Dopuszczalny prąd spoczynkowy 0,6x62=37,2mA. Tak więc pobór prądu jest dwukrotnie za duży (może radio?). Poza tym, jak koledzy wyżej napisali jazda dwa razy w tygodniu po parę kilometrów nie zapewni odpowiedniego doładowania akumulatora. Tak więc pozostaje okresowe doładowywanie prostownikiem. Pozdrawiam
Zasięg takiej zabawki zależy od: 1. Pojemności baterii akumulatorów zasilających silniki 2. Obciążenia silników (opory toczenia czyli waga pojazdu i rodzaj nawierzchni, po której się toczy) i poboru prądu. 3. stylu jazdy - gwałtowne ruszanie to duży pobór prądu. Większość tych zabawek ma pod pedałem gazu tylko włącznik, więc pobór jest maksymalny w...
Mechanik miał rację sugerując montaż świateł LED do jazdy dziennej .Jeżdząc na światłach mijania uzyskujesz duży spadek napięcia a co za tym idzie znacznie mniejszy prąd ładowania. Jazda na światłach mijania gdy moc żarówek wynosi 2x50W stanowi prąd poboru rzędu 8.5A gdy jazda z zamontowanymi światłami LED obciąża akumulator prądem rzędu 1,5 do 2A skutek...
Prosta przetwornica step down o napięciu wyjściowym 20v i wydajności 5A. A bateria do schowka w aucie.
Jeśli nie ma go w katalogu to zrób bilans energetyczny. Tzn moc alternatora minus standardowy pobór prądu w czasie jazdy. To co Ci zostanie to 10% pojemności akumulatora.
kostek zaśniedziała od wilgoci i dobrze nieprzewodzi prądu? To by się upaliła przy tych prądach tam występujących. Poproś kogoś z multimetrem cęgowym (amperomierzem DC) i zmierz pobór prądu z akumulatorów w paru warunkach jazdy (przyspieszanie, jazda po równym i pod górkę). Wtedy można wysnuć jakieś wnioski. Sprawdzić ładowarkę pod kątem jej sprawności...
Sądzę, Koledzy, że to Wy komplikujecie prostą sprawę. Cewka w magneto, przewód do hybrydy,masy i stacyjki (gaszenie) kabel WN na świecę, znaleźć punkt zapłonu i jazda. Co do regulatora napięcia z takiego alternatora, utworzonego z trzech cewek oświetleniowych i sześciu diod, regulator musial bym opracować sam, z jakimś MOSFETem na wyjściu (pobór prądu...
Jeśli z napięcia 12V obniżymy do 5V stabilizatorem liniowym, to prąd pobierany z akumulatora będzie równy z tym pobieranym przez telefon. Gdy do obniżenia napięcia użyjemy jakiegoś stabilizatora impulsowego, to prąd pobierany z akumulatora będzie dużo mniejszy niż pobierany przez telefon. Najlepsze wyjście to w takim razie stabilizator impulsowy, sprawność...
Czyli teoria o większej baterii leży jeszcze bardziej. Czemu?? Dane wyjściowe (Fiat 126p wyposażony w prądnicę): Pojemność akumulatora: 35 Ah, Dzienny czas jazdy: 20 minut (0,33 godziny), Cykl mieszany: 50% korki, 50% na wyższych obrotach, Straty ładowania akumulatora: 30% (sprawność 70%), Prąd pobierany przez urządzenia: 14,3 A, Wydajność prądnicy...
Ta jazda co te 2-3 dni jest długa?
Sprawdziłem silniczek autka i pobór prądu zależał od obciążenia silnika. Normalna jazda zabierała około 3A ale wystarczył trochę obciążyć silnik (np dociskając autko mocniej do podłoża) i zamykało mój zasilacz przy poborze 5A. Przydało by się aby przetwornica przepuściła około 7-10A. Proszę o poradę jaką wybrać i gdzie kupić.
Witaj kolego. Mam bardzo podobny problem. Mierzyłem wielokrotnie pobór prądu z akumulatora. Zwykle 16mA. Czasami nie spada poniżej 200 przy zaryglowanych drzwiach. Co jakiś czas akumulator rozładowany. Dziś miałem więcej czasu, szczęśliwy traf, jest 360mA. Drzwi otwarte wyciągam bezpieczniki w skrzynce od strony kierowcy, wszystkie wyciągnięte, pobór...
20 mA to chyba nierealne przy iliści elektroniki w dzisiejszych autach, ale zawsze warto powalczyć o zmniejszenie poboru.Nawet 160 nie powinno być problemem gdyby nie to że: w ujemnych temp.aku traci cęść pojemności pobór prądu przy rozruchu jest znacznie większy jazda na światłach, ogrzewane szyby, lusterka siedzenia dmuchawa itp. krótkie odcinki jazdy...
Ale w przypadku jazdy na postojowych/mozliwe/ wyłącza dzienne, włączenie postojowych zbędny pobór prądu. Warto poświęcić 1diodę. Nie ma czegoś takiego jak jazda na postojowych światłach, pomijam awarię ale wtedy nie wolno jeździć. Sama nazwa "postojowe" już coś mówi.
Witam Zmontowałem prosty zasilacz do wózka. Wózek z założenia był akumulatorowy, ale na akumulatorach pracował zbyt krótko. Zamontowałem na nim generator 230V AC 2kW. I potrzebny był zasilacz. Wózek ma silnik szczotkowy 24VDC - 550W plus drugi silnik zwijacza 24VDC 100W. Przy ruszaniu silnik generuje obciążenie rzędu 30A później spada na 17-18A. Zasilacz...
Pobór pradu 80 mA na uśpionym silniku , to na golfa 2 za dużo , ale to nie jest jedyna przyczyną doładowania akumulatora. Krotkie trasy ,jazda w ruchu miejskim , pojemność akumulatora.
Po skończonej jeździe, na noc, odłącz klemę masową z akumulatora. Jak rano powtórzy się objaw słabego akumulatora, to on sam jest bliski agonii. Sprawdź też dokładnie pobór prądu przez auto w stanie spoczynku, bo te 100mA, to górna granica "przyzwoitości". Nie jest tragicznie, ale powinno być mniej. W jakim trybie jeździ auto: trasy, czy jazda miejska?...
Kolego,codzienna jazda do pracy jak piszesz ok.10km i to w dodatku jazda z włączonymi światłami i dmuchawą a być może jeszcze ogrzewaniem tylnej szyby,powoduje taki pobór prądu z aku,że alternator podczas jazdy nie jest w stanie go naładować.Do tego dorzuć jeszcze prąd pobierany przez rozrusznik,a przekonasz się,że musisz zaopatrzyć się w prostownik...
W Tico przewód 8mm2 to bez problemu przenosi 60A Nikt tu nie wziął pod uwagę że nie podniósł tego zagadnienia że przecież jazda za dnia na światłach mijania to pobór prądu około 10A a alternator jest stosunkowo gabarytowo mały a wystarczy tylko zamontować światła LED do jazdy dziennej a prąd podczas jazdy na ww światłach do jazdy dziennej spadnie o...
Zbyt mało danych, odnośnie napięcia zasłania i poboru prądu silnika BOSCH Performance Line. ( 400Wh / 36V ) Akumulatory bosch maja zabezpieczenia przed przeładowaniem jak i rozładowaniem.
Jeżeli zależy ci na stałym i intensywnym używaniu tej lodówki to wybierz model z normalnym agregatem tą zabawkę sobie podaruj, bo nie będziesz zadowolony. Co do poboru prądu musisz mieć odpowiednio duży i sprawny akumulator? Standartowo to montowali tam chyba 160Ah i alternator 80A. Chyba, że będziesz to używać tylko w czasie jazdy wtedy poborem prądu...
Witam. Jako że moje rachunki mnie dobijają za energię pora szukać oszczędności. Wczoraj wymieniłem pierwsze dwie świetlówki 36W na Ledowe . Po wymianie jednej w jej szereg włączyłem miernik uniwersalny DT9208 i uzyskany wynik to 62mA. Podobny pomiar dokonany na starej świetlówce w momencie rozruchu (starter + statecznik indukcyjny) pobór prądu 580mA...
Jazda na krótkich dystansach przy takim ładowaniu szybko rozładuje akumulator. Tak jak mówi kolega sprawdź pobór prądu przy wyłączonym silniku. Niezdrowe jest dla akumulatora jeśli stoi rozładowany, szybko się zasiarczy.
Witam mam problem w skodzie fabi 1 2001r 1.4 MPI otóż po nocy rozładowuje mi akumulator. Sprawdziłem mirnikiem pobór który pokazuje 0.12A na postoju lecz gdy wyciągnę bezpiecznik nr 43 (zaznaczony na zdjęcu) pokazuje już normalnie 0.02A. Teraz pytanie co może być przyczyną bo jazda bez tego bezpiecznika jest nie możliwa gdyż nie działają wtedy wycieraczki...
Witam, odświeżę temat. W moim Berlingo B9 z 2011 r 1,6 HDI pobór prądu na postoju po uśpieniu wynosi 0,08 A. Nie jest to mało. Do czego zmierzam. 1,5 r. temu zakupiłem akumulator Exide 64 Ah, wzmocniony 640 A rozruchu, który nawet podczas plusowych temperatur po około 2 miesiącach sprawiał wrażenie nie w pełni naładowanego. No ale jazda na krótkich...
Na razie zobacz, jak wygląda pobór prądu podczas jazdy ale rozpędzaj się spokojniej, ogranicz osiągi. Jeśli jest to zdecydowanie niezadowalające rozwiązanie to zdobądź mocniejszy silnik.
Deklarowany czas pracy, to czas osiągalny, pod warunkiem, że telefon leży nieużywany w miejscu, gdzie zasięg jest na max i nie ma przełączania między nadajnikami. Co do zżerania baterii niestety - tak to jest ze smartfonami. Dla mnie jazda z gps podłączonym do ładowarki to norma - pobór prądu jest spory, wyświetlacz, moduł gps, gsm itd pożerają trochę...
W przypadkach mieszanych - równoczesna jazda i pobór prądu obciążenia prąd płynący przez akumulator był po prostu różnicą odpowiednich wartości i czasami było ładowanie a czasami rozładowywanie. Wyniki charakteryzowały się sporym rozjazdem, jak myślę spowodowanym bardzo nieregularnym przebiegiem Ten przypadek jest podobny do mojego jeśli dobrze rozumuje......
Wybacz za pomyłkę nie chodziło o napięcie tylko o nagły wzrost temperatury silników oraz szybkie rozładowanie akumulatora. Dziś postaram się zmierzyć faktyczny pobór prądu przy jeździe ze stałą prędkością 15km/h
Napięcie w czasie jazdy jest 35,3 czyli według wykresu pobór prądu 250amper.
... Wiecie panowie jak to jest,jak człowiek jest młody :) Wiem wiem,ze jazda z tym jest średnio legalna. Chodziło koledze o to, że "młody, to głupi"? Włącznik ma doprowadzać zasilanie do światła pod samochodem. Przekaźnik będzie potrzebny jeśli pobór prądu będzie bardzo duży. Jaką moc ma oświetlenie, które chce kolega zamontować?
Mnie również podobają się konstrukcję z niczego. Ciekawi mnie tylko jak zmierzyłeś pobór prądu podczas jazdy? :) Nawet jeśli obydwa pobierają 300mA i zakładając, że reszta nie pobiera nic to te Twoje "kilkanaście godzin testów" to trochę za dużo jak na 1300mAh ;)
Nie wiadomo jak jest z ładowaniem akumulatora ponieważ tu może być problem, że nie jest prawidłowo ładowany. Przy takim poborze prądu powinno jeszcze być dość energii, przy obecnej temperaturze akumulator w pełni naładowany miałby około 80% energii. Jazda 200 km nie oznacza iż akumulator się naładował. Ile lat ma auto, jaka pojemność akumulatora, jakie...
Witam. Brat ma maluszka. Brakuje mu w nim prądów, ponieważ ma dość dobry sprzęt audio, do tego dochodzi jazda na światłach przez cały rok. Pobór jaki występuje w maluchu po załączeniu wynosi około. 200 W.. A wiadomo jakie ładowanie jest w maluszku. Chodzi o to czy dałoby się przewinąć wirnik alternatora (pomijając już zmianę mostka prostowniczego i...
Witam Jestem zdecydowany reklamować akumulator .Powedzcie mi tylko czy to ma sens.Akumulator roczny centra futura 75 Ah ładowany 10 godzin potem jazda 20km .Auto zostawiam na parkingu przez 5 dni .( POBÓR PRĄDU 0,08-0,09 W SPOCZYNKU )Dzisiaj przy minus 10 stopniach (w nocy 16)przekręcam kluczyk grzanie świec żarowych jakies 20 sekund i nagle wszystko...
Amator zbudował Arkę a Titanika fachowcy i jaki był efekt? Samym miernikiem nie sprawdzisz alternatora. Tym bardziej jak jest on już złożony. Możesz jednak w imadle sprawdzić czy zadziała .Podłącz zgodnie z( + B ) do + akumulatora , D+ do kontrolki, drugi zacisk kontrolki pod ( +) masa na obudowę .Wiertarka z regulacją obrotów , klucz nasadowy na śrubę...
Najprawdopodobniej masz źle podpięte radio. Do radia ma dochodzić stały plus i plus po stacyjce. Wtedy gdy wyjmiesz kluczyk to radio się wyłącza i nie ważne czy jest panel czy nie pobiera tylko kilka mA. Prawdopodobnie masz spięte oba plusy. Zazwyczaj jest to przewód żółty i czerwony. Pokaż jak to tam wygląda. Jeszcze nie słyszałem, zeby radio wyłączało...
Popraw ten dość haotyczny wpis. Dokładnie. Czy wskaźnik nie pokazuje poboru prądu w trakcie jazdy czy stanu naładowania baterii. Nie pokazuje od nowości czy coś padło a wcześniej pokazywał?
...a w praktyce. Po pierwszych listopadowych mrozach odpalałem awaryjnie auto znajomych, którym radio w trzyletniej Daci zżarło cały akumulator. Wystarczyło nieco ponad 40 minut postoju pod sklepem. W środku nieco lepsze radio, ale bez szału, do tego tani wzmacniacz, sześć głośników... Ale najważniejszym czynnikiem jest zima i trudniejszy rozruch oraz...
Przecież podczas jazdy NIE MASZ wspomagania. W moim GrandScenicu tak właśnie było. Nawet z ciekawości się przejechałem z podłączonym CLIPem i na zakrętach (różnych) podczas jazdy pobór prądu wskazywał 0. Natomiast przy powolnej jeździe i na postoju dziesiątki amperow szły na wspomaganie. Strach polega na czymś innym - że podczas jazdy samochód sam sobie...
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
Są różne wykresy, ale to wszystko jest bardzo indywidualne i uzależnione od sposobu oraz miejsca używania pojazdu. Jak widać u mnie liczba ładowań zbliża się do 3000. Ładowanie do 100% pojemności. Klimat raczej umiarkowany - jest to ważne, bo bateria nie lubi ciepła. Jak już wspomniałem wcześniej, tylko raz widziałem kiedy temperatura baterii uaktywniła...
Są w zasadzie 2 charakterystyki silników elektrycznych prądu stałego: - silnik szeregowy ma stałą moc, więc ma największy moment przy zerowych obrotach, - silnik bocznikowy ma stałe obroty, a pobór prądu zależy od obciążenia momentem (ograniczenie: pobór prądu nie może przekroczyć wartości dopuszczalnej dla uzwojenia). Dla celów trakcyjnych stosuje...
Teoretycznie tak powinno być , że aku 45Ah obciążone prądem 1A ulegnie rozładowaniu po upływie 45 godz. lecz do tego przyczyniają się jeszcze warunki zewnę trzne czyli temperatura pracy (otoczenia), poziom naładowania, jakość aku, wiek itd. Jednak czas po, którym aku rozładował się przy tym prądzie jak podajesz jest trochę za krótki. Pamiętaj, też że...
Kolego kkknc, zapodałeś chyba jedyny sensowny post w tym temacie. Robiłem testy z AM 6.7 bez ładowarki, BatTest pokazywał zużycie prądu nie większe niż 300 mA. Sprawdzałem, ale nie pamiętam dokładnie jakie było procentowe "zejście" baterii, nie chcę strzelić bzdury, ale z tego co kojarzę przez prawie godzinę jazdy zeszła ok. 25%. Drugi test to jazda...
Silniki od wspomagania są bardzo dobre do zastosowania w amatorskich konstrukcjach ale są trudne do sterowania, prąd przy lekkim obciążeniu często przekracza 30A. Mam silnik ze wspomagania Suzuki Ignis i nie ma niczego takiego o czym mówisz. Mam cały przebieg poboru prądu w czasie jazdy mojej bramy i maksymalny prąd wynosi 6,5A (przy rozpędzaniu).
ile taki cykl zużywa energii Tak naprawdę nie można precyzyjnie odpowiedzieć na to pytanie. Pobór prądu zależy m.in. od obciążenia tej windy, a z tego co widziałem to może się w niej zmieścić aż 15 osób. 3 MWh miesięcznie. Wydaje mi się to bardzo dużo Według wyliczeń GUS średnie zużycie energii elektrycznej na 1m² powierzchni użytkowej mieszkania...
Jaki spadek napięcia występuje na 3 diodach przy prądzie 350mA?
Więc wszystko się zgadza. Napięcie znamionowe 96V. Końcowe 84V chociaż lepiej nie zachodzić poniżej 88V. Naładowane mają ponad 100V. Więc przy znamionowe 10kW. Masz pobór prądu 104A. Więc masz około 1h jazdy. Przy sprawnych bateriach.
https://obrazki.elektroda.pl/2421990000_... Myślałem że czas budowy i używania ładowarek do akumulatorów minął ale rzeczywistość mnie dopadła. Jazda samochodem na krótkich odcinkach spowodowała że auto odmówiło zapłonu kiedy było najbardziej potrzebne. Okazało się że akumulator jest mocno rozładowany i trzeba go podładować a wszystkie...
Zacznijmy od drugiego problemu. Moim zdaniem, Nie wolno robić takiego układu jaki proponujesz. Pomijam już to jaka dioda wytrzyma długotrwałe prądy w twoim układzie. Pomimo jednopołówkowego prostowania popłyną olbrzymie prądy. Przecież zasilasz instalację napięciem międzyfazowym. Póki akumulator się nie wygotuje będzie trzymał napięcie poniżej 16-18...
Czyli wychodzi na to, że napięciem 14.4 z alternatora da sie doładować akumulator. Albo że masz dodatni bilans energetyczny oraz niewielką upływność prądu spoczynkowego. Ja u siebie w samochodzie mam moduł szacowania naładowania akumulatora oraz spory pobór prądu podczas spoczynku na poziomie 60mA. Niestety z włączonym modułem dochodziło do rozładowania...
Z choinki się urwałeś? Wasze pokolenie wszystko za łatwo widzi. 1.Nie. 2. Tak, połączone szeregowo. Można, ale przy poborze prądu około50A(1kw/48v) wyjdzie Ci Godzina jazdy na akumulatorze 50Ah, jak podłączysz drugi silnik to wtedy pół godziny. Pomijając straty oczywiście, bo jazda będzie oczywiście krótsza. 3.Są specjalne regulatory elektroniczne/PWM/tyrystorowe....
napewno masz kabel pociągnięty od akumulatora znasz inny sposób aby dostarczyć prąd do wzmacniacza?? po co sluchasz muzyki na wlaczonych swiatlach o tej porze roku obowiązuje kazdego kierowce jazda przy włączonych swiatłach. Wracając do pytania , efakt przygaszających świateł spowodowany jest spadkami napiecia, wynikających z z duzego poboru prądu...
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Oznaczenie na pakietach cyfrą i literą C na przykład 40C to jest tylko wydajność prądowa nie ma ona wpływu na to czy się będzie coś dziać z zespołem napędowym szczotkowym. W twoim przypadku tylko większej pojemności pakiet jest potrzebny bez potrzeby zwiększania wydajności pakietu. Dla tego zestawu już 30C jest wartością bardzo dużą. Nie wiem czy ogóle...
Nic nie dawaj, jak laptop pobiera max 90W to i pobór prądu przez przetwornice będzie na poziomie 5-6A.
Przepraszam jeśli wprowadziłem was w błąd ale wyraźnie zaznaczyłem że nie mam wzmacniacza. A samochód użytkowany 5 dni w tygodniu codziennie pokonuje 37 km i w sobote około 9km tylko jeden dzień przerwy. Przez ostani tydzień miał przerwy stał 2 dni i jazda - pokonywał około 9 km przez cały dzień na raz.( ta przerwa wykazała że akumulator już dostał...
Dziś chwila czasu więc testy. Aku już kiedyś się podładowały w czasie testów, napięcie wynosi 12.3V. Ładowanie bez ograniczenia prądu to 5A, w czasie testów spadło do 4,5A. Ładowanie przez żarówkę h4 ogranicza prąd do 1,5A przy 14V, (przy obecnym stopniu naładowania powerbanka) Podpiąłem też prostownik który mam, przez minutę podawał 4A, po czym ograniczył...
Witam. Mam trudną do wykrycia usterkę w motocyklu. Generalnie brak było ładowania. Założyłem nowy alternator oraz nowy regulator. Napięcie ładowania jest w normie, aku się ładuje. Niestety wyładowuje się podczas jazdy. Wcześniej było tak, że jazda bez świateł nie rozładowała akumulatora, podłączając słaby aku i jadąc ładnie się ładował. Natomiast jazda...
Wyjaśniłbyś, w jaki sposób będziesz mierzył, czy moc silnika zostanie zachowana? Ponieważ pytanie ma charakter kpiny, odpowiedź będzie podobna. Uwiążę auto na gumce u drzewa i będę próbował jak daleko odjadę. Ewentualnie na hamowni podwoziowej. Poważnie: Ja niczego mierzył nie będę, jedynie mam nadzieję, że będę miał możliwość obserwować testy i wyciągać...
zasilanie jest ok taśmy są wpięte radio zmarło w czasie jazdy pobór prądu wskazuje jakby było włączone cały czas podświetlenie i nic - żyjący trup !
Witam. Szukam informacji jaki prąd pobierają wspomniane odbiorniki w Espace. Jak włączę szybę napięcie spada z 14,2 V do 14 V. Po wyłączeniu szyby i włączeniu nadmuchu napięcie potrafi spaść do 11,5 V. Przy 800 obrotach silnika. Przy 1000 obrotów jest podobnie. Dostałem informacje od elektryka, że ten typ tak ma, bo wentylator żre prąd jak najęty. Szyba...
Ok podaje na silnik 12V 5A i leci sobie mechanizm az dojdzie do konca i oho prad skoczyl do 10A czyli koniec zakresu mechanizmu wiec oderacam polaryzacje i lece w druga strone. Tak mi sie wydaje ze to tak dziala. To Koledze tylko sie wydaje, ale na pewno tak nie działa. Nie możliwym jest aby silnik przy pracy wycieraczek zmieniał kierunek obrotów dwa...
Witam, mam kilka pytań. Na rysunku z pierwszego postu jest odizolowana jedna szyna, czy możliwe jest odizolowanie obu szyn ? Układ monitorujący byłby prostszy, jednak trzeba byłoby odizolować obie szyny, co może być bardziej skomplikowane mechanicznie. Jakie jest maksymalne natężenie prądu podczas jazdy ? Jaki jest pobór prądu przez ten testowy opornik...
Witajcie, poszukuje modułu nadprądowego, który pozwoli zabezpieczyć mi układ zasilania silnika elektrycznego przed wyrzucaniem bezpiecznika. Napięcie: 24 VDC, pobór prądu podczas normalnej jazdy: 3-8A, w momencie zblokowania wózka skacze do 15-25A i następuje przepalenie bezpiecznika. Niestety bezpieczniki są mocno schowane i uciążliwym dla operatora...
Wiem że ta moc silnika nie jest największa ale stawiam na miejską jazdę i być może poratuje się dodatkowo lekkim przeciążeniem silnika. Ruszałem tym autem z 2 biegu i miło byłem zaskoczony przyspieszeniem. Wracając jeszcze do tego wątku. Nie jestem pewny, czy sterownik silnika ma możliwość regeneracji energii. Jeśli nie, to ogromna ilość energii będzie...
Ja chętnie podam każdą informację, która może pomóc w ustaleniu źródła problemu lub dojścia do konkluzji, że tak ma być. Dwa falowniki SUN-10K-SG04LP3-EU. Konfiguracja Master Slave. Wartości generalnie mierzę z falownika i czytam po tym ichnim API. Mam możliwość weryfikacji (niektórych) wartości, szczególnie po stronie zużycia, bo jest licznik główny,...
O marce auta juz pisałem, co do poboru prądu na postoju to też tak jak pisałem wyżej jest wszystko OK mierzyli mi goście i nie stwierdzili że coś pobiera prąd wszystko jest jak należy. Pytanie tylko czy moja trasa jaką przebywam jest za mała? czy akumulator jest za dużej pjemności?
samochód podaje 14.8V - 15.2V sprawność akumulatora 85%, brak poboru prądu na postoju. W jakich warunkach było mierzone to napięcie, zaraz po odpaleniu zimnego silnika, czy po jeździe np. po tych 30 km? Brak poboru prądu na postoju - odpinasz klemę?
Sorki, błędów brak. Co ewentualnie budzi jakies drobne zastanowienie to fakt ze kiedyś były światła przeciwmgłowe, ktoś je wyrzucił i były światła do jazdy dziennej.
Witam Światła do jazdy dziennej mają mały pobór prądu w stosunku do świateł mijania,czy jest sens by coś takiego robić.
Z USB będzie zasilany videorejestrator z jedną kamerą (powiedzmy model średniej klasy o poborze prądu około 1A), więc w czasie jazdy > zasilanie 1, 2 może 4 godziny. Okazjonalnie > ładowanie telefonu.
zwornica starego typu włączana jest przez impulsator. Impulsator montowany jest przed zwrotnicą. Działa to na zasadzie ze trolejbus przez impulsator musi przejechać z dużym poborem prądu (wciśnięty pedał jazdy) wtedy przepływa prąd przez cewkę w zwrotnicy i przestawia iglice w kierunku jazdy w bok. Zwrotnica powraca do stanu jazdy na wprost po przejechaniu...
rdt- zrezygnowałem z koła dokręcanego śrubą. Na osi wirnika wyszlifowałem wieloklin. Dotoczyłem oś nachodzącą na oś wirnika ubytki w postaci gwintu na nakrętkę wypełniłem wypełniaczem do metalu. Całość dokręciłem od czoła śrubą. Efekt- próbując skrócić oś nie było szans na rozpołowienie obydwu elementów. Na nowo powstałej osi kolejny rowek tym razem...
Witam.Temat się rozwinął.Interesuję się,tylko od poniedziałku do piątku pracuję:cry: Odpowiadam.Ponieważ lampy są z homologacją na 12v,producent nie podaje jaki jest pobór prądu.LED jest w jednej lampie 11,świecą intensywnie,chyba są to FLUX.Mandacik nie grozi:D Montaż zgodny z przepisami pod nadzorem STK(czeski odpowiednik polskiej stacji kontroli...
Witam. A czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć, czy mogę zamiast żarówki Ba15s 21W, wsadzić w homologowaną obudowę świateł do jazdy dziennej fabryczne zamienniki LED? Znalazłem takie na Allegro, pobór prądu ok 140mA czyli dwie 280mA, więc da mi to ok 3,36W więc mniej o ok 106W... [H4 55/60W] Czy miśki nie będą się czepiać? I jakie polecacie? Są dwa rodzaje...
Od dłuższego czasu szukam fachowej odpowiedzi na pytanie - Czy faktycznie jazda na włączonych światłach mijania zwiększa zużycie paliwa. Na przeróżnych forach internetowych powiela się to stwierdzenie. Uważam, że alternator ma stały opór na pasku klinowym bez względu na obciążenie elektryczne. W jaki niby sposób pobór prądu ma wpływ na zwiększenie się...
Do odzyskania pzez aku energi jednego rozruchu staczy 1-2 minuta pracy silnika. Przecież to 2 sekundy z poborem ok 300A. A altek może dać min 50A .Chyba że kręcicie po 10 sekund...I macie wyje...ane alternatory co ledwie zipią. W ferworze dyskusji nie zapominaj, że akulumator ładuje stałym napięciem co oznacza, że w miarę doładowania prąd maleje i...
Jeżeli dobrze pamiętam to ładowanie nie idzie przez sterownik Ja bym zmierzył pobór prądu amperomierzem cęgowym jaki bierze silnik podczas jazdy wtedy wiadomo czy to wina silnika czy sterownika.
Przy poborze przez silnik prąd około 20A przy 100% naładowanym akumulatorze i sprawności akumulatorów teoretycznie 100% jazda około 5 godzin z prędkością 15 km /godz to stanowi około 75 km Można by się pokusić o zastosowanie z tyłu pojazdu spalinowego agregatu prądotwórczego niewielkich rozmiarów zabudowanego z tyłu na dobudowanej niewielkiej platformie...
Cześć. Auto prywatnie moje, od pół roku walczę ze złodziejem prądu. Zaczyna się zimą, latem wszystko ok. A więc od początku : Wrzucam nowe, naladowane aku do auta. Koduję. MMI jak i w BEM widzę blisko 100%naładowania. Parkuję auto, zamykam. Rano otwieram, zastaję odłączone moduły typu oświetlenie wnętrza, elektryczna klapa. Silnik odpala normalnie,...
Typowe ble ble zakładające, że ktoś nie wie co mierzy i po co? Zaniżenie lub zawyżenie pomiaru może być w danej sytuacji zupełnie nieistotne, a w innej kluczowe. Poza tym widać takie brzydkie zadęcie elektryków (przynajmniej niektórych) jakby to co oni robią było najważniejsze na świecie i nikt inny nie ma pojęcia o tej ich elitarnej pracy. Zamiast...
hehe wiesz jak liczy się pobór mocy przez urządzenia elektroniczne (bo to nie żarówki) ?? Watomierz i jazda - 12W to max co może ale nigdy tego nie osiąga poza tym ile prądu pobiera pamięć flash (sam mam dysk 2,5 320GB pod routerem i bezproblemowo śmiga na 5v 500mA - standard USB). Coś demonizujesz to 36W i nigdy tego parametru nie osiągniesz ;). Przestawienie...
... przetwornik częstotliwość napięcie ... - bez sensu! U Ciebie częstotliwość (lub zmiana częstotliwości?) nie niesie ŻADNEJ informacji - informacja jest w poziomie odbieranego sygnału. Odbiornik powinien mieć: - antenę magnetyczną (może być cewka na ferrycie) + kondensator pozwalający dostroić ja do rezonansu, - wzmacniacz selektywny, - detektor...
W warunkach rzeczywistych prąd ładowania akumulatora w samochodzie często na początku po uruchomieniu samochodu osiąga kilkadziesiąt amper i nic się nie dzieje oprócz tego, że prąd ten samoczynnie spada Jeśli ktoś ma czas może ładować prądem np 1/100 - potrwa to dłużej ale jest zdrowsze dla akumulatora (zbyt duży prąd powoduje gazowanie nie tylko na...
Jako że idzie zima, a wiele nie jeżdżę, myślę by podczas mrozów wyjmować akumulator (skoro i tak najbezpieczniej jest odpinać go podczas ładowania, choć nie wiem czy to konieczne). Mam sterownik silnika i alarm, pobór prądu nie jest wielki. Ale po każdym wyjęciu akumulatora sterownik się zeruje (tak piszą w książce WKŁ o diagnosyce samochodów) i trzeba...
Chciałbym kupić 70 mai jak w temacie. Nigdzie nie mogę znaleźć danych na temat poboru prądu w trybie parkingowym jak również w trybie czuwania. Przy nagrywaniu w czasie jazdy jest to mniej istotne, ponieważ akumulator jest ładowany. Pozdrawiam kolegów.
Jest tyle opcji ze glowa peka. :> Stare auto, popsikaj zlacza, sprawdz akumulator, sprawdzales pobor ?
Witam, chciałbym się dowiedzieć dlaczego obciążenie alternatora wpływa na spalanie samochodu ostatnio wyczytałem, że jazda na światłach też na to wpływa. Silnik pracuje z określoną liczbą obrotów, która "przekładana" jest na obroty alternatora więc alternator pobiera określoną ilość energii (obciąża silnik) ale dlaczego to obciążenie wzrasta gdy alternator...
Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy temat założony na jakimkolwiek forum. Zaczynam budowę pojazdu elektrycznego jednoosobowego. Na pomysł wpadłem w zeszłym roku i od tamtego czasu gromadzę narzędzia oraz różne elementy , które mogłyby się do czegoś przydać. do tej pory udało mi się zgromadzić już prawie wszystko(przynajmniej tak mi się...
Witam, zakupiłem już nową, oryginalną baterię Li-ion 13Ah, ale mam odblokowany rower i zastanawiam się, czy jazda na pełnej mocy, nie skróci znacznie żywotności baterii ? W poprzedniej wydaje mi się że po odblokowaniu prędkości zmieniła się trochę charakterystyka baterii, bo przy 4 kreskach poziomu naładowania, czwarta świeciła się dosyć długo, natomiast...
Witam. Jestem od niedawna użytkownikiem elektrycznego składaczka. Pytanko: dlaczego na "stykach" miernik pokazuje ok. 39 V, a na wyświetlaczu 36,8 V? Które jest prawidłowe? AI: Jaki to dokładnie ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • 39 V odczytane multimetrem to rzeczywiste napięcie pakietu akumulatora w punkcie pomiaru (OCV – open-circuit voltage)....
Błędnie jest założenie, że dysk pobiera maksymalny prąd cały czas. Ten dysk większość swojego życia śpi pobierając minimalny prąd. Maksymalny prąd jest pobierany tylko przy operacjach zapisu. Mniejszy podczas odczytu. Jeśli jest to dysk systemowy i poza załadowaniem systemu głównie nic się na nim nie dzieje, to jeśli pobiera on średnio chociaż 1W to...
Ja też powiem kilka słów (jestem zwolennikiem AMD), nie widze specjalnie wad, ale wymienie zalety: - mniejszy pobór prądu - zintegrowany kontroler pamięci co oznacza szybszą komunikacje z pamięcią (Intel ma ten układ w mostku północnym) - większa wydajność w aplikacjach (kodowanie, dekodowanie) - bardziej zawansowana technologia (2 gigowy zegar konkuruje...
Mój akumulator zwierał jedyny objaw to był taki ze czasami szybko sie ładował zamiast 8-10 godzin ze 6. Też mi takie numery walił jechałem ładowanie zaświeciło i światła po woli przygasały, zjechałem na parking pochodził trochę i jechałem dalej. Zimno było to myślałem że już jest słaby niedoładowany a on miał 3-4 lata. Jak sie na to nałoży jeszcze usterka...
Z wyliczenia (około 6 godzin, przyjmując średnio 2,25A) daje 13,5 Ah. Nie rewelacyjnie, ale w miarę. Możliwe jeszcze jest to, że akumulatory szybciej spadają z napięciem przy większym prądzie rozładowania przez silnik. Różnica napięć pod koniec rozładowania też świadczy o braku wyrównania pojemności w zestawie - taka sytuacja powoduje bardzo szybkie...
Po pierwsze. Jak długo trwa taka jazda. Wtedy akumulator jest doładowywany. Jeżeli jeździsz 15 minut, to po miesiącu autka nie odpalisz z powodu niedostateczenego doładowywania akumulatora. Po drugie Codzienne wyciąganie akumulatora nie ma najmniejszego sensu. Nowy akumulator powinien wytrzymać na dużych mrozach. Otulanie go specjalnymi pokrowcami zasila...
Projekt świetny ale brakuje trochę suchych danych. Zastosowany silnik, akumulatory, zasięg, koszt, Vmax. Patrząc na gabaryty aku wyglądają na około 100Ah, jest ich 6 czyli instalacja 72V. Podczas jazdy pobór prądu 80-90A czyli silnik jakieś 6kW. Obroty silnika to pewnie jakiś standard (ale mogę się mylić) czyli około 3 tys/min i gdybym znał jeszcze...
Termostat może być uszkodzony, ale jak napisałaś serwis już go wymieniał. Jeśli w Twoim piekarniku są grzałki u góry i na dole to odłączanie się jednej z nich podczas pieczenia może powodować niespodzianki, a tego pewnie serwisowi nie chciało się sprawdzać. Trudno będzie coś takiego wyłapać jedynie podłączając amperomierz w zasilaniu i obserwować pobór...
prąd ładować jazda pobór prąd mercedes toyota pobór prąd
spalona izolacja makro otwarcie pliku pioneer adapter
blaupunkt sterownik wymiana oprawki żarówki
Jak zsynchronizować pilota Peugeot 308 po wymianie baterii? Jak zdjąć simlock z telefonu Swisstone BBM625?