Mam Renault Scenik 1,6 , 16v benzyna z 2000r.Czasami,kiedy wskaźnik paliwa pokazuje jedną kreskę powyżej rezerwy, auto potrafi gasnąć na małych obrotach. Po odpaleniu trzeba trzymać wysokie obroty aby móc jechać. Powód gaśnięcia? Prawdopodobnie brak odpowietrzenia zbiornika. Powstające podciśnienie powoduje "zatkanie" pompy paliwa . Przy otwieraniu...
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
Jak by była nieszczelność na kolanie, to spadek ciśnienia trwał te 2-3 miesiące, a czasami nawet dłużej? I czy jak by zaciągało gdzieś powietrze, to robiło by się takie podciśnienie na korku od zalewania? Po odkręceniu słychać jak zasysa powietrze do rury.
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Po wyłączeniu sprężarki na HP jest około 10bar, na LP rośnie do około 5bar. Obecnie brak widocznych nieszczelnoś w dostępnych miejscach sprawdzone pianą, a po odessaniu utrzymuje się podciśnienie 2 godziny bez zmian. Około 2 tygodnie działa niby szczelne, ale nie wszystkie gumowe węże wymienione i obawiam się że jeszcze gdzieś pierdzielnie. Wymienione...
Ja też miałem problem z tym, że po jakimś czasie dławiła się i w końcu gasła, rozwiązanie problemu okazało się banalne. W korku jest malutka dziurka która wpuszcza powietrze do baku, ale jakimś sposobem zatkała się. Tworzyło się w tedy podciśnienie w baku i kosa nie mogła ciągnąć paliwa. Wystarczy co jakiś czas podczas koszenia odkręcić i zakręcić bak...
Nie wiem czy Davvvvi idziesz w dobrą stronę. Ja miałem spore problemy z lewym powietrzem w gaźniku. Podciśnienie zasysało powietrze na połączeniu wężyk paliwa gaźnik. Każda dawka lewego powietrza szła w wężyk i cofała paliwo a na postoju silnik się zalewał po sam wydech, aż ciurkiem leciało gdy zapomniałem zamknąć kranik. Objawy były takie: gdy już...
Nie może być ani tego ani tego. W tych rozwiązaniach paliwo powinno lecieć swobodnie bo pompa która "ciągnie" jest przeważnie na pompie HP. Gdyby robiło sie duże podciśnienie to by zasysało zbiornik i auto gasło po dłuższej jeździe. A jak jest rozwiązane odpowietrzanie to masz dużo schematow na necie.To zależy od zbiornika. Na zbiorniku musi byc jakiś...
Może jeszcze sprawdź odpowietrzanie / napowietrzenie baku ( to ten mały otworek w korku ) . Robi się wtedy podciśnienie i paliwo nie idzie .
Witam, w zbiorniku paliwa robi się podciśnienie i paliwo nie dostaje się do gaźnika , w korku wlewu paliwa trzeba zrobić większy otwór.
Pompa siedzi bezpośrednio w benzynie więc dla zasilania paliwem nie ma znaczenia czy jest lekkie podciśnienie czy nie, bo jej jest wszystko jedno czy odłączysz pochłaniacz, ponadto jakim cudem przy sprawnym korku paliwa może być podciśnienie w zbiorniku.
W korku powinien być odpowietrznik - mały otwór, który pewnie jest niedrożny. A do tego inne problemy z gaźnikiem bo normalnie podczas pracy powstaje podciśnienie w zbiorniku ponieważ paliwa ubywa.
masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa. Jeżeli silnik spala opary, to w zbiorniku powstaje podciśnienie. Jeżdżąc długo na gazie to podciśnienie jeszcze wzrasta stąd "tssss" przy otwieraniu wlewu paliwa. Według mnie, również silnik pracujący na wyższych obrotach potrzebuje więcej paliwa, którego pompa nie może dać, bo pokonuje jeszcze podciśnienie...
Musisz zrobić otworek w korku aby likwidować podciśnienie w zbiorniku.
Wymieniony był także zaworek podciśnienia pod bakiem. Oraz wywierciłem dziurkę w korku od paliwa myślałem ze może tam robi się podciśnienie ale i to nie pomogło
Sprawdziłem, VAG pokazał już tylko jeden błąd 16786 zawór EGR nadmierny przepływ, (recyrkulacja spalin) błąd skasowałem, jutro pojadę na próbę, i sprawdzę, może są jakieś nieszczelności, napięcie na pinach i odmę. Zawor EGR raczej do wymiany. Po prostu sie konczy. Odme warto sprawdzic, ba, nawet trzeba. Jest opcja, ze moze byc przytkana. Nie masz masla...
Nie powietrza lewego nie dostaje W płynie nie ma plamek oleju Jednak teraz zajmuje mnie bardziej obecność płynu w oleju w postaci tej mazi na korku Wiem ze ten temat nie powinien sie tu znależć ale dzisiaj mam jechać w trase i musze postanowić co robić. Myśle ze moderacja to zrozumie :D Czemu jest takie podciśnienie przy korku olejowym? Teraz pytanie...
witam jezeli faktycznie powstaje podcisnienie w układzie i auto po 10 km zaczyna sie dławic pokonaj taki dystans bez korka wlewu jezeli istotnie to pomoze zrob malym wiertełkiem (0.7 mm lub mniejszym) otworek w korku pozdrawiam T
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
na razie upuszczę oleju bo jest go trochę za dużo i będę obserwował czy przybywa.do cylindrów też zerknę ale nie wiem czy przez te małe otwory coś zobaczę.i jeszcze jedno pytanko czy przy wykręconym korku od zbiorniczka na pracującym silniku powinno bulgotać jak jest uwalona uszczelka bo u mnie nic się nie dzieje.
Sprawdź, czy nie robi Ci się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Może to wynikać z niesprawności lub zawieszenia zaworka układu napowietrzającego zbiornik (napowietrzanie zwykle odbywa się poprzez zaworek zwrotny spod maski silnika, a nadmiar par benzyny przez zaworek zwrotny w korku wlewu paliwa). Ja miałem taką sytuację w moim Chryslerze, objawy były...
Daro122 miałem zapchany ten wężyk co wchodzi do obudowy wtrysku od tego gówienka co pokazałem na zdjęciu było tam pełno węgla. Filtr w nadkolu zmieniłem na inny jest to samo. Do tego filtra dochodzi wąż od kolektora ssącego i kolektor wytwarza tą próżnie. Podejrzewam, że zapchany wężyk mógł wykończyć map sensora. Właśnie zmieniłem mapa i resetuje kompa....
U mnie w samochodzie w fabrycznym korku od baku jest wentyl od odpowietrzania. jest to sprężynka z membraną, gdy podciśnienie jest duże to otwiera dopływ powietrza do baku wyrównując ciśnienia, jeśli ciśnienie jest normalne to korek jest szczelny. Może warto, zamiast rozbierać bok samochodu, zmienić korek na taki jak u mnie. ale nie wiem czy zauważyłeś,...
Dokładnie jak koledzy mowią paliwo wycieka odpowietrznikiem. Nie ma najmniejszego sensu go zatykać chyba że jeśli go zatkasz zrobisz sobię dziure w korku ale to przegięcie. Gdy zatkasz odpowietrznik możesz mieć problemy z dynamiką jazdy na dłuższych odcinkach gdy zbiornik nie będzie miał odpowietrzenia będzie się robiło podciśnienie i dynamika spadnie...
Nie, chyba, że pali 100/100. W korku (chyba nie zawsze) jest taki zaworek odpowiedzialny za to żeby się nie robiło podciśnienie. Jak byś zalał cały bak i jeździł to w końcu auto by stanęło bo podciśnienie było by większe jak ciśnienie pompy.
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
tylko dlaczego jest ciśnienie w zbiorniku ? Podciśnienie zapewne. Albo przytkał się otworek w korku, albo zaworek podciśnieniowy.
Witam. Problem się przewija,ale nie znalazłem nigdzie wystarczającej odpowiedzi. Moje autko renault kangoo 1.4 benz +lpg. 2002 rok. Jak jest zimny,tj po odpaleniu falują obroty na benzynie. Na gazie chodzi równo. Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, silnik krokowy, potencjometr przepustnicy, uszczelnienie pod kolektorem ssącym sprawdzone, wyczyszczona...
Uszczelka w korku jest dobra przy odkręcaniu robi się podciśnienie nawe wylatuje płyn przez odpowietrzenie. Ja nie znam się aż tak ale po mojemu to pompa wodna lub uszczelka pod głowicą ale jak to ograniczyć żeby na 100% to było to. Co do wycieku to na kanale sprawdze. Płyn ubywa nawet jak stoi samochód ale gdzie to znika.
Odpowietrzałem układ ( rozgrzałam auto aż wentylatory się włączyły i wtedy ogrzewanie na maxa). Mam taki problem, ze na zimnym silniku węże mi twardnieją, a jak rozgrzewam auto na otwartym korku i później go zakręcam to jest Ok. Webasto(dogrzewacz) mam zasyfiały i raz odpala raz nie i wtedy jak się odpali to na otwartym korku rośnie mi płyn, a jak gaśnie...
No i ima odpowietrzenie.... Wstawiłem tam oryginalny zaworek pływakowy wydłubany z oryginalnego plastikowego zbiornika. Tzn w oryginalnym 40 litrowym zbiorniku były takie 2 ale potem na przewodzie był trójnik i dalej jeden przewód do filtra węglowego i z niego do zaworu recyrkulacji spalin. W korku wlewu obstalowałem taki jednodrożny zaworek który był...
Sprawdź jak silnik będzie chodził przy odkręconym korku paliwa. Po zmoczeniu zbiornika z weglem aktywnym w zbiorniku wytworzyło się pewnie podciśnienie i pompka może mieć ciężko zassać paliwo. Sprawdź czy zbiornik nie jest ściśnięty.
A co będie jeżeli nawet zrobie tak jak pisze "rbiesiada" Co to mi da oprócz tego że pewnie będę miał smarowanie jak w skrzyni korbowej będzie coraz więcej zbierać się oleju i tak będzie jeszcze więcej go wywalać. Może zrobić w korku spustowym mały otworek i w ten sposób jak mi się tworzy to podciśnienie to siłą cisnienia wyrzuci nadmiar ojeju korkiem...
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego. Nie chciało mi się wcześniej...
Kolego bartek_j, moje pytanie odnosilo sie do nadcisnienia jakie wytwarza sie, jak wywnioskowalem z opisu kolegi tomaszkom26, w ukladzie chlodzenia niezaleznie od temperatury silnika. Czyli do stalych jego przyrostow. Podgrzana ciecz i powietrze w zbiorniczku oczywiscie sie rozszerzaja co powoduje wzrost cisnienia podczas pracy silnika, czasem az do...
Witam. Jak w temacie borykam się z problemem braku mocy na niskich obrotach. Mianowicie wszystko było ok do momentu wymiany uszczelki pod głowicą (CO2 w układzie chłodzącym). Wymianie uszczelki towarzyszyło planowanie głowicy i sprawdzanie szczelności. Wymieniany były szklanki i popychacze wtrysków a jakiś miesiąc wcześniej kompletny rozrząd(wszystko...
mam,miałem podobny problem ,jest już lepiej z odpalaniem zimnego silnika.Wymieniłem membrankę gazową ale nie pomogło,stara była jeszcze całkiem miękka co wpływa że podciśnienie ją szybciej ugnie i odetka kanał gazowy na którym jest dźwignia połączona z membraną regulowana także za pomocą czarnego pokrętła,wkręcając go usztywniasz membranę co powoduje...
Problem jest dalej po naprawach auta w dwóch warsztatach. W jednym wymienili pompę paliwa która jest w baku i obudowę filtra paliwowego ponieważ jest w niej jakiś regulator ciśnienia. Drugi mechanik stwierdził że tworzy się podciśnienie w baku i pompka nie ma siły przepompować paliwa więc zrobili dziurkę w korku paliwa. Żaden z tych zabiegów nie rozwiązał...
Mam taką sprężarkę 3JW60 którą robiłem od podstaw. Szlif wszystkich cylindrów, nowe tłoki oraz nowe pierścienie. Wymienione zawory w głowicy, nowe uszczelki. W pojemniku wypełnionym olejem leży mi jeszcze drugi wał do niej. Z tej dziurki na uciekać powietrze gdyż odpowietrza Ci skrzynię korbową. Zatkanie tej dziurki może skutkować wyrzucaniem oleju...
Witam Wygląda to na zatkanie odpowietrznika w korku zbiorniczka płynu chłodniczego. Normalnie kiedy płyn chłodniczy się nagrzewa zwiększa swoją objętość i wypycha przez specjalny otwór ,a właściwie zaworek część powietrza znajdującą się nad płynem . Kiedy stygnie kurczy się i tym zaworkiem zasysa powietrze.Jeżeli ten zaworek będzie zatkany przy kurczeniu...
Wymieniłem w weekend wszystkie przewody podciśnienia. Czy dysponuje ktoś schematem podciśnien? Skoro sam wymieniałeś to jak możesz nie wiedzieć jak wygląda schemat podciśnień? Są tam trzy dysze (zwężki): - dysza przy pompie vacuum - dysza przy serwie zasilająca akumulator (akumulator zasila SWIRL i turbo) - druga dysza przy serwie Jest tam też pięć...
Witam, Mam półroczne Auris i nie wiem co począć z problemem. Już 5 razy gdy rano odpaliłem auto i zacząłem cofać (zwykle w dół, czasem na płaskim terenie) gdy mi zgaśnie już nie mogę odpalić. Słychać jak kręci rozrusznik a nie dochodzi do rozruchu. Zwyczajne zapalanie auta nie pomaga - zauważyłem, że jak naciskam "pulsacyjnie" pedał gazu podczas przedłużonego...
Hola hola.Jedyny test wtryskiwaczy jaki jest rekomendowany przez Cummins to jest test przelewu na gorącym silniku.Jakakolwiek procedura diagnozy wtryskiwaczy nie zakłada testu drogowego z użyciem komputera! Diagnoza komputerem bez testu wtryskiwaczy w ECS-DC3/4/5 nie pokazuje usterki wtryskiwacza bezpośrednio( za wyjątkiem tępego zwarcia w cewce lub...
odpowiedz pierwsza nie mam siły Pudziana ale na rozgrzanym silniku przewody są twarde że nie można ani trochę ich ścisnąć a co chodzi o to ciśnienie czy też podciśnienie to zostawię samochód na noc rano przychodzę odkręcam korek i tez potrafi dobrze syknąć no i z tego górnego przewodu co idzie od chłodnicy do krućca (trójnika) dalej do bloku to kapie...
Witam otóż mam problem z Mazdą a mianowicie opiszę dokładniej wiec tak. Wsiadam jadę i muszę zahamować jak wcisnę pedał za pierwszym razem to jest ok hamulce brzytwa ale już jak tak np. w korku wcisnę z trzy razy pod rząd to już za trzecim muszę uważać aby w kogoś nie wjechać. Wygląda to tak że pedał staję się coraz twardszy aż praktycznie nie do wciśnięcia,...
Byłem dzisiaj w trasie civiciem i sprawdziłem jak działa rzeczywiście włącza się po długim postoju ale prawie go nie słychać. I myśląc o twoim civicu , pisałeś że jak ściągniesz wąż to wtedy jest cicho więc zawór może być ok a coś dzieje się z układem wietrzenia zbiornika ! Sprawdzałeś może kiedy zaczyna stukać i odkręcisz korek paliwa to jest inny...
Witam, mam taki problem z Renault Clio 2 , 2002r. silnik 1.2 8V 43kW , oznaczenie silnika D7F 746. Silnik raz na jakiś czas gaśnie i jest po zgaśnięciu problem z odpaleniem, gaśnięcie silnika występuje najczęściej stojąc w korku na wolnych obrotach. Odczytałem Clipem błąd DF045 czujnik ciśnienia w kolektorze . Błąd powraca po każdorazowym skasowaniu...
To nie takie proste :D . Reduktor to po prostu regulator ciśnienia, więc jak każdy ma wartość zadaną - to wartość napięcia sprężyny. Odpowiada jej różnica ciśnień po obydwu stronach membrany : z jednej podciśnienie ( lub czasem atmosfera) z drugiej ciśnienie robocze gazu. To jednak nie koniec bo diabeł tkwi w szczegółach i na jakość pracy regulatora...
Mam tę drukarkę SX115, w której jednak zaciął się skaner więc wystawiłem na sprzedaż, jak i mam sprawne SX410 i SX218 głowice o nieco większej ilości dysz jednak na te same pojemniki z tuszami czyli T0711 T0712 T0713 T0714 a używam dostępnych w sprzedaży pojemników samoresetujących napełnianych i bardzo sobie chwalę to rozwiązanie. Drukuję całe strony...
Drogi kolwgo: 1. Jeśli ci syczy przy wciskaniu nie oznacza to kategorycznie że masz popsute Servo, to normalne 2. Jeśli musisz mocno dociskać hamulec to w twoim przypadku oznacza to najprawdopodobniej właśnie uszkodzone servo, Bo jak wspomniałeś zmieniłeś większkość elementów ukł. hamulcowego, możliwe jeszcze że coś z przewodami elastycznymi jest nie...
podciśnienie korku oleju podciśnienie korku wlewu oleju grzeje korku
vestel 17ips72 makro excel zapis pliku wyświetlacz sterownika pieca defro
frequency mixers frequency mixers
Regulacja gaźnika w Oleo Mac 937: czarna świeca i czwórkowanie Zmywarka Bosch - Wszystkie diody świecą, brak startu