Eee, Jeżeli głowica nie jest jakoś specjalnie zwichrowana i wystarczy jej normalne planowanie o -0,1mm to nic nie musisz kombinować z zaworami. Uszczelkę kup takiej grubości jakiej była stara (zobacz ile miała nacięć, bądź otworków na występie)
Planuje się. I w razie potrzeby dobiera uszczelkę z większą ilością karbów.
Praktycznie z każdego silnika 1,9 D od VW (Golf, Passat,Polo) czy Audi 1,9d głowica będzie pasowała.
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Uszczelkę dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad blok a nie do grubości głowicy. Zakładaj taką samą.
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Taki mały kawałek na pewno jest już w misie olejowej Takie małe pytanie, którędy on do miski spadnie ? Też obstawiam że siedzi w głowicy.
Albo gniazdo wjechało, albo zawór, tak czy inaczej głowica do zdjęcia
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Nie spalone cząstki paliwa, wczesny zapłon , chłodzenie
Wymień na "pałę" czujnik 4-pinowy, na króćcu wychodzącym z głowicy.
jest to standardowy problem w passacie- brak styku w kosce łaczeniowej, kóra znajduje się przy głowicy silnika- wd 40 i jest oki
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
Pewnie wtryskiwacze gazowe się nie wyrabiają bez sekwencji.
Jak nawet nowe uszczelnienia zakładane na rozjechane gniazdo to kiwająca pompka szybko je zjada. Jedyne rozwiązanie to głowica w góre i naprawa gniazd.
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
Tak, cieczy. Jeśli dobrze pamiętam był w króćcu do górnego węża chłodnicy na głowicy.
Zamienić miejscami PD i zobaczyć czy korejca pujdzie za wtryskiem? Jest to najpewniejszy sposób na ustalenie czy pompowtrysk niedomaga czy głowica źle zregenerowana więc wyboru wielkiego nie masz.
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
Jeżeli nie ma 0,1 to ok. Reinz ok 60,00 zł.
Błędy od źle wyregulowanego gazu.
U mnie to była jednak uszczelka pod głowicą.
,,Oddałem auto do naprawy do mechanika który jak się okazało ma fatalne opinie,, tu jest twój problem . Głowica całiem mozliwe ze ma spore wypracowanie na gniazdach mocujących pompowtrysk z biegiem czasu nacina uszczelnienie wtrysku i ropa dostaje sie do oleju druga opcja vacupompa przepuszcza efekt ten sam .
Kontrolowane zwiększenie ciśnienia w układzie chłodzenia być może przyspieszy lokalizację wycieku. Marka, model, oznaczenie silnika, więcej zdjęć. Czy to cień, czy pęknięcie głowicy?
Witam mam Passata b5 FL 2002 r z silnikiem 1,8 T AWT benzyna 110kw 150 konny,jaką głowice cylindrów mogę założyć do tego Passata?.Jest parę oznaczeń silników może różnią się czymś,ale co do głowicy nie wiem już,podobne są bardzo.Na allegro są podpisane czasami aukcje tylko 1,8 T Passat głowica bez oznaczeń AWT itp bardzo proszę o pomoc i linki,jak by...
Nie powinno być problemu przy jej montowaniu.
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
moze niewlasciwa uszczelka pod glowica?
wąż puchnie, głowica zdjęta a o dużym obiegu ani słowa
Wiązka w głowicy.
Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
Witam Sprawdź przewody do czujników olelu,jeden przy fitrze oleju drugi na z boku głowicy silnika od strony skrzyni biegów.
Do sprawdzenia przepływomierz (odpiąć kostkę), sprawdziłbym czy nie ma spalin w płynie chłodniczym może uszczelka pod głowicą.
A czy po zdjęciu głowicy trzeba ją zblokplanować?
Czy wymontowałeś już głowicę.
stan głowic powinien ocenić szlifierz. Są miejsca w których mogą i będą wżery. Co nie zmienia faktu że jeśli mówisz o zaklejeniu tego silikonem to obawiam się o ten silnik.
Uszczelniacze pompowtryskow A w jakim stanie były gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy?
Wtryski do sprawdzenia, oraz wiązka zasilająca te pompki w głowicy.
Sytuacja wygląda tak że w passacie była robiona głowica zanim został poskładany stał kilka tygodni i w tym czasie jeszcze przez to że niedrożne były odpływy w podszybiu zalała go woda wewnącz (dywani pływały) teraz po złożeniu nie odpala a jeździł na tych pompkach do końca poprostu przepaliło uszczelkę między cilindrami. A jeśli chodzi o wartości 128...
Auto jest po wymianie UPG , głowica była planowana .
ktoś mi wytłumaczy o co chodził z tym CO2? Test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przepalona uszczelka lub pęknięcie głowicy/cylindra.
Zrób sobie test na spaliny. Czy przypadkiem nie przedostają się spaliny do płynu chłodzącego. Mnie to wygląda na uszczelkę pod głowicą. Mogę się mylić, ale warto sprawdzić.
Wtryskiwacze. Często padają po naprawie głowicy.
Jaka jest w przybliżeniu cena nowej głowicy?
było już na kilku warsztatach i nikt nie wie, co jest Przyznam, że nie wierzę (chyba że u lokalnej "złotej rączki") Weryfikacja czujnika moze fałszuje. Termostatu bo za wczesnie otwiera. Klasyka. "Czasem" lewe powietrze / gazy dostające się do chłodzenia jak podczas rozwijającej się awarii uszczelki głowicy
Cudów nie ma, albo uszczelka pod głowicą albo chłodnica EGRa.
Przy króćcu głowica - nagrzewnica https://allegro.pl/krociec-wody-vw-caddy...
Witam. Jestem nowy więc za wszystkie błędy z góry przepraszam. Wracając do problemu. Mam radio samochodowe które nie chce mi czytać kaset, gdy kaseta jest włożona to taśma się kręci głowica "pracuje" lecz nic z głośników nie słychać, a na wyświetlaczu pokazuję się PLAY FOR WIND. A jeśli to ważne to radio jest oryginalne z VW Passata. Głowicę czyściłem,...
Głowica planowana ?
Tylko nie daj sobie wmówić, że do wyciągnięcia uszczelniaczy trzeba zdejmować głowicę. Owszem serwisówki tak radzą, bo inaczej nie ma jak podeprzeć zaworów do odpięcia sprężyn, jednak jak ktoś ma głowę na karku to sobie z tym poradzi bez ściągania głowicy.
w krućcu przy głowicy
Jak skacząca temperatura to może być uszczelka pod głowica.
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
Czujnikiem CO2. W ostateczności nosem - czy spalinami z płynu nie śmierdzi. Nie musi to tez być uszczelka. Może być pęknięta głowica.
Temat zamykam. Padła uszczelka pod głowica.
Czyli prawdopodobnie po poprzednim przegrzaniu pękła głowica. W tym silniku z reguły pomiędzy drugim, a trzecim cylindrem, ale niekoniecznie.
chyba że płyn chłodniczy dostaje się do silnika, przyczyna może być uszczelka pod głowicą
masz tu troche danych katalogowych ----> Układ chłodzenia Ciśnienie(bar)1.3 - 1.5 Termostat otwiera się przy(°C)85 Wentylator działa przy(°C) Etap 1 / wentylator 1(°C)92 - 97 Etap 2 / wentylator 2(°C)99 - 105 może to nie problem ?
Głowica nie ruszana
Witam kolegów mam pytanko do znajacych temat chodzi mi o sile dokrecenia głowicy w passacie 1.6 alz na aluminiowym bloku.dziekuje
Test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą.
Poprosiłem mechanika o demontaż głowicy, ale jest uparty ze jeszcze chce sprawdzić parę rzeczy... tak że zaś czas aż znajdzie czas, a czytając pytając oglądając każdy mówi że upg głowica lub obsunieta tuleja..
Jestem w trakcie wymiany pompy, gdyż wycieka mi płyn z chłodnicy i nie w łą cza mi się termostat po wymianie na nowy. Moje pytanie jest takie - jakie byłyby objawy jakby to była wina uszczelki pod głowicą?
Ale co się zmieni wystawanie tłoków, czy wpuszczenie zaworów? Po każdym planowaniu zawory powinny zostać obniżone do wartości podanej przez producenta.
zrobię test na upg i zobaczę,wszystko wydaje się w porządku a upg/głowica sa nie pewne
Jeżeli okaże się jednak że masz słabą kompresję i będziesz już chciał wymieniać pierścienie to zanim je kupisz zmierz średnicę tulei cylindrów i tłoków. Może okazać się że wymiana pierścieni nie będzie miała sensu. Kolejna sprawa przy pomiarze kompresji to "próba olejowa" - poczytaj o tym. Za słabą kompresję mogą być również odpowiedzialne zawory głowicy.
Vag sam się odpowietrzy akurat tutaj. Niestety wszystko wskazuje na problem z uszczelką pod głowicą
Tylko wymieniaj z blokadami by nie było później problemu z głowicą.
stawiam na 99 procent na pęknięcie głowicy
wymień uszczelkę pod głowicą
Niestety nowe oringi na wytartych gniazdach starczają na około 6000km - problem powrócił muszę szybko kupić głowicę.
Nie zastosowałeś czasem grubszej uszczelki pod głowicę?
Nie pasuje. Inaczej jest pochylony więc po pierwsze pompę i miskę olejową byś musiał przełożyć. W głowicy też trochę do przeróbki.
niebieski dym śmierdzi mi tu uszczelka od głowicą ,
Podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego na inny sprawny lub nowy.
Wyrobione prowadnice zaworowe. To się regeneruję czy raczej wymienia głowicę?
Chodzi o gumy łączące kolektor z głowicą?
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Dlaczego była wymieniana uszczelka pod głowicą?
W tym silniku zrób głowicę, uszczelniacze, docieranie zaworów- weryfikacja prowadnic zaworowych. I pierścienie do wymiany.
Może pompa waku siedzi znajduje się z tyłu głowicy.
Po czym tak wnioskujesz?? Bo mi trochę skrzydła podciołeś. Niby drugi raz nie można zebrać głowicy??
A więc łapanie za słówka.. Fizycznie komora nie wypadnie bo jest "podparta" blokiem (czy też bezpośrednio uszczelka żeby nie było). Mój błąd, użyłem skrótu myślowego, przyznaje. Chodziło mi o to, że po przegrzaniu komora "zluzuje" w głowicy na tyle, że faktycznie można ją palcami wyjąć. I nie wymyślam tej historii, po prostu miałem znajomego który chcąc...
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
Czujnik masz z tyłu na głowicy poniżej pompy tandemowej. Od strony ściany grodziowej. Tamten przy chłodnicy zostaw.
Jeśli naprawiana była głowica po strzale paska rozrządu to wytłumacz mi jak zrobiona była głowica bez wyciągania pompowtryskiwaczy.Chodzi mi o "zabielenie" głowicy,sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych,prowadnic etc.Jeśli piszesz,że pompki nie były ruszane to co robiłeś z głowicą?
autko trafiło do warsztatu. Jak narazie to uszkodzona jest uszczelka pod głowicą.
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
Tak jak podajesz jest dobrze.
uszczelka do głowicą wymieniona
Chodzi o te na obudowie termostatu? Ale tam są dwa. Jest jeszcze jeden wkręcony w głowicę.
Każdy Polak ma to w d...ma być tanie OC i finito.Wyrwałeś się. Numer , kod silnika na bloku,głowicy.
Zle odpowietrzony układ chłodzenia- być może też masz przedmuch na uszczelce głowicy.
Zacznij od sprawdzenia masy zespołu napędowego, oraz mas wiązki sterownika przykręconych do głowicy
No to wiesz co, jak olej w płynie to robota głowicy
Warto sprawdzić czy jest 8V na zasilaniu głowicy i jak jest to czy napięcie warikapowe nie leci przypadkiem na maksimum. Jak tak się dzieje to głowica FM do wymiany lub do gruntownego przelutu.
Biało-szarego dymku z rury nie ma?
głowica passat uszczelka głowica passat passat pęknięta głowica
amplituner pioneer kolumna próżnia temperatura licznik zwojów nawijarki
wybor pralki clarion wxz468rmp
Odpowietrzanie układu chłodzenia Mercedes C216 5.5 388 KM Ciśnienie w rozdzielaczu T: różnice między wejściem P a wyjściem T