Czujnik temp. płynu.
1. sprawdzić uszczelkę pod głowicą 2. zmasować czujnik temp. bo czasem tą masę gubi.
czujnik temperatury oleju jest wraz z czujnikiem poziomu oleju A skąd ta pewność że czujnik zakończony plastykową rurką jest w stanie zmierzyć temperaturę? Ja też jestem w stanie uwierzyć, że czujnik poziomu oleju w grupie VAG zamontowany w misce olejowej jest w stanie zmierzyć temperaturę. To przypadku Peugeota ten czujnik nie ma bezpośrednio kontaktu...
100st masz na czujniiku temp, w chłodnicy masz ok 90 st.
Podaj na PW nr VIN, chyba że chcesz publicznie. Podam schemat konkretnie do tego egzemplarza. Dodano po 6 Samochód jest dokładnie z 14 czerwca 2001 roku - a Lipiec to data 1-ej rejestracji. W załącznikach masz schematy dla twojego egzemplarza 206cc 2.0 PB DAM 8984 - tak jak było fabrycznie.
Nie masa wtryskiwaczy a plus po zapłonie. Wtryski masę biorą z ECU, 1H2, 1G3, 1G2, 1H3. Czujnik temp powietrza dolotowego (IAT) to 3A2, i pewnie 1C2 lub 1C3
Tylko sprawdzenie testerem sterownika da rzetelny obraz pracy i rzeczywistej temp. silnika.
najprawdopodobniej silniczek w desce,ale zobacz tutaj:http://www.206club.net/index.php
W końcu udałem się do "pedzia", ponownie rozkręciłem panel i stwierdziłem, że nie ma tam niebieskiej wtyczki 16-to pinowej jest za to czarna 18-sto pinowa, jest też 6-cio pinowa szara (chyba) i biała 4-ro pinowa. Nie ma też tam skrętki w tych trzech wtyczkach. Ręce mi opadają, a żonka mi się rozgotuje w te upały. Może kolega znalazł już schemat? Ja...
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
adaptowałeś przepustnice>? sprawdz czujnik temp
Sprawdz temp silnika i powietrza testerem, szczelnisc evap
Dziękuję za pomoc. Problem leżał gdzie indziej Oryginalny Delphi pokazuje źle temp. Mniej oryginalny launch pokazuje dobrze. Temat zamknięty.
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Jeżeli temp. przekroczyłaby 100 st. i wentylator by się nie załączyl to wtedy jest problem
A sprawdzales go na komputerze ? byl sprawdzany ? mozliwe ze czujnik temp. wody jest uszkodzony.
Proszę o jakieś instrukcje jak się zabrać do wymiany podświetlenia pokręteł do nawiewu, ogrzewania tylnej szyby, regulacji temp. itd. w Peugeocie 206. Jakie żarówki będą potrzebne? Z góry dziękuję za pomoc :)
Jak jest zimny, podpiąć do kompa i zobaczyć temp. silnika. Może silnik ma jakieś 5 stopni, a wg komputera będzie miał ze 40.
Jedz do normalnego elektryka samochodowego aby sprawdził wentylator i czujniki temp. Normalna s tem silnika to 94-96°C.
Przepustnica i czujnik temp silnika to za grosze kupisz na all...
faktyczne działanie i wskazania czujnika temp silnika i temp zewnetrznej ktoś sprawdzał ?
To już masz element do sprawdzenia. Najpierw sprawdź połączenie przewodów akumulator-rozrusznik. Być może uszkodzeniu uległ bendiks, tulejki, szczotki, wirnik. Bez wykręcenia rozrusznika i jego sprawdzeniu nic więcej na tę chwilę nie wymyślimy.
Skuzof, ten link do forum Peugeota to Cię w maliny wpuszcza! Czujnik temperatury paliwa jest zamontowany na plastikowych przewodach paliwowych z tyłu silnika u góry po prawej stronie, na takim rozgałęźniku przewodów. Nie jest to droga rzecz, w serwisie jakieś 70 zł za niego zapłacisz. --- http://obrazki.elektroda.pl/4642360800_1...
Temperatura wrzenia płynu chłodniczego jest wyższa niż 100 st.C A poza tym układ jest pod ciśnieniem co też podnosi jego temp. wrzenia. 95 st. nie zagraża silnikowi
rzecz wtym że najprawdopodobniej wszyskie podzespoły są ok były podmieniane (pedał czujniok temp.) Auto dalej szaleje
zacznę delikatnie operować pedałem gazu to temp spada do 75- 80 To standardowy , normalny zakres temperatur. bardzo szybko podnosi się do wymaganych 90 A kto Ci powiedział że taka temperatura musi być w warunach spokojnej jazdy na płaskim asfaltowym terenie ?
Mam ten sam problem z 206 1.4 8V rok 2000 jest na sagemie s2000 (kfw) interfejs PP: BRAK BŁEDU objaw: zimny gaśnie bez dodawania gazu, aż do momentu kiedy się nie nagrzeje Czasami sam gaśnie na luzie Stracił na mocy-wydaje się jakby ciągnął przyczepkę, czasami łapie właściwą moc to aż go rwie co zrobiłem: -aku nowy -luzy zaworowe wyregulowane -krokowy...
Witam. Na tym obrazku widać dokładnie rozmieszczenie czujników temp. dla silników 1.1 i 1.4 benz. http://obrazki.elektroda.pl/2222065900_1... gdzie: 1220-czujnik temp.2 pin zielony 8006-czujnik temp.2 pin brązowy 4025-czujnik temp.2 pin niebieski Pozdrawiam.
Witam. Rezystancja czujnika zmienia się wraz ze wzrostem temp. płynu chłodniczego aby go sprawdzić należy go obciążyć zmienną rezystancją, sprawdzenie polega na podpięciu zwykłego potencjometra.
posiada elektrozawór par paliwa, spróbuje jutro zaślepić przewód. z czujnikiem temp dolotu to zrobić mu osobną masę?
Podaj DAM, bo jestes bliski zmiany architektury auta. Wg rocznika, powinienes miec dwa czujniki: 2 piny i 4 piny. Jesli masz 3 piny, to prawdopodobnie masz auto ""full MUX", ktore pojawilo sie teoretycznie w polowie 2001 roku.
Ciekawy przypadek :-) wygląda tak jak by na obwodach wskażnika temp było zwarcie... Sprawdż wszystkie obwody masy zwłaszcza te które są przyłączone do karoserii możliwe że któryś styk lub konektor jest zaśniedziały i masa przechodzi przez klimatyzację. Dzieje się to tak że jak stoisz lub wolno jedziesz masz niższe napięcie ładowania na aku niż normalnie...
Wymień czujnik temperatury silnika. Najprawdopodobniej pokazuje złą temperaturę silnika i sterownik silnika zamiast "widzieć" rzeczywistą temp. " widzi" np. temp +40 C. Uprzedzając pytanie : to nie jest ten sam czujnik, który pokazuje temp silnika na tablicy przyrządów.
Sprawdź temperaturę innym, zewnętrznym termometrem. Np na stacji kontroli pojazdów podczas analizy spalin jest możliwość pomiaru temp. oleju w silniku. Wymieniłem ... Może pompa wodna padła.
zegary pokazują woda 70 olej 105 a komp 46 i 25 Dodano po 6 zegary75 woda olej 115 a komp odpowiednio 65 i 40 Dodano po 19 zegary75 woda olej 115 a komp odpowiednio 65 i 40 Dodano po 1 chłodnica gorąca Dodano po 38 wentylator załączył się przy temp 97 tak kilka razy, po teście drogowym ok 15km temperatura spadła na kom do 65 stopni....
Ale auto jeździ normalnie. Jedynie ten świst ale może to normalne. Szczelność sprawdzę wizualnie a turbo ? A jak myślisz odnośnie przekłamywania? I tej temp ? Dodano po 5 Przepływka może mieć wpływ?
Cały czas aż do momentu aż chłodnica klimy ostygnie. Włącz klimę i po chwili dotknij ręką chłodnicy od klimy i sam sobie odpowiesz dlaczego po włączeniu klimy wentylator tak cały czas pogania, nawet gdy temp silnika ma poniżej 90 stopni.
Wszystko czyli wszystkie czujniki również (nasłonecznienie, temp na nogach temp na desce itp) Jak nie umiesz czytać schematu to bez elektryka się nie obędzie. Tak czy owak powodzenia :)
Witam!!! Dołączam się do słów kolegi GRETZ-a w tych licznikach są silniczki krokowe które w niskich temp. siadają.Sam wymieniłem w samych francuzach ze 100sztuk już.:D
Witam Sterownik Bosch M7.4.4 , auto zaraz po włączeniu zapłonu przechodzi w tryb wysokiej temp,wskaźnik na maksa, wentylator się załącza, mruga kontrolka stop, nie ma znaczenia czy czujnik jest podłączony.
Wiązka jest ok. Wymieniłem Map sondę Czujnik temp wody Filter powietrza Świece z cewka Przepustnica wyczyszczona Auto posiada również gaz Problem występuje na benzynie i gazie
witam, sprawdż przemiennik na wale korbowym, możliwe że jest zanieczyszczony lub uległ uszkodzeniu styk i pod wpływem temp sie rozłącza, i kalkulator nie widzi obrotów silnika, powodzenia
Skoro prąd do pompy nie dochodzi to sprawdź przejście pomiędzy BSM a wtyczką pompy. Sprawdź też czy napięcie pojawia się we wtyczce na BSM w momencie kiedy pompa powinna się załączać. Sonda lambda nie steruje pompą, sonda ta monitoruje (sprawdza) jej pracę. Pompa sterowana jest przez ECM na podstawie temp. płynu chłodzącego.
Na pinach 85 i 86 powinno być na jednym prąd po zapłonie, na drugim po osiągnięciu temp. powinna pojawić się masa ze sterownika silnika, jeśli się nie pojawia masz przyczynę.
Witam.Mam problem z tym,ze podczas jazdy na zakretach zapala sie kontrolka oleju,plynu hamulcowego i stop i przy wyprostowaniu kierownicy znika.Wszystkie płyny są.Miesiąc temu czujnik temp został wymieniony bo zapaliło się i nie zgasło.
Dziękuję Koledze Alibaba za zwrócenie uwagi czy ja napewno mówię o LP. Poszedłem do samochodu i rzeczywiscie spojrzałem na port HP, który jest bardzo dobrze widoczny w pobliżu skraplacza. Natomiast LP jest prawdopodobnie pod spodem, gdzieś za prawym nadkolem. Jutro go odszukam i napewno będę mógł sprawdzić klimatyzację przy pomocy manometrów. Chcę to...
Witam. Czy ktoś z Was spotkał się z takim oto problemem: Peugeot 206 1.4 8V 2000r, kiepsko zapala, brak ssania, po przegazowaniu lubi przygasać to wszystko na zimnym silniku na ciepłym jest lepiej. Komputer nie pokazuje błędów, co ciekawe wartości pokazywane przez komputer są ciekawe: zimny silnik temp płyny ok 160st (pościągnięciu kostki z czujnika...
witam 1. czy włącza się wentylator przy temp. 90-100 oC 2. czy węże od chłodnicy mają jednakową temperaturę? 3. czy po odpięciu kostki z czujnika temperatury włącza się wentylator? 1. jeśli nie trzeba wymienić włącznik wentylatora 2. jeśli nie to termostat 3. jeśli nie sprawdzić połączenia elektryczne jeśli wszystko jest ok to trzeba podłączyć kopmuter...
Witam, Mam problem z temperaturą silnika, na trasie wszystko jest wporządku temp. silnika 80 stopni, problem występuje od czasu do czasu na gdy np. czekam na światłach zaczyna piszczec kontrolka i wskaźnik temp. pędzi na czerwone pole. Gdy dojdzie do samej góry, włącza się wentylator i temp. spada w momencie spada na 90 stopni. Myślałem, że problemem...
Peugeot 206 1.4 8v 2000r. Witam posiadam peugeot 206 1.4 8v B LPG 2000r niedawno podczas jazdy stracił moc zaczynał szarpać i zgasł. Jak ostygł do 70C to odpalał i normalnie jechał i znowu temp.85-90C i powtórka szarpał i stracił moc co doprowadziło do wygaszenia silnika. Mechanicy postawili że padła cewka (Wymieniłem)problem nie ustał wymieniłem świece...
Ciśnienie jest presostat działa, Jakie jest? HP,LP =? Jak LP zejdzie poniżej 1,7bar-a to nie zezwoli na załączenie sprężarki - to raz. Dwa, to, że tam masz zastosowany trzystopniowy czujnik/włącznik ciśnieniowy i jeżeli ster. silnika nic nie wysyła do ster. wentylatora, to w ów czas tenże właśnie włącznik/czujnik "mówi", kiedy włączyć wentylator =...
A gazownia jest?Może gaz idzie w dolot?Czujnik temp sprawdzony był?Parametry na zimnym? Pompa raczej nie.Ale to by było najlepiej manometr zapiąć.Może jeszcze jakiś zanik napięcia w BSM to te przekaźniki wiadomo..
Witam, Mam Peugeota 407 2.0 HDI (136 KM) w automacie z 2006r. Jak rozgrzeję silnik to temp. jest na ogół koło 80-85 °C, czy to wina termostatu? Ktoś mi kiedyś powiedział, że ten typ tak ma. Pali mi w mieście ok. 9,6l/100km na pewnym serwisie motoryzacyjno-statystycznym mówią że pali koło 7-8l. Komp. mi pokazuje np. spalanie 8,6 a w rzeczywistości pali...
Przekaźnik wentylatora nowy czy używany? Co do czujnika, pozostaje przedzwonić jego wiązkę, samą kostkę otwierałeś, piny w dobrym stanie? Przekaźnik nowy. Właściwie byłem u elektromechanika i nic nie mowil żeby było to do wymiany. Podejrzewam ze to może być wymiana modułu BSM.
Witam. Jak w temacie posiadam peugeot 206, 2001r. 1.1 silnik, benzyna. Podczas jazdy zapala mi się kontrolka check engine. Jest to trochę dziwne bo na trasie czasami dopiero po przejechaniu ok. 80 km. Zapala się głównie na 2 biegu przy lekkim "zaduszeniu silnika". W czasie świecenia delikatnie szarpnie raz albo dwa czasami nawet ciężko wyczuć. Po zapaleniu...
Na oko temperatura jest trochę poniżej 100 st. Mechanik, który wymieniał termostat i uszczelkę potwierdził, ze wentylator włącza się przy tej temp. Dodano po 2 Po wymianie uszczelki, przy starym termostacie też była taka temperatura, a przed awarią nie.
sprawdz sobie płyn w hłodnicy tym steruje komputer zdaje się ,i przekażnik wykonawczy, a rezystancja musi być ściśle dobrana do danej temp. -zwykłe włożenie jakiegoś opornika ,nic ci nie powie nie wiem czy gdzieś nie brakuje" masy"
Witam :) Tak jak w temacie w moim autku pojawia się bład składu mieszanki...Samochód ma praktycznie nową instalacje lpg, gazownik jest na 100% przekonany, że to nie kwestia lpg. Check zapala się po kilku minutach od uruchomienia pojazdu. Sonda jest nowa, a w ostatnim czasie wymieniałem również: czujnik temp, świece, czujnik położenia przepustnicy, silniczek...
Witam mam problem z moim autkiem mianowicie ma chwilowe braki mocy w trakcie jazdy zamula go czujnik sie odzywa ale zadna kontrolka sie nie pali obroty dochodza do 2800max i po chwili problem mija. Pierwsze podłączenia pod kompa wykazało wtryski-naprawiłam chociaz okazało się ze nie była to konieczność ale z autkiem bez zmian. Następnie odłaczyłam zawór...
Lusterko pracuje na 4 przewodach(dwa silniczki jeden góra-dół,drugi prawo-lewo poprzez zmianę polaryzacji).Pozostałe dwa przewody to ogrzewanie lusterka,a czujnik o którym piszesz jest od temperatury zewnętrznej... Schematu nie posiadam,jeśli jednak ściągniesz szkło lusterka wszystko będziesz miał na widoku i wiedział co gdzie podłączyć jeśli nie ,to...
Witam Mam problem z peugeot 1.9 d 1999 pompa lukas. Problem polega na tym że po osiągnięciu temp 50°c auto zaczyna nie rowno pracować i kopci na biało po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury auto zaczyna normalnie pracować.auto odpala rano czy jest -20 czy +20 bardzo dobrze.tylko martwi mnie zbyt duze spalanie bo około 9l /100km i zbytnio nie ma...
Witam, Dołożenie takiego czujnika to nie problem. Napisz czy masz auto z mux'em (po lift) Jaki masz typ wyświetlacza środkowego i działamy dalej. Możliwe że nie będzie potrzebna aktywacja komputerem (pp2000)
Miałem taki przypadek jeśli chodzi o temperaturę w 206, na PP2000 wartość zaniżona do 40 stopni maks, na desce normalne wskazania. Winą był soft, a raczej nieumiejętne wywalenie z niego immo. Sterownik MM IAW48P2.70.
Moim zdaniem akumulator, albo słabo naładowany, albo już nie pierwszej młodości. Cy tankowałeś paliwo zimowe, w okresie od listopada, bo nie znam dokładnej daty, od kiedy w stacjach ma być obowiązkowo paliwo zimowe. Wlasnie nie tankowałem. A co do akumulatora to ładowany był przez cały dzień więc jak już to po prostu pada już. Dodano po 2 Po pierwsze,...
Czujnik temperatury silnika może zwariował, jak daje błędne informacje do sterownika, to może nierówno pracować na zimnym. W 207 pracował mi nierówno tylko na zimnym, bo wtryskiwacz na 4tym cylindrze lał bokiem - po wymianie było ok. Tyle z moich pomysłów
Były dwa modele silnika 1,9D (DW8 i DW8B) i tak DW8 bez klimy z wiatrakiem o jednej prędkości załącza wiatrak za pośrednictwem termowłącznika, silnik DW8B też z wiatrakiem o jednej prędkości załącza wiatrak przez moduł elektroniczny i przekaźniki na podstawie danych z czujnika temp. o którym wspomniał kolega wyżej. W przypadku wersji z klimą (nie ważne...
Ma 2 piny ten czjnik
po wymianie ECU - jak się ma sprawa z immo? Trafiłem już spoooro takich sterowników po zabawach różnych magików, którzy źle programując powodują usterkę: na zimnym silniku --> brak ssania, sterownik odbiera temp. silnika ok 90st, na ciepłym --> ssanie coraz bardziej się otwiera, czas wtrysku rośnie a odczytywana temp. silnika spada do wartości ok 10-30...
Czujnik temp ok, rezystor ok. Problem leży gdzieś w instalacji ponieważ na przekaźniku przy wentylatorze na obu pinach załączających jest napięcie 12+V więc podejrzewam zwarcie w tych dwóch cienkich przewodach, bądź jeden jest zwarty z przewodem zasilającym przekaźnik. czy jest jakieś miejsce w tych peugeotach gdzie by to było najbardziej prawdopodobne?
odczytaj wartości w ECU i BSI zobacz jaka widzi temp. miałem podobny problem w 206, tylko tam temp stała na maksa na zegarze, a spowodowane było to tym ze domorosły elektryk podał 12V na wtyczke od temp silnika. Zakończyło sie wymiana ecu. sprawdź jeszcze raz wiązke i zobacz jekie masz napięcie na wtyczce od czujnika temp. podaj mu 300 Ω rezystor....
A po wymianie filtra nie był zapowietrzony? Bo nikt to tym nie wspomina. Czujnik temp powietrza dla komputera w przypadku Peugeot 306 RHY jest w przepływomierzu. W 206 jest w obudowie wentylatora chłodnicy, i ten kosztuje 60 zł. Zauważmy że w przypadku HDI czyli CR jest pompa paliwa w zbiorniku. Jak jeździliśmy na rezerwie możemy pomyśleć o pompie w...
Przyłożyłem rękę do wydechu i nic się nie wydarzyło. silnik normalnie działał Dodano po 10 Przyłożyłem rękę do wydechu i nic się nie wydarzyło. silnik normalnie działał
Witam, potrzebuję porady kogoś kto się spotkał z problemem jak w temacie auto to 206 1.4HDI. Auto zgasło na postoju i już nie odpaliło. Jedyny błąd który odczytała planeta to P1505 - sterownik silnika unieruchomiony, wykrycie uderzenia airbag. Oczywiście auto nie miało żadnego dzwona po prostu zgasło. Poza tym wszystkie kalkulatory bez jakichkolwiek...
Zamówiłem dwa czujniki temp. cieczy chłodzącej do mojego Puga 206 1.4 8v (z klimą). Dostałem dwa: niebieski - 2 pinowy i zielony z 1 pinem. Czy zielony nie powinien być 2- pinowy?
Nie jest konieczny przycisk komputera. W tym 206 z 2003r po otwarciu 1 drzwi wyświetliło po angielsku które są otwarte, po otwarciu 2 wyświetliło open dor czy jakoś tak, jak jest słaby akumulator to wyświetliło eco mod i cos dalej także komunikacje miał to powinien i mój mieć no chyba że trzeba to aktywować w BSI. Wyświetlacz typ b to taki komputer...
Potrzebuje schematu sterowania wentylatorem w 206 z 99r z silnikiem1.1 (HFZ) sterownik 1AP83 . Samochód po zderzeniu czołowy, na silniku dwa czujniki temp płynu jeden dla ECU drugi jak sądze do sterowania wentylatorem, tylko czy przez dodatkowy sterownik? Jeżeli tak to może ma ktoś jego nr? Z góry dziekuje za pomoc. lechu3(at)simplusnet.pl
Witam, Peugeot 206 2002 1.6 benzyna AC. Problem jak w tytule nie uruchamia się pierwszy bieg wiatraka drugi bieg działa. Była próba wysterowania pierwszego biegu przez komputer lecz bez skutków. Sprawdziłem przekaźnik niby był sprawny miałem pod ręką inny więc założyłem go bez obudowy zwarłem go ręcznie wiatrak ruszył. Po ponownym wysterowaniu przez...
Witam. Posiadam Peugeota 206 z silnikiem 2.0 16v o kodzie RFN. Samochód poliftowy z tzw muxem. Sterownik to IAW 48P2.3T. Problem polega na tym, że ecu widzi problem z map sensorem który opisuje błędem P0108. Błąd ma charakter stały i nie można go skasować. Do tej pory zostały zmienione czujniki (map sensor, iat, tps), inne ecu, bsm, została przejrzana...
W czujniku niebieskim temperatury wody silnika sa trzy styki, czujnik zawiera dwa ntc, jeden jest podlaczony pod pin2,3 drugi pomiedzy mase i pin 1 , Zastanawia mnie za co odpowiada termistor zmasowany a za co ten pomiedzy pin 2,3 Na chlopskie oko to 2,3 to sygnal dla wskaznika temp i komputera, natomiast pin 1 i masa to wlaczanie wentylatora, Ale wolalbym...
Witam. Auto z 2000r. po dzwonie . Podobno wymienione przez mechanika poduszki i klient przyjechał bo nadal się świeci kontrolka . Po diagnozie kts-em wychodzi : 0FF-usterka nie znana FFF-usterka nie znana Może mi ktoś to rozszyfrować? Domyślam się że crash data ale może jest coś jeszcze. Drugi problem to radio. Klient dokupił z allegro fabrycznego Clariona...
witam.mam dziwna usterke, mianowicie... auto po wlaczeniu zaplonu wskaznik od temperatury idzie na 70 stopni.czujnik jest ok. polaczenie ok licznik ok.co to moze byc.komp czy bsi. dziwny przypadek.prosze o pomoc..
Czy stojan sie grzeje wiecej, nie wiem., raczej normalnie Tam jest raczej goraco, obok jest dpf. Swiece zalaczaja w tym modelu tylko jak temp spada ponizej 3 stopni. Swiece sa z tylu, nie ma dostepu, nie bede tam majstrowal jak nie trzeba. Po co mam mierzyc napiecie na wentylatorze ? Poza tym wentylator rzadko zalacza. Musialbym filowac kiedy zalacza....
Witam jestem tu nowy ,ma problem z moim peugeot. Mianowicie podczas odpalania zaczely wszystkie kontrolkiy wariowac... po chwili odpalal z pomoca pedala gazu lecz gdy tylko puscilem gasl po paru min. chodzil normalnie... prucz tego na dniach siadlo podswietlanie zegara.... wczesniejsze problemy do ktorych nie moge dojcs to szybko chodzace migacze problem...
Witam, P206 SW 2007 1,4 75KM TU3JP KFWA + LPG OD dłuższego czasu nie mogłem poradzić sobie ze znalezieniem powodu złych wskazań temp. płynu chłodzącego na zegarach w budzie. Zazwyczaj czujnik leżał lub pokazywał maks 60- 70 C po długiej jeździe - jednocześnie termostat już dawno puszczał ciecz na długi obieg. Również sterownik od LPG pokazuje prawidłową...
Dzięki za sugestię. W poniedziałek sprawdzę i dam znać co i jak. Pozdrawiam
Cześć. Mam problem z moim peugeotem 206. Mianowicie po wyłączeniu zapłonu wskazówka temperatury zamiast opadać na dół tak jak powinna, idzie na maksymalną wartość wychylenia jaką tylko może osiągnąć z górę. Problem też jest tego typu że podczas jazdy wskazówka wariuje, tzn raz pokazuje 70 stopni by nagle skoczyć do 110 stopni. Czasami zdarza się że...
z komputer daje mase? ale sprawdzaj we wtyczce od komputera, a nie na przekazniku.
hej kolego mam 2 sztuki ale w moich filtrach jest tylko kostka z gory 2 pinowaod czujunika temp paliwa Dodano po 1 i z tego co przerabiałem to zielony zawsze masa, zołty zasilanie a biały sygnałowy.francuzy niestety maja kody na kablach
Witam wszystkich. Mam samochód Peugeot 206 rok produkcji 2000, silnik 1,1 benzyna, bez klimy. W zimie miałem lądowanie w rowie pełnym śniegu i próbując wyjechać zagrzał się silniki przy temp ok 90st, chciał się włączyć wentylator, ale że było nabite tam śniegu więc był unieruchomiony i zaczęło potem z niego czuć spalenizną. Teraz po zimie w korkach...
Niedobrze jest, że kolega mocno plącze zeznania. A matactwo nie jest mile widziane. Której to wody temperaturę mierzymy? Jaki czujnik i skąd wyjęto oraz jaki zamontowano? Jaki wynik wskazń w miejsce - 41 st C? Zdaje się, że mowa o różnych układach.
Mam problem. Dmuchawa nawiewu do kabiny działa cały czas. Jak wyłączę klimatronic to cały czas dmucha na wysokich obrotach. Nie da się zmienić prędkości. Jedynie co mogę zmienić to temp. nawiewu i gdzie ma dmuchać. Bardzo proszę o pomoc. Wcześniej miałem jakiś czas objawy tego typu, że na niższych obrotach pracowała głośno i zacinała się. Tylko na wysokim...
Witam i prosze o pomoc, jestem wlascicielem 206 sw z 2004 roku. autko jezdzi bajecznie jak na ten wiek;) jak jest zimny pali od "strzala" lepiej niz nowe auta ale jak tylko dostanie temp to jest coraz gorzej. jak sie zagrzeje to jedyne co slychac po przekreceniu kluczyka w stacyjce to takie "tyk" i po zawodach moge krecic i 100 razy i nic. albo musze...
witam peugeot 206 sw 1.4 8v 2003 rok z klimatyzacja trafil do mnie peugot kolegi ktory byl po naprawie blacharskiej. otoz jest dziwny problem z zalaczaniem sie wentylatora. samochod podczas jazdy trzyma idealnie 90' . jak chodzi sobie na wolnych obrotach temp. rosnie do ok 100' i wlacza sie wentylator (wydaje mi sie ze 2 bieg) zbija do ok 93' i sie...
Tak może miec znaczenie bo on czyta temperature gazu i ciśnienie jednoczesnie zalecił bym, załozenie czujnika P1 jak jest na linku jaki ci przesłałem
niestety to co pisalas do mojej rzeczywistosci nie przystaje, nie mam bezpiecznikow 37,38 w kabinie 7 pod maska, zastanawiam sie takze czy czujnik temp moze sie uszkodzil, mam 3pin czujnik, moze nie podaje napiecia na cewke przekaznika, zastanawiam sie czy wogole jakis sterownik w tym uczestniczy , moze obwod to tylko czujnik temperatury w glowicy i...
Jeszcze raz sprawdź wiązkę zielonego czujnika i głowicy.
Czy ktoś zna podłączenie czujnika temperatury w Peuget 206, jeżeli występuje wyświetlacz wielofunkcyjny. Czy to jest termistor i gdzie jest podłączony ( BSI lub wyświetlacz). Zamontowałem taki w Partnerze i brakuje mi temperatury. Z góry dziękuję. :(
Witam. Dziękuję za odpowiedzi. Od ostatniego posta nic nie robiłem z braku czasu. W najbliższych dniach zajmę się autkiem i zrobię według podpowiedzi. Jeszcze mam zamówiony czujnik ciśnienia paliwa, więc też go podmienię i zobaczę czy coś się zmieni. Pozdrawiam
Może czujnik , może wskażnik , może obwód elektryczny.... może pomoże podłączenie pod PP2000.
Wystarczy że upadł komuś w hurtowni
peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot peugeot obwód elektryczny peugeot
ili9341 biblioteka zegar pierwotny telewizor samsung standby
drzwi dorma prostownik prostownik samochodowy
Lanos 1.5 16V LPG – gaśnie na wolnych obrotach po rozgrzaniu, przyczyny i diagnostyka Ford Ka 1.3 2006 – lokalizacja włącznika wentylatora chłodnicy, czujnik ECT, przekaźniki R18/R19