Ten pasek jest gumowy. Ja kupiłem od Dedry DED7812 i oznaczenie paska jest XDED7812.086. Mam wrażenie, że to bliźniacze maszyny, tylko inne mają nr na schemacie. Porównaj sobie wymiary, ale u mnie śmiga.
Przeszukałem ile się dało i okazało się, że rolka napinacza jest niewymienna i nigdzie nie jest oferowana jako cześć zamienna. Nie sądzę aby nie dało się wymienić rolki . Nitowana czy jakoś ... Tak pierwsza z brzegu oferta https://sklep.dynex.pl/products/card/004... Sprawdzić ,wymontować ,...
https://obrazki.elektroda.pl/4112766900_... https://obrazki.elektroda.pl/1862890600_...
No i rozsądny. A mechanik pytał czy nowy pasek? Nie był założony wczoraj tylko swój przebieg ma.
W otwor zkupionego zestawu nie wkręcisz śruby M8 skoro w otworze jest gwint M6. Podkladka do niej też nietypowa bo i pogrubiona i większa. Można przegwintować pod M8, sam tego nie robię tylko albo mam z demontażu albo stosuje dostępne w handlu. Co do ocierania to pewnie ktoryś z wkretów mocujących jest zbyt mało skrócony i ociera. V-ringi w zestawie...
W przypadku paska wieloklinowego nie trzeba niczego ustawiać, trzeba tylko najpierw zdjąć drugi pasek. Ustawia się "coś" tylko przy wymianie paska rozrządu.
Polej pasek wodą przy pracującym silniku
Taki może być? http://obrazki.elektroda.pl/8065828700_1...
Wsadzić rączkę za alternator z kluczem 16 na przedłużce i odkręcić.Nigdy nie rozbieram przodu do wymiany napinacza.Troszkę ekwilibrystyki zawsze dobrze robi.Przecież dostałeś punkty na zachętę nie zmotywowały?
Wybierz sobie. Jeśli masz rolkę mimośrodową i napinacz, dokonujesz napięcia wstępnego mimośrodem, dokręcasz śrubę, następnie wyciągasz zabezpieczenie z napinacza które zwalnia go i napina pasek.
wystarczy napiąć kluczem
Opuszczasz silnik. Choć ja kiedyś walczyłem haczykami z drutu i dorabianym cudokluczem do napinacza. Ale motor opuścić szybciej
Prawdopodobnie czeka cię wymiana koła pasowego wału korbowego. Tanio nie będzie bo tylko markowe podejdzie, tani nowy chińczyk hałasuje jeszcze bardziej.
Sprzęgło alternatora od tego zacząć. O ile ma bo np: Fusiony nie miały, a Fiesty już tak. Jest jeszcze kwestia cyklicznego obciążania alternatora przez ECU, tez może wywoływać drgania, ale już bardziej cykliczne. jeśli sprzęgła nie ma to dołożyć nie zaszkodzi.
6PK1198 - bez klimy 6PK1862 - z klima. Pozdrawiam, Georges
Spróbować zawsze możesz, jeżeli pasek będzie miał odpowiedni naciąg to ok. Jeżeli ci pasek spadnie to nic poważnego się nie stanie (brak ładowania i klimy.
zapewne jest to pasek wielorowkowy 5PK lub 6PK wiec bez problemu doatniesz, gorzej z kolem pasowym, w tej sprawie polecam szroty lub allegro.
http://obrazki.elektroda.net/43_12554633... http://obrazki.elektroda.net/43_12554633...
Dzięki za info, problem mam w tym ze wkładam klucz nasadowy i odkręcam nakrętkę, podkręciłem kilkanaście przeskoczeń grzechotki ale nie czuje żeby rolka się poluzowała, mało tego patrzę na nakrętkę a ona nawet o jeden gwint się nie odkręciła, czy możliwe że śruba na której siedzi rolka i nakrętka wykręca się z napinacza? Panowie czy nie trzeba czasem...
Proszę. http://obrazki.elektroda.net/94_12465347...
Tak pod warunkiem że posiadasz silnik +kabloteka blaszak, skrzynia i chłodnica uważaj dohace mają dwa rozwiązania paska wieloklinowego wspomaganie lub bez.
Należy zdemontować mechanizm napinacza który przykręcony jest do wspornika trzema śrubami M8
Jeśli to jest po wymianie silnika. Sprawdź masę silnik karoseria może nie została zamontowana / skręcona prawidłowo lub jest zardzewiała. Sugestie. 1. Naciąg paska wieloklinowego lub zużycie 2. Brak masy na jednej z lamp tylnych. Jeśli problem występuje tylko po podpięciu przyczepki lub na światłach awaryjnych - uszkodzenie sterowania gniazda przyczepki....
Co do rozrządu nie jestem pewien ale wiem że napewno paska wieloklinowego z gates już już nigdy nikomu nie założę. Dodano po 6 Co do rozrządu to zakładam conti ,bosza też czasami (jak se klient przyniesie)gatesa też kiedus zakladałem ale raczej bym nie polecał.A co sądzisz o dayco?Podobno nie takie złe.
Pytanie podstawowe czy pasek jest cały!!!!! Bo jak nie to czeka cię ubój świnki skarbonki.
[url=http://allegro.pl/item619422723_kol...
Bez rysunku zobacz na rolki gładkie,rowki i kierunek napinania.A jak chcesz rysunek to model silnika ewentualnie klima czy bez.
Witam wszystkich serdecznie, mam problem z ategiem: miga kontrolka ładowania, wyświetlają się następujące błędy: MR 1 1820, nr 1 0162, FR 0 4041 oraz art zapalił się komunikat! UBAT-!. MR 1820 - za wysokie ciśnienie doładowania NR 0162 - na szynie CAN przy sterowniku NR brak sygnału prędkości FR 4041 - nie znalazłem (chociaż wydaje mi się jakiś znany)...
Jaki masz problem? Wystarczy zablokowac wal, zalozyc klucz odpowiedniej dlugosci i odkrecic srube, jak kazda inna (w lewo, na wypadek watpliwosci).
Podnosisz samochód z prawej strony, ściągasz koło, nadkole i cały napinacz masz na widoku.
Jeżeli jesteś pewny ze pasek pk nie wpadł pod pasek rozrządu i rozrząd nie był przestawiony przed wymianą, sprawdź na vagu obroty silnika, ciśnienie paliwa i dawkę paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Opcjonalnie aby być pewnym ze z silnikiem wszystko ok, zmierz mu ciśnienie sprężania.
Najszybciej wyciągnąć silnik. A i jest to chyba 1.7 cdi
Objawy - przy skręcaniu kierownicy na postoju dziwne dźwięki i wibracje. Diagnoza serwisu - rolka alternatora. Z moich oględzin wynika, że to raczej rolka napinacza paska wieloklinowego jest luźna. Czy miał ktoś podobny problem ? Jak zdemontować alternator i napinacz przy silniku AUY ?
Żeby rozrząd sprawdzić nie musisz przodu odchylać. na dolnym kole paska wieloklinowego masz znak i na plasikowej osłonie paska rozrządu podziałka tam musi być na zero OT oben tot punkt na górnym wałku jak ściągniesz dekiel masz wejście na płetwę, tam musi wejść i być idealnie równolegle do płaszczyzny głowicy,jeżeli minimalnie brakuje to bez zciągania...
Znalazłem taki pasek na Allegro u gościa który handluje używanymi orbi-trekami
Jeżeli duże bezpieczniki są OK i żadne odcięcie nie wprowadza dodatkowej rezystancji to skłaniam się ku szukaniu problemu w alternatorze. Musze jednak zerknąć w schematy. Jaki jest model silnika w tej tigrze? Odpiszę dopiero wieczorem w niedz. Na wolnych obrotach, gdy nie świeci kontrolka ładowania powinno być już napięcie przekraczające 14V. Napięcie...
Jedyny problem to przegrzanie jednostki . Możnaby z grubej sznurówki albo coś zbliżonego zrobić prowizoryczny pasek między kołem pasowym a samą pompą .
Czy ktoś z was zmieniał napinacz paska wieloklinowego bez demontażu chłodnicy. Między chłodnicą a napinaczem jest mało miejsca, Proszę o podpowiedź jakigo klucza użyć do odkręcenia napinacza.
kiedyś też go wymieniałem w swoim aucie , ale działał tylko miesiąc potem umarł. Jednak musiałem kupić nowe . POZDRAWIAM
Witam mam problem z paskiem wieloklinowym mianowicie znajduje się tam dodatkowa rolka napinacza i 2 razy mi już pękła śruba. Czy ktoś zna przyczynę i czy jest ta rolka tam potrzebna? Będę wdzięczny za każda informacje.
Problem rozwiązany :D winne było koło od napędu paska wieloklinowego na wale korbowym.
możesz to rozebrac nic się nie stanie,ale to nic nie da ,bo naciągu paska się nie reguluje,reguluje to ten napinacz oznaczony u ciebie numerem 2,jeśli naprawdę jest to kłopotliwe to tylko jego wymiana,a koszt ok.200zł.Można spróbowac załozyc nowy pasek o innej długości,czasami pomaga.
Vectra B 1.6 16V, do wymiany paska wieloklinowego trzeba odkręcić silnik od nadwozia. Wyjęcie sprężarki klimy=demontaż połowy wydechu, wykręcenie i podniesienie silnika, opuszczenie sanek.
Sprawdź dokładnie ładowanie 13,8-14,4musi być Przewód Aku do alternatora Napięcie paska wieloklinowego Dokładnie sprawdź sprzęgło jednokierunkowe alternatora
Pasek 1046H7 lub 1053H7
Problem tkwi w napinaczu paska wieloklinowego.
Jak to jaki problem , zatarte lub brak sprzęgiełka na alternatorze.
Witam, ma ktoś może schemat założenia paska wieloklinowego Renault Trafic 2.0 dCi 90 KM 2008 rok bez klimatyzacji?
alarm znikł po wymianie napinacza paska wieloklinowego i koła paska wieloklinowego na alternatorze>:)
I teraz jeszcze ten dziwny dźwięk. Czy to coś poważnego? Odpal na chwilę silnik bez paska wieloklinowego i sprawdź czy dźwięk jest nadal .. Wtedy wyeliminujesz pompę wody i alternator ..
jaki napinacz jeśli idzie o paska wieloklinowego (alternator pompa wody wspomaganie)to w środku koła jest śruba typu TORX wystarczy zdjąć pasek i ją odkręcić.
A czy jest możliwość ściągnięcia paska wieloklinowego poprzez odkręcenie alternatora-pomijając napinacz.
Peugeot Partner 1.6 HDI 90 KM 2015 r. Po podniesieniu samochodu w celu sprawdzenia luzów i opuszczeniu go, zaczęły się duże wibracje od wspomagania podczas kręcenia kierownicą. Zwłaszcza podczas powolnego początkowego ruchu (może tak do 5-10 stopni poza granicę luzu). Widać, że aż napinacz od paska wieloklinowego skacze w rytm tych wibracji. Po wyjściu...
wymiana rolki prowadzacej paska wieloklinowego w ladunie 2.2 97r?Wyjac silnik czy jak????? Dodano po 33 poszukuje uslnie schematy paska alternatora do mojej lagunki 2.2 d 97r.Jakos sobie poradze.
witam . prosilbylm o schemat paska wieloklinowego vw sharan 1.9tdi 90km 98r. AHU. poniewaz kupilem auto bez sprezarki klimy do kupilem ja i teraz nie wiem jak zalozyc pasek poniewaz byl krotszy zalozony dziekuje z gory pozdrawiam. http://obrazki.elektroda.pl/2526755500_1...
Pierwsze pytanie - po co? Czy widzisz, że ten pasek jest uszkodzony? Bardziej trzeba martwić się paskiem rozrządu, bo awaria tego paska, to = awaria silnika, natomiast awaria paska wieloklinowego niczym poważnym się nie kończy, ewentualnie brak ładowania. Pytanie po co się udzielać jak się nie ma o tym pojęcia? Uszkodzony pasek PK też może się wsunąć...
A ja bym najpierw wymienił wolne koło na alternatorze. Na markowych napinaczach paska wieloklinowego jest zawsze wielki napis, odnośnie tego wolnego koła. Ono działa jak grzechotka czyli ciągnie w jedną stronę a luźno sie obraca jak kręcisz w drugą stronę. Energia kinetyczna zmagazynowana w wirniku alternatora potrafi nie tylko zerwać pasek ale i wyrwać...
Mechanik z Forda w Danii zdemontował część napinacza i założył pasek z Transita (6K831 1C1Q-6C301-AD),ale nie wiem dokładnie z jakiego modelu. Pasek ten biegnie tylko przez koło pasowe i alternator. Wcześniejsze wibracje spowodowane były wyeksploatowanym kołem pasowym. Potwierdzam że istnieje możliwość założenia krótszego paska wieloklinowego celem...
Uszkodzenie paska wieloklinowego nie jest winą spawalnika, wina tkwi w osprzęcie silnika
Stukanie to może być początek awarii napinacza paska wieloklinowego - w ahu i podobnych z uwagi na beznadziejną konstrukcję tego napinacza bardzo częste.
Zrzuć tylko pasek wieloklinowy i uruchom silnik. Jeżeli będzie cicho, to problem leży w napędzie pasowym osprzętu. Jeżeli bez paska wieloklinowego nadal będzie głośno, to oznacza, że coś sie dzieje z silnikiem. Jeżeli bez paska będzie cicho, to zgas silnik i pokręć ręką wszystkimi rolkami i kółkami. I dochodzimy do finału, jeśli wszystkie rolki i komponenty...
Witam trafił mi się dziwny przypadek że po wymianie paska rozrządu , pompy wody, rolki przewijającej silnik po ok. 3 min po uruchomieniu silnika zaczyna wydawać dziwne dzwięki tak jakby ocierania przy ok 1000 obr/min lub też ociera przy spadaniu z obrotów przy ok 1500 obr/min. Jest to dość głośne ocieranie. Po zdjęciu paska wieloklinowego ( pk ) napędzającego...
zmiana obrotów pedałem gazu nie zmienia nic). ale co nic nie zmienia? Dajesz gazu i ladowanie nie podnosi sie? To kiecy w koncu sie podnosi do 14v? Nie, nie podnosi. Wiadomo, że przy szybkim wciśnięciu gazu w podłogę na chwilę napięcie skoczy do 14,8 ale szybko szybko napięcie jest normowane do uprzedniego (zadanego przez sterownik - domniemam). Dlatego...
Witam Mam taki problem coś wyje mi pod maską gdy dodaje gazu wyje głośniej. Po zdjęciu paska wieloklinowego cichnie. Elementy jakie wymieniłem na nowe to pompa wspomagania dwie rolki i pasek. I jak bylo tak jest został jeszcze alternator sprężarka klimatyzacji i koło pasowe ( rolka alternatora jest bez sprzęgła) może miał ktoś taki przypadek proszę...
Zapewne masz uszkodzony napinacz paska wieloklinowego - to ten po prawej ze sprężyną - jest napewno pochylony na bok - ostatnio to przerabiałem - niestety nie obejdzie się bez demontażu całego ''Pyska" Powodzenia!!!
Witam posiadam samochód VW Golf III 1,9D rok 1994. Zwracam się do forumowiczów z zapytaniem o możliwą przyczynę konieczności częstej wymiany paska wieloklinowego (to ten biegnący przez rolkę alternatora). Pasek wymieniam średnio co 5 tys km, przy czym jest on już poszarpany oraz wytarty od strony rowków. Pasek zaczepiony jest o alternator (działa jako...
Podgrzewacz cieczy w matizie? ty tam bimber pędzisz? :D kurcze ludziska to mają wyobraźnie matiz to takie "cudo" gdzie aby dostać się do paska wieloklinowego trzeba się nieżle namęczyć a tu drugi alternator haha Ciekaw jestem w jakim celu alternator składny jest na sylikon wysokotemperaturowy?
Jak w temacie - jak ktoś ma wypraktykowany dobry sposób na naciągnięcie napinacza w celu założenia paska wieloklinowego alternatora, to proszę się pochwalić. Klucz 15 z metrową przedłużką, to raczej nie jest zbyt dobry pomysł, poza tym nie wiem, czy skuteczny...
Przeglądając instrukcję wymiany paska rozrządu w silnikach VW 1,9 TDi (AFN) trafiłem na ostrzeżenie żeby pod żadnym pozorem nie obracać silnika "do tyłu". Podczas ustawiania GMP jeżeli znaczek przesunie się za daleko każą obrócić jeszcze raz. Dlaczego ? Co może się stać gdy się wał cofnie ? Pytanie dodatkowe, jak zablokować wał w celu odkręcenia koła...
Dzięki:) W przyszłym tygodniu zabieram się do działania. Jak dobrze pamiętam, to koło pasowe paska wieloklinowego mam przykręcone tylko na jedną środkową śrubę. Czy aby je odkręcić wystarczy zblokować wał od strony koła zamachowego, czy będę musiał dorobić blokadę wchodzącą między jego zęby? Myślę, że jednak blokadę bo pręt się zegnie.
Witam. W mercedesie A-klasa 1.7CDI zaczyna głośno pracować sprężarka klimy i to nawet gdy sprzęgło jest nie załączone. Po zdjęciu paska wieloklinowego czuć, że sprężarka obraca się dosyć ciężko i wyczuwa się chrobotanie. Pytanko: czy da się wymienić łożysko w sprężarce bez wypuszczania gazu z klimy? Proszę o wszelkie sugestie osoby, które temat przerabiały.
W sklepach CASTORAMA na stoiskach z klejami są zestawy naprawcze zerwanych gwintów w materiałach z aluminium. W skład tych wchodzi stalowy gwint i specjalny klej. Ja zerwałem gwint mocujący napinacz paska wieloklinowego (Ford windstar) mocowanego do głowicy aluminiowej. Użyłem tego zestawu i trzyma do tej pory (prawie rok, przejechałem ponad 120 000...
Witam posiadam astrę 1,4 16v i miałem podobne objawy jak piszesz , przyczyna była za słabo dokręcona śruba mocująca koło pasowe na wale korbowym jednocześnie dociska koło pasowe paska wieloklinowego do koła paska rozrządu który jest na klinie i rozrobiło kanał , klin i koło rozrządu tak mi dokręcili na serwisie w oplu , co chodzi o ciśnienie paliwa...
Mam problem z napinaczem paska wieloklinowego w golfie IV 1.9 TDI z 2002r. Mianowicie na wolnych obrotach napinacz napina i luzuje pasek z dużą częstotliwością, skok to ok 15mm. wywołuje to wibracje które się przenoszą na karoserie. Zjawisko potęguje się przy obciążeniu światłami o kręceniu kołami. Występuje to tylko na wolnych obrotach, przy ok. 1200...
Kawałki paska wieloklinowego dostały się pomiędzy koło dwumasowe wału a obudowę.Obudowa jest z plastyku,a za kołem jest pasek rozrządu.Silnik ja składałem.Obudowa z wałkiem rozrządu są z drugiego peugota.Dzisjaj nie miałem czasu zajrzeć,ale wydaje mi się,że chyba jest cos nie tak z pompą naobudowie wałka rozrządu.To chyba ona odpowiada za podicśnienie...
Witam, Mam zagwozdkę. Mam renię 19 1.7B na gaźniku Solex 2-gardzielowym. Auto powypadkowe (pierwszy raz w bok, naprawione, jeździł dłuższy czas, potem w prawą stronę w tył, nie naprawiane), stoi u mnie na podwórku już koło 12-13 lat, nieodpalane, trochę rozebrany na części i sprzedany, reszta stoi. Otóż, silnik się ostał i chciałbym z nim coś zrobić,...
kolego sprawdz nciąg paska klinowego lub wieloklinowego nie wiem jaki on ma
podstawowa zasada - minimalny dystans próbnej jazdy automatem 50 km; skrzynia musi się rozgrzać. 1. sprawdzić czy działa kick down (podczas jazdy wciśnięcie gazu w podłogę i puszczenie powinno spowodować redukcję biegu) 2. sprawdzić czy działa przełącznik S/E 3. sprawdzić na ucho - czy nie ma terkotania 4. sprawdzić czy nie szarpie podczas zmiany biegu...
Rozsypało się łożyska sprzęgła, kupiłem łożysko, elektromagnes działa (o dziwo) rolka paska wieloklinowego jest dobre, tylko jeden element układanki jest zniszczony sprzęgło które dociągane jest elektromagnesem do rolki oblane jest gumą, która łączy - nie wiem jak to określić - "tulejka" nadkładana na wieloklin ośki pompy - ZABIERAK SPRZĘGŁA przenosi...
najpierw sprawdź poziom oleju lhm na maxymalnie podniesionym zawieszeniu, czesto zdaza się ze huczy pompa lhm z powodu zbyt małej ilości oleju lhm i po dolaniu problem znika, jeżeli jednak to nie olej, proponuję zdjęcie paska wieloklinowego i sprawdzenie jak mają sie poszczególne łożyska (alternator, sprężarka klimy jeżeli jest, rolki prowadzące i napinacz,...
Wbrew wielu opiniom umyłem myjką silnik. Głowica i napinacz paska wieloklinowego wyglądały o wiele lepiej niż pozostałe elementy aluminiowe. Jakby były wymieniane Jaka jest data produkcji tej głowicy? http://obrazki.elektroda.pl/3125836500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4555702500_1...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Witam. Od jakiegoś czasu zaobserwowałem, że pasek wieloklinowy na wolnych obrotach wpada w nieprzyjemne drgania. Pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy - wymiana koła pasowego na alternatorze!! ALE - dziś po odwiezieniu dziecka do przedszkola zauważyłem wyciek pod samochodem z układu chłodzenia, werdykt - uszkodzone trzy węże na trojaku. Wszystko było...
witam szukałem długo interesującego mnie przypadku i nie znalazłem na elektrodzie, może ktoś mi wskaże przyczyne otóż : moja thalia na niskich obrotach chodzi cicho natomiast po dodaniu gazu zaczyna strasznie wyć , dzwięk ten dochodzi z okolic paska wieloklinowego , po jego zdjęciu i odpaleniu jest cisza , sprawdziłem napinacz i raczej jest ok nie ma...
Ten czujnik zabezpiecza tylko układ przed praca bez czynnika i nic więcej Jest podwójne działanie - takie jak opisałem. Górne ciśnienie wyłączania jest ustawione na 28 barów. ten moduł to właściwie powinien sie nazywać modułem wyłączania klimy gdy włączony jest kick down itp Również w przypadku poślizgu paska wieloklinowego kompresor zostanie wyłączony....
Witam. Nie jestem zawodowym mechanikiem samochodowym, tylko amatorem i wymieniałem już parę razy rozrząd na pasku w silnikach 8V, ale nie miałem problemów z demontażem koła pasowego z wału korbowego. W silniku AME jest łańcuch i żeby zdjąć pokrywę rozrządu trzeba najpierw odkręcić śrubę trzymającą koło paska wieloklinowego i zdemontować w/w koło. Poszukując...
Witam W Mondeo MK IV z 2007 r z silnikiem 1.8 tdci pojawia sie co jakiś czas gwizd lub pisk. Poczałkowo miałem wrażenie ze to pompa wspomagania sie konczy, ale po zdjęciu paska wieloklinowego pisk tez sie pojawił wiec osprzęt i pasek odpada. Dochodzi on z okolicy kolektora ssaceg (przynajmniej tak mi sie wydaje) Słychać go zaraz po odpaleniu i przygazowaniu...
Witam Od jakiegoś czasu przerabiam temat drgań napinacza paska wieloklinowego w Octavii 1.9 TDI ALH. Najpierw wymieniłem napinacz - nie pomogło, kupiłem nowe sprzęgło alternatora - stare okazało się sprawne. Czas więc na sprzęgło sprężarki Sanden SD7V16. Przy kręceniu kołem pasowym (zdjęty pasek) lekko chrobocze jakby piasek dostał się do środka ale...
Mam problem z peugotem 605 2.5 TD .Jadąc dłuższą trasą jest ok.Problem problem pojawia się na krótkich odcinkach i po jezdzie w mieście.Silnik zaczyna się dławić i nie ma mocy.Temperatura wzrasta.Czy zbyt małe podciśnienia ma na to wpływ? Dodano po 51 POMOCY! Jak wcześniej pisałem auto miało awarię-pęknięcie paska wieloklinowego (po trzech miesiącach...
witam, jest to silnik doładowany to popierwsze, kręci do 5000 rpm, potem odcina by sie nierozbiegał ,w zasadzie wszystkie diesle tak mają to wynika z konstrukcji tego typu silników, na sprezarce jest zawór upustowy sterowany cisnieniem doładowania posprawdzaj połączenia z kolektorem i sam zawór czy sie płynnie otwiera i zamyka, mozliwe ze masz tez nieszczelność...
Cze :) ostatnio mialem taki dziwny objaw podczas jazdy samochodem. Otoz zapalala mi sie kontrolka ladowania + STOP na 1 sek a pozniej gaslo. dzialo sie to bardzo rzadko. ale do dnia dzisiejszego. dzisiaj podczas parkowania zrobila sie istna choinka. kontrolka ladowania + stop zaczelo sie wlaczac i wylaczac z dosc duza czestotliwoscia. po pewnym czasie...
witam odkopie troszeczkę ku przestrodze napotkałem sporo problemów przy takiej zmianie a to co poniektórzy powyżej napisali i chcieli (NIBY POMOC) są żenujące otóż uszkodzeniu uległy zawory ssące,i nie zrobiłem to sam, poskładałem rozrząd ,nie odpalałem,w trakcie mojego składania przyjechał znajomy właściciela auta,przywiózł ze sobą wydrukowane schematy...
Witam Jak w temacie, po przejechaniu ostatnio trasy ok 2000km. głównie po autostradach gdzie obroty silnika utrzymywały się bez nagłych skoków w okolicach 4tys. Po odpaleniu go na drugi dzień spod maski zaczął dochodzić rytmiczny pisk. Piszczenie pojawia lub nasila się gdy silnik się zagrzeje. Wyeliminowałem problem paska wieloklinowego - jak się go...
Witam. Mam problem: 1. Jak jadę autem po nieruwnościach tzn. muldy, obniżenie jezdni po lewej stronie, na wybojach, krótko mówiąc górki dolinki, nieważne czy szybko czy wolno, to mając auto oczywiście na biegu ujmuję nogę z pedału gazu, nie wciskając sprzęgła, kiedy auto wjeżdza w dołek to wystepyje dziwny dźwięk tak jaby miało jakiś opór , chmowanie...
Witam Czy mogę się podpiąć do tematy mam zgola problem zwiazany też z głowica w berlingo ale z silnikiem 1.9D moze ktos z was podsunie mi jakies rozwiazanie w zeszła sobote jak zwykle odpalilem silnik, po okolo 5 min pracy na wolnych obrotach zgasł próbowalem odpalic ale bez efektu. Zholowalem do mechanika: 1. pasek wieloklinowy wecz sie rozlecial wkrecajac...
Witam wszystkich ! Mam taki problem. Posiadam napęd PPG na którym latam z silnikiem MZ 250, który jest maksymalnie odchudzony dla zmniejszenia swojej wagi http://obrazki.elektroda.pl/5378322100_1... Napęd posiada akumulator ( motorowy 12 V )ale nie ma alternatora. Przyszedł okres na przeróbki ustrojstwa, więc będzie zamontowany rozrusznik...
Nie napisałeś, ile osób będzie podróżować. Nie napisałeś, czy po autostradach, czy niekoniecznie. Czy chcecie spać w aucie, czy nie? Czytam, że jeszcze się mocno zastanawiacie. Jeżeli myślisz o przyczepie bagażowej, to zauważ, że możecie jechać max. 70, czy 80km/h, zależy od kraju. Zdecydowanie praktyczniejszy jest box na dach. Możesz znaleźć jakiś...
Witam. Po wymianie silnika w Peugeot 806 na silnik, który nigdy nie był montowany w tym aucie tj. na silnik XUD11ATE (P8A) lub XUD11ATEY (PHZ) (montowany m.in. w Peugeot 605, Citroen Xantia i XM) jest problem z prawidłowym prowadzeniem paska wieloklinowego i z tego powodu pasek ślizga się na kole alternatora. Oryginalnie powinno być drugie koło prowadzące...
Witam ponownie, dzięki za odzew. Podziele się moimi spostrzeżeniami odnośnie wydostania cewki ze sprężarki. Na samym początku dodam że moja sprężarka wygląda identycznie jak na fotach u użytkownika "kargulak" Dodam że byłem świeżo po nabiciu klimy i dlatego taka gimnastyka z mojej strony 1. Po pierwsze używamy klucza oczkowego 15 do zdjęcia paska klinowego...
Dzięki to bezpiecznik,tylko trzeba wiedzieć gdzie go szukać,mam jeszcze problem z ułożeniem paska wieloklinowego.Proszę o rysunek jeżeli można?
wymiana paska wieloklinowego napinacz paska wieloklinowego schemat paska wieloklinowego
glowica laserowa router połączyć światłowód tonera ricoh
sterownik rolet tester akumulatorów
Dalmierze laserowe z Aliexpress - opinie i jakość Wyświetlacz "I" na Beninca BULL8 - co oznacza?