witam czy jest wstanie mi ktoś pomóc ze schematem instalacji silnika 2.0 passat 2006r turbo.
Schemat jest dobry...jeśli nie wciąga sztangi to N75 uszkodzony....lub uszkodzona instalacja do niego...
https://obrazki.elektroda.pl/8414834000_... Masz cały schemat podciśnień do Twojego silnika. Musisz sprawdzić każdy element.
Witam, Posiadam Passata B6 2006r silnik 1.9 TDI 105km oznaczenie BLS. Mialem robiona glowice, gruszke turbo, usunięta chlodnice spalin. Mam nowe wężyki podciśnienia, szukam schematu jak to podlaczyc aby turbo zaczelo poprawnie dziala . Nigdzie nie moge znaleźć so mojego silnika schematu.
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
To jest chyba trudne do obejścia bo obok mamy wegfahrspeere.Wynika ze schematu.
Witam problem dotyczy Passata 2007 r jak dobrze pamiętam 2.0 FSI Turbo , brak zasilania na przednik kierunkach w zderzaku . Może ma ktoś schemat ? albo zarysować działanie , jak jest to i czym sterowane . Co na szybkiego sprawdzili to bezpieczniki w skrzynce pod maską po lewej stronie . Z góry dzięki za pomoc .
Witam. Posiadam Passata B6 z silnikiem 1.9TDI BLS 105km z 2006r. Robiłem remont silnika, przy okazji pozbyłem się chłodnicy spalin. Potrzebuje pomocy/schematu jak prawidłowo podłączyć przewody podciśnienia, tak aby turbo prawidłowo pracowało. Dodam, że mam nowy zawór N75 oraz nowy przepływomierz BOSCH. W necie znalazłem taki obrazek, ale nie bardzo...
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
W tym afn nie ma zaworu N239, wiec to nie ten schemat. Jest pełno schematów ale nie ma żadnego jak połączyć to wszystko żeby miało ręce gdy jest klimatyzacja też podpięta pod akumulator podciśnienia.
Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, Znaczy,że jest podłączone niezgodnie ze schematem? Bo generalnie jakieś tam podciśnienie jest w przewodach sztanga wciąga przy 011 basic settings
Problemem była instalacja gazowa. Przecięty był jeden przewód. Ale nadal mam problemy z: 1)wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów 2)korekta z sondy jest na 7+ i 10+ 3)słabo wstaje turbo. Wartość zadaną jest dopiero od 3280 obrotów 4)wydaje mi się, że ma wysokie spalanie (14 L gazu w mieście i 11,5 trasa) Samochód miał automatyczną skrzynię biegów...
Witam Mam problem z passatem B5 1,9tdi (110KM) a mianowicie strasznie mi dymi z tylu tzn spala olej bo go brakuje :) wyciagnolem turbine i na kolektorze przy silniku jest sucho nie ma nic a z drugiej strony (tej od wydechu) jest pełno oleju (aż kapie) do tego co dziwne turbina nie ma prawie luzu góra dół ale za to ma straszny duzy przód tył wirnik lata...
Więc zrób tak , na wężu który idzie od vacum do serwa tuz przy grodzi jest jeden króciec zaślepiony grzybkiem bodajże koloru zielonego a obok jest podłączony wężyk dalej trójnik z trójnika zasilanie do n75 a drugie wyjście do EGR prześledź które wężyki gzie idą , odłącz wężyk n75 i podłącz pod wolne wyjście na wężu głównym to zaślepione grzybkiem Dodano...
I 2 pytanko w tym silniku niby n75 nie wiem jak to nazwać "zintegrowany" N75, N18, N239 i N345 w 1. Ale nie mogę nigdzie nawet go znaleźć żeby kupić, tak w tych silnikach jest czy o co tu chodzi? Pozdrawiam ☺ Według schematu n75, n18 i n345 jest jakby zintegrowany. Wszystkie te zawory łączy 6-cio pinowa kostka. https://obrazki.elektroda.pl/5760000800_...
Zatem turbo złożyłeś poprawnie. Schemat oczywiście ciut różni się od Twojego bo ten odpowiada już dla silnika AJM ale to szczegół - zasada ta sama. Przygotuj sobie zatem kawałek wężyka o średnicy wewnętrznej 3,2 lub 4 mm i wypnij oryginalny wężyk z trójnika pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców a w jego miejsce wepnij jeden koniec tego uprzednio...
Witam wszystkich! Odnośnie tego autka, to jest to dopiero kupiony sprzęt. Przekaźnik świec mam zamontowany w desce z bezpiecznikami. Oczywiście bezpiecznik pod maska jest sprawny. Po wyjęciu przekaźnika kontrolka zapala się i gaśnie właściwie, reaguje też na czujnik temperatury, reaguje na impuls rozrusznika tylko nie grzeją świece. Zupełnie tak jakby...
Witam wszystkich też mam podobny problem z montażem turbo timera w passacie b5 podłączyłem czerwony kabel pod stały plus czarny pod masę szary pod ręczny i został mi niebieski i zielony kabel podpowie mi ktoś gdzie te dwa kable mam podłączyć? Zamieść schemat posiadanego urządzenia. Reg. 3.1.15. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku...
Też nie wiem jak działa układ podciśnienia w tym aucie, gdyż schematów w necie nie mogę znaleźć, Nie trzeba schematu. To można kawałkiem wężyka na aucie w kilka minut połączyć. generalnie na prosty system, vakupompa zasysa powietrze z plastikowego trójnika, elektrozawór połączony przewodem z gruszką EGR, oraz trójnika, potem idzie przewód pod auto,...
Witam, poszukuję schematu podłączenia wszystkich czujników elektrycznych i pneumatycznych w samochodzie VW passat B4 1.9 TDI rok 1999 automat. Mam silnik 1Z i automat 4 biegowy. Ostatnio znalazłem kilka gumowych rurek w okolicy Turbo, które są zaślepione ( są to 3 rurki - gumowe wężyki) i nie wiem do czego je podłączyć. Samochód w miarę fajnie jeździ,...
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
wczesniej polaczonia tak samo bylo i ciekal ladnie. a moze kolega mi przeslac schemat calego polaczenia tego dziadostwa?? Dodano po 44 ok zaraz sprawdze Dodano po 10 po odlaczeniu kostki na wlaczonym zaplonie i odpaleniu nie ma zadnego bledu? dziwne jak dla mnie:O
Cześć, mój problem najlepiej pokazuje to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=gBaMkSLu... Od około 0,6b jak turbo zaczyna dmuchać zaczyna być słychany świst, gdy turbo osiągnie maksymalny poziom doładowania, zmienia się ten świst na falujący, oscylujący świst. Równo 3msc temu zmieniłem turbosprężarkę na hybrydową(przed wymianą nie miałem tego problemu)....
Witam. Właśnie zakupiłem KD2006 na internecie bo na miejscu drogo sobie życzą. Dzwoniłem dziś co z montażem (do VW PASSAT 1,9TDI 2001), za montaż tego chcą 200zł. Jak dla mnie drogo :(, w związku z tym mam parę pytań. Wg schematu http://lukisio.pl/33.jpg W kumpla aucie poprzedni właściciel zamontował KD. Znalazłem gdzie, ale: przewód zielony jest odłączony...
Witajcie. Na wstepie powiem ze jestem tu nowy wiec jesli pomylilem dzialy to przepraszam i prosil bym o przeniesienie do wlasciwego dzialu aby uzyskac pomoc od Was... Mam problem odcinajacego turbo po wymianie wszystkich wezykow podcisnienia,i najprawdopodobniej pomylilem ich podlaczenie w zawoze N75 i teraz turbina odcina ale dopiero od 3 biegu na...
ja mam podobny problem. co prawda juz jest jeden post na ten temat ale zamkniety. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... 120 km na godzine i notlauf. reset stacyjka i znowu do 120 mknie jak burza i notlauf. jestem jeszcze przed rozbieraniem wszystkiego. z logów widac ze turbo daje za duzo...tylko pytanie czy z logów mozna stwierdzic czy...
Jak widać wolisz klepać w klawiaturę. Nie ważne czy ma ona 2tyś przebiegu czy 90, czy była kupiona w niedziele na bazarze czy 10 lat temu na komunii u syna cioci. Masz dziurę w dolocie lub uszkodzoną/brudną przepływkę. Widać że turbo pompuje coraz więcej a przepływka widzi coraz mniej co jest anomalią. Zamiast klepać w klawiaturę umyj przepływkę i sprawdź...
Przyszedł dzisiaj nowy zawór i po sprawdzeniu poza turbiną maja takie same parametry .na podciśnieniu 0.74v bez podciśnienia 3.6 czyli zawór dobry,zamontowałem stary zawór według schematów ale musiałem użyć cienkiej nakrętki do blokady cięgła ponieważ ta oryginalna okazała się za szeroka i nie mogłem ustawić 0.7v,wychodzi chyba na to że coś się przestawiło...
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
Przyczyną jest to że źle masz węże od podciśnienia założone dziś miałem to samo w swoim golfie jakiś ciapek nie mechanik wymieniał turbo i założył je na chybił trafił zmieniłem znalazłem schematy jak powinno być i teraz jest dobrze
no to ten czujnik g31 czyli musisz znaleść silnik z takim czujnikiem ,tam jest w linku ze to z passata 2.0 więc inny będzie i musisz schematy porównać Dodano po 3 i w tym sterowniku nazywa się g31 a w tych starszych g 71 i na pewno będzie inny Dodano po 8 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... Dodano po 45 zresztą nie wiem ,może masz ten sterownik...
Dokładniej jest to wersja bez niczego. Nie posiada on: wspomagania, szyberdachu, bocznych kierunkowskazów, elektryki szyb, turbosprężarki.... Silnik 1Y. Czy ktoś posiada schemat? Proszę nie odsyłać mnie do działu Download, nie znalazłem tam schematu do diesla, są tam schematy do benzyny z komputerem.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam wszystkich Mam problem z wyżej wymienionym passatem, przy dynamicznej jezdzie auto szarpnie tak kolo 100km\h i trzeba go zgasić żeby dalej szło jechać. Błąd to 16618 czyli przeładowanie. Zrobiłem już chyba wszystko prócz sprawdzenia wiązki sterującej wielozaworem podciśnień oraz sprawdzeniem ECU... a więc: -wężyki wymienione -dolot szczelny -geometria...
Nie będzie tego dopuki naukowcy nie zaczną badać tego. Co naukowcy mają badać i dlaczego? Z prostego powodu, bo te badania są raczej badaniami specyficznymi z punktu widzenia nauki Wytłumacz tą specyfikę. z punktu widzenia klasycznego Kowalskiego kosztują... Dlaczego takie badania ma robić Kowalski a nie producenci tych cudownych kompletów do hho czy...
schemat sterowania zamkiem centralnym w Passacie z silnikiem 1.9 Diesel turbo,ale pasuje do innych passatów, schemat wraz z opisem
passat turbo turbo passat passat niedoładowanie turbo
zakupy farnell telewizory jedna antena zwrotnica czujnik temperatury chłodziarki ariston
manta wymuszenie rozebrać zelmer meteor
Regulacja śrub S i H w gaźniku pilarki Makita Wymiana tulei w układzie kierowniczym Daewoo Matiz