W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
zaopatrz się w zapasowy , bo ten dogorywa.
A ja to się trochę dziwię bo w autobusach zwykle są pneumatyczne drzwi tzn siłowniki są pneumatyczne a nie elektryczne. Trzecia krańcówka służy zwykle do otwarcia drzwi jeśli kogoś zgniotą (pod wpływem oporu drzwi sie podnoszą, załącza trzecia krańcówka i puszcza powietrze w kierunku "otwórz") Może zapodaj jakąś fotkę tego cuda.
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Może uszkodzona przelotka kabli w drzwiach kierowcy, albo styk zamknij w siłowniku pneumatycznym tych drzwi.
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Czy od strony pasażera mogłeś zamykać wszystkie zamki? Zacznij od sprawdzenia harmonijki między drzwiami i słupkiem. Centralny jest pneumatyczny czy elektryczny?
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Jesli chodzi o samochody i siłowniki w drzwiach to są pneumatyczne i elektryczne , w zależnosci od tego mamy rózne czasy. W pneumatycznych siłownikach stosujemy ten czas dłuższy około 3_5 sekund , w siłownikach elektrycznych czas ten jest około 1s ( dłuższy moze nam spalic silczek od siłownika). Po uzbrojeniu na jednym z przewodów z alarmu pojawi sie...
Sprawdzenie szczelności układu pneumatycznego drzwi - zatkaj czymś wylot z pompki centralnego np. zaciśnij wężyk i spróbuj zamknąć drzwi. Jeśli układ pompki jest ok, to wyłączy się sam po chwili. Wyłączaniem silnika pompki steruje czujnik cisnieniowy na płytce elektroniki, sprawdź szczelność wężyka do niego ew. działanie styków (przez dmuchnięcie powietrza)....
no to już wiemy że dwa i jakie kolory i jeszcze ci powiem że je znajdziesz na lewym słupku przy wejściu do drzwi pierwsza złączka. ja dałem na 1s i chodzi a jak nie to później zmień na 3s.
Zamek mam pneumatyczny. Otwiera wszystkie drzwi ale nie zamyka. Nie słychać pracy pompki.
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
. Przełącznik pneumatyczny nie działa zgodnie z przeznaczeniem, gdy drzwi znajdują się w pozycji "dead man" w kierunku zamykania. Przełącznik pneumatyczny powinien być zamknięty do momentu wyzwolenia. Spróbuj wyregulować go o 1/4 obrotu, mierząc om na przełączniku. Styk powinien być zamknięty.
Tak zdecydowanie prad jest wystarczajacy i podlaczasz bezposrednio, jesli chodzi o przewody sterujace pompe to szukasz kabelkow sterujacych i tam przylutowywujesz zamknij/otworz natomist najlepiej jest do wiazki z drzwi kierowcy chyba ze masz ochote ciagnac przez cale autko do pompy to prosze bardzo pozdrawiam
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Jest problem z zamkiem centralnym jest pneumatyczny a tylne drzwi za kierowcą się nie zamykają i słychać jak to powietrze syczy za każdym razem przy otwieraniu auta czy to morze być to?
Witam. Z tego co opisujesz wygąda na brak "styku" w mikroprzełączniku przy siłowniku pneumatycznym w drzwiach kierowcy, możliwe jest też pęknięcie przewodu (przewodów) w gumie przejścia do drzwi, ale jeżeli po kilku próbach zadziała to raczej pierwsza możliwość. Powodzenia.
Możesz bez problemu otworzyć zamek wewnętrzną klamką. W tych modelach nie spotkałem tzw. super zamka czyli zamka z ryglowaniem. Trzeba odchylić drzwi, najlepiej klinami i poduszkami pneumatycznymi. Cała sytuacja nie ma wpływu na odpalanie. Chyba, że kluczyk z pilotem został uszkodzony. Dotyczy to pilotów, które mają cewkę immo na płytce. W pilotach...
Witam podpowiedź w sterowaniu krzyżowym masz w układach otwierania i zamykania drzwi w autobusach to są przekaźniki elektryczne które zamykają i otwierają zawory na krzyż czyli w kokpicie kierowcy Możesz otworzyć i zamknąć drzwi i przy samych drzwiach Masz też wyłącznik który otwiera i zamyka drzwi Czyli w obu wyłącznikach musisz mieć zasilanie ciśnienia...
Są drzwi przejściowe pneumatyczne które reagują na najechanie przeszkody Siła jest regulowana od kilkunastu niutonów do kilkuset. Jest to realizowane za pomocą zaworu o którym pisałem wcześniej. W takich drzwiach nie ma ani grama prądu i działają bez problemu Powodzenia
Witam! Pojęcia: - siłownik pneumatyczny dwustronnego działania - element roboczy, zamyka i otwiera drzwi. - zawór rozdzielający 4/2 lub 5/2 sterowany elektromagnesem - do sterowania wysuwem/wsuwem tłoka - 2 zawory zwrotno-dławiące - żeby drzwi sie nie rozwaliły, albo nie zrobiły komuś krzywdy (w zależności jakie ciśnienie ustawisz siłownik pneumatyczny...
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Sprawdziłeś bezpieczniki? do zasilania kompresora jest dedykowany bezpiecznik 40 A prawdopodobnie znajduje się pod deklem z lewej strony dostęp po otwarciu drzwi i zdjęciu dekla z deski rozdzielczej
itam. Koledzy moje audi 80 94r. posiada fabryczny alarm uruchamiany z kluczyka,postanowiłem zamontować centralny zamek sterowany z pilota,przecinając i wpinając się w przewód wychodzący ze słupka kierowcy (niebiesko-zielony),centralny zamek działa poprawnie zamyka i otwiera z pilota.Problem tkwi w tym że nie uzbraja on fabrycznego alarmu.Po zamknięciu...
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
W tym roczniku będzie tak jak napisali koledzy. Nie trzeba rozbierać drzwi.
Mam schemat jak chcesz. I co komu po tym schemacie, skoro przyczyna tam jest mechaniczna, jako że to zamek z siłownikami pneumatycznymi, zamykający wszystkie drzwi na raz? Pompka przypadkiem nie brzęczy kilka minut?
faktycznie jest tak jak mówisz takie przewody idą do drzwi ale jest mały myk o którym mało kto wie a prosty. Możesz podłączyć centralny do bagażnika a tam są też 3 przewody do bębęnka z czego na jeden przychodzi + i dwa wyjścia zależy czy otw. czy zamykanie.
Ale jak się nie mylę to szyberdach jest elektryczny a nie pneumatyczny. Styki w drzwiach działają ale wysterowania pompki może nie być. Trzeba sprawdzić czy jest ten sygnał inaczej to szukanie wiatru w polu.
Do Błażej. A Ty widziałeś kiedyś klapę tylną w Corsa B ? Całkowicie się zgadzam, Corsa B ma tylną przestrzeń ładunkową zamykaną drzwiami harmonijkowymi, z pantografowym mechanizmem sterującym. Zerżnęli to z Jelcza-Berlieta Blokada owych polega na wbudowaniu elektrozaworu w układzie pneumatycznym, i drzwi nie beda robiły pssss-pssss...
Pilnie potrzebuję schemat instalacji elektrycznej oraz schemat podciśnieniowej pompy zamka centralnego. Samochód: VW Polo, 6n2, 2001.03, 1390cm benzyna 16V, 55kW/75KM, 3-drzwiowy. Wyposażenie auta raczej nie classic: - klima (ręczna), ale jest szansa, że był climatronic - pneumatyczny zamek centralny drzwi i bagażnika - podświetlany bagażnik - zasilanie...
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
w które miejsce to zalezy jaką masz centralkę do alarmu. a co do siłowników to są 2 rodzaje: elektryczne i pneumatyczne. Elektryczne zamykają sie wszystkie na raz, a pneumatyczne zamykają sie pokolei (trwa to ok. 4 sek.). Szczerze to nie wiem które są lepsze :)
Hej. Mam podobny problem. Tylne drzwi prawe i lewe oraz bagażnik. Powiedz proszę gdzie są te bezpieczniki Zastanów się: do przednich drzwi inny bezpiecznik, a do tylnych inny? I może jeszcze inny do bagażnika? Przecież to totalna bzdura! Skoro przednie drzwi działają, to pompka centralnego zamka pracuje. Skoro tylne drzwi i bagażnik nie działają, to...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57... Przy słupku drzwi kierowcy najłatwiej bo do wszystkiego blisko. Sterowanie dwoma plusami czyli diagram b na twoim schemacie.
Problem pojawił się jak uszkodził mi się rygiel (wiosełko) zamka drzwi pasażera Najciekawsze Kolega zostawia na deser!!! :roll: Wobec tego nalezy doprowadzić części do sprawności a szczególnie mikrostyki. Ułamany rygielek będzie bruździł w systemie: mimo prawidłowych działań w drugich drzwiach, pompka będzie otzrymywała zły sygnał z uszkodzonych. A...
jak jest problem z zamknięciem tylnych zamkow to trzeba tam naprawiać siłowniki lub przewody w drzwiach. Mówimy o zamkach elektrycznych a nie pneumatycznych.
Witam. Czy ktoś kiedyś próbował "rozgryść " elektronikę sterującą drzwiami pneumatycznymi ? Drzwi otwierają się same po ok 3 sekundach od zamknięcia. Pozdrawiam. Andrzej N.
Masz nieszczelność w układzie. Żaden zaworek czy inne patenty tylko przejrzenie instalacji pneumatycznej.
Jest , bardzo dobry; musisz poprosić koniecznie dwóch policjantów , krzykną :otwierać policja , i .... po kłopocie! Gdzieś na forum jest plik; awaryjne otwieranie drzwi samochodów , poszukaj. Mam to na innym kompie. Jednak trzeba dostać się do klamki wewnętrznej kierowcy , potrzebny specjalnie wygięty pręt , plus mała poduszka pneumatyczna do odchylenia...
Witam. Szukaj nieszczelności na załamaniach węża przy przejściach do drzwi. Pozdrawiam.Andrzej
Zamontowalem w Audi 80 z 92r autoalarm frodo wszystko działa Ok poza tym ze nie wiem jak podpiąć sie pod sterowanie centralnym zamkiem, który jest pneumatyczny. Z drzwi wychodzą trzy przewody nie pamietam juz jakie na nim pojawiaja sie sygnały. Skoro to jest pneumatyk wiec pewnie strowany jest +, moj alarm steruje - ale zaopatrzylem sie w przekaźniki...
Witam sznownych kolegów!nie działa centalny zamek w tj.od strony kierowcy nie otwiera wszystkich drzwi,tylko te jedne,mogę otworzyc i zamknąc auto tylko z drzwi od strony pasarzera,od środka przyciskiem też otworze reszte drzwi.Dodam tylko ze silowniki w drzwiach sa elektryczne nie pneumatyczne,nie świeci też kontolka w drzwiach oraz padl też piszczek...
jak otwieram od pasazera to otworzy wszystkie drzwi. A czy pneumatyczny czy elektryczny niewiem.
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
Calineczka kierunkowskazy - przewód czarny z zielonym paskiem i przewód czarny z białym paskiem znajdziesz za tabliczką bezpiecznikową w kabinie po stronie kierowcy. Przewód czarny 1,5 mm nr. 15 przekażnik pod kolumną kierownicy przeciąć to jest obwód.Przewód zielony z niebieskim paskiem to centralny zamek pneumatyczny przewód znajduje się w wiązce...
Jeśli masz pneumatyczny centralny to sprawdź przewody przy drzwiach pozdro :)
po pierwsze jak masz pourywane kabelki no to cze ba zacząć od połączenia ich, a tu masz link do schematów elektrycznych http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... tak abyś nie zabłądził podczas lutowania kabelków , co do typu to jest to zamek pneumatyczny i tej terminologij się czymajmy
Witaj, dobrze to robisz ? http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/le... w skrócie, Auto odpalone, drzwi zamknięte, skrzynia na P.
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Witajcie, miedzy wierszami chce zapytac gdzie znajduja sie przewody ten szary i zielony od otwierana i zamykania drzwi w zamku pneumatycznym? Zamontowalem sobie alarm z alledrogo ale nie wiem gdzie szukac przewodow od pneumatyki? We wiazce do drzwi ?
Sprawdzales przewody idace z zamka do sterownika pompy?...Pomapa jest pneumatyczna...ale sterowana jest prondem...Czesto krusza sie przewody miedzy slupkiem a drzwiami...
Do pompki podłączone są 3 przewody: żółty, zielony i niebieski. pod które przewody mam się podłączyć? I jak to zgrać, żeby w razie czego można było otworzyć drzwi kluczykiem?
Witam, najprościej będzie zastosować elektrozawór dwukierunkowy na przykład od sterowania drzwiami w autobusie.
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
Sterowanie dwuprzewodowe plusem. Popielato/czerwony zamykanie, popielato/czarny zamykanie . Przewody znajdują sie w sześciopolowym złączu konektorowym wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
tam jest pneumatyczny centralny?
Witam Czy zamek ma siłowniki pneumatyczne czy elektryczne ?
Witam, zwróćcie uwagę że w niektórych merolach (starsze 123 i 190) w drzwiach kierowcy nie było siłownika pneumatycznego - trzeba dołożyć wtedy siłownik elektryczny. Gdyby to było to - upraszcza się sterowaniem tego zamka. Napisałem "upraszcza" gdyż na rynku jest sporo modułów (te dedykowane do pneumatów sterowanych jednoprzewodowo) które padają przy...
Sprawa jest prosta odcinasz drzwi i tam podpinasz sterownik, niebiesko biąły przewód.
kupiłem sobie właśnie golfa z centralnym pneumatycznym i przymierzam się do założenia alarmu, czy mogę prosić o przesłanie tego schemaciku maverik_1(at)go2.pl z góry dzięki a mam jeszcze jedno pytanie czy możesz otwierać samochód od strony pasażera i bagażnik czy tylko drzwi od kierowcy?
Sterowanie centralnym zamkiem w Golf 2 realizujemy impulsami (+) Podłączenie do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy: Otwórz - czarno/czerwony Zamknij - czerwono/żółty Wszystkie testy wykonuj przy "zamkniętych drzwiach".
Witam. Jaki kompresor polecacie do garażu ? Miałbym do wydania gdzieś tak 1500zł. Czy za taką kwotę mógłbym kupić coś co nadaje się do amatorskiego malowania (np. drzwi samochodowe) i do klucza pneumatycznego ? Jakie miałbym wymagania: - cena około 1500zł - typ zasilania (1, 3 fazowy) nie ma dla mnie znaczenia - możliwość łatwej ewentualnej naprawy
To poszukaj sobie siłownika pneumatycznego na złomowisku - np. zamykania drzwi od autobusu. Sprężyna gazowa działa nieco inaczej niż zwykły siłownik, musiałbyś kilkaset atm. wpompować żeby jakikolwiek sensowny udźwig osiągnąć, z racji małego pola powierzchni tłoka.
Ale w takim układzie jak ma opcje centralnego zamka to musze sie podpiać pod pompke od centralnego czy pod włącznik w drzwiach kierowcy? Bo w drzwiach kierowcy jest tylko włącznik, a w pozostałych drzwiach są siłowniki pneumatyczne.
Bateria w pilocie nowa Pilot działa ? Był sprawdzany na profesjonalnym testerze pilotów ? blokują się wszystkie drzwi (oprócz kierowcy) Wymień lub napraw zamek w drzwiach kierowcy. Nie wiem jaki jest typ, elektryczny czy pneumatyczny Elektryczny. centralny nie wstał Bezpieczniki sprawdzone ? nie ma mowy o włożeniu kluczyka Zdemontuj wkładkę zamka (jeden...
drzwi automatyczne otwierane sa za pomoca pneumatycznego sil. beztloczyskowego dwustronnego dzialania. Drzwi maja sie automatycznie otwierac po uaktywnieniu jednego z dwoch czujnikow ruchu: przed i za drzwiami. Po calkowitym otwarciu drzwi wyl. krancowy S1 wylacza ruch silownika powodujacy otwieranie sie drzwi. Jezeli zaden z czujnikow nie jest aktywny...
WITAM mam problem z podłączeniem alarmu do golfa III z 95 roku,problem polega na podłączeniu centralnego zamka, do alarmu,tak żeby sterował otwieraniem i zamykaniem drzwi,centralny zamek jest pneumatyczny kable jakie są w drzwiach od centralnego zamka 1.brązowy 2.czerwono-żółty 3czarno-czerwony 4.czerwono-biały te cztery kable idą w stronę siłownika...
czy w drzwiach kierowcy znajduje się siłownik pneumatyczny
Nie napisałeś dokładne jaki masz centralny zamek czy jest to pneumatyczny w którym to mowa jest o pompie pod tylna kanapą (wytwarza ciśnienie bądź podciśnienie co powduje ruch rygli) a w drzwiach są tylko styczniki dające informacje o tym czy drzwi mają być zamknięte czy otwarte. Jeśli masz takowy układ sprawdź czy nie powstały gdzieś zimne luty zacznij...
Mam problem z centralnym zamkiem, pneumatycznym. Pompka nie jest uszkodzona (chyba ). Problem mam taki, że pompka przy zamykaniu, nie zasysa powietrza tylko je pompuje, jak by chciała otworzyć drzwi.
Poszukuje schematu pneumatycznego manipulatora firmy Dalmec. Schemat znajduje się na wewnętrznej stronie drzwi szafy sterowniczej. https://obrazki.elektroda.pl/5774440300_...
przecinamy przewod sterujacy a pozniej laczymy w np sposob pomaranczowy do plusa niebieski wyjscie do drzwi kierowcy bialy laczymy z zielonym rozowy do masy czarny wyjscie w kierunku pompy trzeba pamietac aby niepomylic wyjscia na drzwi z wyjsciem na pompe bo mozna uszkodzic sterowanie w drzwiach
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
u mnie tak migalo przy próbie uruchomienia samochodu ( padl wowczas immobilizer ) i auto nie chcialo zapalic. Przypuszczam ze mruganie sygnalizuje usterke, sprawdz czy zamykaja sie wszystkie drzwi i bagaznik, oraz czy nie slychac popmki pneumatycznej po zamkniecieu bo moze pekl wezyk w zawiasie drzwi i powietrze ucieka
tak jest to pneumatyk ale w drzwiach kierowcy nie ma siłownika pneumatycznego, nic nie słychać jak się zamyka z kluczyka, i nie ma charakterystycznego oporu przy przekręcaniu kluczyka, a zdzrwi wychodzą tylko 3 przwody???
Kolego Ardionie (Adrianie?), zazwyczaj usterki części podzespołów w samochodzie szuka się w dwóch miejscach - w bezpiecznikach i w braku masy na karoserii pojazdu. Nie wiem, czy posiadasz miernik i umiesz zmierzyć co i jak? Nie chodzi mi o sprawdzenie, czy bezpiecznik ma włókienko, co raczej sprawdzenie spadku napięcia między masami (jeśli występuje...
centralny pneumatyczny czy elektryczny?Sprawdz włącznik w drzwiach kierowcy który uruchamia centralny.Wyjścia z włącznika dwa przewody:szary i zielony,sterowane plusem.Zasilanie włącznika przewód czarno czerwony.
Witam Siłowniki masz pneumatyczne czy elektryczne?,problem może być w samym zamku od pasażera lub przewodach po tej stronie,do sprawdzenia.Płetwę zamka masz tej samej długości co uszkodzona?.
Panowie mam problem z centralnym zamkiem w audi a6 z 1994 roku , przestał nagle działać mi centralny, w drzwiach prąd jest natomiast nie dochodzi do pompy pneumatycznej , może ktoś wie gdzie się znajduje sterownik od centralnego ? Czy może to coś innego jest popsute?
Dokładany czy fabryczny (pneumatyczny) ?
Zmirz miernikiem czy na przewodach zmienia sie polaryzacja wczysie otwierania/zamykania. Rozumiem ze to dokladany central, bo orginalnie jest pneumatyczny.
Sprawdź przewody między drzwiami i autem. A tam nie jest czasami centralny zamek pneumatyczny.?
jeżeli się nie mylę to 2001 ma sterowanie dwoma plusami w niebieskiej kostce nad bezpiecznikami i to juz chyba nie jest pneumatyk tylko elektryczny i on też tak miękko chodzi,ale sprawdż czy do drzwi ida rurki.
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Nieszczelna instalacja pneumatyczna,sprawdzic wezyki
Witam. Mam problem aby podłączyć alarm, a konkretnie centralny zamek pneumatyczny w golfie 3. Nie chce sterować nim podłączając się do styków z drzwi, tylko chciałbym podłączyć tak jak w schemacie do pompki w bagażniku. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, a sterowanie impulsem dodatnim raczej mi nie odpowiada, gdyż mój alarm (Exus v10) przy każdym wyłączeniu...
centralny zamek pneumatyczny nie zamyka drzwi tylnych prawych - bolec blokady cięzko częsciowo wsuwa sie w dół ale drzwi nie zamyka. Ręcznie mozna dopchnąc ale odczuwalny opór sprawiający wrażenie ze ten opór jest zbyt duży dla siłownika aby dokonac pełnego ruchu roboczego w dół który zamknie zamek drzwi. Przy otwieraniu nie ma problemu- siłownik otwiera...
Musisz zrobić patent na dwóch przekaźnikach i podawać na przemian plus i masę, jednocześnie odcinając sterowanie w drzwiach.
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
Przeglądnąłem sam naprawiam i o centralce jest tylko tyle. Ile jest przewodów do centralki w drzwiach? http://obrazki.elektroda.pl/6906333000_1... do wkładki zamka idą trzy przewody, i trzy idą do siłownika pneumatycznego. I tak samo jest w drzwiach pasażera. slevy70 pompka wogóle nie działa jest na trzech przewodach zero napięcia.
W drzwiach kierowcy przy siłowniku masz wtyk z trzema kablami (+12, zamknij, otwórz) tam się najlepiej podpiąć. Pozdrawiam
Centralny zamek masz pneumatyczny?
a jaki masz centralny? elektryczny, czy pneumatyczny? napisz dokładniej o co chodzi? zapadka od drzwi jak wcisniesz to od razu sie cofa? czy co?
Nie świeci po otworzeniu z kluczyka czy po otwarciu drzwi przy wsiadaniu ??? Na początek sprawdź krańcówkę a pompka jest pneumatyczna w bagażniku i chyba chodzi o pompkę do centralnego zamka .
drzwi pneumatyczne pneumatyczne drzwi mercedes zadania pneumatyczne
pralka blokada polar dźwięk jednej słuchawce lenovo piasta łożyska
sterownik hulajnoga elektryczna sterownik hulajnoga elektryczna
Podłączenie instalacji WFM bez akumulatora Aparat Olympus: komunikat "sprawdź stan obiektywu" - rozwiązania