Jadąc z pracy zauważyłem dziwny objaw. Chcąc przegonić auto na każdym biegu (oprócz pierwszego) tak do 3800 obr na 4 biegu było ok. Po wrzuceniu 5 biegu auto nie miało reakcji na gaz. Po puszczeniu całkowicie pedału gazu i znowu wciśnięcie auto odzyskalo podciśnienie i przyspieszało dalej. Drugi objaw stojąc na światłach jak wcisnąłem pedał hamulca...
Witam. Nie korzystam z działu mechaników więc nie wiem czy to odpowiedni dział na ten temat. Jeśli nie to sorki. Chodzi mi o to czy istnieje możliwość wymiany uszczelniaczy zaworów bez ściągania głowicy w Passacie b5 2002r 130km i kto ewentualnie podjąłby się takiej operacji okolice Tarnowa lub mógłbym nawet podstawić auto tak do ok. 100km. Objaw jest...
Więc tak znalazłem mase takich objawów takich tylko inaczej interpretowanych na tym forum i na innych ale do rzeczy mój przypadek to można porównać np. do opony w której jest dziesięć maleńkich dziurek, zakleisz jedną i dalej schodzi aż do ostatniej :arrow: zatkane kanaliki w głowicy zapchały popychacze to fakt jeden roztoczyłem w celu obejrzenia w...
Witam Mam Passata 1,9 110km AFN.Ostatnio podczas wyprzedzania redukowałem z 5 na 4 bieg no i gaz w podłogę czuć było jak turbina pociągła auto ale do pewnego momentu po chwili auto przydusiło,tak jakby brakło mocy.Jadąc dalej jest tak jakby nie pracowała turbina zero przyspieszenia jak stary disel.Auto postało pół godziny odpaliłem i jedzie normalnie...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
Witam Proszę o pomoc. Mój Passat umarł i może uda się komuś po logach określić co się stało. Objawy zewnętrze są takie, że słuchać hałas jak załącza się turbina i jest coraz głośniejszy wraz z jej rosnącymi obrotami . Drugi objaw to po załączeniu turbiny przy gazie wciśniętym do oporu czarny dym z wydechu. Poniżej logi (mam nadzieję, że dobrze zrobione)....
Wolne obroty u ciebie wynosza 3000 obr/min??????:D ODP Przperaszam źle sformułowałem zdanie teraz bedzie lepiej Dodano po 2 witam,cos jest z "dawka" powietrza , moze przeplywomierz lub potencjometr lub czujnik przepustnicy, /jezeli jest turbina to moze byc ona/,pozdrawiam Zdzislaw Odp. Tylko bardzo dziwnym objawem jest to ze to nie jest ciągła usterka...
Czemu mówicie że silniki VW są paliwożerne i przestarzałe po czym przytaczacie przykłady silników sprzed piętnastu lat. Może podajcie przykłady dwóch nowych silników konkurencyjnych firm o takich samych parametrach i wtedy porównujcie. To jeśli już siedzimy przy przestarzałych konstrukcjach to podam przykład 2.0 benzyna 20v 130km konstrukcja z 2001...
Problemów utraty mocy w 1,9tdi jest wiele. Objawia się to niską prędkością maksymalą - jedziesz trasą i samochód na 5-biegu nie przekracza 3000 obr/min. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu samochód jedzie normalnie i po chwili może wpaść w tryb awaryjnt. Główną przyczyną jest turbina oraz elementy z nią spokrewnione. Zaliczamy do nich: turbinę...
Od razu możesz się zabrać za wymontowanie turbosprężarki i wyczyszczenie w niej zmiennej geometrii gdyż przy tych objawach co opisujesz się zapiekła w pozycji maksymalnego doładowania : http://www.google.com/search?q=%22czyszc...
Witam. Mam pewien problem z Passatem B5 z 1997r z silnikiem 1.9 Tdi 110 km z intercolerem. Problem polega na tym, że turbina czasami się odłącza. Np. przy wysokich obrotach. Gdy się wyłączy już się nie załączy trzeba zgasić silnik i od nowa odpalić. Gdy turbina działa a wypnę kabel z przepływomierza turbina przestaje działać. Teoretycznie wskazywałoby...
Czy samochód gorzej jeździ, jest słabszy ? Jakieś dodatkowe objawy ?
Panowie mam taki problem rozgrzewa mi się turbina do czerwoności wymieniłem katalizator bo był pusty, wymieniłem turbinę aczkolwiek okazało się że moja jest dobra, pozamieniałem cewki, wymieniłem przepływomierz z Passata oczywiście, który zapierdziela jak burza. Jeszcze został mi sprawdzić rozrząd bo ponoć jest przestawiony o pól zęba, ale nie wierze...
Witam dziś gdy jechałem nad wodę przy prędkości 140 km/h w moim samochodzie włączył się nagle tryb awaryjny i stracił swoją moc próbowałem to naprawić wylaczajac i włączając samochód ale bez skutecznie po czym samochód zaczął kopcić na czarno i turbina zaczęła dziwnie świstać czy to może być turbina do wymiany czy co to może być ktoś wie?
Mam problem z turbina jak rozpedzam auto do 140 km odcina turbine i zwalnia powoli. Wymienilem dwa zawory kture pokazal komputer i przez jeden dzien bylo dobrze,ale problem powrocil nastepnego dnia.czy ktos mial podobna sytuacje??a moze powinienem wyczyscic turbine??
Witam, Mam problem z zawieszającą sie turbiną. Raz turbina działa bez problemów, następnym razem tryb awaryjny i turbo nie działa. Wszystkie węże od podciśnienia wymieniłem, N75 przeczyściłem (choć wyglądał w środku jak nowy). Poniżej link do logów: http://vaglog.pl/log_237007.html http://vaglog.pl/log_237008.html VAG pokazuje błąd: 17964 - Charge Pressure...
Witam wszystkich, Od powrotu z urlopu ( trasa około 1000 km) w moim vw zrobiło się znacznie głośniej przy uchylonym oknie a nawet przy zamkniętym słyszę turbinę siła dźwięku narasta oczywiście wraz z prędkością obrotową silnika. Myślałem że pewnie już duży luz na wałku - zdemontowałem turbinę luz poprzeczny minimalny max 1 mm , wzdłużnego w ogóle nie...
Autko wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 80km/h lub 3000obr/min i też nie zawsze. Poza tym z okolic turbo (tak mi się wydaje) dochodzą dźwięki w stylu grzechotania bądź głośnego upuszczania ciśnienia z zaworu upustowego. Dzieje się tak (tylko w czasie jazdy) w okolicach 2000 obr/min przy mocnym dodaniu i odjęciu gazu na biegach 3 i 4 jak również...
Witam mam passata z 98 r 110 km 1.9 tdi i problem z turbina tzn dziwnie dziala,dziala mi odrazu ze startu tzn slychac ja do okolo 3000 obrotow jak potem mulowato a okolo 3300 wylacza sie calkowicie silnik chyba przechodzi w stan awaryjny i turbina wogole nie dziala...po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu jest ok ztn do 3000 obrotow...czasem turbina...
Witam. Mam problem z moim vw passacie b5 a mianowicie, jeżdżąc po mieście to tego nie idzie tak odczuć ale za to jak się wyjedzie na trasę to się zaczyna. Do około 90km/h jest wszystko normalnie ale zaraz po przekroczeniu ww prędkości to powstaje coś w rodzaju jakiegoś odcięcia, bardzo słabo przyspiesza i tak jak by turbina przestała działać. Co to...
Problem mam z turbiną, po przejechaniu ok 500m traci moc, jakby turbo nie działało, po zgaszeniu silnika i uruchomieniu ponownym jest ok. Pytanie moje jest takie czy tam jest jakiś czujnik, który może być za to odpowiedzialny? Czy coś innego?
Witam, Walczę z touranem PD, przyjechał z turbiną w częściach , nawet nie zapalał, bo zatkało dolot :) po wymianie turbo i paru dniach - wrócił , zaczęła gwizdać turbina. Turbo na gwarancji - naprawili. historia powtórzyła się 3x. Sprzedawca turiny zarzeka się, że turbinę wykańcza złe wyregulowanie (?) ale pomiary i parametry w normie, nie przeładowuje....
Witam. Wiem że wiele jest tematów tego typu jednak ja che zapytać o jedną rzecz. Mianowicie. Nie dawno kupiłem passata b5fl z silnikiem avf 130 km. Po paru dniach zaczęło mi rozlaczac turbo i po ponownym uruchomieniu silnika działała znów. Ostatnio pomyślałem żeby sprawdzić wężyk podciśnieniowe od zaworkow no i znalazłem. Wężyk który wchodzi do turbiny...
Witam. Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły. - sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia - wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta - usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie...
Witam , samochód ciągnie dobrze ale dopiero po 3 tyś. obr. , a powinien już od 1900 powinien się zbierać ,więc pojechałem do mechanika i sprawdziliśmy w jakim stanie jest turbo ; wypompowało 1866 mbar przy 3170 obr. mechanik mówi że tak powinna pompować z 1900 obr. Dodam że jak do gruszki podłącze wężyk i podciągnę ustami do końca to dojdzie do połowy...
Witam! Turbina dmucha za mocno!!!!!!, podciśnienia sprawne, zawór też, kierownica luźniutka, w trakcie testu kierownicy wszystko OK. Pierwsza jazda i przeładowuje, gaszę odpalam i auto jedzie dobrze? Oczywiście na komputerze pokazuje żądaną wartość (3bieg/gaz w dechę) 2300/2400 a rzeczywistą 2601 no i tryb awaryjny Co może być takiego złego w samej...
Witam, Na początku pragnę zauważyć ,że autem nie dało się jechać. Szarpanie itd , palenie na 3 cylindrach itd , misfire non stop praktycznie. Winny okazał się kolektor. Po wymianie wszystko gra ale na zimnym silniku lubi wyskoczyć MISFIRE DETECTED , najczęściej na 1 i 4 cyl a nie nie ma reguły. Jeżeli silnik osiągnie temperaturę 90 st problem znika....
Mam Passata B5 1,8T i pojawił się problem z turbiną. Gdy przyspieszam do 2 tyś. obr. turbo pracuje prawidłowo, słychać jak "dmucha" ale przy większej ilości gazu i wzroście obrotów turbo nie przyspiesza dalej, nadal pracuje tak samo. Normalnie było słychać, że turbina nabierała coraz większych obrotów i auto świetnie przyspieszało a teraz nie chce dmuchać...
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
Witam. odswieze temat. Mam ten sam problem lecz z passatem b5 silnik ATJ. Identyczne objawy. Katalizator wywalony, wtryski po regeneracji, turbina czyszczona, EGR zaslepiony, N75 nowiuski. Zastanawiam sie czy czasami klapa w EGR nie wariuje. Bo objaw mam raz chwile po odpaleniu jak mu depne a pozniej juz idzie jak burza bez zadyszki.
Po wymianie turbiny to normalny objaw,że dymi ale nie tyle kilometrów.Kolego olej wypuść,bo Ci pójdą symeringi.
Typowy objaw dla zablokowanej kierownicy w turbinie. Daj logi i dokładnie jaki błąd się zapisuje.
Turbo szaleje. Niebieska linia to zadane doładowanie. Czerwona takie ciśnienie widzi czujnik. A wiec późno wstało (regenerowane?) jak się już obudziło to walnęło ciśnieniem ponad miarę ,sterownik silnika próbował to ratować ale potem przedobrzył i zdjął za dużo co skutkowało niedoładowaniem. Na koniec znowu ponad zadanym. Typowy objaw regenerowanego...
Przepustnica do czyszczenia? Kiedyś podobny objaw miałem w passacie b3 1.9td 75KM, po wstawieniu wydajniejszych wtryskiwaczy i turbiny od beemkowskiego 2.4, ale mi to nie przeszkadzało a ubaw był super :D
Witam wiadomo że przyczyn może być i każdy może mieć rację może to być turbo itp.....mam kolegę gdzie ma passata 1.9 tdi 110 km walczyłem z nim bardzo długo a objaw był taki sam jak kolega pisał wyżej że gdy szybko przyspieszyłem to samochód tracił moc,gasząc samochód i ponownie odpalając znowu jest ok na jakiś czas, też czytałem na forum co to może...
Okazało się że tuner źle zrobił program, średnio co 700km uruchamia się procedura dopalania filtra którego tam nie ma, i klienta czasem na światłach wyprzedza gęsty biały dym, objaw ustępuje po 5 km jazdy. Kolega robokop miał racje co do turbiny, puszcza gorąca strona, auto bierze około 200 ml oleju na 1000km.
Szymek, spalanie średnie 55l/100km to bardzo dziwny objaw, zgodziłbym się z chwilowym podczas ruszania na 1 biegu. Druga sprawa, sprawdzenie spalania lepiej zrobić tankując 2x samochód po sam korek, rejestrując stany licznika. Unikniesz w ten sposób zapowietrzenia układu zasilania. Sprawdzałeś stan (poziom/jakość) chłodziwa? Najczęściej dym jest spowodowany...
Witam. Po wymianie głowicy wraz z pompowtryskiwaczami pojawił mi sie problem w samochodzie w passacie b6 z silnikiem 1.9 TDI 105KM BLS . Mianowicie samochód nie ciagnie od dołu. Pompowtryskiwacze sa z tymi samymi numerami. Wczesniej wszystko było ok i nie wiem o co chodzi. sprawdziłem zaworek turbiny czujnik ciśnienia wszystko jest ok. Myslałem ze moze...
Witam, mam Mitsu Grandisa 2.0 tdi PD 140 PS, wywaliłem DPF, kat został i miałem program zrobiony na 180ps i 400 nM, było mi mało to wrzuciłem turbo od BMN podeszło p&p. Mam pompki seryjne G, seryjny FMIC w miarę duży. Teraz tuner zrobił 195 PS ale nM tylko 365. Turbo wstaje późno tak od 2300 obr, to podobno normalny objaw, ale przy doładowaniu 2,8...
Witam. Posiadam już prawie 10 lat mojego Passata B6 1.9 BLS i od 6 lat nie mam DPF-a oraz jest zaślepiony EGR wraz z chłodniczką recyrkulacji spalin od czasu, gdy DPF zaczął się cyklicznie zapychać. Po "operacji" obawiałem się smrodu spalin, lecz o dziwo, było prawie niewyczuwalne względem wcześniejszych zapachów. Ostatnio niestety pojawił się problem,...
Na 100 % jest to przepływomierz . Mam octavię 110km i miałem ten sam objaw jak piszesz . Już 2 razy go wymieniałem u siebie i po każdorazowej wymianie auto chodziło jak nowe . Musisz się liczyć z tym , że co około 50 000 km będziesz musiał wymienić przepływkę . pozdrawiam .
Witam, mam prośbę o pomoc w ustaleniu przyczyn przeładowywania turbiny. Przy ok. 3500 obr/min silnik wchodzi w tryb awaryjny (traci moc), ale przy tym nie świeci żadna kontrolka. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnik odzyskuje moc. Sprawdzona dźwignia turbiny - chodzi lekko, sprawdzona gruszka - trzyma podciśnienie, podmieniony zintegrowany sterownik...
Cześć :) Silnik to 1.9 TDI AHU na pompie VP. Sterowanie turbiny ciśnieniem dodatnim, zwykła turbina bez geometrii. Ogólnie silnik jest w bardzo dobrej kondycji, jest zadbany, niedawno otrzymał nową turbinę stara przepuszczała juz olej, nowe przewody ciśnieniowe wszystkie, nowy zaworek sterownia turbiny, nowe świece żarowe silnika i podgrzewacza. Korekcje...
Witam ja bym postawil na przeplywomiez albo przeladowany moze byc i czyli za duze cisnienie i ecu obcina dawke i dlatego tak się dzieje sprawdz czy kierownica turbiny pracuje prawidlowo a potem sciag sobie podcisnienie z baczka na turbinie i zobacz co się bedzie dzialo gg 5685072 Objawy raczej pasują do przypadku opisanego przeze mnie, chyba że 2 rózne...
mechanik odłączył jakis przewód u góry nad silnikiem i tam przeciągnął palcem i widać było olej. to normalny objaw, że jest tam olej bo jest to wyprowadzenie odmy z silnika do dolotu czyli rury powietrza idącej od filtra powietrza do turbiny, tym przewodem wraz z gazami ze skrzyni korbowej dostają się również drobinki oleju pozostawiając na ściankach...
No dobra posprawdzałem wszystko i dalej nic , tylko po odłączeniu tego srodkowego zaworu na zdjeciu auto jeździ normalnie i nic sie nie dzieje gdy podłącze wtyczkę dalej sie zawiesza czy mozna go jakos zalsepic czy wogue jesst potrzebny bo po odłączeniu auto jezdzi normalnie, mialem drugi taki sam i po podłączeniu dzieje sie to samo co na moim czyli...
Jest jeszcze jeden objaw oprócz szarpania. Przy mocnym przyspieszeniu auto jedzie ale za autem czarno i nie idzie całkiem dobrze. Silnik ma większą moc jak gaz dodajemy delikatniej niż gwałtownie (nie potrafię tego inaczej opisać). Mam wrażenie że może ogólnie dawka jest za duża jak przy dziurze w układzie intercoolera. W sobotę sprawdziłem jeszcze...
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
Mam problem z potencjometrem gazu od VW Passata B5 z 1999 roku. Problem polega na tym że po odpaleniu jak dodaję stopniowo gaz to przy około 1500 obr.słychać że silnik sobie jak by burknie i wtedy potencjometr przestaje reagować na wciskanie gazu. Można pedał gazu wgnieść do oporu. Po odpuszczeniu gazu i ponownym wciskaniu, potencjometr normalnie reaguje...
Troche dziwne ze nieplanowałes głowicy.Jeszcze napisz dlaczego wymieniałes uszczelke pod głowica.Byc moze to kogos naprowadzi co mogli zepsuc i jak hulal przed robota.Dziwne ze w tdi wszystko wporzo a nieciagnie,cos musi byc nietak.A kolega z pierwszego postu niech napisze jak sie to objawia.Czy jak jedzie inagle mu odcina moc czy wogole caly czas padocha.
Najprawdopodobniej zacina się turbina. Faktycznie trzeba wcześniej podłączyć interfejs i odczytać błędy. Turbiny o zmiennej geometrii w vw mają to do siebie że jak zabrudzą się sadzą to takie zacinanie się zdarza. Rozebranie turbiny i wyczyszczenie powinno pomóc. Uwaga najpierw niech ktoś ci postawi prawidłową diagnozę bo ja tylko gdybam wiedzą jakie...
Witam. Ojej do turbiny pompowany pod cisnieniem albo olej idzie do miski albo do kolektora nie ma innej drogi. Jak nie wywala na zewnatrz i nie cieknie zostaje ze idzie do kolektora ssacego bo sa luzy na lozyskach turbiny, ale w tym wypadku powinien kopcic. Moze ci oleju do turbiny nie pompuje, z tym sie nie spotkalem chyba ze pompa oleju slaba lub...
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Witam wszystkich! Mam problem z Passatem B5 130KM TDI 2002 KM. Otóż dzisiaj jechałem nim w trasie. Nie za szybko nie za wolno - normalnie. Czasem trzeba było wyprzedzić ale nie był jakoś piłowany strasznie. Nagle zauważyłem następujące objawy: Stała prędkość (ok. 120 km/h), noga na gazie cały czas. Nagle samochód słabnie (czuje ze troszkę zwolnił) po...
Witam wiem że minęło sporo czasu, ale czy udało się rozwiązać problem? Witam, Panowie mam problem i potrzebuje pomocy bo już normalnie jestem głupi z tego wszystkiego. Ale najlepiej zacznę od początku. Pierwszym objawem jakichkolwiek nieprawidłowości był następujący objaw: podczas jazdy ze stałą prędkością a zwłaszcza na ostatnim biegu przy delikatnym...
Kolego w 100% sie z tobą zgadzam. Turbina cały czas się kręci. A jak ładuje z pełnym ciśnieniem przy 3tys obr to turbo wiruje z 30 tys. I wyłączenie silnika w tym przypadku jest zabójcze. Ale jest jeszcze jeden aspekt że turbo jest gorące i olej który po zgaszeniu silnika zostanie w przegrzanej turbinie zacznie wrzeć. Jak olej wrze to sie z niego cos...
brak mocy objawia się tym że moje auto na piątym biegu ma maksymalne obroty wynoszą 3tyś. max prędkości to 120km/h czy to na 4 czy na 5 biegu,na 4 biegu wyciągnie ze 3300obrotów brak błędów, turbina wyczyszczona.
Witam ponownie, czyścisz ja z syfu który w niej jest, spaliny itp. to wszystko zostawia ślad, widziałem co wyszło z turbiny w Golfie III mojego brata, objawy były takie same, owszem nie twierdze że to nie jest wina elektroniki itp. ale warto zacząć od najprostszych rzeczy, lub jeśli kolega ma dostęp do komputera to niech podłączy samochód wtedy będzie...
Trzeba się martwić? Jak Ci zginął olej :?: - to na pewno nie powinieneś tym samochodem jeździć bez naprawy :cry: Sprawdź w zbiorniku płynu chłodzącego :!: czy nie widać w nim śladów Twojego oleju (tłuste oka, oraz podwyższony poziom płynu chłodzącego) :D W moim passku już po 18 latach takie objawy były po perforacji chłodniczki oleju :cry:
Przy takich objawach test sztangi raczej dużo nie wykaże chyba że jak pisał kolega, coś jest krzywe albo geometria brudna i będzie przycinać, włączyć polecam może ją rozrusza, przy pełnym otwarciu N75 sztanga może chodzić wzorowo a podczas normalnej pracy nie. Po złapaniu błędu ECU wyłącza turbinę, po zgaszeniu i odpaleniu turbina znów działa do kolejnego...
Cześć TDI 1.9 AHU na zwykłej pompie rotacyjnej. Proszę pomóżcie ustalić po objawach którędy ucieka olej. fakty: - Pobór oleju 0,5L /1000km. - Silnik suchy (brak wycieków) - Silnik pali na strzał, ma moc - Korekty wtryskiwaczy, kąt zapłonu, Dawki paliwa - Wszystko idealnie. - Została wymieniona Turbina i nic to nie zmieniło - Cały dolot suchy jak pieprz...
Najgorzej, że dzisiaj pada, ale chyba tak zrobię i zobaczę wtedy. Kurde, ale zastanawia mnie to trochę, bo turbo powinno mieć teraz lżej niż z katem. Dodano po 3 A czy ktoś z was miał podobny problem i go rozwiązał? Dodano po 6 http://obrazki.elektroda.pl/2818563900_1... tak dokładnie wygląda ten zamiennik katalizatora Dodano po 2 Siedzę...
Pacjent z objawami: uruchumienie żaden problem problem występuje gdy: silnik ciepły i przejechane jakieś 3-4 km i przekroczone ok 3000obr/min wówczas wolne obroty zamiast być 800 to skaczą na 950-1000. popracuje jakis czas i znowu powrót do normalnej pracy. korekcja sprawdzona jedynie na 3 cylindrze -1.34mg/skok temperatura wg kompa 81st.celciusza pytanie...
Jeśli słyszysz takie efekty, to sprawdź rury od przepływomierza, turbiny i interkulera, może są rozszczelnione. W przypadku gdybyś słyszał ten efekt podczas hamowania, to trzeba sprawdzić pompę wacum - rurka biegnąca do serwa może być luźna, lub uszkodzone serwo, ale objawiałoby się to słabym hamowaniem (twardy pedał). Dodaję, że sterowanie turbiną...
A wywaliłeś cały środek dpf-a? jak tak to niestety narobiłeś sobie bigosu ,bo turbina będzie się teraz rozkręcać i przeładowywać bo spaliny nie mają oporu przez wywalone flaki dpf-a. Ja zostawiam flaki robie tylko dziurę o średnicy 2cm i nie ma objawów przeładowywania .
witam wszystkich jestem tutaj pierwszy raz wiec prosze o wyrozumialosc, moj problem nieco jest podobny do tych tutaj ale nie zupelnie taki sam przejzalem juz wiele postow ale nic konkretnego nie znalazlem!!!! otoz posiadam passata b5 110 km z 1999roku od pewnego czasu samochod nie ma mocy takiej jaka byla wczesniej problemy ustaja co jakis czas ale...
objaw turbina turbina passat passat turbina
cykli zegarowych nokia 6303i oświetlenie korytarza
samsung simlock odblokowanie telefonu samsung
Citroen C3 2023 – zbieżność przestawia się po najechaniu na krawężnik, przyczyny usterki Cronos CR-500: Migająca lampka i brak reakcji