Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
... nigdzie nie umie znaleźć minusa,... znajdziesz tylko sterowanie [+]. Konieczny będzie inwerter +/- lub zwykły przekaźnik. Czerwono/niebieski w54 polowym czarnym złączu za schowkiem, po stronie pasażera.
Szukaj w dokumentacjach alarmów MAXICAR,MAGICAR, to jedna z tych chińskich wydumek
Witam, parę dni temu moja Polówka wzbogaciła się o centralny zamek i alarm. Wszystko ładnie pracuje, działa i współgra, lecz zostało mi jeszcze podłączenie się do kierunkowskazów i krańcówek drzwi. Mógłbym poprosić o jakąś wskazówkę skąd mogę wziąć sygnał z kierunkowskazów (l i p) do centralki alarmowej oraz gdzie są podłączone krańcówki drzwi? Szukałem...
A tak naprawdę, to można wyłączyć opcję dozbrajania, wystarczy ze zrozumieniem przeczytać instrukcję. Tak, ale żeby to zrobić należy podłączyć krańcówki drzwi do sterownika lub przynajmniej na czas programowania podłączyć szary przewód sterownika do masy (minus instalacji samochodu).
Problem z podłączeniem krańcówek drzwi , z alarmu wychodzą trzy kable 1.+door sw 2.-door sw 3.pin sw.neg. trigger Jak mam to podłączyć , czy tylko jeden kabel zalerzności od wyzwalania - czy + . A co zrobić z pozostałymi nie podłaczać
witam jak w temacie, nie mam schamatu instalacji do tego autka, prosze o pomoc przy podłączeniu krańcówek ( mas do alarmu ) drzwi i tylnej klapy ( kombi ) wiem, że jest jakiś przewód w okolicach kolumny kierownicy, ale nie moge go zlokalizować czy jest możliwość inna niż szukanie przewodu od lambek ? krańcówki sterowane plusem :( z góry dziękuje za...
Carrier Ci napisał, że w BSI. BSI to ,,skrzynka bezpieczników"(umownie). Moim zdaniem lepszy będzie inwerter (brak przepięć). Inwerter 4 przewody zsilanie +/-/wej+zBSI/wyj - do alarmu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dodano po 18 Przeslalem Ci powyzej link gdzie znajdziesz schemat elektrycznych szyb i pare innych przydatnych na przyszlosc. Ze schematu wynika, ze dwa pozostale Ci przewody musisz polaczyc z drzwiowymi wlacznikami oswietlenia wnetrza. - brazowo/zolty - drzwi prawe - brazowo/zielony -...
Może też być przewód brązowo-niebieski.
Witam, mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi i klapy bagażnika w passacie b3 kombi. W związku z tym mam kilka pytań: Czy krańcówki w drzwiach połączone są w szereg? Czy po otwarciu drzwi krańcówka zwiera się do masy? Czy tylna klapa w kombi jest podpięta w szereg z drzwiami, czy trzeba ciągnąć kabel do lampki bagażnika? Czy dawać diody prostownicze...
Witam Mam następujący problem, podączałem wczoraj alarmik Shark V2 do swojego mondeo, przewód który ma być podłaczony do krańcówek w drzwiach podłączyłem do przwodu niebiesko czarnego w skrzynce bezpieczników (wg opisu krążocego po forum). Problem związany jest z opóźnieniem wyłączenia oświetlenia, ponieważ na przewodzie do którego się wpiłem po zamknięciu...
Podłącz tylko przewód drzwi(-) do krańcówki drzwi lub do przewodu idącego do lampki oświetlenia wnętrza.
Lewy próg brązowy z białym-reszta drzwi oprócz bagażnika.Przewód ten ja znajduje zaraz pod kostkami w tym progu wiązka idąca do tyłu auta,taka ok 7-12 przewodów.
witam. chciałbym dowiedzieć się jak podłączyć w bmw e36 96r do alarmu( niebieski kabel- krańcówki drzwi) jeden sygnał masy z lampki oświetlenia wnętrza. co trzeba wstawić aby alarm dostał normalny sygnał a nie powolny co powoduje ściemniacz oświetlenia...
Dzwonek podłączony do krańcówki w drzwiach. Zasilanie 12V=
Witam, ja też przy zakładaniu sterownika do centralnego chyba z półtora tygodnia szukałem tego kabla. Nie wiem jak jest u Ciebie i ile masz drzwi, ale u mnie we Fieście (3d) pomiędzy prawą i lewą krańcówką jest dioda prostownicza, co jest podyktowane brzęczkiem od włączonych świateł. I ten kabel właśnie znalazłem jako jeden z tych podpiętych do tego...
Szukaj schematów do rolet lub schematów do sterowania mieszaczem w inst. CO - znajdziesz w tym inspirację i natchnienie. Do zrobienia na przekaźnikach, uC lub PLC.
Sprawdź w przelotce drzwi kierowcy, przy wejściu przewodów do kabiny. Powinien wchodzić normalny przewód brązowy z kreską i tam go podłapiesz za osłoną boczku. Potrzebujesz tylko tych drzwi. Skoro tak było w najnowszym ML-u i tam właśnie wyłapałem drzwi kierowcy, to w Viano będzie pewnie jest też tak proste rozwiązanie.
Do sprawdzenia prawidłowe podłączenie krańcówki drzwi, krańcówki maski silnika, krańcówki bagażnika, +12V po stacyjce, podłączenie przewodu masy do karoserii.
...nie rozumiem sensu tego obwodu RC, powinno wystarczyć normalne podłączenie do krańcówki w drzwiach. To chyba miało za zadanie tłumić drgania/iskrzenie styków krańcówki (ale to nie tak ma wyglądać) ew. generować pojedynczy impuls w momencie otwarcia drzwi (zamiast ciągłego podawania masy). W tej chwili masz gdziekolwiek podłączony przewód "od drzwi"...
czy wie ktoś jak podpiąć się do krańcówek w VW T5 , wiem że wszystkie przewody dochodzą do modułu nad pedałem gazu, czy na każdym przewodzie jest masa i czy można je razem spiąć
A podłączyłeś krańcówki drzwi?Samouzbrajanie powinno się kasować po otworzeniu drzwi.
Mi to wygląda masz źle, albo wcale nie podłączone krańcówki drzwi
Czy muszę podpiąć urządzenie pod stacyjkę? Tak wtedy działa funkcja Porwania Niezbędne jest podłączenie "krańcówki" drzwi.
Możesz mieć włączoną funkcję samouzbrajania alarmu po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi. Możliwe też, że działa u Ciebie funkcja ReArming - rozbrojony pilotem system ponownie się uzbraja po 20s jeżeli centralka nie zobaczy otwarcia drzwi lub przekręcenia stacyjki. Otwarcie każdych innych drzwi nie wyłącza alarmu. Instalator podłączył wejście drzwi...
podłączać i nie sugerować się,te 12V przy zamknietych drzwiach to przepyw prądu przez włókno żarówki,krańcówki sterują masą i tak masz łączyć.
Podłączenie krańcówek drzwi w brązowym 15-stykowym złączu u podstawy słupka, po stronie kierowcy : brązowo/biały przewód na pozycji nr 7 oraz brązowo/żółty przewód na pozycji nr 8 . Odseparować diodami i połączyć razem.
Krańcówki - potoczna nazwa włączników krańcowych. W tym przypadku chodzi o włączniki drzwiowe, które załączają oświetlenie sufitowe kabiny po otwarciu drzwi. Podłączenie alarmu do linii krańcówek zapobiega ponownemu, samoczynnemu uzbrajaniu alarmu.
twój schemat to mniej więcej to o czym pisałem... jeśli przy otwarciu drzwi lampka zapala się natychmiast to nie ma potrzeby szukania przewodów od krańcówek, wystarczy, że wepniesz się w przewód od lampki
Dziękuję za podpowiedzi już jest Ok.:D Wpiąłem się w progu działa jak trzeba a przedtem jeszcze popełniłem błąd, źle podłączyłem krańcówkę drzwi zamiast minus dałem plus z alarmu i troche to też knociło .Ale dziękuję bardzo już jest wporządku wszystko gra.:D
A gdzie się podpiąłeś po krańcówki drzwi? Może podpięty jesteś pod lampkę która się od razu zapala po otwarciu zamków i przez to alarm widzi od razu otwarcie drzwi i dlatego ta funkcja nie działa. Jeżeli mówisz że programowanie działa to szukaj przyczyny w podłączeniu krańcówek drzwi, maski i bagażnika.
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Przewód brązowo biały jest do podłączenia krańcówek (drzwi) wyzwalanych plusem, niektóre samochody tak mają. Jeżeli masz krańcówki wyzwalane masą to go w ogóle nie podłączasz. Przewód pomarańczowo czarny ma za zadanie zamknąć centralny zamek w czasie jazdy, po naciśnięciu hamulca. Na przyszłość - takie pytania w dziale początkujący.
i jak ogarnąć zapłon? Podłączyć centralkę do [+15] czyli 12V po stacyjce Drugie niezbędne podłączenie, to "krańcówka drzwi" - przynajmniej podłączona do drzwi kierowcy a najlepiej również do bagażnika. Bez tego centralka będzie sama zamykała auto po ok.20s od otwarcia pilotem.
W Twoim przypadku instalator źle podłączył krańcówkę drzwi kierowcy ( lub pozostałych ) i centralce przeszkadza fabryczny ściemniacz lampki oświetlenia wnętrza. Programowo - nie zmienisz tego w centrali tego alarmu. Konieczne jest podłączenie się bezpośrednio pod krańcówki drzwi i odseparowanie obwodów diodami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
czy ten niebieski przewód oznaczony jako czujnik drzwi/maski musi być podłączony Tak, podłączony do "krańcówki" drzwi kierowcy a najlepiej do wszystkich "krańcówek" odseparowanych diodami.
Gdzie tyle biorą?
Musisz podłączyć krańcówkę przynajmniej drzwi kierowcy i [15] czyli +12V po stacyjce.
Podłącz pod krańcówkę w drzwiach a nie pod lampkę.
U mnie w Vectrze też jest tak że brzęczyk jest podłączony pod krańcówkę drzwi. Sam brzęczyk jest chyba gdzieś indziej.
Nie wiem jaki masz moduł komfortu. Sprawdz sobie czy nie pajawiają sie na nim jaies masy albo prądy po otwarciu drzwi jeśli nie to musisz rozbierac drzwi i podłączać sie do krańcówek.
Dobra, bylo 1000razy-ale powtorze wszystko jeszcze raz: Audi A4 B5 '99 Avant Wszystko w panelu pod bezpiecznikami, czyli lewy przedni słupek, czyli na lewo od sprzęgła, czyli pod wajchą otwierania klapy. Do odkręcenia dwie śruby, potrzebny krzyżak. Kostka brazowa gorna: czerwony z brazowym-otworz szaro-bialy-zamknij brązowo/biały przewód na pozycji...
Podłącz pod ten przewód na którym po otworzeniu drzwi pojawia się masa.Na pewno będzie ok.Rafał.
Jeden zacisk podpinasz pod krańcówkę w drzwiach kierowcy a drugi pod światła postojowe.
po co ktoś po wybiciu szyby miałby przez nią wsiadać? Po to aby nie otworzyć drzwi i nie uruchomić ewentualnego alarmu wyzwalanego z "krańcówki drzwi" bez czujnika ruchu. Podłącz pod czerwono/niebieski przewód (18pin) w 54-pinowym czarnym złączu za schowkiem po stronie pasażera.
w drzwiach jest dioda ( pod tapicerką blisko klamki w niebieskim pudełeczku) sygnał z krańcówki drzwiowej jest przez nią rozdzielany na światełko w drzwiach i reszta świata. Podłącz się przed diodą.
-mikrofala NIE (nie do wyregulowania) , ultradźwięki , trzeba sprawdzić doświadczalnie, -udarowy na blaszanej ścianie NIE (zbyt czuły) -czujniki można wpinać równolegle lub podłączyć do "krańcówki drzwi" -do kierunkowskazów podłącz "klaksony"tylko będą "błyskać" przy uzbrajaniu i rozbrajaniu, - to nie jest Fort Knox - zwykłą syrenkę
Krańcówki. Białe 40 pinowe złącze w BSI Pin 4 drzwi kierowcy Pin 5 drzwi pasażera Pin 33 drzwi tył Pin 34 drzwi boczne przesówne, podłączać jeśli są. Wszystkie podłączenia przez diody.
Podciągnąć plusy do drzwi a masę brać z krańcówki w drzwiach ? Pisze na przykładzie escorta w którym tak robiłem. Do centrala raczej bym się nie podpinał.
Pytanie moje czy muszę podłączyć do każdej krańcówki? Pewnie jest to potrzebne do fukcji sterownika która umożliwia zamknięcie pojazdu jeśli zostanie otwarty i nikt do niego nie wsiada. Możesz podłączyć do krańcówki drzwi kierowcy jeśli chcesz żeby sam ci się sterownik uzbrajał jak nie otworzysz drzwi lub zamiast krańcówki możesz ten przewód podłączyć...
To w takim razie powiedz w jaki sposób po otwarciu drzwi zapalają się żarówki podłączone bezpośrednio pod krańcówkę w drzwiach.
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
Najlepiej będzie jak krańcówki zwalniania będą podłączone bezpośrednio pod wejście cyfrowe falownika zmiejszające jego prędkość tzn jak najedzie na tę krańcówkę to zwalnia np z 50 na 20 Hz.
Co do przewodu blokującego to tak jak kolega wyżej napisał pod przełącznik wewnątrz auta. Większość zestawów alarmowych ma w komplecie krańcówkę pod maskę, oryginalnie auto nie posiada krańcówki maski. Montujesz i podłączasz pod krańcówkę w drzwiach.
Nic nie zrobisz taka konstrukcja centralki alarmu, no chyba, że podłączysz się krańcówką pod drzwi kierowcy a resztę drzwi podłączysz pod wyzwalanie ultra (trochę rzeźba, ale może to działać).
witam. Chciałbym powrócić do tematu . Większość jakoś znalazłem , ale nie mogę podłączyć krańcówek z drzwi , poprostu w tym aucie nie ma tego modułu pod dywanikiem z lewej strony. Możecie mi powiedzieć gdzie on jest lub gdzie znajde wszystkie krańcówki w jednym miejscu. pozdr
po prostu podłącz reszte drzwi lub sprawdż krańcówki
Seat Toledo 1L 92 rok Alarm podłączony pod przewód brązowo-biały (krańcówka drzwi) w wiązce przewodów w lewym progu. Według tego co pisze na forum powinno być dobrze ale nie jest. Alarm reaguję tylko na drzwi kierowcy. Domyślam się, że każde drzwi są od siebie odseparowane - gdzie szukać przewodu, który jest połączony z wszystkimi krańcówkami?
alarm jest źle skonfigurowany lub brak podłączenia do krańcówki w drzwiach
Czarny - masa pod krańcówkę drzwi. Czerwony - zasilanie pod światła pozycyjne, czy łatwiej pod podświetlenie zegarów.
Witam Montuję alarm w renault laguna 2.0 benzyna 95r. i został mi do podłączenia przewód pod krańcówki drzwi ale nigdzie takiego wspólnego nie mogę znaleźć. Prosił bym o pomoc w lokalizacji wspólnego przewodu krańcówek w tym modelu? Pozdrawiam
Musisz mieć podłączoną przynajmniej jedną krańcówkę drzwi kierowcy i [+15] (12V po stacyjce).
Było, było tylko źle szukałeś albo nie zrozumiałeś. Musisz wbijać się w drzwi, inaczej się nie da.
Centralny: czerwonozielony i żółtoniebieski w wiązce zamka w środku drzwi kierowcy. Podłączenie krańcówek wymaga demontażu wszystkich tapicerek drzwi - kable brązowo białe z wiązek od zamków.
Dość ciezki samochód. Kierunki po prawej stronie w nogach pasażera na czarnum module: niebieski z brązowym,niebieski z zielonym,niebieski z żółtym. Sa na dwóch dużych kostkach dolnej i górnej - musisz odseparować diodami. Zasilanie najlepiej z akumulatora. Za schowkiem masz moduł od centralnego zamka na nim masz sterowanie i krańcówki drzwi- nie pamietam...
Jest tylko E-stop, a jeszcze chce krańcówkę z drzwi podłączyć.
Witam. Zakładam alarm do galaxy 99r tdi i mam problem z podłączeniem krańcówek drzwi . Nie mogę znaleźć wspólnej masy wszystkich drzwi , a muszę to zrobić , ponieważ mam kontrolki otwacia drzwi w liczniku . Jeżeli zepnę równolegle krańcówki to po otworzeniu jednych drzwi wszystkie kontrolki się zapalą. Odgrzałem już nawet kotleta na forum , ale widzę...
Na początek odepnij akumulator i odczekaj pół minuty a następnie sprawdź jak się zachowuje ekran. Przy okazji sprawdź stan klem, często auto się nie usypia jeśli na klemach są jakieś zanieczyszczenia bądź są źle zapięte. Jeśli to nie pomoże to nie gaś ekranu, zamknij auto, zablokuj zamek centralny i sprawdź czy ekran zgaśnie i za ile minut. Jeśli po...
Odkręć jedną krańcówkę zdęjmij z niej kabelek i przy pozostałych zamkniętych drzwiach podłącz do tego kabelka kontrolkę względem masy i naciśnij stop jak kontrolka zaświeci to znaczy że gdzieś mamy zwarcie przewodów.
Centralka obsłuży sterowanie centralnym zamkiem - wysyła tylko impulsy (-). Musisz dodać dwa przekaźniki samochodowe do sterowania zamkiem pneumatycznym. Konieczne też będzie podłączenie linii "krańcówki" drzwi a przydatne byłoby też [+15] czyli +12V po stacyjce.
Trzeba założyć diody separujące pomiędzy istniejącym automatem światła a krańcówką (lub krańcówkami). Takie diody można wpiąć w przewód dochodzący od tego "automatu" do krańcówek, najlepiej tuż przed krańcówką. Wtedy będzie można bez problemu do krańcówek podłączyć przekażnik, a nawet bezpośrednio dodatkowe żarówki podłączone jednym końcem do +12V....
Witam. Jutro będe zakłądał alarmik do Renault Thalia i chciałbym wiedzieć, jak sterowany jest zamek centralny abym mógł dostosować alarm, oraz pod które przewody się wpiąć?? Jeśli ktoś by jeszcze wiedział, to proszę o podanie, który przewód na wyłączniki krańcowe drzwi. Pozdrawiam
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
Wycieraczki, sprawdzić wszystkie bezpieczniki. Alarm, sprawdzić podłączenie i krańcówki w drzwiach. Lampka oświetlenia wnętrza działa prawidłowo? Zapala się po otwarciu drzwi?
Witam Założyłem do mojego polonezika centralny z alarmem. niestety mam problem z podłączewniem tego do kierunków. Probowałem podłączyć się awaryjne ale świeci tylko jedna strona. Jak podłączyłem się pod drugą to po włączeniu któregoś kierunkowskazu wlączały się awaryjne :/ 2 pytanie dotyczy podłączenie pod drzwi. Z centralki wychodzą 2 kable + i -....
Na razie z braku czasu po prostu nie podłączyłem drzwi. Przewód przewidziany do krańcówki podłączyłem do masy samochodu.
Witam dzisiaj włamali mi się kolejny raz do samochodu więc chce poprawić błędy zmieniając centralny zamek na alarm tylko nie mogę znaleźć odpowiedniego. Poszukuje Alarmu oprócz podstawowych funkcji: trzy lub cztero przyciskowe piloty najlepiej typu scyzoryk funkcje jakie powinien mieć - podwójny impuls otwierania zamka (otwieranie zamka i otwieranie...
Akumulator jest sprawny i naładowany. Czujnik spadku napięcia jest wyłączony. Alarm jest podłączony pod krańcówki z drzwi i bagażnika + czujnik wstrząsowy.
Podłącz do plusa stałego i masy z krańcówki drzwi (kabel z zamka drzwi na którym pojawia się masa po otwarciu zamka)
Jeżeli alarm nie ma wejścia na klapy i bagażnik to podłącz go przez zwykłą diodę (paskiem do lampki oświetlenia bagażnika) do kabelka który podłączyłeś do krańcówek w drzwiach.
jak wyjdę z samochodu to nikt nie może zostać w samochodzie bo alarm sam się uzbraja Sprawdź, czy "krańcówka" drzwi kierowcy jest sprawna i podłączona do wejścia "drzwi" centralki alarmu. (przewód brązowy dla krańcówki drzwi kierowcy sterowanej masą)
Sprawdź przewody w przepuście drzwiowym kierowcy .podejrzewam że instalator alarmu z krańcówką drzwiową podłączył się pod lampkę wewnętrzna (na podsufitce ). Jeśli uzbrajasz alarm a drzwi się nie zamykają i nie ryglują lampka nie gaśnie
Kupić switch za 30zł lub znaleźć jakiś stary. Podłączyć switch do wybranego portu który będzie służył za monitoring. Zasilanie switcha (tego za 30zł) podłączyć do krańcówki na drzwiach szafy.
Witam, Zakupiłem na allegro alarm stig veyron 44+, podłączenie przebiegło bez problemu oprócz krańcówek drzwi. Tutaj mam duży problem ponieważ żaden ze schematów zaproponowanych na forum nie pasuje. Ze swoich źródeł znalazłem schemat sterowania oryginalnym centralnym zamkiem który załączam, alarm posiada możliwość wzbudzania plusem oraz minusem podczas...
Podłączyłem plus ze stacyjki. Mam tylko jeden problem, system nie rozpoznaje chyba otwartych drzwi. Co rozumiemy przez "+ drzwi" i "- drzwi" ? Podłączyłem + tam gdzie przy krańcówce po otwarciu drzwi jest +12, a minus drzwi? Tam gdzie jest masa cały czas? czy druga nóżka krańcówki?
W Magicar 440 poprostu są dwa wejścia od krańcówek drzwi. Jeżeli podpinasz się pod krańcówki to tam jest "-" i wtedy używasz przewodu zielonego, fioletowy wtedy olewasz. Natomiast jak bys nie chciał podłączac się pod krańcówki a np pod lampkę (po otwarciu drzwi na lampce pojawia sie"+") to wtedy podpinasz sie pod fioletowy a zielony olewasz. Podsumowując:...
Witam, mam pytanie dotyczące podłączenia alarmu a Audi A4 B5 z 97 roku czy któryś z forumowiczów wie gdzie i pod jakie kolory przewodów należy wpiąć wyzwalanie z krańcówek (drzwi i klapa bagażnika) czy muszę podciągać przewody do każdych drzwi z osobna?
witam mam pytanko gdzie podłączyć wejście alarmu do włącznika drzwi w Renault 19, w drzwiach przy krańcówce są dwa przewody czarny i pomarańczowy i oba przewody po otwarciu drzwi są na potencjale masy i i nie wyzwlają alarmu, a lampka świeci prawidłowo, nie mam pojęcia gdzie to podłączyć, auto ma krańcówki w wszystkich drzwiach.
Odpowiadam na pytania, nie wiem co miałem więcej napisać? Jeśli bym miał wpięty czujnik wtedy bym napisał: jeden czujnik mam odłączony, drugi jest wpięty. Może miałem napisać: nie mam wpiętych czujników uderzeniowych? Wymiana baterii nie pomaga. Czasami jest tak, że załączę alarm i jest normalnie a czasami tak, że załączę alarm i syrena piknie 5 razy...
a wiesz może, gdzie znajduje się dokładnie krańcówka drzwi w matizie?
Musisz się dostać do podłączenia alarmu z krańcówką drzwi.Tam myślę jest problem.Alarm ma jedną linię drzwi i są odseparowane diodami.Może zimny lut?
Musisz podłączyć się pod krańcówki we wszystkich drzwiach. No i użyć diodek-koniecznie.
Wszystkie czyjniki działają po zwarciu do masy więc musisz się podłączyć tak z przewodem aby to podłączenie było gdzieś między żarówką a krańcówką w drzwiach. Pozdrawiam
Moduł GEM(za schowkiem od strony pasażera) -szara kostka---czarno-pomarańczowy(drzwi tylne pasażera) -zielona kostka---czarno-czarno-pomarańczowy(drzw... tylne kierowcy) -biała kostka---czarno-czerwony(drzwi przednie kierowcy) -biała kostka---czarno-zielony(drzwi przednie pasażera) -niebieska kostka---niebieski,niebiesko-czerwony(ki...
Alarm dokładany? Jakiś model znany alarmu? Jeżeli dokładany to zapewne ma podłączenie do krańcówek w drzwiach. Któraś może nie działać prawidłowo i uzbraja alarm. Czy masz czujniki ultradźwiękowe? Możesz odszukać centralkę i odłączyć od niej poszczególne sygnały żeby zobaczyć co powoduje uzbrajanie alarmu.
Musisz podłączyć się bezpośrednio pod "krańcówki" w drzwiach. Napisałem krańcówki bo przeważnie są zintegrowane z kasetą w drzwiach. Czasami wiąże się to z demontażem tapicerek i tu problem czy warto ? - dla samej tej funkcji. Podłączenie wg tego co zrobiłeś ma jeden sens, złodziej przy samej próbie otwarcia zamka ( bębenka) uruchomi alarm.
Pytanie otwarcie drzwi w twoich założeniach ma podać masę czy ją zabrać ? Czemu dwie krańcówki ? Obie na drzwi ? jak podłączone ? Narysuj to podłączenie. Dodano po 50 Swoją drogą nie lepiej było użyć jakiejś nawet najtańszej czujki ruchu od systemów alarmowych ?
-Prawą 4-pinową wtyczkę podłączam według opisu, lecz jak podłączyć światła? Po przetłumaczeniu wynika aby podpiąć do pozycyjnych/postojowych, lecz nie mam pewności. Podłączasz pod '+' lamp. Masa w każdej lampie jest na stałe. lecz od znajomego dostałem inne i tu siłownik od strony kierowcy ma ich już 4, jak w takim razie to podłączyć? Chcesz wymieniać...
Jaki wpływ może mieć zwarcie krancówki w zamku na ciągłe świecenie oświetlenia wnętrza skoro po odłączeniu głównej wtyczki na drzwiach kierowcy światło we wnętrzu nie gaśnie. Czy na pewno powinna byś podłączona krańcówka na słupku przednich drzwi? bo u mnie obie krańcówki po delikatnym wyjęciu ze słupków nie są do niczego podłączone. Na schemacie który...
podłączenie krańcówek odseparowanie krańcówek drzwi alarmu beninca krańcówek
listwa trzask wiena mostek jumper przekaźnik świec
suszarka elektrolux philips az1830
WABCO EBS TEBS G2.2: kody błędów 144-04, 144-01, 109-14 – czujnik ciśnienia, nieszczelność, diagnostyka Citroen C3 1.4 2002 – błąd P0603, ELM327 pokazuje 17V, miernik 14,3V – rozbieżność napięcia ładowania