Nie zapowietrzysz bo to podcisnienie.
Hamulce działają ale mogą mieć lekkie opóźnienie przy naciskaniu pedału zaraz po puszczeniu gazu. Chodzi o to że ten zaworek utrzymuje podcisnienie na serwie a gdy przepustnica jest otwarta i zaworek uszkodzony to do serwa idzie ciśnienie z kolektora. Po puszczeniu gazu zamyka się przepustnica, w kolektorze budowane jest podcisnienie i jest chwilowe...
Jaki silnik? Podcisnienie do serwa sprawdzic
Dokładnie przy czym czasem potrafi pęknąć. Zwłaszcza jak ma już parę lat.
Wytwarza podcisnienie dla serwa oraz układów podciśnieniowych auta ( automatyka silnika, klapy ogrzewania itd).
Witam. Jak dziala uklad hamulcowy przypuszczam ze wiesz. Naciskasz pedal hamulca, dziala pompka plynu hamulcowego itd...blabla. Uklad wspomagania dziala na zasadzie podcisnienia (jak trafnie stwierdziles podlaczony jest do kolektora ssacego). I kiedy naciskasz hamulec uruchamiasz pompke a takze zawor ktory powoduje ze podcisnienie dziala na membrane...
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
właśnie o to chodzi że nie ma krokowego jest zwykły registerek. mam 2 reduktory BRC jeden oryginalny do 100kw elektro electrix a 2 do 90kw electro pneumatic rozni sie tylko tym ze z przodu reduktora jest odpowietrzenie albo cos na zasadzie podcisnienia. wpinałem to w podcisnienie serwa przez jakies 10km działal ale był strasznie zamulony jechał ale...
Sprawdź na króćcu od podciśnienia do serwa czy masz podciśnienie.
Bardzo prawdopodobne bo przod ma wieksza skutecznosc(wczesniej hamuje)Odlacz podcisnienie od serwa i sprawdz,jak problem przestanie wystepowac to serwo.Wiadomo,podczas proby ostroznosc na max bo wspomagania hamowania nie bedzie
Co do pierwszego problemu, jeśli mechanik sprawdził alternator,jakie wartości miało lądowanie?powinno wynosić około 14 volt. Jeśli miało mniej, zaczą bym od regulatora napięcia. Po drugie,w jakim stanie jest akumulator?po trzecie,czy pasek alternatora był wystarczająco naciągnięty? Problem trzeci. Możliwe że serwo masz uszkodzone, albo poprostu nowe...
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
NIe wiem co tam jest czy zespół elektro zaworów w takiej puszcze czy osobno n75. Może masz źle podłączone przewody. Na zaworze masz vac tutaj podciśnienie z serwa a out idzie na gruchę. Jak jest jakiś trzeci wąż to jest to tylko ciśnienie atmosferyczne i idzie to do filtra.W pokrywie zaworów z tyłu powinien wchodzić wąż i jest tam pierwsze podciśnienie...
Może problem z podciśnieniem serwa.
Krokowy omawiam tu --> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... oraz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... Niemniej sprawdz jeszcze podcisnienie z serwa, jesli tam beda nieszczelnosci to krokowy mimo ze sprawny bedzie zwiekaszał obroty... Ale ja stawiam ze wymian krokowego wyeliminuje problem. Pozdrawiam Darek.:D
Jeśli zmierzyłeś podciśnienie sprawnym przyrządem i wynosi tyle co podałeś, to sprawdź dokładnie serwo. Może być uszkodzona "przepona" lub dziurawa (skorodowana) obudowa. Czy ktoś robił coś przy pompie hamulcowej, może potrzebna jest regulacja.
Dla potomnych, to kontrolka układu podciśnienia serwa hamulcowego, należy sprawdzić wszystkie wężyki oraz pompę vacuum na alternatorze, to jedna z głównych przyczyn
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
a chodzą sterowania klapami ? jesli nie to obacz podcisnienie co idzie z serwa do sciany grodziowej , idzie do takiej banki pod podszybiem a potem do kabiny , może nie otwiera ci klapy ciepłe zimne
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie.
Podciśnienia, membrana serwo?
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
A w którym miejscu miałeś uszkodzony wężyk? Tego jeszcze nie robiłem, zimno, brak garażu a silnik z osprzętem wypełnia miejsce pod maską po same brzegi, wiem tylko że czuć benzynę, samochód użytkowany codziennie jeździ normalnie. Jutro sprawdzę czy słychać coś, a nawiasem mówiąc czy to jest dość wyraźny syk? czy trzeba się wsłuchać aby go usłyszeć?...
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Witam.Miałem ostatnio problem w A4/1.9tdi z blokowaniem hamulców,poruszałem go na forum. Ale dopiero dziś sprawdziłem jeszcze jedno:Po ostrym ruszeniu na piasku jak zadziała ESP zaraz zaczynają blokować wszystkie 4 koła,po odłączenie przewodu podcisnieniowego od serwa/podcisnienie spadło do 0/ hamulce nie puściły. dopiero po odkręceniu jednej z rurek...
Nieszczelność podciśnienia lub samo serwo.
Potrzebuję podciśnienie do serwa hamulcowego.
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
Pytanie, czy nie ma charakterystycznego syczenia pedała, może podciśnienie na serwo ucieka.
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął A towarzyszył temu błąd 17705? Mysle ze jednak gdzies ucieka podcisnienie bo w przewodzie do serwa ginie kilka sekund po wylaczeniu silnika gdzie w innych samochodach...
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Problem z serwem lub zaworem zwrotnym do serwa Jak jest takie "pierdzenie" to ucieka podciśnienie z serwa
Ma wspólne podciśnienie,tam jest cały obieg podciśnienia(serwo,turbina,pompa vacum,itd)
Jak hamulec twardy to masz powietrze układzie trzeba by odpowietrzyć ukal hamulcowy i tłoczek sprzęgła potem sprawdzić wąż podciśnienia serwa do przepustnicy jeśli są objawy jak kolega powyżej pisze..
To wiem tylko gdzie ?Jeden przewód idzie od przewodu podciśnienia serwa. A tego podłączenia drugiego nie mogę namierzyć przy regulacji świateł nie widzę żadnego wolnego miejsca wszystko jest podłączone żadnego wolnego miejsca nie ma.
Nie wiem czy Ci nadal potrzebne te informacje ale skoro wiem od czego są króćce to się podzielę. Numer 1 idzie do elektrozaworu i dalej do filtra z węglem aktywnym na prawej podłużnicy, numer 2 to podciśnienie do mapsensora, numer 3 to przyłącze wody do węża od nagrzewnicy - wąż zaraz pod kolektorem idzie do bloku wodnego, a pod króćcem powinien być...
Nieszczelny układ podciśnienia serwa.
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
Na początku zaślepic podciśnienie do serwa. I na test drogowy, OSTROŻNIE, nie będzie wspomagania hamulca
Przewód podciśnienia serwa (wspomagania)hamulców.
Winna była pompa Vacum. Generowała tylko podciśnienie na serwo, natomiast nie była zbyt wydajna aby zaciągnąć cięgno od sztangi turbiny.
Kiedyś miałem taki przypadek.Gościowi 4 dni sprawdzałem autko.Wymienione były świece,przewody,krokowiec,sonda,czujnik temperatury wody,powietrza,czujnik prędkości,podmieniałem nawet komputer.Wszystko było ok,a silnik miał zawsze podczas jazdy 2000 obr,a jak autko się zatrzymało,to spadały do 850.Okazało się,że był nieszczelny układ podciśnienia.......
Sprawdź czy się nada pompą podciśnienia do serwa hamulcowego z silnika napędzanego olejem napędowym. Na przyklad: https://bicar.pl/pompy/870-pompa-podcisn... Tam raczej pompy chodzą cały czas
Panowie, silnik 1,8T nie ma wakupompy, tam jest dość skomplikowany układ wytwarzający podciśnienie do serwa hamulców, m.in. zaworki jednokierunkowe, zwężka Venturiego itd. Jesli to wszystko nie funkcjonuje prawidłowo, to mamy bardzo słabe wspomaganie. Trzeba zacząć od podłączenia wakuometru i pomiaru podciśnienia podczas hamowania.
Może być nieszczelność w układzie podciśnienia "serwa".
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Pewnie przeciek powietrza przez nieszczelny wąż serwa Przewód podciśnienia serwa był wymieniany więc odpada.
Masz gdzieś nieszczelność między przepustnicą i głowicą. Najczęściej uszkodzeniu ulega gumowy łącznik między korpusem przepustnicy i kolektorem dolotowym. Ale może też być tak, że spadł jakiś wężyk podciśnienia, serwo hamulców jest dziurawe, uszczelka na kolektorze dolotowym się uszkodziła itp...
Na razie zrobiłem rekonesans, tarcze hamulcowe przód i ich rozmiar jest poprawny, nie wsadzone zostały jakieś "za małe, czy za duże" czy jakieś hiper z azbestu :) To samo tyczy się bębnów tylnych, wszystko wymiarowe jak oryginał nakazuje. Nie ma żadnych wycieków przy hamulcach, ani z przodu, ani z tyłu. Przewody wyglądają OK. W tych Fiestach nie ma...
Sprawdź gdzie jest podłączone podciśnienie do serwa od hamulców.
to zobaczysz czy blokuje nadal hamulce bez podciśnienia serwo nie działa
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
a sprawdzałeś podciśnienie serwa może serwo nie szczelne i tam fałszywkę łapie a jak nie sprawdź ten rozrząd może o ząbek przeskoczył
szukacie problemy w wypadaniu zapłonu,a problem prawdopodobnie tkwi w fałszywym powietrzu[pęknięty przewód podciśnienia,serwo lub uszczelkakol.ssącego.
Może być kilka przyczyn, proponuję sprawdzić: - stary lub niskiej jakości płyn hamulcowy (jest b. higroskopijny i chłonie wodę do układu) - zapieczone tłoczki w zaciskach hamulcowych lub zużycie gumowych osłon tych tłoczków, - awaria wzmacniacza siły hamowania (serwo) lub nieszczelny przewód podciśnienia w tym układzie, - awaria zaworu zwrotnego wzmacniacza...
Sprawdź podciśnienie do serwa.
Pompa odpada bo by się wogóle nie wkręcał pracuje nierówno...i pali więcej na jałowych obrotach co może oznaczać że masz za przepustnicą jakąś nieszczelność w rurkach serwa lub podciśnień, mógł także przyciąć się silniczek krokowy.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Wakuometr w ręke i jazda. Wtedy będziesz mógł stwierdzić, czy pompa podciśnienia i serwo są ok.
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
Nowa pompa, nowy płyn, hamulce odpowietrzone, pedał hamulca nadal miękki idzie ponad połowę skoku w dół, na zgaszonym silniku jest twardy mur beton jak trzeba, czy to możliwe żeby samo wspomaganie tak zmiękczało pedał hamulca? zaobserwowałem jeszcze , że podczas hamowania na piaseczku abs podbija hamulec mocno w górę, właściwie tak, że wraca do górnej...
Wymieniłem przewód podciśnienia,serwo-kolektor z racji sparciałych gumowych kolanek. Może i jest jakaś poprawa w kulturze pracy silnika,ale nie rozwiązało to całkowicie problemu. Po nagłym depnięciu na pedał gazu,słychać takie chwilowe syknięcie-zaciąganie powietrza, dochodzące jak by w pobliżu kolektora ssącego. Wie ktoś czy są tam jakieś uszczelki?...
Dzięki, ale to już zostało zrobione przy wymianie klocków. Do tego czasu poczytałem o podobnych przypadłościach w innych markach (skoda superB i Vw vento) na elektrodzie. Za dnia sprawdzę: ...czy czujnik stopu nie blokuje konieczności cofania się pedału hamulca, oraz podciśnienie serwa. Jak to wykluczę, będziemy myśleć dalej...
Ponieważ zaworek padł. Pompa pracuje w oleju i po wyłączeniu silnika podciśnienie z serwa zasysa powietrze z niej razem z olejem.
Oblukaj dokładnie skąd jest brane podciśnienie do serwa.
Mam ten motor u siebie w Leosiu takie same miał objawy EGR przepustnica kopcenie za każdym razem albo samo adaptacja albo wymuszona. Sprawdź jeszcze wąż podciśnienia od serwa czy nie spadł.
Po crashu z hamulcami nie było nic robione (jedyne to wymiana przewodu podciśnienia z serwa), a regulacji tego czujnika nie ma wkłada się go na pół obrotu. Diagnostyka usunęła usterką ale "stopy" świeciły a jak nie świecą stopy to wywala błąd czujnika hamulca. Zastanawiam się czy przypadkiem przy bardzo mocnym naciśnięciu hamulca coś się nie poprzestawiało...
Podają inne objawy uszkodzonego serwo. Miałem taki przypadek. Sprawdzenie zajmuje chwile. Hamulce trzymają na odpalonym aucie po przejechaniu pewnej trasy. W momencie gdy hamulce trzymają po tej trasie wystarczy odpiąć podciśnienie od serwa. Jak nie masz czym kasować błędów to oddaj auto do warsztatu bo po odpięciu podciśnienia może ale nie musi zapalić...
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
sprawdz wąż podciśnienia do serwa .Jest z plastiku i często pęka.
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Zmieniłem dziś pompę vacum i dalej nic. Czy możliwe że to pompa hamulcowa jest winna ? tylko ona została do zmiany i nie da się jej odłączyc w celu sprawdzenia.
podciśnienie jest, sprawdzałem na dwóch pompach podciśnienia, serwa sprawdziłem trzy, nie mam już pojęcia, przewód podciśnienia drożny, podciśnienie w serwie jest, nie słychać syczenia, taki tam mały zaworeczek zwrotny jest po drodze, wydaje się być sprawny, w jedną da radę dmuchnąć a w drugą nie Dodano po 3 po zgaszeniu silnika podciśnienie w serwie...
Przewód z zaworem jednokierunkowym doprowadzający podciśnienie do serwa.
Sprawdz podciśnienie na serwo. Za niskie prawdopodobnie i brak wspomagania.
W turbodizlach nie ma podciśnia, a jednak działają. Na pewno nie ma podciśnienia do serwa hamulcowego?
Ta pompa do spalania ma dużo i nie dużo jest potrzebna do wytworzenia podciśnienia dla serwa hamulca czy też działania zaworu egr
Należy sprawdzić serwo - najprostsza ale i niebezpieczna metoda to odłączyć podciśnienie od serwa ( brak wspomagania !!!!! ) i się przejechać.
Sprawdz rurkę podciśnienia od serwa zaraz przy kolektorze.
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
Grzanie tylnej szyby startuje po zgaśnięciu kontrolki ciśnienia oleju. Jeśli silnik prawie staje - ciśnienie spada. Albo jeśli olej chlupnie na zakręcie, a jest niski poziom - pompa zapowietrzy się. To "R" co to jest? Poziom płynu hamulcowego? A może ma jeszcze jakieś inne znaczenie? Czujnik podciśnienia serwa hamulca na przykład? Może serwo nieszczelne...
Tam nie idzie czasem podciśnienie do serwa hamulców z kolektora przy 4 cylindrze ?
Ewentualnie sprawdź jak wygląda podciśnienie na serwo i ten plastikowy wąż od vacum do serwa. Dopiero doczytałem to co sanfran wziął w ramkę.
Witam wszystkich. Pytanie do osób zajmujących się tym na codzień. Moim zdaniem (może to być subiektywnie) pedał hamulca w tym samochodzie nie chodzi tak jak kiedyś. Twardy jak skała, choć na ostatnim przeglądzie hamulce wyszly idealnie. Po odpaleniu praktycznie pedał nie wpada. W związku z tym czy spotkaliście się z takim uszkozeniem serwa by trzymało...
A ja bym zobaczył na gumowe kolanko przewodu podciśnienia do serwa hamulców
Tu masz ciekawą ofertę na przepływkę ponoć nowa z pudełka i cena ok https://allegrolokalnie.pl/oferta/bosch-... One są drogie, bo ich nie ma, ale kupowanie Delphi, Vika, jakieś SKV itd to bezsensu bo to nie działa prawidłowo. Ten silnik działa tylko na osprzęcie Boscha (sonda, przepływka, czujniki...
Minęło trochę czasu i turbo działa już o wiele lepiej i ciągnie od około 2 tysięcy. To co zrobiłem to czyszczenie N75 - wessał rdzę z gruszki, do tego wymiana zaworka zwrotnego podciśnienia, puszczał w obie strony - też cały w syfie z gruszki. Do tego zaklepałem króciec na vakuum, wyczyściłem rurkę podciśnienia do serwa. Został wyczyszczony map sensor...
Objawy wskazują na nieszczelność zasilania serwa hamulca. Dokładnie sprawdź wąż podciśnienia idący do serwa. Możliwe jest też uszkodzenie samego serwa ale to już ogromna rzadkość.
Już pisałem. Z vacu wychodzi tylko podciśnienie na serwo. To stary diesel, bez EGR i bez zmiennej geometrii.
Ten prędkościomierz naprawdę jest mechaniczny, czy z elektrycznym napędem ? Linka może napędzać impulsator, a ten sterować ecu i prędkościomierzem. Wystarczy że linka strzeli, lub impulsator i będzie klapa z prędkością pojazdu. U kumpla w astrze jakiś czas pomagało pierdyknięcie w deskę rozdzielczą by prawy głośnik zaczynał znowu grać, teraz samoistnie...
Wymień wszystkie świece oraz usuń nieszczelność na wężykach w okolicy przepustnicy oraz sprawdź szczelność węża podciśnienia do serwa hamulcowego.
Sprawdź skąd jest brane podciśnienie na serwo, czy przypadkiem nie z dolotu na trzeci cylinder ?
gdy tylko spojrzysz na ostatnią fotografię silnika 1.7 D, zauważysz, że po prawej stronie głowicy jest urządzenie zwane vacuum - pompą, to ono jest odpowiedzialne za zasilanie serwa hamulcowego podciśnieniem. W silniku benzynowym serwo czerpie podciśnienie z kolektora ssącego. Pozdrawiam.
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
czujnik podcisnienie reduktor podcisnienie zawór podcisnienie
płytka stykowa atmega8 irfz44 zamiennik prędkość sprinter
Polsat Box Go - Przekroczony limit urządzeń Power bank 50000 mAh - ile razy naładuje urządzenia?