Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
Nie to nie jest nomalne spalanie dla passatowego 1.8t. Chyba że był chipowany. Mój pasek 1.8t/150koni pali LPG minimum 11L do max16 litrów (a mam naprawde ciężką nogę zadwodowo jeżdżę autem). I ciężko mi przebić to 16L.. musisz mieć coś dawką paliwa. Sprawdź czy nie ma jakiś błędów, czy są sondy oki (jak są walnięte to zwiększa dawkę). noo chyba że...
To jest normalne spalanie.Jeżdżąc 90 km/h to będzie spalał 4,5 l
mam skrzynie manualna wymienilem filtr powietrza i spalanie w trasie spadlo do 6,3(jazda dzien w dzien 20km bez wyprzedzania i utrzymuje stala predkosc 80km/h ) byłem u kolegi i diagnozowal mi vagiem stwierdzil ze przepływka pokazuje za duze wartosci czego moze bbyc przyczyna na rozgrzanym silniku szarrpanie 3,4,5bieg od 1800-2000obrotow/min , wyczyscilem...
całkiem normalne
Sprawdz filtr powietrza , jesli jest brudny , auto bedzie bardzo duzo gazu palilo . Pozatym podepnij sie pod OBD i sprawdz jak tam faktycznie wyglada ta sonda , mozesz jeszcze miec zatkany katalizator i to tez moze dawac takie efekty , oprocz tego auto bedzie bardzo zmulone.
No znam ten wątek na forum passata, dodałem ostatni wpis tam, ale nikt od 3 dni się nie odezwał, dlatego napisałem to samo tutaj.
Mój pali do 6 litrów 1.9 TDI 250 tys przejechane na liczniku a w w rzeczywistisci nikt nie wie:)
To jest silnik ATJ z 1999 roku. Przed zmianą też nie pasowało na punkty. Ba, jakie punkty? Na kole od wału mam logo vw, EHT. Na rozrządzie jest to co na autodacie, ale nie pasuje w tym miejscu. Po ustawieniu na znaki , które podaje literatura nie można obrócić wału po spięciu paskiem. A czy nie jest tak, że komputer sam sobie dobiera kąt wtrysku? Statyczny...
Dzięki na pewno to sprawdzę
Sprawdź koniecznie rurę dolotową od turbo do IC oraz od IC do silnika. Wydaje mi się, że tam masz (typowy dla Passata) problem. Jak masz dziurę, to to co napompuje Turbo ucieka bokami i po ptokach!
Wtryski do wymiany niestety,ale daj do sprawdzenia,powinny otwierać się przy 190 bar.
Analiza spalin co pokazuje? Może "gubisz" paliwo?
Sprawdź sondę lambda, a paliwa tak samo dużo żre ? To auto jest paliwożerne ale nie powinno brać więcej niż 14l nawet na automacie.
Jeżeli dobrze zrozumiałem, temperaturę na zewnątrz komputer jak i climatronic pokazuje tak samo, prawidłowo bez zmian, temperatura wody tez Prawidłowa, odczyty spalania na postoju jAK i w trasie zawsze sprawdzałem na rozgrzanym silniku wiec to co wyżej podałem jest na silniku rozgrzanym.
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
logi to samemu bede musiał zrobić, gdyż jestem za granicą ;/ a tutejsi mechanicy to sie znają tyle co ja, albo jeszcze mniej. A w serwisie zabule tyle, że naprawde lepiej wyjdzie sprzedać ten samochód i mieć problem z głowy. mógłbyś mi wysłać jakiś link z allegro, w którym bedzie taki kabel, bo może i bym go kupił.( przyda sie na przyszłość )
zmieniłem termostat i jest już ok
Błąd komunikacji ECU i immobilizera. Na początek polecam dopasowanie sterownika immobilizera do ECU. Jeśli nie pomoże, to czeka się naprawa prawdopodobnie wiązki.
Zrób reset sterownika i jak się po tym poprawi to znaczy że winna jest emulacja sondy Na ostatnim foto widać przekaźnik najprawdopodobniej zastosowany aby odcinał napięcie podtrzymujące pamięć ECU po wyłączeniu zapłonu. Ale nie zaszkodzi spróbować jak poprzednik pytał.
Witam. A przypadkiem nie ubywa płyn .
Zauważyłem że jak odpale na benzynie i po chwili przeżuce na gaz i przejade tylko kawałek i zgasze to później strasznie długo musze kręcić zeby odpalił , dodam ze normalnie pali na dodyk. Bo parownik jest nie rozgrzany poprzez płyn chłodniczy i Się tobie zalewa gazem.Normalna sprawa jak się nie przestrzega zasady ciepły silnik przełączam dopiero na...
Witam problem jak w temacie bardzo dużo pali gazu 15-18 litrów . Parownik jest nowy silnik jest po wymianie ale na starym tak samo palił , kręcony już był na wszystkie sposoby i brak rezultatu . Jaka może być tego przyczyna kiedyś palił mi 9-11 litrów i naprawdę dobrze jeździł a teraz nie dosyć że moc jak bym komarem jechał to i to spalanie !! Jak go...
posiadam Passata b3 1.8 b w automacie auto nagle zaczęło dużo palić w mieście około 20l na 100 w trasie około 11-12 przy jeździe 100km/h wymienione zostało: mono wtrysk,guma pod mono,pompa paliwa,na kompie pod VAG-iem nie ma błędów,sonda lambda sprawdzona i podobno jest jak nowa do 0.8.świece ładnie przepalone.Czasem po odpaleniu i przejechaniu 0.5...
Sprawdź wtryski na stole.
Witam. Jestem posiadaczem passata z 89r. z jednopunktowym wtryskiem i oczywiście jest gaz.Mam pytanka: -czy spalanie gazu(12l) w cyklu mieszanym to dobry wynik? -co mam zrobic żeby podczas rozruchu spalał mi mniej bezyny(5l na tydzień czasu) bo teraz jest tragedia:cry::cry::cry: -podczas pracy silnika(bieg jałowy) na bęzynie dławi mi sie a podczas jazdy...
Witam posiadam passat b5 fl od ok miesiąca, i jedno co mnie irytuje to spalanie jakie pokazuje komputer... Jadąc jednym ciagem(nie stawania na swiatłach itp itd) kompuet pokazuje srednie spalanie 13.6l. A gdy jadę w miasto ok 15;/100km. Byłem u gościa na komputerze i nic, zero błędów. Tylko coś o za niskim napięciu na klapach od klimy. Co może być przyczyną...
Normalne spalanie tego auta.
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
Hejka mam takie pytanie czy ktoś może orientować się o co chodzi , wzrosło mi spalanie w 1.8t passat, jest w gazie Dodatkowo problem iż zauwazyłęm ze mam korekty krótkoterminowe wachąjace się od 0 aż do 35 % długoterminowa jest na 25% doładowanie z turbiny pokazuje mi tylko 0.2 Bara
witam problem polega na tym ze gdy silnik chodzi to na wolnych ładnie pracuje i wogole i na benzynie i na gazie ale gdy dodam gazu to guma widoczna na zdjeciu oznaczona kolorem czerwonym sie sciska zalozylem nowy filtr powietrza i dalej to samo zalozylem druga ta gume i dalej to niej nie wiem dlaczego tak sie stało przez to sie strasznie słaby zrobil...
Witam. Mam dość męczący problem z moim passatem. Mianowicie w mieście spala mi w granicach 20 litrów paliwa i około 22 gazu natomiast w trasie nie ma już takiego problemu mogłoby być mniej ale przy automacie 1.8 12 gazu i 10 bezyny to dobry wynik. GAZ jest na mieszalniku. Dodadm, że wymieniłem juz świece filtry rozkręcilem i na nowo uszczelnilem monowtrysk...
Witam serdecznie. Auto jak w temacie, Passat Variant. Konfiguracja auta: -1.9 TDI AHU -wtryski 0.216 Fratelli Bosio 220/300 -pompa wtryskowa na tłokorozdzielaczu z Renault 11mm -turbosprężarka z silnika CAHA -Program Do tej pory auto mieściło się w 6.5L przy mocniejszym pałowaniu, ale nie ciągłym ucie w podłodze. Z dnia na dzień zauważałem szybsze opadanie...
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Witam moze ktos byłby mi w stanie podpowiedziec co moze być przyczyną tak złej pracy skrzyni biegów ? Samochód na 4 i 5 biegu sprawdzane na sekwencji nie ma w ogóle siły a na nizszych biegach przeciąga i także jest słaby. Jest jakiś problem ze skrzynią Tiptronic tylko co moglo by to być? Robiłem diagnostyke silnika i turbiny i wszystko jest wzorowe...
moze sonda sie przywiesza lub krokowy i za mocno podlewa gazem.
Nie sugeruj się do końca wskazaniami komputera , sprawdź fizycznie spalanie . Po wymianie rozrządu profilaktycznie sprawdź na obecność wycieków ( np przy filtrze ) i zerknij w 004 .
błędów może brak,a parametry?
Kolego Artur czy ustawiłeś swoją instalację bo mam ten sam problem czyli duże spalanie i żaden gazownik nie może dać sobie z tym rady
Sonda orginał - czy trzyprzewodowa. Pozdrawiam.
Złącze diagnstyczne JEST !!! pod osłoną drążka zmiany biegów.
A jaki masz przebieg silnika całkowity i w tym na gazie ? Po ok 60 tys km instalacje gazową trzeba radykalnie odświerzyć, łącznie z wymianą membran (lub całej "puszki" co sie bardziej opłaca- przerobiłem ten temat na moim pasku B4 2,0 1996). Pozdr.J.
Witam, byłem oglądać dzisiaj samochodzik Passat b5 fl 1.8 t higline. Autko z zewnątrz trochę robione, ale podłużnice proste, więc nie jest źle. Moje pytanie: po odpaleniu tego autka (stało na dworze w komisie) słychać świst na ssaniu tak jakby od turbo. Czy na ssaniu mogą być aż takie obroty, żeby turbo chodziło? A drugie: podczas pracy na ssaniu komputer...
Problemem była instalacja gazowa. Przecięty był jeden przewód. Ale nadal mam problemy z: 1)wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów 2)korekta z sondy jest na 7+ i 10+ 3)słabo wstaje turbo. Wartość zadaną jest dopiero od 3280 obrotów 4)wydaje mi się, że ma wysokie spalanie (14 L gazu w mieście i 11,5 trasa) Samochód miał automatyczną skrzynię biegów...
Wiem o tym sam się za to zabrałem nieumiejętnie. A czy po regulacji spadną korekty? Dodam, że spalanie z 12l spadło na 8l/100km więc myślę, że wtryskiwacze nie leją.
Witam VW Passat 2.0, instalacja II generacji, reduktor Elpigaz EM-2R. Wymieniony filtr powietrza, świece, kopułka, palec. Zrobiona regulacja instalacji gazowej - parametry w normie zarówno na biegu jałowym jak i przy obrotach 2000-3000. Problem - spalanie 20l/100km Gazownik powiedział, że na 99% wina reduktora, sparciała membrana itp. Też tak uważacie?...
Witam, mam w/w passata 2003i niemały problem, jakbył mróz -15 spalanie na pierwszych 500m przy powolnym ruszaniu to ponad 50l później spada do 20 z hakiem itp. Teraz jest +5 i spalanie w mieście przy spokojnej jeździe to 16-20, dziwne bo nawet jak jade bardzo wolno, mało gazu pokazuje mi 13,5 15,5 itp Moc jest, VAG nic nie wskazuje. jak były mrozy bujało...
Dodano po 11 Mam jeszcze jedną sprawę. Tym razem Golf IV 1.6 SR AKL. Klient skarży się na brak mocy po nagrzaniu oraz wysokie spalanie i delikatne przerywanie na jałowym biegu. Jeden jedyny błąd na Vagu to Czujnik Halla - niezrozumiały sygnał. Czujnik Halla podobno wymieniony na nowy ori. U mnie wymienione kable+świece+czyszczenie przepustnicy. Sprawdziłem...
Cześć Dzieki za te gratulacje, ale wiedzę zawdzięczam tylko i wyłącznie forum LPG oraz kilku publikacjom i uprzejmości takich forumowiczów, jak WY. Poza tym to tylko wiedza teoretyczna. Mój maż mi już zapowiedział, ze po powrocie nic mi nie pokaże (oczywiście w aucie), bo jeszcze przyjdzie mi do głowy coś w nim naprawiać :wink: Dzisiaj się dowiedziałam,...
Lejące pompowtryski na przykład. Podjedź do komputerowców niech sprawdzą. Mój AVB na postoju 0,7-0,8 klima 1,0-1,1 trasa 6,3-6,5 a jak się postaram to i 5,8 ale passat cięższy i automat. Przebieg 340000km Pozdrawiam
czesc. od pewnego czasu moj passat nie ma mocy. Nie chce lecieć wiecej niz 140km/h a spalanie w mieście podchodzi pod 9-10l i dynamiką też nie grzeszy. Turbina ok, vag pokazuje ze ma prawidłowe doladowanie. dodam ze wszystkie filtry, olej i wężyki od podcisnienia zmieniałem kilka dni temu. moj silnik to 1.9 tdi 90km 1z 1995r ktoś ma jakiś pomysł co...
czesc. od pewnego czasu moj passat nie ma mocy. Nie chce lecieć wiecej niz 140km/h a spalanie w mieście podchodzi pod 9-10l i dynamiką też nie grzeszy. Turbina ok, vag pokazuje ze ma prawidłowe doladowanie. dodam ze wszystkie filtry, olej i wężyki od podcisnienia zmieniałem kilka dni temu. moj silnik to 1.9 tdi 90km 1z 1995r ktoś ma jakiś pomysł co...
witam.... mam pytanie czy ktoś się z takim problemem spotkał mianowicie zapala auto normalnie żadnych dymów nierównej pracy,po dodaniu gazu nie ma od razu kopa ale na wolnym do 5tys wykręci i dopiero po wrzuceniu 1 biegu jest lipa , nie ma ciągu i tak na każdym biegu max rozpędziłem z górki do 80-100 ale pod górkę to już masakra sprawdzałem na postoju...
Witam wszystkich odnośnie T5 o co chodzi?, Ja już nie wiem co mam myśleć o tym złomie ale już tyle kasy w niego włożyłem że nie opłaca mi się sprzedawać wiec muszę doprowadzić to do porządku i niech brat jeździ. Odnośnie modułu komfortu to jeszcze nie sprawdzałem ale to cenna uwaga, wyczytałem gdzieś ze jeżeli wymieni się jakiś nastawnik to też tak...
Wymieniłem dwumas i sprzęgło i niestety żadnej reakcji. Wtryski dalej zachowują się tak samo, raz jest spoko raz nie. Raz na postuje pracuje idealnie, nie ma najmniejszego drgania (spalanie 0.6l/h), raz zaczyna rzucać silnikiem (spalanie 1l/h). Mam wrażenie, że w ogóle auto straciło trochę mocy. Zastanawiam się nad sprawdzeniem pompy tandemowej. Dodatkowo...
Passat 1.6 100 8V też 11-13 łyka
Też miałem coś takiego np. po odpaleniu silnka wyskoczył na 2500 i tak tzrymał jedynia dało sie zbić jak włączysz 4 bied i puszczasz sprzęgło razm z wciśnietym hamulcem. ALe takie coś to jest raczej wina silnika krokowego od regulacji wolnych obrotów. Czeasem się zacina. A wysokie spalanie to może wina gazu albo parownika.
passat wysokie spalanie wysokie spalanie wysokie obroty spalanie passat
przełączanie grafiki karta graficzna pikseli toyota siłownik
czujnik temperatury sterownika pieca zwrotnica krasula
Brak oświetlenia deski, świateł tył i klaksonu w Dacia Duster Jak wyłączyć tryb nocny w Vaillant ecoTEC plus VC 20CS