silnik ma na zimnym 1400obr. Domyślam się że silnik jest zagazowany i być może rozjechały się mapy. Innym problemem może być czujnik położenia przepustnicy ale jedyne co możesz zrobić to sprawdzić i wyczyścić złączkę do niego. Nie odkręcaj go bo jest ustawiany z przepustnicą. Następnie czujnik jałowego biegu - jest zintegrowany w jednej obudowie...
Witam wszystkich którzy przyczynili się do mojego sukcesu :D . Jestem właśnie po wymianie uszczelki nastawnika. Auto odpaliło od pierwszego razu ale na wolnych obrotach praca silnika było troszkę nierówna. Poluzowaliśmy troszkę wszystkie cztery śruby mocujące nastawnik i zmniejszyliśmy dawkę paliwa przesuwając delikatnie nastawnik w stronę rozrządu(przy...
Nie myślałem o uszkodzeniu GMP. Raczej o czymś innym . Jeśli samochód zapala na zaciąg to po co szukać dziury w nastawniku i zastanawiać się czy ma się ustawiać czy nie ( zakładając że podczas rozruchu na zaciąg obroty wału nie przekraczają standardowych ~200 obr/min). Zastanawiał bym się bardziej co się dzieje z informacjami jakie otrzymuje ECU podczas...
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Witam mam problem z pompą - cieknie z pod nastawnika - usterka prosta do zrobienia tylko jak to g... odczytać próbowałem VAG, Lunchem i nic zero komunikacji z tą pompą - nie będę robil na pałę nie znając parametrów może ktoś z kolegów mial podobny problem - proszę o informacje
Raczej potencjometr drutowy, nie autotrafo... V. Nastawniki potencjometryczne przestali dawać w 1994 i to w 90KM 1Z panie Krzyśku. Tam jest nastawnik indukcyjny, i taki sam czujnik położenia. Dodano po 17 Błędy ?Parametry ?.Żle złożony rozrząd dawałby błędy braku synchronizacji. Opis może sugerować immo, ale to musiałby być zbieg okoliczności.
Dziękuje za link. Mój nastawnik nie reaguje, gdy podam mu 12V na styki 1 i 6, wcisnąłem tez ten stycznik który naciska element przy lince gazu ale żadnej reakcji nie było. Zamówilem nowy zamiennik bo śpieszy mi się z naprawą.Jak będe miał sprawne auto to na spokojnie poszukam uzywanego oryginału. Sprzedawca sam powiedział że te zamienniki padają. Porozkręcałem...
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Jeśli dobrze pamiętam to będzie silnik X20XEV. Może blokować się regulator biegu jałowego (one tak mają :) ) nie zawsze czyszczenie pomoże, zmierz napięcie na potencjometrze przepustnicy powinno wynosić na wolnych obrotach około 0,5 V, sprawdź czy linka od gazu nie jest napięta, dobrze by było sprawdzić szczelność w układzie ssącym, a najlepiej jest...
Witam Dane które podałem, spisałem z książki serwisowej gdzie również podany jest VIN który zgadza się z wybitym w aucie. Może pokrótce opiszę objawy kiedy pojawia się w/w wspomniany błąd. Kiedy silnik rano jest zimny samochód odpala, silnik pracuje właściwie (wchodzi na obroty, ma moc ). Kiedy silnik osiągnie temp. czy to w trasie czy podczas jazdy...
Witam! Problem pojawił się po czyszczeniu nastawnika. Ale za nim o tym to może napiszę dlaczego w ogóle go czyściłem. Generalnie auto przebieg 260 tyś (raczej realny) jeździło niby normalnie odpalało bez problemów ale... Jak jechało się zwłaszcza na zimnym silniku to było czuć lekkie szarpanie tak jak by momentami przestawał jechać, po dociśnięciu gazu...
Witam Pompa była też u na uszczelnieniu przy nastawniku podobno pompiarz wymieniał koniec trzpienia .Kąt ustawiony na narazie na zegar dziś podepnę vaga i posprawdzam parametry Dodano po 16 Po podpięciu vaga w bs 000 pozycja 2 skacze od 0 do 10 pozycja 4 waha się koło 10 na razie pojawił się problem z gwintem rolki napinacza Dodano po 2 Aha silnik faluje...
Przyszedł dzisiaj nowy zawór i po sprawdzeniu poza turbiną maja takie same parametry .na podciśnieniu 0.74v bez podciśnienia 3.6 czyli zawór dobry,zamontowałem stary zawór według schematów ale musiałem użyć cienkiej nakrętki do blokady cięgła ponieważ ta oryginalna okazała się za szeroka i nie mogłem ustawić 0.7v,wychodzi chyba na to że coś się przestawiło...
potencjometr nastawnika naprawa nastawnika odczyt nastawnika
technics wentylator naprawa programatora samsung technik elektryk
nasłuch krótkofalarski czujnik przepływu viessmann
Błąd pliku DUI70.dll w systemie Windows: przyczyny i rozwiązania Pojedyncze mruganie czerwonej diody w Kukirin G2 Max - przyczyny