Pod Planeta podpinałeś ? Rozrząd nie przeskoczył / przestawił się ? Jeżeli ok z nim to już niestety zdycha koło zmiennych faz rozrządu.
Witam, Poczytałem trochę i nie będę zakładał nowego tematu tylko odświeżę ten. Ma problem z Peugeot 307 2. HDI z 2002 roku. Opiszę pokrótce sytuację. Odpaliłem ostatnio samochód i wyskoczyło mi ostrzeżenie, że mam niski poziom płynu hamulcowego, podczas gdy płyn mam zalany po sam czubek, ale znając już problemy z elektryką w tych wozach pojechałem i...
Proszę tutaj masz przebieg czujnika na wale korbowym tylko podczas biegu jałowego, spróbuj porownać http://obrazki.elektroda.pl/7701775800_1...
1.Włóż kluczyk do stacyjki 2.Wciśnij na kluczyku przycisk "loock", włącz zapłon, poczekaj dziesięć sekund 3.Wyłącz zapłon, puść przycisk 5.Poczekaj 5 sekund Gotowe Sprawdzone dzisiaj na Peugeot 307
Według diagboxa silnik rozgrzany gasimy auto włączam zapłon pedał gazu w podłogę na maksa na 5 z puszczam wylanczam zapłon i koniec.
To sprawdź wazystkie.
Chodzi Ci o immobilajzer ze odcina zapłon?
Nic nie odciąłeś, coś jest uszkodzone i teraz trzeba ustalić co
Odpowietrzaj na włączonym zapłonie.
Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja
Witam, proszę o poradę. Mimo wyłączenia zapłonu auto nie zgaśnie puki trzymam wciśnięty pedał stopu, gaśnie jak puszczę, światło stopu pali się cały czas. Po wciśnięciu pedału zapalają się kontrolki jak bym włączył zapłon.
Musisz mieć oryginalną pestkę i elektronikę w tym kluczu którym przekręcasz zapłon. Inaczej nie zadzała synchronizacja. Kluczyk scyzroyk czy sztywny?
Witam. Udało się rozwiązać problem?
heretapawel to jednak nie alternator AUTO NAPRAWIONE -USZKODZONA POMPA ABS
Witam, mam problem z Peugeotem 307 2.0 HDi. Wszystko było dobrze, zamknąłem samochód, przychodzę po 30 minutach i widzę, że światła się świecą. Podchodzę, próbuję odtworzyć i nic. Patrzę na licznik i świecą się kontrolki, jakby normalnie był zapłon włączony, tylko do tego migał stop. Odtworzyłem go kluczem, włączyłem zapłon i wyłączyłem, przestało świecić....
robokop - Urządzenie pokazało tylko tyle co podałem - nic mniej, nic więcej. Gdyby była to cewka nie powinno pokazać błędu mówiącego, na którym cylindrze wypada zapłon ? - pytanie teoretyczne
Sprawdź czy po przekręceniu na zapłon miga kontrolka na przycisku zamykania/otwierania wewnątrz auta.
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa ?
Trochę czarnych skałek widać sadzy ale nie jest to mokre tylko wyschnięte na wiór. Dodam że siedziałem chwile pomierzyłem zaczęło ladnie na zapłonie pokazywać 0,5 v mowie lecę po kompa sprawdzę błędy nie ma błędu wyjechałem przed bramę wczytuje znów i błąd jest. Mówię ok i tak się przejadę przejechałem się wróciłem do domu silnik był dobrze rozgrzany...
Nie rozumiem po co odłączasz ten akumulator, w peugeocie jest cała procedura np. wymiany akumulatora,nie można ot tak sobie odłączać klemy,trzeba poczekać aż się uśpi a po podpięciu aku włączyć zapłon i też poczekać.
Ja mam podobną sytuację w moim samochodzie. Jak mi siadła bateria w kluczyku to nie umiałem odpalić auta, dopiero drugim zapasowym kluczykiem musiałem odblokować zapłon i wtedy dopiero odpaliłem.
Witam serdecznie, nie dawno dokonałem rejestracji na forum i mam problem z peugeotem 307 hdi, 79 kw, auto z 2001 roku, przebieg 153 tyś. bezwypadkowe. Problem polega na tym, ze od jakiegoś czasu zdarza się ze nie mogę zapalić samochodu, tzn dzieje się tak ,że czasem coś odcina pompkę paliwa w zbiorniku i wtedy jej nie słychać przy przekręceniu kluczyka...
Witam mam problem z 307 mianowicie nie działa centralny zamek z pilota.Bateria wymieniona.Próba programowania nie działa czyli włączyć zapłon i prze 10 sekund trzymać zamknięcie i wyłączyć stacyjkę.
Programowanko kluczyka. Zapłon, 10 sekund przycisk zamknięcia, puść przycisk, wyłącz zapłon, wyjmij klucz. Sprawdź czy działa, jak nie, to powtórz.
Sprawa jest całkiem prosta. Trzymasz wciśnięty przycisk kasowania przebiegu dziennego i włączasz zapłon, cały czas trzymasz wciśnięty przycisk i za jakieś 10 sekund licznik się zeruje, a symbol klucza powinien zniknąć. Puszczasz przycisk i wyłączasz zapłon.
Masz klimatronik czy zwykły panel, sam nie możesz wymusić wentylatora nawet na max?, nie reaguje wcale?, musisz wyłączyć zapłon i znowu włączyć aby działał?
Podjeżdżam pod dom gasze auto przy 90 za 5min przychodzę przekręcam zapłon i na desce jest ponad 100. A wentylator włącza się dopiero gdy wyłączę zapłon i wyciągnę kluczyk. Jak wyłączę sam zapłon to nic się nie włącza. A jak już wyciągnę że stacyjki to się włączy.
Witam jestem "szczęśliwym" posiadaczem peugeota 307 Sw od miesiąca wystąpił w nim problem auto gaśnie bez przyczyny nie występuje konkretny objaw gaśnie na zimnym ciepłym na wolnych obrotach i na wysokich. Jak wyłączenie zapłon to nieraz zapali a nieraz trzeba kilka razy przekręcić zapłon ale wtedy nie włącza się pompa paliwa Auto jest z 2002r więc...
Możesz też spróbować przyuczyć pilota. 1 wyłączyć zapłon 2 włączyć zapłon i odrazu wcisnąć przycisk zamykania, przytrzymać tak ok 10sek 3 wyłączyć zapłon 4 wyjąć kluczyk no i sprawdzić czy działa.
To ja mam nowego tylko trzeba go odpalać. Chyba jednak jesteś także leniwy. Czyżby nie wystarczyło zwyczajne przekręcenie na chwilę wyłącznika zapłonu? Większości użytkowników samochód jest potrzebny do poruszania się. Wyłącza się jak jest zapłon włączony albo wyłączony kluczyk wyciągnięty zawsze
miałem podobny problem 307 2.0 benz ale naprawilo sie w nastepujacy sposob: wyłaczyc zapłon wypiąc światło kierunku z lampy moze byc ten mały na nadkolu wyjać zarowke z prawej strony i podac na wyjscie plus z akumulatora przez bezpiecznik 5A powinny zaświecic wszystkie z prawej i powinno odblokowac sie BSI w przeciwnym razie jest zwarcie na ktorejs...
Nie polecam robienia czegoś z autem bez elektryka. Możesz zrobić gorzej. Już gorzej nie zrobi Dodano po 49 Nie chcę nic robić z autem bez elektryka, chce sprawdzić poza samochodem czy akumulator wytrzymał bo jeśli on wytrzymal to chyba raczej auto też ? Mylisz się, podpinasz normalnie sprawny akumulator i sprawdzasz reakcję auta, może tylko poleciały...
Gdzie szukać tego czujnika? Czy znajduje się on w zamku? Komputer auta nie pokazuje na ekranie, że któreś drzwi są otwarte. Gdy włączę zapłon i otworzę na przykład drzwi kierowcy, wtedy na ekranie pojawia się grafika informująca o otwartych drzwiach, a po zamknięciu grafika znika.
Pomiar po wyłączeniu zapłonu nic nie daje, trzeba czekać kilka godzin Bez przesady, wystarczy od 30 min (jedna szkoła pomiaru) do 1h (inna szkoła) pomiar po 24 h i po 7 dniach też dają cenne wskazówki. :| Podałem wartość zaraz po wyłączeniu bo była identyczna z podaną przez pomorzanina . Pomyślałem, że może wyłączył zapłon przed pomiarem.
Witam Jak w temacie licznik nie pokazuje stanu km są same ----- i co lepsze nie wyłącza się . Cały czas jest włączony niby zapłon reszta natomiast po wyciągnięciu kluczyka się gasi . Pozdrawiam
Bezpiecznik jednak jest sprawny, więc problem jest w czymś innym. Centralka działa jak nacisnę przycisk na desce rozdzielczej, więc pewnie coś z pilotem. Chciałem go zaprogramować: Przekręciłem stacyjkę na zapłon. Przez 10s trzymałem przycisk zamykania na pilocie. Po czym wyłączyłem zapłon. Ale to nic nie pomogło, pewnie w tym modelu jest jakaś inna...
Sam sobie odpowiedziałeś w drugim zdaniu. Niesprawna instalacja gazowa.
Wszystkie wtryskiwacze zasilane są z tej samej linii zasilania mówię tutaj o plusie a sterowanie odbywa się minusem ze sterownika silnika. Skoro sprawdzałeś probówką to na jednym z pinów musi świecić względem masy na zapłonie.
Wszystkie kable sprawdziłem są całe kostki też lecz teraz zauważyłem że jak przekrecam zapłon to pokazuje się błąd silnika i nie gaśnie jak pozostała część kontrolek chyba teraz pozostaje wizyta u mechanika...
Co sadzicie o takim problemie. Silnik juz kilakrotnie rozkraczyl sie na drodze, nastepnie zapala bez problemu i jedzie dalej. Kod bledu to p 0300 czyli wypadanie zaplonow na dowolnym cylindrze. Cewka wymieniona,swiece, nawet dwa czujniki, jeden pozycji silnika drugi obrotow silnika. Problem pozostal. Dzieje sie zawsze cos zlego kiedy dostanie wysokich...
Wystarczy że go wymontujesz i włączysz zapłon ,z tym dodatkowym filtrem to lekka przesada wystarczy wymienić oryginalny wkład filtra.
Jak wygląda to gaśnięcie? Opisz dokładnie więcej niż jednym zdaniem! Czy po "zgaśnięciu " silnika motorek się zatrzymuje tak jakbyś wyłączył zapłon? Czy natychmiast po ew. zatrzymaniu można go normalnie odpalić?
Spoxx2006.To nie mapsensor.W tej zespolonej cewce nie ma przewodów wysokiego napięcia tylko w nasadkach świec są sprężynki które łaczą cewke ze świecami.Przed założeniem następnej cewki rozciągnij każdą sprężynke o około centymetr żeby mieć pewność,że każda dobrze łączy ze świecą.Znam tą usterke z Peugeota 206 ,a CE się świeci bo w trakcie złego kontaktu...
Mam problem z Peugeot jak wyżej po wyłączeniu zapłonu zaświeca się kontrolka ładowania.
Witam. Mam ogromny problem z 307... Byłem na kilku diagnostykach i nawet w salonie peugeot powiedzieli że nie wiedzą co się dzieje. Moje naprawy opierają się na poradach, diagnostykach i nic poza tym. nikt nie wie co jest z tym autem. Ustalili że wypada zapłon 2 i 4. rok temu robiony był rozrząd. Cztery osoby stwierdziły że ciśnienie jest ok. Cewka...
czy cewka po nagrzaniu może tracić iskrę? Może. Na przykład na skutek przegrzania cewka dostaje przebicia. Jeśli masz dojście do czegoś takiego, czym się kiedyś ustawiało zapłon: https://obrazki.elektroda.pl/5129772500_... To sobie możesz tym pomóc. Sonda założona na kabel niskiego napięcia także generuje błyski.
Nie obstawiam potencjometru,wystarczy wyłączyć i ponownie włączyć zapłon i usterka ustępuje.Prędzej postawił bym na czujnik wału lecz dziwi mnie że sterownik nie rejestruje błędu.
Witam. Mam problem. Dzisiaj z płytki kluczyka peugeot 307 hdi 2.0 odleciał mi gumowy przycisk otwierający samochód. Otwierajacy przycisk działa natomiast nie działa zamykania. Mam pytanie, zamówiłem na Allegro kluczyk z nowa elektronika (nowa płytka) jeżeli go zakoduje przekręcając na zapłon i trzymając guzik na zamykaniu to czy taki kluczyk z nowa...
(at)polak2005 Kolego i co z tego wyszło? Bo mam dokładnie ten sam problem
Sprawdź zasilania na moduł ABS-u. Żarówką. Dwa stałe 12V, dwie masy i jedno 12V po zapłonie.
Auto jak w temacie czasami silnik pracuje ok a czasami plewi. Rozrząd wymieniony z kołem zmiennych faz, cewka, świece, ciśnienie na cylindrach w granicach 10-12 bar, komp pokazuje błędy wypadanie zapłonów, elektrozawór zmiennych faz rozrządu. Czy zawór może generować wypadanie zapłonu.
A czasami nie widać nic, a cewki lecą. Kup używkę z rozbitka/anglika na podmianę.
Silnik 2000, blad wystepowal periodycznie i powodowal wypadanie zaplonow, kod p 0300. Wymienialem cewke zaplonowa,czujniki polozenia a na koncy cala skrzynke z bezpiecznikami. Silnik pracowal ale od czasu do czasu po prostu na drodze stawal aby po chwili znowu ruszyc z kopyta. Po jakims czasie kiedy zaczal w danej minucie fiksowac odkrylem ze wtrsyskiwacz...
Pacjent Peugeot 307 2001r 2.0 16V 136KM. Auto podczas jazdy gaśnie, czasami falują obroty, wypada zapłon. Błąd (czytany autocomem) to P0215 zasilanie ecu. Często też błędy odnośnie wypadania zapłonu oraz zasilania regulatora biegu jałowego. Ma ktoś schemat zasilania ECU tego silnika? Może to jakaś typowa usterka? BSI sprawdzone - w jednej wtyczce 3...
Niepotrzebne podałeś zapłon(bez poduszki) lub masz dalej rozłączona poduszkę.Potrzebne podłączenie do komputera w celu sprawdzenia błędu,a nie temat na forum.
Sprecyzuję. Na mrozie rozrusznik kręcił,ale silnik nie odpalił. Świece sprawne/sprawdzone/, kontrolka grzania świec gasła prawie natychmiast. Kiedy kilkanaście razy włączyłem i wyłączyłem zapłon świece zaczęły grzać/kontrolka świeciła kilka sekund/ i samochód odpalił. Jaka może być tego przyczyna?
dzięki, czujniki podmienione, ale niestety bez efektu. Samochód słaby. Błąd w sterowniku wyskakuje prawie zawsze, check dopiero po dłuższej jeździe. Dodatkowo jak jest mało paliwa, świeci rezerwa to przy pełnym obciążeniu wypada zapłon na 1 cylindrze.... Po zatankowaniu nie ma wypadania. Naprawdę super auto już mam dosyć tego egzemplarza :)
P0300 to stwierdzono wielokrotnie wypadanie zapłonów.
W takim razie ten tryb nie ma nic wspólnego z tym że nie możesz zapalić. Te auta maja tak że jak zostawisz zapłon na jakiś czas to odłączy ci część zbędnych odbiorników, zresetować ten stan można tylko zapaleniem silnika
No tak, pod koniec mojego pierwszego posta właśnie hydroregulatory opisałem z nadzieją, że to nie to bo wymiana oleju miała jakoś im pomóc ale tak się nie stało :(. Jak zmierzę ciśnienie to się pochwalę ale tak sobie myślę, że sam pomiar może nie wskazywać jednoznacznie na regulatory bo i wypalony zawór też będzie je obniżał. Tak czy inaczej usterka...
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
Witam Szanowni Forumowicze, Wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam zapłon, podświetlają się wszystkie kontrolki, lecz czerwona oliwiarka nie świeci. Czy to normalne w tych samochodach, czy jednak problem z czujnikiem/kontrolką? Pozdrawiam, Michał
Moje pytanie jest następujące - czy na pewno trzeba podłączać 307 do urzadzenia diagnostyczno-jakiegośtam żeby uaktywnić zamykanie centralnego zamka automatycznie po ruszeniu/zapaleniu auta?? Zadzwoniłem do kilku serwisów i każdy mówi mi co innego :cry: Gdzieś w sieci znalazłem, że można to zrobić przy pomocy jakiejś sekwencji zapłon/przycisk zamykania...
witam Gość który zmieniał mi pasek rozrządu przy astrze 1,7 TD , wspominał że jeżeli zapłon bedzie żle ustawiony to autko będzie miało ciężko z odpalaniem jeżeli temperatura otoczenia spadnie do zera ! !! może to jest przyczyna !!
Naładuj akumulator do pełna. Usterka może występować gdy jest słaby akumulator i sterownik blokuje zapłon ale jak go odpalisz trochę się podładuje i później jest dobrze. Jednak odłączenie skutkuje tym że jak wyżej sterownik buntuje się i mówi NIE podam paliwa i wtedy dajesz mu Plaka silnik zaskoczy napięcie wyższe wędruje do aku i ECU i jest dobrze.
Problem polega na tym, że auto kilkukrotnie w ciągu dnia wpada w tryb awaryjny, pracuje jakby wypadł zapłon. Sczytałem błędy i wiem, które są za co odpowiedzialne, jednakże nie P1160. Cały układ dolotowy został sprawdzony pod względem szczelności, przepustnica działa, więc pomyślałem, że ten błąd jest odpowiedzialny za powstały problem i myślę, że to...
Kiedy wyłączymy zapłon i odczekamy kilka minut podniesiemy maskę i zamkniemy to po kolejnym włączeniu zapłonu wskaźnik wraca do faktycznego stanu paliwa. nie ustaliłem jeszcze dokładnie bo robiłem to 2 razy, a odkryłem to przypadkowo.
Kolego zagwizdow zobacz najpierw na oczy to auto a potem pokaż mi w nim kopulke, jak podmienić cewki itp. Dopiero potem doradzaj. Kolego autorze, sprawdź co robią wtryskiwacze. Jak się któryś podwiesza to podleje i zapłon zniknie. I jeszcze... Zakreć na butli gaz i wszystkie próby rób na samej benzynie
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
Przy włączeniu zapłonu pompa paliwa pracuję?
witam mam pytanie kupiłem właśnie peugeot 307 .0 HDI 110KM i mam taki problem wsiadłem rano do autka i przy odpalaniu jest takie jak by szarpnięcie autem po czym zapłon no i trzeba go powiedzmy trochę potrzymać przy benzynie start jest od razu to mój pierwszy dziel i martwi mnie to ale może to jest normalne ? i jeszcze jedno z tego co wiem peugeot mają...
A jesli miał blokadę zapłonu??
Po jakis 2-3 sekundach od wyłączenia zapłonu.
Jak widzisz nie , wskazania nadal są w zakresie pracy czujnika i tu nie szukaj, choć powinien sygnalizować wypadanie zapłonów - to już jednak różnie w różnych autach.
Na czym zrealizować odciecie w tym aucie aby auto nie łapało błedów. Preferowałbym cos innego niż 12V po zapłonie.
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
są takie dziwne objawy bo jeżeli odpalę silnik później zgaszę go wyjmę kluczyk odczekam jakiś czas ok 1 min aż przekaźnik pstryknie wtedy włączę kierunek i przekręcę kluczyk na zapłon to kierunek zamruga 3 razy zapali się podświetlenie zegarów a kierunek przestanie mrugać i później już nie działa chyba, że powtórzę czynność.
Rozwiązanie okazało się prozaiczne. Wystarczy w czasie jednej sekundy włączyć i wyłączyć zapłon. Alarm diodą LED sygnalizuje zmianę sposobu załączania na cichy lub głośny. Musiałem w ten sposób przypadkowo włączyć tryb cichego załączania. Dzięki wszystkim którzy starali się pomóc. Temat zamknięty.
Włączenie i wyłączenie zapłonu faktycznie pomagało - przynajmniej tak mi się wydawało ale jak to robiłem ( sam bez pomocy ) to wchodziłem do auta a nastepnie włączałem i wyłączałem zapłon i wychodząc z auta trzaskałem drzwiami i sprawdzałem czy wentylator nadal chodzi. Tzn że włączenie i wyłączenie zapłonu nie pomagało tylko trzaśniecie drzwiami - więc...
Już naprawione. Jakby ktoś potrzebował. Wyciągnąłem zawór wysokiego ciśnienia, przekręciłem zapłon żeby paliwo z pompy z ewentualnym syfem wypchać z pompy, zawór wyczyściłem, złożyłem wszystko i działa :D Dodam że to nie pierwszy raz mam problem z tym zaworem, ale jeszcze działa :D
Nie ma błędów bo nic nie wyświetla na wyświetlaczu oprócz tego Economy mode active. Rozebrałem wczoraj BSI oczywiście na tyle ile można i nie widzę tam żadnych przepalonych ścieżek ani uszkodzonych elementów czy zalania wodą.
Orginalny i w tym chcialbym zostac. Rozlaczyc kabel odpowiadajacy za napiecie po zaplonie w module ale ktory to moze byc?
Cześć mam problem ze złodziejem prądu, może ktoś wie co to jest przyczyną, że z akumulatora znika 0,3V na 24h. Sprawdziłem amperomierzem i po zamknięciu samochodu i uzbrojeniu centralnego zamka po ok 5min. jest podręcznikowy pobór prądu 18mA. https://obrazki.elektroda.pl/1719976600_... Akumulator jest sprawny (mam dwie sztuki) i oba...
Daj zworkę na czujnik w skrzyni i włącz zapłon - jak zaświeci wsteczny to leć do sklepu po drugi czujnik. Chciałbym również zlokalizować bezpiecznika od nawiewu(nawiew nie działa na 1i2) Jak nie działa na 1 i 2 biegu to nie żaden bezpiecznik spalony, bo i kto to widział żeby dawać bezpieczniki na każdy bieg z osobna? Sprawdź kostkę rezystora dmuchawy...
itam Pacjent Peugeot 307 SW 2.0 + LPG Kod silnika: RFN 2 lata temu wymiana cewka na nową VALEO, auto szarpało i nie miało przyśpieszenia dodatkowo 2 błedy antypolution fault + catalytic converter fault. po wymiane cewki cisza i spokój do dzisiaj. Dzisiaj wracając z pracy te same 2 błędy wyskoczyły jeszcze nie zdążyłem podpiąć kompa ale pytanie jest...
witam wszystkich forumowiczow. posiadam samochod marki peugeot 307 2.0 hdi 90km podczas ruszaniu ze swiatel pusciło mi sprzeglo (peal wpadl w podłoge), wyłaczyłem zapłon nastepnie odpaliłem pochodzil kilka sekund i zgasł,sprzegło wymieniłem,wysprzeglik itp..i tu zaczał sie problem, po zlozeniu sprzegla autko odpalam a tu nic,rozrusznik kreci,paliwo(sprawdzone)zapodaje,ze...
Hej, pomozcie. Peugeot 307 szarpie po odpaleniu na zimnym silniku dodatkowo wyskakuje błąd antipolution fault. Komputer pokazuje cewke zaplonowa. Dodam że cewka była wymieniona (fakt na używana )i brak poprawy może na dwa dni tylko przestało szarpać błąd zgasł niedługo po tym się pokazał po czym zaczely falowac obroty i wypadal zapłon. Cewka została...
Witam! Powracam do tematu PEUGEOT 307 i pewnie znanej przypadłości tego modelu a dokładnie BSI, problem polega że podczas naprawy alternatora został odłączony akumulator. Nic by nie było ale podczas podłączenia klemy do akumulatora był włączony zapłon i zaiskrzyło...efektem końcowym był defekt BSI i kompletne wyczyszczenie go a finalnie auto nie odpala......
Sprawdź wiązkę przewodów od wtrysków do ECU , jeśli przewody sprawne to rozbierz ECU i posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów. Idź gdzie indziej doradzać - każesz laikowi sprawdzać zimne luty w sterowniku, gdzie za PCB robi folia na aluminiowej płycie. Usterka jest najprawdopodobniej standardowa - uszkodzona cewka zapłonowa - nie będą palić obydwa cylindry...
Dzień dobry, dalej męczę się z tym problemem dziś sprawdziłem manometrem pompkę wstępną baku ma 1.5bara czy to nie przypadkiem za mało? Dodam że jak włączylem zapłon pompkę słychać wytwarza 1.5bara po czym ciśnienie spada jakby szło na przelew, pytanie czy ciśnienie ma trzymać po napompowaniu? Czy jest może jakiś zawór zwrotny? Poproszę o pomoc.
Witam wszystkich zainteresowanych. Problem tyczy się dmuchawy w samochodzie peugeot 307 z 2002r. diesel + klima . Znajomemu nie działał wentylator na żadnym biegu. Znalazłem usterkę (przypalona wtyczka przy rezystorze) i wszystko wróciło do normy. No właśnie tak mi się wydawało, bo właściciel twierdzi że przed tem dmuchawa działała gdy tylko włączył...
MAP po zapłonie pokazuje prawidłowe cisnienie atmosferyczne 1080
To zostaw zgaszony silnik i włączony zapłon to będzie kręcił. Pomyśl tylko, że przy unieruchomionym silniku pompa układu chłodzenia również nie działa. Jak podczas jazdy trzyma 90 to nie widzę powodu do niepokoju. Coś jeszcze?
Witam! Wrzucam taki temat do rozgryzienia, a dokładnie kodowanie kluczyków do BSI peugeot 307 SW. Problem polega na tym że po podłączeniu DIAGOBOX i wpisaniu kodu dostępu zaczyna się procedura kodowania kluczyka i... wyłącz zapłon i po chwili pojawia się komunikat aby przekręcić kluczyk w pozycję +apc i tu jest problem bo nie idzie włączyć tej opcji....
Witam, od jakiegoś czasu mam strasznie dziwny problem z odpalaniem silnika. Otóż rano gdy przekręcam zapłon silnika zaczyna chodzić, lecz strasznie wariuje, obroty wskakują na 1300 i szarpie całym samochodem, wystarczy, że wyłączę zapłon i po 0,5sec włączę gdy jeszcze nie zejdzie poniżej 500 obrotów i problem ustępuje, silnik po tym zabiegu chodzi już...
Dajesz na pompę plusa i minusa na króciaka i musi podawać jak nie podaje to do wymiany.
Aktualnie odłączyłem aku i podłączyłem do prostownika bo po kilku próbach i świecących non stop światłach mijania bez możliwości ich wyłączenia, rozładował się.Myslisz, że kodowanie kluczyka w sposób :"1. Wkładasz kluczyk do stacyjki 2.Przekręcasz na zapłon bez odpalania auta 3. I szybko przyciskasz przycisk od zamykania drzwi i trzymasz ok 10 sek....
Na innych zagranicznych forach wyczytałem dwie metody: 1 - Włącz zapłon i wciśnij pedał gazu do końca, następnie wyłącz zapłon i zwolnij pedał. Powtórz czynność kilka razy w razie potrzeby. 2 - W programie diagnostycznym (podano tam Autocom) - Zostaw samochód wyłączony na minimum 10 minut. - Temperatura silnika musi być poniżej 30°C. W programie opcja...
W peugeocie czujnik ciśnienia oleju jest normalnie zwarty, odpięcie kabla z czujnika nie spowoduje zapalenia kontrolki ciśnienia oleju.
Po wyłączeniu zapłon trzeba odczekać aż zgaśnie wyświetlacz na zestawie wskaźników i dopiero odpiąć klemę akumulatora (zapisywanie ustawień w kalkulatorach auta).Niestety w momencie gdy akumulator się rozładuje to czasami moduł bsi traci pewne dane (kod imo, numer nadwozia i wszystkie konfiguracje )do uratowania tylko przy użyciu PPS .
zapłon peugeot peugeot zapłon blokada zapłon peugeot
lanos podciśnienie procesor zabezpieczenie iskrownik kuchenka działać
internet firma orange internet firma orange
Samsung UE40D5500 wyłącza się co 2 minuty - przyczyny i rozwiązania Flashing FirstChip FC1178BC USB2DISK Mass Storage Device