Możliwość usunięcia immobilizera jest, ale to wiąże się z modyfikacją programu w liczniku. Jutro postaram się Tobie coś podesłać ze schematów
ja bym tutej besz lampy nie prubował szkoda czasu lapiej z lampą zawsze dokładniej (tak przynajmniej mi sie wydaje )pozdrawiam:D
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Tak, zapłon musi być włączony.
Podłącz starą pompę, wykasuj błędy w immo i ecu i zostaw włączony zapłon na noc.
Tu nie poszalejesz z tą pompą dawkę możesz zmienić przez modyfikację softu w sterowniku . Te pompy nie mają żadnych śrubek którymi można pokręcić To nie mechniczna pompa .Wszyskie polecenia są wykonywane na drodze elektronicznej. Nie ma żadnych przestawień typu mechanicznego poza jednym a mianowicie jak ta pompa siedzi w audi czy passacie to zapłon...
Mówiłem ;-p
Masz jakiś dołożony, niefabryczny alarm, który uaktywnił się po odłączeniu akumulatora i odciął zapłon
Po odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje temperaturę jeżeli dobrze pamiętam ok -30 stopni, tak więc pompa wali dawkę chyba największą jaką może i świece grzeją wieczność... Kolego bez podpięcia auta pod komputer i odczytu parametrów o których wyżej pisałem nie poradzisz sobie z tym problemem raczej. Ewentualnie możesz próbować " na oko" delikatnie...
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
Prąd dochodzi na elektrozawór w pompie wtryskowej w pozycji kluczyka "zapłon"? Bez tego ani rusz...
Ewidentnie zapłon. Spróbuj ustawić zapłon manualnie (na słuch) lekko w prawo.
Late z ang późno tak jak pisał kolega wczesniej A wtrysk strujący w tym silniku nie jest potrzebny do prawidłowej pracy jest tylko do informacji o wyprzedzeniu (ustawienia początku wtrysku)
Czyli z Twojej wypowiedzi wynika iż możesz mieć źle zgrany rozrząd a mechanik (pseudo ?) doregulował zapłon do źle ustawionego rozrządu ? No to ładnie, jaki to symbol silnika? Jak podasz symbol to znajdę jak się "ustawia rozrząd" bo od tego trzeba zacząć - od na 100% dobrze zgranego rozrządu a potem ewentualnie korygować zapłon.
Nie spalone cząstki paliwa, wczesny zapłon , chłodzenie
PIN: 087*7 Jak klucz nie jest w pamięci to licznik powinien zadziałać, silnik odpalić i po chwili zgasnąć.
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
tak
Pewnie blokada padła. Pozdr.
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
Sory ale sie nie rozumiemy:,nie ma podciśnienia=nie ma regulatora. Hall, szreoki palec, kopułka to wszystko. Na chłopski rozum, powinienem ustalić równe stabilne jałowe,( początek-albo koniec przejścia palca na 1 cylindrze kopułki ) i sprawdzić jak to chodzi przy 5-6 tys. Jeśli wszysto jest OK. To przejechac ze 20km, zeby komp to zapamiętał. Tyle że...
Jeszcze mógł akumulatorek w syrenie się rozładować i wylać , teraz nie daję się naładować i alarm cały czas jest aktywny. Nie zgadzam się, tj. oczywiście akumulator w syrenie mógł się uszkodzić/rozładować/wylać, ale nie ma on żadnego wpływu na działanie alarmu, syrena nie zadziała i tyle. Na pewno nie jest to oryginalny alarm i nigdy nic nie wiadomo,...
Przestawiony zapłon, uszkodzony palec rozdzielacza.
Kolego spróbuj tak .Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Wyłącz zapłon 2. Wciśnij i przytrzymaj przycisk X 3. Włącz zapłon 4. Zwolnij przycisk X 5. W ciągu 20 sekund krótko jeden raz nacisnąć przycisk X 6. Wyłączyć zapłon
Inspekcja olejowa - OEL 1. Wyłączyć zapłon 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Włączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 6. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 7. Dla modeli z zegarem analogowym...
To sugerowałbym sprawdzić: 1. Czujnik temperatury może oszukiwać. 2. Czy sygnał sondy Lambda jest w odpowiednim zakresie. Nie wiem czy w tym modelu masz wtryskiwacz rozruchowy może cały czas podaje paliwo, stąd ostry zapach z wydechu. Dodano po 6 Jeszcze pytanie, jakie jest rocznik tego samochodu??
moze kolego musisz przestawic zapłon ja u siebie to zrobiłe mi pali na dyk :)
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
zapraszam na www.passat-forum.info tam znajdziesz potrzebne rzeczy
Czy zapłon mógł się przestawić jeśli kopułka jest na tych samych znakach i w instrukcji do tego silnika coś piszą, że komputer sam ustawia zapłon. :)
Tak wiem o tym ale pytanie brzmi czy Imobilajzer odcina całkiem prąd czy tylko zapłon
Pytanie czy masz CAN doprowadzone w instalacji.
W powiększeniu jest OK
Kostkę stacyjki sprawdzałeś? Jak wszystko gaśnie? Da się włączyć zapłon?
Witam a może ktoś mi doradzi co jeszcze można sprawdzić passat b6 wymienione mikrostyki i silniczek i przekaźniki cały zestaw i nadal problem z odpalanie, czasem jest tak że działa to tydzień i jest ok a czasem nie chce zaskoczyć rygiel. I wtedy nie ma zapłonu czy jest ktoś w stanie mi pomóc co jeszcze brak sprawdzić w silniku nie raz jest błąd immobilisera...
problem rozwiązany,wystarczyło ponownie zaprogramować proxxime włączając i wyłączając zapłon.
Podłącz go pod masę i sprawdź.
Kąt wartość między 49-51
możesz jeszcze zmostkowaś na gnieździe diagnostycznym - stały na po zapłonie czyli po przekątnej włączy ci się zapłon
jeśli stało się to po wymianie rozrządu to co ci zależy pojechać i sprawdzić zapłon?
Jak podłączam z tego grubego to ledy świecą się cały czas, nawet jak wyłączony jest zapłon
Nie
Włączony zapłon
Dobry wieczór, Mam pytanie odnośnie odcięcia zapłonu dla samochodu Passat B8, tak aby samochód zgasł. Spędzając trochę czas na poszukiwaniach odnalazłem jedynie porządny opis odnośnie BCM dla Jetty 2012 r. Czy dla Passata B8 2019, dalej jest aktualne odcięcie zapłonu poprzez przecięcie przewodu z pinu numer 12, kość B (biała)? Z góry dziękuję za pomoc...
sprawdz powrót paliwa do zbiornika czy jest drożny jeżeli tak to sprawdz zapłon
Po 1 w "dżojstiku"nie ma żadnego silnika, po 2 to przełącznik na 99% wymiana.
VW Passat 1996-99 przycisk X prawy i Y lewy Inspekcja olejowa - OEL 1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 2. Włączyć zapłon, 3. Zwolnić przycisk X, 4. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL" lub "OIL", 5. Dla modeli z zegarem cyfrowym obracać przycisk Y w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - -", 6. Dla modeli...
zaczyna się wyłączanie zapłonu kilka razy i po paru razach wyłączy się całkiem Indywidualnie zamontowana blokada zapłonu - jakieś stare anty-porwanie ?
źle ustawiony zapłon
Podmień cewke zapłonową, może to być jej wina.
masę i zasilanie masz na włączniku,diody też będą potrzebne ,te 12V to chyba zapłon a nie stałe ,też na włączniku.Kontrolke w rękę i patrz na swiatełko
Dzień dobry, już od ponad roku mam problem z odpaleniem passata b4 2.0b g 1994r, a konkretnie to jak kluczyk daje na zapłon, jest brak reakcji, zegary się nie palą, klima itp. A jak próbuję palić, to rozrusznik kręci, ale nie pali. Dodam, że paliwo i iskra są, akumulator nowy i w pełni naładowany. Już próbowałem reanimować passata, wymieniając kostkę...
włącz zapłon, sprawdź czy wszystko działa i zapal go na pych z tego co napisałes zrozumiałem że wszystko się pojawia jak zgaśnie silnik tzn czy jak go zadusisz nie dotykajac stacyjki czy jak zgasisz go kluczykiem i ponownie włączysz zapłon? na moje oko wkładka stacyjki się rozlatała ale potwierdzisz to powyższym eksperymentem
Jeżeli silnik dostaje za ubogie dawki paliwa to będzie zmulony i temperatura podejdze. Na początku sprawdż pasek rozrządu i zapłon.
Witam może ktoś pomoże, w jaki sposób wrócić do menu głównego MFA auto to passat b7 , włączam zapłon wciskam na chwilę klawisz "OK" w przełączniku wycieraczek i nic. Konfigurowałem telefon i nie mogę wrócić do podstawowych danych takich jak spalanie zasięg itp. Dziękuje za radę może coś jest aktywne co nie pozwala wrócić do stanu podstawowego menu
Zobacz jaki masz alarm. Wejdź w funkcję serwis i ustaw tak jak Ci pasuje.
Zeby to wykluczyć musisz zmierzyć ciśnienie paliwa ale najczęstrzą usterką jest przepływomierz powietrza sprawdz ciśnienie w cylindrach i cały zapłon.
Mała uwaga!Silniki RP w Passacie nie mają regulatora podciśnieniowego wyprzedzenia kąta zapłonu.A zapłon ustawia się na 6 stopni +-1 stopien,ale po zablokowaniu komputera sterującego(np.Vagiem)
Wtyczka d/14/15,31 zaciski masy.Nie ma stałego plusa a zapłon na schemacie widzę a/9 co nie pasuje z tym opisem.
Witam. A masz oswietlenie wewnatrz auta(ta lampka na suficie:)
zapłon,wtrysk, dawka
Narazie jest przywieziony na lawecie .Włożony aku i takie są objawy.Diagnostyki nie robiłem bo muszę najpierw zrobić blacharke.Elektronik niestety nie chce przyjechać na miejsce.A chciałem go odpalić.Co najdziwniesze że zapłon włączam byle jakim kluczykiem.
16 z 1 albo 9 z 8 skrajne w naroænikach mostkujesz tzn. stały i po zapłonie. Bezpieczniki są jeszcze zboku schowka.
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony.
To co bierzesz za blok pierwszy to numer kanału, potem zaczynają się bloki pomiarowe. Czyli u ciebie pole drugie ma wartość 84, co oznacza zapłon za wczesny.
Jeżeli chodzi o klimatronic w tych passatach, to jeżeli po np. 2 godzinach włączasz zapłon i ustawia Ci się na auto to jest wszystko OK. przy pewnych warunkach (temperatura i nasłonecznienie) sama załącza się klima po dłuższym wyłączeniu zapłonu. Przeważnie jest to ok 2h kiedy resetuje ustawienia.
Może na początek spróbuj go wysuszyć.
Widocznie tak juz w nim jest.Kolega w vectrze ma tak samo. Niesatyfakcjonuje mnie takie podejście :) - chyba powinno odpalać za każdym razem OK. Dodano po 2 kolega Marek_Strzelecki napisał: "Sam kiedys miałem takiego passata: silnik 1.8 125KM 1998r. i jestem na 100% pewny ze pompa zalanczała sie na kilka sekund po wlączeniu zapłonu."
Ten passat to na pewno 93 rok i wtrysk ? Jeśli tak to ten mechanik jakiś "nie tego" (i zna tylko gaźnikowce :D), zapłon w takim aucie a właściwie to wyprzedzenie zapłonu wynosi 6 stopni. (przy gazie można póbować trochę wyprzedzić ale na tyle żeby silnik dobrze pracował na benzynie).
Witam potrzebuje odłączyć fabryczny autoalarm w passacie b4 1.9 tdi 94 r,ponieważ w alarmie odłącza przekaźnik i odcina zapłon dopiero po paru minutach można odpalić auto.
Centralny masz dorabiany? Programowałeś w sensie "przytrzymaj zamykanie i przekręć kluczyk na zapłon"?
Nie wystarczy podłączyć się do przewodu podświetlenia przycisków szyb elektrycznych w panelu drzwi (szaro/biały) ?
Jak się więc domyślam krańcówka jest źródłem problemu, zgadza się, czy też nie mam racji? Niekoniecznie, sprawdzaj krańcówkę zamykając zamek śrubokrętem. Prawdopodobnie jest wytarty element w zamku odpowiedzialny za naciśnięcie krańcówki. Możesz też włączyć zapłon i naciskać krańcówkę obserwując zachowanie lampki w środku.(przy włączonym zapłonie ma...
No to wychodzi ze zapłon przestawiony.
Nie może być uszkodzony,bo iskry by wogóle nie było.
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
Sprawdź przekaźnik załączający terminal "15", jest nad nogami kierowcy
Moduł jest na podszybiu koło silnika wycieraczek. Sprawdzić wpierw hallotron.
Spróbuj trzymać manetkę kierunkowskazu właczoną w prawo do siebie "na błysk długimi" i włącz zapłon na 5 sek. W octavii 2,passat działa Dezaktywacja w lewo.
Załączam pliki z odczytu komputera zaraz po awarii i po kilku czyszczeniu błędów. Dodam że wentylator cały czas działa jak jest zapłon włączony.
Nie podałeś modelu pojazdu, więc śmiem podejrzewać, że może on mieć silnik czterocylindrowy - to by tłumaczyło wszystko.
Ten brak mocy to taki na chwilę i znów wraca czy trzeba wyłączyć zapłon, żeby wróciła?
Zapłon dobrze ustawiony?
witam mam problem po przekręceniu kluczyka na zapłon nie zapalają sie kontrolki oleju i żadnych płynów.PROSZE OPOMOC POZDRO.
Witam. Mam pytanko, potrzebuje ustawić zapłon w passacie jak wyżej . Mam instalacje gazową i ciężko mi się dostać do znaku na kole zamachowym i tu jest pytanie: czy jak strzelę sobie lampką na kolo wałka rozrządu na znak OT i strzałkę, to będzie ten sam punkt jak na kole zamachowym? Bo instalacji gazowej nie chce ni się pruć.
Ustaw zapłon na lampie indukcyjnej.
Jak zdiagnozować auto bez zapłonu ? zworka w gniazdku obd ożywi zapłon do celów diagnostyki https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam Sprawa ma się tak, ciśnienia w cylindrach równe około 1MPa, iskra na każdym, czyi wychodzi, że przestawił się zapłon?
To jest diesel niema pompy paliwowej tylko wtryskowa.Można zapłon,przy stacyjce. Z ust mi to wyjąłeś :-)) - oczywiście chodzi mi o odcięcie pompy wtryskowej
Ja bym polecał wymiane całego aparatu tylko potem trzeba ustawić zapłon.( oczywiście gdy bedzie 100% pewności ,że aparat uszkodzony)
Pierwsze robisz logowanie tam wpisujesz kod pin. Jak wszystko jest ok połączy cię z modułem jak nie wyrzuci że logowanie poszło niepomyślnie (wtedy sprawdź blok pomiarowy 24 - blokady czasowe muszą być same 0.0) Dwa w adaptacji kluczyka wpisujesz nie PIN a liczbę kluczyków które chcesz przyuczyć. Jak masz 2 wpisujesz dwa . Jak 1 to jeden itp. Przy dwóch...
w tym roczniku to nawet jak był błąd ABSu to kontrolka zgaśnie po naprawieniu i przejechaniu się kawałek... tak miałem w Golfie, padnięte oba czujniki z przodu, po wymianie włączyłem zapłon a kontrolka dalej świeciła. dopiero po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zgasła (impulsy do centralki!) i już teraz jest OK :)
Czyli kostka do wymiany. Przekaźnik X nie ma z tym nic wspólnego, on właśnie odłącza zbędne odbiorniki w czasie rozruchu.
A nie myślałeś o alarmie z taką właśnie funkcją? Polecam alarm Super Forteca posiada on bezobsługowy identyfikator kierowcy. Polego to na tym że kierowca musi posiadać taki nadajnik w kieszeni lub portfelu. Jeżeli ktoś cię wyrzuci z auta to nie musisz nic naciskać a auto i tak się zatrzyma. Co ciekawsze jak ktoś ukradnie ci kluczyki to też daleko nie...
Tak auto skandynawskie dlatego się zdecydowałem napięcie mierzyłem i jest około 14v na odpalonym silniku i około 12,5v na zgaszonym włączony tylko zapłon
świece sprawdzone są ok chodzi mi o zapłon pozdrawiam
Przełoż swoj komputer do passata ktory dobrze chodzi i wtedy będziesz miał pewność czy jest dobry.Sprobuj zmienić zapłon aparatem przekręć wprawo.
Mam przestawiony zapłon w passacie 1.8 93r. silnik ABS (na 8 stopni). Dotychczas zapłon był ustawiony na 13 stopni. Mam instalację LOVATO z kompem Autronic AL-700. Czy muszę komputerowo wyregulować, czy wystarczy śrubą na parowniku (tą od obrotów)???? W tej chwili mam zbyt dużą dawkę gazu i silnik gaśnie w momencie dodawania gazu. Po przykręceniu śruby...
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
to typowe dla silników z gaźnikiem napędzanych gazem poprostu masz wszystko wyregulowane pod gaz tzn zapłon i gaźnik
zapłon passat odcina zapłon passat moduł zapłon passat
klimatyzacja delphi akumulator piszczeć bezpieczniki octavia
hulajnoga elektryczna lexar ns100
Synchronizacja danych CapCut z serwerem po połączeniu z internetem Kod błędu DF135 w Renault - przyczyny i diagnostyka