Żeby się pozbyć tłustych śmieci z układu chłodzenia najlepiej zalać go wodą destylowaną z dobrym płynem do mycia naczyń i niech trochę pochodzi na rożnych obrotach do zagrzania oczywiście na odkręconym korku żeby piana nie wywaliła, następnie zlać wszystko i porządnie przepłukać układ. Jeśli sytuacja z olejem będzie się powtarzać, silnik do ponownego...
Witam. Jestem tu nowy i proszę o pomoc. Mam problem z moja audi a4 1.9 tdi afn 1997r. A mianowicie kilka miesięcy temu zaczęło ubywać mi płynu chłodniczego, ciagle dolewalem w sumie z 5l dolałem w jakiś miesiąc. Węże od chłodnicy miałem cały czas napuchnięte wymieniałem termostat bo zaczął mi świrować czujnik temperatury myślałem ze to główny powód....
Zmienić olej i bardziej dogrzewać silnik, mechanik ma rację.
No właśnie jest to typowe zjawisko w "przechłodzonych"silnikach,tzn.takich które nie uzyskują temperatury pracy.Wiąże się to z tym że silnik jak się rozgrzewa ze skrzyni korbowej "uchodzi powietrze (rozszerza się),następnie silnik stygnąc wsysa powietrze z wilgocią.Wilgoć ta zawsze reaguje z olejem w ten sposób-tworzy się taka zółtawa maź-piana na korku...
Nic nie rób ale dokładnie obserwuj.
Po przejechaniu 1 tyś km zlej gorący olej i wymień filtr - i powinno być OK - Ten nalot to opary i resztki wody które pozostały po awarii uszczelki, Chuba że pomieszałeś dwa rodzaje oleju wtedy robi się taka piana na korku i pokrywie zaworów
Witam. Od pewnego czasu borykam się z wyciekiem oleju hydraulicznego ze wspomagania kierownicy.Gdy spadnie temperatura poniżej zera olej strasznie się pieni i wycieka przez odpowietrznik w korku. Co morze być przyczyną pienienia się oleju i jaki powinien być olej czerwony czy żółty .
Witam, od jakiegoś czasu, powoli remontuje sobie kompresor na sprężarce HS11. Mam pytanie, dlaczego z otworu w skrzyni korbowej wylatuje mi olej ( mgiełka ) ? Dlatego że jest go za dużo , czy dlatego że mam już za duże przedmuchy ? Sprawdź czy z otworu wylotowego(w głowicy) nie wyrzuca zbyt dużo oleju. Instrukcja sprawdzania jw. Możesz mieć też, tak...
Wykręć świece i pomierz ciśnienie.Koszt 20zł.Posprawdzaj przewody paliwowe.Gdzieś to paliwo musi być skoro tyle pali.Zobacz na olej w czy nie ma tam benzyny lub płynu chłodniczego.Paliwo sprawdzisz najłatwiej upuszczając trochę oleju.Co do płynu najczęściej jest na korku od wlewu oleju piana w kolorze kawy.To najprostsze rzeczy do od których pasuje...
Myśląc piana ma kolega może na myśli takie "masło" koloru jasnokremowego? Dodano po 15 Jeżeli to coś pod korkiem to właśnie takie jakby masło to prawdopodobnie jest to ten ubywający płyn chłodniczy. Dobrze byłoby gdyby kolega przejechał jakiś dłuższy odcinek i sprawdził czy osad się dalej wytrąca(możliwość niedogrzanego silnika). Chociaż 27km to nie...
czy w kabinie czuć taki słodki zapach ja nie to w tylnej dolnej części silnika jest taki plastykowy króciec one często przy niskich temperaturach pękają lub się zniekształcają przy uszczelce w pisz w wyszukiwarce króciec układu chłodzenia audi koszt około 25 zł bardzo często tam występuje nieszczelność w audi i ciężko ją zlokalizować bo ubytek płynu...
Jeżeli piana nalot jest tylko na korku bagnet jest czysty i jeździsz na lotosie to nie stresuj się i jeździj dalej jeżeli woda pojawi się w oleju to do roboty na warsztat
Zdarza się nie przeczę są tacy ludzie . Dobrze było by zobaczyć co w kompie piszczy czy coś się pojawia , chodź nie wydaję mi się żeby coś wywaliło przy tej usterce . Masła na korku oleju nie będziesz miał ponieważ masło powstaję w wyniku nie dogrzania silnika .
No właśnie ja nie wiem czy przypadkiem powodem wypchnięcia oleju nie było to że się rozgrzał. Nie dolewaj oleju i obserwuj co się będzie działo./ po pracy/. Zauważyłem jeszcze że pod korkiem robi zbiera mi się taki biały nalot: Chyba są takie oleje, które zostawiają taki nalot. Może to jest piana. Jak masz czas i chęci to połóż ten korek i zobacz co...
Witam, Mam problem z moim Polo. Od jakiegoś czasu silnik ma nierówne obroty (dławi się). Przy odpaleniu jest wszystko w porządku, po ssaniu (tj. jakoś po 15 sekundach) zaczyna się dławić. Wzrósł poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym oraz po odkręceniu korka ukazał się brud w postaci jakby piasku (kolor płynu jest różowiutki) oraz pojawia...
Samochód: Renault Scenic I ph II, 1.6 16v + LPG sekwencyjne AG Compact Opis: Samochód 250 km temu odebrany po naprawie głowicy (były opiłki na zaworach - 4 wymienione), wymianie uszczelki pod głowicą + planowaniu głowicy (była skrzywiona, mimo, że wg. wskaźnika temp. auto nigdy się za mojej kadencji nie przegrzało). Po wejściu na obroty samochód wyrzucał...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
piana oleju korkiem wlewu oleju masło korkiem oleju
nagrzewnica suszarni scania listwa paliwowy sterowniki option
naczynie przeponowe naczynie przeponowe
Kolor przewodu świateł postojowych Iveco PNR-5000-D Lead Cutting Tool Datasheet Inquiry