Mam Renault Scenik 1,6 , 16v benzyna z 2000r.Czasami,kiedy wskaźnik paliwa pokazuje jedną kreskę powyżej rezerwy, auto potrafi gasnąć na małych obrotach. Po odpaleniu trzeba trzymać wysokie obroty aby móc jechać. Powód gaśnięcia? Prawdopodobnie brak odpowietrzenia zbiornika. Powstające podciśnienie powoduje "zatkanie" pompy paliwa . Przy otwieraniu...
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
Jak by była nieszczelność na kolanie, to spadek ciśnienia trwał te 2-3 miesiące, a czasami nawet dłużej? I czy jak by zaciągało gdzieś powietrze, to robiło by się takie podciśnienie na korku od zalewania? Po odkręceniu słychać jak zasysa powietrze do rury.
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Po wyłączeniu sprężarki na HP jest około 10bar, na LP rośnie do około 5bar. Obecnie brak widocznych nieszczelnoś w dostępnych miejscach sprawdzone pianą, a po odessaniu utrzymuje się podciśnienie 2 godziny bez zmian. Około 2 tygodnie działa niby szczelne, ale nie wszystkie gumowe węże wymienione i obawiam się że jeszcze gdzieś pierdzielnie. Wymienione...
Nie wiem czy Davvvvi idziesz w dobrą stronę. Ja miałem spore problemy z lewym powietrzem w gaźniku. Podciśnienie zasysało powietrze na połączeniu wężyk paliwa gaźnik. Każda dawka lewego powietrza szła w wężyk i cofała paliwo a na postoju silnik się zalewał po sam wydech, aż ciurkiem leciało gdy zapomniałem zamknąć kranik. Objawy były takie: gdy już...
Nie może być ani tego ani tego. W tych rozwiązaniach paliwo powinno lecieć swobodnie bo pompa która "ciągnie" jest przeważnie na pompie HP. Gdyby robiło sie duże podciśnienie to by zasysało zbiornik i auto gasło po dłuższej jeździe. A jak jest rozwiązane odpowietrzanie to masz dużo schematow na necie.To zależy od zbiornika. Na zbiorniku musi byc jakiś...
Ja też miałem problem z tym, że po jakimś czasie dławiła się i w końcu gasła, rozwiązanie problemu okazało się banalne. W korku jest malutka dziurka która wpuszcza powietrze do baku, ale jakimś sposobem zatkała się. Tworzyło się w tedy podciśnienie w baku i kosa nie mogła ciągnąć paliwa. Wystarczy co jakiś czas podczas koszenia odkręcić i zakręcić bak...
Może jeszcze sprawdź odpowietrzanie / napowietrzenie baku ( to ten mały otworek w korku ) . Robi się wtedy podciśnienie i paliwo nie idzie .
Witam, w zbiorniku paliwa robi się podciśnienie i paliwo nie dostaje się do gaźnika , w korku wlewu paliwa trzeba zrobić większy otwór.
W korku powinien być odpowietrznik - mały otwór, który pewnie jest niedrożny. A do tego inne problemy z gaźnikiem bo normalnie podczas pracy powstaje podciśnienie w zbiorniku ponieważ paliwa ubywa.
Pompa siedzi bezpośrednio w benzynie więc dla zasilania paliwem nie ma znaczenia czy jest lekkie podciśnienie czy nie, bo jej jest wszystko jedno czy odłączysz pochłaniacz, ponadto jakim cudem przy sprawnym korku paliwa może być podciśnienie w zbiorniku.
masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa. Jeżeli silnik spala opary, to w zbiorniku powstaje podciśnienie. Jeżdżąc długo na gazie to podciśnienie jeszcze wzrasta stąd "tssss" przy otwieraniu wlewu paliwa. Według mnie, również silnik pracujący na wyższych obrotach potrzebuje więcej paliwa, którego pompa nie może dać, bo pokonuje jeszcze podciśnienie...
Musisz zrobić otworek w korku aby likwidować podciśnienie w zbiorniku.
Wymieniony był także zaworek podciśnienia pod bakiem. Oraz wywierciłem dziurkę w korku od paliwa myślałem ze może tam robi się podciśnienie ale i to nie pomogło
Sprawdziłem, VAG pokazał już tylko jeden błąd 16786 zawór EGR nadmierny przepływ, (recyrkulacja spalin) błąd skasowałem, jutro pojadę na próbę, i sprawdzę, może są jakieś nieszczelności, napięcie na pinach i odmę. Zawor EGR raczej do wymiany. Po prostu sie konczy. Odme warto sprawdzic, ba, nawet trzeba. Jest opcja, ze moze byc przytkana. Nie masz masla...
Nie powietrza lewego nie dostaje W płynie nie ma plamek oleju Jednak teraz zajmuje mnie bardziej obecność płynu w oleju w postaci tej mazi na korku Wiem ze ten temat nie powinien sie tu znależć ale dzisiaj mam jechać w trase i musze postanowić co robić. Myśle ze moderacja to zrozumie :D Czemu jest takie podciśnienie przy korku olejowym? Teraz pytanie...
witam jezeli faktycznie powstaje podcisnienie w układzie i auto po 10 km zaczyna sie dławic pokonaj taki dystans bez korka wlewu jezeli istotnie to pomoze zrob malym wiertełkiem (0.7 mm lub mniejszym) otworek w korku pozdrawiam T
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
na razie upuszczę oleju bo jest go trochę za dużo i będę obserwował czy przybywa.do cylindrów też zerknę ale nie wiem czy przez te małe otwory coś zobaczę.i jeszcze jedno pytanko czy przy wykręconym korku od zbiorniczka na pracującym silniku powinno bulgotać jak jest uwalona uszczelka bo u mnie nic się nie dzieje.
Sprawdź, czy nie robi Ci się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Może to wynikać z niesprawności lub zawieszenia zaworka układu napowietrzającego zbiornik (napowietrzanie zwykle odbywa się poprzez zaworek zwrotny spod maski silnika, a nadmiar par benzyny przez zaworek zwrotny w korku wlewu paliwa). Ja miałem taką sytuację w moim Chryslerze, objawy były...
Daro122 miałem zapchany ten wężyk co wchodzi do obudowy wtrysku od tego gówienka co pokazałem na zdjęciu było tam pełno węgla. Filtr w nadkolu zmieniłem na inny jest to samo. Do tego filtra dochodzi wąż od kolektora ssącego i kolektor wytwarza tą próżnie. Podejrzewam, że zapchany wężyk mógł wykończyć map sensora. Właśnie zmieniłem mapa i resetuje kompa....
U mnie w samochodzie w fabrycznym korku od baku jest wentyl od odpowietrzania. jest to sprężynka z membraną, gdy podciśnienie jest duże to otwiera dopływ powietrza do baku wyrównując ciśnienia, jeśli ciśnienie jest normalne to korek jest szczelny. Może warto, zamiast rozbierać bok samochodu, zmienić korek na taki jak u mnie. ale nie wiem czy zauważyłeś,...
Dokładnie jak koledzy mowią paliwo wycieka odpowietrznikiem. Nie ma najmniejszego sensu go zatykać chyba że jeśli go zatkasz zrobisz sobię dziure w korku ale to przegięcie. Gdy zatkasz odpowietrznik możesz mieć problemy z dynamiką jazdy na dłuższych odcinkach gdy zbiornik nie będzie miał odpowietrzenia będzie się robiło podciśnienie i dynamika spadnie...
Nie, chyba, że pali 100/100. W korku (chyba nie zawsze) jest taki zaworek odpowiedzialny za to żeby się nie robiło podciśnienie. Jak byś zalał cały bak i jeździł to w końcu auto by stanęło bo podciśnienie było by większe jak ciśnienie pompy.
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
tylko dlaczego jest ciśnienie w zbiorniku ? Podciśnienie zapewne. Albo przytkał się otworek w korku, albo zaworek podciśnieniowy.
Witam. Problem się przewija,ale nie znalazłem nigdzie wystarczającej odpowiedzi. Moje autko renault kangoo 1.4 benz +lpg. 2002 rok. Jak jest zimny,tj po odpaleniu falują obroty na benzynie. Na gazie chodzi równo. Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, silnik krokowy, potencjometr przepustnicy, uszczelnienie pod kolektorem ssącym sprawdzone, wyczyszczona...
Odpowietrzałem układ ( rozgrzałam auto aż wentylatory się włączyły i wtedy ogrzewanie na maxa). Mam taki problem, ze na zimnym silniku węże mi twardnieją, a jak rozgrzewam auto na otwartym korku i później go zakręcam to jest Ok. Webasto(dogrzewacz) mam zasyfiały i raz odpala raz nie i wtedy jak się odpali to na otwartym korku rośnie mi płyn, a jak gaśnie...
Uszczelka w korku jest dobra przy odkręcaniu robi się podciśnienie nawe wylatuje płyn przez odpowietrzenie. Ja nie znam się aż tak ale po mojemu to pompa wodna lub uszczelka pod głowicą ale jak to ograniczyć żeby na 100% to było to. Co do wycieku to na kanale sprawdze. Płyn ubywa nawet jak stoi samochód ale gdzie to znika.
No i ima odpowietrzenie.... Wstawiłem tam oryginalny zaworek pływakowy wydłubany z oryginalnego plastikowego zbiornika. Tzn w oryginalnym 40 litrowym zbiorniku były takie 2 ale potem na przewodzie był trójnik i dalej jeden przewód do filtra węglowego i z niego do zaworu recyrkulacji spalin. W korku wlewu obstalowałem taki jednodrożny zaworek który był...
Sprawdź jak silnik będzie chodził przy odkręconym korku paliwa. Po zmoczeniu zbiornika z weglem aktywnym w zbiorniku wytworzyło się pewnie podciśnienie i pompka może mieć ciężko zassać paliwo. Sprawdź czy zbiornik nie jest ściśnięty.
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego. Nie chciało mi się wcześniej...
A co będie jeżeli nawet zrobie tak jak pisze "rbiesiada" Co to mi da oprócz tego że pewnie będę miał smarowanie jak w skrzyni korbowej będzie coraz więcej zbierać się oleju i tak będzie jeszcze więcej go wywalać. Może zrobić w korku spustowym mały otworek i w ten sposób jak mi się tworzy to podciśnienie to siłą cisnienia wyrzuci nadmiar ojeju korkiem...
Witam. Jak w temacie borykam się z problemem braku mocy na niskich obrotach. Mianowicie wszystko było ok do momentu wymiany uszczelki pod głowicą (CO2 w układzie chłodzącym). Wymianie uszczelki towarzyszyło planowanie głowicy i sprawdzanie szczelności. Wymieniany były szklanki i popychacze wtrysków a jakiś miesiąc wcześniej kompletny rozrząd(wszystko...
Kolego bartek_j, moje pytanie odnosilo sie do nadcisnienia jakie wytwarza sie, jak wywnioskowalem z opisu kolegi tomaszkom26, w ukladzie chlodzenia niezaleznie od temperatury silnika. Czyli do stalych jego przyrostow. Podgrzana ciecz i powietrze w zbiorniczku oczywiscie sie rozszerzaja co powoduje wzrost cisnienia podczas pracy silnika, czasem az do...
mam,miałem podobny problem ,jest już lepiej z odpalaniem zimnego silnika.Wymieniłem membrankę gazową ale nie pomogło,stara była jeszcze całkiem miękka co wpływa że podciśnienie ją szybciej ugnie i odetka kanał gazowy na którym jest dźwignia połączona z membraną regulowana także za pomocą czarnego pokrętła,wkręcając go usztywniasz membranę co powoduje...
Mam taką sprężarkę 3JW60 którą robiłem od podstaw. Szlif wszystkich cylindrów, nowe tłoki oraz nowe pierścienie. Wymienione zawory w głowicy, nowe uszczelki. W pojemniku wypełnionym olejem leży mi jeszcze drugi wał do niej. Z tej dziurki na uciekać powietrze gdyż odpowietrza Ci skrzynię korbową. Zatkanie tej dziurki może skutkować wyrzucaniem oleju...
Problem jest dalej po naprawach auta w dwóch warsztatach. W jednym wymienili pompę paliwa która jest w baku i obudowę filtra paliwowego ponieważ jest w niej jakiś regulator ciśnienia. Drugi mechanik stwierdził że tworzy się podciśnienie w baku i pompka nie ma siły przepompować paliwa więc zrobili dziurkę w korku paliwa. Żaden z tych zabiegów nie rozwiązał...
Wymieniłem w weekend wszystkie przewody podciśnienia. Czy dysponuje ktoś schematem podciśnien? Skoro sam wymieniałeś to jak możesz nie wiedzieć jak wygląda schemat podciśnień? Są tam trzy dysze (zwężki): - dysza przy pompie vacuum - dysza przy serwie zasilająca akumulator (akumulator zasila SWIRL i turbo) - druga dysza przy serwie Jest tam też pięć...
Witam, Mam półroczne Auris i nie wiem co począć z problemem. Już 5 razy gdy rano odpaliłem auto i zacząłem cofać (zwykle w dół, czasem na płaskim terenie) gdy mi zgaśnie już nie mogę odpalić. Słychać jak kręci rozrusznik a nie dochodzi do rozruchu. Zwyczajne zapalanie auta nie pomaga - zauważyłem, że jak naciskam "pulsacyjnie" pedał gazu podczas przedłużonego...
Witam Wygląda to na zatkanie odpowietrznika w korku zbiorniczka płynu chłodniczego. Normalnie kiedy płyn chłodniczy się nagrzewa zwiększa swoją objętość i wypycha przez specjalny otwór ,a właściwie zaworek część powietrza znajdującą się nad płynem . Kiedy stygnie kurczy się i tym zaworkiem zasysa powietrze.Jeżeli ten zaworek będzie zatkany przy kurczeniu...
Hola hola.Jedyny test wtryskiwaczy jaki jest rekomendowany przez Cummins to jest test przelewu na gorącym silniku.Jakakolwiek procedura diagnozy wtryskiwaczy nie zakłada testu drogowego z użyciem komputera! Diagnoza komputerem bez testu wtryskiwaczy w ECS-DC3/4/5 nie pokazuje usterki wtryskiwacza bezpośrednio( za wyjątkiem tępego zwarcia w cewce lub...
Witam otóż mam problem z Mazdą a mianowicie opiszę dokładniej wiec tak. Wsiadam jadę i muszę zahamować jak wcisnę pedał za pierwszym razem to jest ok hamulce brzytwa ale już jak tak np. w korku wcisnę z trzy razy pod rząd to już za trzecim muszę uważać aby w kogoś nie wjechać. Wygląda to tak że pedał staję się coraz twardszy aż praktycznie nie do wciśnięcia,...
odpowiedz pierwsza nie mam siły Pudziana ale na rozgrzanym silniku przewody są twarde że nie można ani trochę ich ścisnąć a co chodzi o to ciśnienie czy też podciśnienie to zostawię samochód na noc rano przychodzę odkręcam korek i tez potrafi dobrze syknąć no i z tego górnego przewodu co idzie od chłodnicy do krućca (trójnika) dalej do bloku to kapie...
Byłem dzisiaj w trasie civiciem i sprawdziłem jak działa rzeczywiście włącza się po długim postoju ale prawie go nie słychać. I myśląc o twoim civicu , pisałeś że jak ściągniesz wąż to wtedy jest cicho więc zawór może być ok a coś dzieje się z układem wietrzenia zbiornika ! Sprawdzałeś może kiedy zaczyna stukać i odkręcisz korek paliwa to jest inny...
Witam, mam taki problem z Renault Clio 2 , 2002r. silnik 1.2 8V 43kW , oznaczenie silnika D7F 746. Silnik raz na jakiś czas gaśnie i jest po zgaśnięciu problem z odpaleniem, gaśnięcie silnika występuje najczęściej stojąc w korku na wolnych obrotach. Odczytałem Clipem błąd DF045 czujnik ciśnienia w kolektorze . Błąd powraca po każdorazowym skasowaniu...
To nie takie proste :D . Reduktor to po prostu regulator ciśnienia, więc jak każdy ma wartość zadaną - to wartość napięcia sprężyny. Odpowiada jej różnica ciśnień po obydwu stronach membrany : z jednej podciśnienie ( lub czasem atmosfera) z drugiej ciśnienie robocze gazu. To jednak nie koniec bo diabeł tkwi w szczegółach i na jakość pracy regulatora...
Mam tę drukarkę SX115, w której jednak zaciął się skaner więc wystawiłem na sprzedaż, jak i mam sprawne SX410 i SX218 głowice o nieco większej ilości dysz jednak na te same pojemniki z tuszami czyli T0711 T0712 T0713 T0714 a używam dostępnych w sprzedaży pojemników samoresetujących napełnianych i bardzo sobie chwalę to rozwiązanie. Drukuję całe strony...
Drogi kolwgo: 1. Jeśli ci syczy przy wciskaniu nie oznacza to kategorycznie że masz popsute Servo, to normalne 2. Jeśli musisz mocno dociskać hamulec to w twoim przypadku oznacza to najprawdopodobniej właśnie uszkodzone servo, Bo jak wspomniałeś zmieniłeś większkość elementów ukł. hamulcowego, możliwe jeszcze że coś z przewodami elastycznymi jest nie...
Dzięki za zainteresowanie się moim tematem :) Z wyżej opisanym problemem byłem już u kilku mechaników oraz serwisie citroena. Do chwili obecnej wymienione zostały: -wszystkie filtry, (sprawdzony był dolot i czyszczona przepustnica) - świece + cewka zapłonowa - listwa wtryskowa+wtryskiwacze - wariator - sprawdzany był moduł sterujący a dodatkowo w serwisie...
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Zobacz dokładnie szczelność odm ,przewodów podciśnienia, korka oleju i bagnetu.
Podrzucę jeszcze inny problem w klasycznych gaźnikowych motocyklach. Robiące się podciśnienie w baku (otwarcie korka, syk, i od razu się robi zdolny do zapalania)
Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
Zdejmij wężyki tak aby zostały przy "kraniku" i zassij lekko ten od podciśnienia i poczekaj jeśli poleci benzyna to kranik sprawny masz słabe podciśnienie. Problemem może być również szczelny zbiornik (brak odpowietrzenia) spróbuj bez korka od baku jeszcze.
Wąż jest ściśle wpięty (za pomocą gumowego korka) Tak jest źle i rzeczywiście powstaje podciśnienie. Może zrobić coś takiego z "syfonem"? Jak najbardziej, choć syfon nie jest konieczny.
Sprawdzić też czy niema podciśnienia przy odkręcaniu korka wlewu.
W momencie kiedy woda stoi w rurach gazy w efekcie działania podciśnienia 2 barów i małe sprostowanie, najwyższe podciśnienie jakie można osiągnąć to 1 bar, w tym wypadku Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, to podciśnienie w poziomym odcinku...
jeżeli zatkam ten odpływ brodzikowy korkiem, może zacząć ulatniać się smród kanalizacji np. z umywalki? Może tak być, jednak umywalkowe syfony są sporo - że tak napiszę - bardziej odporne na działanie podciśnienia w głównym przewodzie kanalizacyjnym (syfon ma większą pojemność), więc z takiego syfonu jest mu (podciśnieniu) nieco trudniej wyciągnąć...
Witam, fakt gaźnik Aisan częśto wszystkim dokucza, kilka rzeczy które sa problematyczne w tym systemie to podciśnienia, odma która idzie od korka oleju, bardzo częst peka zaraz przy samym kolektorze ssącym pod gaźnikiem no i oczywiście sam gaźnik a dokładnie kanalik który jest zaraz pod górna pokrywa gaźnika wraz z blaszka bimetalową, ten kanalik bardzo...
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
Wydmuchało Ci uszczelkę z pod głowicy i podciśnienie wydmuchuje płyn chłodzący czyt. wodę. Na 100% USZCZELKA DO ROBOTY. może jeszcze przez wiosennymi pracami zdąrzysz zrobić. Pozdrawiam
Witam Z racji zbliżającej się zimy pomyślałem nad modyfikacją odmy w moim aucie aby nie mieć problemów z zamarzaniem odmy. Pomysł zaczerpnąłem z poprawionego silnika 1.4 BBY. Odmę z tego modelu założyłem zamiast oryginalnej i podpiąłem ją jak w silniku bby do podciśnienia z kolektora ssącego. Silnik pracuje ok, jedynie po odkręceniu korka oleju pojawiło...
Moja Astra dopiero co wylądowała u mechanika na błędy check + ESP + nierówna praca silnika, a winnym wszystkiego była odma w pokrywie zaworów, coś tam się źle działo i tworzyło się mocne podciśnienie, że nie szło odkręcić korka oleju, a bagnet po wyciągnięciu dawał mocny syk zgromadzonego podciśnienia. Podobno to mega znany problem w Astrze J, może...
Pokrywa zaworów z uszczelką i śrubami jest nowa (oryginał), gdyż ciekło. Sprawdzałem, czy zawór odmy nie przepuszcza na biegu jałowym (hałas, ssanie z otworu, itp.), ale nic niepokojącego nie zauważyłem. Można to jakoś inaczej przetestować? Otworzyć delikatnie korek wlewu oleju przy pracującym silniku - nie powinno być znacznego nadciśnienia ani podciśnienia...
Nie miałem takiego przypadku, więc tylko teoretyczne rozważania: gdyby była zatkana odma, to ciśnienie w skrzyni korbowej mogło by zbijać podciśnienie wakupompy, stąd jego spadek przy doładowaniu. Można na próbę przejechać się z odkręconym korkiem wlewu oleju, tylko jakoś to zabezpieczyć, żeby nie zachlapało wszystkiego
Witajcie ! Temat dobry i pouczający. Mam 17Ah żyjące już 10 lat ( przeszłość to profesjonalny UPS ) Pojemność na poziomie ~0.7 pojemności nominalnej ( aż szok )a akumulatory seria EP na 5 lat... Otworzyłem korki wiadomo podciśnienie było. Dolałem 3ml na cele. Po 1 - 2 godzinach z ciekawości otworzyłem znów korki i znów podciśnienie ? Co spowodowało...
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
czyli bez komputera się nie obejdzie ? tylko skąd ropa w oleju i czemu wytwarza się podciśnienie i pakuje z korka wlewu oleju >.
Aby przewalać wodę, musi powstać "pewne" ciśnienie/podciśnienie.
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Dziś przy otwieraniu baku było duże podciśnienie, po odkręceniu korka było słychać syk. Czy problem z odpowietrzeniem baku może generować moje problemy?
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Nie. Gdyby był nieszczelny odpowietrznik, to by po prostu paliwo się wylewało po odwróceniu kosy „do góry nogami” (pozycja do wymiany narzędzia tnącego, ale o tym w instrukcjach nie piszą, jedynie Stihel). Zależy jeszcze czy jest zaworek tylko na podciśnienie (malutki gumowy „lejek”) czy także na nadciśnienie (gumka „z grzybkiem” jak z primera). Stihel...
Wygląda to na jakiś czujnik podciśnienia. Przy wyssaniu paliwa może miał odciąć zapłon. Ale tylko gdybam, wtedy odpowietrzenie zbiornika byłoby też robione z jakimś zaworkiem podciśnienia. :)
A jeśli odkręcisz kran przy pustym zlewie, to woda zlatuje normalnie? Może jak spuszczasz wodę ze zlewu, to duży przepływ wody powoduje, że uszczelka korka jednak przytyka odpływ? W takiej sytuacji rozkręcenie syfonu i rozładowanie podciśnienia ulży trochę uszczelce i ta znowu puści wodę... A może rury w ścianach mają pod górę i tworzy się taki duży...
Witam po odkręceniu korka paliwa slychać że w zbiorniku jest podciśnienie czy to normalne bo zaczą mi wariować wskażnik paliwa Taki pytanko: sprawdzałeś na włączonym silniku czy na zgaszonym? Zależy od samochodu ale w wiekszości benzyniaków jest takie cus jak odproadzanie par paliwa ze zbiornika do kolektora ssącego i na właczonym silniku zwsze będzie...
Posiadam Opla Insignia. Świeci się check the engine i wyświetla się błąd 59. A w silniku wytwarza się takie podciśnienie, że nie można odkręcić korka wlewu oleju. Czy to jest spowodowane zapchaną odmą? I w jaki sposób można ją naprawić?
Bez różnicy jakie to auto , podciśnienie w układzie chłodniczym wskazuje na nieszczelność układ chłodniczy-układ komory spalania bardzo sporadycznie, wręcz tylko książkowo występująca usterka. Niech kolega łaskawie wytłumaczy kiedy powstaje podciśnienie w silniku spalinowym? I pisownia do poprawy.
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Co do odpowietrzania zbiornika : może być zatkany wężyk odpowietrzający. Ale najpierw sprawdź czy to to, jak silnik zgaśnie powoli odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy wyrażnie zasyczy powietrze (zbiornik zassie powietrze bo jest w nim podciśnienie). Jęsli przy odkręcaniu korka nie syczy to nie to (w zbiorniku nie ma podciśnienia). Pozdrawiam.
A ta pompa nie jest czasem na zewnątrz zbiornika?Jak np smok w zbiorniku niema jakiegoś zaworka to musi być on w pompie.Warto jeszcze sprawdzić odpowietrzenie zbiornika.Czy np po odkręceniu korka wlewu niema podciśnienia.
Może jak zapchana odma to wywala olej do przepustnicy. Sprawdź też zawor podciśnienia przy korku oleju od góry. Przy wymianie oleju zrób płukankę Teca czy coś na starym oleju jak chcesz. Potem na świeży olej i filtr oleju daj motodoktora u mnie w 16v bcb AZD aus było to samo. Dałem nowy OLEJ SHELL HELIX H8X 5W30 i motodoktora Tec. Przestało dymić oleju...
.... co co może być jeszcze tego przyczyną że powstaje podciśnienie i wywala wodę trochę korkiem do jakiegoś stanu a później pompą wody.,. W autobusie Autosan H9 jest stosowany taki sam silnik i jak wypiera płyn z chłodnicy to wymienia się uszczelkę pod głowicą i po kłopocie.
Bez przeplywki egr jest zamknięty. On tak działa ze otwiera się aż uzyska spadek świerzego powietrza na przeplywmierzu do zadanej wartości. Jak nie może np bo kanały sa zatkane to zaczyna przymykać przepustnicę aby wymusić przeplyw spalin ,a że kanaly zabite na amen generuję podcisnienie na glowicy i dławi silnik (szarpanie).
Zaciekawiło mnie skąd w zbiorniku paliwa bierze się nadciśnienie w marcu ,w sytuacji przyjazdu na stację paliw. O ile wiem pompa paliwa bezlitośnie wypompowuje paliwo, czyli zmniejsza jego ilość bezustannie. Pojemność zbiornika teoretycznie pozostaje bez zmian. Czyli, że jednak w czasie otwierania korka mamy podciśnienie w wysokości regulowanej przez...
A próbowałeś może palić silnik bez korka wlewu paliwa? może być odpowietrznik zapchany i tworzy się podciśnienie i dlatego zdycha.
Witam Moje Twingo (2002r)pali z trudem (po kilkukrotnej próbie) na zimnym silniku.Na ciepłym nie ma problemu w trakcie jazdy pracuje bez zarzutu.Po odkręceniu korka wlewu paliwa wręcz słychać bulgot paliwa-tworzy się podciśnienie mimo że odpowietrzenie zbiornika w górnej części za korkiem jest drożne. Proszę o radę a cóż go boli?:) z góry dzięki
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
No to dmuchałem , w ten środkowy wężyk to uchodzi powietrze tym zaślepionym korkiem ,a ten pierwszy jest zablokowany.
To jest typowy przypadek w 308sw i to właśnie podciśnienie jest przyczyną kłopotu. Auto po przejechaniu ok 100km ma podciśnienie w baku i wyskakuje awaria. Po pewnym czasie gaśnie silnik. Odkręcenie korka wlewu załatwia sprawę na kolejne 100-150km. Winny jest przewód odpowietrzający. Po jego naprawie lub wymianie wszystko powinno być ok.
To ja już nie rozumiem jedni pisza,że nie ma prawa nic spływać do zbiorniczka.Mechanik mówi po odpaleniu pomp wody zasysa płyn ze zbiorniczka i rozprowadza po układzie.Po wyłączeniu silnika normalne jest to,ze słychać napływanie do zbiorniczka płynu ponieważ on wraca co wy na to? Dodano po 2 szukałem,szukałem aż trafiła się strona chyba google się zlitowało...
Powinno być podciśnienie, jeżeli jest nadciśnienie to oznaka że nie działa zawór evap powinien być w komorze silnika.
Otwórz maskę i po lewej stronie silnika z boku kolektora ssącego są trzy króćce od podciśnienia sprawdź czy wężyki lub korki z nich nie spadły. P.S. W tym silniku nie ma przepływomierza a właściwie to czujnika masy powietrza zasysanego. Jest za to czujnik podciśnienia MAP - SENSOR i znajduje się po prawej stronie komory silnika na podszybiu. Zielona...
Sprawdź czy nie jest uszkodzony wąż zasilający z pompy do dekla zbiornika - ten taki spiralny - często potrafiły się przecierać lub pękać i ciśnienie ucieka z powrotem do zbiornika. I spróbuj odpalić go bez korka może robi się podciśnienie w zbironiku?
Zauważyłem jeszcze jeden chyba istotny szczegół. Zaraz po tym jak piła gaśnie słychać z korka paliwa dźwięk który mógłby wskazywać na zapowietrzajacy się zbiornik. Po odkręcenu korka jest dźwięk jakby w środku występowała próżnia lub podciśnienie. Jeśli faktycznie zbiornik by się zapowietrzał jak należy rozwiązać ten problem?
krisbrumm wymieniłem korek na nowy(oryginał,co2 sprawdziłem,jest ok.,ręce opadają nikt, nic nie wie.Układ jest ,tak szczelny,że dalej wyrzuca płyn.Po wymianie sprężarki(po regeneracji),po dwóch trasach zaczął dymić na niebiesko ,przy zejściu na niższe obroty.Po odkręceniu korka wlewu płynu chłodzącego ,niema podciśnienia i silnik nie dymi na niebiesko.
podciśnienie korku oleju podciśnienie korku wlewu oleju grzeje korku
napęd bramy garażu testowy audio ciągły restart komputer
miele pralka opinie miele pralka opinie
Falownik fotowoltaiczny: czy uziemienie jednego bieguna daje fazę i zero? On-grid, off-grid, normy Lodówka Mińsk M3X – lata produkcji, oznaczenia, datowanie modelu eksportowego ATLANT