Witam,oto rysunek.
Problem chyba z pierścieniami na tłoku.
Jeśli dodatkowo pali olej to odpowiedź jest typowa dla tego silnika - pierścienie olejowe tłoków.
nie poddawajmy się dekiel 9416831 https://www.google.com/search?q=stanley+... https://www.toolservicenet.ca/p/PAB-9416... https://www.czesci.narzedziabaxo.pl/czes... https://www.sparepartsworld.co.uk/produc...
Jest kilka sposobów na montaż tłoków z pierścieniami do tulei tłokowych: jest specjalny przyrząd do ściskania pierścieni i jednoczesnym wsuwaniu tłoka do tulei, można tez (tak robiłem) przy częstym montażu-rostaczałem początek starej, niepotrzebnej tulei i wkładałem do niej tłok z pierścieniami. Tłok wchodził i w miarę jak się średnica zwężała pierścienie...
Nie wykonał Pan podstawowej fotki... jak wyglądają pierścienie na tłoku.
Bardzo możliwe że zapiekają się pierścienie na tłoku i przy większym obciążeniu przepuszcza kompresje.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Mi to wygląda na jakiś wymysł producenta. Zauważ że nad pierścieniem tłok posiada podtoczenie, tak jakby kieszeń na olej. Co chińczyk to inne wykonanie. Widzę że są tłoki z taką kieszenią, ale ze symetrycznym pierścieniem. Widzę także tłoki z podtoczeniem od dołu o otworkami odprowadzającymi olej... W T25A też były składane dwuczęściowe pierścienie...
Przy okazji sprawdź luz na pierścieniach tłoka (na zamku i w tłoku bo i tak wyjęty). Tylko jak założysz nowe pierścienie to wypadało by honować cylinder (chociażby taką honownicą do wkrętarki za 50 pln).
Kolego archeolog Hs11 posiada 3 pierścienie na tłoku
Witam, Planuję wymienić pierścienie na tłoku w kompresorze, gdyż już mało bije powietrza. Zawory są sprawne więc zostają tylko pierścienie. Czy możecie sprawdzić poprawność moich czynności i ewentualnie napisać na co zwrócić uwagę? 1. Odkręcić głowicę 2. Ściągnąć cylinder 3. Zmierzyć średnice (kupić pierścienie na wymiar) 4. założyć pierścienie (nie...
dlatego silnik nie zapala Szukaj innej przyczyny. Jaka jest wartość ciśnienia sprężania w cylindrze, mierzyłeś?
tłoki wyczyszczone rowki oczywiście też, zmierzony luz pomiedzy tłokiem a cylindrem - prawidłowy A pomiędzy pierścieniem a tłokiem? Już za późno na sprawdzanie, ale ja stawiam, że już teraz będzie dobrze ;)
Kompresja na wszystkich cylindrach jest książkowa, cylindry honowane, pierścienie tłoku nowe, głowica i zawory zrobione,
No jak nie widać wycieków to pewnie motur skończony. Tylko czy wymiana pierścieni pomoże, to się okaże dopiero po rozebraniu silnika i ocenie jego stanu. I żeby to miało jakikolwiek sens ekonomiczny to musiał byś to sobie robić sam.
Można, koszt tulejowania, około 200 zł. plus tłok z pierścieniami Przeważnie tłoka nie trzeba wymieniać, tuleję szlifuje się do starego tłoka. Pierścienie, około 60 złotych.
Pierścienie zmieniają swoje położenie w tłoku. Opaska jest do wkładanie a nie ściągania tłoka. Pierścienie możesz dać nowe. W zasadzie niczym szczególnym to nie grozi.
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
Skoro tyle oleju pije to uszczelniacze zaworowe albo pierścienie. Dziura w tłoku też niewykluczona.
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
To jest silnik Suzuki. Oczywiście taki wymiar jest osiągalny bez problemu, ale może różnić się, na przykład zamkiem. http://www.twoja-kosiarka.pl/pl_PL/p/Pie... W tej firmie dorabiają pierścienie, niedrogo, sam bardzo często korzystam. Wysyłasz formularz z zapytaniem, jest na stronie, dostajesz wycenę, potwierdzasz i za...
Na YouTube dodaj filmik.
A tam. Szukaj. Te podnośniki często męczą drobne usterki mechanizmu sterowania. Jest lekko przekombinowany. Osobiście stawiam na drobnostkę typowo mechaniczna. Tylko trzeba ją znaleźć. jak zdejmiesz podnośnik to daj go na plecy a ramiona w pozycje jak opuszczone w dół w ciągniku. Steruj dźwignią i obserwuj co się dzieje. Daj dźwignię w poz. podnoszenie...
A w jakim celu chcesz mierzyć szczelinomierzem pierścienie na tłoku? Może jedynie luz na rowkach, ale tu nie on może odpowiadać za utratę kompresji. Musisz je zdemontować z tłoka i włożyć do cylindra w pozycji ich pracy i wtedy zmierzyć luz na zamkach pierścieni - na górze cylindra, w połowie i na dole i porównać różnice jeśli są.
Czyli pierścienie tłoków od zwykłej c330 niczym się nie różnią od c330m?
1. Odkręcasz osłony i inne elementy które przeszkadzają dostać się do cylindra oraz prawej pokrywy silnika 2. Odkręcasz układ wydechowy 3. Spuszczasz płyn chłodniczy (odkręcić srubkę na pompie płynu - w prawej pokrywie silnika) 4. Wykręcasz świecę zapłonową 5. Odkręcasz 4 nakrętki M7 głowicy 6. Zdejmujesz głowicę a następnie cylinder 7. Zdejmujesz ostrożnie...
Pobór takiej ilości oleju, a i wynik z badania diagnostycznego wskazuje jednoznacznie że: Do remontu głowica (zawory, uszczelniacze) Pierścienie tłoków też do oceny przez fachowca po rozebraniu całości. To są najbardziej newralgiczne punkty gdzie "znika" olej w takiej ilości. No chyba, że są jeszcze jakieś widoczne wycieki oleju widoczne gołym okiem.
Docierałeś go po zmianie cylindra czy od razu ogień ? Stawiam na pierścienie, tłok lub regulacja gaźnika tam niema co innego się zepsuć. Masz chłodzenie cieczą lub olejem wraz z chłodnicą ? Kolega miał zumico gr 500 i dosyć je katował, motor przeżył 4 silniki z czego z 15 razy zmieniane cylindry a tłoki i pierścienie... z 40 razy zmianiał.
Używany. To że miał papiery ok choć papiery można zrobić. Pytanie czy był wyjęty zaraz przed montażem u ciebie czy poleżał sobie na palecie pod chmurką. Bo takie leżenie jeszcze jak ktoś go troszkę rozkręci to powoduje że gładzie cylindrów zardzewieję i po odpaleniu niby ok ale pierścienie i tłoku już dostaną swoje. PS Ja już się nauczyłem by nawet...
Jeżeli na początku pracował poprawnie, a zaczął kopcić dopiero po 10 minutach to znaczy że łapie go na pierścieniach po rozgrzaniu. Zdjąłbym cylinder i wyczyścił rowki pierścieni w tłoku z nagaru.
W takim razie są dwa sposoby - kupuje się specjalną zaciskową tuleję ze sprężystej blachy i zaciska się ją na tłoku tak żeby pierścienie się całkowicie zrównały z tłokiem i delikatnie drewnianym kołkiem wbija się tłok do cylindra. Prze zaciskaniem należy posmarować olejem silnikowym tą blachę od wewnątrz. Poszukaj przyrząd do zakładania tłoków https://obrazki.elektroda.pl/9801524500_...
Wymień same pierścienie , tłok jest w plus dobrym stanie to i cylinder też jest dobry , potem regulacja i będzie działać :) Pierścienie oryginał 40 zł lub zamiennik włoski 36 , więc lepiej oryginał stihla . Zrób jeszcze na wszelki wypadek fotke membran z gaznika w jakim są stanie .
Punto 1, Silnik 1.1 8V 55KM, przebieg ok. 200 tys. km. PB + LPG Jak silnik chodzi na gazie, to przypuszczam, że nagar jest już wypłukany. Ja miałem w poldku silnik obrośnięty osadem, a po zagazowaniu, po przejechaniu ok. 20 tys. km wszystkie osady zniknęły. Ale w ciągu tych 20 tys. km trzy razy zmieniałem olej. Mogę też powiedzieć, że po zniknięciu...
Z wydechu to raczej pierścienie albo ogólnie zużycie cylindrów (rysy ) , tłoków i pierścieni.
Na tłoku taka mała skazka nie przeszkadza, gdyby była na pierścieniu to co innego
Jeżeli dolny pierścień ma otwory to jest to pierścień zgarniający czyli olejowy . Jeżeli gładź cylindrowa jest ładna to nie przejmuj się tym fioletem na tłoku . Przytrarcie na tłoku możesz delikatnie zapolerować . Gorzej będzie z pierścieniami , trzeba kupić nowe . PS Jaka jest średnica tłoków ?
Albo uszczelka, albo pękł pierścień na tłoku. W obu przypadkach głowica do zdjęcia i będzie od razu widać czy to uszczelka :)
Nieszczelne pierścienie,pekniety tłok. Innej opcji nie ma. Tym bardziej że mówisz o braku ciśnienia. No chyba że zawory źle założyłeś i masz zamknięte na ssaniu.
Multi dzięki wielkie za informacje. Moje auto obecnie też stoi u mechanika i aktualna diagnoza jest taka, że jest olej na świecy na tym cylindrze, który jest odłączany. Wcześniej myślałem, że świeca jest mokra z paliwa, które przed odłączeniem jeszcze chwile było dawkowane. Aktualnie będą sprawdzane pierścienie na tym tłoku i mam nadzieję, że na tym...
Słabe zdjęcie tłoka, nie widzę kołka ustalającego, czy nie doszło do obrócenia się pierścienia? Widać że ewidentnie pękł pierścień w miejscu okna wydechowego, przez co pęknięta końcówka pierścienia rozbiła rowek w tłoku, a następnie krawędź okna wydechowego. W ogóle pierścienie wyglądają jak grube na 2 mm, a cylinder nie posiada fazek na krawędziach...
Uszczelniacze zaworowe, odma, uszkodzona uszczelka pod głowicą, uszkodzone lub zapieczone pierścienie tłoków.
wymienione były panewki, tłoki z pierścieniami Ja uważam że wymiana tłoków z pierścieniami bez szlifu cylindrów, jak i wymiana panewek bez szlifu wału nie ma sensu. Nie nazwałbym tego remontem silnika.
Witam, mam podobny problem, wymieniłem pompę (pompa po regeneracji w Zwoleniu) wymieniłem pierścienie na tłoku podnosnika (pierścienie metalowe 3 sztuki) pośnik przy podnoszeniu lekko szrpie, a w dodatku po wyłaczeniu silnika opada. Nie bardzo wiem czego jeszce się czepić. :(
Dziękuje za link. Bardzo wzbogaciło to moją wiedzę, poniekąd mizerna, o pierścieniach. A co do kolejności, to znalazłem instrukcję naprawy C-360 i jest tam tak: http://obrazki.elektroda.net/2_125761904...
Tłok nie może dotykać ścianki cylindra. Delikatnie sprawdz . Oczyść rowek pierścienia.
Jakbyś rozbierał to zwróć uwagę na pierścienie na tłoku tego cylindra który nie działa.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Pierścienie na tłoku wymienione a dalej kicha podpowiecie coś?? Jak wymieniowe same pierścienie bez tuleii i nie zrobiona siatka nawet z "ręki" to raczej nigdy się nie "ułoży" i będzie pluć olejem o ile to olej a nie paliwo tak jak napisał kolega wyżej.
Zaworek z dętki myślę że bedzie ok, ale to musiałbyś sprawdzić doświadczalnie i na czas znoszenia zakrecasz i potem odkręcasz, bo czy bedzie to na stałe działać to watpiłbym. Fsoliebhaber Sprawdzałeś klin na wałku zdawczym , pierścieniu na tłoku ? Filtr paliwa stosowałeś ? Może jakiś paproch wpadł i zatkał dyszę.
Możliwe że została przegrzana, odkręć tłumik i sprawdź tłok, pierścienie i wnętrze cylindra.
tłoki moga sie zapiec- w czym?. Mogą sie zapiec pierścienie w rowkach tłoka, może się zatrzeć tłok w tulei z powodu przegrzania i braku smarowania ale to rzadkość, prędzej z braku smarowania zatrze sie wał korbowy
Czy jest to normalne, że niecałe 100 km po wymianie cylindra i drugiej wymianie oleju ten nowy już tak błyszczy? Do póki nie dotrzesz silnika może się pojawiać zabarwienie metaliczne. Druga sprawa, przy takich wymianach jak cylinder tłok, powinno wymieniać się też łożyska, większe sprężanie i dużo większy nacisk na łożyska wału. Pierścienie tłoka założone...
Jeśli jesteś pewny układu zapłonowego to , może być brak sprężania w jednym cylindrze. Przyczyna np. dziura w tłoku, wszystkie pierścienie poszły się..., konik na zaworze zacięty, pękła sprężyna zaworu, no może jeszcze coś wymyślę, ale jak masz możliwość to bez rozkręcania możesz zmierzyć ciśnienie sprężania.
Przyczyn może być wiele. Od uszkodzonej uszczelki pod głowicą, przez uszkodzony układ rozrządu, zawory, po zapieczone pierścienie tłoków lub uszkodzone tłoki/cylindry. Bez dokładniejszych oględzin nie da się stwierdzić jednoznacznie.
Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
Odpowietrznik zbiornika paliwa, świeca, pierścienie tłoka, jaka jest kompresja?
Nie trać nadziei, cylinder nie tak łatwo uszkodzić może i tłok da się uratować, pozostaną tylko same pierścienie. Na gwarancje bym nie liczył, takie przypadki odrzucają..
Zapieczone,pekniete,zurzyte pierścienie,pękniety tłok,zurzyte tuleje cylindrów-silnik oddycha rękawami,wybierz sobie cos z tego i odkręcaj głowice i misę,wtedy obejż też panewki.
Witam serdecznie. Po pierwsze kosiarka spalinowa lekka to nie jest maszyna ciężka więc temat umieszczony w złym dziale. Po drugie ta rysa nie stanowi problemu w eksploatacji gdyż jest w komorze spalania. A po trzecie źle ustawione pierścienie na tłoku :)
Dziękuję bardzo za fachowe porady. Dopytam się tak jeszcze "uszczelniacze" to też pierścienie na tłoku? Czy w 2T ma znaczenie który pierścień góra a który dòl? Czy sprzedawca mógł mi sprzedać złe pierścienie. ? Oczywiście szczalka na tłoku w stronę tlumika. I jeszcze jedno, czy stara uszczelka pomiędzy gaźnikiem a cylindrem może być realnym problemem?
dobra można ten wątek usunąć, dokupiłem pierścienie na Pl. Grzybowskim 10 Nie doszedłem co to za sprężarka w końcu :/
Wymienione były pierścienie, tłok, cylinder, uszczelniacze wału i łożyska, gaźnik wyczyszczony.
Zastane pierścienie na tłoku lub zatkany tłumik?
Witam, te tłoki wyglądają jak by niebyły jeszcze dobrze dotarte, powinieneś na nich jeszcze zrobić parę tys km, a jak kupujesz nowe tłoki to kupuje się tłoka nad wymiar i oddaje do szlifu, i skąd Ty wziąłeś 12v w CZ. Mistrzu, jak nie masz pojęcia to nie pisz głupot - owszem, były motocykle "CZ" z 12V instalacją, pokazane tłoki nadają się raczej do wyrzucenia...
A tłok był wymieniany razem z pierścieniami tak?
Goldwinger niewiem co tworzysz ale za bardzo nie czujesz tematu ! Sprawa wygląda tak : po fabrycznym honowaniu uzyskuje sie strukture "plateau " czy jakos tak ma ona krzyżującą się siatkę rys która doprowadza olej do smarowania pierścieni tłokowych , gdy się zużyje są niekożystne warunki dla pracy pierścieni (szybsze zużycie ) Nie zakładaj żadnych nadwymiarów...
No więc tak - wymieniłem pompę oleju, kupiłem rozdzielacz po regeneracji, pierścienie na tłoku wymieniłem na nowe, filtr wyczyściłem, o ringi też.
Z tego co wiem to muszę tylko pierścienie na tłoku wymienić ale nie wiem jak
Wielkie dzięki. Rysunek rozwiązuje sprawę ułożenia korbowodu na wale. Pozostaje jeszcze sprawa strzałki na tłoku. I pozostaje to dymienie. Czy przyczyną są jednak pierścienie? Jak widać na zdjęciu tłok jest czysty, pierścienie też. Brak zapieczeń. Myślę, że jak by pierścienie puszczały olej to by występowały jakieś zapieczenia na tłoku. Chyba, że może...
Jest to pierścień zgarniający, olejowy, uszczelniające to te dwa. Są tam w tłoku zamki pierścieni? Jeżeli nie ma, to pierścień chyba niezależnie jak, w czasie pracy i tak może się obracać, ale najlepiej jak by były ustawione co 120 stopni, tak aby ich połączenia nie były nad sobą.
Uszczelniacze na tłoku sprawdzone jak miałem to rozebrane, pierścienie całe tłok przesuwa się z oporem więc raczej szczelny. Pozostaje kwestia rozdzielacza, którego nie sprawdzałem jeszcze.
Taka ryska? Pierścienie na tłoku też maja szczelinę i jakoś to nie powoduje awarii.
Odkręć tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i pierścień.
Nie każdy silnik może pracowac na oleju półsyntetycznym, jedź do mechanika niech stwierdzi przyczynę ubywania oleju, czy winne są gumki na zawodach , czy pierścienie tłoków.
Nie wciskajcie chłopu kitu! Najpierw poczytajcie jak i gdzie mierzy się luz między tłokiem a cylindrem.Cylinder jest wyrobiony gdy górny pierścień zostawił na cylindrze wyczuwalny próg(to tak na oko),a dokładnie,to trzeba zdemontować tłok i cylinder,średnicówka i mikrometr w ręce i mierzyć.Przecież wiadomo że górna część tłoka z pierścieniami ma dużo...
Potrzebne są dwie tuleje, które zakłada się na tłok. Pierwsza służy do naciągnięcia pierścienia na tłok. Po naciągnięciu, pierścień będzie rozciągnięty i nie będzie można go włożyć do cylindra. Aby go skurczyć, potrzebna jest druga tuleja, która ściska pierścień. http://obrazki.elektroda.pl/3971602200_1...
Na początek wymiana świecy, trzeba sprawdzić pierścienie na tłoku mogą być zużyte lub zapieczone.
Jeżeli jest to sinik 4T to rysa na tłoku pod pierścieniami jest niegroźna, ale czemu powstała i czy powstanie tej rysy nie jest związane ze spadkiem mocy. Jeżeli na cylindrze nie ma rysy to jest ok. Sprawdź pierścienie czy się nie ukruszył i ile jest przerwy między końcami po włożeniu pierścienia do cylindra. Może któryś zawór się nie domyka.
Wyjęcie tłoków niby prosta sprawa, dół silnika odkryty. Czy sugerujesz wymianę pierścieni tłoków? Tylko jeśli zmieniać pierścienie na tłokach to zaraz pojawi się zapytanie czy panewek nie wymieniać i czy tulei cylindrów nie wymieniać...?
Luz tłok-tuleja powinien się zawierać w 0,025 +/-0,005. Tłok nie jest równym walcem(zimny). Na zimno góra mniejsza jest o około 0,2. Za mały tłok np. nie odprowadza temperatury na gładzie co doprowadzi np. do zapieczenia pierścieni. Błąd pasowania tłok/tuleja dla pierścieni trapezowych lub pół trapezowych to także katastrofa. Zresztą pierścienie nieprostokątne...
Witam Po dziadku odziedziczyłem kompresor ASPA 3JW60. Kompresor bardzo długo nabija ciśnienie 6 bar. Zauważyłem ,że w trakcie pracy kompresora dość mocno ucieka powietrze przez mały otwór z tyłu pompy nad wziernikiem oleju. Podejrzewam, że jest to odpowietrznik skrzyni korbowej .Co może być powodem i czy da się to naprawić ? To jest otwór odpowietrzający...
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Pierścienie w tłokach klinują się (nie potrafię pojąć dlaczego robokop twierdzi inaczej). Jak tłok dostanie zawora z góry szczególnie w szestnastkach to potrafi się na rowkach zbić. Jadne są bardziej na to podatne(mają "miękkie tłoki", bliżej krawędzi zawory inne mniej albo wcale. Parę zakleszczonych tłoków się udało uratować, ale pierścienie nowe bo...
Jeszcze jedno pytanko co do pierścieni bo mój syn kupił pierścienie do tłoków ale jak mówił że sprzedawca nawet nie spojżał na tłok bo dałem mu jeden aby wiął odpowiednie. Sprzedawca nawet nie popatrzył na niego i dał jakieś mają one rozmiar 95 na tłoku ostatnie 2 litery to też 95 lecz po założeniu pierscienia do silnika nie na tłok tylko to środka...
Witam Serdecznie. Moja Sprężarka klimatyzacji w golfie nie chce już tłoczyć po rozebraniu okazało się że na tłokach są wytarte pierścienie z jakiegoś tworzywa. Czy da się je wymienić kupić? Jeżeli nie to w jaki sposób one są tam zamontowane. Na allegro jest wiele regenerowanych sprężarek lecz w żadnej nie pisze że zostały wymienione pierścienie tłoków.
szukałem po wymiarach i tez dupa czy tłoka czy pierścieni bo pierścienie są bardzo grube wiem ze to ze zgarniający ma aż 5mm wysokości brzmi mało wiarygodnie ale tak jest. to tak tłok 50mm średnica cylindra 51mm wysokość tłoka od środka stworznia do denka to 27mm stworzeń 13mm wysokość całego tłoka 51mm a pierścienie mierzone z 3 razy ja i nie tylko...
Jakiej średnicy są tłok i cylinder, czy są do siebie dopasowane, czy nie są jajowate? Czy pierścienie są dobrze dopasowane do rowków w tłoku, jaka jest przerwa na pierścieniach po włożeniu w cylinder? Gaźnik był czyszczony, regulowany?
Zależy jak długo piła pracowała na czystym paliwie, czy zgasła podczas pracy, czy ją sam wyłączyłeś. Jeżeli tylko zapiekł się pierścień, a tłok nie przytarł cylindra, to kwestia paru stówek. Niestety jak poszedł tłok i cylinder, to będzie bolało (ponad tysiąc). Na Twoim miejscu oddał bym do serwisu, nie będąc zbyt wylewnym. Jak będziesz miał pokryć...
Ciągniczek kupiłem używany z roczną gwarancją. Miał przepracowane tylko 550 mtg (aż, trudno w to uwierzyć bo na felgach ma wybity 1991 r.) Wszystko w nim działało i wyglądał na zadbanego. Po jakimś czasie sprzęt ten zaczął kopcić odmą. Był on zalany olejem mineralnym przez firmę sprzedającą pomimo tego, że na korku wlewu oleju było napisane 10W40. Może...
Alternatory zostały tylko sprawdzone na stole w firmie regenerującej i stwierdzono że padnięte,brak ładowania. Zostały do weryfikacji i ewentualnej naprawy. W pojeździe zaświecała się kontrolka akumulatora i po sprawdzeniu multimetrem na wyjściu alternatora i przy akumulatorach-brak ładowania,napięcie równe akumulatorom. Czy pech trudno to ocenić,dwa...
Najtaniej i najmniej kłopotu odma. I sprawdzasz. Następnie pierścienie/tuleje. Tak zrobił się problem z silnikami Mana Od początku roku w 4 były wymienone pierścienie. Tłok, tuleja/tuleje. w 6d/ 22/23 to samo. W następnym tygodniu diselek w oleju po kilku tysiącach przejechanych.
Witam mam silnik w skuterze 2t zx50, z którym mam problem bo nie odpala a więc tak zaczęło się od tego że bratu przy wymianie świecy wpadło coś do środka i wykręcił głowice nie wiem czemu wyciągnął cylinder po wożeniu nie zwrócił uwagi na rowki w tłoku gdzie idą pierścienie ( po prostu pierścienie obróciły się) co przyczyniło się do tego że nałożył...
A co tu zmieni olej. Silnik 20 letni z nalotem ponad 200 000km. Pierścienie olejowe są pewnie skończone. Jak nie ma wycieku to typowa usterka opli z takim silnikiem ,przebiegiem i rocznikiem. Nisko kosztowo można zajrzeć endoskopem to silnika i obejrzeć który tłok najbardziej usyfiony w spalonym oleju (choć jak napradę dużo oleju pije przez pierścienie...
Przy małych silnikach nie stosuje się pierścieni, bo korzyści wynikające z lepszego uszczelnienia nie przewyższają wad w postaci zwiększonych oporów ruchu. Od pewnej średnicy (ok. kilkunastu milimetrów) cylindra każdy silnik ma na tłoku pierścienie. Dzięki temu tłok może mieć trochę luźniejsze pasowanie co zapobiega zatarciu w wyniku rozszerzalności...
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
(at)darek0026 dzięki, a jeśli nie Came to który z kolei poleciłbyś? W tych Came podobno w zimie jest problem z krańcówkami i zsuwającym się pierścieniem na tłoku.
dziura tłoku przedmuchy tłoku ciśnienie tłoku
wyłącznik różnicowoprądowy uziemienia szyba wewnętrzna schemat migacz tranzystor
samozamykacz furtka sztuka elektroniki
Jak usunąć plik .chk w systemie Windows? Zmywarka Candy CSF 4570 EX - wszystkie lampki świecą