Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Pozamieniane dysze i ew. rurki emulsyjne pomiędzy gardzielami (łatwo je pomylić). Walczyłem z takim wieki temu, mając do dyspozycji dane serwisowe, ale nie dałem rady. Też kichał po dodaniu gazu choć dało się jechać. Gaźnik później trafił do innego samochodu i dopiero wtedy gazownik - specjalista od FSO zauważył błędy w montażu. Dla przypomnienia gaźnik...
jeśli pasek się ślizga to normalne że się zedrze po obu stronach jeśli koła są przesunięte to też tak będzie ale widziałem konstrukcje z przesunięciem do nawet (na oko) 2-3mm i chodziły (właściciele nie narzekali na nadmierne zużycie) co się dzieje jeśli koło nie jest równoległe do reszty - na pewno boki paska się będą szybko zużywały ale w jakim tempie...
Buduję sobie samochodzik "rurowca" mam silnik od Poloneza. Problem mam z podłączeniem regulatora napięcia, pudełeczko ma zaciski "15" i "67" powiedzcie co pod nie podłączyć.
Witam. Wie ktoś jak poprawnie podłączyć regulator napięcia od poloneza (9d) do MZ etz 250? w regulatorze są wejścia 15 i 67: 67 podpinam pod wzbudzenie, czyli Df na alternatorze..? 15 pod 61 na prostowniku z przewodem od kontrolki razem..? D- na alternatorze, do obudowy regulatora przymocowanej do ramy MZ? i ten gruby kabel idący od D+ na prostowniku(...
napięcie odniesienia (zółty z kabeloczkiem) napięcie z jednej z faz do wygaszania kontrolki ładowania(niebieski)
Ten silnik Miele mając 730W możliwe to będzie bo trudniej mi było zatrzymać utrzymać wirnik pod napięciem do 120V dc... A prąd dochodził do 8,5A. To mnie uspokaja bo nie ma więcej prądu jak rozruszniki... Z doświadczenia wiem że na złomie akumulator przy 20szt majace jeszcze 8V w stanie spoczynku i ze spadkiem pojadę popracuję. Zaparte o ścianę koła...
Witam w tym uralu jest prądnica czy alternator jak alternator to regulator polonez stary typ 6d
zrób tak- sprawdzone podany przez ciebie link do obrazka to alternator bez regulatora
Tak wiem. Zauważyłem to na prostym przykładzie gdy wirnik nie chciał się do stojana zmieścić. Dobrałem taki wirnik i taki stojan aby przerwa była jak naj mniejsza. W sumie to spotkałem się na pewno z trzema typami alternatorów jak nie z czteroma w polonezach i to tylko w tych z silnikami krajowymi. Teraz próbuję odpalić alternator na którym jest przykręcany...
Witam dzisiaj w c330 zrobiłem modernizację ,założyłem mniejsze koło pasowe [nawet od tego co było montowane w polonezie ,cc 700] zleciłem wytoczenie tak aby było jak się należy pod pasek 13mm i powiem że łapie po odpaleniu i kontrolka zaczyna świecić dopiero jak ciągnik ma poniżej 400 obr[silnik prawie gaśnie] Na pewno alternator sie nie rozsypie bo...
Witam! W jakim przypadku alternator w polonezie nie jest samowzbudny?! Alternatory w polonezach były samowzbudne -to w Fiatach 125p były obcowzbudne ale w końcowych wersjach też już były samowzbudne. Jeżeli dobrze pamiętam to na samowzbudnym będą trzy zaciski 30-śruba M6, 67-wsówka męska do której trzeba podłączyć regulator napięcia, a do wsówki na...
Witam, ostatnio miałem dziwne problemy z ładowaniem aku ( Nagle podczas jazdy zegary przygasały, obrotomierz padał, i po kilkuset metrach całe auto) Woziłem drugi aku + kable, to jakoś do domu dojeżdżałem ;) Teraz do rzeczy. Wymieniłem regulator na nowy, i po skręceniu wszystkiego nie podaje mi prądu, tak jakby akumulatora nie było, na kable też nie...
Miało być os Tico lub Matiza nie wiem skąd ten polonez się tam wkradł. A napisalbys jaśniej który kabel gdzie podłączyć lopatologicznie :D
Witam. Moim zdaniem znacznie łatwiej zmienić kierunek wirowania rozrusznika. Rozrusznik jest silnikiem szeregowym i do zmiany kierunku obrotów wystarczy zamienić podłączenia szczotek (w przypadku bocznikowego lub obcowzbudnego lepiej zamienić końce uzwojenia wzbudzenia). W przypadku dostosowania alternatora musiałbyś odizolować całe zawieszenie od masy...
wymieniłem diody wzbudzania lecz nie zamontowałem go jeszcze w pojeździe docelowym ponieważ znajduje się on 40 km od Kielc więc nie wiem czy pomogło jak mogę go sprawdzić w warunkach domowych czy można to zrobić przy użyciu prostownika czy musi być akumulator?? mam silnik który rozpędzi go do odpowiedniej prędkości chodzi mi tylko o to jak podłączyć...
Klika uwag praktycznych 1. Napięcie ładowania akumulatora zależy od temperatury sposobu użytkowania akumulatora. W temperaturze pokojowej akumulatory instalacji alarmowych ładuje się napięciem 13,8 V ten sam akumulator w samochodzie wymaga napięcia w granicach 14,4 a nowe źródła (po wprowadzeniu obowiązkowej jazdy na światłach) podają nawet 14,6 V...
Latwiej jest podłączyć regulator od Poloneza (mówimy tutaj o reg. elektronicznym o oznaczeniu "........6d"). Niestety nie mogę otworzyć Twoich załączników- powiem tak: 1.Podstawę reg. od Poloneza oczywiście łączymy z masą TSki 2.Zacisk regulatora oznaczonego jako DF+ podłączamy do przewodu prowadzącego do jednej szczotki alernatora (druga szczotka z...
do zacisków Ri M podłącza sie regulator napięcia. Na przedstawionej fotografii widzimy alternator od samochodu Skoda 105-120 Zacisk R to zacisk wysciowy diod wzbudzenia i podłączamy do niego jeden koniec lampki kontrolnej i zacisk R regulatora (regulator od skody) albo zacisk 15 (jeżeli stosujemy regulator od poloneza) Zacisk M to zacisk jednej ze scztotek...
Aby dostać się do diod musisz go rozpołowić. Alternator 9diodowy nowego typu jak wyżej napisane ten kabel który podłączony jest do masy to kabel od mostka wzbudzenia a te dwa kable to końce (uzwojenia wzbudzenia) najprościej kupić orginalny regulator napięcia, da się także podłączyć regulator od poloneza.
!5 ze styku stacyjki nr 15 kablem na styk nr 15 regulatora.67 z alternatora na styk 67 regulatora napięcia. B+ dorobić przewód o przekroju od 6 do 10 mm2 i podłączyć od zacisku B+ alternatora bezpośrednio na + 12V akumulatora pod górną śrubę rozrusznika do której jest przykręcony przewód akumulatorowy wychodzący z luku gdzie zabudowany jest akumulator....
Te? http://obrazki.elektroda.pl/3766238100_1... mam je akurat "na warsztacie"; wszystko opisane - ciężko pomylić :D A Kolega Motronic ma te same?
We wszystkich nowszych polonezach obwód wzbudzenia sterowany jest minusem. Jest tylko mały problem bo regulator jest razem ze szczotkami i do ruskiego nie będzie pasił. Proponuję zrobić tak jak jest w Lublinie II. Jest to rozwiązanie wzięte ze starszej wersji poloneza a regulator jest od Fiata 126p. Ma on dwa przewody żółty i zielony. Jeśli masz alternator...
Witam Rozrysuj schemat z płytki drukowanej to najprostszy sposób na podłączenie Pozdrawiam
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
Oczywiście można zastosować z Poloneza typ, RA2/12.
Najlepiej tu by pasował regulator od "Poloneza", wyjście D+ do wyjścia 15 regulatora i dalej do kontrolki, wyjście DF do 67 regulatora. Sprawdź w tym mechanicznym od "Fiata" jaką ma literkę (B czy D). Jeżeli D to będzie się nadawał.
Skoro jedna ze szczotek jest łączona z masą to ten regulator nie będzie pasował. Może być regulator zewnętrzny z fiat125p poloneza,ten przykręcany na błotniku.
Może taki układ jak w 125p, żuku czy starszych polonezach-jedna szczotka na masie a druga na regulator zewnętrzny...
niestey po podłączeniu według schematu alternator sie nie wzbudza, obejrzalem dokładniej regulator, i wydaje sie ze jest przykopcony, czy do tego typu alternatora mozna podłaczyć elektroniczny regulator od poloneza???
Musisz tylko obrócić akumulatory i podłączyć alternator oraz regulator i to wszystko.
Do D+podpinam akumulator. Lampkę mam podpiąć do D+? Co z 3 masami ze starego regulatora? Podpinam je do -?
Kolega tak specyficznie podchodzi do sprawy oraz tłumaczy, ze nigdy nie dojdziemy prawdy. A może problem w regulatorze z racji, że także niewiele wiemy o modelu i podłączeniu?
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Jeżeli toyota to będzie ciężko, aczkolwiek da się tam zamontowac regulator od poloneza.
Witam. Kup sobie regulator obrotów wentylatora od Poloneza, z płynną regulacją /potencjometr/, albo skokową, tańsza parę złotych, jak wolisz. Koszt nowego z gwarancją ok 30-35 zł. Ten regulator ma cztery konektory, są dość dobrze oznaczone. 1. dwa tj zasilanie standartowe z instalacji samochodu /+/ i /-/ 2. i dwa to wyjście na silnik went. Tylko nie...
jak podłązyć alternator w polonezie z regulatroem i stacyjką
Podłączenie powinno być odwrotne. B+ do akumulatora, a D+ do stacyjki, przez kontrolkę.
Jak podłączyć alternator A-125 55k (alternator z wbudowanym regulatorem napięcia)?? Chodzi z grubsza o to że nie wiem jak podłączyć ten alternator z poloneza do Ursusa 330, Byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł podrzucić schemat.
Regulator z malucha nie bezie działał bez przeróbek instalacji! W alternatorze z malucha szczotki są odizolowane od masy a prąd wzbudzenia regulowany jest przez tranzystor NPN (plus na jedną szczotkę a minus poprzez złącze kolektor-emiter tranzystora). W MZ jedna szczotka podłączona jest do masy i trzeba zastosować inny regulator. Najlepiej ze starego...
ten regulator się nie nada
nie pompa olejowa ale podciśnieniowa!!!jak kolega wyżej zauważył podłącz od poloneza regulator,nie leci olej na altka z pod pokrywy plastikowej?
Co do opłacalności to bym podyskutował, prądnica daje 12.5A max i chodziła zapewne kilkanaście lat więc 2x większa wydajność a przede wszystkim charakterystyka wydajności wg obrotów, zamontować regulator od poloneza i niech ładuje
Witam nie do końca zgodzę się z tym podłączeniem bo użyłeś regulatora 9d a powinien być 6d do tego schematu ,zastosuj trzy diody 1A i kontrolkę do tego regulatora tak jak podłączenie w polonezie .
To co byś polecil Alternator z Poloneza - trwały, tani, prosty.
Lepiej przerobić na regulator z 126p/Polonez.O oczku za 0,50PLN nie wspomnę.
Witam Mam jeszcze pytanie dotyczące zdjęcia . Dobrze wpiołem ten kabelek co jest zakreślony ? / jest to kabelek od płytki z diodami podłączony do regulatora / pozdr.
oki dzięki Panowie, pokombinuję jeszcze wg waszych wskazówek, jeśli dalej coś nie będzie działać odpalam go i wsadzam z regulatorem od poloneza.
Miałoby to sens tylko w jednym wypadku: 126 ma dużą odległość alternator-akumulator i cała reszta instalacji, z czego wynikają spore straty napięcia, i gdyby Kolega zamierzał poingerować w wysokość podawanego napięcia. Wówczas owszem, regulator od Poloneza - ale mechaniczny z możliwością regulacji. To rozwiązanie zaś nie ma najmniejszego sensu: oba...
A dlaczego kolega uparł się na taki alternator? Wystarczy dowolnego szrota z wbudowanym regulatorem- nawet od Poloneza chociaż czy nowy z C360 3 P za 200 zł.
Witam ja też muszę podłączyć jakiś regulator do motocykla Kawasaki KLR 250, nie ma tam wcale regulatora a potrzebuję prąd nie wiem jak to zrobić? Czy regulator od malucha czy poloneza będzie pasował? Z góry dzięki za odpowiedź.
Witam zamierzam wymienić prądnice na alternator w ciągniku C 330. Po usunięciu prądnicy i wymianie na alternator co należy wyrzucić z instalacji i do czego podłączyć przewody z alternatora. Wiem o potrzebie zamiany biegunowości czyli należy podłączyć - na masę zmienić położenie akumulatorów. Jak podłączyć to wszystko żeby działało. Poniżej schemat instalacji...
Witam . To masz alternator do którego należy podłączyć regulator zewnętrzny mechaniczny ,lub elektroniczny z Fiata 125p,Polonez.Należy jeszcze sprawdzić czy jest to alternator 6-cio diodowy ,czy 9-cio diodowy.Jak podłączysz regulator do alternatora sprawdź miernikiem jakie jest napięcia na tym konektorze izolowanym.Jeżeli jest tyle samo co na akumulatorze...
Przecież do skody założysz każdy regulator jaki tylko chcesz. Nawet od poloneza.
Dzięki piękne Zico63 za błyskawiczną wręcz odpowiedź. Dam znać jak uporam się z podłączeniem alternatora. Jestem ciekaw, co mogło ulec zniszczeniu podczas zamiany tych przewodów przy prądnicy. Spróbuje coś jeszcze podłubać przy regulatorze i prądnicy.
Witam. Mam dwa takie spalone moduły, czy ktoś wie, jaki jest opór i moc opornika drutowego zamontowanego w tym układzie? A może ktoś wie, o jakiej mocy silnik dmuchawy można podłączyć do tego regulatora? Pozdrawiam.
Witam Zakupiłem niedawno trabanta z silnikiem wartburga 353. Zamontowany jest w nim alternator z poloneza (chyba) http://images40.fotosik.pl/232/4ed59a741... Niestety poprzedni właściciel nie pomyślał o regulatorze napięcia, jest natomiast wpięta zamiast niego żarówka 21W pod zacisk 67. Jaki kupić do tego regulator? Jak go podłączyć i jak...
Bardzo dziękuje koledze za pomoc. Ja już prawie 4 miesiące się męczę z tym ładowaniem. U mnie pewien znajomy teraz opracował jeden system ładowania. Też mam podłączony mostek Groetza, ale dodatkowo do obniżenia napięcia podłączyliśmy regulator napięcia z poloneza. Ponieważ prądnica jaką daje motor, daje bardzo duże napięcie i prawdopodobnie spowoduje...
Mam regulator napiecia 12v z którego sa dwa wyjscia z opisem: 1) "15D+ 2) 67 wzbudzenie jak podłaczyc do tego akumulator i pradnice ,lup alternator Jestam kompletnie zielony a musze podłaczyc prady do motocykla (regulator jest samchodowy chyba od poloneza) Dzieki za pomoc :):D
Czy przy pomiarze wirnika miałeś odłączone szczotki? Wygląda jakby jedna szczotka była podłączona do masy lub jeden pierścień z nią zwarty. Jeżeli jeden pierścień jest zwarty do masy, a były takie wersje wirników, to on musi odpowiadać szczotce podłączonej do masy! Najbardziej podejrzany jest regulator. To jakiś dziwoląg. I bardzo mnie ciekawi jak realizowany...
Witam.Jak rozwiązałeś ten problem.Ja mam dokładnie taki sam,ale od poloneza regulator nie wytrzymuje.Będę wdzięczny za podpowiedź co robić i jak.Pozdrawiam
Tego regulatora nie zakładaj, załóż od poloneza M->67 R->15
Wardburgi odkąd pamiętam (353, 353S, 353W, 1.3) miały alternator nie prądnicę... opis styków też pasuje do alternatora. DF to wzbudzenie (67), D+ to + z prostownika pomocniczego (51), B+ to + z prostownika głównego (30) a D- to masa (31). http://www.garbus4.a4.pl/garbologia/tech... Regulator polecam od Fiata 125 lub Poloneza.
Miałem kiedyś coś podobnego u siebie , jeździłem z podłączonym miernikiem i obserwowałem jak napięcie bez powodu wzrastało do wartości ponad 16 V . Podejrzenie padło na regulator , podłączyłem nawet stary regulator stykowy z poloneza , ale efekt był żaden , napięcie skakało jak chciało . Po przeanalizowaniu wszystkich możliwości na wariata wymieniłem...
Ze schematu wynika że regulator od malucha nie pasuje. Ja raczej polecam elektroniczny regulator od POLONEZA lub.. PF125 są takie same (do alternatorów 9 diodowych).Oznaczenia15 podłączyć do+D i do lampki,67 do DF . POwodzenia,
Witam, kupiłem nowy regulator od poloneza (6d) z 3 pinami i teraz jak go podłączyć pod MZ ETZ 150 i jak podłączyć lampkę ładowania? Taki regulator kupiłem. http://obrazki.elektroda.pl/3715634100_1...
Witam Nie chcę zakładać nowego tematu, zapytam więc tutaj - jeśli autor tematu niema nic przeciwko: 1. Czy alternator od poloneza (12V/ok.14A- napędzany silnikiem elektrycznym przez pasek klinowy) mogę podłączyć pod regulator (Tracer 3215RN) razem z panelami celem doładowania awaryjnego akumulatorów 24V? (myślę, że takie ładowanie przez godzine to wystarczy);...
Kiedyś gdy jeździły jeszcze Polonezy te alternatory przerabiałem na regulator Boscha (ten czarny kapelutek). Zero reklamacji. O tym regulatorze mówisz https://obrazki.elektroda.pl/8490752400_... Ten regulator to idzie ale do nowszego typu alternatora od Poloneza.
ten wyżej to maluch - polonez, a ten niżej ciągnik MF co dokładnie potrzebujesz?
W zależności od typu alternatora - 6 diodowy stosowany do lat dziewięćdziesiątych, czy 9 diodowy - nowszy, często z wbudowanym regulatorem napięcia. Dla starego 6 - diodowego trzeba zastosować przekaźnik rozwierny. Dla 9 diodowego łączysz +15 stacyjka - kontrolka - D+ alternatora. Zobacz posty (Tomasz Anikin) był temat przerabiany.
Witam. Mam alternator od jelcza i elektroniczny regulator napięcia firmy sumer na 28V. Regulator na dwa zaciski i alternator trzy. Zacznę od regulatora- jest on elektroniczny lecz zewnętrzny. Dość spora puszeczka. Są na niej dwa zaciski. 15 i 67. NA 15 jest oznaczenie D+ a na 67 DF. Df to rzecz jasna że do alternatora na szczotki, zacisk 30 pod aku....
W fiatach były oba alternatory. W polonezie oryginalnie montyje się regulator 9d i alternator wyłącznie 9 diodowy. Jeżeli nie miałeś żadnej przeróbki w podłączeniu alternatora to kup regulator 9d. Pozdrawiam.
Witam Jeżeli miałeś regulator elektroniczny z Poloneza firmy (Jezpol),to przy błędnym podłączeniu uszkodziłeś go(zasilanie dałeś na 67 a do 15 podłączyłeś szczotki).
To wygląda na alternator z Poloneza, który był 9-cio diodowy. Bez rozbierania też łatwo sprawdzić, czy jest 9-cio diodowy.
Normalny regulator alternatora (ty twierdzisz, że masz prądnicę), taki np. z Poloneza ma 3 zaciski: 15 (D+) 16 (DF) 31 (D-) Gdy napięcie jest niższe niż próg regulacji DF (wzbudzenie) pozostaje "w powietrzu", gdy jest niższe jest zwierany z D+ - przy normalnej pracy DF jest cyklicznie zwierany i rozwierany z D+.
Ten alternator jest z poloneza. Z alternatorem jest razem regulator napięcia. Potrzebuję instrukcji lub schematu podłączenia alternatora , jak najłatwiej jest to możliwe żeby mi ładował akumulatory.
Witam, potrzebuje zamontować alternator z poloneza do gokarda. I potrzbuje jakiegoś schematu. Alternator ma przykręcony do obudowy regulator z żółtym i zielonym przewodem oraz do jednej szczotki można podłączyć aż 3 przewody a do drugiej tylko jeden. Jest też wyjście konektorowe z diód odizolowane oraz plus na śrubie M6. Problem jest w tym że nie wiem...
Mam pytanie potrzebuje zrobić ładowanie do walca . w walcu z alternatora wychodzi prąd przemienny ok 19V jak by założyć diody z jakiegoś alternatora i kupić regulator z poloneza 14V czy to będzie ładować ???? potrzebuje schemat połączenia . pozdrawiam
Witam. Prostownik może być od Uno, kontrolkę odpowiednio można podłączyć bez przekaźnika. Czemu zależy Ci na układzie 9-cio diodowym. Regulator można by dać z Malucha pod warunkiem odizolowania jednej szczotki. Jeżeli się nie da, to regulator elektroniczny Polonez, lub Skoda. Nie możesz jej podłączyć do wzbudzenia.
Jeżeli posiadasz alternator z regulatorem wbudowanym to bez drobnych przeróbek nie przejdzie. Ile przewodów dochodzi do alternatora? Jeden gruby od akumulatora i jeden cienki? jeśli tak to przeróbka jest prosta. Trzeba kupić alternator 9d i regulator elektroniczny też 9d. Regulator dokładnie przyśrubować do karoserii w pobliżu silnika. Obudowa regulatora...
Kpiłem na auto złomie od poloneza 50zł sprawdzony działa dam znac jak podlacze czy jest ładowanie
Dopiero zrobiłem prądnicę, przymocowałem 12 rur o długości 1,1m do tarczy od poloneza, przełożenie łańcuchowe prawie takie same jak piachu2 (1:4,7). Mam kupione profile do zamocowanie prądnicy i ceownik. Zamierzam kupić 2 sztangi 6m rury o średnicy 48,3mm. Z dwóch rur zrobię 4 rury 3m. Znajomy z rodziny pospawa mi maszt z płaskowników i 3 rur 3m, a...
Motronic ma rację, często łamie się biały przewód w aparacie zapłonowym z powodu ruchu regulatora podciśnieniowego wyprzedzenia zapłonu
Czy ten regulator sprawdzi się w Felce z 70A alternatorem? Ja wstawiałem kiedyś do Lublina regulator od Poloneza i wszystko działa typ regulatora to RNc 12 , taki sam jest chyba w maluszku
Witam ! Ustaliłem, że jednak to wina regulatora - po podłączeniu na krótko nawet przy obciążeniu daje z 18V Kupiłem Regulator RNA2 do poloneza i podłączyłem plus ze stacyjki na zacisk 15, z 67 poszedłem na obwód wzbudzenia, drugi zacisk wzbudzenia alternatora podłączyłem do masy i regulator-obudowa też do masy. Światła pomrugały i teraz idzie maks i...
Ludzie, czytajcie co napisałem, patrzycie tylko na ostatnią linijkę i dajecie rady. Jeszcze raz: mam cały wtrysk (komp, wtryskiwacz z czujnikami, regulatorem ciśnienia benzyny, silnikiem krokowym, pompę paliwa itd). Wtrysk ma służyć do odpalania, krótkiej ewentualnej jazdy i regulacji wolnych obrotów. Nie chcę wtrysku od golfa, polo, passata, kadeta,...
Panowie, dorwałem wreszcie aku 12V 40Ah- jak dla mnie w zupełności wystarczający, mam tez regulator z poloneza tylko teraz nie wiem jak to podłączyć( do 15 czy 67- które to wejście a które wyjście)- czy wystarcza sam regulator, czy tez wcisnąć mam tam diodę na plus, bo szkoda bym zniszczył ten aku. poniżej fotki regulatora:
Usterki pojawiły sie zaraz po złym podłączeniu akumulatora.
Działać będzie, ale będziesz musiał pozmieniać połączenia. Wg mnie 20zł za nowy sprawny regulator do poloneza to nie jest dużo i za te 20zł szkoda Twoich nerwów bo coś nie ładuje albo gaśnie silnik na włączonych światłach.
Jeden wężyk idzie do regulatora ciśnienia paliwa a drugi do akumulatora podciśnienia, to ta bańka po prawej stronie przegrody czołowej.
Nowy taki regulator zapewne bedzie kosztowal okolo 30zl jak nie wiecej. Jesli sie obawiasz ladowania to albo oddaj go na gwarancje i do skutku albo sprzedaj go taniej i kup jakis od poloneza za 50zl dokup regulator za 15 ewentualnie wymien szczotki za 5zl ciesz sie ladowaniem.
Jeżeli radyjko podłączyłeś z przewodów do tego przeznaczonych i jest zasilane z bezpiecznika H8 to nie ma z tym nic wspólnego. A jeżeli chodzi o sama awarię,to sprawdz jeszcze raz dokładnie bezpieczniki 10,16 i 17.Jeżeli będa ok,sprawdz napięcie na pinie 85 i 87 przekaźnika głownego(jest w centralce). Sprawdz też ciśnienie paliwa. No i oczywiście posprawdzaj...
a nie jednak nie kupuje nowego tylko zostawiam ten od poloneza jak go podłączyć w mtz 50 jest on z osobnym regulatorem [/align]
Posiadam tez alternator z poloneza. Ma on oznaczenia d+ i B +. Napisałbyś moze jak ten podłaczyc? I akurat on ma wbudowany regulator jesli sie nie myle i nie mam pomyslu jak go podlaczyc do tego ze skody😛 https://obrazki.elektroda.pl/8999544200_...
Czy dobrze podłączyłeś przelew z regulatora cośnienia, bo wygląda ,że wszedłeś na przelew cisnieniem.
Maluch 34A, Polonez od 42 do 55. Szybciej będzie wymienić tek, które nie mają zabudowanego na sobie regulatora.
Jeżeli masz alternator fabrycznie zabudowany w widlaku i obroty alternatora są właściwe i ich wysokość jest zgodna z założeniami konstruktora a współpracował on z regulatorem mechanicznym to w ww regulatorze są nadpalone styki.Należy zdjąć puszkę z regulatora,oczyścić współpracujące ze sobą styki bardzo drobnym papierem ściernym a następnie przepolerować...
Były prądnice które miały + na mase (chyba do C-330) Zmień tak jak było ( + na mase a minus na instalacje), jeśli nie pomoże to proponuje założyc alternator od fiata 125,lub poloneza cena na złomie przystępna a ładowanie pewniejsze.
Pozdrawiam i przepraszam za problem Zanim zaczniesz kup regulator napięcia i zamontuj zamiast tego przekaźnika, coś takiego --> http://motoczescikapka.pl/pl/p/Regulator...
Witam od malucha lub poloneza podłącz a będzie ci ładował pozdro
regulator polonez polonez regulator regulator napięcia polonez
czujnik wyrównać gasnie silnik mondeo smart hddscan
autosan adblue naprawa erbauer
Wymiana pompy ciśnieniowej w ekspresie Ariete 1334/1 Ustawianie kolorów na lampie Revo: instrukcje i porady