http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1...
Witam . Na poczatek proponowalbym sprawdzenie mieszka sterujacego "swirl" , znajduje sie on z boku glowicy nad sprzeglem , czasem peka plastyk na koncu dzwigni a czasem sam mieszek no i objawy podobne ... masz moze jakies foto bo nie wiem dokladnie o co chdzi
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
W tym silniku zapotrzebowanie na podciśnienie nie jest bardzo rozbudowane.Z wacum pompy cienki węzyk podłączasz do 2-ch elektrozaworów poprzez trójniki,a z drugiej strony elektrozaworów jeden jest do EGR-a,a drugi do turbiny.
Pokarz mi kolego w 2.0 hdi 90KM zawór podciśnienia sterowania turbina ? Nie ma, nie było i nie będzie takiego ;) Masz rację, zapomniałem że 90KM była jeszcze samo sterowana a dopiero od 110KM podciśnieniem.
Brakuje zaworka sterującego lub puszki zasobnika podciśnienia
EVAP mówi to ci coś.
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
Skoro EGR wyprogramowany to powinien być również zaślepiony - dobra praktyka. A skąd zawór zamknięty pozostaje zamknięty? Mówiąc trywialnie, czy nie brakuje podciśnienia do prawidłowego wysterowania turbosprężarki. Wiesz, jak wygląda obwód podciśnienia w 1,6 HDI? W wartościach mierzonych i zadanych bardzo ładnie widać wszystko.
Hej mam właśnie z tym problem. Możesz powiedzieć w którym miejscu miałeś przeniesione te węże podciśnienia ?
sprawdz stabilność podciśnienia na wejsciu do akumulatora przy dodawaniu gazu a się wyjaśni
1.6 hdi ma tak pompa vcum zbiornik pod ciśnienia zawór elektryczny opis na nim masz trzy połączenia jeden turbo wejście że zbiornika i jeden filterek lub wy prowadzony jest na silnik
posiadam peugeota 307 2,0 HDI auto chodzi normalnie poza tym ze ożywa dopiero przy większych obrotach. Po wciśnięciu pedału gazu auto nie od razu przyśpiesza a załapuje dopiero po chwili i potem jest już wszystko ok. Moje podejrzenie padło na elektrozawór podciśnienia.Wymontowałem go w celu wyczyszczenia. i zauważyłem że bez napięcia przepuszcza powietrze.Moje...
807 peugeot 2003 rok 2,2 hdi
Problemem okazała się wadliwa pompka podciśnienia.
Witam, Czy posiada ktoś schemat podłaczenia przewodów podciśnienia do Peugeot 607 2.2 HDI 2002r. ? Znalazłem w internecie 2 schematy, ale na żadnym z nich nie ma podłączenia od pompy vacuum , i jeden przewód mam nie podłączony, a nie pamiętam gdzie był
I jedno i drugie. szukaj gdzie robiłeś i co rozpinałeś. Wystarczy źle wpięta kostka elektryczna lub za mocno pociągnięty przewód podciśnienia.
Witam, Czy posiada ktoś schemat podłączenia podciśnienia w Pug 607 2.2 HDI ? Mam 2 wężyki odpięte i za nic nie mogę dojść gdzie one powinny być wpięte.
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
Podłączenie podciśnienia od początku jednym przewodem jak kolega wyżej pisał :) Dziękuje za pomoc
To kompletnie źle jest. Musisz mieć podciśnienie ok -0.8bar, zapatka(sztanga turbosprężarki, vtg, zmienna geometria) ma opaść PO ODPALENIU i cofać się w miarę wzrostu obrotów - choć na postoju nie będzie to aż tak widoczne. Elektrozawór przy zmniejszaniu napięcia z ECU ma tą zapatkę tak jakby popuszczać. Dodano po 1 Najpewniej masz źle podłączone przewody...
pompką podciśnienia
Więc niech sprawdzą obwód podciśnienia cieniasy jedne.
Pompa podciśnienia.
sprawdz dobrze sterowanie turbo podciśnienia i prądy
Na początek proponuje pomiar podciśnienia na przewodzie serwa.
Sprawdź sobie podciśnienia a zacznij od turbiny.
Błędy typowe dla tego modelu, większość to nieszczelne wężyki podciśnienia i/lub padnięte zaworki. Nie mają nic wspólnego z tym że nie odpala. Pierwsza rzecz co się sprawdza w samochodzie kobiety, to czy zatankowała właściwe paliwo.
odnośnie pomiaru podciśnienia w skrzyni korbowej https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Zaślepiony przewód vacum zapewne przez nieszczelności membrany. Teraz podciśnienia ucieka i są problemy.
Te dolne króćce B mają pozostać nie podłączone. Istotne jest zachowanie szczelności układu podciśnień, tak aby działało sterowanie zmienną geometrią turbo. Tam z tyłu za silnikiem jest zasobnik podciśnienia, dostęp jest fatalny ale warto sprawdzić czy układ jest tam szczelny
Kolego sprawdz węże sterowania podciśnienia od turbiny te bledy są związane z doladowamiem turbiny .
Nie, może być na przykład dziurawy któryś wężyk podciśnienia. Są takie pompki z manometrem, łatwo sprawdzić.
Witam Czujnik ciśnienia jest na magistrali(3-piny),0191-brak sygnału lub sygnał niewłaściwy,0402-zawór EGR,sterowanie przepustnicą EGR(jest sterowana podciśnieniem za pomocą elektrozaworu,zawór EGR też jest sterowany podciśnieniem i elektrozaworem)Proponuję sprawdzić przewody układy podciśnienia.
Witam potrzebuje schemat podłączenia przewodów podcisnienia w peugeot expert 2.0 HDI RHG.
2.0 HDI RHZ 109kM i dokładnie identyczny ten sam problem. U mnie auto zaczyna pracować normalnie po odłączeniu zaworu od podciśnienia sterowania przepustnicą po podłączeniu dalej to samo. Tylko co ma wspólnego deszcz z zaworem podciśnienia ? Rozwiązał już ktoś ten problem bo ręce opadają.
I naprawiłem, zapobiegawczo po analizach z jazdy z pp2000 wytypowałem zawór podciśnienia, wymieniłem go wraz z nowymi odcinkami gumowymi podciśnienia i auto "maa moc ;d ".
Witajcie. Wiem że temat sprzed dwóch lat ale teraz widzę że nie wpisałem rozwiązania. Problemem okazał się elektrozawór podciśnienia turbiny. Po zmianie na używkę moc wróciła a szarpanie ustało. Dzięki za sugestie i pozdrawiam :D
DPF nie ma Dodano po 1 Właśnie nic, zero błędów, kontrolki też gasną i nie wiem co mu jest. Jedynie jak go zgaśę, to słychać 2 podciśnienia od góry, a ten, co jest koło miski, to nie
Jak je zmniejszyć turbina demontaż i ta śrubka co jest przy cięgnie ? Zawór podciśnienia jest nowy. turbina ze zmienną geometrią
Tak też sobie pomyślałem.Auto było u mnie w niedzielę wiec nie chciałem za bardzo zagłębiać się w temat.Jutro ma do mnie wrócić więc uszczelnię cały układ.Moje pytanie:jaką wartość podciśnienia powinna wytworzyć pompa wakuum?
temat do zamknięcia - przyczyną problemów był brak drożności jednego z przewodów podciśnienia sterującego EGR - em ale nie całkowicie lecz trochę, był tam jakiś paproch ze sparciałej gumy i czasami przytykał przewód.... niby drobiazg ale dokuczliwy dlatego polecam w pierwszej kolejności wydmuchać sprężonym powietrzem wszystkie podciśnienia zanim zaczniemy...
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Volvo 1.6 Hdi gdy sie mocniej depnie na 4,5 biegu wyskakuje błąd niskie ciśnienie doładowania i wpada w tryb awaryjny a jak się rusza to tak jak by nie załączała się turbina.Turbina po regeneracji jakieś 4 miesiące zawór podciśnienia wymieniony od turbiny
Zobacz, czy gruszka turbiny zostaje zassana po uruchomieniu silnika. Sprawdź zczelność przewodów podciśnienia związanych z gruszką turbiny.
Witam, problem z głowy:-) Czujnik podciśnienia na dolocie...ułamany króciec od wężyka...skleiłem i wszystko gra i buczy. Pozdrawiam
I teraz pytanie,może ktoś doświadczony się wypowie. Czy jak odłączyłeś w silniku z turbo odmę od kolektora, to czy nie masz za dużego ciśnienia w skrzyni korbowej (jest równe atmosferycznemu, a nie ma podciśnienia), czyli nie ułatwiasz spływu oleju z turbiny.
Przepływomierz był wymieniany i nic to nie daje. Jak mechanik sprawdzam napięcie na kostce zasilającej elektrozawór podciśnienia to caly czas jest na nim 8V
Miałem ten sam problem, okazało się, że przyczyną był uszkodzony elektrozawór podciśnienia vac. Koszt oryginalnego to około 150 zł. Do wymiany wystarczy najechać na wysoki krawężnik 😁. Powodzenia 🙂💪👍
witam, proszę o pomoc w identyfikacji 2 przewodów. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/3136413200_... https://obrazki.elektroda.pl/4325661700_... auto kupiłem już z tak wiszącymi przewodami. Generalnie nie wiem czy one powinny być wpięte gdzieś ? czy tak luźno wisieć ? ten ze zdjęcia 1 - wchodzi pod osłonę pokrywy zaworów...
Ta pompa do spalania ma dużo i nie dużo jest potrzebna do wytworzenia podciśnienia dla serwa hamulca czy też działania zaworu egr
Podciśnienia sprawdź, zaworek turbo. Jak reaguje sztanga jak odpalisz auto? stoi - zaciąga ja itd... Trochę własnej inicjatywy i podstawa komputer i kody błędów...
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
Byłem w serwisie na DIAGu 2000, ale mam poprawić rurki podciśnienia i ten sygnał od zapłonu i jeszcze raz przyjechać.
Witam. Temat rozwiązany. Brak mocy wynikał z braku podciśnienia do sterowania turbina. A strzelanie powodował wtrysk, który się zacinał.
JTD z klapkami w kolektorze to średni konkurent, ale ujdzie w tłoku, natomiast HDI pod względem obsługi nie mają startu do tdi. Dobre silniki, ale nie naprawisz ich młotkiem i śrubokrętem. Porównaj chociażby procedurę wymiany rozrządu. 1.8 T, ze swoimi układami podciśnienia i pękającymi turbinami to też żart.
Tak, są. Dwie takie "o-ring`owate" o dziwnym kształcie. Przy wymianie trzeba założyć nowe żeby było szczelnie bo inaczej poza brakiem podciśnienia jeszcze leje się z tego olej po silniku.
Sprawdź wężyki podciśnienia, i zaworek sterujący turbina oraz EGR, na początek, potem jakaś diagnoza i będzie o czym pogadać.
już wiem co było tego przyczyną a mianowicie zatkany przewód podciśnienia przy pompce waku i nie zaciągał turbiny. uważam temat za zakończony.
Witam powinienieś najpierw zdjagnozować kompem , ale zobacz podciśnienia czy szczelne nie poprecierane itp te od turbo oraz sprawdz zawór turbiny
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
Sprawdź stan i w razie potrzeby wymień gumowe wężyki podciśnienia turbo. Sprawdź czy jak zasysasz wezyk od gruszki turbiny to czy sztanga sie zaciąga płynnie (prosty tesg nawet odkurzaczem) wtedy zobacz czy jak bedzie wszystko podłączone to czy tak samo sie zaciąga kiedy ktos dodaje gazu w aucie. Najczęściej w tych rocznikach to sparciałe wężyki podciśnienia-czasem...
A podciśnienia mechanik sprawdzał? Może to pomoże? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
mam podobny problem z moim Pugiem 407 2.0 HDi 136 km do 3 tys. obrotów auto to muł totalny a potem lekko dostaje tej mocy. Jutro będę grzebał w wężykach podciśnieniowych. może tam znajdę problem.
(-) lekkie poszarpywania(podkreslam bardzo delikatne) pojawiaja sie podczas plynnej jazdy ze stala predkoscia wtedy,gdy silnik nie ma obciazenia,tj zjazd z lekkiego pochylenia itd. Nic prostszego jak wykluczyć opcję sprzęgła, wyłączając je i włączając w trakcie jazdy z górki, czy w ogóle bez obciążenia. Poza tym może to zwyczajnie krzywe opony albo...
Jaka może być tego przyczyna? Nie wiem, ale czy czasami nie będzie przepływomierz dawał złego sygnału do sterownika a sterownik będzie dawał sygnał do elektrozaworu podciśnienia i ten zawór zamknie to westage i powstaje zbyt duże ciśnienie w turbo
Dostałem informacje od admina aby zakończyć temat przepraszam za zwłokę ale niestety nie udało mi się samemu rozwiązać tego problemu. Sprzedałem ten samochód osobie która zrobiła go we własnym zakresie. Nie wiem dokładnie co było ale z tego co sie dowiedziałem później od mojego kolegi to kupujący nie miał poważnego problem. Problem polegał na przewodzie...
Witam. Pacjent to Citroën Berlingo 1.6 HDI 2012 9FH. Problem, jaki występuje, to obroty max do 3000. Silnik głośno pracuje, czarny dym z rury wydechowej i jedyny błąd, jaki się pojawiał, to P3007. https://youtube.com/shorts/XShdlLI2SBo?s... Tak to u mnie wyglądało, ale nic nie pomogło wyczyszczenie. W EGR lekki czarny nalot. Samochód...
A jak ci pomóc....sam musisz sprawdzić sterowanie turbiny albo czy dobrze podłączyłeś zawory, podciśnienia itp. Lub dobry komputer i test elementów wykonawczych Sprawdź zawór sterujący kierownica turbiny
Pompa hamulcowa używa podciśnienia silnika - tak mocno ogólnie napisane, mechanikiem nie jestem. Auto dostaje za dużo powietrza/paliwa, auto dostosowuje mieszankę, podnoszą się obroty. Wciśnięcie hamulca zabiera powietrze, komputer kontruje, zmniejszając paliwo. W dieslu gaz steruje przepustnicą - nie wykluczone że się zakleiła od nagaru i podaje za...
Błąd przejsciowy. Usterka obwodu powietrza EGR. Wydatek powietrza zmierzony mniejszy od zadanego. Jeśli podciśnienia są ok, odpowietrzenie zaworu też ok, możliwe że uszkodzony jest sam zaworek podciśnieniowy sterujący EGR.
Witam interesuje mnie czy ma może ktoś schemat podłączenia podciśnień turbo w peugeot 307 sw 2.0 HDi 110 km ponieważ przy szukaniu usterki znalazłem rozłączane przewody i nie wiem które gdzie idą
Witam. Mam dokładnie te same objawy co kolega. Dodam tylko że odpowietrzyłem układ i nic sie nie zmieniło. Płyn mam na poziomie maksymalnym. Po odpaleniu silnika na biegu jałowym po chwilce płyn spada poniżej normy i zapala się kontrolka STOP. Jak przegazuje troszkę to płyn wraca do poprzedniej ilości a kontrolka gaśnie po kilkunastu minutkach znowu...
Wygląda na uszkodzony zawór. Ale trzeba skontrolować perę rzeczy. Sprawdź gruchę na turbinie i szczelność układu podciśnienia w układzie sterowania turbo oraz czy nie ma luzu na wirniku turbiny. Podłącz komputer diagnostyczny i sprawdź dane na przepływomierzu powietrza dolotowego.
Peugeot 307 2007 2.0 hdi 136 koni Samochód szarpie do 2000 obrotów, powyżej jedzie normalnie. Gdy rusza się dynamicznie, Peugeot nie szarpie. Gdy chce się zamulać w mieście tak żeby Pan Policjant był zadowolony, szarpie. . Zaczęło się od: zapełnionego w 90 % dpf,dziury w dpf. Dpf został wyczyszczony. Nie pojawiają się błędy które były przed czyszczeniem....
W jakim sensie złe bo jeśli chodzi o sam zawór to raczej jest ok tzn przewód od pompy podciśnienia do górnego z napisem wac a przewód od klapy do out Dodano po 1 A gdzie ewentualnie znajdę jakiś schemat podciśnień do peugeota 307 2.0 HDI 110? Dodano po 7 A czy może mi ktoś podpowiedzieć czy mój elektrozawór jest właściwy?Numery podałem wyżej
Panowie mam takie autko, robiłem tam cały dół silnika, po uszkodzeni wału. Auto pracuje, pali, przyśpiesza w jak największym porządku. Ale podczas hamowania silnikiem wywala błędy z przepływu powietrza. Sprawdziłem szczelność za i przed i egr, i klapę, chłodnice spalin podciśnienia gruszkę turbo etc etc... Przepływkę założyłem inną ale nie zrobiłem...
Hej, 1.6hdi w16 mini cooper. Problem ze sterowaniem turbiny, podciśnienie jest, ale do momentu zaworka n75, a dalej idzie już tylko wężykiem do upustu, no i drugim wężykiem na turbinę https://obrazki.elektroda.pl/6883791000_...
Witam. Posiadam Peugeota 407; 2.0 HDi; 136 km; 2004 r. Problem polega na tym że nie ma mocy. Sprawdzone zostało: Elektrozawory, przepustnica, przepływomierz, wężyki podciśnienia, turbina, filtr powietrza, EGR, pompa vacum. Skończyły mi się już pomysły co mam z nim zrobić. Macie jakieś pomysły, może ktoś się spotkał z czymś takim ? Pomocy.
filtr był już zasyfiony wiec i tak był do wymiany sprzęgło padło w grudniu, teraz czekam na telefon zobaczymy jak wyjdzie diagnoza . tylko zastanawiam się czy to czysty przypadek zostawiając auto na wymianę linki i taki cyrk czy panowie fachowcy coś spaprali Dodano po 46 wyjaśniło się diagnoza zawór erg podciśnienia możecie mi napisać przybliżony koszt...
No i pupa.... Doszedłem do jednego. Odłączyłem przepływomierz. Auto pali i da się jeździć. Kopci trochę ale silnik się wkręca na obroty i nie szarpie. Turbina raz działa raz nie dział ale da się jechać. Nie wiem co to może być. Wężyki sprawdzone od podciśnienia nie ma nieszczelności. Najgorsze jest to że w tym aucie nijak nie da się zajrzeć za silnik...
Mam ten sam problem w moim Citroenie 2.0 HDi 16 136KM FAP 2005. Wczoraj po półrocznych bojach chyba udało się zlokalizować problem. Na innym forum znalazłem posta że ten problem związany jest z tzw przepustnicą kolektora. Jest to plastikowy element montowany na wejściu do kolektora ssącego. Posiada on dwie przepustnice. Jedna jest otwarta na intercooler...
Cześć. W moim C5 2.0HDI 163 KM mechanicy przy okazji serwisu urwali przewód podciśnienia. Nie zwrócili na to uwagi, ja też nie, autem jeździła inna osoba przez parę ty s . km. Na kolejnej wymianie oleju mechanik stwierdził, że silnik pracuje "twardo". Pojechałem na sprawdzenie wtrysków - wszystko OK. Szukałem i znalazłem urwany wężyk, po naprawie podciśnienie...
Dzięki za podpowiedź, po podpięciu pod komp wyszło, że jest problem z turbiną.A turbina hula jak wściekła. Miałem podobny problem z silnikiem HDi starszej generacji (98 rok). Problemem okazało się sterowanie turbiną i EGR-em, a w zasadzie wężyki podciśnieniowe. Układ podciśnienia całkowicie zapchany, więc znikło sterowanie, a komputer pokazywał "błąd...
Cześć. Jest problem w Peug e ot 206. Silnik 1.6 HDI. Raz na czas wyskoczy błąd przeładowania turbiny i odcina oczywiście turbo. Podciśnienia sprawdzone, gruszka chodzi. Przy sprawdzaniu podciśnienia, vacum na biegu jałowym jest dobre, maleje wraz ze wzrostem obrotów. Przy 3 tys. obr. jest go mało. Czy podmienić wpierw zawór N75? Jakieś inne pomysły?...
Witam ! Po wymianie filtra paliwa autko zaczęło dobrze odpalać tylko musi być oryginalny na pewno nie FILTRONA , a co do mocy to trochę się polepszyło nie był to EGR tylko musisz szukać innych przyczyn ,być może przepływomierz albo jeszcze sprawdź wężyk podciśnienia który idzie do turbiny , tyle mogę ci pomóc ponieważ sprzedałem samochód i problem się...
długo to zajęło coś na podaniu odpowiedniej wartości podciśnienia na mieszek, odczytaniu wartości napięcia z czujnika pozycji i następnie odpowiednim ustawieniu ilości podkładek pod gruchę, aby owo napięcie zgadzało się z referencyjnym z odchyłką +/- 0,05V do tego wartałoby mieć specjalną wiązkę, ale można i bez powodzenia
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Witajcie, auto jak w temacie 1,6 hdi 75KM 2007r. Problem pojawił się nagle, pojazd stracił moc i pojawiły się czarne chmury, sprawdzono szczelność dolotu, podciśnienia, gruszka pracuje, turbo dmucha, wymieniono egr bo tylko takie błędy wskazała diagnostyka. Pali na dotyk, pracuje równo tylko jakoś tak głośno fuka z przeplywki i coś trzeszczy stuka w...
Witaj. Miałem ten sam problem. Auto w ogóle nie miało buta, przy 100km koniec nie leci więcej, Turbina była wyłączona.Na kompie sprawdziłem błędy silnika i o " 18034 Napęd magistrali " i "17978 zablokowana jednostka sterująca silnika" Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia turbiny i nagle wszystko zaczęło działać turbina się załącza normalnie, buta...
Podobny problem miałem innym silnikiem HDI - tylko 2.0 Tuż przed kolektorem dolotowym jest dodatkowa przepustnica - sterowana z ECU silnika. Ma ona za zadanie zmniejszyć dolot powietrza i zwiększyć zasysanie spalin (ekologia... jej mać!). Jeśli jest uszkodzone sterowanie nią to się zamyka, silnik nie dostaje odpowiedniej ilości powietrza. Na rysunku...
czujnik podciśnienia również podmieniany, wężyki są drożne .Dziwne jest to że jadąc na trzecim biegu przy tych samych obrotach nawet nie zadrży. Natomiast jadąc na czwartym obroty 1400 szarpanie wystepuje a przy 1200 jest ok. Problem jest na czwartym w granicach 1400-1500 powyżej i poniżej tych newralgicznych obrotów jest ok.
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
To nie jest przepustnicy do gaszenia tylko do FAP. Zamyka się podczas wypalania filtra FAP. Jeśli po zdjęciu wężyka nie otwiera się to jest uszkodzona. Bez podciśnienia powinna być otwarta. Gdy jest zamknięta a auto nie jest w trakcie wypalania FAP to nie będzie mocy. Ta przepustnica współpracuje z inną która w trakcie wypalania kieruje powietrze z...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
W szynie ciśnienie wzorowe, do momentu aż nie zaczyna szaleć, w tedy spada do ok 120 bar. W planie było zrobienie odrębnego zbiornika. Przyszedł manometr, dziś będę mierzył podciśnienia (układ siemensa nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku, paliwo jest zaciągane przez pompę wc) przed i za filtrem, oraz spróbuje z podmienić czujnik ciśnienia paliwa....
Jeden błąd to zawór EGR, drugi C12 00 (?). Samochód wyposażony jest w katalizator, jeszcze nie montowali filtrów FAP- a. W serwisie Suzuki naciskają na wymianę zaworu, ponoć czyszczenie nic nie daje. Jeśli EGR czysto elektryczny(sterowany elektrycznie, bez udziału podciśnienia), z czujnikiem wzniosu to mają rację, na 100% praktycznie nie do wyczyszczenia...
Najbardziej rozśmieszają mnie nnnnnnnnnnadęci fachowcy i te pierdoły jakie wypisują na forach chcąc podrepciugać swoje podupadłe ego. Ten czujnik z poprzedniego postu to rezystor nastawny i najlepiej sprawdzić go zamontowanego na aucie -1.przez pomiar parametrów.-2.przez wysterowanie pompką podciśnieniową i pomiar napięcia na pinie sygnałowym ,poza...
Jeśli masz tam turbinę o zmiennej geometrii, a tak mi się wydaje, to na wolnych obrotach cięgno powinno być wciągnięte, czyli turbina ustawiona na pełną wydajność. W miarę jak rosną obroty i turbina zaczyna przeładowywać cięgno jest odpuszczane, co redukuje wydajność turbiny. Chodzi o to, żeby w razie awarii podciśnienia lub braku sterowania EV sterującego,...
podciśnienia mercedes megane podciśnienia gruszka podciśnienia
spolszczenie oprogramowania schemat kenwood peugeot moduł wentylatora chłodnicy
Volvo XC70 – lokalizacja wzmacniacza radia, Premium Sound, High Performance, MOST FOX Bambino Fox – schemat podłączenia alarmu, kolory przewodów, centralny zamek