przelalem tak z 1,5l plynu w sumie xD Zapomnialem dodac, na zgaszonym pedal twardy jak beton
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
tylko ze juz pedal nie rosnie po wymianie pompki tylko ze ciezko chodzi a tak sprawdzalem jak pisales opada pedal po wlaczeniu silnika ale mimo to podczas jazdy ciezko chodzi hamulec
Ja kupiłem te uszczelkę serwa na alle i wymieniłem nurkując pod kierownicę. Bez zaglądania pod maskę. Wciśnięcie nowe uszczelki wydaje się niemożliwe bez jej uszkodzenia, ale dałem radę po 2 nieudanych próbach i kupowaniu nowej uszczelki. Jeśli ktoś ciekaw hintów to służę. ... po 11 latach ! Skoro jednak zabierasz głos, to zamieść wskazówki dla wszystkich....
Sorki, nie skojarzyłem mechanikiem nie jestem fakt... :] Dzisiaj problem się już nie pojawiał, ale jutro zajrzę do klocków i zacisków. Sprwdziłem servo tzn. podpompowałem hamulec i odpalilem silnik, pedal opadl jakis 3 cm. Sprawdzilem tez przewod od wspomagania serva jest sczelny.
Ja miałem tak,że po wcisnieciu hamulca pedal był bardzo miękki i nie hamował rewelacyjnie a im więcej go wciskałem to twardniał i prawie wcale nie hamował musiałem wymienić vakum pompe i teraz jest lepiej,ale chyba jeszcze potrzeba go odpowietrzyć bo jak się wcisnie z 3 razy hamulec na postoju przy odpalonym silniku to robi się twardy i jak go przytrzymasz...
Pedal jest zaFsze mjentki, bo to homo. A co do hamulcow sprawdz pompka podcisnienia czy nie ucieka, ew skontroluj pompe vacum jak te 2 sprawy wyjda dobrze to niczym sie nie przejmuj
reczny jest odkrecony linka jest luźna - jak sprawdzic to serwo ? auto odpowietrzane na ziemi i na podnosniku. jeszcze jedno - jak wcisne hamulec do konca i dodam gazu ( auto wejdzie na obroty ) to pedal robi sie twardy jak przed uruchomieniem silnika . i wyciska mi noge do gory
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Tak serwo działa bo inaczej pedal bylby caly czas twardy a nie jest. Jezeli chodzi o miekki czy twardy jest to tak: Jade autem, wyruszam z pod domu, hamulec mam, łepie od polowy pedala dojezdzam do wyjazdu na glówna droge dajmy na to ze jest to 100metrow,wychamowuje przed droga glówna i pedal nagle miekki idzie do samego dna i leciutko chamuje auto...
witam mam nastepujacy problem z moja astra 1.4 16v 2000r. dzisiaj autko zgaslo gdy stalem na swiatlach i nie moglem go odpalic,gdy mi sie to w koncu udalo zaswiecila sie kontrolka z kluczem,auto zgaslo znow po zostawieniu na wolnych obrotach a gdy znow odpalilem zauwazylem ze hamulec zrobil sie twardy tak jakby serwo przestalo dzialac czy cos w tym...
Witam! Mam problem z hamulcem w seacie ktory ma 120000km przebiegu, a mianowicie: podczas jazdy hamulec jest mocny ale pedal schodzi dość nisko podczas hamowania, na postoju przy uruchomoionym silniku pedał hamulca wciska sie az do konca czyli do podlogi (nalezy uzyc wiekszej sily). przy wylaczonym silniku jak naciskam pierwszy raz pedal schodzi dosc...
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Niby głupia sprawa, ale sprawdzałeś sam pedał hamulca pod względem uszkodzenia mechanicznego? Może coś glo blokuje.
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Tak powinno być.
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
Wyglada na dobre
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
ale objawem jest też twardy pedał hamulca, słabe wspomaganie Zajmij się tym to i pewnie reszta objawów ustąpi. Do tego bloki pomiarowe są niepotrzebne.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Witam. Zafira a 1.8 16v. Pedał hamulca twardy. Ledwo hamuje. Przy zbiorniku z płynem hamulcowy słychać jak syczy powietrze. Jeszcze nie znalazłem skąd. Mam wrażenie że z okolic wtyczki z przewodem. Od tego jest pedał twardy?
To teraz szukaj dobrego Boscha bo ta Luka prędzej czy później padnie i to po stronie paliwowej.
Popatrz gdzie syczy
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Odpowietrz jeszcze raz układ.Nie zawsze za pierwszym razem uda się to zrobić do końca.Objawy typowe dla zapowietrzonego układu
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Albo prowadnice albo rozpieraki w bębnach z tyłu źle ustawione. Zaciskaj kolejno przewody elastyczne na kołach to przy naciśnięciu na pedał hamulca poczujesz, że jest od razu twardy, tak najszybciej zlokalizujesz gdzie masz usterkę.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
miałem ten sam problem. tylko że ja pierwsze napsiukałem do bębna wd-40 i hamulec przestał "łapać" przejechałem kawałek na hamulcu żeby rdza odlazła dopiero wziłem sie za regulacje.
Tutaj masz schemat do 55 pin: http://obrazki.elektroda.pl/4392436100_1... moduł sterowany jest masą (były też sterowane plusem). Sprawdź masę na 1 pinie modułu. Po uruchomieniu moduł podaje masę na pin 34 uruchamiając przekaźnik. Sprawdź zasilanie na pinie 53. Sprawdź diodę d2, może mieć zwarcie, wtedy uszkadza sterownik przez pin 52.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
Witam mam problem z hamulcami w oktavi 1 1.6mpi raz na jakiś czas pedał hamulca jest twardy i nie da rady go wcisnąć dopiero po 3 razie wraca do normy i chodzi normalnie co może być przyczyną ???
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
To jest pompka vacum. Wytwarza podciśnienie. W dieslach się takie coś montuje. Benzyniaki mają z kolektora. Jak odlaczysz pompkę to będzie bardzo twardy pedał hamulca.
Dodam tylko , że na wyłączonym silniku pedał hamulca jest twardy ( nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ) . Teraz przeczytaj jeszcze brąz to co napisałem.
Odświeżam temat. Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę.... Co z tym da się zrobić???
Na zgaszonym silniku pedał hamulca musi być twardy, dopiero jak jest włączony silnik pedał jest miękki bo działa serio, jak wpada pedał to zapowietrzony jest układ, sprawdzić poziom płynu, może też być zablokowany któryś zacisk.
Pedał hamulca twardy,moim zdaniem padło serwo
twardy pedal twardy pedal hamulca hamulce twardy pedal
pilot subwoofer klucz pralka electrolux sagemcom dsi83 dekoder
arduino projekty przejazd kolejowy
Gram – lodówka pikanie po przerwie w zasilaniu, alarm temperatury, reset, modele FreshSense Superior Schemat podłączenia modułu AD-RC Smoke+ w czołgu RC