Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
Mierzone po uśpieniu czy od razu po zamknięciu auta?
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
Witam U mnie okazało się że wina rozładowywania akumulatora leż po stronie zamka w drzwiach. Rozebrałem zamek i okazało się że "łopatka" łącząca wkładkę zamka z zamkiem jest uszkodzona i krańcóweczka w zamku była ciągle wciśnięta. Modół komfortu odczytywał to że w zamku jest ciągle przekręcony kluczyk i nie przechodził w stan" uśpienia". Z tąd pobór...
Pomiar poboru prądu zaraz po zamknięciu auta i obserwować przez ok poł godziny jak sie zachowuje.
Dla potomnych. Odpiąć radio, zamknąć auto centralnym multimetr na klemie. 20sec (przekaźnik na module komfortu cyk(za schowkiem)) pobor 0,07a 60sec (uzbrojenie kompletne) pobór 0,00a Gdy auto otwarte na centralnym Po 10sec z 0,60a na 0,30a Po 1,5min 0,25a Po 9,30min 0,18a Po 30min 0,00a Pozdrawiam
I potwierdzę dla potomnych jakby mieli podobnie moduł centralnej elektryki rozwiązał problem Czy chodzi o moduł komfortu za schowkiem ?
udało się rozwiązać problem ?? mam identyczna sytuacje z Leonem :(
miałem cos takiego w Altei winny był moduł komfortu w drzwiach kierowcy trzeba było naprawić wade fabrycznał wylutować z modułu jakiś chyba rezystor,odłacz drzwi kierowcy i zobacz .
Witam mam problem a w zasadzie takie pytanie siedze juz godzine na google i szukam ale nic sensownego nie umie znaleść Co to jest i do czego służy jakie funkcje posiada takie coś o nazwie MODUŁ KOMFORTU"? wybaczcie i odpowiedzcie porsze do czeog to ustrojstwo jest?
Problem polega na tym że samochód mądrzejszy od mechanika. Za mały pobór prądu > wykrywa jako spaloną żarówkę > odłącza obwód. Najszybciej dorobić sztuczne obciążenie, można też VAGiem przekodować moduł komfortu (bo to on steruje światłami) ale też nie każdy model łyknie kodowanie na LEDy.
Witaj, moduł komfortu do tego modelu to raczej nie istnieje. Potrzebny jest alarm z regulowanym czasem do sterowania takimi czynnościami, np. Tytan DS 200 i urządzenie które się podpina pod szyby i gotowe. Poszukaj na znanym portalu aukcyjnym. Po podpięciu się pod szyby trzeba sprawdzić pobór prądu na pozamykanym aucie, żeby się nie obudzić rano z ręką...
Zaraz po zamknięciu drzwi pobór prądu wynosi 0.28A i po około 5s spada do 0.16A więc sygnał o zamknięciu drzwi dociera.Stan przewodów w przelotkach wizualnie jest ok.
Moduł komfortu sprawdzałem. W środku nie ma śladów zalania.
Witam.chcialem podpowiedzi bo juz zgłupiałem z Passatem 1.8 20v 98r., o tuż modul komfortu rozladowuje akumulator pobór prądu jest 1.65A wszystko dziala poprawnie szyby, centralny, lusterka i po zrobieniu: polutowane kable, moduł komfortu suchy, kable w przelotkach zrobione, styki wyczyszczone napiecie spadlo do 0,9-0,12A takie sa wahania , i dalej...
Wszystko tam jest wporządku niestety, dodam jeszcze że pobór prądu mam 0.5 ampera
Czy udało wam się znaleźć przyczynę poboru prądu? Mam ten sam problem - na bezpieczniku 36 pobiera mi 0.18A. Pogrzebałem trochę ale nie znalazłem. Odłączyłem zegarek, wszystkie lampki wewnątrz (nie mam lampki we schowku). Moduł komfortu i radio nie należą pod ten bezpiecznik. Dzięki.
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Jedyna szansa taka żeby zostawić auto otwarte, monitorować pobór a kiedy ten zostanie przekroczony, biec do bezpieczników i wyciągać kolejno. Tylko jak ktoś parkuje na terenie ogólnodostępnym to trochę głupio tak auto zostawić otwarte (a otwarte powinny być też drzwi żeby żaden moduł komfortu nie wstał jak pociągniemy za klamkę)
Sprawdziłem alternator, wszystkie bezpieczniki i większość przekaźników, Odłączyłem moduł komfortu pobór = 450 miliamper ,następnie wymieniłem moduł komfortu na inny sprawny = pobór 520 miliamper. Nie wiem już gdzie szukać złodzieja prądu ..
http://obrazki.elektroda.pl/7342410000_1... Witam, Pod natchnieniem kolegi który buduje bardziej rozbudowany moduł postanowiłem wykonać jego prostszą, lecz odpowiadającą mi w zupełności wersję. Jest to moduł komfortu (jak mówi potoczna nazwa) który możemy zainstalować w naszym bolidzie ;) Jako że dość często zdarza mi się wracać samochodem...
Witam wszystkich na forum. Mam problem z moim autem Audi A3 8P Sportback 1.9. Problem dotyczy poboru prądu, akumulatora sam już nie wiem. Akumulator naładowany 12.7 V, pobór prądu 0.02 A, no niby okej, fajnie wszystko, światełko awaryjnego gaśnie, moduł komfortu usypia wszystko, nie ma charakterystycznego pikania. Alternator ładuje akumulator 14, 14.2...
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
Czyli problem rozwiązany,masz diagnozę,tak? Wychodzi że tak za co ten moduł odpowiada radio też coś ciągnie jest oryginalne rcd310 Dodano po 1 Panowie za pobór prądu odpowiadają sterowniki gateway moduł komfortu bortnez te 3 któryś z nich musi być uszkodzony jak przyjdzie gateway i okaże się że jest ok to dam znać
Witajcie. Przed wczoraj auto z rana nie odpaliło. Naładowałem akumulator, miernik do ręki i wyszedł pobór na postoju 270mA. Po kolei zacząłem wyciągać bezpieczniki, przekaźniki, jednak bez skutku. Na koniec wypiąłem moduł komfortu co również nic nie dało. Rozebrałem boczek kierowcy i wypiąłem kostkę z modułu. Prąd zmalał do 180mA. Idąc tym tropem wypiąłem...
Radyjko już wymontowałem, lampki oświetlenia wnętrza, bagażnika i wszelkie inne odbiorniki już powyciągane i nadal to samo. Gdzie szukać centralnego zamka? Moduł komfortu to zapewnę pod siedzeniem.
Po długim czasie i kilku podejściach usterka zrobiona. Pobór prądu po zamknięciu auta 0,05A. Okazało się, że wszytko wróciło do normy po naprawie (przylutowaniu) wszystkich zamków w drzwiach. Chodź żadnego błędu od zamków nie było a zamki działały poprawnie. Auto już kilka miesięcy jeździ bez rozładowania akumulatora. Dziękuje wszystkim za sugestie...
Kolejna naprawa do tematu przewodniego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Temat dotyczy naprawy zamka klapy tylnej bagażnika. Obecnie miałem uszkodzenie brak styku w złączu drzwi przednich kierowcy. To robiłem u elektryka samochodowego (przy tej pogodzie to pod blokiem nie ma co brać się za naprawę jak cuda się dzieją...
Czołem, pacjent Golf IV `99 Od okołu roku miałem problem z solidnym poborem prądu na postoju, po 4-5 dniach czasem np zimą nie można było nawet centralnym otworzyć drzwi, bo padł akumulator. I jakoś tak zwlekałem i ładowałem akumulator (kupiony w 2017 roku), ale ostatnio pomyślałem że to bezsensu, podjadę do elektryka i niech sprawdzi zbyt duży pobór,...
Witam, auto jak w temacie, pobór prądu na postoju po zamknięciu i odczekaniu aż się uśpi 0,13 A. Passat posiada elektryczne szyby tylko przednie, po odłączeniu jednych drzwi prawych lub lewych pobór spada na 0,02, A czyli OK, zaznaczam iż centralny, szyby i kontrolka w drzwiach wszystko działa OK. Co może być przyczyną, moduł komfortu jest suchy i nie...
Co jakiś czas przycisk świateł awaryjnych mrugnie jak by miał zwarcie, ale jego też odpiąłem i nadal to samo wszędzie jest zasilanie (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przekazanych przez Ciebie danych wynika, że: 1. W pojeździe (Audi A6 C5) aktywne pozostają podświetlenia przycisków i możliwe jest włączenie grzania foteli, nawet...
Temat nie jest jednak prosty :))) Czy jak w ogóle odepniesz moduł komfortu to sytuacja z poborem prądu jest ok ? Prawidłowy pobór prądu to max 50mA, u Ciebie byc moze jest jakieś zwarcie w samym module komfortu lub czymś co zasila ten moduł poprzez przekaznik, który cyka Czy wszystkie funkcje w aucie działają prawidłowo ? światła, szyby, centralny ?...
Dodano po 11 Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza podanych przez użytkownika danych : Użytkownik zadaje pytanie: *"Jak znaleźć układ rozładowujący akumulator"*. Pytanie jest ogólne i brakuje w nim szczegółowych informacji dotyczących kontekstu problemu. - Identyfikacja brakujących informacji : - Typ akumulatora : Czy chodzi o akumulator...
Czujnik deszczu działa. Co trzeba zmienić w kodowaniu: W sterowniku Bornetz Byte 0 https://obrazki.elektroda.pl/5017047800_... Pojawi się sterownik w Bortnetz: RLS i inne sterowniki jak wycieraczek itp zależy kto co ma podłączone pod linię lin. https://obrazki.elektroda.pl/9055828700_... Tu jak ustawiłem RLS https://obrazki.elektroda.pl/1757623700_...
Całkowicie odłączyłem moduł komfortu i tak jeżdżę. Załączam tylko na chwilę, gdy otwieram okna. Nie naprawiłem, ale teraz wiem, że istnieją niezgodności ze schematem i wiem, jakie. Prawdopodobnie mam uszkodzenie w regulacji wysokości świateł. Wniosek jest taki, że przy takiej usterce trzeba szukać najdrobniejszych uszkodzeń.
Błąd 7158 Gateway J533 przynależy do błędu radia i nie da się go pozbyć dopóki nie zamontuje się oryginalnego radia do samochodu. A duży pobór prądu jest z powodu innego bezpiecznika, odpowiedzialnego za moduł komfortu. Prawdopodobnie trzeba wymienić moduł komfortu albo inaczej podłączyć nowe radio, ponieważ moduł komfortu nie uśpi radia na androidzie...
No, ale moduł komfortu był wyjęty, a pobór bez zmian.
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Witam Posiadam w mojej fabii moduł komfortu 6q0 959 433 C Chciał bym zapytać czy może da się go podłączyć bezpośrednio do złącza OBD? Jeśli tak to prosił bym schemat podłączeniowy, ponieważ nie mogę się z nim połączyć przez złącze obd w aucie. Mój problem polega na tym iż po zamknięciu centralnego zamka (seryjny centralny zamek bez alarmu) pobiera około...
Witam. Miałem Taki sam problem. Jestem posiadaczem Forda mondeo mk3 2.0l z 2002roku. Ostatnio rozładowywał mi się akumulator i to w ciągu jednej nocy. Zacząłem szukać na różnych forach i nie wiele znalazłem. Postanowiłem samemu znaleść przyczynę i zacząłem szukać. Po kilku dniach już miałem dość. Podpinałem amperomierz i miałem cały czas pobór prądu...
Chciałbym podłączyć ten przekaźnik przed modułem ponieważ moduł jest w lampie i by go pominąć trzeba ją ponownie ciąć i spawać. Prosiłbym jeszcze o opis (schemat?) jak to w prosty sposób spiąć przed modułem i jaki przekaźnik zastosować. Ps. doczytałem na tej stronie https://www.ultraleds.pl/files/instrukcj... u osoby która sprzedaje "Zestaw żarówek...
Witam. Mam takie auto i dziwny problem z nim. Rozładowuje akumulator. Na pozamykanym pobór prądu 0,24A. Po wyjęciu bezpiecznika nr. 14, który odpowiada za moduł komfortu spada na 0.02A. Po włożeniu z powrotem słychać stuknięcie przekaźnika w module i pobór wraca. Sprawdzałem parametry i widzi że wszystkie drzwi są zamknięte, maska i bagażnik też. Błędów...
Witam https://obrazki.elektroda.pl/5698569300_... https://obrazki.elektroda.pl/9404101200_... Ostatnio zauważyłem szybki spadek napięcia akumulatora przez co nie mogłem go odpalić. Zamknąłem wszystkie zamki w drzwiach bagażniku i pod maską "ręcznie" , sprawdziłem pobór prądu przez miernik i wartość wynosiła 0.24A. Szukając...
Dzień dobry, VW Passat B6, po przekładce z anglika (kilka lat temu), deska założona od polifta. W samochodzie przestała działać multifunkcja, klakson, blokada kierownicy oraz rozładowywał się akumulator. VCDS pokazał sporą ilość błędów, miedzy innymi moduł taśmy pod kierownicą 3C5 953 501 BN: 365060 - Control in Steering Wheel U108E 00 https://obrazki.elektroda.pl/6139661600_...
Witam, problem polega na tym, że mam złodzieja prądu. Amperomierz wskazywał na 300-500 https://obrazki.elektroda.pl/8487163400_... https://obrazki.elektroda.pl/3392466300_... Pozdrawiam
z opisu wynika że auto nie widzi otwarcia/zamknięcia drzwi pasażera - uszkodozny zamek lub kable. MOduł komfortu może się nie usypiać. Wymontuj ten bezpiecznik i pojeździj może jest do niego podpięty np. GPS?
Mam problem. Rozładowuje coś akumulator bardzo szybko. Pobór prądu jest 0.45A zdecydowanie za dużo. Odłączałem wszystkie bezpieczniki i nie spada pobór prądu. Moduł komfortu też był odłączany i nadal to samo. Ładowanie jest w porządku 14.4V. Nie wiem co może rozładowywać. Proszę o pomoc. Dodam że założona jest instalacja LPG. Akumulator jest nowy. Regulator...
Taki pobór to pewnie moduł komfortu (może zamki drzwi nie wyłączją świateł).
Witam.Panowie pobór prądu w spoczynku(centralny zamknięty)wynosi 260mA.Po wyciągnięciu bezpiecznika centralnego zamka spada do 4mA.Przy wyciąganiu słychać jak pstryka przekaznik w module zamka.Z tego co wyczytałem na elektrodzie to napięcie na moduł zamka płynie z modułu komfortu i po około 15min moduł komfortu powinien wejść w stan uśpienia ale tego...
Witam. Problem polega na tym, że w różnych okolicznościach wyłącza się cały system MMI. Czasami dzieje się to podczas jazdy, innym razem od razu po uruchomieniu pojazdu. Dodatkowo, jak auto postoi kilka dni to rozładowuje akumulator, niestety pobór prądu również pojawia się losowo i nie mogę wyłapać co go powoduje. Przypuszczam że może to mieć związek...
Wypinając moduł komfortu - wypinam wszystkie drzwi, a pobór nie spadł.
moduł komfortu pobór prądu pobór komfortu sharan moduł komfortu
hyundai tapicerka drzwi ekspres krups konserwacja kabel programowania central
pralka elektrolux manta 32lha69k
Wentylator chłodzący nie włącza się: diagnostyka i rozwiązania Iveco Daily odpala tylko na plaku - przyczyny i rozwiązania