Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Alternator ten posiada regulator zasilany napięciem po zapłonie więc jest uszkodzony i podaje napięcie na instalacje pomimo wyłączenia stacyjki.P
Znalazłem te dane rezystora i jest to 1,9-2,1 OHM.Tylko jest jeden problem przez rezystor idzie zasilanie i to po zapłonie minusowy impuls jest podawany z drugiego konektora wtyczki sterownika i tam sprawdź impuls.
NA początek nie pisz "stycznik" tylko włącznik, na przekaźniku masz opisy wyprowadzeń : 85 i 86 - zasilanie cewki przekaźnika 30 - zestyk stały 87 - styk normalnie zwarty 87a - styk normalnie rozwarty czyli, ty to co chcesz "odciąć" podłączasz do 30 i 87a zasilanie przekaźnika przez włącznik podajesz na 85 i 86
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Sprawdzić czy jest iskra na świecy podczas próby odpalenie oraz ściągnąć wężyk zasilający paliwo, wsadzić do butelki i sprawdzić wizualnie czy podaje paliwa z odpowiednim ciśnieniem. Może przestawiłeś zapłon przy wymianie kopułki?
Do sprawdzenia zasilanie w paliwo po stronie LPG - może wtryskiwacz nie podaje LPG. Komputer pokazuje przerwę w zapłonie bo nie widzi by spalała się mieszanka na cylindrze - ten błąd nie oznacza tylko i wyłącznie braku iskry.
Typowo w zapłonach AC-CDI silnik gasi się poprzez podanie masy na osobny pin modułu zapłonowego, lub poprzez zwarcie cewki zasilającej zapłon. Jedno i drugie to ta sama zasada działania. Natomiast w zapłonach DC-CDI silnik gasi się poprzez odłączenie zasilania (+12 V) modułu zapłonowego. Jeśli będziesz podawał zasilanie +12 V na wejście cewki zasilającej...
p1339 i p1340 błędy od czujnika wałka rozrządu ja bym się przyjrzał temu czujnikowi. Jaki sygnał podaje podczas problemu i jakie ma zasilanie.
Wszystko sprawdzone bezpieczniki ok wygląda jak by nie widział canu, po właczeniu zapłonu podaje zasilanie na chwile i rozłącza
Gdzie musiałbym się podpiąć tak aby otrzymać 12V tylko w przypadku pracy silnika? (zależałoby mi na tym, aby nie ingerować w instalację) Czy w ogóle w skrzynce bezpieczników występują takie gniazda, gdzie 12V nie jest podawane przez cały czas? Wszystkie obwody zasilane z tzw.lini 15 gdzie pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję "zapłon"....
To napięcie +12V potrzebuję do zasilenia świateł dziennych, ich włączenia i wyłączenia kluczykiem. Silnik wycieraczek jest sterowany "masą" po zapłonie, tak jak i wiele innych urządzeń sterowanych "po zapłonie". Na tych urządzeniach na jednym pinie wtyczki jest zawsze +12V, a na drugi podaje się "masę", a nie "plus" przez stacyjkę. Przydałby się schemat...
przekaźnik główny jest z prawej strony od kierowcy komora silnika on dostaje zasilanie z bezpiecznika 30A przekaźnik łapie po zapłonie i podaje zasilanie ale jeszcze nie sprawdziłem gdzie podaje te napięcie.Rano sprawdze te zasilania,może coś się wyjaśni.
Sprawdź w fazie zapłonu, czy jest podawane 230V~ na zasilanie transformatora. Podłączyłem miernik i otrzymałem wskazanie 320V. Dlaczego? O co może chodzić? Możliwe, że to przez słabą baterię w mierniku?
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Oczywiście, że jest możliwość i możesz to zrobić na samej kostce do radia bez ingerencji w zapłon - zasilanie na stałe podaj tam gdzie jest zasilanie jak włączony jest zapłon (odłącz dla pewności przewód który podaje zasilanie kiedy jest włączony zapłon z kierunku do stacyjki i zabezpiecz). Jak nie masz doświadczenia to podjedź do elektryka sam. abyś...
Czy ECU widzi obroty silnika? Brakuje tylko iskry czy nie podaje również paliwa? Zasilanie po zapłonie na cewkach sprawdzone żarówką? Można sprawdzić rozrząd.
Jak nie są uszkodzone/stopione itp to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
Masz zasilanie podawane na zapłon cały czas stad ten problem. Jak usterka wystepuje to zacznij wypinac wtyczki z poszczególnych elementów. Zacznij od swiateł stopu, silnika wycieraczek i alternatora.
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
CDI ustala moment w którym ma nastąpić zapłon, zazwyczaj stały kąt wyprzedzenia. ustala go za pośrednictwem impulsatora znajdującego się na zewnątrz koła magnesowego (w chińskich maszynach). Jest zasilany ze statora. Podaje impuls na cewkę WN... Wszystkie te elementy do kupienia, podmiany ze skutera china 4t.
W renówce jest klika modeli wyłączników szyb które wyglądają "tak samo" a różnią się budową ( szyby impulsowe i zwykłe) i pinologią ( od różnych modeli samochodów) - wróć do starych przełączników. Rozbierz przełącznik główny od kierowcy i polutuj wypalone luty na mikro przełącznikach. Moduł szyby na silniku drzwi kierowcy jest TYLKO od tego silnika...
gregfd, to iż przekaźnik 109 cyka poza objawami przygasania kontrolek i oświetlenia wskazuje na słabiutki prąd i dlatego jest on cały czas wysterowywany - to jak byś co chwilę odłączał od niego zasilanie i ponownie je na niego podawał. Gdyby zasilanie trzymało cały czas to przekaźnik cyknął by tylko w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon...
... mimo iż było podane zasilanie na pin 7 To podajesz masę czy zasilanie?
A zasilanie po zapłonie na pin A1 ? Zasilanie na PIN M2 i M3 sprawdzałeś jak ? Musi być zapięty sterownik wtrysku bo on steruje przekaźnikiem który podaje napięcie na te piny. W załączniku masz schemat.
Bzdura. Szukaj gdzie ginie to zasilanie na wtryski. Tam idzie bezpośrednio z przekaźnika systemowego, kluczowanie masą. Zobacz podając na krótko zasilanie z aku, po zapłonie na któryś z wtrysków. Nie powinien zgasnąć.
Wszystko rozumiem,tylko dlaczego sterownik podaje zasilanie na pompę przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczyku. Nawet wyjęcie przekaznika 219nic nie zmienia.
Problem rozwiazany Wina leżała po stronie bezpiecznikow pod kierownicą, podczas otwierania szuflady z bezpiecznikami odłaczył się zielony przewód który jest za bezpiecznikami który podaje zasilanie po zapłonie na wiekszość elementów. po odłaczeniu tego przwodu objawy są identyczne jak wprzypadku uszkodzenia immobilizera. dziekuje za porady i pozdrawiam....
Zdejmij z filtra paliwa przewód zasilający,włącz zapłon i sprawdź czy podawane jest paliwo.
CHYBA ŻE SPRÓBUJE TEGO PRZY WŁĄCZONYM ZAPŁONIE!!!! Dokładnie tak jest napisane: Urządzenie pozostaje tak długo w trybie pracy, jak długo włączony jest zapłon pojazdu. Jeżeli to zadziała możesz w razie potrzeby przerobić zasilanie przy sterowniku lub dołożyć wyłącznik i podawać mu zasilanie +15 na stałe (tak jakby była włączona stacyjka).Oczywiście...
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Wstaw przekaźnik 20A, sterowanie przekaźnika podłącz pod stacyjkę-zapłon. Zasilanie dmuchawy podłączasz przez styki przekaźnika. 85 (-) masa 86 (+) przewód załączający przekaźnik dmuchawy, podawany przez stacyjkę po zapłonie 30 (+) przewód zasilający(trzeba przeciąć) dmuchawę za bezpiecznikiem 87 (+) przewód biegnący dalej do dmuchawy
Nie do końca chce mi się w to wierzyć bo co te wiatraki miałyby zasilać żeby silnik nie mógł zgasnąć? Śmiem twierdzić że jest w drugą stronę dopóki są zasilane wentylatory doputy działa silnik bo gdzieś dodatkowo podawane jest zasilanie gdzie nie powinno.
Zasilanie właśnie podawane jest po zapłonie i nie ciągnie cały czas prądu. Odcięcie aktywuje się w przypadku włączenia alarmu i włączenia stacyjki w pozycję zapłon. POZDRAWIAM
Mam dzisiaj te same auto z tymi samymi objawami ,wszędzie brakuje plusa po zapłonie ,według autodaty jest jakaś skrzynka w przestrzeni bagażowej i w niej bezpiecznik F2 -15A opisany jako zapłon (ale co za baran by w tyle dał bezpiecznik zapłonu ) ale nie mogę znaleść tej skrzynki .Czy ktoś może potwierdzić że taki bezpiecznik istnieje VF7XU9HUC64153226....
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
Skrzynka bezpieczników koło accu wygląda mniej - więcej tak jak poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5010984200_... Foto zapożyczone z OLX bo nie było kiedy pojechać i zrobić foto z natury. Obok niej mam jeszcze jakiś pojedynczy bezpiecznik ale to oryginalne podłączenie. Do tego jest też druga skrzyneczka przy ścianie grodziowej z...
Hihi to ładnie podajesz, olej ma być podawany centralnie przez środek dyszy. No chyba że się mylisz, bo jeśli masz ori drążek to tam jest mijanka. Przeczytałem ze zrozumieniem. Olej do dyszy podawany jest środkowym otworem dyszy czyli jak podepnę przewód olejowy do otworu bocznego adaptera to zgodnie z jego przekrojem olej zasila środkowy otwór dyszy...
Znowu bez przesady - w samochodzie masz jedno napięciową instalację 12V, po prostu minus czy masa są wspólne a dwa razy podłączasz plus/+12V i tyle. Do pamięci podłączasz zasilanie na stałe aby była podtrzymana a do zapłonu podajesz zasilanie aby można było włączyć radio. Na tym się kończy całą "magia". Podobnie masz ze wzmacniaczami - masz trzy wejścia...
jeśli chodzi o przewód z bezpiecznikiem 0,5A to jest albo zasilanie podtrzymania pamięci w radiu albo wej. sygnałowe +12V do automatycznego załączania radia po włączeniu zapłonu...to zależy od modelu-firmy radia, w Peugocie 306 na złączu do radia jest podawane +12V (podawane cały czas) i tzw. "ACC- accesory" czyli +12V po włączeniu zapłonu do automatycznego...
podaje masę na żółty kabel jak rozłącza się plus tak? bo tak rozumiem schemat - przy normalnie załączonym akumulatorze obwód tego kabla jest rozłączony. Tak i tak ma być. jak zatrzymuje się zegar (czas) to na 99% musi się gubić zasilanie to bezpośrednie z akumulatora0 (+lub -) dobrze myślę? Jak zniknie zasilanie to tak...... Tacho ma zasilania w pkt....
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
witaj musisz odciąć ŻÓŁTY przewód i dołączyć go do CZERWONEGO i wtedy radio będzie działać bez kluczyka - to musi działać ewentualnie weź kawałek miernika i sprawdź na którym przewodzie zasilającym jest stale podawane 12V i wtedy podepnij do niego te dwa przewody czyli żółty i czerwony - uwaga oba muszą być podpięte do zasilania żeby radio chodziło....
Witam.Czujnik położenia wału ma się nijak do twojego przypadku,masz zwarcie w instalacji.Cewka przekaźnika zasilana jest z pinu A7 i A8 sterownika silnika z zacisku 15 czyli po zapłonie idzie plus przez bezpiecznik do zacisku 30 przekaźnika i po włączeniu podaje prąd na zacisk 87 przekaźnika który bezpośrednio prowadzi do pompki i nie ma nic po za tym.Albo...
Poprawka, jednak wydaje mi się że nie odpali. Na schemacie widać że jest to jednak niemożliwe, choć moduł zapłonu jest odrębny, to posiada zasilanie z moduł zapłonu, z uzwojeń głównych, a z kolei uzwojenia te wzbudzane są z inwertera Chyba nie, kolego. Bawiłem się dogłębnie tym modelem agregatu i dam głowę, że iskra bez inwertera jest. Tylko silnik...
Strona 7, lewa lampa M28 - drogowe M29 - mijania L174 - dzienne Strona 8, prawa lampa M31 - mijania M32 - drogowe L175 - dzienne Lewe dzienne zasilane z bezpiecznika SC37, prawe z SC38.Oba bezpieczniki zasilane z jednego pinu z włącznika świateł. Skoro po podaniu zasilania na bezpieczniki od DRL zapalają się światła a włącznik podkładałeś to pewnie...
Możemy prześwietlić wszystkie sygnały. Chyba że chcesz wywalać całość. Najpierw sprawdź zasilanie Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Kostka B (w stronę wentylatorów) Podając +12V na pin 1 i 4 sprawdź dwa biegi wentylatora. Podając +12V na pin 2...
Jak rozumiem, przetwornica ma 4 wyjścia USB, i podpiętych jest więcej urządzeń. Wszystkie porty USB mają najpewniej współdzielone zasilanie, więc wpięcie kondensatorów w linię 5v spowoduje rozłożenie pojemności na wszystkie urządzenia odbiorcze. Wpięcie diody która odseparuje pozostałe urządzenia odbiorcze, spowoduje spadek napięcia o 0,7v , istnieje...
Witam, przepływowy ogrzewacz gazowy Ferroli Zefiro c11, zasilany gazem z butli. Po wymianie butli na pełną, działa dalej, następnego dnia brak zapłonu błąd E3, iskra jest, nie podaje gazu, brak cyknięcia elektrozaworu. Odkręcam od piecyka wąż doprowadzający gaz, upuszczam troszkę gazu, zakręcam wąż, piecyk działa od pierwszego odkręcenia wody do czasu...
Witam serdecznie.Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa.Przekaźnik podaje na pin 5 napięcie po zapłonie.Cewka przekaźnika jest zasilana po zapłonie a sterowana masą przez sterownik.Pozdrawiam.
Licznik nie ma jednego z zasilań po stacyjce. Sprawdź bezpieczniki mini pod kierownicą i czy jest na nich zasilanie po włączeniu zapłonu. Przed 2002r bezpiecznik pod kierownicą nr 41 podaje zasilanie na pin 10 26-pinowego złącza licznika. Bezpiecznik 61 podaje zasilanie na 16/26 licznika a 36 na 14/23. Przed 2002r zasilanie licznika jest identyczne...
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
Kable w kostce z lewej strony to sterowanie centralem. Czerwony +12V Czarny Masa Fiolety z tego co pamiętam odcięcie zapłonu To wystarczy by stwierdzić co z resztą. Podłącz zasilanie, włącz alarm rusz czujnikami znajdziesz na którym kablu jest wyjście na syrene. Ten sam motyw z wyjściem na kierunkowskazy. Możesz też uzbroić alarm i przez jakis opornik...
Dodatkowy przekaźnik na schemacie podaje zasilanie na moduł przekaźnika bistabilnego prawdopodobnie po włączeniu zapłonu (lub świateł), chodzi o to, żeby nie zasilać go bezpośrednio z akumulatora (jakiś pobór prądu) i zapewne również o odciążenie styków wyłącznika zapłonu. W twoim przypadku jest zbędny, zasil po prostu przekaźnik bistabilny po stacyjce
Ja tylko dodam że zapłon kolb ksenonowych w projektorach kinowych serii AP odbywał się z użyciem aparatu zapłonowego bez żadnych półprzewodników. Był tam tylko transformator WN (kilka kV) iskiernik, cewka powietrzna i kondensator. Całość przypominała cewkę tesli. Z kolei do zasilana lamp używane były zewnętrzne prostowniki z regulacją prądu roboczego....
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
1. UPS - zasilacz awaryjny zasilany baterią akumulatorów. Akumulatory najczęściej kwasowo ołowiowe z elektrolitem w postaci żelu. 2. Pobór mocy przy zapłonie 1kW, pobór energii 128Wh. Nie podałeś jaką moc mają pompy obiegowe, które też trzeba zasilać. Zasilacz musi mieć dość energii do ciągłego napędzania pomp i sporadycznego zapłonu paliwa w kotle....
Witam TPS (Throttle Position Sensor) to zwykle potencjometr który znajduje siię dokładnie naprzeciwko przepustnicy i są to 3 kable:masa, zasilanie,i sygnał. Włącz zapłon i wepnij się z miernikiem po kolei w te kable(i do masy). Jak się wepniesz to poruszaaj przepustnicą i zobacz czy napięcie się zmienia. Możesz mierzyć też rezystancje na wyłączonym...
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
mozesz tesz zapalic silnik i probowka sprawdzic czy joystik podaje prad. Zauważyłeś na schemacie, że zasilanie na joystick lusterek podawane jest ciągle, można je regulować nawet bez włączonego zapłonu?
czarno czerwony odpowiada za zasilanie cdi na którym wychodzi 50v Nie tylko, to też sygnał wyzwalający iskrę. rezystecja impulsatora 145 Omów napiecie z impulsatora 1v To nie impulsator, to czujnik do blokady i w czasie pracy silnika musi podawać sygnał obrotów. Gdybyś zmniejszył częstotliwość tego sygnału np. 2x to ominąłbyś blokadę bo zapłon byłby...
halogeny powinny prawidłowo działać dopiero po zapaleniu świateł pozycyjnych,musisz kupić przekaznik,najprościej taki z blokady zapłonu na podstawce 40A,masę halogenów możesz podebrać spod jakiejś śruby na konektorze oczkowym albo pociągnąć z akumulatora,przekaznik łączysz nastepująco:do styku 85 podajesz sygnał z pozycyjnych,do styku 86 sygnał masy...
Ok a do czego jest kabel wykrywający przekręcenie stacyjki ? Jeżeli do kamery podawane jest cały czas zasilanie to w jaki sposób kamer wykrywa załączenie zapłony żeby wyłączyć tryb parkingowy tzn czy w wtyczce USB C na jakiś pin podawane jest napięcie albo po USB wysyłana jest komenda z kabla do kamery.
Witam Chciałbym zbudować pastucha. Czy możliwe jest zaadoptowanie układu zapłonowego przedstawionego na schemacie? Układ zapłonowy typu CDI pochodzi z polskiego motoroweru. Kondensator C1 ładowany jest przez cewkę zasilającą z "magneta" (napięcie około 300V) i rozładowywane do masy poprzez tyrystor poniżej. Kondensator podłączony jest do cewki WN i...
Chcę założyć przekaźnik na zasilaniu sterownika LPG, wyzwalany po zapłonie dopiero, czyli po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon podawane jest napięcie na sterownik LPG? Jaki przekaźnik kupić i jak to ogarnąć - samochód dużo stoi i odkąd założyłem LPG to po około miesiąc-półtora totalnie rozładowuje akumulator. AI: Podaj proszę markę i model samochodu...
Ostatecznie okazało się że uwalony jest sterownik skrzyni - jest pod nogami pasażera, ale tu woda nie była problemem. Pin 54,55 to +12V po zapłonie (czarny kabel) a sterownik nie podawał napięcia na pin 52,53 (fiolet,fiolet-biały) - zasilanie +12V do elektrozawórów w skrzyni.
Oryginalnie kontrolka niedomkniętych drzwi jest podłączona pod czujniki w zamkach (krańcówki od lampki są tylko w drzwiach przednich). Czujniki zwierają kontrolkę do masy, zasilanie na kontrolkę jest podawane po zapłonie. Jeśli kontrolka działa Ci na odwrót, to znaczy że podajesz na nią masę zamiast zasilania po zapłonie, a od strony krańcówki dostajesz...
Do postu wyżej. Napięcie na cewkę jest podawane cały czas po przekręceniu kluczyka. wysokie napięce uzyskujemy przerywaniem masy. w nowszych systemach jest układ, który odcina zasilanie cewki jeśli silnik nie pracuje przez określony czas. Odciecei cewki nie sprawdzi się jeśli masz w aucie system bezrozdzielaczowy (dwie cewki podwójne) lub cewkofajki....
Witam Problem polega na tym, że po włączeniu zapłonu sterownik nie włącza przekaźnika pompy paliwa. Przy kręceniu rozrusznikiem auto nie pali. Sprawdzone połączenia między przekaźnikiem a sterownikiem, masa sterownika i zasilanie po zapłonie, sam przekaźnik na stole też działa. Na pinie D3 wg schematu z infotecha powinno być zasilanie po zapłonie a...
Szukam takiego urządzenia, które po podłączeniu do magistrali CAN zareagował by na "ramki zapłonu" traktora po czym wygenerował pewien stan logiczny (0 lub 1). Ten stan podam na GPIO komputerka, który służy do zbierania i przetwarzania danych. Ważny jest też pobór prądu, oczywiście jak najmniejszy dla tego urządzenia. Wiem, ktoś powie, że podłącz się...
... mam obecnie podane dwa rodzaje napięcia: stałe 12V bezpośrednio z akumulatora i służące tylko dla podtrzymania pamięci oraz 12V podawane po załączeniu zapłonu i wykorzystywane jako główne zasilanie radia. Jak odłączysz od instalacji radia +po zapłonie i ten pin ISO podłączysz do stałego + (czyli działasz z pinami 4 i 7 ISO) to otrzymasz oczekiwany...
zestaw podaje do radia sygnał wyciszania,bierzesz przekażnik np.taki od blokady zapłonu 30A z podstawką-ok.10zł,przez styki 30-87a puszczasz czerwone zasilanie radia Dodano po 9 we wszystkich panasonicach oryginalny kolor wyciszania radia to pomarańczowy luzem w powietrzu,ale były wersje z wbudowanym złaczem iso bez wyjścia na wyciszanie.
Immo nie odcina zapłonu tylko układ wtrysku paliwa,m.in zasilanie na przekażnik wtrysku który podaje plus na wtryskiwacze.Autko do elektryka.
A co z opornościami lini CAN :?: . Pomiędzy H i L powinno być 60 ohm. W przypadku CLIO III 120 ohm w sterowniku poduszek i 120 w sterowniku wtrysku. Co do zasilania to rządzi nim moduł zabezpieczeń i połączeń ( skrzynka bezpieczników i przekaźników w komorze silnika - UPC ) i myślę że o nim piszesz a nie o UCH ? Teoretycznie po włączeniu zapłonu UPC...
Jeśli jeszcze interesuje cię jak sprawdzić czy masz sprawny przepływomierz to podaję co dalej robić: 3.odłącz wtyczkę od przepływomierza i przekręć stacyjkę (bez uruchamiania silnika) możesz wtedy sprawdzić czy na przewodzie zasilającym masz napięcie ~ 5V. 4.jeśli jest napięcie zasilające, sprawdzasz przepływomierz (omomierzem), na kostce jest pięć...
właśnie problem w tym że jest tam brak ciśnienia, tak jakby ECU nie podawał sygnału ale zasilanie na wtyczce sterującej zaworem po przekręceniu zapłonu jest w okolicach 12V
Mam pytanie odnośnie tego sterownika na TCA 735. Jakie transformatory synchronizujące zastosować (moc, napięcie), jakie transformatorki do tyrystorów, jaki sygnał sterujący kątem zapłonu należy podawać. No i jakie pozostałe elementy (zasilanie 400V).
Ja osobiście spotkałem się z podobną usterką mianowicie po przekręceniu kluczyka załączało się zasilanie zapłonu a w momencie włączenia rozrusznika zasilanie zapłonu ginęło oczywiście nie za każdym razem sprawdzić to można bardzo prosto włącz zapłon i odpal go śrubokrętem przy rozruszniku podając + na styk stycznika. Jeśli odpali w ten sposób to na...
Witam Mam problem z Fordem Escortem 93 rok 1.8 16V. Nie włącza się pompa paliwa w zbiorniku. Bezpieczniki sprawdzone i bezpośrednie zasilanie do pompy paliwa włącza ją i podaje paliwo. Po włączeniu zapłonu pompa nie podaje paliwa.
Nie wiem po co rozbierałeś cały stojan prądnicy??? Wystarczyło sprawdzić te dwie cewki nawinięte cieniutkim drutem i zaizolowane z zewnątrz. Sprawdź w jakim stanie jest wirnik. Czy nie bije, ociera o stojan i jak silne są magnesy. W poście #7 z tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... zmierzyłem jeszcze raz ten opór...
Czy wiesz o tym że na tym bezpieczniku będzie napięcie tylko przez chwilę po włączeniu zapłonu? Ta wiedza może mieć znaczenie przy sprawdzaniu zasilania na pompie - pytanie w którym momencie je sprawdzasz. Dalej napięcie pojawi się gdy silnik będzie się kręcił. Ten bezpiecznik F2 jest zasilany razem z F15 (zasilanie wtrysków, grzałek sond, cewka zapłonowa...
Kwestia "wiecznego krzemu" wystąpiła po podaniu zasilania za pierwszym podejściem po upływie około 5-6 sekund. Zatem nie było wyłączenia i ponownego włączenia bo już nie było co zasilać Waść coś tam źle "skaliłeś" i stąd problemy. Schemat podobny do twojego (ale z diodą) proponują tu: http://555-timer-circuits.uk/operation/d... Można też podejść...
Fajnie że Beta podaje schematy do wszystkich modeli: https://betausa.com/content/SUPPORT_PDF'... Zapłon jest oczywiście typu TCI. Na niebieskim przewodzie masz zasilanie do elementów wykonawczych wtrysku paliwa, załączane przez główny przekaźnik układu wtryskowego. Motocykl ma trochę nakombinowany układ ładowania, bo regulator...
Nie słuchaj ich. Niebieski zostaw w spokoju. Masz uwaloną pewnie kostkę stacyjki. Zasilanie podajesz na żółtoczarny i próbujesz zapalić.
Przed pompą jest bezpiecznik F28 (15A) , a przed nim przekaźnik. Do cewki przekaźnika dochodzi napięcie po zapłonie, masę podaje jej sterownik silnika. Ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacze.
Tak ogólnie to w simsonie zasada jest taka, że światła drogowe/mijania to całkiem osobny układ i w zupełności nie zależny od pozostałej części instalacji czy to tej zasilanej z akumulatora czy zapłon. Czyli możemy podzielić całą instalację na 3 części które będą pracowały (powinny) niezależnie od siebie: 1. Zapłon 2. Światła drogowe/mijania 3. reszta...
Witam jeśli nie możesz sobie poradzić z tym zapłonem to polecam moduł ze simsona pasuje na 1000% podaje schemat blokowy wyprowadzeń zasilanie oczywiście z cewki zasilającej moduł zapłonowy pozdrawiam
to jest do gaźnikowego więc nie do przełączania obrotów itp... jest to doustawienia tak zwanego ssania... czyli po włączeniu zapłony czas jaki mają być zasilane cewki elektrozaworu i reduktora.... (podawanie gazu)
witam mam taki problem mam astrę 1 rok 92 i pojawił mi się taki problem nie chce odpalić na benzynie po załączeniu zapłonu pompę słychać jak podaje po zdjęciu węża zasilającego paliwo tez daje dużą dawkę paliwa a przy kręceniu nie podaje nic:( przy ciągnięciu auta na lince też nic . Na gazie odpala od razu i na " dotyk " . proszę o pomoc podaje swoje...
Mamy instalację zasilającą cały osprzęt w samochodzie. Z tych instalacji poszczególne moduły pobierają zasilanie i podają dalej odpowiednie sygnały. Mierzymy zasilanie np. na wejściu tablicy bezpieczników. Przecież zakłócenia są wprowadzone do zasilania przez silniki, zapłon i to poszczególne moduły mają wytrzymać. Dodano po 1 Co przy parkowaniu jest...
No ja przy wstawianiu nowej pompy tak miałem niestety. Obrót osi o 180st i wszystko zaczęło grać. Kolega (at)nowy33x niech jeszcze sprawdzi całą pompkę zasilającą. Ale myślę że układ jest zapowietrzony. Pozdrawiam.
Czujnik ciśnienia oleju przy braku ciśnienia podaje masę do kontrolki, która zasilana jest "po zapłonie". Gdy silnik nie pracuje nie ma ciśnienia i kontrolka świeci. Gdy pojawi się ciśnienie obwód zostaje otwarty i kontrolka gaśnie. Tak działają wszystkie proste kontrolki ciśnienia oleju od zarania motoryzacji. Tak więc, gdy włączysz zapłon, kontrolka...
Po włączeniu zapłonu przewód z ECU doprowadzony do minusa przekaźnika, pokazuje 12,1v a powinien biegnąc minus aby załączyć cewkę na przekaźniku. Dodano po 2 Natomiast po zwarciu styku cewki, wszystko działa poprawnie, odpalam silnik i wszystko działa, po zgaszeniu silnika po chwili rozwiera styk na cewce, - czyli również poprawnie. Coś blokuje ECU...
U mnie działa to odwrotnie. Przekręcam kluczyk, trzpień zaworu się wysuwa, wyłączam zapłon to trzpień się chowa. Zawór z którego przełożyłem gumę działa tak jak napisałeś czyli chowa się po podaniu zasilania a wypycha go gdy zasilanie się gubi. Zainstalowany u mnie zaworek ma sprężynę od przodu która po zgaszeniu silnika, gdy 12V zasilania się zgubi,...
Dziękuję, sprawdzę. Dodano po 1 W opisie zerowania w diagboxie jest słowo klucz. ECU silnik musi się uśpić. Miałem ten sam problem nie do końca zerował wymianę FAP-a. Okazało się że ECU nie usypiał się przez otwarte drzwi kierowcy. Miałem akurat pociągnięty kabel zasilający do laptopa. DZIĘKUJĘ! rzeczywiście 30 sekund które podaje DiagBox było mało...
Auto antenna (kabel pomarańczowy) + na zasilanie anteny podawane z radia Battery positive pole (kabel żółty z bezpiecznikiem 1A) + ciągły Ignition power (kabel czerwony z bezpiecznikiem 3A) + który jest podawany po załączeniu zapłonu ( można go również podłączyć do normalnego stałego plusa, wówczas radio nie będzie się wyłączało po wyłączeniu zapłonu)...
Coś jak to np: https://obrazki.elektroda.pl/8546905200_... Powinno dobrze zadziałać - sterowanie masą świateł pozycyjnych. Oczywiście + po stacyjce, tzn. po załączeniu zapłonu. Sterowanie masą pozycyjnych - działa jak nie sa włączone światła pozycyjne, po załączeniu świateł, przekaźnik rozewrze styki i dzienne nie będą zasilane. Jeszcze...
Wydaje mi się, że raczej się nie da tak skonfigurować, choć mogę się mylić. W ten sposób jest zrobione światło i gniazdo USB u góry wpięty w zasilanie gdzie jest stały prąd. To samo chciałem zrobić, żeby lodówka miała cały czas podawany prąd, bez potrzeby trzymania auta na zapłonie. Czyli wystarczy zrobić nowa wiązkę z bezpiecznikiem na plusie i zakończyć...
planuję żeby lodówka chodziła w 100% z prądu Jaka to lodówka? Taką typowa kampingowa 230V/12V/GAZ? Jeżeli tak to standardowo na 12V nie ma termostatu a grzałka ma moc 100-120W czyli pobieranej ok 8-10A przez 24h daje 240Ah czyli więcej niż masz w akumulatorach. W dzień zasilanie może pochodzić z PV ale wtedy wolniej ładujesz akumulatory. Na zasilaniu...
cewka zasilać zapłon zapłon cewka zasilać podawać analiza
volvo silnika zmieniarki honda youtube logowanie smart
unitra wymiana tranzystorów niskoszumne ładowarka makita dc18rc schemat
Parametry zasilacza-testeru ZTR-80A Krups Quattro Force: Komunikat "Wyłącz i włącz"