Hej Kiedyś spisałem rozpiskę od benzyny: Witam Jako że dziś rozbebeszałem instalację to oblookałem piny kolory i oznaczenia w stacyjce w mercu W201 190E(1.8e), opis pewnie będzie pasował to każdej wersji benzynowej, możliwe że również do benzynowych 124 i częściowo innych modeli. Również częściowo będzie się odnosiło do diesli, ale to trzeba zweryfikować!!...
Jak nie masz podpisanych numerów to przecież możesz dojść po kolorach. 59- czerwono-biały 2- brązowo biały 30- czerwono-zielony 57a- szaro-czerwony 15- czarny 31- brązowy 56- biało-czarny 86- czarno niebieski
da się to podlaczyc na stole mam taki kabel dorobiony. schemat i do przodu.
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Masz problem z połączeniami przewodów do stacyjki ,od stacyjki do włącznika (z dźwignią). Gdzieś jest przypalone połączenie. Styki w stacyjce, też mogą być przypalone. Pozdrawiam
Probówka do rączki i sprawdzić połączenia stacyjki
Witam Musiałbyś dokładniej określić model, silnik 2500 był nie tylko w jednym Mercedesie w tym czasie, a "T" wcale u Mercedesa nie oznacza turbo, stąd wynikają różnice kolorów kabli na schematach. Podaję dla W 124: 30> czerwony 30>czerwony (drugi raz) 51>fioletowy P>zielono-biały 15R>różowo-żółty 15>różowo-czerwony 15X>różowo-zielony
centralny nie zadziała i nie odpalisz też auta .
Witam Najpierw sprawdź działanie rozrusznika-podaj plus na cienki kabelek przy rozruszniku. jeżeli zakręci (pamiętaj, żeby skrzynia była na "luzie"!) to na 90% winna jest kostka połączeniowa przy stacyjce. Pod kolumną kierownicy powinno być połączenie konektorowe kostki stacyjki, można tam na próbę zwierać "na krótko" dla potwierdzenia diagnozy. Pzdr.
helo 30 prąd stały obydwa zwarte po wciśnięciu kluczyka do 30 dołączone zostaje 15 i 54 w pozycji 1 połączone są 15/54 i osobnym obwodem 58/57 w pozycji 2 15/54 58 odłączone zostaje 57 a dołączone 56a pozycja 3 15/54 58 odłącza 56a a łączy 56 b i opis 30 + stały 15/54 + za kluczykiem 58 pozycyjne tył 57 pozycyjne przód 56a mijania 56b drogowe pozdrawiam
ociz, są trakie co biorą więcej nie chodzi mi o odłączenie całości stacyjką, napisałem jasno że chodzi o połączenie stałego z tym po stacyjce (czytaj czerwonego z żółtym)
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Przekaźnik blokady załącza się chyba dopiero po przekręceniu kluczyka przy rozbrojonym alarmie. Sprawdź jeszcze połączenie plusa po stacyjce. Jeśli montowałeś ten alarm trochę po ciemku, to możliwe ,że wplątałeś gdzieś jakiś wolny przewód i stąd te jaja.
dokładnie, tylko ja nie mam schematów żeby sprawdzić połączenie stacyjki z komputerem. możesz sprawdzić u Siebie na schematach jak połączona jest stacyjka z ecu ?
Powinien być bezpiecznik. Zrób jakieś fotki z widokiem połączeń od akumulatora do stacyjki. Bezpiecznik na linii akumulator-stacyjka. Na linii stycznik - rozrusznik nie będzie. Trzeba po prostu sprawdzić połączenie od akumulatora poprzez stacyjkę do rozrusznika.
Zasilanie na gnieździe OBD zawsze jest . Z blokadą kierownicy powinno być połączenie "bez stacyjki". Wystarczy że "wysypała" się pamięć z blokady i samochód unieruchomiony. A tak ogólnie - to jest jakieś połączenie z jakimś dowolnym modułem ?
Wg ścieżek złącze to jest po lewej u góry (z czerwoną kropką) pin pierwszy u góry. Ta ścieżka prowadzi do wskaźnika temperatury i jest to pojedyncza ścieżka - nie rozdziela się na inne więc jest to sygnał z czujnika Wg schematów które przeglądam przewód koloru czerwonego(cienki) prowadzi od stacyjki (zacisk 50) do bendixa rozrusznika i nie ma połączenia...
Dyskusja trwa już drugi dzień a czemu nikt nie napisze dla Kolegi jednego zdania: jak to w VW - przewód czarny to linia "15", zapłon?
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
szukam informacji o umiejscowieniu przekaźnika zamykającego połączenie stacyjka rozrusznik w Scenic 2001 1.6 16 v Oczywiście automat. Objawy jak w temacie, autko według kaprysu kręci lub nie kręci :)
Od klemy plusowej odchodzi przewód, gruby na rozrusznik i cieńszy, który daje zasilanie na skrzynkę bezpiecznikowa i stacyjkę . Sprawdź połączenie tego przewodu w okolicach akumulatora .
Przepraszam ,co to znaczy po stacyjce, czy to znaczy, że mam podłączone przez stacyjkę czy może poza stacyjką? "Po stacyjce" to znaczy że stacyjka łączy to połączenie, gdy stacyjka jest wyłączona to i połączenie jest rozłączone.
Sprawdzałeś połączenie stacyjki z masą.
Sprawdź połączenia przy kostce stacyjki. To co słychać to zapewne pompka paliwa
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Jeżeli mogłeś zapalić skuter przy wyłączonej stacyjce to rozłączyłeś kostkę tam od stacyjki jest taka sprawdź połączenie do prądnicy.
Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Witam. Które kable połączyć aby odpalić bez stacyjki. Rozleciała się a na nowej nie działa. I chce sprawdzić czy to stacyjka czy coś innego. Odpalany z rozrusznika. Chiński cross 125. Zdj
W takim razie sprawdź miernikiem, czy na przewodzie czarno-białym pojawia się połączenie z masą przy pozycji wyłączonej stacyjki.
Sam sobie odpowiedziałeś , coś nie łączy.Jeśli ładowanie nie świeci to regulator napięcia.Sprawdź połączenie stacyjka-regulator-alternator(szczotki)
Napisz proszę jakoś bardziej czytelnie bo cieżko jest mi zrozumieć Twoj problem. Po ostygnieciu czego, kiedy silnik odpala a kiedy już nie, połączenie stacyjka <-> bendix, co rozumiesz przez to.
Psząc "kostka pod stacyjką"miałem na myśli nie połączenie stacyjki z aku tylko zespół styków w samej stscyjce to by tłumaczyło dlaczego pali na pych a na rozrusznik nie
Z tego co pamiętam volvo ma przekaźnik.
Witam Mam problem z połączeniem wentylatora nagrzewnicy w Zetor 6011 oraz nie wiem jak powinno wyglądać połączenie od stacyjki do rozrusznika i nowego alternatora z wbudowanym regulatorem napięcia. Jest ktoś w stanie napisać lub namalować jak to ma dokładnie być. Dodam że mam dwa wentylatory. I jeszcze pytanko podłączyłem pływak baku paliwa chciałem...
Kostka stacyjki, skrzynka bezpieczników, połączenia instalacji jak i skorodowane przewody - wybierz sobie. Prąd na zaworek idzie od stacyjki. Do stacyjki pewnie dochodzi bo kontrolki pewnie świecą. Ciekawe czy nie gasną podczas kręcenia???
Pierwsze co to kostka stacyjki i ... połączenia masowe klem ujemnych na akumulatorze i karoserii.
Żadne immo, FIAT CODE, czy inne alarmy nie powodują przysiadania napięcia w kostce stacyjki. Ewidentnie jest walnięty przewód, albo jakieś połączenie.
Witaj. Przede wszystkim podpięcie komputera to podstawa - sprawdź, czy nie ma żadnych błędów. Przyczyn może być wiele. Od zimnych lutów po słabe połączenia elektryczne czy głupią kostkę stacyjki.
Winna była po stronie złego styku na rozruszniku.a konkretnie za duży spadek napiecia na koncówce od zasilania cewki elektromagnesu.Dodatkowe połączenie stacyjki z rozrusznikiem załatwiło temat.dziekuje za wszystkie rady pozdr.
Jak rozrusznik nie kreci to akumulator do sprawdzenia, dalej kostka stacyjki i połączenie elektryczne rozrusznika. Może masy brak.
https://allegro.pl/oferta/12v-10a-modul-...
Wygląda na problem z immobiliserem. Raczej nie immo bo : diagnostyka komputerowa – brak błędów. W ecu powinien być zapisany błąd. Obstawiał bym coś prostego. Połączenie stacyjki.
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
nie ma nowszej czy starszej stacyjki, połączenia wewnętrzne we wszystkich są te same, jest tylko inne połączenie przewodów do stacyjki
Witaj! Nic nie wiemy o twoim samochodzie,od kiedy tak to się dzieje,czy ktoś grzebał itp. Moje podpowiedzenie to bym sprawdził połączenia z masą nadwozia akumulator silnik,bezpieczniki czy nie mają śniedzi na stykach oraz stacyjkę i połączenia w koło.Może tam są luźne przewody. Jak piszesz radio gra bez pracy silnika a po uruchomieniu przestaje. Stacyjka...
Witam, potrzebuje objasnienia przewodów idących do stacyjki, a dokladnie to muszę się dowiedzieć który przewód idzie na który pin i za co odpowiada dany przewód bo przekładam silnik z bravki do cinquecento i zostało mi połączenie stacyjek a nie mogę znaleźć żadnego schematu, zdjęć, objasnień dosłownie nic . Piny stacyjki są szerokie, dwie kostki górna...
schemat jawy175 i połączeń stacyjki jest w książce"motocyklowe instalacje elektryczne" z 2003r [/list]
Kontrolka od ładowania zasilana jest w taki sposób, że z jednej strony przychodzi plus po stacyjce zasilający całą deskę, a z drugiej przychodzi plus w momencie gdy alternator się pobudzi i zacznie ładować. Kiedy po obu stronach są plusy to kontrolka gaśnie. W Twoim przypadku ginie zasilanie od strony stacyjki, dlatego gaśnie cała deska a kontrolka...
C330 ma połączenie od akumualtora do stacyjki. Jak się alternator przyłączy do tejże stacyjki to prąd ładowania będzie od stacyjki przez amperomierz do akumulatora. Kolega nie doczytał co tam napisałem. Zasilanie świateł w C330 i C360 jest z tego właśnie połączenia między akumulatorem za stacyjką. Na rozruszniku jest połączenie do alternatora i to wszystko.
To jest amperomierz, bez połączenia z masą i jego połączenie nawet bez stacyjki NIE SPOWODUJE negatywnych konsekwecji, nie wyładuje akumulatora ani nic z tych rzeczy; przeciwnie: od razu będzie widział Kolega pobór prądu, np przez zapomniane światlo czy coś w tym stylu. Tylko dałbym go w inne miejsce (dorysowałem, bo i lampka jest źle) bo jeśli ma Kolega...
To zapewne oznacza że stacyjka nie ma połączenia z masą lub sama w sobie nie zwiera do masy. Początkowo polecam rozłączyć różne kostki w okolicy stacyjki i sprawdzić czy coś nie jest skorodowane. Jeśli tak - wyczyścić. Zalecam rozłączać kostki pojedynczo by się nie pogubić co gdzie było :) . Jeden przewód który idzie do stacyjki powinien być połączony...
Po włączeniu stacyjki i uruchomieniu auta nie telefon nie łączy z autem, pojawia się pytanie, czy nawiązać połączenie. Natomiast po wyłączeniu stacyjki - połączenie automatycznie się rozłącza. Jak ustawić, żeby automatycznie łączył się z autem?
Witam.Warto po jeździe sprawdzić czy się nagrzewają styki stacyjki abo połączenia w skrzynce bezpiecznikowej itp.Ma pewno coś się przypala i wkrótce przepali się całkiem,więc zapobiegaj.
Przy automatycznych skrzyniach biegów jest blokada (nie wiem jak w Citroenach, znam Toyoty), która nie pozwala na wyjęcie klucza bez przestawienia selektora na poz N, czyli mechaniczne połączenie stacyjki z dźwignią selektora. Spróbuj poruszyć lekko dźwignię ,,zmiany biegów" w stronę P na R albo N. Możliwe, że coś tam przymarzło, albo zamarzło w blokadzie...
Manualna skrzynia. Sprawdzane było komputerem stacyjka. Brak kluczyka, status zablokowane. Kluczyk w stacyjce, odblokowane. Włączasz zapłon i status zablokowane. Dodano po 55 Tylko z komputerem silnika nie ma połączenia
Kolego do stacyjki nie idą kable od rozrusznika tylko sterowanie do elektromagnesu rozrusznika. Masz stacyjkę z układem połączeń https://www.google.com/shopping/product/...
Jeżeli chce Ci się w to bawić i jeżeli jest dobry dostęp sprawdź wiązki czy są przejścia. Skoro nawet akumulator Ci się nie świeci musisz sprawdzić połączenie akumulatora ze stacyjką, sprawdź też rozrusznik czy nie są gdzieś styki przepalone, przewody itp. Myślę że lepiej byloby gdybyś zaprowadził go do elektryka
Kolega sprawdzi napięcie na regulatorze, zasilanie jest przez stacyjkę. Przy wyłączonej stacyjce nie powinno być napięcia. Jak jest włączona i nie ma trzeba szukać w połączeniu stacyjki lub bezpieczników. Najprościej wypiąć kabel ze stacyjki (na regulatorze) i podać napięcie z akumulatora (na regulator)- jak zacznie ładować właściwie usterka znaleziona....
Sprawdź połączenie przy antenie immobilizera (trzeba rozebrać obudowę stacyjki). Tam często pojawia się "przerwa". Jak a4 nie odpala to nie męcz akumulatora, tylko wyłącz zapłon i próbuj ponownie ale nie za długo (jak ma zapalić to zapali w miarą szybko).
Dokładnie tak jak kolega wyżej powiedział. Sprawdź połączenie od stacyjki do sterownika. Zdaża się że ekran na kablu się uszkodzi i takie cuda się dzieją.
Jakie połączenie ze stacyjką jak ona jest w CIM. Poza tym jak zegary idą w dół zapala się wtedy lampka ładowania?
Według schematu na jeden niebieski podajesz minus to na drugim ten minus wychodzi i dajesz go do mijania.. Stacyjka do czerwonego,urządzenie sprawdza wzrost napięcia i załącza światła.
A w jakim stanie masz akumulator? To, że połączysz rozrusznik bezpośrednio z akumulatora i zapala to norma nawet na słabym akumulatorze, bo pomijasz wszystkie połączenia po drodze. Kostka przy stacyjce może być już zużyta i nie zawsze poda prąd do cewki rozrusznika.
dwie sprawy pierwsza to sprawdz połączenie przy stacyjce a druga to sprawdz przewody pod skrzynką znajdującą się w komorze silnika bo często gniją Stawiam na te częste usterki meganki
Alarm może być uszkodzony. Jego usunięcie wymaga połączenia dwóch przewodów odpowiadających za gaszenie silnika od stacyjki.
Witam! Zauważ, że jeśli podłączyłeś żarówkę pomiędzy stykiem 15 stacyjki i stykiem 15 regulatora a następnie połączyłeś (zwarłeś) styk 15 stacyjki i styk 15 regulatora to żarówka nie ma prawa świecić - jest zwarta. Pozostaw żarówkę i usuń połączenie styku 15 stacyjki ze stykiem 15 regulatora.
Połączenie akumulatora ze stacyjką gdzieś mam przerwę na obwodzie
Podłącz inny akumulator lub sprawdź połączenia i mase.
25- immo » 10-adaptacja » 00 (kanał) » jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 i zatwierdzasz Przy stacyjce jest antenka do immo z wtyczką sprawdź połączenie jak dopasowananie nie pomoże.
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Ja dalej stawiam na luźne połączenie lub wypalona stacyjka. Przecież tico, to auto proste jak maluch...
Tak jak wspominalem, bezposrednie połączenie ze sterownikiem. Schemat jest troche inny, ponieważ stacyjka jest na przycisk (mikroswitch). Kupiony nowy ale już jakiś czas temu.
robiłem diagnostyke i wyszło kilka kodów usterek C326 - błąd komunikacji ze sterownikiem - nieprawidłowy sygnał. 0380 przekaźnik świec żarowych - Stały - nieprawidłowy sygnał. 0113Przepływomierz powietrza - Stały - sygnał zbyt wysoki ponadto DD11 moduł sterujący rozruchu- błąd połączenia - nieciągły. 1A41 włącznik zapłonu- nieprawidłowy sygnał - nieciągły....
To rozrusznik, jego połączenia elektryczne, ew. stacyjka. Kluczyk i baterię zostaw w spokoju.
Jest źle, ponieważ przekaźniki muszą być sterowane za pośrednictwem jakichś wzmacniaczy (driverów), w najprostszym przypadku tranzystorów npn. Podaj parametry twoich przekaźników (rezystancja cewki), to powiem jakie mogą być tranzystory. Połączenia z instalacją samochodową (stacyjka, itp) - to nie moja "branża" :D . Pozdrawiam.
może być immo ,jak zachowuję się dioda ? a co do wymiany kompa to niepotrzebne koszta sprawdż lepiej połączenie przy stacyjce Nie jestem pewien od którego roku ale wcześniej immo było w skrzynce bezpieczników która często powodowała też takie usterki
Oczywiście, tylko przedtem trzeba odłączyć akumulator, myślałem że takie coś jak odłączenie akumulatora na jakiś czas już zostało zrobione, oraz podpięcie chociaż zwykłego testera diagnostycznego i kasowanie podstawowych błędów ? Dobrze by mieć chociaż Delphi DS150E i połączenie się ze stacyjką, immo i ECU.
Probówka i posprawdzaj połączenia stacyjki będziesz na pewno wiedzieć
Gratuluję sukcesu. Przynajmniej kierunkowskazy działają, więc połowa ELBA'y jest OK. Odnośnie lampy. Jeżeli kabel niebieski (chyba-bo zdjęcie fatalnej jakości) podłączony do punktu masy lampy jest kablem masy a ten z lewej ciemnoniebieski idzie do 59b, to wszystko jest OK. Odnośnie stacyjki. Jeżeli jest tak jak piszesz, to stacyjka na złom. Z taką nie...
Sprawdż czy paliwo dochodzi do pompy wtryskowej. Jak traci połączenie to może stacyjka padła
Stan połączeń akumulatora z resztą pojazdu, stan mas, połączenie masowe silnika, stacyjka, stan rozrusznika.
Z drugiego zlacza gwintowego na,,styczniku,,wychodzi plecionka,jakies 2cm.dlugosci i wchodzi w obudowe rozrusznika do szczotek plusowych.Ta plecionke stycznik laczy z kablem z aku.i rozrusznik kreci.dodaj do tego przewod sterowania ze stacyjki i masz 3kable
Szukaj gdzieś zwarcia do masy na przerywaczu lub cewce, posprawdzaj dobrze wszystkie połączenia. Stacyjka coś może szwankować
No to jakimś cudem nie rozpoznaje Ci kluczyka, sprawdź połączenie między antena przy stacyjce a modułem immo. Stało się to nagle? Ktoś coś robił przy stacyjce bądź z kluczykiem? Może kluczyk spadł komuś na podłogę?
tzn rozrusznik nie kręci. Jeśli masz taki objaw to tylko wina rozrusznika, stacyjki lub połączenia stacyjki do elektromagnesu rozrusznika i na tym się skupić i nie tworzyć śmiesznych teorii....
Nie. Po pierwsze pinout jest zupełnie inny. Po drugie nie pasuje rozwiązanie oryginalnej instalacji elektrycznej, czyli połączenie z "+ za stacyjką", masa przez rezystor i brak połączenia z wejściem kontroli napięcia oświetlenia.
Kostka stacyjki lub jej połączenie z rozrusznikiem.
Macał-sprawdzał połączenie kostek również przy stacyjce,aż znalazł.
sprawdż połączenie przy pętli na stacyjce. Ostatnio miałem taki przypadek
Ok, w ten sposób sprawdziłeś, że masz sprawny czujnik. Rozumiem, że żarówka nie zapaliła się ani razu bez względu na obroty itp. Licznik możesz sprawdzić poprzez połączenie przewodu idącego do czujnika ciśnienia z masą - kontrolka powinna się zapalić (stacyjka w pozycji zapłon).
witam co to znaczy że z byle czym nie chce mu się gadać
Mam pytanie odnośnie modelu ciągnika który jest w temacie. Czy po wyrzuceniu wszystkich przekaźników i połączeniu stacyjki bezpośrednio z rozrusznikiem on jak i stacyjka będą działały jak należy? Bo słyszałem że takim rozwiązaniem skraca się żywot stacyjki... i jeszcze jedno czy do wzbudzenia tych starych rozruszników z jumza wystarczy tylko jeden "plusowy"...
Witam.Z tego co opisujesz w grę wchodzą trzy rzeczy:stacyjka,rozrusznik lub instalacja(połączenie rozrusznika ze stacyjką).Na początek sprawdź rozrusznik "na krótko" podając "+" na cienki przewód dochodzący do automatu rozrusznika.Jeżeli rozrusznik za każdym razem w ten sposób zadziała to pozostaje do sprawdzenia stacyjka lub okablowanie.Jeżeli nie...
Pętla na stacyjce i jej połączenie z puszką immo do poprawy.
A ja to bym chyba wziął i naprawił. Konkretnie licznik i jego połączenie z anteną przy stacyjce.
Chłopie odczep się od wszelkich czujników Masz tylko do sprawdzenia akumulator, stacyjkę i rozrusznik i wszelkie między nimi połączenia, plusy i minusy
Na światła mijania/drogowe popatrz jak na oddzielny układ. Zasilanie z cewki na styk 59. Po odpaleniu kontrolka (żarówka) podłączona do tego styku ma zaświecić, wtedy wiesz, że cewka jest sprawna. Dalej: 1 pozycja kluczyka = z 59 połączenie w stacyjce na 86 i z niego przewodem idzie prąd na przycisk sygnału świetlnego (o ile taki posiadasz w swoim modelu),...
podłączyłem tylko +,- Podłącz wszystkie trzy przewody. https://obrazki.elektroda.pl/1718173000_... A taki sposób podłączenia jak podał producent, nic nie da bo trzeci jest tylko informacyjny dla powiadomień sms że pojazd znajduje się w ruchu lub włączono/wyłączono zapłon.. Urządzenie nie przejdzie w tryb uśpienia. Nawet producent pisze...
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
Pamiętaj, że KEY musi być cały czas zwarty z COM-em, aby wyłączyć czuwanie - nie wystarczy chwilowe połączenie. Odepnij stacyjkę, radiolinię i spróbuj ze zwykłym drutem: KEY zwarty - czuwanie wyłączone, KEY rozwarty - czuwanie załączone (pamiętaj o czasach we/wy). Jeśli tak się nie dzieje - można podejrzewać uszkodzenie płyty.
stacyjka połączenie stacyjka połączenie światła kostek stacyjka połączenie
magnetofon unitra transformator termostat lodówki regulacja temperatury maluch dysza wolnych obrotów
sharp aktualizacja oprogramowania ładowanie lifepo4
Czerwona lampka świeci się i piecyk gazowy nie odpala Rezystancja poduszki powietrznej pasażera Renault Megane 2