Tam nie może być stały +, w skrzynce UPC pod maską jest przekaźnik ze stykiem NC, który podaje zasilanie na blokadę, w momencie gdy rygiel odblokuje kierownicę i UCH włączy zapłon cewka przekaźnika również dostaje zasilanie i pozbawia napięcia blokadę, tak aby przypadkowo nie zadziałała podczas jazdy samochodem. Jak to naprawić: albo wymienić UPC, albo...
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Alternator ten posiada regulator zasilany napięciem po zapłonie więc jest uszkodzony i podaje napięcie na instalacje pomimo wyłączenia stacyjki.P
Znalazłem te dane rezystora i jest to 1,9-2,1 OHM.Tylko jest jeden problem przez rezystor idzie zasilanie i to po zapłonie minusowy impuls jest podawany z drugiego konektora wtyczki sterownika i tam sprawdź impuls.
NA początek nie pisz "stycznik" tylko włącznik, na przekaźniku masz opisy wyprowadzeń : 85 i 86 - zasilanie cewki przekaźnika 30 - zestyk stały 87 - styk normalnie zwarty 87a - styk normalnie rozwarty czyli, ty to co chcesz "odciąć" podłączasz do 30 i 87a zasilanie przekaźnika przez włącznik podajesz na 85 i 86
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
Do sprawdzenia zasilanie w paliwo po stronie LPG - może wtryskiwacz nie podaje LPG. Komputer pokazuje przerwę w zapłonie bo nie widzi by spalała się mieszanka na cylindrze - ten błąd nie oznacza tylko i wyłącznie braku iskry.
Typowo w zapłonach AC-CDI silnik gasi się poprzez podanie masy na osobny pin modułu zapłonowego, lub poprzez zwarcie cewki zasilającej zapłon. Jedno i drugie to ta sama zasada działania. Natomiast w zapłonach DC-CDI silnik gasi się poprzez odłączenie zasilania (+12 V) modułu zapłonowego. Jeśli będziesz podawał zasilanie +12 V na wejście cewki zasilającej...
p1339 i p1340 błędy od czujnika wałka rozrządu ja bym się przyjrzał temu czujnikowi. Jaki sygnał podaje podczas problemu i jakie ma zasilanie.
Wszystko sprawdzone bezpieczniki ok wygląda jak by nie widział canu, po właczeniu zapłonu podaje zasilanie na chwile i rozłącza
Gdzie musiałbym się podpiąć tak aby otrzymać 12V tylko w przypadku pracy silnika? (zależałoby mi na tym, aby nie ingerować w instalację) Czy w ogóle w skrzynce bezpieczników występują takie gniazda, gdzie 12V nie jest podawane przez cały czas? Wszystkie obwody zasilane z tzw.lini 15 gdzie pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon"....
To napięcie +12V potrzebuję do zasilenia świateł dziennych, ich włączenia i wyłączenia kluczykiem. Silnik wycieraczek jest sterowany "masą" po zapłonie, tak jak i wiele innych urządzeń sterowanych "po zapłonie". Na tych urządzeniach na jednym pinie wtyczki jest zawsze +12V, a na drugi podaje się "masę", a nie "plus" przez stacyjkę. Przydałby się schemat...
przekaźnik główny jest z prawej strony od kierowcy komora silnika on dostaje zasilanie z bezpiecznika 30A przekaźnik łapie po zapłonie i podaje zasilanie ale jeszcze nie sprawdziłem gdzie podaje te napięcie.Rano sprawdze te zasilania,może coś się wyjaśni.
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Sprawdź w fazie zapłonu, czy jest podawane 230V~ na zasilanie transformatora. Podłączyłem miernik i otrzymałem wskazanie 320V. Dlaczego? O co może chodzić? Możliwe, że to przez słabą baterię w mierniku?
Oczywiście, że jest możliwość i możesz to zrobić na samej kostce do radia bez ingerencji w zapłon - zasilanie na stałe podaj tam gdzie jest zasilanie jak włączony jest zapłon (odłącz dla pewności przewód który podaje zasilanie kiedy jest włączony zapłon z kierunku do stacyjki i zabezpiecz). Jak nie masz doświadczenia to podjedź do elektryka sam. abyś...
Czy ECU widzi obroty silnika? Brakuje tylko iskry czy nie podaje również paliwa? Zasilanie po zapłonie na cewkach sprawdzone żarówką? Można sprawdzić rozrząd.
Masz zasilanie podawane na zapłon cały czas stad ten problem. Jak usterka wystepuje to zacznij wypinac wtyczki z poszczególnych elementów. Zacznij od swiateł stopu, silnika wycieraczek i alternatora.
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
Jak nie są uszkodzone/stopione itp to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
CDI ustala moment w którym ma nastąpić zapłon, zazwyczaj stały kąt wyprzedzenia. ustala go za pośrednictwem impulsatora znajdującego się na zewnątrz koła magnesowego (w chińskich maszynach). Jest zasilany ze statora. Podaje impuls na cewkę WN... Wszystkie te elementy do kupienia, podmiany ze skutera china 4t.
gregfd, to iż przekaźnik 109 cyka poza objawami przygasania kontrolek i oświetlenia wskazuje na słabiutki prąd i dlatego jest on cały czas wysterowywany - to jak byś co chwilę odłączał od niego zasilanie i ponownie je na niego podawał. Gdyby zasilanie trzymało cały czas to przekaźnik cyknął by tylko w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon...
W renówce jest klika modeli wyłączników szyb które wyglądają "tak samo" a różnią się budową ( szyby impulsowe i zwykłe) i pinologią ( od różnych modeli samochodów) - wróć do starych przełączników. Rozbierz przełącznik główny od kierowcy i polutuj wypalone luty na mikro przełącznikach. Moduł szyby na silniku drzwi kierowcy jest TYLKO od tego silnika...
... mimo iż było podane zasilanie na pin 7 To podajesz masę czy zasilanie?
A zasilanie po zapłonie na pin A1 ? Zasilanie na PIN M2 i M3 sprawdzałeś jak ? Musi być zapięty sterownik wtrysku bo on steruje przekaźnikiem który podaje napięcie na te piny. W załączniku masz schemat.
Bzdura. Szukaj gdzie ginie to zasilanie na wtryski. Tam idzie bezpośrednio z przekaźnika systemowego, kluczowanie masą. Zobacz podając na krótko zasilanie z aku, po zapłonie na któryś z wtrysków. Nie powinien zgasnąć.
Problem rozwiazany Wina leżała po stronie bezpiecznikow pod kierownicą, podczas otwierania szuflady z bezpiecznikami odłaczył się zielony przewód który jest za bezpiecznikami który podaje zasilanie po zapłonie na wiekszość elementów. po odłaczeniu tego przwodu objawy są identyczne jak wprzypadku uszkodzenia immobilizera. dziekuje za porady i pozdrawiam....
Zdejmij z filtra paliwa przewód zasilający,włącz zapłon i sprawdź czy podawane jest paliwo.
Wszystko rozumiem,tylko dlaczego sterownik podaje zasilanie na pompę przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczyku. Nawet wyjęcie przekaznika 219nic nie zmienia.
CHYBA ŻE SPRÓBUJE TEGO PRZY WŁĄCZONYM ZAPŁONIE!!!! Dokładnie tak jest napisane: Urządzenie pozostaje tak długo w trybie pracy, jak długo włączony jest zapłon pojazdu. Jeżeli to zadziała możesz w razie potrzeby przerobić zasilanie przy sterowniku lub dołożyć wyłącznik i podawać mu zasilanie +15 na stałe (tak jakby była włączona stacyjka).Oczywiście...
Wstaw przekaźnik 20A, sterowanie przekaźnika podłącz pod stacyjkę-zapłon. Zasilanie dmuchawy podłączasz przez styki przekaźnika. 85 (-) masa 86 (+) przewód załączający przekaźnik dmuchawy, podawany przez stacyjkę po zapłonie 30 (+) przewód zasilający(trzeba przeciąć) dmuchawę za bezpiecznikiem 87 (+) przewód biegnący dalej do dmuchawy
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Nie do końca chce mi się w to wierzyć bo co te wiatraki miałyby zasilać żeby silnik nie mógł zgasnąć? Śmiem twierdzić że jest w drugą stronę dopóki są zasilane wentylatory doputy działa silnik bo gdzieś dodatkowo podawane jest zasilanie gdzie nie powinno.
Zasilanie właśnie podawane jest po zapłonie i nie ciągnie cały czas prądu. Odcięcie aktywuje się w przypadku włączenia alarmu i włączenia stacyjki w pozycję zapłon. POZDRAWIAM
Mam dzisiaj te same auto z tymi samymi objawami ,wszędzie brakuje plusa po zapłonie ,według autodaty jest jakaś skrzynka w przestrzeni bagażowej i w niej bezpiecznik F2 -15A opisany jako zapłon (ale co za baran by w tyle dał bezpiecznik zapłonu ) ale nie mogę znaleść tej skrzynki .Czy ktoś może potwierdzić że taki bezpiecznik istnieje VF7XU9HUC64153226....
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
Hihi to ładnie podajesz, olej ma być podawany centralnie przez środek dyszy. No chyba że się mylisz, bo jeśli masz ori drążek to tam jest mijanka. Przeczytałem ze zrozumieniem. Olej do dyszy podawany jest środkowym otworem dyszy czyli jak podepnę przewód olejowy do otworu bocznego adaptera to zgodnie z jego przekrojem olej zasila środkowy otwór dyszy...
Skrzynka bezpieczników koło accu wygląda mniej - więcej tak jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5010984200_... Foto zapożyczone z OLX bo nie było kiedy pojechać i zrobić foto z natury. Obok niej mam jeszcze jakiś pojedynczy bezpiecznik ale to oryginalne podłączenie. Do tego jest też druga skrzyneczka przy ścianie grodziowej z...
Znowu bez przesady - w samochodzie masz jedno napięciową instalację 12V, po prostu minus czy masa są wspólne a dwa razy podłączasz plus/+12V i tyle. Do pamięci podłączasz zasilanie na stałe aby była podtrzymana a do zapłonu podajesz zasilanie aby można było włączyć radio. Na tym się kończy całą "magia". Podobnie masz ze wzmacniaczami - masz trzy wejścia...
jeśli chodzi o przewód z bezpiecznikiem 0,5A to jest albo zasilanie podtrzymania pamięci w radiu albo wej. sygnałowe +12V do automatycznego załączania radia po włączeniu zapłonu...to zależy od modelu-firmy radia, w Peugocie 306 na złączu do radia jest podawane +12V (podawane cały czas) i tzw. "ACC- accesory" czyli +12V po włączeniu zapłonu do automatycznego...
podaje masę na żółty kabel jak rozłącza się plus tak? bo tak rozumiem schemat - przy normalnie załączonym akumulatorze obwód tego kabla jest rozłączony. Tak i tak ma być. jak zatrzymuje się zegar (czas) to na 99% musi się gubić zasilanie to bezpośrednie z akumulatora0 (+lub -) dobrze myślę? Jak zniknie zasilanie to tak...... Tacho ma zasilania w pkt....
witaj musisz odciąć ŻÓŁTY przewód i dołączyć go do CZERWONEGO i wtedy radio będzie działać bez kluczyka - to musi działać ewentualnie weź kawałek miernika i sprawdź na którym przewodzie zasilającym jest stale podawane 12V i wtedy podepnij do niego te dwa przewody czyli żółty i czerwony - uwaga oba muszą być podpięte do zasilania żeby radio chodziło....
Witam.Czujnik położenia wału ma się nijak do twojego przypadku,masz zwarcie w instalacji.Cewka przekaźnika zasilana jest z pinu A7 i A8 sterownika silnika z zacisku 15 czyli po zapłonie idzie plus przez bezpiecznik do zacisku 30 przekaźnika i po włączeniu podaje prąd na zacisk 87 przekaźnika który bezpośrednio prowadzi do pompki i nie ma nic po za tym.Albo...
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Poprawka, jednak wydaje mi się że nie odpali. Na schemacie widać że jest to jednak niemożliwe, choć moduł zapłonu jest odrębny, to posiada zasilanie z moduł zapłonu, z uzwojeń głównych, a z kolei uzwojenia te wzbudzane są z inwertera Chyba nie, kolego. Bawiłem się dogłębnie tym modelem agregatu i dam głowę, że iskra bez inwertera jest. Tylko silnik...
Strona 7, lewa lampa M28 - drogowe M29 - mijania L174 - dzienne Strona 8, prawa lampa M31 - mijania M32 - drogowe L175 - dzienne Lewe dzienne zasilane z bezpiecznika SC37, prawe z SC38.Oba bezpieczniki zasilane z jednego pinu z włącznika świateł. Skoro po podaniu zasilania na bezpieczniki od DRL zapalają się światła a włącznik podkładałeś to pewnie...
Jak rozumiem, przetwornica ma 4 wyjścia USB, i podpiętych jest więcej urządzeń. Wszystkie porty USB mają najpewniej współdzielone zasilanie, więc wpięcie kondensatorów w linię 5v spowoduje rozłożenie pojemności na wszystkie urządzenia odbiorcze. Wpięcie diody która odseparuje pozostałe urządzenia odbiorcze, spowoduje spadek napięcia o 0,7v , istnieje...
Witam serdecznie.Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa.Przekaźnik podaje na pin 5 napięcie po zapłonie.Cewka przekaźnika jest zasilana po zapłonie a sterowana masą przez sterownik.Pozdrawiam.
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
cewka zasilać zapłon xsara zasilać zapłon zapłon cewka zasilać
błąd 17925 setool jezyk polski chiński telefon naprawa
Obliczanie mocy ładowarki USB, USB-C, GaN, Power Delivery, AC/DC – wzory i przykłady Nice RBA2 – jak wyłączyć fotokomórkę w sterowniku bramy ROBO/RB?