Czy mogę na takie koło alternatora założyć pasek? Możesz . Pozdrawiam.
tak wogle to pasek jest zle załorzony :) alternator musi być opasany
Czyli,od strony skrzyni biegów,gdzies w okolicy czujnika biegu wstecznego? Czyli koło pasowe wału to jest koło, które napędza pasek osprzętu.(alternator, pompa wspomagania itd)
Pasek nie może piszczeć. Napinacz lub zły montaż paska. Alternator Mitsubishi?
Proszę sam sobie sprawdz
2.0 HDi. To klekotanie jest koło alternatora Zdejmij pasek osprzętu i sprawdź sprzęgiełko jednokierunkowe w kółku alternatora i rolki wszystkie przy okazji.
Rolkę napinacza sprawdź i alternator bo pompa zazwyczaj daje znać o sobie podczas skrętu albo napinacz nie napina i pasek ślizga płyn w normie?
Jeżeli pasek jest mokry od oleju to szybko się wykończy i narobi bałaganu. Na początek usuń tą usterkę .Poza tym sprawdź czy łożyska w alternatorze dobre.
Na moje oko alternator klęka. Jeśli pasek nie pomorze to trzeba rozebrać alternator, jeśli go nie sprawdzisz a się spali koszty wzrosną. Pozdrawiam
Rok 2001 Chyba będzie najlepiej jak zaprowadzi do mechanika quote] Tak podejrzewałem że z początku produkcji,tam szyściły się bsi przy słabym aku i od sprawdzenia jego należy zacząć. Szukaj raczej dobrego elektronika samochodowego w okolicy. Pozdr.
W 405 byl alternator 9-diodowy z regulatorem na szczotkotrzymaczu. Wystarczy polaczyc +BAT bezposrednio z + aku i + po stacyjce do jedynej zlaczki na regulatorze za posrednictwem kontrolki 5W. Nic wiecej nie trzeba. Zamontowałem alternator od Peugeot 405 GLD w traktorku. Założyłem pasek i po odpaleniu traktorka nie ładuje. Powtorze pytanie - jak go...
zapomnij ze podejdziesz z elm do tego auta i cos zrobisz... ogarnij kogos z diagboxem, ten samochod nawet z zerwanym paskiem osprzetu nie bedzie chodzil, bledow wysypie choinke a ktos to musi zinterpretowac. musisz zczytac ECU, BSI, i dwa moduly napedu hybrydowego Sprawdz tez czy pasek osprzetu jest caly, raz mialem taka akcje ze pekl idealnie naa alternatorze...
Jechałem samochodem ze 30km/h i rozsypalo sie kółko od alternatorai zerwał sie pasek od alternatora przebil osłone od rozrządu i przerwał pasek rozrządu.
Ślizganie paska który napędza alternator??
Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeot boxer 3.0 HDI - nie ładuje mi alternator pomimo że jest sprawny (został wymieniony). W porządku jest też pasek i napinacz. Najprawdopodobniej mam gdzieś uszkodzony przewód wzbudzenia - chciałbym na schemacie sprawdzić gdzie ma złącza i jak biegnie.
Hmm. W takim razie robiłem już samochody z dwoma napinaczami i nie zauważyłem tam jakiejś wielkiej filozofii wymiany paska. na co zwrócić uwagę następnym razem? Edit: czekaj, chcesz powiedzieć że silnik elektryczny - alternator - uruchamia silnik przez pasek klinowy? I to ma się nie rwać? Kto to wymyślił.
Peugeot 307 2.0 hd i 90km nie odpala po wymianie paska od alternatora Cały Temat - wszystkie posty.
To ja wiem ze tryb sie wyłacz po zapaleniu fury.ale jak sie zerwał pasek to może właczył sie jakis blad w kompie ktory trzeba zresetować.
alarm znikł po wymianie napinacza paska wieloklinowego i koła paska wieloklinowego na alternatorze>:)
Nie wiem jak Peugeot ale w wielu przypadkach sterownik silnika bierze informację o obciążeniu silnika z alternatora. Tylko nie wymieniaj alternatora na pał..... Najlepiej by bylo zrobić test drogowy i patrzec w parametry na kompie: obroty, dawka paliwa, kwz, otwarcie przepustnicy, obciążenie silnika. Możesz też w sumie zdjąć pasek pk i przegazować...
rozwalone (zacięte) kółko od alternatora jak zdejmiesz pasek i zablokujesz jakoś wirnik alternatora to kółko od niego musi się w jedną stronę móc obrócić
W moim aucie start stop został wyłączony tak że nawet nie zapala się kontrolka od niego ani nic więc alternator odwracalny pełni tylko rolę zwykłego alternatora. Mam nawet zastosowane tam sprzegielko bo miałem problem z piskami paska i wymieniałem wszystko.
Mamy naprawić. Z tego co piszesz to sam tego nie ogarniesz. No chyba że na chybił trafił, zaczniesz losowo wymieniać elementy. Regulator, alternator, przewody, punkty mocowań i styku, pasek.
Trzeba zdjąć pasek napędu osprzętu, sprawdzić ręką wszystkie rolki, pompę i alternator oraz odpalić bez niego silnik
Problemem było zacięcie sprzegiełko alternatora. Pasek wpadał w drgania powodując wibracje. Zostało założone nowe sprzegielko i pasek. Drgania ustały.
Sprawdziłem pasek i jest ok. Obejrzę jeszcze połączenia przy alternatorze. Myślałem jeszcze o szczotkach bo nie były jeszcze wymieniane.
6PK1437 Pasek idzie kolejno z walu korbowego na napinacz, pompe wspomagania, rolke kierunkowa duza, alternator, rolke mala i na wal. Napinacz przykrecony jest centralna sruba BTR (klucz trzpieniowy 8 mm).
Qrna klient cos wspominał o wymianie baterii ale podobno wcześniej auto juz nie paliło. Kluczyka nie sprawdzalem na tyle czy ma pestkę. Poprostu pomysałem że sie rozprogramował. Pękł mu pasek alternatora w Holandii i niby od tego czasu auto nie pali i przyciagneli je do Polski.
Silnik do ostatnich swoich dni pracował bardzo dobrze, jednakże auto zrzuciło pasek alternatora i chłop w garażu założył drugi. Silnik popracował 10 sekund. Problem rozwiązany.
Nie jest na widoku przecież, chyba pod osłoną. Są paski ale to od pompy wody raczej, albo alternator. A jeśli to są te paski na widoku to mechanik mnie oszukuje bo one nie były zerwane.
Przecież napisałem KOŁO PASOWE. To, które napędza pasek osprzętu. Jest zbudowane z dwóch pierścieni metalowych połączonych warstwą gumy. Koło zamachowe masz po drugiej stronie silnika.
Co sprawdziłeś tym diagunem ?
ja tam z diesli najbardziej chwalę sobie XUD9/Dw8 czyli 1.9D Citroen/Peugeot - jest na zwykłej pompie na linkę, zero elektroniki, jeśli tylko wymienisz pasek rozrządu co 60tyś i olej co 10tyś to ten silnik będzie wieczny - występuje w mnustwie aut, ja miałem z tym silnikiem c15, Xantię, a teraz Peżota Boxera. Występuje też z turbiną, którą celowo omijam,...
Witam. Ja mam podobny problem zerwał mi sie pasek od alternatora w 307.naprawiłem ale zapala mi się komunikat economy mode active i nie moge odpalic samochodu.Czy ten komunikat ma cos wspólnego z rym że nie moge odpalic samochodu??Jeżeli nie to co moglo sie stać ze nie moge go uruchomić??
... Naciąg paska wyregulowano zgodnie z instrukcją. Pozdrawiam Krzysiek. To znaczy jak? Jesli drga, to naciag jest niewlasciwy, napinacz dynamiczny uszkodzony lub zablokowane wolne kolo alternatora (jesli jest).
Witam. Mam problem z peugeot 508 hybryda 2013r, HDI. Samochód podczas jazdy po paru kilometrach zgasł. Błędy w sterowniku hybrydy były od paska alternatora, samego alternatora i silnika/napędu hybrydowego Diagboxem zresetowałem wymianę paska i alternatora, auto odpaliło, ładowanie jest, ale zostaje na desce usterka silnika, po minucie ładowanie idzie...
Pasuje poluzować pasek zdjąć potem przygotować miejsce korytarz trasę na alternator wyjęcie i włożenie. Zbędne elementy zdemontować. Rury filtry powietrza silnika paliwa jeśli od góry chcesz wyjąć. Chyba że masz kanał to albo wachacze będą przeszkadzać albo coś tam jeszcze. Ogólnie mechanika samochodowa to nie jest łatwe zadanie bez odpowiedniego sprzętu...
Bzdura jak diabli z tym paskiem, zresztą ślizgający pasek to przy okazji taki skowyt jaki wydaje gwałcona dziwka gdzieś ma Marsie. Nie ma szczotek i przy okazji pierścieni ślizgowych, co normalne w alternatorach Valeo.
Witam. Zakupiłem niedawno Peugeota 206 z silnikiem 1.4 75 km. Z 1999r. Pojawił się problem z masą tak mi się wydaje, że z masą a mianowicie. Po przekręceniu stacyjki powinna się świecić kontrolka ładowania lecz się nie świeci. Po odpaleniu samochodu alternator nie ładuje od razu, bo zwiększeniu obrotów zaczyna ładować i od razu na przykład zaczyna świecić...
Alternatora nie wymieniałem, właściwie nie widzę żadnych nieprawidłowości w jego pracy, akumulator jest nowy, auto dotarło z kompletnie padniętym akumulatorem, po półrocznym postoju. Przy ustawieniu na "mróz" (cokolwiek to oznacza...) ładowanie na poziomie 14,1v więc najbliżej tradycyjnych alternatorów i tak już zostawiam, myślę że będzie ok. Do filtra...
Witam Peugeot 405 1.9 sri po rozgrzaniu silnika coś piszczy. Po osłuchaniu rurką piszczy coś w okolicy pierwszego cylindra pod łapą zawieszenia silnika mniej więcej na styku głowicy z blokiem od strony rozrzadu. Jest to bardzo wysoki i dość głośny dźwięk, pojawia się mniej więcej po trzecim załączeniu się wiatraków w chłodnicy. Ściągałem pasek alternatora...
no wlasnie nic sie nie pali :) a co z tym ładowaniem bo jak przekrece kluczyk to zapala sie ako pozniej po zapaleniu silnika gasnie morlanie ale czemu nie pokazuje braku ładowania jak sciagne pasek od alternatora :| po za tym nauczyc chciałbym sie bardzo ale to nie komputer tu format spacja C: nie pomoze :D
kris ale te 5 mm, może troszkę więcej, bo na oko. nie ma możliwości naciągnąć na blokadę. Nawet złożyłem górę przy zablokowanych wałkach i dół bez blokady, próbowałem naciągnąć na blokadę bo akurat obrót trzeba zrobić w prawo, to za pomocą przedłużki przy bardzo dużej sile nie idzie tego naciągnąć Dlatego tak jak napisałem, pasek jest nieco krótszy...
Witam, mam problem z autem Peugeot 3008 HDi Hybrid4 z 2014 roku. Jakieś półtora tygodnia temu zerwało albo coś zeżarło pasek PK. Wywaliło checka na desce o awarii silnika. Pasek został wymieniony, po parokrotnym przekręceniu stacyjki check zgasł sam z siebie i auto wróciło do ruchu. Po 6 dniach, po powrocie z miasta i godzinnym postoju pod domem, auta...
Dokładnie chodzi o tą rolkę u góry. Nad napinaczem. Nad osią wału z alternatorem. Bliżej koła pompy wspomagania. Tylko z tego co widzę to chyba też jest napinacz. Proszę o potwierdzenie.
Zaraz po zakupie oddalem do mechanika , bylo pare napraw typu wymiana chlodnicy, uszczelka dekla, pasek alternatora, olej filtry klocki... silnik jest suchy... druga rzecz jaka zabserwowałem to zamulenie przy ruszaniu.. ciezko tak nagle szybko ruszyc, dopiero po chwili sie zaczyna zbierac... czy proba olejowa cos tu moze wyjasnic ?
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Silnik 1,4 KFX. 98r. Najbardziej pasuje mi 1 obrazek. OK, czyli dwa paski. Najpierw luzujesz alternator, ściągasz pasek, potem luzujesz napinacz i zdejmujesz ten od wspomagania. Poprawne napięcie tego w "warunkach domowych" może być problematyczne, bo jest do tego specjalny przyrząd. Wartość naprężenia paska: 102 jednostek seem. Napinanie za pomocą...
Witam Ponieważ nie znalazłem odpwiedzi w moim problemie może ktoś pomoże. Problem ( a może tak ma być ) jest z drgającymi napinaczami paska PK. Wymieniłem pasek , wymieniłem rolkę napinającą górną , a następnie dolną. Obecnie obie rolki drgają ( dodam film na YT ). Wiem że problemy bywają ze sprzęgłem alternatora ale mój ma alternator do start-stopu...
A to tylko opel ma pompę wody na paskach osprzętu? Innych samochodów niet? Bez jaj. Jeszcze napisz że alternator też buja pasek rozrządu... Dodano po 17 Sory, z peugeotami mam mało do czynienia, ale napęd pompy przez rozrząd to dla mnie bzdura i idiotyzm. France jednak mają dzikie pomysły. Bujałem się cytrynami, fordami i toyotami. W oplu przy wymianie...
Przyczyną piszczenia na 90% jest nie naciągnięty pasek. Ponieważ kiedy alternator zaczyna wytwarzać napięcie, to większość elektroniki w samochodzie jest zasilane właśnie z niego. Powodem tych przygasających żarówek może być to, że pasek raz mocniej pokręci tym alternatorem, a raz słabiej, co powoduje skoki napięcia. Po rozgrzaniu się silnika/paska...
Witam wszystkich, ostatnio wybrałem się samochodem do miasta, wyjechałem za bramę lecz samochód zaczął tarpać a następnie zgasł. Okazało się, że rozwarstwił się pasek napędu alternatora i co potem się okazało kręcił się w koło pasowe i uszkodził czujnik położenia wału. Czujnik wraz z pasek został wymieniony lecz auto kręci a nie chce odpalić, możecie...
Piszemy na podstawie posiadanych przez nas wiadomości, że alternatory posiadają konstrukcyjne zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem prądu co negują inni forumowicze Włos się na głowie jeży..... Alternatory nie mają żadnego ograniczenia prądu, przewidzianego konstrukcyjnie i ja bardzo proszę, o nie wypisywanie idiotyzmów, bo zrobi się naprawdę nieprzyjemnie....
Jeśli chodzi o piszczenie przyjrzałbym się osprzętowi alternatora, pasek, napinacz itd być może to przyczyna piszczenia. A silnik chodzi normalnie. Ew. Można przyjrzeć się wtryskiwaczom, być może któryś z nich nie podaję odpowiednio paliwa i stąd trochę "nierówna" praca, która stabilizuję się gdy zaczyna łapać temp.
Pasek alternatora podciągnąć ewentualnie wymienić , sprawdzić czujnik temperatury silnika , nie napisałeś czy autko posiada instalację gazową ale bardzo dużo wskazuję na niskie ciśnienie paliwa czyli troszkę zużytą pompę paliwową , może być jeszcze kilka innych rzeczy .
Wczoraj pękł pasek alternatora, dzisiaj dojechałem do mechanika zmienili pasek ale auto nie odpala. Nie działa centralny zamek i pokazuje tryb economy mode. Proszę o pilną pomoc bo mam aż 40 kilometrów do elektryka który też nie wiadomo czy to ogarnie . Auto zamykam tylko kluczykiem bo wkładka nie działa więc cały czas jest otwarte
napiecia pojawia sie jakis dzwiek w okolicy alternatora. Mistrzu, dźwięk masz dlatego, że zaczyna grać uzwojenie na stojanie. Standard, jak altek zaczyna działać wdług zasady "ile mam tyle dam". Dzwięk przypomina wycie, podobne jak wyje silnik elektryczny jak braknie fazy.Nie wykluczone ze zagra też pasek. A poza tym zaskakujące jest to, że nikt się...
Witam, Pacjent: Peugeot 307 2.0hdi 110km 2003r Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Ostatnio były wymieniane: rozrząd, pompa wtryskowa(używana), regulator ciśnienia paliwa,...
zdejmij pasek z koła alternatora i pokręć nim w obie strony. Jeżeli masz sprzęgło to alternator będzie się kręcił tylko w prawo, w lewo piasta będzie kręcić się luźno, podobnie jak w tylnym kole w rowerze.
Cześć, Mam problem ze swoim autem. Peugeot 206 1.4 75km benzyna 2000r. Otóż po włączeniu świateł ładowanie spada z 14.2v na 13.0-12.8v W aucie zostało zrobione: - Kompletna regeneracja alternatora (szczotki,łożysko itp) - Na stole pod obciążeniem pokazywał 14.1- 14.3v - Pasek osprzętu (dobrze naciągnięty) - Nowe klemy - Nowy akumulator - Dodatkowa masa...
W tych silnikach jest tłumik drgań - w rolce napinacza paska alternatora, lub w kole pasowym alternatora. (podaj VIN - może być na PW - sprawdzę i odpowiem) Gdy jest zużyty, to daje właśnie poważne drgania na cały silnik.
Nie wykluczam i takich, choć osobiście nie spotkałem się. Pomijając powyższe... Przeglądałem kilka schematów i nigdzie nie spotkałem by sensor był w alternatorze i na dobrą sprawę to nawet logiczne. 1 - Alternator ma inne obroty niż silnik. 2 - W przypadku poślizgu paska wskazania będą błędne. 3 - W przypadku innych średnic kół pasowych j/w. W każdym...
ok. bo ostatnio wymieniałem w 2.0HDI i była wtyczka. A więc wzbudzenie jest na tej cieńszej szpilce. Jak coś Ci nie działa to pomiń kabelek wzbudzenia od auta. weź żarówkę 2lub 3W jeden pin do wzb. alternatora ,2gi do plusa. Po zapaleniu powinna zgasnąć i być ładowanie. W zegarach są diody , i za wzb. odpowiada jakiś ukł. elektroniczny. Nie jest tak...
Witam. Sam nic nie będę robił bo nie mam bardzo czym ale problem rozwiązałem sam:) Sytuacja była następująca. Powodem całej awarii była rolka na alternatorze, która miała duży luz i z niej prawdopodobnie spadł pasek klinowy, który następnie został praktycznie rozpołowiony czyli część paska była na rolkach a reszta trochę gdzieś tam wisiała. Ta część...
Zdejm pasek z alternatora i patrz czy bedzie podobny objaw. Poważnie.Częsta awaria-sypie się regulator albo pierścienie,włącza się cyklicznie alternator przyhamowywując silnik.Lampka tego nie uwidoczni,woltomierz też. Widac szpilki na akumulatorze na ekranie oscyloskopu.
Witam. Mam problem z Akumulatorem w peugeocie 205.Od zimy ubiegłego roku co pewien czas rozładowuje mi się akumulator.Samochod to peugeot 205 z silnikiem o pojemnosci 1.1 na jednopunktowym wtrysku rok produkcji 1991.Wymieniłem już 3 razy akumulator sadząc ze akumulator jest uszkodzony i nie trzyma prądu. Następnie zawiozłem do elektryka alternator by...
Witam. Kune dzięki za odpowiedz, ale w Strat Stopie jest alternator więc dobrze napisałem. Sprawa rozwiązała się sama. Padły napinacze paska podzespołów. Na początku był obiaw pisku i braku odpalania ze Start Stopu (bo za słaby był naciąg paska), a pózniej to już tylko pisk. Po odwiedzinach w serwisie okazało się, że dwa napinacze są do wymiany. Przy...
Witam! Usterka: silnik krokowy nie reguluje obrotów biegu jałowego, silnik zimny gaśnie (jeśli nie trzymam wciśniętego pedału gazu), sam silnik krokowy (bosh 4 pinowy) wydaje się być sprawny, po rozgrzaniu silnik nie gaśnie ale ma bardzo niskie obroty, po odpaleniu silnik krokowy próbuje "schować" wystający regulator, sytuacja wygląda tak jakby był...
Owik, Nie denerwuj sie. Mlodzi ludzie maja tendencje wierzyc swiecie we wszystko, co napisane w madrych ksiazkach i znacznie mniej daja wiary starym prykom. ZZdzisiuu, Jesli ktos ci zaproponuje taka "wymiane paska w poltorej godziny", to rob w tyl zwrot i szukaj prawdziwego mechanika. Nie chodzi tylko o wymiane sparcialego paska, ale o przygotowanie...
tłumiki nie pokaja, jeśli chodzi o alternator to porostu ściągałem pasek napędowy z niego a pukanie nie ustąpiło czyli można go wykluczyć. Pompa wody nie miała żadnych luzów. Odgłosy wydostają się z lewej strony silnika patrząc na niego.
Albo pompa wspomagania albo alternator były wymieniane. Został zamontowany niewłaściwy element, i koła nie są w osi. Jeszcze jedna rzecz, napinacz jest wyrobiony i stoi pod kątem.
Czyli same uniwersalne porady ( czytaj-bezsensowne), bo: -pasek tam jest micro-V i jest samonapinacz. Nie będzie ślizgał. -regulator? szczotki? A może się wpierw zapytać jaki ma alternator, bo może być Bosch, Valeo lub Mitsubischi. Równie dobrze mogłeś napisać, że mu puszcza w obie strony frajlaufszajba, i kto wie-może byś trafił? :lol:
Witam. Po wymianie silnika w Peugeot 806 na silnik, który nigdy nie był montowany w tym aucie tj. na silnik XUD11ATE (P8A) lub XUD11ATEY (PHZ) (montowany m.in. w Peugeot 605, Citroen Xantia i XM) jest problem z prawidłowym prowadzeniem paska wieloklinowego i z tego powodu pasek ślizga się na kole alternatora. Oryginalnie powinno być drugie koło prowadzące...
a tak na marginesie jak nie masz nic madrego do powiedzenia to po co sie udzielasz? To teraz będzie mądrze w replice na te pierdołowate pierdoły o czyszczeniu potencjometru przepustnicy. Interesują mnie takie parametry jak: -ciśnienie w kolektorze ssącycm (jak faluje) -kąt zapłonu, czy siedzi w miejscu czy skacze od -10 do +10? ( bo skądś to falowanie...
Witam. Ja w swojej 206-ce montowałem niedawno wspomaganie. Najprościej to kupić całość z jakiegoś autka co było rozbite (raczej tył :) ) lub ktoś sprowadził sobie na części i akurat wspomaganie ma na zbyciu. Ale wtedy odpada "anglik" bo maglownica jest na drugą stronę. Generalnie to potrzebne jest: maglownica pod wspomaganie, pompa wspomagania ze zbiorniczkiem...
Witam ponownie. Okazało się że dziwne odgłosy nie dochodziły z pompy. Na początek mechanik obstawił koło pasowe (amortyzator drgań), ale po zdjęciu paska okazało się że jest luz w alternatorze, "wysypało" się łożysko no i koło też miało już spory luz. Po wymianie alternatora, koła pasowego i paska hałasy ustały. Pompa też przestała cieknąć jak temperatura...
NIe miał konkretnych objawów. Nie było zadnych komunikatów awarii . Raz tak jakby wpadl w tryb awaryjny bo szedł do 2.5 tysiąca obrotów ale po chwili puściło i szedł normalnie. W tym samym czasie zapalila się kontralka ładowania na desce ale szybko zgasła. Alternator przepatrzony , szczotki ok , pasek nie slizgał. Jedyny błąd to zużyty filtr dpf. Dziwne...
Witam, Jak w temacie, poniższy akapit można pominąć bo opowiada szerszą historię, pytanie pod koniec. W aucie zaczęło być słychać pasek od alternatora, po kilku używania auta podjechałem na parking zgasiłem auto, odpaliłem i już nie było wspomagania. Nie dojechałem już do domu bo po 40km oderwał się kawałek paska od alternatora i wkręcił w rozrząd....
Witam. Mój Peugeot 406 1.6 z 1996 roku benzyna,gaz, bez klimy projekt z XII miesiąca. Teraz problem który trwa już bardzo długo i po prostu sobie z nim nie radzę. Kupiłem samochód w lipcu ale od początku nie chodził on równo tzn. tak jakby chodził na 3 cylindrach lub jakby miał ciągle włączone ssanie automatyczne. Ale nic stwierdziłem że sobie z tym...
Dzieki Georges ! Jest to "rozpiska" do alarmu do Peugeota 307 a ja caly czas szukam masy drzwi do dezaktywacji alarmu po otwarciu drzwi z pilota i wylaczeniu alarmu i mysle, ze z tego pinu 32 zielonego konektora bede mogl wziac. Tylko tam jest plus a czy centralka moja to "lyknie" czytalem o inwerterze ale nie mam pojecia z czym to sie je. Myslalem...
Ściąg pasek i odpal wykluczysz osprzęt może to być alternator jak tam jest sprzęgło to sprawdzisz bez paska Dodano po 2 Lub wspomaganie
Witam mam problem z peugeotem, zakupiłem go 3,5 tyg temu pierwszy tydzień było dobrze w drugim zaczął wyświetlać się stop, dodałem płynu chłodniczego na zimnym silniku do stanu max bo było na minimum, podjechałem na warsztat usunęli mi błędy na kompie powiedzieli że wszystko jest, że co ja chcę sprawdzać, wymienili pasek od alternatora bo był zużyty...
Jutro bendę wiedział czy to 150-tka A Moment załączenia (wzbudzenia się) to zawsze ok 2 tyś obrotów więc mechaniczną usterkę chyba by wykluczyc. I ślizganie paska. Ta usterka dzieje się już pare tygodni. A normalne to to nie jest. Może podpowiecie mi czy ten model można wzbudzic zwykłą żarówką jak to dzieje się w innych modelach cz markach bardziej...
Jak pisałem wyżej na razie tylko standardowe oświetlenie + radio kaseciak i 4 ''głośniki'' NO NAME po 5W każdy Odnośnie systemu audio jakiegoś co będzie pobierał 40A to naprawdę w dalekiej przyszłości Na razie zastanawiam sie jakiej średnicy koło pasowe zastosować na alternatorze ponieważ w peugeocie był pasek płaski bodajże na 5 rowków a ja u siebie...
Problem jest nawet ciekawy - zaczęło sie od smażenia altka po uruchomieniu rechotka 807 05' 2.0hdi 110 ,szczęsliwie po wyjechaniu z garazu poczułem swąd nowego połrocznego paska i zgasiłem auto .Altek miał ze 150 stopni -na uzwojeniach slina sie smazyła .Garaz mam bez kanału a rąk jak szympans nie mam wiec zaszła potrzeba dojechania na kanał do kolegi...
zapowietrzał się układ paliwa- znalezienie tego kosztowało mnie kilka stówek, winna była obudowa filtra paliwa, Winny byl wymieniacz filtra co skreca na sile woda leciała na nogi rano przy ruszaniu Winny byl co skladal fure po wypadku lub kilku wypadkach później samochód po 200 tys.km przestał odpalać - siadła kompresja - silnik do remontu a ja dwójkę...
Ja tam jestem fanem starych samochodów :) co prawda ze względu na posiadanie maksymalnych zniżek na OC nie marudzę w temacie pojemności silnika... Przez ostatnie 3 lata jeździłem Vectrą A, kupioną za 3kPLN (przepłacone, chodziły wtedy po 2-2,5), 2.0 8V + LPG, przejechałem 80tysięcy km i nigdy nie zdarzyło się żeby o własnych siłach nie dojechała do...
Mam pytanie do Autora - czy pasek napędzający alternator nie ślizga się podczas spawania? Sporą moc przecież przenosi. Napędzanie alternatora w takiej spawarce silnikiem elektrycznym nie ma sensu moim zdaniem, przecież są dostępne lekkie i coraz tańsze inwertery... Też się tego obawiałem jednak moc pobierana przez alternator jest porównywalna ze sprężarką...
A ja radzę nie kupuj żadnych używanych samochodów! Będzie to skarbonka bez dna. Nikt nie pozbywa się auta bo kolor się znudził. I nigdy auto, które kupisz nie było eksploatowane a) przez dziadka tylko do kościoła b) przez kobietę tylko po dzieci i na zakupy itd. Będzie to samochód poflotowy, albo używany w firmie w najlepszym wypadku maksymalnie zajeżdżony,...
Ford transit 2012 , 125 KM dwumasowe kolo i sprzęgło wymienione po 105 tys km razem z silnikiem uszkodzony pierwszy tłok, do 200 tyś nie mam z nim żadnych problemów tempomat klima navi, 6 bieg tylny napęd, jeżdżę i nie narzekam, szybkie zużycie klocków, szwagier ma największego transita 2.4 z najdłuższą paką -jezdza nim pracownicy na montaże z silnikiem...
W aucie na pewno do zrobienia jest olej + filtry + rozrząd + pasek osprzętu. Jeden amortyzator zaraz będzie do wymiany, oraz drążek kierowniczy. Małe zapocenie przy misce olejowej. Auto bez rdzy, silnik pracuje OK, brak błędów w sterowniku. Jeden pilot był uszkodzony, wystarczyło przylutować microswitch i działa. Żarówki w tylnych lampach wymienione,...
Fabia hmmm, trochę większy samochód od tych w temacie, silnik za to trochę słaby 1,4 60KM, jeszcze na Punto 60KM by mi wystarczyło z przyspieszeniem 14,2sek. Zaś Fabia ma 16,2sek Peugeot też nie najlepiej bo 15,2sek, Corsa ma nieco lepiej 13,3sek z silnikiem 75KM. W Puncie dość dużo tych usterek w okresie do 100tys. Mechanizm różnicowy i sterownik to...
(at)ElektrodaBot Ok, dzięki za pomoc! Mogę znaleźć arkusz danych dla HUF75344G3 tutaj . Rozlutowałem go i przetestowałem za pomocą dobrze znanego, otwartego "testera tranzystorów" i pokazuje on, co następuje: https://obrazki.elektroda.pl/2797564200_... Identyfikuje go jako BJT, chociaż z poprzednich informacji jest prawie pewne, że to MOSFET......
napinacz pasek alternator peugeot alternator pasek pasek alternator
zwarcie wirnika klatkowego sprężyna siłownika krups dźwięk jednej słuchawce lenovo
winda towarowa zremb winda towarowa zremb
Jak wgrać system do NA07A39DVW0702? Identyfikacja modelu na07a39dvw0702 - Isudar?