Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Kolego gimak, masz w swojej Corolce podciśnieniowy regulator ciśnienia PB ? Sprawdziłem nic takiego w mojej corolli nie znalazłem.
Albo masz silnik na prawdę ruina albo masz uszkodzone serwo, wciśnięcie hamulca może powodować minimalne wahnięcie obrotów ~50 rpm. Zobacz też czy nie masz benzyny w przewodzie podciśnieniowym regulatora ciśnienie paliwa. Uszkodzony pierścień zgarniający nie powinien mieć wpływu na osiągi, te silniki zazwyczaj biorą olej przez uszczelniacze na prowadnicach...
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Demontujesz i myjesz. Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest podciśnieniowy, to zdjęcie wężyka podciśnieniowego, podnosi ciśnienie o około 300-500 mbar.
Co prawda nie sprawdzałem ciśnienia paliwa, zrobię to w najbliższych dniach, ale przy odkrecaniu przewodu zasilającego listwę, widzę że ciśnienie jest i to nie małe. Auto jest wyposażone w czasowy wyłącznik pompy paliwa, jak wyłączy pompę to silnik gaśnie. Na listwie jest podciśnieniowy regulator ciśnienia, jest na nim napis 3,0 bar. Rozumiem że jest...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Zobacz czy silnik nie dostaje paliwa przez wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Problem z głowy uszkodzony jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa
Być może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa wpięty w kolektor przy 4 cylindrze czasem popuszcza, przecieka, i najbliżej te paliwo ma do tego 4 gara. Silnik zasysając powietrze zalewa tylko 4 świecę. U mnie też jest na tej wysokości, na końcu kolektora, a cieknące regulatory to nie jest jakaś rzadkość. Taki podobny ten kolektor jak tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
Nie przechodzi przez podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa. Oba ani kropli nie puszczają.
Ta "gruszka" to regulator ciśnienia paliwa. Wskazany przewód podciśnieniowy reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Ty się chyba z księżyca urwałeś, Common Rail to system wtrysku w silniach diesla, a jak dobrze wiesz piszemy tu o silniku 1,7 z gazem. Napisze Ci jak dla dziecka może zrozumiesz. Na listwie z wtryskami w silniku benzynowym jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, im mniejsze podciśnienie w kolektorze tym większe ciśnienie paliwa na listwie (regulator...
witam. Jeśli jest przekażnik to na pewno nie ma emulatora wtrysku bo się stosuje to lub to. sprawdz czy przypadkiem nie ciągnie benzyny przez podciśnieniowy regulator ciśnienia.
Popieram wypowiedż kolegi moderatora. Jeszcze jedna kwestia silnik nie może pracować dobrze z odłączonym przewodem podciśnieniowym regulatora ciśnienia paliwa. Bo niby ijak :D
To SPI, a nawet jeśli byłoby MPI to i tak "full-group"... nie ma czego sprawdzać. Jedyny znany mi przypadek zalewania paliwem jednego cylindra (4) w tym silniku to uszkodzona membrana podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa - benzyna sączyła się wężykiem podciśnieniowym z regulatora do 4-go cylindra.
Nie możliwe, sprawdz czy nie ma wycieku paliwa. Zatankuj pod korek pb i sprawdź czy wskaznik nie oszukuje przy kokejnym dolaniu pod korek. Spalać dwóch paliw raczej nie może, bedzie się dusil i nie miał mocy. Sprawdź o ile jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, moze nim ucieka pb do kolektora. Ewentualnie mogą lac wtryski przy emulacji. Dodano...
Wobec tego cudów niema. Sprawdż jeszcze raz wtryski.Jest jeszcze podłączony podciśnieniowo regulator ciśnienia dla szyny paliwowej ale ja się jeszcze nie spotkałem aby przez niego dostawało się paliwo do silnika.A jak ze zużyciem paliwa.
I jeszcze ciśnienie paliwa, 3,5 bara ze zdjętym wężykiem podciśnieniowym z regulatora
Ależ jak najbardziej jest to możliwe przy nieszczelnej membranie regulatora! Trzeba sprawdzić czy w cienkim wężyku podciśnieniowym jest sucho. Ciśnienie paliwa też warto zmierzyć.
Witam Miałem podobny problem i wiele prób naprawy sonda wskazywała zbyt bogatą mieszankę, a w konsekwencji podciśnieniowy regulator ciśnienia benzyny na listwie wtrysków miał pękniętą membranę i paliwo powolutku dostawało się do kolektora. Zimny palił na dotyk natomiast gorący wiadomo. Pozdrawiam Arek
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Ciśnienie mierzy się manometrem z trójnikiem wpiętym pomiędzy przewód z pompy a listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, jeśli paliwo nie wraca przewodem powrotnym, to ciśnienie jest za małe i pompa jest do wymiany, regulatory ciśnienia, psują się owszem, ale w inny sposób (pęka membrana i paliwo leje się wężykiem podciśnieniowym)
W wężyku podciśnieniowym do regulatora ciśnienia paliwa nie pojawia się benzyna???
Tak na dobrą sprawę to należałby zacząć od sprawdzenia co jest na tej świecy - płyn chłodzący, olej czy benzyna. Z wcześniej opisanego powodu, częstą usterką silników FIRE w Puntach mk.1 jest uszkodzona gładź I cylindra. Z drugiej strony w wiekowych egzemplarzach zdarza się pęknięcie membrany w podciśnieniowym regulatorze ciśnienia paliwa, a o przedmuchu...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Zdejmij wężyk podcisnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz, czy nie kapie tamtędy paliwo zaraz po zgaszeniu.
z wypowiedzi widzę że kolega maniio jest bardziej teoretykiem niż praktykiem : - informacje na stronie auto-online są ogólne i mają za zadanie przedstawić zasadę działania niż dostarczyć specyficznych danych . poza tym pomiary oparte na "części charakterystyki" wprowadzą powiększony błąd pomiaru a nie miarodajność gdyż będą odnosić się do danych które...
Gaz się ustawia wtedy gdy na benzynie chodzi doskonale także wyłącz gaz i nim się zajmij pózniej. Dużo zrobiłeś więc pozostaje sprawdzenie ciśnienia paliwa i tu bym się doszukiwał problemu. Ciśnienie paliwa jest inne na wolnych obrotach, wyżej ma być praktycznie bez zmian. Korekty paliwa polecą od razu jak będzie złe ciśnienie. Regulator sprawdzisz...
Tak, za niskie ciśnienie może powodować problemy, ale spadek o 0,5bar na wolnych obrotach jest normalny, odłącz wężyk podciśnieniowy z regulatora i zobaczysz, że będzie cały czas 4bar
Uściślając bo ja troszkę zgubiłem się w twojej wypowiedzi pod piny 4 i 5 powinieneś mieć podpięty podciśnieniowy zawór regulatora ciśnienia paliwa który powinien być po lewej stronie komory silnika, a pod pin 16 i plusowy przewód linii 15 dysze zimnego rozruchu (wtryskiwacz).
Obejrzyj przewody podciśnieniowe (do MAP i regulatora ciśnienia paliwa oraz do wspomagania hamulców). Czy wspomaganie hamulców normalnie działa?
Witam. Mam problem z laguną 2.0 v8 rok 97, silnik nie wkręca się na obroty do poziomu 2 400 obrotów. Po przekroczeniu tej granicy jest wszystko dobrze. Zjawisko to występuje na benzynie jak i na gazie. Jest to podobne zjawisko jak by nie przepalał jeden cylinder. Sprawdzałem ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest równe. Regulator podciśnieniowy też...
Lambda regulacyjna jest zawsze przed katalizatorem, w oryginale była zaraz na początku wydechu. Punto 75 miało kolektor w układzie 4-2-1. Podciśnienia masz prawidłowo popodłączane? Pod przepustnicą są wyjścia na 3 wężyki podciśnieniowe - MAP, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i do serwa hamulców (grubszy od 2 pozostałych).
Pompa załanczana przez sterownik silnika poprzez podanie masy na przekaźnik pompy. Wydajność determinuje konstrukcja pompy. Ciśnienie paliwa jest regulowane przez regulator ciśnienia zamontowany na końcówce szyny paliwowej wtryskiwaczy. Regulator posiada korekcję podciśnieniową. Ilość paliwa dostarczanego do spalania jest regulowana czasem otwarcia...
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Pompkę paliwa masz w zbiorniku.Na listwie wtrysku wielopunktowego masz zaworek do którego podłączasz manometr i sprawdzasz ciśnienie pompki paliwa.Możliwe jest też uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa który również znajduje się na końcu listwy i powinien dochodzić do niego wężyk podciśnieniowy,jak masz właśnie taki to zdejmij go i zobacz czy wewnątrz...
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
Skoro nie było czuć paliwa z wydechu to obstawiam: pompa paliwa (zawiesza się i nie startuje silniczek a jak się odwiesi to już pracuje normalnie), regulator ciśnienia paliwa (ten na listwie - sprawdź przewód podciśnieniowy, za wysokie lub za niskie ciśnienie i dupa - ma być chyba 3.0 bara). Jeszcze jedno: nie wiem czy masz tam taki gadżet jak elektroniczny...
Witam. mam podobny problem, auto 2.0 125 KM(w 2.0 byly dwie wersje 125 i 158,ta mocniejsza na przepławce,przepustnica elektroniczna ,pojedyncze cewki zapłonowe itp...) na sterowniku silnika podpinając OBDII pokazuje 10V a mierząc na akumulatorze 14V (nie wiem czy te 10V to nie jakiś problem) jeśli masz bogatą mieszankę to proszę sprawdzić czy regulator...
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Witam, WV Lupo 1.0 2000r. W styczniu był ponoć wymieniany silnik z ANV na AUC, a po 2 miesiącach pojawiły się problemy z uruchomieniem na zimno i dużym zużyciem paliwa. Kody usterek: 17756 - wyjście zapłonu 1 przerwa w obwodzie; 17757 - wyjście zapłonu 2 przerwa w obwodzie; Brak innych kodów usterek. Na zimno czasem trzeba pokręcić rozrusznikiem 5-6...
Jak w wężyku podciśnieniowym jest paliwo, to pękła membrana regulatora ciśnienia, regulator do wymiany
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
ja bym się na początek przyjrzał wężykom podciśnieniowym a w szczególności wężykowi od MAP sensora i samemu mapsensorowi bo to wygląda jak by on był zdechły. sądząc po podkręconym regulatorze obstawiał bym że przepustnicę też ktoś podkręcił, żeby nie gasł mu, a to wszystko dlatego, że pewnie parownik ustawiony byle jak i na zimnym bardzo nierówno pracował...
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
Szanowni Panowie, dzieki za zangazowanie w temat i dyskusje. Powtórze, że podstawowoy problem to nadmierne zuzycie paliwa. Przymonę: silnik Audi A2 1.4 16V o symbolu AUA, ten sam co w Golfie 4. Dziś zauważyłem, że mam odpięty wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i najprawdopodobniej to jest przyczyną problemów. Pytanie...
Przyczyn może być kilka: pompa paliwa, filtr paliwa (pod samochodem koło baku) mógł strzelić w kolektor, spada wtedy rurka podciśnieniowa łącząca kolektor z regulatorem ciśnienia na listwie. Sprawdź czy nie rozszczelnił się kolektor łączący przepustnicę z przepływomierzem i czy na przeciwwybuchu nie zawinęła się guma.
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Nie we wszystkich silnikach były montowane wtryskiwacze rozruchowe. Sprawdź czy przez wężyk podciśnieniowy nie leci paliwo z regulatora ciśnienia do kolektora ssącego. Zobacz też czy nie zacina się klapa w przepływomierzu
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Tak może jeśli ma korekcje podciśnieniową . Trzeba zawsze podawać pełne dane auta !!
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
Comanh to ty masz palnik z dyszą ciśnieniowa jak od oleju opałowego? I bez kompresora tego używasz? olej który trafia do mojej kotłowni jest zawsze filtrowany do 5 mikronów, nawet jak mam coś w rodzaju beczek sedymentacyjnych (różne oleje stoją tam może z 8 lat)....lubi pracować na czystym oleju bez materiałów ściernych... inny olej do Nie używam nawet...
Nie wiem czy o to chodzi? Tak, o to chodziło. To znaczy że dobrze myslałem że korekty poniżej jeden to za bogata mieszanaka? Dobrze, poza tym lambda<1 to bogata mieszanka. pobowałem jakies tam logo zrobić na jałowych ale w exelu wychodzi to wszystko jakos pomieszane. Trzeba wiedzieć jak to czytać, możesz zrobić popatrzę co Ci tam wychodzi. W międzyczasie...
Witam Początkowo problem wydawał się dosyć prosty ale jednak tak nie jest. W niedługim czasie spora ilość benzyny jest w oleju silnikowym. Czujnik temperatury zasysanego powietrza - ok Czujnik temperatury płynu chłodzącego - ok Map w sterowniku oraz przewody podciśnieniowe - ok Potencjometr przepustnicy- ok Ciśnienie paliwa - ok Regulator ciśnienia...
W zależności czy masz MPI czy SPI spod korpusu przepustnicy/wtryskiwacza oprócz przewodu do serwa idzie jeszcze 1 lub 2 przewody podciśnieniowe - do czujnika MAP i regulatora ciśnienia paliwie na listwie (MPI). Sprawdź czy te przewody nie są popękane. Czy wolne obroty na ciepłym silniku trzymają się w okolicy 650 rpm, czy są wyższe?
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
X16XEL nie pompuje paliwa po zapłonie tylko po rozruszniku. Sprawdź regulator ciśnienia czy nie upuszcza paliwa na przewodzik podciśnieniowy. Miałem do czynienia z taką nieszczelnością,objaw ten sam.. Sprawdziłbym, gdybym wiedział gdzie on jest :) W tym silniku jest tak ciasno, że to co czesto powinno sie sprawdzać(czyścić, np przepustnica, krokowy,...
Jeżeli jest emulator wtryskiwaczy to trzeba sprawdzić czy jego centralka jest zasilana w trakcie przełączenia na gaz. Jeżeli chodzi o regulator ciśnienia paliwa to zdejmij wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie pluje paliwem - usterka regulatora. W tym modelu jest możliwość odłączenia wtryskiwaczy jednym przekażnikiem - sprawdź go.
Po kilkunastu godzinach spędzonych na poszukiwaniu usterki i kilku zakończonych porażką wizytach w warsztatach postanowiłem odgrzać temat. W miedzyczasie doszło kilka nowych spostrzeżeń. Okazało sie że przepustnica jest ok ( dziękuję forumowiczom za pomoc przy diagnozowaniu :D ) Podsumowując : Objawy : lekkie szarpanie kiedy odpuszaczam gaz lub przyspieszam,...
palec jest OK, ale elektrody kopułki wypalone są, elektrody świec ok 1 mm ustawione zgodnie z zaleceniami producenta. Ale wyszła dziś nowa ciekawostka: Zmiana kabli nic nie dała, za to kręcenie aparatem zapłonowym w lewo tak, przy maksymalnym wychyleniu w lewo silnik jest w stanie utrzymać co prawda nie równe ale jednak jałowe obroty. Jak by wszystko...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
http://obrazki.elektroda.net/8_127840052... Popełniłem ostatnio urządzenie, które okazało się być bardzo pomocne przy montażu SMD. Jeżeli ktoś próbował lutować kilka sztuk urządzeń w technologii SMD to na pewno zrozumie jego przydatność. Uzupełnione o chwytak podciśnieniowy i lutownicę HotAir stanowi kompletne stanowisko montażu. No można by...
To nie to samo, to jest podciśnieniowy regulator a u Ciebie to tak jakby "zapas ciśnienia" zbiornik z membraną która się poddaje przy napełnieniu paliwem. pozdr
Kto mi powie jakie ma zadanie coś podobne jak regulator ciśnienia paliwa podciśnieniowy na listwie wtryskowej w tych silnikach, rozumiał bym gdyby byl powrót ale nie ma:/ jest tylko wejście paliwa do listwy a to coś znajduje się na środku miedzy 2 a 3 cylinderm. https://obrazki.elektroda.pl/6044185200_...
Na listwie wtryskowej powinien być regulator ciśnienia. Zdejm z niego wężyk podciśnieniowy jak pęka membrama to nim zasysa paliwo do kolektora.
Miałem kiedyś podobne objawy w excelu 1,5 na wielopunkcie, skrzynia automatyczna. Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia bo były popękane i ciągnęło lewe powietrze. Zaślepiłem też przewód regulatora ciśnienia paliwa ( podciśnieniowy) i pomogło. Sprzedałem go 3 lata temu i o ile wiem na razie jest ok. Aha, jeszcze wyczyściłem zawór EGR, prawie się...
Jaki moduł, przecież tam jest listwa zapłonowa, jak by była wina wzmacniacza to nie robiły by dwa gary-czwarty i pierwszy. Zobacz czy nie walnęła membrama w regulatorze ciśnienia i wężykiem podciśnieniowym poi na lewo czwarty gar.
Sprawdż jeszcze regulator ciśnienia paliwa-po zdjęciu przewodu podciśnieniowego i zatkaniu go czy jest różnica.Sprawdż MAPSENSOR na wolnych obrotach nie powinno być więcej niż 2V.
Silnik uruchamia się z trudem. Zalewa go paliwem równomiernie na wszystkich cylindrach (katalizator czerwienieje). Regulator podciśnieniowy sprawny.Ciśnienie paliwa w normie. Czas wtrysku na wolnych obrotach 8-14 ms czyli duużo. Tps napięcie od 0,8v do 3,1v w pełnym zakresie pracy. System sygnalizuje usterkę przepływomierza (otwarty obwód, brak możliwości...
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
Należy znaleźć przyczynę dlaczego bierze paliwo a nie odcinac pompę. Musisz zlokalizować dlaczego i gdzie pobiera paliwo. Np: cieknący wtryskiwacz, sterownik nie rozłącza wtryskiwacza, regulator ciśnienia jeżeli jest podciśnieniowy.. Zasada jest prosta trzeba mieć min 1/3 zbiornika benzyny sprawny układ benzynowy i ma być wszystko ok. Jak ci tak mówi...
Myślę, że możesz sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych, chodzi o to czy silnik nie ciągnie gdzieś "lewego" powietrza. Szczególnie często luzuje się połączenie przy plastikowej rurze łączącej filtr powietrza z wtryskiem, gdzie od dołu jest wciśnięty plastikowy łącznik na który jest nałożony wężyk i z tego co pamiętam w podstawie wtrysku od tyłu...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Witam mam problem z Golfem II 1.3 NZ 90r produkcji. Początkowo były takie objawy : -Silnik zimny samochód odpala , chodzi na podwyższonych obrotach ( ssanie ) schodzi do 950obr/min i przez chwilę chodzi normalnie , potem obroty spadają niżej , że prawie gaśnie - pracuje tak chwilę i obroty wchodzą na 950obr/min znów chodzi chwilę ok i ponownie spadają...
Ciśnienie żądane jest wyliczane przez komputer. Określa ono ilość powietrza niezbędną do optymalnego spalenia dawki. Może należało by wyregulować położenie cięgna "gruchy"? Domyślam się, że to sprężarka VGT i możliwe że brakuje zakresu roboczego podciśnieniowemu regulatorowi na dalsze przestawienie łopatek turbiny. Z tego co wiem to regulator przymyka...
Widze że niektórzy nie czytają uważnie wiec wytłumacze pare rzeczy . Więc tak stanowisko ma zawierać : -4 wtryskiwacze -menzurki pomiarowe z zaworami na dole -pompa paliwa z regulatorem ciśnienia (2-4 bar) -regulator podciśnieniowy na listwie -UKŁAD STEROWANIA Pieszę poraz kolejny że chce to zrobić z zestawu startowego z mikrokontrolerem z wyświetlaczem...
Posprawdzaj czy nie łapie "lewego" powitrza za przepływomierzem (spadnięty lub pęknięty jakiś szlałfik) oraz sprawdź regulator ciśnienia paliwa (czy nie ciągnie paliwa przewodem podciśnieniowym.
Z tego opisu wnioskuję, że w kolektorze dolotowym panuje różne podciśnienie (w zależności od położenia przepustnicy). Czyli przewód podciśnieniowy ma wpływ przy jakim ciśnieniu zawór ma zrzucić nadwyżkę paliwa?
Witam. Audi A4 B5 1997r. 90 km 1.9tdi. Podłączony komputer - 0 błędów. Po dobraniu się do turbo widać że nie pracuje sztanga - po odpięciu przewodu podciśnieniowego ( nic nie ssie, nic nie dmucha) i przyłożeniu do gruchy niewielkiego ciśnienia z zewnętrznego źródła zasilania powietrza, widać jak porusza się dźwignia. Do N75 nie dochodzi podciśnienie/...
Sprawdz czy nie przecieka tobie regulator ciśnienia paliwa. W wv gdy się uszkadza to rurką podciśnieniową leci paliwo do silnika i zalewa go.
Możliwe usterki: leje wtryskiwacz rozruchowy leje regulator ciśnienia paliwa i zasila silnik paliwem przez wężyk podciśnieniowy zacięta klapa w przepływomierzu
Te błędy dotyczą sondy przed katalizatorem. Sprawdz regulator ciśnienia, zawór z węglem aktywnym, przewody podciśnieniowe ewentualnie wtryskiwacze.Również czy wydech i układ ssący są szczelne. Jeben błąd mówi o zbyt bogatej a drugi o ubogiej mieszance
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Z tego co widać to najprawdopodobniej regulator ciśnienia paliwa. A tam gdzie jest pęknięcie to jak kolega wyżej napisał przewód podciśnieniowy.
Witam. Profilaktycznie posprawdzaj szczelność układu dolotowego (tzn. Przewody podciśnieniowe podłączone do kolektora. np.: przewód od serwa, regulatora ciśnienia paliwa itp.) przez nieszczelności w ukł dolotowym silnik zasysa tzw. "lewe" powietrze co może być przyczyna wystrzałów.
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
Witam,padł mi silnik w golfie mk2, zamiast go remontować postanowiłem włożyć coś młodszego,wybór padł na silnik 2.0 16V o oznaczeniu kodowym ABF bez imo. Silnik, wiązka, skrzynia wszystko zostało włożone. Silnik odpala i chodzi na jałowym bardzo dobrze. W eku a jest to digi 3.0 nie ma błędów. Problem polega na tym, iż po dodaniu gazu silnik nie wchodzi...
Witam was. Gdy odpalam silnik jak jest zimny normalnie wchodzi na obroty ssania i pracuje równiutko, gdy się zagrzeje na wolnych praca jest nie równa i silnik gubi zapłony Siedząc w aucie czuć że silnik pracuje nie równo a stojąc przy wydechu słychać jak przerywa (wypadają zapłony). W czasie jazdy zaraz po odpaleniu silnik jedzie w miarę normalnie,...
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
jeśli brał benzynę jak oszalały to do sprawdzenia regulator ciśnienia na listwie wtrysków może teraz padł dokumentnie i leje paliwo tak że nie odpali nawet z gazem w podłodze (sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) jeszcze jedno co istotne ale Marzena nie napisała jak było sprawdzane - (wtryski podają prawidłowo) - po właczeniu zapłonu...
sprawdź czujnik temperatury płynu i powietrza - normy oporów na każdym forum VW, zapach benzyny sugerować może uwalony regulator ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej - w podpiętym do niego węzyku podciśnieniowym nie może być benzyny, jeśli jest to regulator do wymiany ( na to stawiam w pierwszym rzędzie - a szarpanie na lpg bierze się wówczas stąd...
regulator podciśnieniowy podciśnieniowy regulator podciśnieniowy regulator ciśnienia
przeciążenie pompa bloody sterowniki twingo kontrolka silnik
Prawidłowe wartości MAF w silniku 3.0 TDI VW 2017 Dekoder Manta DVBT018 nie działa - diagnostyka i rozwiązania