Akurat taka świeca jak pokazałeś w linku, w starym klekocie VW, to na bank ciągnie około 20A, po rozgrzaniu spada do 8-12A, ale nie znużona w cieczy.
I musi działać? Nie znam prądu świecy, więc nie mogę zapewnić.
Niestety a może stety ale teraz świece żarowe i sterownik to nie jak kiedyś teraz sygnał obciążenia idzie PWM i sterownik widzi wszystko przerwę na świecy czy też zbyt duży pobór prądu
uważam żę wydajnością i poborem prądu
Po prostu były zimne.
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Pobór prądu świecy żarowej do 10-15A... Tak wyczytałem w necie. Po kilku godzinach A gdyby zastosować triaka lub jakiegoś FETa? Świeca zasilana jest przez jakiś duży rezystor drutowy.(dużej mocy)
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Trzeba sprawdzić pobór prądu przez świece żarowe i wentylator. Włącza się tryb oszczędzania energii. Czy stojan alternatora się grzeje ?
Witam, ja miałem taki problem silnik 1,7DTL. Po wymianie mostka prostowniczego mineło 2 tyg. Później alternator wysiadał na gorącym silniku. Co ciekawe jak ostygł bylo ładowanie. Diody były ok, luty były poprawiane. Nie pomogło. Wymieniłem ponownie mostek wraz z regulatorem. MIneło 2 tyg i narazie wszystko jest ok. Na forum znalazłem, że przyczyną częstych...
Może, zwyczajnie uszkodzony jest przekaźnik. Sprawdź, czy masz napięcie na świecach żarowych.
A skąd świece? Może być tak, że w gotowych rozwiązaniach (motoryzacja) wypełnienie jest zmienne w czasie, tzn. maleje z czasem. Na pewno pobór prądu dla świec żarowych tych klasycznych 11V nie jest stały, maleje. Więcej nie pomogę, bo nie wiem.
A nie pomyślałeś, że zamiast umieszczać tu kawałki filmików, to coś sprawdzić? Zasilanie na świece, jak zaszalejesz to i oporność świecy z poborem prądu.
Miałem ALHAMBRE 2002r . Miała ogrzewanie postojowe , tego nie można wyłączyć do momentu ośiągnięcia temperatury.Nie pisałeś jak długo miga i czy odpala palenisko?? (pobór prądu przez świece żarową).
dziękuje za podpowiedz tak to 80 A bezpiecznik wyjęcie bezpiecznika od podgrzewania paliwa nic nie zmieniło więc zabrałem się za sprawdzenie świec żarowych po zdjęciu kapturków pobór prądu spadł do 0.06 A wydaje mi się że to jeszcze za duży pobór , zastanawia mnie czy moduł świec żarowych nie robi tego bałaganu posprawdzam jeszcze wszystko dokładnie
Kol. vodiczka chyba nie wiesz jak działa ogrzewanie postojowe typu webasto. Więc przypomnę: Coś musi najpierw zapalić olej napędowy lub benzynę wewnątrz "piecyka". Przez pierwsze kilkanaście sekund nagrzewana jest świeca żarowa która potrzebuje kilkanaście A prądu żeby się rozgrzać "do czerwoności". W następnej kolejności uruchomiona zostaje dmuchawa...
Możesz dokładniej opisać?? bo przy takiej temperaturze to świece grzać nie będą w sensie nie bedzie załączony przekaźnik przez co nie sprawdzę poboru prądu
obudową dotykarz do masy a końcówkę na przewód do +12V i powinno "iskrzyc" (pobór prądu )
Wielkość kół napędowych nie zmieniła się? Pobory prądu mierzone, dogrzewanie świecami żarowymi wykluczone? Nie rozumiem pomiaru oporności, co mierzyłeś.
Oj do 70A.
To że dochodzi napięcie do świec nie oznacza wcale że świece grzej. Sprawdzi pobór prądu przez każdą ze świec.
Jak sprawdzałem działanie przekaźnika świec żarowych w innym samochodzie, przekaźnik starego typu bez kontroli poszczególnych świec, to przy włączeniu zimnych wszystkich czterech był pobór 50 A. Po rozgrzaniu świec prąd powinien spaść, myślę że do 20–30 A. Tyle powinien wyciągnąć alternator 70 A przy średnich obrotach silnika. Po wskazaniach miernika...
Witam. U mnie padł moduł świec żarowych,
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Czy w Berlingo 2.0 HDI z 2001 r można zdiagnozować stan świec żarowych bez ich wykręcania, np przez odczyt poboru prądu świec z ECU, BSI ? Krzysztof
Możesz mieć zwartą do masy którąś ze świec. Sprawdź pobór prądu każdej z osobna.
Witam, mam namyśli świece do ZI a nie żarowe, mam na mysli jak prąd świecy zależy od prędkości obrotowej, max 3.4 [A] przy około 8 obr/min. Świece żarowe mają pobór nawet rzędu setek amperów. Pozdrawiam
Konia z rzędem temu, kto na podstawie wskazania omomierza odróżni zwarcie od normalnie działającej świecy. Przy 10A poboru opór zdrowej świecy 1,2Ω ... jeśli będzie 20Ω to znaczy, że coś kuleje... Sam podałeś poprawną wartość ;)
Wyjmij jeszcze przekaźnik świec żarowych.
ociz ze schematów widać, że masa jest stała na 7 pinie Rzeczywiście, z przyzwyczajenia już spojrzałem na schemat DTL. Przepraszam za wprowadzanie w błąd. Steruje masą na pinie 9 a na 6 sprawdza pobór prądu przez świece.
Jest jeszcze ciepło, zapalać będzie w miarę dobrze. Posprawdzaj świece żarowe mianowicie ich pobór prądu amperomierzem cęgowym. Tak się sprawdza świece, nie woltomierzem ;) Jeśli świece sprawne szukaj przyczyny w przekaźniku świec.
A jak się maja świece żarowe nie grzeją cały czas bez względu na temp. silnika? Wyrzucił jakieś błędy po podpięciu kompa?
Do rozrusznika się nadaje. Do świec raczej mniej, mają większy pobór prądu niż cewka rozrusznika.
Wymień koło pasowe na alternatorze, bo po prostu ślizga po nim pas. I nie rób w konia, bo astra F to nie DTL, sam myślałem że chodzi o G i dlatego napisałem o kole dwumasowym. Tak się składa że mój samochód , to właśnie OPEL ASTRA F 1.7 DTL X17DTL DIESEL z 1994 roku , nie robię w konia , zachowuję się całkiem poważnie GOŚCIU . Koło pasowe można wymienić...
Aż sobie policzyłem: 1,16Wh potrzeba aby podgrzać litr wody. zakładamy że mamy 2L wody. temperatura z -5 do 20'C Grzałka z dwóch świec żarowych 2*180W - pobór prądu około 30A żadnych strat nie liczę. 1,16Wh*2L*25C'=58Wh Grzałka da nam 360W 58Wh = 360W / 580s Wychodzi że temperatura zostanie osiągnięta w ciągu niecałych 10 minut. ps. Mata grzewcza z...
Te bezpieczniki nie zaśniedziały przypadkiem? bo od świec to musi być dobry kontakt (duży pobór prądu)
Zaraz po załączeniu klemy od akumulatora na listwie łączące świece żarowe pojawia się napięcie .
Kolega Seweryn dobrze mówi ,płomieniówka byłaby bardziej korzystna.Mniejszy pobór prądu chociaż.
Witam Mam pytanie o prąd pobierany przez świece żarowe w moim przypadku mówimy o świecach : NGK Y-741U według producenta prąd to 5A, podczas moich pomiarów cegami na aucie wychodzi że pobór to 10-10,5 A na szybko sprawdzenie w internecie i kilka osob pisało, że też takie 5A świece przy pomiarach pobieraja około 10A Ktoś może to wyjaśnić?
Kontrolka świec działa normalnie. Dodano po 3 A może podłączyć świece przez amperomierz i sprawdzić pobór prądu.
Świece są diagnozowalne, migało by ci na liczniku od spalonej. Chyba że sam sterownik padł, tak czy inaczej zanim bym się uj.....ł wymianą świec najpierw bym pomierzył pobór prądu i upewnił że warto pół dniówki zainwestować w naprawę.
Spróbuj odłączac po jednej świecy po kolei,może któraś ma za duży pobór prądu no i ta co jest niewymieniona jest pod znakiem zapytania.Zawsze wymienia się wszystkie.Szkoda że niemasz czym pomierzyć bo to by wiele rozwiązało.Jeżeli przewody się grzeją to napewno pobór prądu jest za duży i za długi a o zwarciu niema mowy bo,by spaliło bezpiecznik.Spradzenie...
Weź amperomierz i zmierz pobór prądu 15A na 1 świece.
Świece żarowe powinny tylko grzać, kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika. Na pewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać,
Witam kortyleski a ciezko jest wziazc i podlaczyc swiece nowa i uzywke pod multimetr na zakresie 10A To na pewno spalisz multimetr. Zimna bierze około 20A i w miarę nagrzewania ten prąd spada, do około 8-12A. Mogę tylko potwierdzić. Nie spalisz, cienkie kabelki pomiarowe skutecznie ograniczą pobór prądu. Reszta się zgadza.
proszę zweryfikować czy dobrze rozumiem, muszę odpiąć listwę zasilającą i w obwodzie świeca - akumulator sprawdzić indywidualnie dla każdej pobór prądu czy tak ? a jeśli świeca będzie uszkodzona pobór prądu będzi znacznie mniejszy czy tak ?
A świeca żarowa to jest potrzebna kiedy jest już ciepło? Właśnie dyskutowaliśmy o maksymalnych poborach prądu, czyli raczej w zimie. A prąd świecy na zimno to właśnie 20A. Miernika nie ma potrzeby zmieniać, jest OK. Podałem ten prąd, aby porównać ile może wziąść rozrusznik, skoro świece pobierają w pierwszej chwili 4 x 20A.
Czyli najprościej rozłączyć wszystkie i sprawdzić pobór prądu. Ewentualnie oporność aby sprawdzić czy nie jest wogóle przepalona. A pobór prądu aby sprawdzić ich sprawność?
W punto 1,3 multijet 75 KM zaczeła migać kontrolka świec żarowych Okazało się ze jest spalona jedna swieca. Wymieniłem i przez tydzień było ok Po tygodniu problem wrócił okazało sie że jest spalona jeszcze jedna swieca. Lecz po wymianie kontrolka nie przestaje migac. Sprawdzilem świece wszystkie są dobre, a kontrolka nadal miga po odpaleniu i samochód...
Ja powrócę do kwestii pobieranej energii przez ogrzewanie postojowe. Webasto spalinowe na rozruchu (rozpalaniu) grzeje świece żarową - co generuje większy pobór prądu nawet do 20A, po ustabilizowaniu spalania prąd pobieramy spada do poziomu prądu wentylatora (ci co znają konstrukcje i działanie wiedzą, chętnych na więcej info odsyłam go Google).
co do nowych instalacji to przewody są jak włoski żałują na miedzi A jaki tam jest pobór prądu ? grubsze przewody są potrzebne tylko do rozrusznika i świec żarowych.
Witam Mam problem z naprawą samochodu Alfa Romeo 1.9 JTD 1999r 77KW. Samochód ma kłopoty z rozruchem na zimnym silniku. Podłączyłem samochód pod FIAT ECU SCAN i odczytałem błędy. http://obrazki.elektroda.net/78_12878444... Był błąd P0380 więc sprawdziłem świece żarowe i wymieniłem komplet (trzy były spalone). Niestety problem nie ustąpił :(....
Obecnie norma to 50-70 mA. Ważny też jest sposób pomiaru. Często zdjęcie klemy powoduje, że pobór prądu wraca do normy. Należy włączyć i wyłączyć zapłon i dopiero mierzyć pobór, bez rozłączania obwodu. Włączanie zapłonu z szeregowo wpiętym amperomierzu nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza w dieslu, jak włączy grzanie świec żarowych.
Mam Scenic 3 benzynowy, z akumulatorem Varta Silver Dynamic AGM, dziś rano, po nocy, 12,44 V, po włączeniu zapłonu 12,37 V - mierzone na biegumach dobrym miernikiem :D . Spadek napęcia po włączeniu zapłonu jest u Ciebie moim zdaniem zbyt duży. Przyczyną może być: - stan akumulatora, - duży pobór prądu po włączeniu zapłonu - np świece żarowe - nie piszesz...
Odłącz świece żarowe i próbuj. Jak odłączę świece żarowe to tak jak już wcześniej pisałem nie ma tego terkotania, kręci ale to może dlatego, że nie ma poboru prądu na świece i akumulatory dają radę na sam rozrusznik.
Kopci na czarno To nie świece są problemem. Nie sprawdzaj napięcia, skombinuj amperomierz cęgowy DC i zmierz prąd. To może być zbyt ambitne, przesadzasz ,wystarczy probówka 12v i na złączu modułu masz czarno na białym. Zostaje samo sterowanie. A to albo czujnik temp albo test z testera. A mierzenie prądu też wymaga wysterowania i określenia dokładnego...
Co do świateł to obowiązują wszystkie warianty. Zarówno zdarzają się instalacje odcinające światła jak i te nie odcinające zależy od producenta a nawet od rocznika. Natomiast jeśli chodzi o obserwowanie świateł to zmylić mogą pozycyjne które nie są wyłączane zawsze ( względy bezpieczeństwa ). Co do odpalania na światłach to nie polecam . Co do włączania...
Sprawdz pobór prądu na wtyku przekaźnika,najprostsza metoda diagnostyki świec.
Bo szkoda akumulatora męczyć całą noc. Bez przesady, to są minimalne pobory prądu. Najwięcej pobiera przy starcie jak świecę żarową grzeje. Prawidłowo zamontowane nie wyłączy się( zgaśnie) tylko zejdzie na podtrzymanie( minimalna moc grzewcza). Tak z ciekawości; jakie to auto?
Witam,Dzięki za odpowiedź i informuję,że w dniu wczorajszym kupiłem piecyk typu D5WZ z VW Sharana 2 zamiast poprzedniego D3WZ,który był poprzednio zamontowany w moim sharanie,lecz po podłączeniu tego D5WZ okazuje się,że on nie pracuje-nie włącza się dmuchawa powietrza,chwilowy spadek napięcia sygnalizuje na pobór prądu na świecę żarową i na tym koniec-dodatkowo...
Dopiero jak temperatury na dworzu spadna to sie dzieje. I to jest właśnie efekt druciarstwa. Jak się robi zimno silnik jest podgrzewany (układ chłodzenia) świecami żarowymi, do tego dogrzewanie świec żarowych i robi się całkiem duży pobór prądu. Nie parzy ten drucik po odpaleniu?
Warto też odłączyć moduł świec żarowych jezeli ma zwarcie wewnątrz też bedzie żarło prąd.
To, że napięcie spada po przekręceniu kluczyka to normalne bo załączają się świece żarowe i inne urządzenia, pobór prądu może wówczas dochodzić do 60 i więcej amperów. Normalne napięcie przy rozruchu też spada czasem poniżej 8V. Napisz coś więcej, nie odpala to znaczy, że co? Kręci ale nie ma siły odpalić czy w ogóle nie kręci? Przepraszam, nie doczytałem....
Witam Mam pytanie , czy świeca żarowa może pracowac w wodzie ? Chciał bym podgrzewac studnie , ponieważ codziennie potrzebuje z niej korzystac a ona zamarza jak wiadomo ( jest zima) Teraz pytanie czy jak bym zatopił 3 świece na 30 min to czy by sie troszke podgrzało Czy nie było by żadnego zwarcia , bo wlasnie nie wiem czy świece żarową można zatopić...
Piszesz, że świece rozgrzewają się do czerwoności ale czy dostają one napięcie gdy masz wkręcone do silnika. Czasem świece sprawne,a zawodzi przekaźnik albo czujnik temperatury odpowiadający za załączenie. Najlepiej sprawdzić żarówką lub amperomierzem pobór prądu na świecach.
Wstępnego podgrzewania powietrza tu ponoć nie ma. Czasem montowano w silnikach grzałki, ale w CDI nie ma potrzeby. Odłącz jeszcze świece. Sterowniki świec żarowych padały tutaj, tylko że wtedy nie grzały w ogóle. Może to inny przypadek ;)
Podgrzewacz filtra paliwa lub grzałki nurkowe jeśli występuje. Często w Oplu pada moduł świec żarowych łatwo go odłączyć.
Witam jestem Paweł i mam jedno pytanie, chciałbym stworzyć projekt w arduino. Polegał on będzie na elektrycznym dogrzewaniu auta za pomocą świec żarowych. Każda ze świec będzie miała pobór prądu ok 20A a przekazniki są najczęściej do 10 i tak się zastanawiam czy mogę użyć czegoś innego niż przekaźnik. Dopiero rozpoczynam zabawę z arduino. Świece mają...
U znajomego w mercedesie (diesel, taksówka) przyczyną takich problemów był automat od świec żarowych - tak on przynajmniej stwierdził.
alternator jak się zewrze regulator to ciągnie ok 3... 3.5A a nie 15 15 to np świece żarowe albo te świece żarowe grzejące wodę (jeśli tam jest takie coś) - to łatwo odłączyć bo ściąga się wsuwki ze świec podczas mierzenia i patrzy czy spada prąd
Test komputerowy wykazał dwie przepalone świece. Pomiar kontrolką z żarówką wykazał, że wszystkie świece są dobre. Pomiar na pobór prądu wykazał, że dwie świece mają zwarcie wewnętrzne. Tak wygląda przekaźnik świec żarowych wewnątrz: przepalone są dwa wyjścia na świece. http://img685.imageshack.us/img685/4068/...
Mowa o garażu na traktor, a więc zimnica. Tylko zza pustaka. Taki garaż potrafi nieźle zbić mróz. Jak szczelny to o 10 °C. Światłami dziennymi się nie przejmuj. Śladowy pobór prądu. Nawet.gdzieś i to w fachowym piśmie czytałem, że takiemu aku po mroźnej nocy dobrze robi chwilowy pobór krótkotrwały prądu. Powoduje to przepływ elektronów czy coś. Wreszcie...
Albo gdzieś zwarcie na wiązce albo coś masz włączone. I to na pewno nie świece żarowe.
Co prawda każdy ma swoje sposoby ale jeden z nich to odłącz od listwy zasilającej świece żeby każda była osobno. Następnie podłącz w szereg amperomierz ( z jednej strony do plusa akumulatora a z drugiej do świecy żarowej ,oczywiscie na chwilkę). Pobór prądu w początkowej fazie to około 10 do 15 amper i z upływem czasu spada. Na wszystkich powinno być...
Świec żarowych nie sprawdza się omomierzem, oporność tanich przewodów pomiarowych może być większa niż oporność świecy, jak masz świece 12V sprawdź amperomierzem. Jak masz 5V 2-3 sekundowy pomiar ich nie zabije. Pobór prądu w zależności od typu to około od 10 do 20 amper.
Albo coś ma potężny pobór prądu, 11.8V i to bez rozrusznika oznacza bardzo mocne obciążenie dla akumulatora NP świece żarowe.... potrafią "łyknąć" trochę prądu. ;) Ale to że później rośnie do 12,5V to jest ok? Tak.
Widzę , że nie bardzo łapiesz. Nie ma żadnych świec neonowych , to żart. Gdyby załączały się świece żarowe to pobór prądu byłby rzędu kilkadziesiąt amperów , a Ty piszesz 25mA. Gdzie i jak mierzyłeś ten pobór prądu po wyłączeniu kluczyka i zamknięciu drzwi. Po prawej stronie pasażera , jest komputer i moduł komfortu , odpowiedzialny za zamki , szyby...
Mierzy się pobór prądu, pomiar rezystancji jest kompletnie bez sensu.
A czy WIESZ ile prądu pobiera Webasto przy starcie ? Tam jest świeca żarowa która pobiera około 20A prądu . Przez 10-15 sekund ale pobiera . I Ty chcesz ZASILACZEM od komputera ją nagrzać ? Chcieliśmy do garażu dać Webasto aby ciepło było to najlepiej dać transformator i zasilać tą świecę żarową AC z transformatora . Potem bierze już mniej bo sam wentylator...
Alternator 120A na wolnych odda może 30A a może i nie. Nie chodzi tu o to jak długo i jak dużo. Chodzi o to że to nie dizel a benzyna czyli aku jest mniejszy. Zastanów się dlaczego w dizlach aku jest większy i wcale nie chodzi o pobór prądu przez rozrusznik.
W takiej sytuacji akumulator to już złom. Miałem podobną sytuację rok temu, świeca żarowa dostała częściowego zwarcia (pobór prądu ok. 40A) - tranzystor w sterowniku dostał zwarcia, bezpieczniki wytrzymały, ale akumulator do wymiany, bo rozładowany do 9V. Podładowanie prostownikiem przywróciło 13V , ale akumulator padał przy jakimkolwiek obciążeniu.
Jeśli akumulator jest w dobrej kondycji to > dokładnie sprawdzić obwód zasilania świec żarowych. Użycie miernika uniwersalnego i tak jest dalej wskazane.
Srawdź pobór po 30-40 minutach jak uśpi się komfort,ładowanie i czy świece żarowe rozłącza po odpaleniu (może nie doładowany akumulator).
Może masz tak dokładny miernik żeby mierzyć niskie rezystancje, ale ja i tak nie wierzył bym w jego wskazania. Z bezpiecznikiem chodziło mi o podawanie napięcia na krótko na świece. Można też ewentualnie diagnozować przez opięcie np połowy świec i sprawdzać czy pozostałe załączy, w ten sposób wyeliminować taką która ewentualnie ma zwarcie, bo moduł...
Według mnie najlepszy i najprostszy sposób to amperomierz cęgowy. Można porównać pobór prądu na każdej ze świec i na tej podstawie określić która jest wadliwa.
Witam wszystkich urzytkowników diesel'ków Muszę zrobić nowe przyłącza do świec żarowych w mojej golfince. Do tej pory instalacja wyglądała następująco: Kabel zasilający od przekaźnika do bezpiecznika od bezpiecznika do pierwszej świecy przewodem a od świecy 1 do 4 metalowym "płaskowniczkiem" szeregowo i teraz: czy nie lepiej było by połączenie szeregowe...
Przekaźniki do wymiany I świece żarowe, co najmniej 2 spalone. 15A to za mały pobór prądu przez 4 sprawne
Za te około 100-150 zł to wśród automatów za dużego wyboru nie ma. do ideału brakuje możliwości podłaczenia cęg (Mastech MY68) i pomiar poboru prądu 20A. Ale juz nie mam diesla i chyba miał nie będe, więc pomiar świec żarowych odpada.
Chcę je sprawdzić, ale tyle różnych wersji, jeśli chodzi i rezystancję krąży w sieci, że już nie wiem co myśleć. Świece sprawdza się na pobór prądu a nie rezystanację bo ta się zmienia. Zimna ok 20A po pierwszym podłączeniu.
I co ustaliłeś coś ? Walczę z tym samym już drugi dzień i nic. Też odłączałem wszystko co już chyba możliwe i nadal jestem w du...ie. Gdzie się znajdują kostki od zegarów? czy gdzieś za zegarami ich szukać? i przekazniki od np. świec żarowych?
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Chciałbym się zapytać czy to urządzenie pobiera dużo prądu podczas swojej pracy tzn, czy jak będzie chodzić ciągle przez np 5-6 godzin a w tym czasie samochód nie będzie w ruchu ( nie będzie doładowywany akumulator) to czy w ten sposób nie rozładuje się akumulator. Akumulator oczywiście się rozładuje nieco, ale bez przesady. Maksymalny pobór mocy wynosi...
A świece w tych silnikach o wtrysku bezpośrednim są konieczne lecz podczas mrozów, których jak na razie nie ma. W temp. ok. +10 nawet świec nie załączy. są silniki które potrzebują grzania od temp miejszej niż 15 stopni.... np silnik 2.5 z omegi do którego montowano nawet emulatory czujnika temp do układu grzania świec... co do kolegi z problemem opis...
Spręż jest. Te silniki tak dziwnie kręcą bez paliwa,na pusto. Trochę hard cor, ale może na plaka spróbuj. Czy równo złapie. Świece żarowe do sprawdzenia. Czy dochodzi napięcie, czy mają pobór prądu. Moje dawne Tdi przy trzech uszkodzonych palił. Kulał trochę na zimnym ale palił.
http://obrazki.elektroda.pl/8865551600_1... Witam, Jest to mój pierwszy projekt wstawiony na forum elektroda, które czytam już od dawna. W związku z tym, że posiadam dosyć spory garaż wolnostojący i co nieco "dłubię" przy samochodach zdecydowałem że w zimie nie będę już więcej marzł... Mój pomysł (inspirowany min. tematami na elektrodzie...
Witam mam temat z Volvo fl614 5.5L 152KW. Otóż ciężko odpala i świeci się kontrolka zaznaczona kółkiem czy ktoś jest w stanie mi pomóc od czego to może być Akumulatory są sprawne zakładane w te wakacje. Auto bardzo mało jezdzi. Dzieje się tak zazwyczaj jak postoi jakieś 2-3 dni. Czy może to być problem z poborem prądu lub z instalacją elektryczną czy...
Witam, najpewnieszą metodą jest sprawdzenie poboru prądu przez daną świece za pomocą miernika ćegowego; prawidłowa wartość prądu około 300 A. pozdrawam
Na pewno problem jest w zasilaczu masz elektroniczny? Może przetwornica nie startuje bo ma za małe obciążenie LED-ami a zwykły halogen żarowy ma większy prąd poboru i ją uruchamia.
Sam projekt ok ale przecież silnik 1.9TDI (po mocy wygląda na AVB czyli ten sam co siedzi w moim samochodzie) ma nagrzewacz na 3 świece żarowe umieszczony przy głowicy po przeciwnej stronie niż rozrząd. Druga sprawa ten pobór prądu można było ograniczyć wzorując się na oryginalnym podgrzewaczu który wraz ze wzrostem temperatury odłącza świece (są 2...
Jezu,ile to roboty-01 elektronika silnika,03-test nastawników i wybrac przekaźnik grzania dużą i małą mocą. Nie trzeba nawet mierzyć napięcia na świecach,bo standardowo lekko przygasa lampka oświetlenia wnetrza (duży pobór prądu). I w dodatnich nie grzeją mości szlachta,nie w TDI
pobór prądu świecy pobór prądu świecy żarowej pobór świec żarowych
funbox internet sterownik sterownik frezarka migająca dioda telewizor
Pralka robi zwarcie i wyrzuca bezpieczniki - diagnostyka i naprawa Alarm otwartych drzwi nie działa w nowej lodówce Bosch