Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
Zmierz pobór prądu,potem pytaj dalej.
masa miedzy silnikiem a karoseria. ja mialem tak w golfie III i po przeczyszczeniu masy miedzy silnikiem a karoseria wszysko bylo w porzadku
Może światełko w bagażniku? To częsta usterka w tym modelu, że świeci się cały czas.
Mierzyłem grzałkę która znajduje się w górnej pokrywie filtra paliwa.Podłączyłem 12V pod samą grzałkę i wpiołem amperomierz w obwód i .jest brak poboru prądu
W złączach ISO czasami trzeba zamienić miejscami zasilanie 12V po stacyjce z zasilaniem 12V bezpośrednim od podtrzymania pamięci, najczęściej czerwony i żólty.
(at)dominikzks Sprawdź pobór prądu przez wentylator, sądzę, że tam będzie problem (przytarty wentylator i pobór prądu >40A).
To za dużo około 5 wat . sprawdź żarówke w bagażniku, pod maską w schowku itp. Powinno być nie więcej jak 0,02-0,05 A
Możesz dokładniej opisać?? bo przy takiej temperaturze to świece grzać nie będą w sensie nie bedzie załączony przekaźnik przez co nie sprawdzę poboru prądu
To mi wygląda na zwarcie w instalacji. Zmierz pobór prądu.
Sprawdził bym pobór przy akumulatorze z wpiętym radiem i wypiętym z instalacji bo może to coś innego pożera prąd.
Zużyte do końca szczotki. Zatarta ośka, co zwiększa opory, a tym samym pobór prądu.
Odłącz jeszcze alternator wraz z rozrusznikiem i wtedy sprawdź pobór prądu. Żadne dodatkowe bajery w aucie ?
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
Jaki pobór prądu przez urządzenie?
Co jeszcze zasila ten czarny sprawdź. Wzmacnacz anteny dokładany może być np. lub moduł domykania szyb. Trza ryć. Ma być max. 0,05A
Zwykłe LEDy tak tylko abyś sobie nie umyślał tych jasnoświecących bo one mają wiekszy pobór prądu Najwyżej zastosuj rezystory ograniczające
Zapalasz samochód na 20 sekund, gasisz, i dotylasz koła pasowego. Jak jest wyraźnie ciepłe to znaczy pas po nim slizgał. Druga metoda- silnik zgaszony, ty ciągniesz za wentylator (na alternatorze). Jak obrócisz nim tak, że nie obróci sie koło pasowe silnika to masz drudi dowód na to. Trzeci- oglądasz koło, jak ma zarys przypominający literę U to koło...
Ostatecznie okazało się że ten pobór prądu spada jednak do 0, ale raz to jest szybciej a raz dłużej. Nie wiem czemu.
Najpierw zmierz i podaj nam wartość tego poboru prądu
A dzień dobry nowy akumulator. Potem sprawdź pobór prądu ale odczekaj nawet 20-30minut
I własnie to jest przyczyną że mostki lecą. Po naprawie alternatora zawsze tak modyfikuję instalację że nie ma dogrzewania komory wstępnej. Każda świeca zarowa pobiera około 15A.W sumie razem 60. Do tego dojdzie jeszcze z 25 akumulator,światła, i inne odbiorniki.Wiesz co się dzieje przy takim poborze prądu?
Pewnie, np. robiłeś coś tam i grało np. radio. Miałem osobiście przypadek, że akumulator 3 lata, naładowany full, i 20 minut muzyki wystarczyło, by auto nie odpaliło. Brak pojemności. Podmień akumulator na zdrowy (ew. naładuj) i sprawdź pobór prądu.
To jaki jest właściwie ten pobór prądu: 0,75A czy 75A bo podajesz różne wartości.
Duży spadek napięcia-słaby akumulator albo duży pobór prądu rozrusznika.
Czy przypadkiem masz w tym samochodzie radio "CD30" ? , a samochód jest z rocznika '05-07 ?
Pompka wspomagania jest elektryczna, i taki pobór jest normalny, jeżeli piszczy to raczej objaw "kończącej" się pompy, sprawdź jeszcze poziom płynu wspomagania.
Temat wielokrotnie poruszany na forum weź amperomierz wepnij w szereg z akumulatorem i wyciągaj po kolei bezpieczniki w momencie kiedy spadnie pobór prądu jesteś bliżej żródła poboru.
Dopiero jak mi druga osoba otworzy i zamknie drzwi, idzie jakiś sygnał i wyświetlacz gaśnie Mierzyłeś pobór prądu przy włączonym odbiorniku? Gupek :P Wtedy pobór prądu spada do prawie zera A dokładniej? Dopuszczalna wartość to ~50mA (0,05A). Wyjmij na próbę przekaźnik świateł awaryjnych O tak. Ten przekaźnik i włącznik od awaryjnych w starszych Oplach...
Spróbowałem prześledzić rysunek i odpowiem, że nie. Mianowicie wychodzi mi, że po dojściu do początku uzwojenia wracasz. W ten sposób SEM będzie się znosiła i efekt pracy zerowy. Nawijamy wszystko w tym samym kierunku. Ilość zwojów zależy od konstrukcji i raczej nie obędzie się bez odwijania. Problem w tym, że w jednych stojanach uzwojenie jest nawijane...
Masz 70mA poboru? Jest to zdecydowanie za dużo Silnik pracuje wszystkie odbiorniki prądu wyłączone ładowanie powinno być nie mniejsze niż 13.9 nie większe niż 14.4 14.4 jest ładowaniem książkowym Pobór prądu nie może może przekraczać 50mA wszystko ponad te wartości sugeruje usterke
Witam. Znajomy posiada opla astre H 1.7 2011r.Pojawił się problem z ładowaniem aku -został wymieniony mostek prostowniczy w alternatorze i problem ustapił.Jednak po kilku dniach rozładował się akumulator przy sprawnym już alternatorze.Sprawdziłem jaki jest pobór prądu przy zamkniętym alarmie i wyszło 0,20 A więc zbyt dużo !Sprawdzając co jest przyczyna...
Może i słabo ale przyciąga całą powierzchnią a nie szpic wkrętaka, lepiej by było zmierzyć pobór prądu przez cewkę.
Jeżeli sprawdzał zaraz po odpaleniu mógł mieć taki odczyt, świece o ile się nie mylę grzeją w tym silniku prawie do 80 stopni. za czym idzie będzie niskie napięcie na akumulatorze przez pobór prądu.
Nie odpali na 11V,naładuj porządnie akumulator potem pomiary napiecia podczas pracy silnika i poboru spoczynkowego prądu.
krissdom miałeś rację po około 2min. pobór prądu spadł do 34mA. Dzięki za pomoc!
Ten temat jak i inne związane z HHO i tak zaraz powędruje do kosza albo zostanie zamknięty z "obiektywną" opinią moderatora na koniec. Nie wiem czemu przy okazji takich tematów wszyscy ciągle zasłaniają się prawami fizyki.. Tak jakby działanie HHO w jakikolwiek sposób miało im przeczyć. - Albo ktoś zaczyna wyliczenia ile litrów powietrza pobiera silnik...
Dzisiaj mam 0.08A na wpiętym alarmie i po wypięciu bezpiecznika nr 16 w skrzynce ppor maską, pobór spada do 0.02A. Alarm zostawiam w spokoju, co zjada prąd z 16 Bezpiecznika ?
Poszukuję wykazu bezpieczników do Opla Astra Classik benzynowy 1,4 - Gdzie i jaki jest bezpiecznik do gniazda zapalniczki - nie mogę używać laptopa z przetwornicą dołączaną do tego gniazda - pobór prądu ok 6 A.
Sprawdź pobór prądu przy odłączonych wszystkich odbiornikach.
Astra III z 2004 roku na gaz kumpel zmierzył mi pobór prądu w czasie postojju. I ile było?
Wiec sprawdz pobór prądu tego immo.
to co ci pyka z prawej strony to przekażnik alternatora w isuzu jest , a co do świec to grzeją na drugim stopniu do temperatury silnika ok 60 stopni dziwne ale prawdziwe , są też obwody nie zabezpieczone bezpiecznikem np rozruch i alernator tak na marginesie oplem isuzu przejechałem 300 tys i troche go poznałem
Wymieniłem rozrusznik. Stary był mocno zużyty. Ale aku padł. Po naładowaniu palił jak nówka. wczoraj, ale dziś napięcie 5V. Pobór prądu 15-20mA
Możesz mieć zwartą do masy którąś ze świec. Sprawdź pobór prądu każdej z osobna.
Kolego, pomyśl trochę zanim coś napiszesz. Gdyby to była syrena z własnym zasilaniem, to zwiększony pobór prądu byłby non stop, a nie tylko podczas włączenia czuwania alarmu.
Witam Panowie mam takie pytanie odnośnie poboru prądu w astrze G ile powinno ono wynosić bo u mnie wynosi 240 mA ,po wyjęciu przekaźnika nr12 zielonego spada 110 mA. Przekaźnik załącza się po jakimś czasie i cały czas jest włączony. Dodam że odłączałem radio, wyświetlacz środkowy i zero zmiany, żadna lampka od oświetlenia wnętrza się nie świeci.
Tak, zwiększony pobór prądu, lub słabiutki już akumulator.
Patrzyłem dawno, ale tam tego nie ma jest tylko informacja że : Dimm V to jest ładowanie a Dimm none to brak ładowania. A mi się rozchodzi o te cyfry poniżej, a dokładnie te z prawej strony co zmieniają swoją wartość (jak mi sie wydaje pod wpływem obciążenia)
Teraz radio gra ok z tym że nadal nie zapamiętuje ustawień Dziwne Podłącz przewód ze stałym plusem( chyba ten gruby czerwony ale nie jestem pewien jak nie zadziała do drugi) pod piny 4 i 7 a ten po stacyjce odłącz i zaizoluj. Trzeba by tez sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym radiu i że stałym zasilaniem na piny 4 i 7.
Koledzy jaki max pobór prądu pompy wspomagania kierownicy w Astrze G?
Jeżeli pobiera te natężenie co podałeś , to musi być coś co ma moc ok 25W. , Czyli żaróweczka oświetlenia bagażnika i schowka raczej nie . Musisz po kolei wyciągać bezpieczniki i patrzeć na miernik . No chyba że coś dzieje się z alternatorem - mostkiem prostowniczym w nim.
Sprawdź przełącznik do włączania/wyłączania świateł
Sprawdź akumulator, ładowanie i pobór prądu w stanie spoczynku.
Przekaźnik zamontowany- pobór prądu zmalał do dopuszczalnego poziomu.
Kodowanie skrzynki zrobione?
przyczyną był komputer samochodowy żeby prąd nie został pobierany po wyłączeniu zapłonu trzeba zrestartować komputer i tak zrobiłem przycisk do restartu komputera . Działa tak od ponad roku
To zmierz pobór prądu przez alarm . I tyle w temacie.
Odczekaj te kilkanaście minut. Być może trzeba będzie zasymulować zamknięcie maski. Jak prąd nie spadnie to odłącz samo radio
Moim zdaniem sprawę spaprał elektromechanik. Niepoprawny montaż alternatora, sądząc po tych wahaniach prądu (szarpaniach przewodów) gdzieś jest przebicie do masy.
Pobór prądu na postoju jes 0.07A. Tyle ze aku po zgaszeniu ma tylko 12.5v. W drugim aucie starszej daty jest 13.5.v. Aku sprawny 100% zmieniałem z innym autem.
Witam Mój sterownik pobiera 75 mA i to jest dobry prąd. W moim Opel Astra F całkowity pobór prądu to 108 mA a zegarek,alarm i radio też są. Sprawa innych odbiorników jest ważna. Najlepiej odepnij klemę podłącz amperomierz i sprawdź prąd. Jeśli jest duży wyłączaj poszczególne bezpieczniki aby ograniczyć obwód w którym następuje nadmierny pobór prądu....
0,1A to za duży pobór gdy auto jest uśpione! Wypnij rzeczywiście ten alarm i zobacz jaki wtedy jest pobór w spoczynku.
Ma ktoś może schemat skąd idą te dwa kabelki wtyczka przy bezpiecznikach w komorze silnika? 2pin czyli bez diagnostyki. Wtyczka posiada dwa kabelki niebiesko-biały sygnał wzbudzania alternatora i czarny plus po zapłonie czy to prawidłowe podłączenie? (ktoś przedtem grzebał). Mam problem że pompa szwankuje raz działa raz nie działa. Kiedy nie działa...
proszę zweryfikować czy dobrze rozumiem, muszę odpiąć listwę zasilającą i w obwodzie świeca - akumulator sprawdzić indywidualnie dla każdej pobór prądu czy tak ? a jeśli świeca będzie uszkodzona pobór prądu będzi znacznie mniejszy czy tak ?
Taki pobór jest gdy świeci jakaś żarówka w środku a f13 odpowiada za oświetlenie wnętrza, zajrzyj do schowka, bagażnika itd. Bo musi któraś w środku świecić żaroweczka.
a mierzyles pobor bezposrednio na wyswietlaczu , na tym obwodzie jest jeszcze chyba radio
Drzwi rażą prądem, ale elektrostatycznym, nie jest to związane z akumulatorem. Jeżeli pomiar prądu został wykonany prawidłowo to akumulator do wymiany. Dla pewności czy dobrze pomiar został zrobiony , podłącz ponownie miernik i włącz radio. Powinien pokazać pobór od ok 0,5A. Masz miernik sprawdź napięcie ładowania. Z włączonymi światłami.
Tak, może to być przekaźnik. Jedna z możliwości. Może być uszkodzony lub nie są spełnione warunki grzania świec. Mogą być też uszkodzone same świece. To, że mają jakiś tam pobór prądu o niczym nie świadczy.
Na początek do sprawdzenia napięcie ładowania i pobór prądu z akumulatora w pozycji garażowej.
Zrobiłem pomiar poboru prądu z akumulatora. 1.Przy wyłączonym silniku, wyjętym bezpieczniku od oświetlenia i radia i alarmie= 0,03A 2.Przy wyłączonym silniku - tak jak do tej pory zostawiałem samochód w garazu - tzn. radio na czuwaniu, załączony alarm = 0,3A Przeliczając to na 5 dni postoju w garażu ( nie wiem czy tak można): 5 dni x 24 godziny x 0,3A...
Sprawdzałem pobór prądu i także jest minimalny przy wyłączonych odbiornikach
To co wyżej i oczywiście pobór prądu na wyłączonym silniku bo może zjadło coś akumulator a nie że jest padnięty sam w sobie. Akumulator zawsze jak największy a nie najmniejszy bo przyjdzie minusowe temp i zapasu nie będziesz miał do kręcenia.
Jakie napięcie masz na pracującym silniku na akumulatorze i pobór spoczynkowy prądu po wyłączeniu silnika i zamknięciu auta?
Co wy chcecie sprawdzać jak nie wiecie nawet jaki jest pobór Oj nie pamiętam jaki był pobór prądu ale mieścił się w normie Jutro sprawdzę Czekanie na wynik nie ogranicza nas w stawianiu innych hipotez niż nadmierny pobór prądu po wyjęciu klucza ze stacyjki.
spoko spoko, ale to że wzrasta pobór prądu to owszem ale nie przy tym układzie. Może mówili to ludzie którzy zwierali kable i owszem uzyskiwali ten sam efekt lecz kosztem wzrostu poboru prądu. Pozdrawiam
Trzeba ogarnąć co bierze taki nadmierny pobór prądu - lub ten "nowy" akumulator to zgon a nie akumulator. Szczególnie że mówisz że niby 0,02A na postoju a tygodnia nawet nie trzyma akumulator..
układ sterowania mierzy pobór prądu, który się zwiększa po dojściu przekładni do końca zakresu regulacji regulacji
Zmierz wartość poboru prądu z akumulatora po wyłączeniu zapłonu.
Alternator pewnie, duży pobór prądu przy podgrzewaniu swiec na zimnym jeszcze silniku i nie wyrabia pewnie.
Jak będziesz miał na wierzchu to pomierz wszystkie diody. Miernikiem zmierz czy wirnik nie ma przebicia na masę. Amperomierzem mierzysz pobór prądu wirnika podłączając go bezpośrednio do akumulatora. Pobór prądu nie powinien przekraczać 3,5A przeciętnie wynosi ponad 2,5-2,8A.
Problem rozwiązany. Tak jak kolega wyżej napisał zamek nie ryglował gdy jeden z czujników był aktywny. Więc wina była w czujniku. Teraz rygluje, oświetlenie gaśnie i alarm się włącza. No i pobór prądu wrócił do normy. Dzieki za wszelkie odpowiedzi.
No ale co to za filozofia zmierzyc mu: 1. pobór prądu "w uśpieniu" 2. Ładowanie w kilku standardowych okolicznościach. Bez tego to wróżenie z fusów.
Hitachi,a Delco Remy to inna para kaloszy.Zupełnie inna konstrucja mostka,o ile w mostku hitachi idzie coś pokombinować,w delco nie. Nie ma sensu,astra G to pojazd "żarłoczny w prąd". Czasami pobór prądu z alternatora osiąga 90A (wspomaganie kierownicy!),stąd naprawa mostka jest dzialaniem krótkoterminowym.
Proponuję zacząć od sprawdzenia czy rzeczywiście zasilanie na świece jest podawane cały czas (w co raczej wątpię). Jeśli jest to rozwiązane podobnie jak w VW Golfie to czujnik temperatury jest potrzebny sterownikowi świec żarowych do stwierdzenia jaka jest temperatura silnika i w zależności od niej uruchomić świece na odpowiedni czas lub nie uruchamiać....
test pod obciążeniem ,sprawdzenie ładowania ,sprawdzenie poboru prądu ,już tak znowu się nie zapali ,nie strasz go
Dzięki za odpowiedz, nie widze zeby bezpieczniki były wytopione, ale nie dotarlem tez głeboko, nie wiem jak wyjąc podstawe bezpiecznikow, odkrecilem sruby pod podstawa, ale nie chciała wyjść. Mam pytanie dotyczace regulatroa H-165 z poloneza, czy ktos wie jakie ma obciazenie ? czy wytrzyma pobór prądu silnika nawiewu opla ? Pozdrawiam Rafał
Mam jeszcze jedno pytanie. Ilu amperowy alternator powinien być w tym modelu? Bo po ostatniej wizycie mechanik stwierdził ze mam za słaby do modelu z elektronicznym wspomaganiem (może poprzedni właściciel coś kombinował). I zastanawiam się nad wstawieniem mocniejszego bo faktycznie przy dużym poborze prądu silnik faluje na obrotach.
Jaki jest maksymalny pobór prądu pompy wspomagania? Lub zna ktoś może moc takiej pompy?
Polecam sprawdzić ten rozrusznik, wujek miał przypadek w oplu astrze, rozrusznik działał normalnie ale pobierał prąd
No chyba coś nie tak Kolega podał z tym poborem prądu , 0,3mA to każdy by chciał mieć w swoim aucie .
Bierz zasilacz z PC - ta i będziesz miał spokój z siłami "przeciwkoelektromotorycznymi"!!! Nie będzie. Nawet te chińskie padaki mają zabezpieczenie przeciwzwarciowe, które zwiększony pobór prądu przez sinik na starcie odbiera jako spięcie i wyłącza zasilacz. które kable mają napięcie 12V i jakie dadzą natężenie ? Przewody czarny i żółty, natężenie...
1 . zmierzyć napięcie ładowania przy małych i przy dużych obrotach, z włączonymi i z wyłączonymi obciążeniami. 2. Zmierzyć pobór prądu przy wyłączonym kluczyku, wyłaczonym radiu i zamkniętych drzwiach (lampka)
Jak się zagrzeje to ładowanie jest, bo spada pobór prądu. Jeśli to nie przewody to z jakiegoś powodu alternator ma za małą wydajność.
Podejrzewam, że coś nie halo było z DiseqC Bo te przełączniki maja taki parametr jak separacja i im większa tym lepiej. Wielokrotnie to obserwowałem a problem był większy jak współpracowały konwertery o różnej liczbie wyjść ( jak u ciebie singiel i Quad). Prawdopodobnie wynika to z róznego poboru prądu przez te konwertery
Spróbuj podłączyć w miejsce wentylatora coś o podobnym poborze prądu to się okaże czy to zakłócenia czy spadek napięcia.
Pomiędzy listkami komutatora w silniczku dmuchawy gromadzi się pył miedziano-węglowy ze startych szczotek (oraz samego komutatora), przewodzi prąd i znacząco zwiększa jego pobór. Warto przeczyścić szczeliny cienkim śrubokrętem płaskim lub tp narzędziem
Pobór prądu przez wzmacniacz antenowy może być niewielki. I pomiar taki może nic nie dać.
Akumulator oczywiście do wywalenia. Przy montażu nowego sprawdz pobór prądu a po odpaleniu koniecznie ładowanie, czy nie jest za duże.
Podaj pobór prądu wirnika inaczej nic nie ma sensu.P
astra pobór prądu astra prądu berlingo pobór prądu
zamienniki lexmark dzielniki częstotliwości ustawienia czcionki
zmywarka elektrolux gamma vwz3z3
Opel błąd 1220 - czujnik pedału hamulca, przepustnica, wtrysk paliwa Nero - Jak naprawić nieobsługiwane formaty audio?