1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni? Dodano po 16 I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by...
mialem taki przypadek w xara 1.4 wtedy byla to listwa cewek lecz obroty byly mniejsze do 1800
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Uszkodzona kapsula termiczna biegu jalowego na zimno.
Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
myślałem z początku że to rolki więc zmieniłem 8,5g na 5,5 g Złóż rolki nie lżejsze tylko cięższe np.9,5g. Lżejsze przy wyzszych obrotach powodują działanie wariatora.
Nie szukaj kwadratowych jaj . Wszystko jest w porządku.
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
Jak najbardziej może to być to.
Witam !!! Na pompie od strony rozrządu jest dźwignia ze śruba M6 popuść nakrętkę kontrującą i wykręcając zmniejsz obroty do oczekiwanych. Jeśli nie poradzisz zrób foto pompy. POMOGĘ
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Niestety ten model nie posiada wskaźnika obrotów:/Co do obrotów to on nie potrafi po prostu ich utrzymać.po zapaleniu silnika działa poprawnie około 30 sekund i gaśnie.Można go utrzymać na obrotach bardzo wysokich i to tylko przy wciśniętym pedale gazu.
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówek, oraz czy jest masa na lampie
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
Jakby faktycznie miał taki czas to by dawno cewki popaliło, to już blisko zapętlenia na wysokich obrotach.
Jakich danych więcej?
Komputer coś ciekawego mówi? Miałem taki epizod jednorazowo też w 2.0 HDi, z czym u mnie na 99% był to błąd komputera spowodowany inną, nieznaną do tej pory usterką.
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
Masz odpowiedź od yozka1. Zobacz jeszcze pierścienie i odpisz.
Przeprasza za tak długa nieobecność. Rozrząd sprawdzony, jest ok. Momentami samochód "zacina sie" tzn. faluja obroty, brak reakcji na pedal gazu. Dopiero wyłączenie i włączenie zapłonu pomaga. Jakieś propozycję?
Sprawdz jeszcze temostat czy nie jest caly czas otwarty wtedy tez dlugo bedzie chodzil na ssaniu.Moze tez gdzies zasyssac lewe powietrze i mieszanke wzbogacac.Moze byc temistor powietrza itd.Swiece zaplonowe sa czarne?obroty nie sa zwiekszone?
przepustnica jest ok jeszcze sprawdze czujnik polozenia przepustnicy ale na gazie chodzi dobrze tylko ma wysokie obroty
No tak, ja latam 65 max bo potem to juz czuć ze silnik chce wyskoczyć:) za wysokie obroty niestety
Czy rozwiązał pan ten problem. Mam podobnie tylko przy wyższych obrotach. Pacjent c5 2.0 blue hdi 150km 200 tys na liczniku
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
Witam , mam problem z autem jak w temacie a mianowicie auto po odpaleniu czy to na zimnym czy ciepłym silniku utrzymuje wysokie obroty w granicach 2500-3500 obr/min bez falowania tzn. cały czas trzyma sztywno np.3000obr. i po dodaniu i odjęciu gazu wraca do tych samych obrotów. Czasami ale to bardzo rzadko zdarza się że obroty są ok.Co to może być bo...
Bo może nie być lądowania na wysokich obrotach, za to odpowiada wirnik Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach jakie jest?
Skuter przed wymiana cylindra jezdzil normalnie? Wkrecal sie w wysokie obroty?
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
zrobiłem takie coś że jak miał obroty zdjołem przewód od serwa przy kolektorze i nic sie nie zmieniło no moze troche obroty wzrosły ale jak zatkałem otwór w kolektorze to obroty nadal wysokie spadły może o 200
Na boschu boschu.
Dokladna regulacja TPS-a oraz styku biegu jalowego (wg miernika) pomoze na 99%. Sam mam 205 z tym silnikiem i mialem podobne problemy, u znajomego w 205 rowniez to samo, pomogla regulacja, dodatkowo czyszczenie i smarowanie silniczka krokowego
hej powiem ci że mam to samo a masz na wtrysku go czy gaźnik ? mi odpala jak jechałem to szarpał zwalniał i przyspieszał olej dostaje paliwo też ja mam na wtrysku go i cholera wie co nawaliło czy świeca czy wtrysk że odpala na chwile daje gazu i gaśnie :( jak ktoś wie to prosze o poradę pomoc edytowałem doczytałem dokładnie gaźnik masz ja mam na wrysk...
Wolne obroty, średnie, duże? To dosyć istotne. Jeśli wolne to OK.
...i test silniczka krokowego.
na wolnych obrotach kotrolka stop odpowiadające za olej gaśnie, natomiast na wyższych obrotach zapala się. Jaka może być przyczyna ,zaznacze ze poziom oleju sprawdziłem i jest ok
Sprawdź jeszcze uklad serwa
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
Moj problem polegal na tym,ze czujnik predkosci ktory jest z tylu silnika zrobil zwarcie i spalil czujnik podcisnienia i komputer. wymienilem te czujniki i naprawilem komputer i auto pali normalnie
Peugeot czujnik temp info do kompa przeważnie zielona obudowa. o szarpanie to wygląda na potencjometr przepustnicy. Poza tym to wszystkie te czujniki idzie sprawdzić multimetrem. A no i była jeszcze jakaś sztuka co ją dodatkowa masa przy potencjometrze przepustnicy uzdrowiła.
Ciekawy przypadek :-) wygląda tak jak by na obwodach wskażnika temp było zwarcie... Sprawdż wszystkie obwody masy zwłaszcza te które są przyłączone do karoserii możliwe że któryś styk lub konektor jest zaśniedziały i masa przechodzi przez klimatyzację. Dzieje się to tak że jak stoisz lub wolno jedziesz masz niższe napięcie ładowania na aku niż normalnie...
Zobacz skąd masz powietrze dla tych obrotów.
Sprawdź napięcie ładowanie jakie masz na niskich jak i na wysokich obrotach.
Nie ma bezpiecznika odpowiedzialnego za prace tych czujników!
A dokladnie to gdzie w jasle sie tym zajmuja?
sprawdz szczelnosc kolektora dolotowego.
wysoki obrót peugeot peugeot wysoki obrót odpalić wysoki obrót wolne obrót
astra zmiana języka mastercook kuchenka diesel rozruch
czyszczenie ekspresu czyszczenie ekspresu
Lodówka Samsung SR-L 39 - lód pod szufladą zamrażarki Instrukcja obsługi Rockchip RK27SDK: instalacja i konfiguracja