Ten pasek jest gumowy. Ja kupiłem od Dedry DED7812 i oznaczenie paska jest XDED7812.086. Mam wrażenie, że to bliźniacze maszyny, tylko inne mają nr na schemacie. Porównaj sobie wymiary, ale u mnie śmiga.
Przeszukałem ile się dało i okazało się, że rolka napinacza jest niewymienna i nigdzie nie jest oferowana jako cześć zamienna. Nie sądzę aby nie dało się wymienić rolki . Nitowana czy jakoś ... Tak pierwsza z brzegu oferta https://sklep.dynex.pl/products/card/004... Sprawdzić ,wymontować ,...
https://obrazki.elektroda.pl/4112766900_... https://obrazki.elektroda.pl/1862890600_...
No i rozsądny. A mechanik pytał czy nowy pasek? Nie był założony wczoraj tylko swój przebieg ma.
W otwor zkupionego zestawu nie wkręcisz śruby M8 skoro w otworze jest gwint M6. Podkladka do niej też nietypowa bo i pogrubiona i większa. Można przegwintować pod M8, sam tego nie robię tylko albo mam z demontażu albo stosuje dostępne w handlu. Co do ocierania to pewnie ktoryś z wkretów mocujących jest zbyt mało skrócony i ociera. V-ringi w zestawie...
W przypadku paska wieloklinowego nie trzeba niczego ustawiać, trzeba tylko najpierw zdjąć drugi pasek. Ustawia się "coś" tylko przy wymianie paska rozrządu.
Polej pasek wodą przy pracującym silniku
Taki może być? http://obrazki.elektroda.pl/8065828700_1...
Wsadzić rączkę za alternator z kluczem 16 na przedłużce i odkręcić.Nigdy nie rozbieram przodu do wymiany napinacza.Troszkę ekwilibrystyki zawsze dobrze robi.Przecież dostałeś punkty na zachętę nie zmotywowały?
Wybierz sobie. Jeśli masz rolkę mimośrodową i napinacz, dokonujesz napięcia wstępnego mimośrodem, dokręcasz śrubę, następnie wyciągasz zabezpieczenie z napinacza które zwalnia go i napina pasek.
wystarczy napiąć kluczem
Opuszczasz silnik. Choć ja kiedyś walczyłem haczykami z drutu i dorabianym cudokluczem do napinacza. Ale motor opuścić szybciej
Prawdopodobnie czeka cię wymiana koła pasowego wału korbowego. Tanio nie będzie bo tylko markowe podejdzie, tani nowy chińczyk hałasuje jeszcze bardziej.
Sprzęgło alternatora od tego zacząć. O ile ma bo np: Fusiony nie miały, a Fiesty już tak. Jest jeszcze kwestia cyklicznego obciążania alternatora przez ECU, tez może wywoływać drgania, ale już bardziej cykliczne. jeśli sprzęgła nie ma to dołożyć nie zaszkodzi.
6PK1198 - bez klimy 6PK1862 - z klima. Pozdrawiam, Georges
Spróbować zawsze możesz, jeżeli pasek będzie miał odpowiedni naciąg to ok. Jeżeli ci pasek spadnie to nic poważnego się nie stanie (brak ładowania i klimy.
zapewne jest to pasek wielorowkowy 5PK lub 6PK wiec bez problemu doatniesz, gorzej z kolem pasowym, w tej sprawie polecam szroty lub allegro.
http://obrazki.elektroda.net/43_12554633... http://obrazki.elektroda.net/43_12554633...
Dzięki za info, problem mam w tym ze wkładam klucz nasadowy i odkręcam nakrętkę, podkręciłem kilkanaście przeskoczeń grzechotki ale nie czuje żeby rolka się poluzowała, mało tego patrzę na nakrętkę a ona nawet o jeden gwint się nie odkręciła, czy możliwe że śruba na której siedzi rolka i nakrętka wykręca się z napinacza? Panowie czy nie trzeba czasem...
Proszę. http://obrazki.elektroda.net/94_12465347...
Tak pod warunkiem że posiadasz silnik +kabloteka blaszak, skrzynia i chłodnica uważaj dohace mają dwa rozwiązania paska wieloklinowego wspomaganie lub bez.
Należy zdemontować mechanizm napinacza który przykręcony jest do wspornika trzema śrubami M8
Jeśli to jest po wymianie silnika. Sprawdź masę silnik karoseria może nie została zamontowana / skręcona prawidłowo lub jest zardzewiała. Sugestie. 1. Naciąg paska wieloklinowego lub zużycie 2. Brak masy na jednej z lamp tylnych. Jeśli problem występuje tylko po podpięciu przyczepki lub na światłach awaryjnych - uszkodzenie sterowania gniazda przyczepki....
Co do rozrządu nie jestem pewien ale wiem że napewno paska wieloklinowego z gates już już nigdy nikomu nie założę. Dodano po 6 Co do rozrządu to zakładam conti ,bosza też czasami (jak se klient przyniesie)gatesa też kiedus zakladałem ale raczej bym nie polecał.A co sądzisz o dayco?Podobno nie takie złe.
[url=http://allegro.pl/item619422723_kol...
Pytanie podstawowe czy pasek jest cały!!!!! Bo jak nie to czeka cię ubój świnki skarbonki.
Bez rysunku zobacz na rolki gładkie,rowki i kierunek napinania.A jak chcesz rysunek to model silnika ewentualnie klima czy bez.
Witam wszystkich serdecznie, mam problem z ategiem: miga kontrolka ładowania, wyświetlają się następujące błędy: MR 1 1820, nr 1 0162, FR 0 4041 oraz art zapalił się komunikat! UBAT-!. MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania NR 0162 - na szynie CAN przy sterowniku NR brak sygnału prędkości FR 4041 - nie znalazłem (chociaż wydaje mi się jakiś znany)...
Jaki masz problem? Wystarczy zablokowac wal, zalozyc klucz odpowiedniej dlugosci i odkrecic srube, jak kazda inna (w lewo, na wypadek watpliwosci).
Jeżeli jesteś pewny ze pasek pk nie wpadł pod pasek rozrządu i rozrząd nie był przestawiony przed wymianą, sprawdź na vagu obroty silnika, ciśnienie paliwa i dawkę paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Opcjonalnie aby być pewnym ze z silnikiem wszystko ok, zmierz mu ciśnienie sprężania.
Podnosisz samochód z prawej strony, ściągasz koło, nadkole i cały napinacz masz na widoku.
Najszybciej wyciągnąć silnik. A i jest to chyba 1.7 cdi
Objawy - przy skręcaniu kierownicy na postoju dziwne dźwięki i wibracje. Diagnoza serwisu - rolka alternatora. Z moich oględzin wynika, że to raczej rolka napinacza paska wieloklinowego jest luźna. Czy miał ktoś podobny problem ? Jak zdemontować alternator i napinacz przy silniku AUY ?
Żeby rozrząd sprawdzić nie musisz przodu odchylać. na dolnym kole paska wieloklinowego masz znak i na plasikowej osłonie paska rozrządu podziałka tam musi być na zero OT oben tot punkt na górnym wałku jak ściągniesz dekiel masz wejście na płetwę, tam musi wejść i być idealnie równolegle do płaszczyzny głowicy,jeżeli minimalnie brakuje to bez zciągania...
Znalazłem taki pasek na Allegro u gościa który handluje używanymi orbi-trekami
Jeżeli duże bezpieczniki są OK i żadne odcięcie nie wprowadza dodatkowej rezystancji to skłaniam się ku szukaniu problemu w alternatorze. Musze jednak zerknąć w schematy. Jaki jest model silnika w tej tigrze? Odpiszę dopiero wieczorem w niedz. Na wolnych obrotach, gdy nie świeci kontrolka ładowania powinno być już napięcie przekraczające 14V. Napięcie...
Jedyny problem to przegrzanie jednostki . Możnaby z grubej sznurówki albo coś zbliżonego zrobić prowizoryczny pasek między kołem pasowym a samą pompą .
Czy ktoś z was zmieniał napinacz paska wieloklinowego bez demontażu chłodnicy. Między chłodnicą a napinaczem jest mało miejsca, Proszę o podpowiedź jakigo klucza użyć do odkręcenia napinacza.
kiedyś też go wymieniałem w swoim aucie , ale działał tylko miesiąc potem umarł. Jednak musiałem kupić nowe . POZDRAWIAM
Witam mam problem z paskiem wieloklinowym mianowicie znajduje się tam dodatkowa rolka napinacza i 2 razy mi już pękła śruba. Czy ktoś zna przyczynę i czy jest ta rolka tam potrzebna? Będę wdzięczny za każda informacje.
Problem rozwiązany :D winne było koło od napędu paska wieloklinowego na wale korbowym.
możesz to rozebrac nic się nie stanie,ale to nic nie da ,bo naciągu paska się nie reguluje,reguluje to ten napinacz oznaczony u ciebie numerem 2,jeśli naprawdę jest to kłopotliwe to tylko jego wymiana,a koszt ok.200zł.Można spróbowac załozyc nowy pasek o innej długości,czasami pomaga.
Pasek 1046H7 lub 1053H7
Vectra B 1.6 16V, do wymiany paska wieloklinowego trzeba odkręcić silnik od nadwozia. Wyjęcie sprężarki klimy=demontaż połowy wydechu, wykręcenie i podniesienie silnika, opuszczenie sanek.
Sprawdź dokładnie ładowanie 13,8-14,4musi być Przewód Aku do alternatora Napięcie paska wieloklinowego Dokładnie sprawdź sprzęgło jednokierunkowe alternatora
Problem tkwi w napinaczu paska wieloklinowego.
Jak to jaki problem , zatarte lub brak sprzęgiełka na alternatorze.
Witam, ma ktoś może schemat założenia paska wieloklinowego Renault Trafic 2.0 dCi 90 KM 2008 rok bez klimatyzacji?
alarm znikł po wymianie napinacza paska wieloklinowego i koła paska wieloklinowego na alternatorze>:)
I teraz jeszcze ten dziwny dźwięk. Czy to coś poważnego? Odpal na chwilę silnik bez paska wieloklinowego i sprawdź czy dźwięk jest nadal .. Wtedy wyeliminujesz pompę wody i alternator ..
wymiana paska wieloklinowego napinacz paska wieloklinowego pasek wieloklinowego
gruszka turbiny citroen brotje energy błędy backup manta
electrolux mruga start zmywarka whirpool mruga start
Wymiana płyty głównej Satel CA-10 na CA-10P Wzmacniacz Unitra WS432 - buczenie i przygasanie