Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie.
Co tu drążyć temat.Albo masz uszkodzone następne serwo.Albo np oring na pompie.Oczywiście wykluczając złe podciśnienie i spartoloną robotę.
Dałem dziś bezpośrednio podciśnienie z vacum na gruszkę i ominąłem cały układ podciśnieniowy tak ze tylko podciśnienie podawane było na serwo i na gruszke i wykonałem jazdę próbna i nie pomogło .czy mam rozumieć ze vacum pompa jest usterka ?
Sprawdź podciśnienie do serwa.
Jeśli to jest passat poliftingowy, to powinien mieć czujnik ciśnienia układu hamulcowego, podłącz komputer i sprawdź czy ciśnienie narasta w miarę jazdy. Lub, jeśli nie ma czujnika albo nie masz komputera, po przejechaniu tych kilku kilometrów, gdy już koło zaczyna hamować poluzuj odpowietrznik. Jeśli płyn bryźnie i koło zacznie się obracać luźno znaczy...
Bardzo stary temat i fajnie że nie zamknięty. Chodź chłopaki błotem się poobrzucali, co wynika z naszej wschodnio europejskiej kultury to nie wytłumaczyli na czym polega różnica między N75 a N18. Bardzo dużo jest wypowiedzi, że są zamienne i nawet na alledrogo wciskają zaworki N18 jako N75, ale z tego co gdzieś wyczytałem to różnica podobno jest w średnicy...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną. Dziekuje :) zaslepilem...
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
Zrobiłem jak podpowiedziales i BINGO. Przewód od serwo bezpośrednio do gruchy, sterowanie pelne góra-doł, ladnie dmucha. Potem sciągnąlem przewód z N75 i podlączylem rozciągnietą strzykawkę dużą, złozona momentalnie, czyli tam jest podciśnienie. Ale nurtuje mnie jak jest sterowana grucha, skoro przewód z serwa wchodzi do N75 na sam dół, a 2 pozostałe...
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Hamulec normalny czy "twardy"?, jak normalny to szukaj nieszczelności w cienkich wężykach, jak twardy to albo wakupompa (tandem) albo serwo, albo wąż łączący te podzespoły
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Ok, jak będzie te 600 mbar załóżmy to można wykluczyć podciśnienia jako usterke? Jak cały układ jest szczelny to przy każdym łączeniu nie powinno być takiego samego podciśnienia aż od trójnika do serwa do samej gruszki?
9A - to oznaczenie silnika 2.0 produkowanego od `88 do 12/93r. w passacie. Problwm z hamownikami nie tkwi w elektryce tylko w podciśnieniu które wydostaje się z kolektora ssącego przewodem na serwo. Sprawdź czy przewód jest dobrze połączony. Na tym przewodzie powinien też byc zaworek zwrotny, sprawdź czy jest założony strzałeczką do serwa.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Passaty też miały kiedyś to mniejsze serwo a później nastąpiła zmiana i miały montowane to większe, więc myślę że śmiało można je zastosować. To większe teoretycznie powinno być lepsze gdyż ma większą średnicę i przy tym samym podciśnieniu daje większą siłę - czyli bardziej czułe hamulce. Pozdrawiam. PS. A Pan Błażej taki ostry...
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem Zrobiłeś coś z tego? Czy będziesz jeździł i czekał aż heble całkiem padną? z tandempompy masz gruby przewód do serwa i cienkie odejście do sterowania silnikiem. po drodze jeszcze akumulator podciśnienia. Obadaj pod kątem...
Myślę że przewody podciśnienia nie mają nic wspólnego z hamulcami. A pedał chamulca dlatego chyba opada bo zaczyna działać serwo (jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi)
Podobnie miałem w Golfie IV. Połączenie pompy vacum z króćcem od wspomagania hamulca uszczelniłem klejem. Dorobiłem dodatkowo uchwyt i "dociągnąłem" to połączenie sprężynami, można zastosować też "taśmy" gumowe. Połączenie to musi być szczelne, gdyż od niego zależy skuteczność hamowania (praca serwa) oraz sterowanie turbiną. Sprawdź przyrządem, czy...
Bloki 15 oraz 16 wykazuja okolo 20 wypadajacych zaplonow na test, a wiec pytanie jaka jest norma w tym silniku? Generalnie z podcisnien zostalo mi tylko serwo jednak nie slysze tam nigdzie syczenia, a dziursko musi byc bo chwile po wylaczeniu silnika podcisnienie ginie.. Kilku chlopakow na forum passata mialo falujace obroty i po wymianie cewek oraz...
Witam. Od strony pasażera na przegrodzie przy podszybiu jes gumowy łącznik przewodu podciśnienia , który idzie do serwa .Być może nim zasysa powietrze (będzie spadek mocy)...pozdr.
Nie szczelny układ podciśnień. Zacznij od sprawdzenia samej gruszki na turbinie czy trzyma podciśnienie a skończ na pompie tandemowej i przewodzie który idzie do serwa. Sprawdzić musisz wszystko. P.S. Twoje AVB wygląda na lekko mocniejsze niż oryginał :)
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Temat zamykam. Założyłem nową sonde, stara była cała w nagarze i przez to mogła umrzeć. Sama wymiana nie dużo pomogła, zostały wykasowane korekty PB Vagiem oraz przeprowadzona adaptacja przepustnicy. Była też mała nieszczelność podciśnienia od serwa na gumowym kolanku idącym od grodzi silnika. Auto pracuje równo, ma większą moc, nie szarpie. Błąd sondy...
Witam, mam w Passacie niepodłączony wężyk podciśnienia - otóż tak: z pompy próżniowej wychodzi złączka, jeden grubszy wężyk idzie do serwa pompy hamulcowej, drugi mniejszy gdzieś w stronę podszybia a trzeci powinien iść gdzieś pod nadkole do jakiegoś zaworu (bądź czujnika). Jak powinno wyglądać prawidłowe podłączenie wężyków pod ten czujnik? I za co...
Jesteś pewien że padło serwo? Bardzo często tandem pompy spod marki LUK'a (z tego co pamiętam) często obluzowywały się króćce podciśnienia i przez to występował problem ze wspomaganiem hamulców, sterowaniami itd. W pompach Bosch'a był trochę inaczej skonstruowany króciec i problem ten nie występował.
Miałem w swoim aucie b3 2.0 115 HP , dwie usterki związane z nierównymi obrotami . Pierwsza silnik gasł na jałowych obrotach . przyczyną był nieszczelny przewód gumowy (dwururka). Drugi obroty falowały w górę po rozgrzaniu silnika - przyczyna spadła zaślepka z przewodu łączącego silnik z serwo . Warto więc sprawdzić dokładnie !!!stan przewodów powietrza...
podciśnienie serwo passat podciśnienie podciśnienie passat
serwis amica zmywarka deska rozdzielczy iveco mikrofon czyszczenie telefonie
Zamiennik tranzystora radzieckiego MPi 41A Jak przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniach