Wymień Temika na grodzi.
a więc tak ciśnienia na wszystkich garkach po ok 10 bar, nie widać jakiś mega odchyleń, ale na komuterze pojawiło się trochę błędów: 515 - - - - - 0203 Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód -to chyba normalne na zgaszonym silniku 1252 - - - - - 04E4 Wtryskiwacz cylindra 4 (N33) > przewody, bezpiecznik, wtryskiwacz 282 - - - - - 011A...
Ja miałem identyczną sytuację że wróciłem z trasy audi A4 tez z silnikiem 1.8 20v zgasilem i za jakieś 10 min. Chciałem jechać a tu auto nie chciało zapalić tez kręciła i nie chciała zagadać po dwóch dniach kabinacji okazało się ze cewka padla
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
Rozróżniasz? Sterownik>moduł>cewka.
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Wystarczy z wyczuciem pociągnąć fajkę i zejdzie z cewki.
Jestem posiadaczem VW Passat B5 Lift silnik 1.6 benzyna świece przewody cewka wymieniona a silnik poszarpuje na wolnych obrotach jest wypadnie zapłonu
cewka do passata b5 96 rok 125km z oznaczeniem silnika ADR http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-8-20v-c... Dodano po 44 Może zamiast do mechanika lepiej by było udać się do elektryka. A świece i przewody zapłonowe sprawdzili ci mechanicy ? Tak, swiece i przewody okej Dodano po 1 silnik 1.8
Cewka nie czyta klucza, dupnięta lub połączenia.
Nie no nic nie zmieniałem.Świece kiedyś kiedyś wymieniałem ale wątpie że to one skoro iskra na pierwszy cylinder nie dochodzi.Można jakoś sprawdzić cewkę??
Można i przepinać piny, zamieniając też przewody między cewkami.
Może cewka zapłonowa pada
nie było różnicy ...czyli raczej to nie cewka a przynajmniej nie ma mikropęknięć przez które wnika wilgoć i powoduje mikro przebicia WN.
immo blokuje !!! sprawdż cewkę na stacyjce
Mapa zaplonowa to cewka??
A ile ta cewka kosztowała? LPG?
cewka do tego passata b5 to wydatek ok 450zł jutro zobacze na magazynie jaki model dokladnie jest potrzebny
U mnie było podobnie i okazało się że jedna cewka była uszkodzona.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Odlutować linkę od prawego wyprowadzenia, wlutować cewkę między wyprowadzenie a linkę i umocować ją. :)
Wskazuje na defekt układu zapłonowego, sprawdź także cewkę, czasami taki objaw występuje gdy cewka zaczyna dogorywać
Jeżeli masz układ z traconą iskrą to możesz zamieniać kable 1 z 4 oraz 2 z 3. Gdy nadal świeca w danym cylindrze jest mokra to uszkodzona świeca lub coś w cylindrze, gdy mokra jest inna świeca to brak iskry - uszkodzona cewka lub przewód WN. Sprawdziłem - tam siedzi Temic, czyli śmiało zamień na cewce 1 z 4 oraz 2 z 3.
cewka transpondera na stacyjce
mruga kontrolka CHECK ENGINE Mrugająca kontrolka to problem z układem zapłonowym. Pewnie standardowo padnięta cewka.
Jednak panowie cewka do wymiany :D
Cewka 3 do wymiany. Podmień ją z 2 cewką miejscami i zobaczymy czy błąd przeniesie się wraz z cewką. Wtedy na 100% pewne. Jak dalej na 3 to sprawdź okablowanie cewki. Pozostałe błędy oby się nie pojawiły powtórnie.
Witam wszystkich mam takie pytanie zakupiłem passata b5 1.9 130km odpięta byla kostka cewki sprężarki po wpisaniu kodu z wtyczki wychodzi ze to cewka wiec tak to nazywam po podłączeniu nie ma zadnych zmian wie ktos na co moze wpływać ta kostka?
Chęci się palił przed montażem LPG ale z jakiego powodu? Ja sie jeszcze nie spotkałem by gazownik wpinał się w czujnik wału,zazwyczaj biorą sygnał podawany na cewkę WN.
Niedobrze jak cewka bo skąd toto wziąć.
A->2 B->4 C->5 D->3 E->1 http://obrazki.elektroda.pl/4587664500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8039717700_1...
Wsadzasz cewke na świecę 1, kabel z niej do świecy4, druga cewka na świecę2, kabel z niej na świecę3
Szkoda ze tak stary post i brak odpowiedzi,moze ktos mi pomoze-passat b5 ahl juz 4nowa cewka,bosch,beru,i jakies dwie po ok 1mies jazdy przebicie na cewce,z swiecami i przewodami juz dobijam do wartosci auta,heh,elektryka sprawdzona,cisnienie,10*4garki,zero bledow -podczas uszkodzenia cewki bank pierwszy lub drugi lub trzeci lub czwarty -zalezy ktora...
Ok, ale jak? Cewka zasilana jest jest obniżonym napięciem czy jest kluczowana?
Co do immo to sprawdź cewkę na stacyjce i najlepiej przelutować całą płytkę.
Czyli cewka, albo wtrysk LPG? Tu trzeba szukać ?
Ja tez miałem taki problem w swoim gracie, tez 1.6, tylko golf. Wymieniłem cewkę i przewody ze świecami.
W swoim pasku b5 z 98, 1,6 w benzynie miałem podobny problem. Nawet czasem gasł na światłach jak stawalem. To winna była cewka, po wymianie wszystko było już dobrze.
chyba ci wysiada czytnik kluczy (cewka na stacyjce )
Wlaśnie dzisiaj się będę za to brał ponieważ muszę cewkę wymienić to i przy okazji sprawdzę odplywy
Sprawdź układ zapłonowy,świece przewody cewka. 8 tys na valteca to jeszcze nie śmierć do wtryskiwaczy.
Klimatyzację masz? Może to ona daje w kość. Może cewka elektromagnesu ma jakieś zwarcie i bezpiecznika nie wybija, ale pobór prądu obciąża tak alternator, że piszczy. Dawno by ta cewka przestała działać jeśli miała by zwarcie, niemożliwe to jest
j/w: cewka odpowiedzialna za gaszenie auta, pompa wtryskowa. Wybierz sobie jakis obiekt i w jego przewod zasilajacy wepnij przekaznik (40-50A/12V, najlepiej hermetyczny bo takie normalne to pod maska nie wytrzymaja dlugo. Zaloz odciecie tak by przy braku napiecia na cewce przekaznika "obiekt Twoich zainteresowan" byl wylaczony :-) (czyli styki 30 i...
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
Witam, mam problem z samochodem Passat b5 (2000r.) z silnikiem 1.6 ahl + LPG. Problem objawia się tym że po około 20 min od rozgrzania, samochód zaczyna gasnąć i szarpać, pracować nieregularnie na wszystkie cylindry (podobnie jakby była uszkodzona cewka lub przewody WN). Auto mam już ponad dwa lata na gazie zrobiłem około 60 tysięcy Przełącz wtedy...
Passatt b5 fl 2.8 4motion w trakcie jazdy zaczoł dziwnie pracowac po podłaczeniu do kompa wychodzi wypadanie zapłonu cylinder 5-6 jaka moze byc przyczyna? swiece przewody cewka zmieniona i lipa co dalej ???a i jesszcze strzela w dolot.pomoże ktos?
Jaki masz kod silnika komputer bosch czy simens ? Dodano po 8 To jest b5 ?
są takie same
Jednak na cewce tam idzie taki kabelek do niej i to tak jakby było wcześniej sklejane i to puściło wkleiłem to spowrotem ale obroty nadal działają na przewodzie 1 od świecy było przebicie oczyściłem i nie ma już przebicia a problem pozostał 1 Połamaną cewkę się wymienia nie kleji. 2 Przewody z przebiciem się wymienia nie skrobie. 3 Sprawdź jak wyglądają...
Do immo powinna być cewka która jest przyczepiona do stacyjki ale one nie gra roli bo jest uniwersalna.
Silnik ANA. Wymieniłem świece ale nie pomogło. Teraz zamierzam wymienić cewkę(i). i przewody WN. Dam znać jak pójdzie. Dzieki
Po dzisiejszej diagniostyce błędy :: 00561 - 14-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTC's 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent zapomniałem dodać że kilka dni temu padła jedna cewka i świece... ( wymienione na nowe) oraz logi statyczne.
Przekaźnik od alarmu który odcina zapłon jest inny niż reszta, zgodnie z przepisami po zabraniu napięcia ma zwierać obwód, czyli ma być NC a reszta to NO, zwiera ją gdy podajesz napięcie na cewkę. Jeszcze mógł akumulatorek w syrenie się rozładować i wylać , teraz nie daję się naładować i alarm cały czas jest aktywny. Nie będzie łatwo, widać że otwieranie...
Przekaźnik jest zwykły (cewka zwiera 3 piny - (4d0951253)). Gdzie mogę sprawdzić kod silnika? - chwilowo nie moge podłaczyć VAG Czy po WIN da radę?
Witam, VW Passat B5 1.8 ADR, uszkodzona była papierowa uszczelka kolektora ssącego i silnik ssał powietrze na I cylindrze. Po wymianie dolot jest szczelny ale mam korektę czasu wtrysku 3.3ms i silnik pracuje jakby nie palił cylinder, mogę tylko zaadoptować przepustnicę, czy w VCDS jest jakiś reset parametrów silnika ? Kompresja po 9,8,9,9 nowe świece,...
immo i jeszcze raz immo! Winny klucz,cewka, jeśli nie to kill immo i spokój (próbowaleś na drugim kluczyku??)
Zrobie tak jak mówisz. Sprawdze czy cos sie nie poluzowalo na wtyczce immo. A jest możliwy zimny lut np na komputerze ? bo auto stalo przez cala zime na sniegu a tu w austrii tego sniegu bylo tej zimy. Albo uszkodzony sam przekaźnik ? Styki i cewka wygladaja jak nowe ale może elektromagnes nie trzyma ? Jest taka mozliwość ???
To ta cewka pod kierownicą jak mniemam obok stacyjki. Ok jutro wieczorem przelatuje te styki i sprawdzę czy się nie zapowietrza.
Witam, pacjent B5 FL 2005r 1.6 ALZ bez gazy, przebieg około 200 tys. Ostatnio zauważyłem, że głównie przez okres lata występuje taki problem. Podczas jazdy ze stałą prędkością strasznie drży buda i kierownica, auto nie ściąga, nasila się to przy 60 i około 100 km/h. Przy przyspieszaniu chyba ustępuje, ale nie jestem pewien. Cewka wymieniona, świece,...
Szybko się nie da, trzeba podpiąć do komputer, przyczyn może być kilka, stawiałbym na czujnik położenia wału, cewka(lub cewki), brak lub słabe ciśnienie paliwa, mechaniczne problemy z silnikiem (brak kompresji).
Jeśli głośniki w golfie 4 są takie same jak w passacie b5 to tylko przy tweeterach są kondensatory. Przy głośniku w drzwiach co najwyżej cewka może być. Jednak ciekawi mnie czy te głośniki od polówki zamontujesz bez przeróbek w drzwiach. Oryginalne głośniki są połączone z dystansem i przynitowane do drzwi. Nie wiem czy w polo było tak samo.
Witam. mam passata b5 1998 1.6 benz. Otóż mam problem gdy auto się lekko zagrzeje zaczyna szarpać i się dławić, muszę bardzo delikatnie dawać gazu przez co wlokę się po drodze +/- 60km/h póki się rozbuja o wyprzedzaniu mogę wgl zapomnieć. Wymienione świece, filtry, cewka i kable. dalej to samo. Komputer pokazuje 0 błędów jakieś pomysły? pozdrawiam
Przed lampa dać przekaźnik gdzie cewkę jego będzie uruchamiać sygnał krótkich świateł, na 30 i 87a dać żarówkę H7, na 87 przesłonę. Trochę rzeźba ale powinno działać.
W aucie wymieniono przewody, cewkę, sterownik wcześniej, wtryski lały pb więc również olej i nadal brak iskry, pali na trzy gary. Pomocy!
Serwis też nie ma. Może ktoś mi powiedzieć czy jak przewody będą innej długości niż fabrycznie ( np. będą dłuższe ) to czy wpłynie to negatywnie na pracę silnika lub samej cewki?
Niestety mimo braku błędów nadal było immo off. Folia aluminiowa i złamanie kluczyka nie pomagało cewka chyba jest bardzo czuła. Dopiero po założeniu cienkiej podkładki stalowej zakłóciło prace. Immo przywrócone i jest ok.
Uszkodzony nowy przekaźnik? Zrób zworkę zamiast przekaźnika - zewrzyj dwie najgrubsze nogi. Pompa powinna chodzić cały czas, zobacz czy wtedy odpali. Jeżeli wyskoczył ten błąd to ECU nie widzi cewki przekaźnika. Cewka z jednej strony zasilana jest po stacyjce a z drugiej dostaje masę z ECU za pomocą której włącza on przekaźnik.
18077 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 4 (N243): Electrical Malfunction P1669 - 35-00 - - Czy to oznacza elektryczne uszkodzenie pompo-wtrysku ? Niekoniecznie, najbardziej podejrzana jest zawsze wtyczka do cewki pompowtryskiwacza i wiązka.
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i jemu się zepsuł główny przekaźnik od komputera i ciepły silnik nie chciał...
jak podlacze stary licznik to idzie ok.. wiec cewka odpada... adaptacja jest ok bo wszystko ok chodzi.. jest problem z imo :) Moze na GG klikniesz 42 98 67 ?
Jak tak to zastosuję 2x kondensator 6,8 uF http://www.poweraudio.pl/jantzen-audio-c... + 2x cewka 0,22mH. http://www.poweraudio.pl/cewka-powietrzn... http://www.diyaudioandvideo.com/Tables/X...
Jeśli nie w zegarach to gdzie? Cewka przy stacyjce? Rozmawiałem z gościem od "awaryjnego otwierania drzwi" ;-)) i on mi powiedział że nie ma możliwości usterki tej cewki, no chyba że w mechaniczny sposób. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
Najpierw zmieniam cewkę i nowe świece NGK i filtr powietrza (już to dzisiaj zrobiłem) i zobaczymy jak mój pasek jutro rano zareaguje, ale podczas zmiany cewki zauważyłem jeden wielki syf przy kostce od cewki w postaci gołych przewodów które zostały podpięte chyba do jakiegoś czujnika gazowego, może tu też jest problem.
przewodów w sumie nie sprawdzałem ale trochę może być ciężko je sprawdzić bo trochę jest tej wiązki od cewki
Witam, Jeśli pokrętło do składania lusterek działa na zasadzie włącz-wyłącz (a pewnie tak jest) to moim zdaniem wystarczy zastosować przekaźnik i jego styki NO podłączyć równolegle ze stykami pokrętła, a cewkę zasilić z wyjścia zasilania czujników z centralki alarmu (zasilanie aktywne po uzbrojeniu alarmu). Pozdrawiam.
Witam, mam pytanie do posiadaczy Passata, bo ja już rozkładam ręce. Mam problem z moim 1.6 AHL 1999 r. Auto ciężko odpala, nie ważne czy zimno, czy ciepło, czy gaz, czy benzyna. A drugi objaw to odcina zapłon przy 5000. Próbowałem wymienić świece, kable, cewkę, czujniki wału jak i korbowego i rozrządu, wtryski z regulatorem i listwą ciśnienia oraz pompę...
auto odpala i gasnie prgramuje kluczyki i nic dalej to samo wymienilem kabelek miedzy cewka a licznikiem cewke itp i nic nie poomaga...? nr bledu 0498 kluczy za niski sygnal moze ktos cos wie na ten temat...?
Może to być wina cewki zapłonowej???
Wiązka leci od podłogi do lampki po lewym słupku jak nie chcesz wyjmować puszki komfortu Po lewym słupku, ale tu koło przedniej szyby? Co do wytrzymałości switcha to polemizowałbym, ale mógłbym w takim przypadku podłączyć cewkę od przekaźnika, a neony pod styki, tyle że straciłbym wtedy efekt wygaszania światła.
Witam. Pacjent Passat 98, 1.8 ADR. Wyświetla błąd temperatury zasysanego powietrza sygnał za mały. Silnik pracuje prawie idealnie, tzn. czasami bardzo delikatnie przerwie na którymś cylindrze jeśli tak to można ująć. Przepustnica nowa VDO. Chciałbym aby pracował perfekcyjnie... Podpowie ktoś co czynić? Jakiej firmy przepływomierz żeby działał? Czy może...
Witam ma problem z moim Passatem b5 1.6 1999r. Przerywa i dusi się nie ma mocy podczas jazdy. Wymieniłem świece, przewody zapłonowe , cewkę, czujnik temperatury , pompe paliwowa , wszystkie filtry i olej przy okazji. Nic nie pomogło. Dodam ze jak odpalę na zimnym silniku i jeżdżę do 90 stopni wszystko jest w porządku chodzi normalnie , dopiero jak Złapie...
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
najprawdobodoniej to bedzie cewka zaplonowa albo nawet dwie jesli masz nie zespolone bo nie piszesz jaki motor rok Dodano po 4 odpal i sciągaj cewki jesli pojedyncze lub fajki na swiecach jesli cewka zespolona i obserwuj reakcje motoru Dodano po 5 nie sciągaj gołymi rękami!
AFH60-10C własnie posiadam i nie działa 2 przepływka tez byla AFH60-10C takze nic nie pomogło Wywaliłem immobilaizer to ma jakies znaczenie ? i jak odpale silnik z przepływka lub bez to 10 sec mniej wiecej sie napedza do 1.100 obrotów tak jakby odpalal na 2/3 gary cewka przewody sprawna . po chwili spada na 800 . Ciezko odpala trzeba kilka razy probowac...
Witam. Mam PASSATA B5 1,6+LPG model AHL i problem tkwi przy odpalaniu. Zapalając silnik po nocy silnik odpala za 1 strzałem ale nie utrzymuje wolnych obrotów tylko gaśnie, po zagrzaniu go do 10-20 stopni utrzyma obroty niskie i bardzo nierówno chodzi, po zagrzaniu do 60 stopni i wyżej pracuje i odpala bardzo ładnie ma równe obroty i jest ok. Wymieniłem...
Witam. Mam taki problem z moim Passatem, otóż na zimnym silniku delikatnie przycina przy około 1800 a 2200 obrotów, po przejechaniu jakichś 500 metrów samochód chodzi bez żadnych problemów a wręcz idealnie. :) Oczywiście czytaliśmy wiele forów i niestety nie znaleziono odpowiedzi co może być nie tak. :( Wymieniona została cewka, filtr paliwa, czujnik...
Pomógł rafal.jaro . Przepływomierz okey , lecz siadła cewka robiła najwyraźniej jakies zwarcie lub cos mianowicie : Wyłozyłem wtyczke od cewek , włożyłem bezpiecznik w miejscie gdzie mi go przepalało , bezpiecznik sie nie przepalił kontrolki od gazu i benzyny wróciły , a gdy włożyłem spowrotem wtyczkę od cewek bezpiecznik się przepalił , lecz co mnie...
Jaki silnik? U mnie w A4 jak padła cewka, to na początku wypadanie zapłonu też było odczuwalne tylko na gazie, a potem zaczęło też na benzynie. Świece zmienione, jaki stan kabli? Co się dzieje w blokach wartości mierzonych? Zrób pełną diagnostykę.
Passat po zgaszeniu poprzedniego dnia, rano nie odpala. Kręci , próbuje zaskoczyć ale nie daje się uruchomić. Układ zapłonowy : cewka, przewody, świece ok. Pompa paliwa reaguje po przekręceniu zapłonu i daje paliwo, wymieniłem filtr paliwa, odpalił. Odpalałem co jakiś czas i było ok. Po ok 3 godz. sytuacja się powtórzyła, nie daje się uruchomić.Proszę...
Masz [url=http://www.google.pl/imgres?imgurl=...
Witaj! Rozrusznik powinien być połączony grubym kablem do cewki elektromagnesu a druga śruba do rozrusznika /8mm/ zwierając na próbę dwie nakrętki /8mm/ rozrusznik powinien zakręcić.Do zazębienia koła zamachowego silnika z rozrusznikiem musimy podać napięcie na cewkę elektromagnesu jest to cieńki przewód idący z stacyjki.W tym momencie rozrusznik zazębia...
Kompresja ile ma? Ecu nie śle błędami? Zasilanie cewek i ok ?
Ciągniesz temat, immo wypinasz z ecu a nie licznika. http://obrazki.elektroda.net/5_125387905... No tyle do ja się domyślałem ale mnie interesuje zachowanie softu w liczniku, i tak doszedłem że zmieniając bajty w adresie 0000x09010 z 14 na 00 zmienia się kolejność boot'owania dla komunikatów wyświetlanych na FIS'e. Mnie interesuje aby w tym...
Witam. Mój Passat od dłuższego czasu ma problem z odpaleniem po kilkugodzinnym postoju. Jest to 1.6 benzyna 101KM plus świeży gaz sekwencja. Przy próbie odpalenia pali od strzała i po 2 sekundach gaśnie, przy kolejnych 6 próbach auto jakby chce ale nie może, pryka jakby na 3 gary, strzela i gaśnie, po czym przeważnie za 7 odpali. Wymieniona cewka, przewody,...
Witam serdecznie. Po montażu dynamicznego poziomowania refektorów w Passacie B5 na sterowniku 4Z7 z Passata B5FL mam następujący problem - silniczki bipolarne 4 przewodowe w reflektorze działają odwrotnie, tj. sterownik każe iść w dół, to idą w górę i na odwrót. Pytanie: Mamy 2 cewki w silniczku. jedna cewka to piny 1 i 3 natomiast druga 2 i 4. Zmiana...
Witam, wie ktoś może za co odpowiada przewód w od licznika w Passacie B5? Opis pinów zielonej kostki licznika, "Przewód W" jest pod pinem 5: Złącze 32-wtykowe -T32b-, zielone 1 – Niewykorzystane 2 – Cewka czytająca immobilisera -D2-, przyłącze 1 3 – Niewykorzystane 4 – Niewykorzystane 5 – Przewód W 6 – Czujnik poziomu...
Pomiary bez sensu. Nie wiadomo co do czego. Masz uszkodzony przekaźnik skoro nie ma oporu na 6-7 - uszkodzona cewka przekaźnika. Powinno być zwarte 5 z 9, 4 z 10 więc z tego powodu 1 z 8 jest zwarte. Na 4 i 10 powinna być masa bo one są z zwarte z wtyczką - pin 23. Na 5,9 (oraz 1 i 8) powinien być plus - powinno to być zwarte z pinem 22 wtyczki. 2,3...
cewka passat passat cewka cewka zapłonowe passat
rozdzielacz ethernet magnes silnik pralka agregatu tynkarskiego
miernik częstotliwości atmega88 miernik częstotliwości atmega88
Dlaczego gniazdka we Francji są podłączane odwrotnie? Lenco DVP-1064BK - Ekran zatrzymuje się na logo