Przekaźnik z napisem "109" na obudowie. Najlepiej wymienić.
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
Witam, posiadam Passata B4 z silnikiem 1.6 101 KM i instalacją gazową. Gdy się skończyło lato jest problem przy odpalaniu na zimnym silniku. Odpala i zaraz gaśnie (i czasem na ciepłym). Tylko na benzynie tak się dzieje, w LPG nie. Proszę o pomoc, dziękuję z góry.
Co było zdiagnozowane, co pokazuje komputer w trakcie odpalania?
Podstawa prawidłowego funkcjonowania to świece, przewody i ew. cewka. Może zacznij od świec i przewodów bo pewnie nie były dawno wymieniane. Co do odpalania to do sprawdzenia akumulator i jego ładowanie
Przekaźnik 109 do wymiany.
Auto nie podawało paliwa
W VW jest tak że nawet jak immo blokuje to na sekundę odpala i gaśnie, więc nie tędy droga. Po przekręceniu kluczyka zapala się chociaż na chwilę kontrolka od świec żarowych?
Sterownik można naprawić.
Który silnik - 2E/ADY/AGG?
Witam ma podobny problem ale że jak po wciśnięciu pedału gazu do końca odpala i działa bez problemu a jak zgaszę to już to samo odpali i zgaśnie i tak znowu po wciśnięciu pedłu odpali moze ktoś miał taki przypadek Passat B4 1.9 tdi 93 rok bez immobilajzera pozdrawiam
Kolego "koxon" ta elektronika która steruje elektrozaworem to własnie immobilaizer. Podpinając na elektrozawór "+" z akumulatora poprostu omijasz immobilaizer i auto odpala.
Przekaźnik 109.
może kostka zapłonowa w stacyjce, często ona się wyrabia i powoduję różne problemy z odpalaniem .
Witam! Napisz proszę jak odcina ci ten zapłon, czy nie możesz go odpalić czy gaśnie podczas jazdy? a może odpala i zaraz gaśnie. Podaj kilka szczegółów o zachowaniu tego fabrycznego immo? Pozdrawiam!
Jak nie jest podłączony to co zapala i gaśnie bo nie rozumiem.
Sam juz nie wiem co może być przyczyna.A pasek nie przeskoczył ci?Odpala ci dobrze?
Udało się passat odpalił , zgubił pamięć dawki rozruchowej na wtryski odpala ale kontrolka świec dalej miga i pokazuje błąd 1044 co to może być ?
Komputer silnika i stacyjka nie wystarczą immo jest w liczniku i jak komp. silnika nie dostanie kodu immo z licznika to zapomnij o odpaleniu. Następnym razem wlepię ostrzeżenie za pisanie bzdur o immo w liczniku w passacie b4. Przy zablokowanym immo odpala na 2 sekundy i gaśnie.
Witam Posiadam Passata b4 klasyczny 1.9 Tdi. Od kilku dni mam z nim problem tzn. Wsiadam rano do auta odpalam i jadę do czasu mniej więcej kilkaset metrów i auto gaśnie. Próbuję odpalić ale nie świeci się kontrolka grzania świec i nie odpala. Po powiedzmy godzinie odpalam go znów i wtedy już świeci się grzanie świec i pali normalnie. Dziś odpaliłem...
Po kilku dniach postoju chciałem wyjechac, a tu nic. Nie odpalił mimo że kręci. Zauważyłem że po wyciągnięciu kluczyka kontrolka świec i hamulca ręcznego swiecą się ale bardzo słabo i nie wyświetla się licznik km. Po włożeniu i przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka świec i hamulca ręcznego już normalnym światłem i po chwili gaśnie kontrolka hamulca,...
nie miałem możliwości podpiąć pod VAG'a i sprawdzić jakie wartości pokazują czujniki temp. Sprawdzałem tylko czy po odpięciu tych czujników jest reakcja. Po dopięciu tego czujnika w króćcu silnik lekko folguje, ale mimo nie podłączonego czujnika kiedy się zagrzeje i tak gaśnie. i jeszcze jedno silnik odpala tylko wtedy kiedy aparat zapłonowy jest ustawiony...
Auto gaśnie zarówno na paliwie jak i na gazie? Podłącz próbówkę do złącza pompki paliwa przy baku i będziesz widział czy idzie zasilanie po włączeniu zapłonu a powinna pompka chodzić kilka sekund następnie wyłączyć się i uruchomić dopiero w momencie odpalania auta. Zrób również diagnostykę np. vagiem. Na gazie po wyjęciu tego przekaźnika od pompki paliwa...
dziwi mnie to że gdy jest odpalony silnik po podłączeniu kostki nie gaśnie ... a z kostką raz zapala a raz nie ... loteria nie zależnie czy ciepły czy zimny... Mógłby mi ktoś powiedzieć do czego to służy ,wiem że to chyba jakiś przekaźnik bo gdy podłączyłem (+) na zawór elektro. mag.to w tam się odzywał przekaźnik .
Witam. Mam wielki problem. mam passata b4 1.8 silnik 90koni. kupiłem do niego sillnik 2.0 AGG 115koni z instalacją całą kompletną od golfa 3. Wszystko poskładałem jak powinno być. A więc gdy próbuje go odpalić odpala gdzieś na 1-2 sekundy i gaśnie. Czytałem na wielu forum, nic szczególnego nie znalazłem. Moje pytanie to jest "Jak obejść immobilizer?"...
W golfie i passacie czujnik jest w bloku silnika na dole, w takim miejscu, że filtr oleju go zasłania i jest ciężko go zobaczyć, w audi może również czytać obroty z koła zamachowego, wtedy jest zamontowany w jego obudowie (skrzynia biegów) Inaczej, ściągnij kopułkę i zobacz na tarczę czujnika halla, jak ma jedno wycięcie to czujnik wału na pewno występuje...
PMOCY!!! :potrzebne schematy elektryczne VW PASSAT b4 1,9 TDI 1995 90 KM podczas odpalania kontrolka świec żar.nie gaśnie rozrusznik kręci i nic wymiana przekażników nie pomogła brak transmisji OBD-ECU nie ma napięcia w modelu z 1994 był sterownik antykradzieżowy (wystarczyło przegrzać luty i po sprawie ale objaw usterki ten sam) a w tym modelu jest...
Witam, problem polega na tym iż auto odpala na 1 sekundę i gaśnie, vag pokazał zablokowany sterownik silnika czyli wychodzi na immo. Po odłoczeniu vaga brak opcji połączenia się ponownego z komputerem silnika. Pytanie które piny podpiąć pod interfejs obd bezpośrednio przy ecu, i czy się tak da?
Sprawdziłem ten przekaźnik i jest w pożarku kontrolka świec żarowych się zapala i gaśnie tak jak trzeba to chyba jest dobry. Teraz zbadałem znowu napięcie na elektrozaworze i jakimś cudem jest teraz jest dobrze a samochód nadal nie odpala. Już nie mam sił z tym samochodem. Chyba zaprowadzę go do serwisu. Macie jeszcze jakieś pomysły?
Witam ponownie. Problem powrócił ale tym razem na jest ciepło i nawet na ciepłym silniku nie odpala. Przyjechałem z miasta zgasiłem silnik po ok. 10 minutach kiedy chciałem odpalić niestety, odpala i gaśnie, trzeba dosyć długo kręcić. Jak załapie telepie strasznie silnikiem - kłęby białego dymu śmierdzącego nieprzepaloną ropą. Po podpięciu pod vag-a...
Witam wszystkich serdecznie. Mam mały problem z autem... A więc opiszę wszystko po kolei. Postanowiłem podnieść moc w swoim wiekowym Passacie B4 z 1994r, auto z silnikiem diesla o pojemności 1.9L, 90KM, silnik 1Z. Wtryskiwacze, kolektory i inne bajery zostały zmienione przyszła pora na program. Oryginalny komputer 8bit został zastąpiony 16bit owym w...
Dostarczono mi czujnik, niestety zamiennik - auto odpala, nie gaśnie po nagrzaniu ale wywala błąd 515 - rozrząd OK - kręci sie wtedy do 4,5tyś po wykasowaniu znów kręci do końca. Czy ustawienie zapłonu w tym silniku jest tak ważne, że gubi synchro z tego powodu ?? a może znów nieciekawy czujnik Halla CKP - (oczywiście nie ten w aparacie zapł.).
odpala jeździ bez problemu,żadnych błędów vag nie pokazuje.kontrolka zaczyna mrugać po około 4min pracy silnika,mruga jakąś minutę gaśnie na jakiś czas i znowu zaczyna mrugać. Dodano po 10 ps. numer sterownika vw z jakiego został zgrany soft 0281001171 a mój w audi 028 906 021d
Witam wszystkich użytkowników. Ostatnio stałem się posiadaczem VW Passata B4 1995 r. skrzynia automatyczna benzyna+LPG. Mam z nim pewien problem, a mianowicie samochód nie chce jeździć na benzynie. Odpala na niej z trudem, a jak już odpali to po chwili jazdy gaśnie, zupełnie nie reagując na naciśnięcie pedału gazu. Na odpalaniu awaryjnym tylko na gazie...
Witam, Samochód – Passat b4 1.8 i instalacja LPG (rok produkcji samochodu 1995) Mam następujący problem z samochodem, czasami podczas odpalania auta silnik odpala i po 1-2 sekundach gaśnie (nie reaguje nawet na dodawanie gazu w tym momencie) czasami jest tak, że kilka dni odpala normalnie. Wczoraj byłem u auto elektryka - kazał mi wymienić cewkę...
Jak najbardziej to rozumiem. Pytam tylko czy wymieniłeś na nowy zamiennik czy oryginał ale używany. Nowy zamiennik na tą chwilę to koszt 307 zł jeśli chodzi o przepustnicę. Za używana zapewne ze 150 trzeba wyłożyć więc jeśli zamiennik sprawuje się dobrze to nie widzę sensu kupować używki. Tym bardziej że przepustnicę jak i przepływkę już raz wymieniałem...
Witam wszystkich Kupiłem niedawno Passata B4 z 1996 r z silnikiem 1,8 ADZ z założoną instalacją lpg przebieg udokumentowany 138 tyś w tym ok. 7 tyś przejechane na gazie i problem polega na tym, że w momencie przełączania z benzyny na gaz (przy obrotach ok. 2000) silnik się dławi i czasami gaśnie bywa tak że musze kilka razy odpalać silnik jak przejdzie...
imo odcina najczesciej rozrusznik wiec pewnie by i nie zakręcił a juz na pewno by nie łapał. Z tego co wyczytałem, to jeżeli ta pestka z kluczyka nie działa z pętlą to będzie kręcił odpalał i gasł,więc sam nie wiem.
Witam Mam następujący problem. Od kilku dni mi wariuje elektryka , gdy włączam kierunkowskaz gaśnie silnik ( obojętnie który kierunek ) następnie problem się zrobił ze stacyjką przy włączaniu zaczyna wariować i kontrolki się palą wydobywa się dziwne "bzzzzzzzzzzz" nieraz przestaje i odpalam innym razem nie odpuszcza do końca.Wczoraj stało się jeszcze...
No musisz mieć pożyczoną od kogoś przetwornicę i sprawdzić czy ten problem idzie za elektroniką czy za palnikiem. Ale występowanie na obu lampach sugeruje nadwrażliwość przetwornic na skoki napięcia. Sprawdź czy ten efekt jest na wolnych obrotach ( z dodatkowo naciśniętym hamulcem i awaryjnymi aby dociążyć instalację) a zanika po dodaniu gazu i wyłączeniu...
Przy nastawniku stycznik reaguje bo jak nacisnę go to między pinem 4 i 5 jest przejście.Pomierzyłem przejście przewodów między TPSem a ecu i wszystkie są jak należy tzn nie są przerwane.Co tu jeszcze sprawdzić? dziś gdy go odpaliłem to trzymał jak skała ok 1tys obrotów a gdy się nagrzał to zaczęły falować. Dziś wymieniłem podstawę Gaźnika i czujnik...
Witam mam mały problem ze swoim autkiem. Zdarza sie ze podczas jazdy na biegu autko gaśnie, musze wtedy wyjść z samochodu zamknąc go poczekać chwilke i znowu odpala, dodam jeszcze ze samochód posiada fabryczny alarm. Byłem u elektryka stwierdził, za na pierwszym miejscu muszę zmienic kopułke z palcem, czujnik hala i cewke z modułem. Kopułka fakt swoje...
Witam serdecznie od jakiegoś czasu borykam się problemami z passatem. Motor 1.9 tdi 1z 90km. Co się z nim dzieje? Brak mocy, muł Niestabilne obroty Potrafi zgasnąć Czasami ciężko odpala Otóż passat czasami jak się go odpali to wchodzi na obroty 1000-1300 ma buta, turbo pompuje, kopci dosyć sporo przy wysokich obrotach i wydaję mi się że silnik wtedy...
Witam, padł mi immobilizer,odpala i po 2 sek gaśnie, vag com wskazał w grupie silnik-01 17978 Shareware Version. To decode all DTC's 35-00 please register po skasowaniu błędów 17978 Engine Control Module Blocked by immobilizer 35-00-- w grupie imobilizer 25 01176 Key ( Usterka kluczowa ), 07-00 Signal to Low po skasowaniu błędów 01128 Anti-theft Immobilizer...
przewody zapłonowe sprawdzone i są dobrze podłączone rozrząd równiez prawidłowo działa, iskra jest. Samochod po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychac jak probuje odpalic ale niestety po chwili(okolo sekundy) gaśnie chyba że trzymam dalej kluczyk to samochód dalej próbuje ale nie daje rady. Dodam jeszcze że wszędzie było sprawdzone czy dochodzi prąd...
Podobny objaw miałem w swoim AFN (Passat B4), ale to była wina immo i tak jak kolega wyżej pisał (odpalał i gasł), też przekaźnik świec żarowych dawał podobny objaw. Myślę, że nic tutaj nie wymyślimy i VAG prawdę Ci powie.
Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem Passata B4 1995 rok z silnikiem 1.9 TDI 90 koni (1Z). Generalnie podczas oglądania i zakupu wszystko było ładnie, pięknie. Silnik pali na pół obrotu rozrusznika zimny i ciepły, chodzi równo, nie kopci, nie dławi się ani nie gaśnie. Jest dość żwawy więc myślę że trzyma moc. Po podpisaniu papierów w drodze do domu...
Witam, Od kilku dni walczę z Passatem B4 2.0 2E + LPG z objawami jak w temacie. Silnik chodzi idealnie, równiutko, nie przerywa, nie szarpie do momentu pełnego otwarcia termostatu - ok 90*C. Wówczas następuje coś w rodzaju kichnięcia w okolicach kolektorów po czym auto zaczyna szarpać, falować - nie potrafi utrzymać stałej prędkości obrotowej przy pedale...
Witam. Jeśli nie trafiłem w odpowiednie miejsce proszę o przekierowanie tematu. Wyprzedając pytania czy nie użyłem trybu szukaj, odrazu odpowiadam temat z moim problemem wałkuje prawie rok czasu i przeczytałem już chyba wszystkie tematy związane z falującymi obrotami, nastawnikiem biegu jałowego, ustawieniem tps. Opisze wszystko od poczatku mojej przygody...
Obawiam się, że silnik "połknął" nieco wody z tej kałuży. Jeśli tak się już stało (świadczy o tym mokry filtr i dziurawa obudowa), to nie kręć już rozrusznikiem, bo uszkodzisz silnik, np. pokrzywisz korbowody itd. Chyba rozrusznik nie jest w stanie obrócić wałem i stąd gasną kontrolki. Sprawdź - wykręć świece żarowe i wówczas kręć rozrusznikiem, aby...
Ja może trochę powieję starością... A mianowicie: Przez trzy lata jeździłem Golfem II 1.8 RP(90PS)[przebieg 210000km] Teraz posiadam Passata B4 kombi 1.9 TDI(90PS).[przebieg 278000km] Sporadycznie jeżdżę też Golfem III kombi 1.9TDI(90PS)[230000km] oraz Peugeot 406 kombi 2.2 HDI( ≈135PS).[210000km] Zima: Golf II(nie garażowany) - odpalał za pierwszym...
Od pewnego czasu mam pewien problem i nie potrafię sobie z nim poradzić.Zaczęło się od wystrzału na LPG.Spadła odma i po założeniu jej coś stało się z obrotami.Zimny silnik po odpaleniu gaśnie, po rozgrzaniu wszystko jest niby ok.Dodam,iż samochód nie chce palić na benzynie(takiego kupiłem i nie zdążyłem jeszcze tego zrobić.)Problemem jest jakiś regulator...
passat odpala gaśnie odpala passat passat odpala
czujnik temperatury piekarnika amica pobrać adwcleaner szczelność głowica
rower elektryczny gazelle uziom pionowy rozdzielnicy
Roomba 600–960, i/j – szczotka boczna obraca się podczas ładowania: zwarcie MOSFET, diagnostyka Toyota Yaris schemat głośników, kolory przewodów, pinout ISO i 10-pin, JBL, podłączenie audio