A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
Witam mam prosbe mój samochod nie spada z obrotow bo padlo mi podcisnienie chba to od ssania jest wie ktos czy to sie regeneruje czy trzeba nowe i jak to wogóle sie nazywa jak bym chcial to kupic? jak recznie podciągne to obroty sa niskie a jak ponownie zapale to obroty sa jak by na ssaniu i z tego co widze to autko wiecej pali problem powstal podczas...
sprawdz gruszke pry klapie czy trzyma podcisnienie
Przy baru paliwa nie będzie tak szalało podciśnienie.
Auto normalnie jeździ? Nie pali dużo? Sprawdź podcisnienie podlaczane do map sensora, jak jest dobre to zrób analizę spalin i napisz jaka wyszla
Mam pytani czy w programie opel techu jest taka opcja że pokazuje podcisnienie w kolektorze ? Jak powinno wyglądać ono przy zatkanym katalizatorze a jak przy sprawnym
Domyslam sie, ze masz silnik Opla t turbina. JA coprawda mam wolnossacy 1,7DR, ale problemy podobne czase, szczegolnie w chlodniejsze dni. Dwa pytania do ciebie. Czy sprawdzales poprawnoisc dzialania swiec zarowych? I drugie : Czy na pompie paliwa masz zamontowana taka spora gruchem ktora jest polaczona z ukladem podcisnieniowym vacum pompy? Zomny silnik...
Podcisnienie sprawdzone do klap jest ok. wymieniam katalizator. prawdopodobnie pusta puszka powoduje brak pracy sondy w tym typie silnika od 0 do 1 v . pozdrawiam
Witam użytkowników !! Mam problem z moim oplem astrą 1.7 DTI diesel Isuzu z mocą. Silnik pracuje równo lecz jest słaby, podczas ruszania jest masakra. Krece go z gazem w podłodze a on zwyczajnie nie ma ochoty przyspieszac i musze go podkręcacbo z ledwością na 3000 obr/min gdzie wczesniej to 2500 wystarczało bo ostatnio robie nią duzo kilometrów i problem...
Sprawdy czy przepona EGRa nie jest dziurawa ... Jeżeli bedzie to jest duze prawdopodobienstwo ze podcisnienie wessa olej do pryewodow ... Pozdrawiam MikeC...
Moja pomyłka ,ze nazwałem to przed chwilą brakiem podciśnienia. Co nie zmienia faktu ,że prędzej przy przestawionym rozrządzie będzie podcisnienie za niskie jak na zapchanym wężyku o którym piszesz. Ale mniejsza o to.
Witam. Odświeżę stary temat. Opel Astra 1.9 CDTI 120 KM 16V silnik fiatowski JTD bez filtra czateczek. Silnik słabo odpala ,a jak juz odpali to się słabo wkręca na obroty, Max 4tys. Kopci jak stary autosan. Totalny muł nie da sie nawet nim jezdzic. W samochodzie został wymieniony kolektor wraz z klapami wirowymi, wyczyszczony EGR oraz sprawdzony prostownikiem...
Tego próbowałem ale zawór ERG ani drgnie. Podcisnienie jest własciwe... Czy jest jakas mozliwosc w tym modelu pominiecia go czy pozostaje tylko wymiana?
Kolego tzok śilnik na wolnych obrotach chodzi jak zegarek cichutko prawie go nie słychać, nic nie klekocze wiem jaki jest odgłos zuzytych wybieraków hydraulicznych , w zasadzie gdyby ktoś jeżdził tak jakby woził jajka to oprucz tego że za dużo pali nic by więcej nie był w stanie temu autu zarzucić , ja jeżdze jak jeżdze i oprucz za dużego spalania wkurza...
Turbo nowe po pełnej regeneracji ;/ . Odgrzebałem jeszcze post gdzie gosc pisze w tym silniku napiecie na zaworku 12V czyli podałem 12V na krutko i podcisnienie na banke idzie takie jak z Vacu a nie 3x mniejsze . Dlatego tak mnie meczy to napiecie :)
Nie wiem co mogles sprawdzic vakumetrem ,chyba tylko podcisnienie , i nie wprowdzaj wblad , natomiat co do zaslepienia egru to jak zrobisz tak jak ci opisalem wczesniej to zadna kontrolka Ci sie nie zapali a auto ozyje
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Witam , potrzebuje pomocy w diagnoznie problemu . Jak w tytule , astra h 1.7 cdti 80km z17dtl na wtryskiwaczach Boscha , bez DPF-u i bez dwu-masy. Auto odpala wzorowo , zimny lub cieply od strzala max 1-2 s krecenia rozrusznikiem , praca silnika jest wzorowa na zimnym i na cieplym , silnik nie bierze oleju lub cieczy chlodzacej , przyspiesza prawidlowo...
Takim wyjmowaniem przewodów mozecie panowie trwale unieruchomic tego opla - to sie moze zdarzyc! Jesli chodzi o lambde to odpinanie jej na odpalonym silniku troche kojarzy mi sie z odlaczaniem myszy od peceta (lambda nie jest P'n'P ani USB). Do sprawdzenia: przepluwomierz, dusza biegu jałowego, podcisnienie zarówno weze jaki i sensor(y). Jesli sie myle...
Witam a sprawdziłeś odpowietrzenie baku?? może podcisnienie sie wytważa i niezasysa paliwa... a pewny jesteś że brakuje paliwa?? gdy niechce zapalić? sparwdż czy jest iskra wtedy gdy niechgce zapalić.... i podaj dokładniejsze dane co dosilnika, jaki typ itp. może to być wina modułu i jeszzce kilku rzeczy.. ale potzreba wiecej damych silnika by to rozstrzygnąć......
Witam. Opel Astra 1.9 CDTI 120 KM 16V silnik fiatowski JTD bez filtra czateczek. Silnik słabo odpala ,a jak juz odpali to się słabo wkręca na obroty, Max 4tys. Kopci jak stary autosan. Totalny muł nie da sie nawet nim jezdzic. W samochodzie został wymieniony kolektor wraz z klapami wirowymi, wyczyszczony EGR oraz sprawdzony prostownikiem i otwiera sie...
ja juz te rzeczy wszystkie sprawdzilem, TPS jest ok, podcisnienie tez, czujniki temperatury tez, sonda lamda..dobra, silnik krokowy i sterowany i pracuje, ( sprawdzane oscyloskopem+ plus drugi na podmiane a pierwszy na obserwacje), filtr powietrza nowy, rozrzad sprawdzony a silnik sobe faluje w zakresie 700-800 obrotow (tzn. niby stara trzymac sie 800...
W tym modelu najczestsza usterka jest zapowietrzanie sie układu paliwowego a pompa sama sobie nie poradzi z odpowietrzeniem (w poprzednich pompach nie było z tym problemu) .Sterowniki pompy siadaja gdy pompa chodzi na sucho i sie przegrzewa , prawdopodobnie układ sie zapowietrzył przez sparciałe przewody przelewowe , na wyglad beda suche bo jest tam...
podciśnienie przynajmniej 5oo mmHg
witam a wiec odpowietrzenie pompy i calego ukladu nic nie dalo dalej to samo ,nawet zamiana ostaniego kola z przedostatnim tez nic pedal twardnie i widac ze wszystkie kola blokuja hamulce lecz po odpaleniu silnika i zadzialaniu serwa pedal wpada w podloge i brak hamulaca czy moglo pasc serwo ??? bo one jako jedyne nie bylo ruszane reszta nowe czesci...
W sprawie hamulca to mogę się tylko uśmiechnąć. Mnie niepotrzebnie nabrało żeby sprawdzić układ hamulcowy-tzn. jak brudny płyn pójdzie przy próbie odpowietrzania. Przez prawie 4 lata nie robiłem nic przy hamulcach poza wymianą klocków. I się stało. Jak delikatnie przepłukałem uklad nowym polskim płynem DOT4 chyba produkcji "organika" to też pedał łapie...
Witam! Mam autko po wymianie pompy paliwa i wtrysku. Jest to wtrysk jednopunktowy w gazniczku. Kilent zatankowal jakies parszywe paliwo i pompa oraz wtrysk do wymiany. Wymienilem i nie chcial chodzic na dwa garki, na drugie dwa chodzil ale kulawo. Zbyt bogata mieszanka byla. Paliwo zmienione, przewody, swiece, kopulka z palcem. Paliwo swieze zalane....
Ten zawór ma membranę która musi być szczelna w innym wypadku tylko wymiana. Ale sprawdź dokładnie szczelność na podciśnieniach.
Kilka słów do autora tematu - uszczelka pod korpusem przepustnicy. Co do reszty szkoda komentować, silniczki krokowe się po prostu nie psują. Inaczej twierdzą tylko handlarze-oszuści co na nich zarabiają i lamery co im wierzą.
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
ok 350mg w takich granicach powinno być a podciśnienie jakie teraz masz
Wszystko zależy, w tym wypadku też zależy od stylu jazdy, rodzaju i jakości oleju, częstotliwości jego wymian, od tego czy paliwo z dpfa nie przedostaje się do oleju itd.
Zdarza się też że przy zdejmowaniu klawisza przełącznika wyskakuje sprężynka która normalnie wypycha klawisz w kierunku środka samochodu. Ogólnie to wyłącznik działa podobnie jak długopis, też jest sprężynka i okrągły element 0.6cm który zauważyłeś. Poza tym przełącznik działa tylko gdy jest podciśnienie.
dzięki biorę się za szukanie
Tak będzie.
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Element fabryczny nie miał wpływu na p0299. Winny był przewód podciśnienia
Witam, masz uszkodzoną pompkę, podciśnienie powinno byś wyraźnie wyczuwalne, kontrolka silnika powinna się zapalać, ponieważ nie działa EGR jak pisałeś to pewnie u Ciebie się pali non stop.
Chodzi o przewód elektryczny czy podcisnienie?
Posprawdzaj podciśnienia.
Dokładnie tak jak zostało napisane. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego.
Opary benzyny są śmierdzące i bardzo wybuchowe, więc pochłaniacz potrzebny. Jak silnik pracuje to, w określonych warunkach, wysysa to co się nim nazbierało. Nie będzie wysysać to się w końcu zapcha i będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku.
Sprawdź czujnik temperatury (ten co daje sygnał do komputera). Miałem podobne ceregiele z Passatem b3 1.8 Tam winny był właśnie czujnik temperatury. Nie pamiętam czy u Ciebie jest jeden czy dwa czujniki :( http://forum.opel24.com/topic/26000-kody... Powyżej masz listę kodów. Może to Ci w czymś pomoże. Podciśnienia...
Witam W/g dokumentacji dla X14XE ma wynosić (pomiar przez kompa na mapie) 0,3 - 0,4 dodatkowo na ciśnieniu atmosferycznym napięcie czujnuka między 0,5 a 1,2 V pozdrawiam
Przede wszystkim sprawdź działanie pompy podciśnienia - czy w układzie w ogóle jest podciśnienie.
Jak sprawna to nawet 0,8 bara podciśnienia.
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
Która wtyczka tam jest, 10 czy 16? Jakie napięcia na TPS?
czujnik podcisnienie reduktor podcisnienie niskie podcisnienie
megane moduł immobiliser uszkodzić warikap delta energy
olimpiada euroelektra chinskie radio
Mercedes W211 sedan – światła przeciwmgielne świecą zamiast stopu po naciśnięciu hamulca Izolacja zasobnika CWU 140 l i rur – PUR, wełna, otuliny, normy WT 2021, minimalizacja strat