Widziałem o wiele gorszej kondycji turbiny, a nie robiły tak jak u mnie, tylko dymiły przy dodawaniu gazu a nie raz na jakiś czas przy puszczaniu i hamowaniu silnikiem ...
Witam! Problem zażegnany! Mianowicie zadzwoniłem do dwóch najbliższych ASO i zapytałem czy wiedzą ile będzie kosztowała mniej więcej naprawa z takimi objawami. Oba serwisy powiedziały coś o EGR (co upewniło moje domniemania po dokonanym w nocy research'u). Akurat wczoraj wieczorem natknąwszy się na temat owego EGR oczywiście musiałem dowiedzieć się...
MAF, wtryski, turbina, i inne cuda. Power jest?
Nawet nie uruchamiaj ponownie silnika, sprawdzałeś poziom oleju?
Wtryski zakodowane nr 1 od strony skrzy biegow? wytryski bosch, denso czy siemens? Denso i siemensa sie nie regeneruje (choc niektorzy oferuja takie uslugi) tak btw nie wiem czy dobrze pamietam ale w tym silniku przy ustawianiu rozrzadu ma znaczenie ustawienie pompy wtryskowej (nie kola pompy tylko samej pompy) ale niech, ktorys z bardziej doswiaadczonych...
Proszę bardzo. :wink:
Często siada odma jest razem z pokrywą zaworów.
System wtrysku Bosch
Dzisiaj zauważyłem że dymi na czarno Peugeot 806 hdi 2000r. Co może być tego przyczyną?
Wybaczcie, że tak późno piszę, ale: auto nie dymi. Po wizytach u wielu "speców" postanowiłem naprawić sam :) jak podejrzewałem był to banał, mianowicie wtryskiwacze mimo, że w super zakładzie (patrząc po stronie internetowej i opiniach) a tak na prawdę stodole, sprawdzone i własnoręcznie przez speca wyciągane były ok, jednak Pan nie zauważył że były...
Witam Od pewnego czasu mam problem z Peugeotem 206 1.4 HDI poniewaz w turbinie pokazał się olej. Na wolnych obrotach samochód nie dymi chodzi dobrze lecz na wyższych obrotach po załączeniu turbiny zaczyna dymić. Myśle że może to być jakiś uszczelniacz w turbinie lecz nie wiem do końca czy miał ktoś już do czynienia z takim przypadkiem ??
Witam mój peugeot 2.0 hdi 16 v wycięty fap ostatnio jak zimy mocno dymi na biało wręcz jak lokomotywa. Błędy na komputerze to błąd przekaźnika grzania świec i błąd ze sterowaniem turbo przeładowanie czy ktoś może wie dlaczego on tak mocno dymi na biało
"z silnika leci dym"-reklamuj....tak jak byście nigdy nie widzieli silnika po przekładce w warsztacie. Wszystko usmarowane ,zaoliwione ,tu z weżyka paliwo chlapneło tam olej wyciekł ,to czy tamto po myciu...normalka. Przepali ,wyschnie i będzie ok. A co to oznacza "strasznie się grzeje"?Aż tak bardzo że się nie da dotknąć? :)
a sklad mieszanki ? dymi cos bardziej ?
a pasek osprzętu ok?raczej vacupompa nie dymi
Może morze, może ocean. Z takimi informacjami to nic.
Witam mam peugeota 307 1.6hdi z 2006 roku Od poczatku mialem problemy z autem / głupiało na wolnych obrotach potrafiło sobie przygasnac. ( przez jakieś 2 mies było ok ) Pozniej problem wrocił na dłuższej trasie auto gasło jak chciało potrafiło normalnie odpalić działać i później znowu to samo. Wymieniony został czujnik wału i walka rozrządu inny zestaw...
Witam. Pacjent peugot boxer 2.2 hdi 2011r. Auto nie równo pracuje dymi na czrno. Po dianostyce stwierdzono zawór regulacji ciśnienia w pompie CR, za wysokie ciśnienie na wolnych obrotach ma ponad 800bar a żądane jest 300bar.Zakupilem nowy regulator ciśnienia ,ale to nic nie zmieniło dalej ten sam problem. Auto odpala od strzała , na waszych obrotak...
auto nie dymi, w miarę normalnie wchodzi na obroty nie faluje obrotami. co mam sprawdzić w pompie żeby było wiadomo
Padł komputer. Na drugim jest ok. Koniec.
Na turbinie jest czujnik położenia a nie zawór ( i to nie we wszystkich silnikach) Siłownik turbiny sprawdza się przy użyciu ręcznej pompy podciśnienia (turbinę wymontowuje się gdy masz pewność ,że jest uszkodzona) lokalizację zaworu sterującego turbiną najlepiej ustalić idąc za przewodem podciśnieniowym, szczególnie że zaworów podobnej konstrukcji...
Z cyklu "kolega,sąsiad" mi naprawił ... "Turbina wymieniona miesiąc temu i teraz dymi się spod maski" . Peugeot 407 1.6 HDI , nie miał już jak oddychać to wydmuchał sobie miejsce na połączeniu turbiny z filtrem a turbo z mega luzem po raz kolejny do wymiany... http://obrazki.elektroda.pl/5562911900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3839834300_1...
Kupno rury dolotu powietrza
Egr wymieniony po prostu padł całkiem Teraz wszystko wróciło do normy włacznie z szarpaniem na zimnym ^^ a już myślałem że jest ok :P
Po odblokowaniu będzie dymił.
Dlaczego usterka się powtarza pomimo dokładnie wykonanej pracy, gdzie szukać przyczyny? Gdyby praca była wykonana dokładnie usterka nie powtórzyłaby się. Możliwe, że użyte były niewłaściwe materiały lub docisk (dokręcenia) były za słabe. Możliwe, że materiał gniazda tego co notorycznie uszkadza się ma wadę materiałową. delikatnie się dymi z komory...
Zdejmij wąż od turbiny i zapał silnik na chwile. Zobacz czy dymi i czy z turbiny ładuje powietrze tzn z przewodu który odlaczysz
Trochę oleju ubywa. Strasznie mocno dymi, boję się nim jeździć, żeby mandatu nie dostać. Próbowałam wypalać FAP, ale nic to nie dało.
Witam Serdecznie ! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu problemu w moim aucie , jest to Peugeot Boxer 2.2 hdi 2009r Auto pracuje nierówno , dymi na czarno , ciśnienie paliwa 700 a powinno być 300.Na chwilę obecną wymienione w aucie wtryski ( regenerowane ), czujnik scv , cała pompa CR , Cała listwa , czujnik na listwie ,sprawdzona instalacja , sprawdzone...
Kolego, skoro jesteś taki mądry to powiedz jakie będą efekty jaj będzie np dziurawy intercooler? Z tego co ja wiem to silnik zacznie kopcić przy przyspieszaniu i jakoś ta twoja teoria upadnie. Czemu silnik dymi na czarno? Dymi bo ma zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza.
Witam. Mój problem to praca silnika , a mianowicie pracuje jakby "grały zawory" i co najdziwniejsze ,że jest tak przy temperaturze otoczenia poniżej 28-30 stopni .Gdy temperatura wzrasta ponad 30 stopni jest cicho silnik pracuje miękko. Czujnik temp. płynu, paliwa ok ,przepływomierz podmieniany ,zawór regulacji ciśnienia paliwa ok , czujnik ciśnienia...
Auto ma przejechane 180 tys. komputer zgłasza błąd uszkodzenia przepustnicy egr a drugi ze jakiś problem jest z tym całym płynem eols czy coś takiego.... dodam że w tym aucie filtr fap jest jakoś tam pominięty a egr jest zaślepiony. Świece żarowe ok... oleju nie spala bo stan jest ok a wtryski jak by lały to by dymił cały czas... Zastanawia mnie sprawa...
Witam. Jestem właścicielem Peugeota 307 1,6 Hdi (90KM) z 2006. Ostatnio pojawił się problem z nierównymi obrotami silnika, którym towarzyszy dymienie z wydechu na biało. Dzieje się to przy określonej temperaturze silnika, tzn.: w lecie w momencie startu silnika, a w zimie po rozgrzaniu silnika do określonej temperatury. Nierówna praca trwa jakieś 4...
Witam, od pewnego czasu mam problem ze swoim Peugeotem. W czasie jazdy występuje coś w rodzaju szarpania/przerywania, jakby na pół sekundy tracił moc a następnie ponownie ją odzyskiwał. Objaw występuje najczęściej na 4,5 biegu przy około 2000 obrotów. Kilka dni temu wymieniłem wszystkie filtry i olej (przed wymianą objaw również występował, auto potrafiło...
Tak właśnie myślę ale nie daje mi spokoju ten błąd co go niemożna było wykasować a po wymianie filtra zrobiło sie nagle wszystko ok ale podjadę jeszcze na kompa i zobaczę co tam w pamięci ma i czy da się wykasować i wtedy może coś sie rozjaśni. A poza tym jak jest zimny to mi troszkę dymi i ma taką lekko nieregularną pracę jakby go rzucało. Pozdrawiam...
Znalazl juz ktos jakies rozwiazanie na falowanie obrotow i dymienie przy porannym odpalaniu?
czy to normalne że diesle tak dymia Raczej nie. A na przyszłość, zanim zadasz pytanie najpierw poszukaj na forum [url=http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj... znajdziesz na 100% :idea:
Przejechałe nim prawie 8 tys kilometrów (7 dni). Moc ma, nie pali więcej, oleju w silniku ani nie ubywa ani nie przybywa, jak zimny to kopci ale przy optymalnej temeraturze dużo mniej dymi, na wolnych jak i wyższych obrotach pracuje równo; Ale dalej nie jest to to samo auto co przed zalaniem.
w sumie u magików byłem trzech, żaden nie widzi problemu gdy auto pali mam przejechane prawie 290 tys i to w sumie jedyny problem, który występuje, nie licze spraw eksploatacyjnych gdy auto odpali nie ma z nim zadbych problemów, nie dymi, nie dusi się, śmiga ok. te parametry mariank32, o których pisałeś to jakie ma sprawdzić? pozdrawiam Dany
Uszkodzony wirnik? Komputer nie pokazuje błędów. Byłem dziś ponownie w warsztacie. Powiedziano mi że dymić przestanie (coś tam musi się dopalić) i faktycznie, dymi coraz mniej. Ale kwestia spalania pozostaje nie rozwiązana. Dodano po 2 ASO mam, jest tam masakrycznie drogo. Nie chcą wymieniać na używane części, tylko kupić od nich nowe...
Witam wszystkich zainteresowanych. Posiadam 407 1.6 hdi. Jakis czas temu panewki siadly tak wiec kupilem nowy blok silnika wszystko pozamienialem i teraz nie moge dojsc do ladu z dymieniem. Dymi na szaro-niebiesko tak jakby olej bralo aczkolwiek oleju nie ubywa. Po odpaleniu wszystko jest ok tylko zaczyna dymic jak sie nagrzewa..minuta dwie Na szczescie...
Odświeżę temat, może komuś pomoże rozwiązanie identycznego problemu u mnie: 307 2004 2.0 Hdi 107 FAP Na zimnym silniku bardzo słabe wchodzenie na obroty (max. 2400), klekot, biały dym z rury, wysokie spalanie. W momencie, gdy auto osiągało temperaturę z połowy drugiego pola (60-70 stopni), wszystkie parametry wracały do normy: przyspieszenie, wchodzenie...
Witam wszystkich, Mam problem z moim peugeotem 407 2.0 HDI 136KM. Auto ma bardzo mało mocy, dzisiaj przejechałem się też 407 z tym samym silnikiem tylko sedanem i nie ma porównania. Ciągnie do przodu jak szalony, a mój strasznie muli. Kupiliśmy z kolegą lexie i podpiąłem mojego peugeota i mam wielką prośbę o przeanalizowanie wyników: https://drive.google.com/open?id=0B5hO9J...
Witam. Jestem tu nowym użytkownikiem. Mam problem z moim Pugiem, otóż po wymianie rozrządu auto straciło moc tak jakby miało z 50 km. Działałem już z tym tak więc sprawdziłem - zawór EGR - rozrząd ustawiałem drugi raz czy oby na pewno nie przeskoczyło na ząbku czy coś - wszelkie rurki czy rury i kończą mi się pomysły co mógłbym dalej z nim zrobić. Auto...
Witam Szanownych Forumowiczów. Podobny wątek pojawił się już na tym forum lecz mój problem z 406 HDI jest nieco inny. Pojawiły się metaliczne, wyraźne i całkiem głośne stuki w okolicach głowicy, pompy wtryskowej (silnika) po lewej stronie patrząc od przodu auta. Pojawiły się nagle, gdy odpaliłem auto aby wyjechać z myjni. Zastanawiające jest jednak...
Kompresji nie sprawdzałem , jest moc nie dymi ,korekcje wtrysków -0,2 do +02 , pali na dotyk , przed naprawą turbo nie było też wycieków oleju z turbiny . Zauważalnie jest więcej mocy i z tym więcej przedmuchów do skrzyni korbowej i oleju w odmie .
Witam mam problem z turbo w tym aucie kod błędu p0299 czyli nieznaczne ciśnienie doładowania auto nie dymi. Silnik zimny pracuje solidnie przyśpiesza bez zastrzeżeń nawet 5500 obrotów. Problem jest tylko gdy silnik osiągnie temperature 80 - 90 °C. Czyli na zimnym turbo wytwarza ciśnienie na ciepłym już nie.
Witam Jak w temacie Peugeot SW 1.6 hdi z 2005 r , Samochód kupiłem od handlarza z zagranicy po dość okazyjnej cenie, nie znam żadnej jego historii. Silnik odpala za pierwszym razem, chodzi równo, nie dymi, nie dławi się, nie ma żadnych wycieków. Na zimnym silniku po przekroczeniu 2500 obr/min silnik się wyłącza i wyskakuje czerwona kontrolka (za niskie...
Witam mam pytanie dotyczące modelu 308 2.0 hdi 16v 136 km 2007 rok. Samochód jadąc z rownomiernymi obrotami np 2000 dodaje gwałtownie gazu I wyskakuje check silnika A na desce wyskakuje napis "Błąd Systemu Wtrysku" lecz nie zawsze wyskakuje przy gwałtownym depnięciu w padał gazu, dodam że auto nie raz ma taki jak by jakoś podczas wcisniecia/szarpnięcie,...
Do grala1 i Johnny833, witam panów ponownie z góry BARDZO DZIĘKUJĘ za wskazówki, ale może opiszę swój problem od początku: Mój 1.6 HDI puszcza dużą siwą chmurę gryzącego dymu i trzęsie silnikiem przy porannym rozruchu. Po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy, silnik się stabilizuje i nie dymi. Ale check engine się świecił. Po sprawdzeniu błędów...
Witam.Wczoraj na parkingu po przejechaniu ok 15 km podczas próby gaszenia auta silnik nie zgasł od razu, lecz po 2-3 sek. Po ponownym uruchomieniu pojawił się antipolution fault. Wieczorem na kompie wyszło że to błąd nr p1138 ( reg cisnienia na pomie?). Dodam też, że od jakiegoś czasu (ok 200 km przed wyskoczeniem błędu) silnik wydawał dźwięk jakby...
Tylko jak kupić to jakiś markowy. Bo "Moje Auto" moze ksmetyki ma dobre, ale bym nie ryzykował. Peugeot - Citroen (grupa PSA) ma swój preparat do czyszczenia silników HDI. Preparat to Unik i Unik+. Z czego Unik+ są stosowane do silników z większymi przebiegami pow. 200 tys.
Mechanik powiedział ze wtrysk lał i dlatego tak się stało , chodź żadnych objawów nie było , nie dymiły równo palił miał kopa
Witam, mam problem z moim peugeotem. Mianowicie ubywa mi płyn chłodniczy. Auto nie dymi na biało, nie ma śladu oleju w płynie oraz płynu w oleju, stan oleju nie podnosi się. Natomiast po trasie zbiornik wyrownawczy jest mokry koło korka. Auto nie grzeje się. Nie ma zapachu spalin w zbiorniczku wyrownawczym ale pojawiają się pęcherzyki powietrza. Co...
Ciezkie odpalanie nawet gdy padly wszytkie swiece nic mu sie nie stanie potrzepie go chwile i sie uspokoii - kolego masz. Problem z wysokim stanem oleju powiedzmy litr wiecej w motorze z turbo plus jazda z wysokimi obrotami i prędkością 160km/h. Inaczej kupujac auto widziales je od spodu bylo tak zarzygane olejem? A może przed chwilą umyte? kupilem...
wyskoczył mi komunikat engine antypollution sysem failure oraz pali się kontrolka chec engine. Samochód nie wszedl w tryb serwisowy przyspiesza normalnie nie muli i nie gaśnie oraz odpala idealnie. Po podpięciu pod kompa wyskoczyły dwa błedy. Jakim diagnoskopem odczytywano pamięć komputera wtryskowego? Jeżeli "wielobranżowym" - może on nie łapać błędów...
Witam wszystkich serdecznie i zwracam się z prośbą w rozwiązaniu problemu . Moja dziewczyna posiada Peugeota 307 1.6 hdi od ok roku , samochód został kupiony od znajomego który zregenerował turbinę i wymienił zawór egr. Samochód szarpie a gdy da mu się ostro w pędzel przestaje szarpać ale dymi na ciemny kolor . Byliśmy u kilku mechaników i nie wiedzą...
Witam.Czy mial ktos podobny problem (mianowicie moje auto klekocze na wolnych obrotach i raz na jakis czas mocno dymi na bialo) po podlaczeniu pod komputer wyswietla bledy P1184 U1133 U1134
auto z 2004r więc realny przebieg to jakieś 350k, na liczniku jest 255k. Dziś wyjąłem filtr i go przepłukałem. Teraz stopień zużycia mam na poziomie 6% i wartości ciśnienia różnicowego przy 4000 obrotów to ~67 mbar(przedtem 113mbar). Dalej nie da się przeprowadzić wymuszonej regeneracji na postoju lub w czasie jazdy. Dodatkowo po wypłukaniu FAPa auto...
mam problem z uruchamianiem silnika (zimny i cieply) odpala z problemami za trzecim-czwartym razem, po odpaleniu pracuje rowno, nie dymi, nie ma spadkow mocy, nie przerywa chodzi jak zegarek.Niekiedy przy odpaleniu lapie jakby mial sie rozleciec odrazu gasnie i po ponownym przekreceniu zaplonu odpala, jesli ktos ma jakies wiadomosci co to moze byc za...
Witam, posiadam PEUGEOTA 407 , 2.0 HDI 136km, autko od pewnego czasu zaczeło szarpac, na niskich obrotach tak do 2000. Podczas szarpania dymi na bialo i strasznie śmierdzi ropą (paliwem), tak jakby nie przepalał wszystkiego, przy dynamicznej jeździe nie dymi nic. tylko po miescie przy spokojnej jeździe tak robi, na trasie powyzej 80km/h tez tego problemu...
(-) komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować. Kody usterek powinny być 4-cyfrowe, np P1234 . Dwa pierwsze, które podałeś, są niezrozumiałe, ostatni brzmi: P1123 - Throttle position sensor (TPS) in range but higher than expected / Czujnik położenia przepustnicy (TPS ) w zakresie, ale wyższy niż oczekiwany. Na obrazku poniżej chodzi...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Koledzy Pacjent to peugeot 207 z fabrycznym dpf Przebieg ok 300 tyś km Silnik - pracuje idealnie równo odpala na dotyk, nie kopci nie dymi Jednak auto nie miało mocy, brak turbo jeździło sobie jak zwykły diesel. Sztanga nie pracowała podczas dodawania gazu. Węże były jak flaki. Wymieniłem więc zaworek z tyły silnika i sztanga elegancko pracuje, węże...
Cisnienie jest zmienne na kapie po zapaleniu na wolnych obrotach 0.9 jest 330 bar jezeli dodasz gazu do 2.9 obrotow cisnienei rosnie bodajze do 440 bar. Po regeneracji wtryskow samochod ładnie chodzi dzis odpaliłem rowno nie dymi. Ale jade zaraz na diagnostyke i zostawie auto u goscia co regenerował wtryski i pompe dzwoniłem mowi ze cos poradzi. Przypominam...
Witam, Mam usunięty FAP, i moja turbina zaciąga z odmy trochę oleju, czasami jak się jej nazbiera to na trasie puści niebieskiego bąka i to wszystko (turbina sprawna nie puszcza oleju). Jak wszyscy wiedzą, te silniki do 2007 roku mają wadę, odma wywala trochę oleju do dolotu. Jest to strasznie wkurzające, szczególnie jak lecę trasą 200 km, zjeżdżam...
No slepo nic nie zrobisz,odczyt bledow to mninmum a jak grzebales to kasowanie,proba drogowa i ponowny odczyt,przyczyn moze byc naprawde sporo a jak grzebane bylo z ecu to moga byc cuda,odczyt bledow,pomiar parametrow w trakcie dymienia powinno cos wstepnie powiedziec.
Peugeot Partner 2.0 HDI, 2002r. z klimą Trochę się rozpisałem, ale proszę przeczytajcie całość i pomóżcie! DZIĘKI Mam problem z ubytkiem, wyciekiem płynu chłodniczego z zbiornika wyrównawczego, co jakiś czas wywala płyn i świeci się kontrolka od chłodnicy na czerwono, po dolaniu płynu kontrolka gaśnie. Gdy znowu wywali płyn kontrolka świeci i tak w...
Witam, Po porannym odpaleniu samochodu, wydobywa się biało-niebieski dym, któremu towarzyszy nierówna praca silnika. Po około 30 sekundach, objawy znikają. W samochodzie zostały już sprawdzone wtryskiwacze - są ok. Nie ubywa płynu chłodzącego, nie przybywa ani nie ubywa oleju. Wyskoczył błąd na komputerze - czujnik wałka rozrządu, mechanik ściągnął...
Witam. Potrzebuje rady, już zaczyna brakować mi sił. Auto podczas agresywnego przyspieszania puszczało czarne bąki. "Fachowiec" powiedział mi, że to leją wtryski. Oddałem do regeneracji wtryskiwacze oraz pompę wysokiego ciśnienia. Po montażu wszystkiego jakoś dużo się nie zmieniło. Mam pytanie czy wpisanie nowych numerów wtryskiwaczy do pojazdu może...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
Witam wszystkich. Mam problem z moim peugeotem 307 2,0 hdi ,90 PS, przebieg okolo 180 tkm, po wymianie oleju zaczął dymic z rury szaro niebieskim dymem; nigdy nie sprawdzałem poziomu oleju po odebraniu samochodu od mechanika, ale to dymienie spowodowało moja kontrole... i za duzo oleju, odessałem przez bagnet okolo 1,5 litra, ale dymienie nie ustaje....
Witam serdecznie. Szukam od pewnego czasu rozwiązania mojego problemu jednak póki co bezskutecznie, ponieważ nie spotkałem się z opisem takich objawów. Część się zgadzała, część zupełnie nie. Mianowicie autko jak w tytule, 206sw 2.0hdi rok 2004, 66kw tj. 90km. Pewien czas temu zaświecił mi się check engine i samochód w ogóle nie ma kopa, do 2 tyś obrotów...
Auto odpala normalnie, pracuje równo, nie dymi, nie brakuje mu mocy. Praca silnika na wolnych obrotach wydaje się być poprawna, choć jest trochę głośniejszy i pracuje bardziej twardo. Natomiast podczas przyspieszania wyraźnie klekocze jak stary diesel. Słychać wyraźnie spalanie stukowe. Irytujące rechotanie. Sprawdzone wszystko co możliwe, rozrząd,...
zawsze przejdę przegląd ponieważ diagności nie sprawdzają dymienia no na pewno szczególnie przy nowych obostrzeniach.
Peugeot 206 1.4 hdi 2003, padł alternator. Podejrzewałem zwarcie między uzwojeniami, był bardzo gorący(dymił). Wymieniłem alternator na sprawny, lecz nadal się grzeje Na postoju, przy wyłączonych odbiornikach( klima, światła, itp), po kilku minutach alternator parzy. Sprawdzony sterownik świec żarowych - nie grzeją, podgrzewacz płynu chłodniczego -...
Witam serdecznie. Mój problem to nadmierne zużycie oleju przez silnikj w Peugeocie partnerze 1,6 HDI 90 km rok autka 2008. Autko ma w prawdzie 420 tyś km ale jakis czas temu nie brał nic. Od początku. dwa miesiące temu padła mi głowica wiec mechanik poradził kupno nowej, kupiłem regenerowaną na gwarancji po planowaniu z nowymi uszczelniaczami itd-koleś...
Witam. Jestem właścicielem Peugeota 407 2.0 HDI r.prod.2006. Od kilku dni mam problem z uruchamianiem silnika. Wygląda to w ten sposób, iż gdy chcę odpalić silnik, przepala się bezpiecznik nr 8 -cewka zapłonowa, wymieniam bezpiecznik 20A, samochód się uruchamia. Kilka uruchomień -ponowne przepalenie bezpiecznika. Wymieniłem bezpiecznik na 25A. Okazało...
Witam ponownie. Po wymianie przepływomierza na pierburga teraz wyskakuje błąd p0100 (za dużo powietrza czy jakoś tak) jest nadal zła reakcja na pedał gazu oraz białe dymienie na zimnym. Pytanko:czy może to być nie domknięta przepustnica po odpaleniu? Po 15 sekundach auto działa normalnie... Dodano po 5 Dodam że przy dodawaniu gazu po odpaleniu na zimnym...
Witam Wielkie dzięki za schematy, niestety bez elektryka i tak bym sobie nie poradził bo okazało się, że czujnik oszukany był rezystorem w wiązce, teraz już pokazuje parametry. Auto dymiło bo uszkodzony był przepływomierz powietrza, i poprzestawiana była turbina (auto przeładowywało ) Pozdrawiam
Chodzi mi przede wszystkim o czujnik ciśnienia na szynie Common Rail, bo z niego informacja trafia komputera sterującego wtryskami. Fakt że auto by dymiło (o ile nie masz DPF) jakby odczytane ciśnienie było niższe niż faktyczne, więc można wstępnie założyć, że ta część jest sprawna. Zostaje regulator albo pompa. Chyba, że jest tam gdzieś jakaś nieszczelność.
(-) jak nazywa się element zaznaczony strzałką na zdjęciu. Jest bliźniaczo podobny do elementu znajdującego się powyżej niego. Problem w tym, że ten dolny jest cały zalany olejem i chyba muszę go wymienić. Są to przepustnice powietrza ciepłego i zimnego współpracujące z FAP-em oraz EGR-em. Na obrazku po lewej zaznaczone są jako elementy nr 11 i 12....
Dlaczego mechanicy nakazują fizyczne zamknięcie zaworu oraz dwóch innych miejsc? Jeżeli to konieczne proszę o podpowiedź,które to miejsca dla silnika 1,6 hdi 110km. Poniżej wklejam schemat ogólny obiegu powietrza i spalin EGR w silniku 1,6 HDI DV6 90 KM. Nie jest to jednostka 110-konna, jaką Ty posiadasz, tym niemniej całość obwodu jest identyczna...
Dokładniej skupiłbym się jeszcze raz na sprawdzeniu szczelności przewodów od intercoolera , oraz od turbo - wszystkie przewody w tamtej okolicy. Miałem identyczne objawy nic nie było widać gołym okiem ale po wymontowaniu każdego przewodu i obejrzeniu jeden z nich był popękany co skutkowało większym spalaniem , mniejszą mocą , dymieniem i gdy sią turbo...
Rozumiem, że cały system wtryskowy z wtryskiwaczami, pompą wysokiego ciśnienia (pwc), czujnikami, nastawnikami, turbosprężarką, itp. zostały przełożone na nowy słupek? Jeżeli zatem usterka "przeniosła się" identycznie z poprzedniej jednostki napędowej, oznacza, iż mechanicy przetransportowali wszystkie swoje błędy i wypaczenia na nowy silnik. Mało tego,...
Dpf pewnie poszedł na Ebayu od ręki. Dodano po 7 Czyli oddałeś z kontrolką jeżdżący, a dostałeś dymiący bez mocy i dalej świeci się check? Ja tu widzę dwa problemy: 1) Warsztat który wydał pojazd w takim stanie. 2) Właściciel który odebrał popsuty bardziej niż był.
Mam jeszcze pytanie jak odpaliłem za pierwszym razem to było ok przejechałem kawałem i było ok normalnie się uruchomił i nie dymił. Po 2 godzinach odpaliłem i pojawił się błąd i szarpać zaczęło silnikiem i był problem z odpaleniem, nie wiem co mogło się stać przecież nie rozkalibrował się na postoju, a zawór jest stary tylko po czyszczeniu.
Hejka. Chcialbym odswiezyc nieco temat poniewaz mam podobny problem, a mianowice kiedy wracalem do domu to po wiezdzie na dwupasmowke przycisnelem, slychac bylo delikatny gwizd i nagle pach... dziwny suchy pisk, jak przyblokowanego lozyska czy cos w tym stylu i auto stracilo moc, ja mu gazu, a on kompletnie nie reagowal, jechal bo jechal, ale bez zadnego...
Witam wszystkich. Mam Peugeota 407 2.0 HDI z automatyczną skrzynią biegów. Auto z dnia na dzień przestało odpalać. Rozrusznik kręci ale w ogóle nie zaskakuje. Dnia poprzedniego była normalna jazda na trasie 50km, bez dymienia, bez spadków obrotów czy też mocy, dzień jak co dzień. Na początek wymiana filtra paliwa, odpowietrzenie układu i nic. Na zaś...
Mam problem z podgrzewanymi siedzeniami, które cały czas działają nawet po zamknięciu samochodu. Siedzenia nie działały postanowiłem podstawić regulator, który jest w siedzeniu w identycznym Peugeocie u kolegi. Po przełożeniu regulatora zaczęło się cos dymić wyjąłem go i okazało się, że jest zwarty ( został naprawiony i działa teraz prawidłowo). Tylko...
Witam. jestem włąsnie po wizycie u pewnego mechanika trochę starej daty ale widac ze sie zna na sprawie. po wczorajszej rozmowie kazał mi zrobić pewną rzecz przed odpaleniem auta, mianowicie kazał mi dopompować gruszką aż nie będę miał siły już jej scisnąć, tak zrobiłem I raz gruszka się ugieła dość lekko nie dawała zbytniego oporu po II już nie mogłem...
Witam. Kupiłem niedawno Citroena C4 z silnikiem 1.6 HDI 110 KM FAP (taki silnik jest też w Peugeotach, Fordach i Mazdach). Problem polega na tym że auto jest słabe i dosyć twardo pracuje. Turbina ok dmucha jak trzeba, geometria sprawna, EGR wyczyszczony, podciśnienia sprawdzone, filtry wymienione a komputer nie zgłasza żadnych błędów. Auto pali na strzała...
Jak nie ma nigdzie wycieków (sprawdzaj w garażu na posadzce), to silnik jest "przegrzewany" i następuje odparowanie wody z płynu chłodzącego (albo uszkodzona uszczelka pod głowicą i płyn jest spalany w cylindrach - ale takie coś poznać po mlecznym dymie z rury wydechowej). W takiej sytuacji dolewamy wody destylowanej, a nie płynu (dolewanie płynu powoduje...
Witam, Miałem ostatnio kłopot z pompą podciśnienia, ponieważ po odpaleniu samochodu po długim postoju trzeba było chwilkę poczekać (minutę-dwie) na wspomaganie hamulców. Wymieniłem pompę podciśnienia (ze względu na aktualną pogodę i brak czasu w ciągu dnia) zawiozłem samochód do mechanika. Pompa została wymieniona na sprawną używaną. Problem ze wspomaganiem...
...zajechanego Passata TDI 1997 z ręczna klimą kupisz Peugeota 406 z rocznika coś około 2002 z przyzwoitym wyposażeniem. Owszem.. Ale z tego co widzę na obecnym rynku oba te silniki zbliżają się czy też przemineło juz im milion kilometrów, choć na licznikach rzadko kiedy osiągają 200tys km. I nikt mi nie powie ze znajdzie 12 czy 15 letnie z dieslem,...
Witam. Na forum.Mam problem z 307 2.0 hdi 2003 przestała działać klima wiec od razu doszedłem ze nie chodzi wentylator.Okazało się ze kable i wtyczka na dole ugniła więc zreanimowałem ją lutujac wszystko.Wentylator zaczął działać tylko na 2 biegu.Kupiłem oprnicę używaną ale sprawną i okazało się że właczył się 1 bieg tylko z opornicy zaczęło się dymić...
Właśnie nic nie słychać sprawdzałem wszystko ale żeby mieć pewność niedaleko mnie jest warsztat co naprawiaja tylko diesel miał urządzenie do sprawdzania szczelności coś tak jakby dymirka nie wiem jak to fachowo się nazywa ale nic nie pokazało jest jednak nadzieja jakas że morze być zacięty egr w pozycji otwartej i nie morze rozpędzić tyrbo nie wiem...
Zaczęło się od przetarcia przewodów od wtyku komputera silnika. Powstało przez to zwarcie i zaczęło przez to palić bezpiecznik pompy paliwa, przekaźnika podwójnego. Powstało zwarcie i skleiło 8 przewodów. Po dojrzeniu tej usterki i wyeliminowaniu auto pojeździło 1tys. km zapaliła się kontrolka silnika i spalił się pierwszy alternator. Po wymianie alternatora...
tam nawet regenerowana turbina była tak ze spokojnie a nie leczenie objawów. No i co się działo po regeneracji turbo? Czy moc wróciła, czy nie? Bo jeśli nie wróciła, oznacza, że regeneracja była fikcją. Z tabel parametrów bieżących wyraźnie widać, że "cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu ciśnienia turbosprężarki" (tj. "mieszka" 2a - rys. poniżej),...
Witam No to coś ode mnie, z życia wzięte. Jeżdżę od nowości Berlingo 1.6 HDi 90KM, aktualny przebieg to 100000 km. Procedura uruchomienia latem jest taka, że po rozruchu silnik pracuje co najmniej jedną minutę na wolnych obrotach, aby olej rozszedł się po kościach (zimą są to dwie-trzy minuty). Potem jazda, ale nie przekraczanie 2000 obrotów do czasu...
peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot peugeot obwód elektryczny peugeot
sterownik odszraniania zmywarka bosch przecieka astra kolektor
kodowanie kluczyka centralnego zamka kodowanie kluczyka centralnego zamka
Marker CYFRA 21-1 wynik 4,8 ng/mL - czy to rak? Skoda Fabia 2 Kombi - potrójny sygnał dźwiękowy przy skręcie, brak kontrolek