Chodzi o przewód elektryczny czy podcisnienie?
sprawdz gruszke pry klapie czy trzyma podcisnienie
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
Przy baru paliwa nie będzie tak szalało podciśnienie.
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
Ten zawór ma membranę która musi być szczelna w innym wypadku tylko wymiana. Ale sprawdź dokładnie szczelność na podciśnieniach.
podciśnienie przynajmniej 5oo mmHg
Witam mam prosbe mój samochod nie spada z obrotow bo padlo mi podcisnienie chba to od ssania jest wie ktos czy to sie regeneruje czy trzeba nowe i jak to wogóle sie nazywa jak bym chcial to kupic? jak recznie podciągne to obroty sa niskie a jak ponownie zapale to obroty sa jak by na ssaniu i z tego co widze to autko wiecej pali problem powstal podczas...
dzięki biorę się za szukanie
Zdarza się też że przy zdejmowaniu klawisza przełącznika wyskakuje sprężynka która normalnie wypycha klawisz w kierunku środka samochodu. Ogólnie to wyłącznik działa podobnie jak długopis, też jest sprężynka i okrągły element 0.6cm który zauważyłeś. Poza tym przełącznik działa tylko gdy jest podciśnienie.
Sprawdy czy przepona EGRa nie jest dziurawa ... Jeżeli bedzie to jest duze prawdopodobienstwo ze podcisnienie wessa olej do pryewodow ... Pozdrawiam MikeC...
Element fabryczny nie miał wpływu na p0299. Winny był przewód podciśnienia
Kilka słów do autora tematu - uszczelka pod korpusem przepustnicy. Co do reszty szkoda komentować, silniczki krokowe się po prostu nie psują. Inaczej twierdzą tylko handlarze-oszuści co na nich zarabiają i lamery co im wierzą.
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
ok 350mg w takich granicach powinno być a podciśnienie jakie teraz masz
A nie mówiłem ..."podcisnienie zarówno weze jaki i sensor(y)" Pozdrawiam i powodzenia.
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Posprawdzaj podciśnienia.
Popieram "cursor" zaloz wężyk przezroczysty przed i za filtrem paliwa uruchom silnik i obserwuj. Sprawdź jak ciężko sie zaciąga paliwo że zbiornika i czy nie robi sie podcisnienie. Filt paliwa jest wymieniony?i prawidłowo złożony ?***
Przede wszystkim sprawdź działanie pompy podciśnienia - czy w układzie w ogóle jest podciśnienie.
Jak sprawna to nawet 0,8 bara podciśnienia.
Witam! Może nieszczelny układ dolotowy Sprawdz czujnik podciśnienia.
Z którego cylindra jest wyprowadzone podciśnienie?
Auto normalnie jeździ? Nie pali dużo? Sprawdź podcisnienie podlaczane do map sensora, jak jest dobre to zrób analizę spalin i napisz jaka wyszla
Witam Posiadam astre z 1992r z silnikiem c14nz. Silnik ten wymieniłem na x14sz z corsy b. Wymieniłem sam silnik, a wiązka kabli i ECU zostało. Na tym silniku x14sz był taki oto zawór podciśnienia. http://obrazki.elektroda.net/65_12531828... Moje pytanie to: Jak podłączyć to urządzenie do tego komputera w astrze? Gdzie dokładnie to podłączyć i jakimi...
To co napisze jest mało prawdopodobne, ale sprawdź czy odpowietrzenie zbiornika działa prawidłowo, chodzi mi o to czy w zbiorniku nie robi się podcisnienie, miałem taki przypadek .No i to nic Cię nie kosztuje.
Mam pytani czy w programie opel techu jest taka opcja że pokazuje podcisnienie w kolektorze ? Jak powinno wyglądać ono przy zatkanym katalizatorze a jak przy sprawnym
Założyć MAP sensor i wszystko wróci do normy jest to taki czujnik przymocowany do podgrodzia i do niego dochodzi wężyk z podciśnienia
Podcisnienie pokrywa sie ze wskazaniami z mapsensora ,takze mapsensor ok. Rozrzad idealnie na znakach. Myslalem o tej teorii ze gaz rozjechał mape paliwa. Ale spr dalej.
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Cen ASO niestety nie znam. Ten zawór jest jedynie jednym z podejrzanych, dziurawy wąż za nim również może powodować takie objawy. Mierzona była wartość podciśnienia?
Moja pomyłka ,ze nazwałem to przed chwilą brakiem podciśnienia. Co nie zmienia faktu ,że prędzej przy przestawionym rozrządzie będzie podcisnienie za niskie jak na zapchanym wężyku o którym piszesz. Ale mniejsza o to.
Sprawdź czujnik temperatury (ten co daje sygnał do komputera). Miałem podobne ceregiele z Passatem b3 1.8 Tam winny był właśnie czujnik temperatury. Nie pamiętam czy u Ciebie jest jeden czy dwa czujniki :( http://forum.opel24.com/topic/26000-kody... Powyżej masz listę kodów. Może to Ci w czymś pomoże. Podciśnienia...
Tak będzie.
Wszystko zależy, w tym wypadku też zależy od stylu jazdy, rodzaju i jakości oleju, częstotliwości jego wymian, od tego czy paliwo z dpfa nie przedostaje się do oleju itd.
A co chcesz o tych przewodach wiedzieć,jak je podłączyć? Jak by był problem z przewodami i podciśnieniem to by waliło błąd systemu krytycznego 2 .Ale dobra ,przy vacum masz trójnik ,jedno wyjście do zaworu turba drugie idzie na zawory klap i egr.Na zaworkach masz podpisane gdzie idzie vacum.
Tego próbowałem ale zawór ERG ani drgnie. Podcisnienie jest własciwe... Czy jest jakas mozliwosc w tym modelu pominiecia go czy pozostaje tylko wymiana?
Sprawdź wszystkie wężyki od podciśnienia, sprawdź pompę podciśnienia. Pzdr
Kolego Andrzej X16XEL nie ma przeplywomierza, a hamulce są już wporzadku po zmianie wężyków od podcinienia i załorzeniu jednego którego nie załorzyłem wcześniej idącego od serwa do kolektora, pedał może nie tyle dosłownie wpadł w podłoge ale był nie naturalnie miekki co unormowało się tak jak mówie po wymianie podciśnienia.
Opary benzyny są śmierdzące i bardzo wybuchowe, więc pochłaniacz potrzebny. Jak silnik pracuje to, w określonych warunkach, wysysa to co się nim nazbierało. Nie będzie wysysać to się w końcu zapcha i będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku.
Czujnik wkręcamy po wyręceniu śruby na klucz 12 znajdującej sie między przewodami wtryskowymi;PAMIĘTAĆ należy też o ustawieniu wałka rozrządu (bardzo ważne) WAłEK ROZRZĄDU NIE MA ŻADNYCH ZNAKÓW USTAWCZYCH tylko mierzy sie podniesienie drugiej krzywki lub stosuje sie specjalny przyrząd wkrecany zamiast pompy podciśnienia
Nieszczelność w układzie podciśnienia.
Pas wymieniłem ponieważ wraz z montażem udało mi się go znaleźć i zgrzać z karoserią za 100 zł , teoretycznie można próbować mocować na seryjnym pasie ale klima jest mniej wydajna, i często występują drgania od własnej roboty mocowania. Co do chłodnicy płynu to również musiałem wymienić ponieważ moja seryjna miała miejsce na jeden czujnik temperatury,...
Płynu ubywa? Spaliny są białe? Kapie płyn z wydechu? Co znaczy zasysa? Chwilowo cały czas tworzy sie podciśnienie?
Zaobserwuj podciśnienia.
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
Powiedz mechanikowi żeby wyczyścił ten zawór,trzeba posprawdzać wszystkie podciśnienia.
A coś masz podłączone pod reduktor że mówisz o podciśnieniu?
Podcisnienie sprawdzone do klap jest ok. wymieniam katalizator. prawdopodobnie pusta puszka powoduje brak pracy sondy w tym typie silnika od 0 do 1 v . pozdrawiam
podmień na próbe jeszcze sensor podciśnienia
A yaka, że gaz może lecieć do kolektora najczęstrzym uszkodzeniem, czyli podciśnieniem niedowiarku.
W dti najczęściej przyczyną jest przepływka, do sprawdzenia też zawór st erujący turbiną , podciśnienia i zaworki elektryczne sterujące podciśnieniem.
Szukam schematu połączenia wężyków podciśnienia z pompą vacu , turbinką, egrem i czujnikiem temperatury atmosferycznej w astra 1,7 dti isuzu. Z góry dziękuję za pomoc.
Dobrze myślisz tylko źle to nazywasz, bo piszesz o ciśnieniu absolutnym a nie podciśnieniu.
Turbo nowe po pełnej regeneracji ;/ . Odgrzebałem jeszcze post gdzie gosc pisze w tym silniku napiecie na zaworku 12V czyli podałem 12V na krutko i podcisnienie na banke idzie takie jak z Vacu a nie 3x mniejsze . Dlatego tak mnie meczy to napiecie :)
Wężyki są wszystkie nowe tak jak elektrozawory od egr i turbiny i pompa wakum też sprawna daje tam jakieś podciśnienie.
W sprawie gaśnięcia to jak mówiłem , sprawdzić krokowy, potem sondę, a na koniec potencjometr przepustnicy i czujnik podciśnienia.
Dokładnie tak jak zostało napisane. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego.
Szukam przyczyny. Luzy zaworowe raczej nie bo auto pięknie odpala. Nie ma żadnych błędów. Równa praca silnika. Ciśnienie wsteczne występuje na biegu jałowym. Przy przygazowaniu już normalne podcisnienie. Dmucha już uszczelkami. Odprowadziłem odmę na zewnątrz na okres próby bo nawet pokrywę zaworów rozwaliło.
Sprawdź sobie jeszcze czujnik podciśnienia kolektora.
Przyczyna może być błahostka mianowicie brudny filtr powietrza lub złe sterowanie klapami przepływu powietrza przez podciśnienie.
Sprawdź uszczelkę pod korpusem przepustnicy (tzw. fałszywe powietrze). Plus przewody podciśnień (wężyki).
Czasami trójniki na tych wężach podciśnienia płatają figle
Najpierw łatwiejsze. Do hamulców zagląda się okresowo, czy ktoś lubi czy nie. A Ty kiedy tam zaglądałeś? Na tym polegają między innymi przeglądy okresowe. Na wcześniejszym eliminowaniu drobnych usterek, bądź wymianie okresowej elementów zapobiegając w ten sposób poważniejszym awarią. W skarjnym przypadku szczątki okładziny mogą zablokować koło, a wtedy......
Takie coś znalazłem: "Problemem okazał się zawór upustowy turbiny DV. Jest to kawałek plastiku o okrągłym kształcie, a w nim okrągła membrana na sprężynce. Całość mocowana po lewej stronie zimnej części turbiny na 3 śruby m6 i podłączona do wężyka podciśnienia."
Przewód podciśnienia + TPS/CPP
Witam W/g dokumentacji dla X14XE ma wynosić (pomiar przez kompa na mapie) 0,3 - 0,4 dodatkowo na ciśnieniu atmosferycznym napięcie czujnuka między 0,5 a 1,2 V pozdrawiam
Nie wiem co mogles sprawdzic vakumetrem ,chyba tylko podcisnienie , i nie wprowdzaj wblad , natomiat co do zaslepienia egru to jak zrobisz tak jak ci opisalem wczesniej to zadna kontrolka Ci sie nie zapali a auto ozyje
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Może zawór termiczny przy termostacie od pompy podciśnienia nie dziala?
To pęknięcie nie jest istotne. Braku mocy szukałbym w zaworkach podciśnieniowych oraz szczelności podciśnień, bo to najczęstsza usterka w oplach.
Kolego dett, tak z ciekawości - skąd powinno być brane ciśnienie odniesienia dla reduktora Prins'a w silnikach z doładowaniem, sprzed przepustnicy (tak jak sądziłem po wskazaniach ciśnienia w mercu z doładowaniem), czy jak w tym przypadku zza przepustnicy (strefa podciśnienia).
Witam, masz uszkodzoną pompkę, podciśnienie powinno byś wyraźnie wyczuwalne, kontrolka silnika powinna się zapalać, ponieważ nie działa EGR jak pisałeś to pewnie u Ciebie się pali non stop.
Sprawdź podciśnienia i zaworki
Obstawiam coś z podciśnieniem lub krokowiec .
Pompa wytwarza podciśnienie? Zmierz vakoumetrem.
16 pinowe złącze czyli OBD2 a problemu szukaj w tym czymś co kupiłeś bo znając życie to nadaje to się na śmietnik. Podręczne urządzenia są ale są warte pewnie więcej niż ta astra. Gdzie Ty widziałeś wartość podciśnienia w parametrach rzeczywistych?
Pompa vaccum zużyta, nie wytwarza wystarczającego podciśnienia. Typowy problem w tych silnikach spowodowany konstrukcją pompy vaccum. Przy okazji do sprawdzenia wężyki podciśnienia, często są popękane.
Zacznij od wymiany przewodu przepływomierz-przepustnica, kontrola wydajności i ciśnienia pompy paliwa, stan katalizatora, sprawdź ciśnienie sprężania przy wykręconych wszystkich świecach, przewód elastyczny pomiędzy przepustnicą a kolektorem, zmierz podciśnienie ssania.
Cisnienie jest ok 2,5 bara pompa daje 5l benzyny na 3 minuty a minimalne musi dac 4,2l/3minuty Czujnik sprawdzalem sam a czy pompa w baku sie trzymie tak bo bak rozkladalem jak mi go powciagalo podcisnienie:) ale to wiele nie zmienia bo napoewno pompa jest zanurzona bo auto jedzie na benzynie tylko nie zapala i zimne nie jedzie a jak sie nagrzeje jest...
problem z turbo, pewnie przewód od turbiny do coolera pękniety albo sterowanie turbiny podciśnieniem uszkodzone
Sprawdzanie napięć nic nie da. U mnie też były OK. Co z tego jak auto przy ruszaniu albo miało taką dziurę, że przez 2-3 nie ciągnęło auta albo robiło takiego kangura, że zęby można było wybić o kierownicę. Uszkodzony map sensor NIE przekazuje płynnie w pełnym zakresie informacji o podciśnieniu.
Zbyt wysokie podciśnienie, szukaj lewego powietrza.
Wspomaganie hamulca (serwo) albo silnik stracił grzybek zaworu ssącego na jakimś cylindrze, wtedy też będzie takie małe podciśnienie w układzie.
Skoro twardy pedał to stoją zaciski. Warto sprawdzić podciśnienie na serwie.
Za prawym nadkolem teoretycznie. https://obrazki.elektroda.pl/4008184000_...
Brak doładowania przez turbine (powtarza sie okresowo,raz jest raz nie ma) wkreca sie do max 3500 obr,wyrzucił bład zaworu regulacji cisnienia turbiny-rozebrany wyczyszczony, cewka działa ,napiecie 12V na wtyczce jest,membrany szczelne,węzyki podcisnienia i przewody dolotowe szczelne,pompa vac daje podcisnienie,wirnik turbiny nie jest zablokowany,poza...
Bardzo ciekawa teoria o zasysaniu powietrza przez odme,ale to chyba w dziale "AGD-odkurzacze".W dwusuwach w skrzyni korbowej w czasie ssania wytwarza sie podcisnienie,tylko ze dwusuwy nie posiadaja odmy.W skrzyni korbowej w czasie pracy silnika czterosuwowego zawsze panuje cisnienie(NIE PODCISNIENIE).Zalezne jest one glownie od stanu tlokow,pierscieni,cylindrow,zaworow.Gene...
klapka w okolicach puszki filtra powietrza sterowana podciśnieniem z okolic podstawy wtryskiwacza
Nie robi sie podciśnienie w zbiorniku?
Która wtyczka tam jest, 10 czy 16? Jakie napięcia na TPS?
Jest on od podciśnienia, i musisz zmienić go.
MAP - Manifold Absolute Pressure, po polsku czujnik podciśnienia w dolocie.
Witam. Odświeżę stary temat. Opel Astra 1.9 CDTI 120 KM 16V silnik fiatowski JTD bez filtra czateczek. Silnik słabo odpala ,a jak juz odpali to się słabo wkręca na obroty, Max 4tys. Kopci jak stary autosan. Totalny muł nie da sie nawet nim jezdzic. W samochodzie został wymieniony kolektor wraz z klapami wirowymi, wyczyszczony EGR oraz sprawdzony prostownikiem...
Sprawdza się moja teoria, że na gazie jeździ się drożej niż na ropie. Podeprzyj ją faktami. Ciągle coś wymaga poprawek i specjalistycznej obsługi. IV generacja czyli popularna sekwencja jest prosta w serwisowaniu i w ustawianiu także jeśli tylko się chce trochę pomyśleć. Do autora tematu - na 99% reduktor gaz popuszcza podciśnieniem.
Witam, myślę że 4 oringi będą na tulejki tzw "Obsady" wtryskiwaczy, 4 podkładki miedziane właśnie pod wtryskiwacze, i jeden większy oring może być na uszczelnienie pompy podciśnienia. pozdrawiam
Zrób test zaworu EGR, zobacz jakie podciśnienie daje vacum.
Jest ok, czyli zmierzyłeś i ile wynosi wartość podciśnienia w układzie?
Zmierzyć ciśnienie paliwa i zmierzyć podciśnienie w kolektorze dolotowym.
czujnik podcisnienie reduktor podcisnienie niskie podcisnienie
zmniejszyć moment obrotowy linux puppy iphone blokada ekran
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Zwiększenie prędkości kursora w X-Mouse Button Control Brak podświetlenia i gaśnięcie Skoda Octavia 2.0 TDI