Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Kolego gimak, masz w swojej Corolce podciśnieniowy regulator ciśnienia PB ? Sprawdziłem nic takiego w mojej corolli nie znalazłem.
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Zobacz czy silnik nie dostaje paliwa przez wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia
Być może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa wpięty w kolektor przy 4 cylindrze czasem popuszcza, przecieka, i najbliżej te paliwo ma do tego 4 gara. Silnik zasysając powietrze zalewa tylko 4 świecę. U mnie też jest na tej wysokości, na końcu kolektora, a cieknące regulatory to nie jest jakaś rzadkość. Taki podobny ten kolektor jak tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
Nie przechodzi przez podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa. Oba ani kropli nie puszczają.
Problem z głowy uszkodzony jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa
witam. Jeśli jest przekażnik to na pewno nie ma emulatora wtrysku bo się stosuje to lub to. sprawdz czy przypadkiem nie ciągnie benzyny przez podciśnieniowy regulator ciśnienia.
To SPI, a nawet jeśli byłoby MPI to i tak "full-group"... nie ma czego sprawdzać. Jedyny znany mi przypadek zalewania paliwem jednego cylindra (4) w tym silniku to uszkodzona membrana podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa - benzyna sączyła się wężykiem podciśnieniowym z regulatora do 4-go cylindra.
Popieram wypowiedż kolegi moderatora. Jeszcze jedna kwestia silnik nie może pracować dobrze z odłączonym przewodem podciśnieniowym regulatora ciśnienia paliwa. Bo niby ijak :D
Wobec tego cudów niema. Sprawdż jeszcze raz wtryski.Jest jeszcze podłączony podciśnieniowo regulator ciśnienia dla szyny paliwowej ale ja się jeszcze nie spotkałem aby przez niego dostawało się paliwo do silnika.A jak ze zużyciem paliwa.
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
W wężyku podciśnieniowym do regulatora ciśnienia paliwa nie pojawia się benzyna???
Witam Miałem podobny problem i wiele prób naprawy sonda wskazywała zbyt bogatą mieszankę, a w konsekwencji podciśnieniowy regulator ciśnienia benzyny na listwie wtrysków miał pękniętą membranę i paliwo powolutku dostawało się do kolektora. Zimny palił na dotyk natomiast gorący wiadomo. Pozdrawiam Arek
Tak na dobrą sprawę to należałby zacząć od sprawdzenia co jest na tej świecy - płyn chłodzący, olej czy benzyna. Z wcześniej opisanego powodu, częstą usterką silników FIRE w Puntach mk.1 jest uszkodzona gładź I cylindra. Z drugiej strony w wiekowych egzemplarzach zdarza się pęknięcie membrany w podciśnieniowym regulatorze ciśnienia paliwa, a o przedmuchu...
Co prawda nie sprawdzałem ciśnienia paliwa, zrobię to w najbliższych dniach, ale przy odkrecaniu przewodu zasilającego listwę, widzę że ciśnienie jest i to nie małe. Auto jest wyposażone w czasowy wyłącznik pompy paliwa, jak wyłączy pompę to silnik gaśnie. Na listwie jest podciśnieniowy regulator ciśnienia, jest na nim napis 3,0 bar. Rozumiem że jest...
Demontujesz i myjesz. Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest podciśnieniowy, to zdjęcie wężyka podciśnieniowego, podnosi ciśnienie o około 300-500 mbar.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Nie możliwe, sprawdz czy nie ma wycieku paliwa. Zatankuj pod korek pb i sprawdź czy wskaznik nie oszukuje przy kokejnym dolaniu pod korek. Spalać dwóch paliw raczej nie może, bedzie się dusil i nie miał mocy. Sprawdź o ile jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, moze nim ucieka pb do kolektora. Ewentualnie mogą lac wtryski przy emulacji. Dodano...
Ty się chyba z księżyca urwałeś, Common Rail to system wtrysku w silniach diesla, a jak dobrze wiesz piszemy tu o silniku 1,7 z gazem. Napisze Ci jak dla dziecka może zrozumiesz. Na listwie z wtryskami w silniku benzynowym jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, im mniejsze podciśnienie w kolektorze tym większe ciśnienie paliwa na listwie (regulator...
Obejrzyj przewody podciśnieniowe (do MAP i regulatora ciśnienia paliwa oraz do wspomagania hamulców). Czy wspomaganie hamulców normalnie działa?
Uściślając bo ja troszkę zgubiłem się w twojej wypowiedzi pod piny 4 i 5 powinieneś mieć podpięty podciśnieniowy zawór regulatora ciśnienia paliwa który powinien być po lewej stronie komory silnika, a pod pin 16 i plusowy przewód linii 15 dysze zimnego rozruchu (wtryskiwacz).
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Lambda regulacyjna jest zawsze przed katalizatorem, w oryginale była zaraz na początku wydechu. Punto 75 miało kolektor w układzie 4-2-1. Podciśnienia masz prawidłowo popodłączane? Pod przepustnicą są wyjścia na 3 wężyki podciśnieniowe - MAP, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i do serwa hamulców (grubszy od 2 pozostałych).
Jak w wężyku podciśnieniowym jest paliwo, to pękła membrana regulatora ciśnienia, regulator do wymiany
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Nie we wszystkich silnikach były montowane wtryskiwacze rozruchowe. Sprawdź czy przez wężyk podciśnieniowy nie leci paliwo z regulatora ciśnienia do kolektora ssącego. Zobacz też czy nie zacina się klapa w przepływomierzu
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Tak może jeśli ma korekcje podciśnieniową . Trzeba zawsze podawać pełne dane auta !!
Szanowni Panowie, dzieki za zangazowanie w temat i dyskusje. Powtórze, że podstawowoy problem to nadmierne zuzycie paliwa. Przymonę: silnik Audi A2 1.4 16V o symbolu AUA, ten sam co w Golfie 4. Dziś zauważyłem, że mam odpięty wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i najprawdopodobniej to jest przyczyną problemów. Pytanie...
Przewód podciśnieniowy łączący filtr powietrza z regulatorem ciśnienia paliwa.W momencie gwałtownego dodania "gazu" powoduje chwilowo podniesienie ciśnienia paliwa,co odpowiada pompce przyspieszającej w gaźniku.Zdjęcie tego przewodu osłabi przyspieszenia samochodu i niewiele obniży spalanie.
Przyczyn może być kilka: pompa paliwa, filtr paliwa (pod samochodem koło baku) mógł strzelić w kolektor, spada wtedy rurka podciśnieniowa łącząca kolektor z regulatorem ciśnienia na listwie. Sprawdź czy nie rozszczelnił się kolektor łączący przepustnicę z przepływomierzem i czy na przeciwwybuchu nie zawinęła się guma.
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Jeżeli jest emulator wtryskiwaczy to trzeba sprawdzić czy jego centralka jest zasilana w trakcie przełączenia na gaz. Jeżeli chodzi o regulator ciśnienia paliwa to zdejmij wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie pluje paliwem - usterka regulatora. W tym modelu jest możliwość odłączenia wtryskiwaczy jednym przekażnikiem - sprawdź go.
jeśli brał benzynę jak oszalały to do sprawdzenia regulator ciśnienia na listwie wtrysków może teraz padł dokumentnie i leje paliwo tak że nie odpali nawet z gazem w podłodze (sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) jeszcze jedno co istotne ale Marzena nie napisała jak było sprawdzane - (wtryski podają prawidłowo) - po właczeniu zapłonu...
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
W zależności czy masz MPI czy SPI spod korpusu przepustnicy/wtryskiwacza oprócz przewodu do serwa idzie jeszcze 1 lub 2 przewody podciśnieniowe - do czujnika MAP i regulatora ciśnienia paliwie na listwie (MPI). Sprawdź czy te przewody nie są popękane. Czy wolne obroty na ciepłym silniku trzymają się w okolicy 650 rpm, czy są wyższe?
Na listwie wtryskowej powinien być regulator ciśnienia. Zdejm z niego wężyk podciśnieniowy jak pęka membrama to nim zasysa paliwo do kolektora.
To nie to samo, to jest podciśnieniowy regulator a u Ciebie to tak jakby "zapas ciśnienia" zbiornik z membraną która się poddaje przy napełnieniu paliwem. pozdr
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
Nie wiem czy o to chodzi? Tak, o to chodziło. To znaczy że dobrze myslałem że korekty poniżej jeden to za bogata mieszanaka? Dobrze, poza tym lambda<1 to bogata mieszanka. pobowałem jakies tam logo zrobić na jałowych ale w exelu wychodzi to wszystko jakos pomieszane. Trzeba wiedzieć jak to czytać, możesz zrobić popatrzę co Ci tam wychodzi. W międzyczasie...
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Kto mi powie jakie ma zadanie coś podobne jak regulator ciśnienia paliwa podciśnieniowy na listwie wtryskowej w tych silnikach, rozumiał bym gdyby byl powrót ale nie ma:/ jest tylko wejście paliwa do listwy a to coś znajduje się na środku miedzy 2 a 3 cylinderm. https://obrazki.elektroda.pl/6044185200_...
Miałem kiedyś podobne objawy w excelu 1,5 na wielopunkcie, skrzynia automatyczna. Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia bo były popękane i ciągnęło lewe powietrze. Zaślepiłem też przewód regulatora ciśnienia paliwa ( podciśnieniowy) i pomogło. Sprzedałem go 3 lata temu i o ile wiem na razie jest ok. Aha, jeszcze wyczyściłem zawór EGR, prawie się...
Jaki moduł, przecież tam jest listwa zapłonowa, jak by była wina wzmacniacza to nie robiły by dwa gary-czwarty i pierwszy. Zobacz czy nie walnęła membrama w regulatorze ciśnienia i wężykiem podciśnieniowym poi na lewo czwarty gar.
Z tego opisu wnioskuję, że w kolektorze dolotowym panuje różne podciśnienie (w zależności od położenia przepustnicy). Czyli przewód podciśnieniowy ma wpływ przy jakim ciśnieniu zawór ma zrzucić nadwyżkę paliwa?
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
X16XEL nie pompuje paliwa po zapłonie tylko po rozruszniku. Sprawdź regulator ciśnienia czy nie upuszcza paliwa na przewodzik podciśnieniowy. Miałem do czynienia z taką nieszczelnością,objaw ten sam..
Sprawdż jeszcze regulator ciśnienia paliwa-po zdjęciu przewodu podciśnieniowego i zatkaniu go czy jest różnica.Sprawdż MAPSENSOR na wolnych obrotach nie powinno być więcej niż 2V.
Posprawdzaj czy nie łapie "lewego" powitrza za przepływomierzem (spadnięty lub pęknięty jakiś szlałfik) oraz sprawdź regulator ciśnienia paliwa (czy nie ciągnie paliwa przewodem podciśnieniowym.
z wypowiedzi widzę że kolega maniio jest bardziej teoretykiem niż praktykiem : - informacje na stronie auto-online są ogólne i mają za zadanie przedstawić zasadę działania niż dostarczyć specyficznych danych . poza tym pomiary oparte na "części charakterystyki" wprowadzą powiększony błąd pomiaru a nie miarodajność gdyż będą odnosić się do danych które...
Należy znaleźć przyczynę dlaczego bierze paliwo a nie odcinac pompę. Musisz zlokalizować dlaczego i gdzie pobiera paliwo. Np: cieknący wtryskiwacz, sterownik nie rozłącza wtryskiwacza, regulator ciśnienia jeżeli jest podciśnieniowy.. Zasada jest prosta trzeba mieć min 1/3 zbiornika benzyny sprawny układ benzynowy i ma być wszystko ok. Jak ci tak mówi...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Z tego co widać to najprawdopodobniej regulator ciśnienia paliwa. A tam gdzie jest pęknięcie to jak kolega wyżej napisał przewód podciśnieniowy.
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Możliwe usterki: leje wtryskiwacz rozruchowy leje regulator ciśnienia paliwa i zasila silnik paliwem przez wężyk podciśnieniowy zacięta klapa w przepływomierzu
Widze że niektórzy nie czytają uważnie wiec wytłumacze pare rzeczy . Więc tak stanowisko ma zawierać : -4 wtryskiwacze -menzurki pomiarowe z zaworami na dole -pompa paliwa z regulatorem ciśnienia (2-4 bar) -regulator podciśnieniowy na listwie -UKŁAD STEROWANIA Pieszę poraz kolejny że chce to zrobić z zestawu startowego z mikrokontrolerem z wyświetlaczem...
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
Sprawdz czy nie przecieka tobie regulator ciśnienia paliwa. W wv gdy się uszkadza to rurką podciśnieniową leci paliwo do silnika i zalewa go.
Albo masz silnik na prawdę ruina albo masz uszkodzone serwo, wciśnięcie hamulca może powodować minimalne wahnięcie obrotów ~50 rpm. Zobacz też czy nie masz benzyny w przewodzie podciśnieniowym regulatora ciśnienie paliwa. Uszkodzony pierścień zgarniający nie powinien mieć wpływu na osiągi, te silniki zazwyczaj biorą olej przez uszczelniacze na prowadnicach...
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ? Kupiłem regulator ciśnienia nowy z regulowanym ciśnieniem. Przy 3 barach jak i przy miedzy 2 a 3 bar(regulowałem podczas pracy silnika) na przepływomierzu bez ogranicznika silnik nadal kopci tylko przy troszkę wyższych obrotach....
więc jeśli ilość dostarczonego gazu zależy od podciśnienia, to może by tak podłączyć jakiś przetwornik ciśnienia na napięcie (lub coś podobnego) np. do wężyka który łączy gaźnik z regulatorem podciśnieniowym aparatu zapłonowego. Dać jakiś rozgałęźnik i podpiąć to do czujnika. W razie potrzeby zamienić napięcie na częstotliwość. Tylko czy istnieją odpowiednie...
sprawdź czujnik temperatury płynu i powietrza - normy oporów na każdym forum VW, zapach benzyny sugerować może uwalony regulator ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej - w podpiętym do niego węzyku podciśnieniowym nie może być benzyny, jeśli jest to regulator do wymiany ( na to stawiam w pierwszym rzędzie - a szarpanie na lpg bierze się wówczas stąd...
Witam. Profilaktycznie posprawdzaj szczelność układu dolotowego (tzn. Przewody podciśnieniowe podłączone do kolektora. np.: przewód od serwa, regulatora ciśnienia paliwa itp.) przez nieszczelności w ukł dolotowym silnik zasysa tzw. "lewe" powietrze co może być przyczyna wystrzałów.
Te błędy dotyczą sondy przed katalizatorem. Sprawdz regulator ciśnienia, zawór z węglem aktywnym, przewody podciśnieniowe ewentualnie wtryskiwacze.Również czy wydech i układ ssący są szczelne. Jeben błąd mówi o zbyt bogatej a drugi o ubogiej mieszance
Jeśli jest silnik 2E to masz Digifanta, o ile nikt nic nie przerabiał - spore możliwości diagnozy jak na tamte lata i jakaś tam adaptacja. Czy auto kiedyś posiadało LPG? Te systemy są bardzo wrażliwe na wszelkie nieszczelności dolotu i podciśnień. Jedna z niewielu trudno diagnozowalnych rzeczy to nieszczelny wewnątrz regulator ciśnienia paliwa na listwie...
Pompa załanczana przez sterownik silnika poprzez podanie masy na przekaźnik pompy. Wydajność determinuje konstrukcja pompy. Ciśnienie paliwa jest regulowane przez regulator ciśnienia zamontowany na końcówce szyny paliwowej wtryskiwaczy. Regulator posiada korekcję podciśnieniową. Ilość paliwa dostarczanego do spalania jest regulowana czasem otwarcia...
1. Sprawdź porządnie tą instalację 2. Sprawdź regulator ciśnienia na listwie wtryskiwaczy (chodzi o to czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) Jak będziesz dalej tak jeździł to wymienisz silnik. Za duża ilość benzyny nie spala się całkowicie i resztki przedostają się do oleju co powoduje jego rozcienczenie czyli spadek właściwości smarnych i w efekcie...
Ciśnienie mierzy się manometrem z trójnikiem wpiętym pomiędzy przewód z pompy a listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, jeśli paliwo nie wraca przewodem powrotnym, to ciśnienie jest za małe i pompa jest do wymiany, regulatory ciśnienia, psują się owszem, ale w inny sposób (pęka membrana i paliwo leje się wężykiem podciśnieniowym)
Zdejmij wężyk podcisnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz, czy nie kapie tamtędy paliwo zaraz po zgaszeniu.
W moim podpisie masz program diagnostyczny do tego silnika... zrób z niego użytek to może coś więcej się wyjaśni. Bez komputera to szukaj nieszczelności w wężykach podciśnieniowych odchodzących od korpusu przepustnicy. Są tam 3 wężyki - do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej (przy okazji sprawdź czy nie ma w nim paliwa), - do czujnika...
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Lewe powietrze to z definicji powietrze pobierane pomiędzy przepustnicą a kanałami w głowicy... zazwyczaj na skutek obluzowania kolektora lub korpusu przepustnicy, uszkodzenia uszczelki pod którymś z tych elementów, spadnięcia lub pęknięcia jakiegoś przewodu podciśnieniowego (np. do serva, czujnika podciśnienia lub regulatora ciśnienia paliwa) lub pęknięcia...
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
Witam was. Gdy odpalam silnik jak jest zimny normalnie wchodzi na obroty ssania i pracuje równiutko, gdy się zagrzeje na wolnych praca jest nie równa i silnik gubi zapłony Siedząc w aucie czuć że silnik pracuje nie równo a stojąc przy wydechu słychać jak przerywa (wypadają zapłony). W czasie jazdy zaraz po odpaleniu silnik jedzie w miarę normalnie,...
W porzadku wiec jesli meirzyles dwuprzewodowy to pomiar jest w granicach normy, przy rozgrzewaniu jego rezystancja powinna spadac, przy maksymalnie rozgrzenaym okolo 300ohm powinien miec, wiec zakladam,ze jest ok. Sprawdz cały uklad podcisnien silnika i ich szczelność, regulator ciśnienia paliwa tam takze jest podciśnieniowy, chociaz raczej bym go wykluczyl...
Witam Identyczna Hansa ogrzewa u mnie budynek mieszkalny ponad 200m². Świetna konstrukcja do przeróbki. Zaleta płaski zawirowywacz, zawsze czyściutki :D Pracuje w piecu jako podciśnieniowy na Delawanie. Dla mnie to już przeszłość. Następna konstrukcja to tylko palnik ciśnieniowy z całą prostotą, czystością i finezją pracy :idea: (at) Bronx widzę...
Carrot. Regulator ciśnienia paliwa był sprawdzany poprzez ssanie ustami. Jest sucho też w wężyku podciśnieniowym. Obstaje, że jest uszkodzony sterownik (np. zimny lut), jeżeli nie reaguję na pracę sondy wysyłającej sygnał o ilości podania paliwa do wtrysków.Bez schematu boje się otwierać sterownik Digijett do 1,3NZ. Panowie pomóżcie znaleźć schemat...
Pompkę paliwa masz w zbiorniku.Na listwie wtrysku wielopunktowego masz zaworek do którego podłączasz manometr i sprawdzasz ciśnienie pompki paliwa.Możliwe jest też uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa który również znajduje się na końcu listwy i powinien dochodzić do niego wężyk podciśnieniowy,jak masz właśnie taki to zdejmij go i zobacz czy wewnątrz...
witam!jestem młodym mechanikiem posiadam posiadam stacje diagnostyczną GUTMAN na mojim komputerku prawie w każdym mondeo (1.6-1.8) wyskakuje usterka (327)- "Elektroniczny przetwornik ciśnienia lub czujnik ciśnienia róznicowego regulacji spalin. Elektroniczny regulator podciśnieniowy" Pisze tam coś o zaworze AGR. na zawoże sterującym EGR http://obrazki.elektroda.net/46_11679094...
odepnij emulator od sądy i sprawdz cisneinei na pompie paliwa. Od gazownika mam info ,że w instalacji III generacji emulator sondy jest w komputerze gazowym .yaaro-dla ciebie ukłon ,2 lata temu miałem problem z pracą silnika na gazie 3 dni walczyłem z tym problemem; a to z regulatora ciśnienia benzyny przewodem podciśnieniowym ciekło do kolektora ssącego...
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. W tm wtrysku należy sprawdzić termiczny regulator ciśnienia wtrysku znajduje on się na bloku i dochodządo niego dwie rurki. Sprawdz czy jest tam 12V. -----------> Lepus Koledze powyżej trochę się silniki pomyliły i ni szukaj tego co napisał powyżej bo...
Regulator ten ma za zadanie utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej.To że nie przepuszcza powietrza w żadna stronę nie znaczy że jest popsuty.Wręcz przeciwnie nie powinien tego robić,przecież w nim jest paliwo a nie powietrze.Sprawdź szczelność wszystkich wężyków podciśnieniowych,układ WN,silniczek krokowy.Bo w zasadzie ten...
Witam. mam podobny problem, auto 2.0 125 KM(w 2.0 byly dwie wersje 125 i 158,ta mocniejsza na przepławce,przepustnica elektroniczna ,pojedyncze cewki zapłonowe itp...) na sterowniku silnika podpinając OBDII pokazuje 10V a mierząc na akumulatorze 14V (nie wiem czy te 10V to nie jakiś problem) jeśli masz bogatą mieszankę to proszę sprawdzić czy regulator...
Skoro nie było czuć paliwa z wydechu to obstawiam: pompa paliwa (zawiesza się i nie startuje silniczek a jak się odwiesi to już pracuje normalnie), regulator ciśnienia paliwa (ten na listwie - sprawdź przewód podciśnieniowy, za wysokie lub za niskie ciśnienie i dupa - ma być chyba 3.0 bara). Jeszcze jedno: nie wiem czy masz tam taki gadżet jak elektroniczny...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Interesują Cię głównie przewody podciśnieniowe poniżej przepustnicy... jeden idzie do odmy, drugi do MAP, jest jeszcze grubszy idący do serwa od hamulców i przy dolocie 4 cylindra do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Ten czerwony do odmy i obok niego jest drugi taki sam idący do MAPa.
rozglądam sie od roku znalazłem 2 niekompletne... silniek 1,3T to taki gorąy towar że zaraz idzie.... a turbo kupiłem za 70złz kolektorem weic prawie darmocha :D jak sie rozpadnie silnik to kupic cos wieksze planuje silnik punto 1,2 16V... do opuźnienia zapłonu chcę wykorzystać tak zwane UFO czyli podciśnieniowy regulator zapłonu po podaniu mu zamiast...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Gaz się ustawia wtedy gdy na benzynie chodzi doskonale także wyłącz gaz i nim się zajmij pózniej. Dużo zrobiłeś więc pozostaje sprawdzenie ciśnienia paliwa i tu bym się doszukiwał problemu. Ciśnienie paliwa jest inne na wolnych obrotach, wyżej ma być praktycznie bez zmian. Korekty paliwa polecą od razu jak będzie złe ciśnienie. Regulator sprawdzisz...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
Rozbierałem kiedyś z ciekawoęci pompę wspomagania od Opla Omegi (robiłem sekcję zwłok) bo klient przywiózł inną. Aby napisać najprościej wewnątrz konstrukcja przypomina turbinę od pneumatycznej zakrętarki do kół tylko zamiast listków z tekstolitu są stalowe.Wirnik podparty na łożyskach ślizgowych.Od strony koła pasowego znajduje się uszczelniacz.Ponadto...
Napisałeś "regulacja ciśnienia" - a nie "kontrola ciśnienia". Czemu więc zacząłeś od wymiany czujnika ciśnienia, a nie skupisz się na układzie regulacyjnym? Czyli z angielska "transducer", z polska "przekładnik ciśnienia" - taki dupslik który jest podłączony do układu podciśnienia i reguluje wielkość wydatku turbiny. Czyli sprawdzamy czy jest podłączony...
regulator podciśnieniowy podciśnieniowy regulator podciśnieniowy regulator ciśnienie
regulacja parownika generacji klimatyzacja przekaźnik schemat pompka spryskiwacza napięcie
wyłacznik bistabilny electrolux schematy odkurzacz
Jak ustawić datę i godzinę w Peugeot 207 (2006) Schemat elektryczny Lancia Y 1.2 60 KM 1996