Witam, mam problem ze sprężarką w Renault Premium DXI 450. Sprężarka przestaje pompować powietrze. Raz na jakiś czas się zawiesza. Po odłączeniu cienkiego pneumatycznego przewodu fi6, który łączy sprężarkę z AMP sprężarka cały czas pompuje powietrze. Czy można jeździć z odłączonym...
Witam Mam już drugi tydzień problem z autem, może ktoś pomoże: 1-tydzień Zaświecił się kierowcy błąd MID:128 SID:1 FMI:10 nic się z autem nie działo, normalnie jechał, pełna moc, jedynie jak się zatrzymywał na światłach czy gdzieś w korku to auto wchodziło w tryb awaryjny, ale...
Zawsze możesz nie pojechać . Musisz naprawić ABS skoro ma defekt. Musisz sprawdzić rezystancję czujników abs,kontrola czujników procentowego zużycia klocków /czujniki są indukcyjne/ i porównać z rzeczywistym sumarycznym zużyciem tarcz i klocków,kontrola zasilania modułu ebs,kontrola kompatybilności...
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w...
Renaud Raczej RENAULT ;) Na początek warto by podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
Przecież Renault jest wyposażony fabrycznie w 2 przetwornice 12V. Jedna nad radiem w schowku nad głową, a druga z prawej pod łóżkiem. Orginalnie gniazdo 12V jest mniejsze niż od zapalniczki. Jeśli chcesz podłączyć komputer to sprawdz czy Twoja przetwornica na 240V może tolerować napięcia...
Po podłączeniu pod komputer okazało się że skrzynią biegów jest od innego auta tj takiego gdzie była odstawka mocy i tu komputer widzi brak tej odstawka. Natomiast po wymianie czujnika temperatury powietrza dolotowego pojawił mi się błąd EMS nie 128 psid 102 fmi 5. Pojawia się tylko na odpalonym...
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia,...
Trzeba podłączyć komputer diagnostyczny, bez tego diagnoza jak wróżenie z fusów
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID26 Prędkość pracy wentylatora chłodzenia silnika FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID230 Czujnik nr 1 położenia spoczynkowego pedału gazu FMI-5...
Tylko że podłączenie niczego nie wniesie, bo VECU go nie zobaczy. Czyli muszę podpiąć moje auto pod komputer diagnostyczny i włączyć tę funkcję :?:
To normalne zjawisko że w odstojniku wydaje się ze jest powietrze , jakby było to od razu by zgasł. Kolego sprawdź ciśnienie paliwa kręcąc rozrusznikiem. Musi być min 3 bary. Podłącz dobry komputer. Zawołaj doświadczonego mechanika bo tak po omacku to szkoda kasy
Jak młotkuje to musi być usterka , podłącz pod komputer , i niech ktoś poogląda parametry. Taka prośba to musi być osoba, dla której nie jest priorytetem samo połączenie ze sterownikiem
Bez podłączenia komputera się nie obędzie
Podłączenie komputera powinno wykazać niezgodność numerów fabrycznych.
Wystarczy podłączyć komputer i zdiagnozować, usterka może wystąpić nawet podczas wyrzucenia skrzyni na luz podczas jazdy.
Dzięki kolego jutro sprawdzę :) Dodano po 5 Dodam jescze że po podłączeniu komputera nie wykrywał żadnych bledów?
to rozumiem, jest wszystko podłączone (emulator), bezpieczniki wyjęte ale niestety dalej jest komunikat o ograniczonej mocy i powód tego komputer w samochodzie pokazuje MID 128 psid 42 fmi 14 Przerwane dawkowanie- nieznany symbol usterki i o to jest cały ten temat, nie powinno tego być a dalej...
APM do regeneracji , uszkodzony reduktor ciśnienia w APMie. Na czerwonym ciśnienie nie może przekraczać 8,5 BAR. Dodano po 4 Najprościej podłącz komputer , zobacz wartość ciśnienia układu ręcznego lub manometr pod czerwoną słuchawkę i masz czarno na białym czy wina jest po stronie...
Witam, Posiadam Premiumke 420 dci która stała ok. Pół roku po czym zaczęły dziać sie różne problemy z elektryką, min. Problemy z magistralą Can. Pech chciał ze było zwarcie na manetce od hamulca górskiego (pokrętło na czubku manetki od wycieraczek) i w momencie gdy przekręciłem je,...
Po podłączeniu komputera wyskoczyło, że czujnik ciśnienia paliwa padł lub wiązka.
Zasadniczo podłącz komputer i sprawdź zużycie sprzęgła bo jego wartości mogą być nie właściwe. Będzie trzeba szykować się na wymianę sprzęgła, powoli się kończy i stad czasem ten błąd - taka diagnoza elektryka po podłączeniu kompa i pomiarach sprzęgła.
Kolega mi podpowiedział że jest oczko w skrzyni po prawej stronie z 5-10 cm od dołu skrzyni. Mówił coś o kalibracji skrzyni, że pod komputer trzeba podłączyć. Czy ktoś coś takiego robił?
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez...
Witam. Mój problem polega na braku mocy w renówce, falujących obrotach. Po podłączeniu komputera serwisowego wykazało zbyt małe ciśnienie wtrysku. Pomocy. Gdzie szukać przyczyny. Jakiś namiar na specjalistów.
Mascott 2,8 to chyba silnik Iveca ?? podmień czujnik ciśnienia w listwie. Często pada. A jeżeli chodzi o Clipa to równie dobrze możecie go do premium podłączać, przecież też renówka :P tylko ng3 i nic innego nie połączysz.
Witam. Mam problem z Renault 420 dCI z 2001. Podczas jazy włącza się tryb awaryjny. Zarówno przy wysokich jak i przy za niskich obrotach. Początkowo działo się to tylko przy załadowanym aucie, teraz również na pusto. Dziś miałem podłączony komputer i oto co wyświtlił: 5812 Sterownik...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14...