Jesli masz aku ok to są trzy opcje: Masa alternatora Połączenie alternator-akumulator Układ wzbudzenia czyli połączenie alternator-kontrolka ładowania
Jaką masz żarówkę na kontrolce ładowania? W Twoim przypadku są uszkodzone diody wzbudzenia bądź skorodowane połączenie.
Pytanie jest inne, czy połączenie alternator <-> Izolator <-> regulator ładowania <-> Aux Battery jest poprawne? Otóż to, regulator ładowania zapewnia Ci izolację akumulatorów jednak musisz zapewnić by nie ładował on LiPo z akumulatora głównego podczas postoju ;)
rozważam połączenie uzwojeń alternatora szeregowo. Trzeba to przetestować. Tak, tak, to znane połączenie. Nazywa się łączeniem w ... trójkąt! Nie próbuj odkrywać Ameryki i skoncentruj się jednak na dwóch fazach.
Masz trzy przewody czyli kontrolkę , do ECU jest to kontrola procentowego obciążenia alternatora dlatego przy zwiększanym poborze następuje podnoszenie obrotów silnika w celu zwiększenia mocy i zasilanie kontrolne akumulatora.P
Sprawdź połączenie obudowy alternatora z masą silnika.Sprawdź połączenie masy silnika z karoserią.Miałem przypadek złego kontaktowania obudowy altka do korpusu silnika z powodu utlenienia się obudowy ,tam gdzie jest ta długa śruba mocująca.Efekty awarii były podobne.
Witam sprawdz przewód i połączenie do alternatora stamtąd jest brany sygnal do obrotomierza badz w samym alternatorze jest usterka
Ta corsa ma pod consolą po stronie pasażera przekaźnik od ładowania. Ma on oczywiście połączenie w alternatorem. Schematu nie posiadam, nie naprawiałem w takim aucie takiej usterki. Pozdr.
Witam. Alternator pracuje bez obciążenia i dlatego wszystko będzie ok. oprócz ładowania. Sprawdź czy na alternatorze jest połączenie z akumulatorem, a zwłaszcza na połączeniu akumulator-rozrusznik-alternator.
Sprawdź czy na zacisku D+ na alternatorze masz 12v przy zgaszonym silniku bo to mi wygląda na przerwane połączenie rozrusznik-alternator. Przeważnie kabel łączący na końcówkach tracił styk.
Jaki alternator podejdzie do tego modelu? Do tego numeru podwozia ma być A0131541002 Jeżeli chodzi o połączenia alternatora, to jest ich kilka co najmniej. W początkowych autach był zwykły kabel "z kontrolką" na wzbudzenie, później weszła komunikacja LIN i już było inaczej. Niektóre mają jeden kabelek, inne dwa - musiałbym przestudiować. Nawet jest...
Koła pasowe takie same? Po rozebraniu sprawdzić czy gdzieś nie ma śladów tarcia na wirniku, łożyska są ok? Może przyczyna poza wymienioną przez kolegę 5150 jest mechaniczna? Napięcie ładowania wydaje się być dobre, zastanawia mnie ten obrotomierz, opukaj go jak nie to wymontuj i obróć "do góry nogami". wskazówka powinna wrócić na zero, nie odłączaj...
Pierwsza sprawa czy kręci rozrusznik czy nie. Dalej czy akumulator jest naładowany .Tester też potrzebuję prądu. Tak jak kolega wyżej proponuję -mogłeś pomylić kable . Najprościej odłącz alternator i spróbuj się połączyć. ( może zgubiłeś immo).
A mam takie pytanie, można sprawdzać diody podłączone w układzie, bo coś mi świta ze diody trzeba było wy lutować przy sprawdzeniu, nie wiem czy dobrze pamiętam? Możesz wylutować chociaż niekoniecznie. Pytanie jaki masz dostęp do nich. Diody powinno się sprawdzać pod obciążeniem (podłączyć jakoś opornik do niej, zapuścić napięcie) bo może się okazać,...
Problem rozwiązany: Profilaktycznie zastosowałem 2 przekaźniki 70A - zamówione z chin :) Otwierają układ po otrzymaniu zasilania z gniazda zapalniczki. Wszystko działa już rok - i zapewne będzie działać do zezłomowania samochodu. Jedyny minus - wygląda to bardzo nie profesjonalnie pod maską - druciarstwo pełną gębą.
Witam. Jest to alternator właśnie od autobusu AUTOSAN. To duże wyprowadzenie z prawej to +, a z lewej -. Te mniejsze u dołu: -od lewej DF do regulatora napięcia -w środku W połączony z jednym z uzwojeń stojana (ten czerwony przewód z prawej strony zdjęcia) do obrotomierza -z prawej D+ do regulatora napięcia Żeby alternator dawał napięcie wystarczy połączyć...
Widzę, że ktoś jest aktywny, więc może mi podpowie. Jak dobrać kondensator do silnika z alternatora. Połączenie alternatora w trójkąt i chcę go zasilić z transformatora od prostownika 40A. Wiem, że potrzebny jest kondensator ale jaki? Napięcie z transformatora 17-19V prądu przemiennego. Alternator o mocy 120A lub 60A bo nawijany podwójnym drutem, więc...
Czujnik wału , cewki, wtryskiwacze, połączenie rozrusznik -akumulator-alternator , masy itp
Wg. różnych danych producenta napięcie ładowania jest nieprawidłowe dopiero po przekroczeniu wartości : 1 źródło podaje 15,8 v 2 źródło podaje 16 v Więc napięcie ładowania na poziomie 15,2 jest jak najbardziej na miejscu. Wiem że kłoci się to ze światopoglądem różnych osób na ten temat i za chwilę zostanę zlinczowany że to złe dla akumulatora, że się...
Najpierw napraw kontrolkę. Pulsacja napięcia wskazywała by na regulator. Sprawdź połączenia alternator akumulator i masy. Zmierz napięcie alternator obudowa, bo może być tak że alternator widzi swoje napięcie, a nie instalacji.
georgesgr, a powiedz mi-po co w sterowniku silnika w telekodowaniu ustawia się typ alternatora? :) Co do tego przypadku teraz-niekoniecznie jest uszkodzony alternator.
Jeśli chodzi o napięcie z jadnej fazy uzwojenia jest to napięcie o częstotliwości zależnej od obrotów wirnika alternatora.
Przecież na fotce widać wyraźnie skorodowane połączenia masowe alternatora. Dobrze wyczyść to połączenie na regulatorze i alternatorze, sprawdź ile wynosi ładowanie na wyjściu (na śrubie 8 alternatora w stosunku do masy na alternatorze). Niestety to już zabytek i ma choroby geriatryczne.
Jak dla mnie to nie ma połączenia między alternatorem a akumulatorem. Weź jaką żarówę reflektorową i zobacz na stojącym silniku czy normalne zaświeci się między korpusem alternatora a śrubą plusową.
Posprawdzaj masy i połączenie alternatora, u mnie było przegniłe połączenie alternatora jak poruszałem kablem to został mi w ręce.
Przede wszystkim sprawdź bardzo dokładnie połączenie Webasta z masą pojazdu, a także połączenie akumulatora i alternatora również z masą pojazdu. Mnie to wygląda na typowy brak masy. Połączenia śrubowe powinny być rozkręcone, wyczyszczone do gołego metalu, odrdzewione zabezpieczone i skręcone porządnie powtórnie.
Witam wszystkich serdecznie chciałbym się podpiąć pod prośbę o schemat elektryczny do opla Tigra 1.4 2005.problem jest z dachem nie otwiera się.Znalazłem jeden spalony bezpiecznik,przewinołem silniczek pompy dachu i nic nie działa za wszelką pomoc serdecznie dziękuję
Masz problem z odpaleniem? Odłącz akumulatory i sprawdź je przyrządem obciążeniowym. Sprawdź jeszcze ładowanie na samym alternatorze, połączenie alternatora i rozrusznika.
Czyli połączenie alternator akumulator masz ok. Szukaj na połączeniach od akumulatora w stronę kabiny. Czyli akumulator- skrzynka bezpieczników, masy.
Do sedna: przewód łączący alternator z akumulatorami (połączenie na rozruszniku) dajesz minimum 6 mm2, oczka zaciskasz odpowiednie. Przewód kontrolki ładowania też załóż nowy. Przekrój 1.5 mm2. Wywal tą całą plątaninie, przeciągnij ten przewód od kontrolki i tyle.
Witam. Zobacz w jakim stanie masz szczotki na alternatorze, pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora i połączenia elektryczne na samym alternatorze. Oraz masy na silniku. Była wymieniana skrzynia więc i grzebane przy rozruszniku. Przewody "+" na nim sprawdzić - to wszystko w ciągu obwodu jest połączone. No i podstawa - czy same klemy na akumulatorze...
Możesz mieć spalony bezpiecznik który zasila kontrolkę ładowania.Po uruchomieniu silnika alternator daje napiecie na kontrolke a ta swieci.Jeśli chodzi o słabe ładowanie to zapewne kiepski stan połączeń alternator -akumulator i masy,szczególnie tej na pasie przednim koło akumulatora.
Pierwsze podmień akumulator drugie połączenia na alternatorze do sprawdzenia, trzecie sprawdź nap. na kołkach akumulatora i na zacisku alternatora czy są takie same. Dopiero na koniec alternator do sprawdzenia.
Sprawdż połączenia do alternatora cienkie przewody.
Często przyczyną połączenie alternatora lub mostek prostowniczy.Do sprawdzenia masa silnika.
poprostu sprawdz połączenie między deską a alternatorem ,najlepiej dotknąć do masy kabelek od kontrolki i zobaczyć czy świeci jak nie to to sprawdzić zasilanie samej kontrolki w desce lub wiązki pozdrawiam
Witam, chce wymienić alternator w terrano 2.4 na inny. W originale mam w kostce 4 piny ale znalazłem info że są tam tylko wykorzystane dwa L i S, chce włożyć alternator z audi i tam są oznaczenia D+, B+ i DF. B+ to będzie gruby kabel plusowy z akumulatora? A jak podłączyć pozostałe?
Sprawdź napięcie paska i przewody pod względem przewodności. Najprościej weź dodatkowy przewód (tylko jakiś porządny , czyli o dużym przekroju) i zrób dodatkowe połączenie między plusem alternatora a akumulatorem . Jeżeli przy pracującym silniku dotykając będzie iskrzyć lub będzie poprawa to masz popraw połączenie. To samo zrób z masą , czyli połącz...
Co do wysokości spadku, to bez obciążenia na aku mam 13,8 - 13,9V. Po włączeniu świateł i innych zimowych udogodnień jest tylko gorzej. Tak z ciekawości spytam, czy temu napięciu mierzonemu na biegunach akumulatora 13.8-13.9V odpowiada napięcie 14.4 mierzone w tm samym czasie (momencie) na zaciskach alternatora? Pytam dlatego, że u mnie na zimny alternator...
Ze słupka akumulatora, przewód się rozchodzi na skrzynkę bezpieczników pod maskę i na rozrusznik/alternator. Z rozrusznika przewód dalej idzie na alternator. Sprawdź jak wygląda połączenie na rozruszniku. Często przewody gniją i się łamią. Też ostatnio miałem przypadek że słabe lądowanie, a przy demontażu starego alternatora przewód nie łączył całkowicie.
A sprawdź napięcie na akumulatorze i bezpośredni na silniku (zacisku rozrusznika, alternatora), to znaczy - weź masę z silnika. Objaw taki, jaki brakowało zasilania. Sprawdź też stan połączenia akumulator - rozrusznik i alternator - akumulator. W escorcie to połączenie idzie przez zacisk rozrusznika i potrafi się na nim trochę gubić. Ja w swoim starym...
Zastanowiłeś się co Ci da takie połączenie?
Na początek sprawdź wszystkie połączenie kabli alternatora masy wsuwki od regulatora i ważny naciąg paska klinowego.
Wymień przekaźnik. Sprawdź połączenie pinów pod czarną pokrywką przewodów po lewej stronie.
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Kupić kabel i końcówki Zaprasować.
Skoro ma zewnętrzny regulator to wystarczy przerwać jedno połączenie i nie ma prawa ładować.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Spóbuj delkatnie rozwiercic i przegwintowac, a śrubki muszą byc bo stanowią połączenie miedzy regulatorem a obudową alternatora.
Na początek sprawdź połączenie alternatora z masą silnika,oraz połączenie masy z karoserią.
Witam. To tak często jest,że jak usterka znika, to trudno ją zlokalizować. Prawdopodobnie jest problem z alternatorem albo układem regulatora. Zacznij od sprawdzenia połączeń w układzie alternatora i sam alternator. Pozdrawiam
Właśnie nie byłem pewny czy tu tak można. Jedyny schemat jaki udało się znaleźć to połączenie alternatora z komputerem i akumulatorem ale niema poloczenia kontrolki niestety. Ta kontrolka jest oświecana przez sterownik, jak zamontowałem alternator który nie ładował to oświecała się po jakiś 10 minutach jazdy jak napięcie było już za niskie. Znalazłem...
W skrzynce na akumulatorze są bezpieczniki blaszkowe . Bezpiecznik nr 1 - 175 A jest do alternatora . Sprawdż połączenia śrubowe.
Udało się ogarnąć komutator i szczotki i ładnie zrobione. Ale pojawił się nowy problem. Stary alternator miał rok temu wymieniony regulator i teraz ładował 15,7v. Ten nowy alternator wsadziłem i ładowanie 15v. To wyczyściłem klemy, połączenie alternator silnik, przewód prądowy od alternatora na smarował wazelina techniczna. Złożyłem i ładowanie 14v....
Popatrz dokładnie na Twój schemat, gdyby tak było to rozrusznik by działał gdy było by ładowania, druga sprawa jest taka że połączenie alternatora ze stykiem 50 jest linią przerywaną więc to coś oznacza.
Jakby ktoś miał podobny problem to wrzucam propozycję swojego rozwiązania: Kupiłem zamiennik oryginalnego regulatora briggs i po zamontowaniu do traktorka w wersji tylko z diodą (diodę zostawiłem) mam 14,15 V na średnich i wysokich obrotach oraz prąd ładowania ok. 1,3 A. Poniżej obrazek jak to u siebie podłączyłem: https://obrazki.elektroda.pl/6402116000_...
Regulator napięcia (kończące się szczotki). Połączenie alternator-akumulator. Zaśniedziałe obejmy klemy.
Nie bedzie też ładowania jak połączenie alternator-rozrusznik nie bedzie ok.
Kupno kondka nic ci nie da. Może być alternator słaby, akumulator, połączenie alternator - aku
Jedną z przyczyn może być złe połączenie alternatora z akumulatorem: zmierz napięcie między zaciskiem "prądowym" alternatora a masą alternatora, oraz między "+" a "-" akumulatora (mierz na "słupkach"a nie na zaciskach). Następnie porównaj zmierzone wartości- przy sprawnej instalacji różnica nie powinna przekraczać 0,5 V przy rozładowanym akumulatorze....
OK ... a czy mógłbyś mi w prostych żołnierskich :D słowach wyjaśnić jak to wszystko działa (mam na myśli połączenie alternator po przewodzie W/Y z regulatorem AC i przednim oświetleniem oraz alternator i połączenie po przewodach P & Y z regulatorem/prostownikiem i następnie pozostałym oświetleniem ) ?
Dużo za małe. Alternator->połączenia elektryczne z akumulatorem.
Pewnie to że akumulator jest rozładowany. Nadal to samo masa, połączenie do alternatora, sprawdzić ładowanie, wymienić akumulator.
Warto sprawdzić połączenie obudowy alternatora z masą silnika.
Wygląda to raczej na jakieś zwarcie.Sprawdź pewność połączeń w obwodzie alternatora
Witam błędy są. DTC920F81 Połączenie UPC-Alternator. DTC 926768 Obwód modułu sterowania układem Start Stop,ten drugi błąd wynika raczej z tego pierwszego,wyłączony Start/Stop z powodu awarii ładowania.Jak jest sterowany w tym aucie alternator .Pozdrawiam!!!
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
Robiąc ta jak zalecił kolega arturbiedronka to napewno alternator puścisz z dymem,sprawdź połączenie alternator-kontrolka i samą kontrolkę.
Zdecydowanie albo regulator napięcia,albo słabe połączenie, alternator - akumulator (masy, kable zasilające, klemy, itd)
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
Sprawdź połączenia plusy i masy akumulatora alternatora
Może najlepiej sprawdzić połączenie między alternatorem a sterownikiem silnika Dodano po 2 W załączniku masz schemat tego sterownika
Naciąg paska to małe prawdopodobieństwo. Piszczał by. Weź sobie kawałek miernika i przy odpalonym silniku sprawdź czy pojawia się napięcie na śróbie z wyjścia alternatora i na akumulatorze. Przy sprawnym regulatorze powinno pojawić się to samo napięcie po obu stronach. Spadek o 0.2-0.5V onacza jedno. Kiepskie przejście. Należało by też sprawdzić połączenie...
Jak będziesz miał wyjęty alternator sprawdż stan połączeń diod prostowniczych.
Regulator napięcia, sprzęgiełko alternatora, słabe połączenia. Możliwości jest wiele. Czy zostało zmierzone napięcie ładowania na alternatorze oraz na akumulatorze? Czy były różnice? Czy ma prawidłowe napięcie ładowania? W jakim wieku jest akumulator?
Sprawdź masę miedzy silnikiem (skrzynia( a rama , oraz połączenie alternatora z silnikiem. Sprawdź jakie napięcie wychodzi na końcówce z alternatora.
Zmierz napięcie ładowania na zaciskach regulatora (przewody czerwony do czarnego). Jeśli tutaj napięcie jest prawidłowe to na pewno masz gdzieś słabe połączenie masowe między regulatorem a akumulatorem lub między instalacją a akumulatorem, natomiast akumulator ma dobre połączenie masowe ze silnikiem (i alternatorem).
Kolego jeżeli po uruchomieniu silnika masz 11,2 to nie można mówić o jakimkolwiek ładowaniu.Sprawdź połączenie alternatora z akumulatorem czy nie zaśniedział jakiś kabel w konektorze .Wspomniałeś że auto miesiąc stało i że wcześniej było wszystko ok.Być może wkradła się jakaś kuna pod maskę i przegryzła jakiś kabelek albo popełniłeś jakiś szkolny błąd...
Złe połączenie alternatora ze słupkami akumulatora. Szukaj problemów w przewodach łączących Alternator z akumulatorem i sprawdź czy jest prawidłowa masa na samym alternatorze. Druga możliwość, uszkodzenie wewnętrzne akumulatora.
Mam pytanie: jakiemu celowi służy połączenie regulatora napięcia tego alternatora z komputerem? Rzecz dla mnie istotna o tyle, że w poszukiwaniu zamiennika istotnym ograniczeniem rolę oprócz sposobu mocowania jest głównie to połączenie: alternatory dedykowane do tego auta w wersji gaźnikowej nie mają tego wyjścia z regulatora. A poza tym lubię wiedzieć...
Czyli najlepiej wyciągnąć alternator? W zależności od jego lokalizacji - czasami można wymienić regulator bez demontażu alternatora. Lepiej jednak wyjąć i sprawdzić też komutator i okazyjnie łożyska. Jakieś pomysły co jeszcze może być przyczyną jak nie regulator? Kable, akumulator, słabe połączenie (śniedź itp), prostownik alternatora, uszkodzony wirnik...
Jeśli napięcie pokazuje między 5 V a 11 V, a udało Ci się odpalić na tym akumulatorze, to na 100 procent połączenie między alternatorem a akumulatorem. Sprawdź cały główny przewód prądowy, nie tylko od strony alternatora. Może jest luźny na konektorze lub nie łączy z resztą instalacji. Drugi jego koniec łączy się najczęściej z rozrusznikiem lub akumulatorem.
Oczyścilem i posmarowałem smarem miedziowym: - połączenie przy alternatorze - masę - klemy przy akumulatorze - połączenia przy skrzynce bezpieczników i przywrociłem na 14,4V. SUPER SPRAWA i polecam każdemu! Pozdrawiam!
Sprawdź połączenie masy alternatora z masą silnika i połączenie masy silnika z nadwoziem.
mam założony polski ERNA jutro wrzucę coś na temat schematu dokładnego połączenia
Sprawdź jakość połączenia między alternatorem i dodatnią klemą akumulatora. Podstaw jeszcze jeden regulator napięcia, jeśli reg. nie jest Bosch tylko jakaś podróba to też może być podobnie. A 14,4 V to jest górna granica nieraz trudna do osiągnięcia, jak będzie 14V to też będzie dobrze.
C330 ma połączenie od akumualtora do stacyjki. Jak się alternator przyłączy do tejże stacyjki to prąd ładowania będzie od stacyjki przez amperomierz do akumulatora. Kolega nie doczytał co tam napisałem. Zasilanie świateł w C330 i C360 jest z tego właśnie połączenia między akumulatorem za stacyjką. Na rozruszniku jest połączenie do alternatora i to wszystko.
Jeżeli kolo śruby jest napis B+ to wyjście prądowe. Wystarczy "przedzwonić" czy gra ta śruba ze stykami. "Przedzwonić" w sensie sprawdzić czy jest między nimi połączenie?:)
Ładowanie masz złe - sprawdź jeszcze raz diody w mostku. A poza tym skąd pewność że regulator napięcia jest dobry ? jak go sprawdzałeś? a na początek to sprawdź połączenia do alternatora i luty na mostku bo to też może być przyczyną tego że kontrolka się żarzy. pzdr
To niekoniecznie wina alternatora. Ten układ (alternator 6-diodowy, zasilanie regulatora napięcia z instalacji pojazdu, a nie z diod wzbudzenia) jest czuły na wszelkie pogorszenie styków w obwodzie alternatora. Jeśli są gdzieś nadmierne spadki napięcia regulator może wpadać w oscylacje, a jeśli na zacisku 15 regulatora napięcie jest zaniżone, to ładowanie...
Brak połączenia masy akumulatora z silnikiem lub karoserią, ewentualnie brak połączenia przewodów zasilających, alternator/rozrusznik/akumulator.
Witam, A czy schemat ponizej dotyczy wlasnie regulatora 6-diodowego? To nie regulator jest 6-cio diodowy tylko alternator 8-) , ale nie o to chodzi. Jutro pod wieczór podrzucę skany połączeń alternatorów 9 i 6 diodowych. Jedno jest pewne że takie połączenie nie uszkodzi alternatora. Pozdrawiam Piotr36.
podłącz voltomierz między karoserię i obudowę silnika uruchom silnik włącz światła jeśli połaczenie masy ,,silnik-nadwozie,, jest kiepskie to pokaże się spadek napięcia i jeszcze jedno często słabym punktem jest połączenie alternator-silnik
Prawdopodobnie bedzie to oznaczało ze połączenie alternator akumulator jest nie takie jak byc powinno tzn. utleniony ktorys z przewodów, bardzo czesto takie utlenienie objawia sie zielonym pylem lub nalotem przy zakuciach przewodow. Mozliwe tez ze masa akumulator, nadwozie , silnik nie ma prawidlowego przejscia i tez beda straty pradu. Warto sprawdzic...
Witam, posiada ktoś może do takiego auta jakiś schemat połączeń alternatora? Problem polega na tym, że pojawia się komunikat na desce USTERKA ŁADOWANIA ALTERNATORA. błąd w UPC - DTC920F81 czytane CLIP Opis - połączenie UPC-ALTERNATOR otrzymano nieprawidłową serię danych Ładowanie na poziomie 14,10V w UPC obciążenie alternatora 99%
Witam. Ja stawiam raczej na bardzo częstą usterkę w tych autach czyli na brak masy na alternatorze. Sprawdź połączenie alternatora z masą silnika. Powinien tam być przewód którego końcówki utleniają się i nie łączą. Powodzenia.
Sprawdź połączenie między alternatorem i tablicą przyrządów
Wymieniłem cały stojan alternatora. Przy pierwszej awarii spaliła mi sie kostka (połączenie alternatora z regulatorem). Zrobilem kostke , po2000km spalił mi sie alternator. Wymienilem alternator i kostke na nową. Mineło 2miesiące. Teraz ta nowa znowu wygląda jaby sie grzała, zżółkła itp. Nie wiem jak sprawdzić regulator(wylkuczyc). Ostatnio po wymianach...
Sprawdź połączenie przy alternatorze.
Tam alternator nie siedzi na gumowych tulejach? Sprawdź połączenie masowe alternatora.
alternator połączenie szeregowe połączenie alternator dioda połączenie alternator aster
honda civic temperatura silnik renault megane bezpiecznik wycieraczka router uderzenie piorun
laptop gamingowy berges falownik
Przecinarka plazmowa – pulsujący łuk, niestabilna praca, Hypertherm, Kjellberg, diagnostyka Schemat centralki domofonu Fenix GM-WO – opis złącza, pinout, naprawa, Miwi-Urmet