Teraz to palnałes. Cisnienie zmienia sie o 0,5 bar. To co to za wzbogacanie? Palnąć to ja dopiero mogę... A jeśli około 20% wzrost ciśnienia nie jest wzbogaceniem mieszanki to może trochę lektury. Twoje następne pytanie, jasno sygnalizuje, że nie bardzo wiesz jak funkcjonują poszczególne elementy układów wtryskowych. Pojawienie się układów bez powrotu,...
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu padł, a konkretnie jego membrana.
Kolego gimak, masz w swojej Corolce podciśnieniowy regulator ciśnienia PB ? Sprawdziłem nic takiego w mojej corolli nie znalazłem.
Sprawdź czy w przewodzie podciśnieniowym z regulatora paliwa nie masz benzyny.
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Ten czarny siłownik to jest podciśnieniowy regulator wolnych obrotów , gdy nie działa podciśnienie to obroty są powyżej 1000,gdy sie silnik nagrzeje to zawór przy termostacie (wspólny z EGR ) otwiera sie i obroty spadają . Na siłowniku powinien być nr.katologowy BOSCHA
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
Wiesz ty, co to jest ustawienie zapłonu? Przecież aparatu nie można wyciągnąć i go sobie potem ot tak włożyć! Aparat ma być ustawiony na znaki i z poprawnym wyprzedzeniem zapłonu. To "urządzenie", to podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu. Po pierwsze należy sprawdzić jego szczelność. Po drugie ma być zamontowany tak, by był zaczepiony i...
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Dobra Witku, nie ma się o co spierać. Autor twierdzi, że ma paliwo w przewodzie podciśnieniowym. Należy wymienić regulator, zgodzisz się?
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Być może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa wpięty w kolektor przy 4 cylindrze czasem popuszcza, przecieka, i najbliżej te paliwo ma do tego 4 gara. Silnik zasysając powietrze zalewa tylko 4 świecę. U mnie też jest na tej wysokości, na końcu kolektora, a cieknące regulatory to nie jest jakaś rzadkość. Taki podobny ten kolektor jak tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
Zobacz czy silnik nie dostaje paliwa przez wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia
Powiem szczerze , że nie mam doświdczenia z podciśnieniowym regulatorem.
Jak ma podciśnieniowy regulator przy silniku, na listwie wtryskowej, a chyba ma, to może być dziurawy regulator.
A podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu dobry? (często siadają)
A jeśli wymienię podciśnieniowy regulator ciżnienia paliwa , ten na powrocie to...
Kranik niczego nie daje, tym bardziej powietrza. Górny króciec to podciśnieniowy regulator kranu, z niego musisz zassać powietrze a otworzy się dolny króciec, z którego paliwo popłynie. Inaczej dolny króciec nie puści paliwa.
To SPI, a nawet jeśli byłoby MPI to i tak "full-group"... nie ma czego sprawdzać. Jedyny znany mi przypadek zalewania paliwem jednego cylindra (4) w tym silniku to uszkodzona membrana podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa - benzyna sączyła się wężykiem podciśnieniowym z regulatora do 4-go cylindra.
Jeśli masz tam podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu, to pamiętaj żeby go odłączyć przed ustawianiem zapłonu.
Możesz jeszcze sprawdzić podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Nie przechodzi przez podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa. Oba ani kropli nie puszczają.
Problem z głowy uszkodzony jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa
a co drodzy koledzy powiecie na uskodzony Podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu (UFO). czy w moim aucie jest wogóle cos takiego. bo od kiedy stoi nie mialem czasu sprawdzic
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
A co z podciśnieniowym regulatorem przepływu powietrza w kolektorze ssącym? Lubią się psuć.
właśnie w tych zakresach miedzy innymi działa podciśnieniowy regulator zapłonu. sprawdż dodatkowo weżyki sterujące podciśnieniem
Sprawdź czy nie przycina się podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
A moze by tak spprawdzić ustawienie zapłonu, i jeszcze podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu?
Witam Podobne objawy miałem w swoim uniaku. Winą był podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłony. Sprawdź czy u ciebie nie jest podobnie.
Problem może polegać również na podciśnieniowym regulatorze obrotów (jego uszkodzenie). Dobiera on właściwe wyprzedzenie zapłonu do obciążenia.
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
a i ekonomicznijszy będzie jak naprawisz "podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu".Odpowiednia charakterystyka wyprzedzenia zapłonu to bardzo wazna sprawa.
sprawdź 'UFO' - podciśnieniowy regulator konta wyprzedzenia zapłonu, na bank będzie nieszczelny. druga rzecz to Tzw. moduł zapłonowy, też warto mu sie przyjrzeć
A jak znaleźć ten podciśnieniowy regulator? I jakie jest kryterium jego sprawności? TPS - dokładnie ; to może by c przyczyna? Podobno benzyna się "przelewa". Pzdr radi
To nie to samo, to jest podciśnieniowy regulator a u Ciebie to tak jakby "zapas ciśnienia" zbiornik z membraną która się poddaje przy napełnieniu paliwem. pozdr
filtr powietrza bez nasycania olejem , czy masz podciśnieniowy regulator obrotów ? jeśli by nie sprawiło to kłopotu poproszę o zdjęcie wszystkich "cięgien"
witam. Jeśli jest przekażnik to na pewno nie ma emulatora wtrysku bo się stosuje to lub to. sprawdz czy przypadkiem nie ciągnie benzyny przez podciśnieniowy regulator ciśnienia.
Witam. Dawno nie miałem kontaktu z tym modelem, ale z tego co pamiętam w moim polonezie (ponad 15 lat temu) przyczyną takiego zachowania był zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Proponuję jeszcze raz sprawdzić gaźnik, czy nie jest zatkany układ przejściowy lub zamienione dysze między gardzielami gaźnika. Należałoby też sprawdzić jak się zachowuje silnik...
Ssanie prawidłowo działa?, proponuję sprawdzić podciśnieniowy regulator zapłonu na aparacie zapłonowym, na 90% jest dziurawy lub pęknięty jest wężyk.
Witam ponownie znów mam kolejny problem z moim unem a mianowicie na zimnym silniku obroty są bardzo niskie aż trzęsie silnikiem jak dodam lekko gazu to jest dobrze podejrzewam że mógł paść silnik krokowy lub podciśnieniowy regulator obrotów (to ufo na aparacie zapłonowym) Bardzo proszę o porady jak można silnik krokowy oraz ten regulator sprawdzić?
Chłopy, jeszcze raz ktoś wspomni o podciśnieniowym regulatorze zapłonu, to nie ręczę za siebie. Wyszukujecie bzdury, a żaden nie raczył zauważyć, że może nie otwiera się przepustnica II-go przelotu.
Bo taki podzespół powinien być zamontowany nieruchomo, a w tym aparacie cały czas rusza nim podciśnieniowy regulator KWZ, co powoduje notoryczne łamanie się kabli łączących pickup coil z modułem oraz pękanie drutu nawojowego przy wyprowadzeniach (konektorach) cewki.
Morze to być podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu tzw. "UFO" miałem coś podobnego w swoim uniaku ale wównie dobrze może to być coś innego ale rade sprawdzić to ufo Pozdrawiam
Dziekuję za szybką reakcję na mój problem, u rozdzielacza zapłonu nie działał podciśnieniowy regulator wyprzedzania zapłonu. Wielkie dzięki za zainteresowanie.
Wolne obroty spadają dopiero gdy zjadę ze składem mieszanki. Dodano po 2 Albo jak zatkam przewód od podciśnieniowego regulatora zapłonu (tak jak to zrobił poprzednik w USA).
Popieram wypowiedż kolegi moderatora. Jeszcze jedna kwestia silnik nie może pracować dobrze z odłączonym przewodem podciśnieniowym regulatora ciśnienia paliwa. Bo niby ijak :D
Sprawdziłeś podciśnieniowy regulator wyprzedzenia? Pisałeś, co wymieniłeś, a jak ustawiłeś zapłon? Jesteś pewien, że poziom paliwa ustawiony poprawnie? Sprawdziłeś stan zużycia aparatu zapłonowego?
Jeżeli wstawisz aparat bez regulatora podciśnieniowego to możesz mieć problemy przy gwałtownym wciśnięciu gazu lub gdy auto jest obładowane. W mk3 nie było podciśnieniowego regulatora ale wydaje mi się że może nie pasować - inne wycięcie w wałku rozrządu. Regulator podciśnieniowy można zdemontować i wymienić bez konieczności wymiany całego aparatu zapłonowego-...
Kolejne testy i wykryłem, że jest uszkodzony podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu. Zastanawiam sie tylko, czy ustawienie zapłonu może mieć aż takie znaczenie przy spalaniu i mocy, bo tej też mu brakuje....
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Znając stare Fiaty i Polonezy z ich rozklekotanymi aparatami zapłonowymi to lampy stroboskopowe nie bardzo się spisywały.Dużo lepszą metodą okazywało się ustawianie zapłonu "na słuch i na oko",oczywiście tę metodę polecam tylko doświadczonym osobom.Jeśli już uda ci się odpalić samochód,pokręć lekko aparatem w prawo i w lewo.W lewo przyspieszasz zapłon,kręcąc...
Wobec tego cudów niema. Sprawdż jeszcze raz wtryski.Jest jeszcze podłączony podciśnieniowo regulator ciśnienia dla szyny paliwowej ale ja się jeszcze nie spotkałem aby przez niego dostawało się paliwo do silnika.A jak ze zużyciem paliwa.
Przewody są do halla. Chodzi o regulator podciśnieniowy czyli powinien iść wężyk z podciśnieniem ale jak już pisałem wcześniej to auto może już nie mieć regulatora podciśnieniowego bo z nich zrezygnowali.
danda w samochodzie Nubira 2l. nie ma żadnego podciśnieniowego regulatora zapłonu gdyż tą funkcją steruje komputer benzynowy a jeśli spadłby któryś z wężyków podciśniowych to motorek bujał by na wolnych obrotach.Pozdrawiam.
2,5 z zapiętym wężykiem podciśnieniowym do regulatora, 3 z odłączonym
W wężyku podciśnieniowym do regulatora ciśnienia paliwa nie pojawia się benzyna???
Sprawdź przewód podciśnienia między kolektorem a serwem, lubi sparcieć i ssie lewe powietrze, przewód do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu od gaźnika a w końcu szczelność całego kolektora, może gdzieś uszczelka poszła?. R.
Witam ! Z konieczności wymieniam pompę wtryskową w Dukato j/w i mam pewien problem. Poprzednia miała urwany regulator dawki rozruchowej i brakowało wężyka do podciśnieniowego regulatora umieszczonego na górze pompy. W instrukcji (po Niemiecku) nie znalazłem miejsca ich podłączenia a skoro są , to muszą być potrzebne :( Może ktoś wie , gdzie je podłączyć...
Witam Miałem podobny problem i wiele prób naprawy sonda wskazywała zbyt bogatą mieszankę, a w konsekwencji podciśnieniowy regulator ciśnienia benzyny na listwie wtrysków miał pękniętą membranę i paliwo powolutku dostawało się do kolektora. Zimny palił na dotyk natomiast gorący wiadomo. Pozdrawiam Arek
Albo masz silnik na prawdę ruina albo masz uszkodzone serwo, wciśnięcie hamulca może powodować minimalne wahnięcie obrotów ~50 rpm. Zobacz też czy nie masz benzyny w przewodzie podciśnieniowym regulatora ciśnienie paliwa. Uszkodzony pierścień zgarniający nie powinien mieć wpływu na osiągi, te silniki zazwyczaj biorą olej przez uszczelniacze na prowadnicach...
I jeszcze ciśnienie paliwa, 3,5 bara ze zdjętym wężykiem podciśnieniowym z regulatora
Istnieje jeszcze taka możliwość, że wężyk z przepustnicy do czujnika podciśnienia jest zatkany. W moim roverku wężyk idzie do komputra, tam jest czujnik membranowy (podciśnieniowy regulator przyśpieszenia). Okazał się być zalany olejem i nie puszczał podciśnienia. Po przeczyszczeniu ubyło latek samochodowi. Wcześniej też go dusiło i miał "dziurę" w...
Witam . Cewka jest do aparatu z zwykłymi platynkami ,nie do elektronicznego zapłonu. Pytanie 3 Trzeci przewód jest do powrotu paliwa do zbiornika. Pytanie 2 Odłamany kawałek przy dźwigni ssania służy do mocowania linki ssania ,a tak dokładniej jego pancerza. Pytanie 1 Króciec 1 służył (może się mylę)był połączony z podciśnieniowym regulatorem w aparacie...
Tak na dobrą sprawę to należałby zacząć od sprawdzenia co jest na tej świecy - płyn chłodzący, olej czy benzyna. Z wcześniej opisanego powodu, częstą usterką silników FIRE w Puntach mk.1 jest uszkodzona gładź I cylindra. Z drugiej strony w wiekowych egzemplarzach zdarza się pęknięcie membrany w podciśnieniowym regulatorze ciśnienia paliwa, a o przedmuchu...
Do sprawdzenia sonda lambda i regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
Witam wszystkich. Jestem na etapie przygotowań samochodu do sezonu wyścigów górskich i mam następujący problem. Zainstalowałem do silnika 1.3 16V cztery gaźniki pochodzące z motocykla Yamaha R1. Usunąłem większość czujników współpracujących z ECU (MAF, TPS, bay pass od wolnych obrotów ...) ECU w tym momencie steruje mi tylko zapłonem. Silnik jest juz...
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
Co do tych obrotów - jeżeli problem nasila się zimą lub na zimnym silniku winny może być olej. Miałem coś podobnego w fiacie Uno. Niby głupota, ale poprostu silnik dostawał "obciążenia" i zwalniał a nawet gasł. Tylko na zimnym silniku. Winny może terz być np. podciśnieniowy regulator konta wyprzedzenia zapłonu - jeśli taki masz. Od razu mówię, że nigdy...
Pomiar ciśnienia paliwa rozwieje wszelkie wątpliwości co do działania regulatora. Należy też sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa.(czy regulator nie "puszcza")
Witam mógłby kolega ten cytat rozwinąć ? -"Chcę dla ustawienia zapłonu ustawić optymalne obroty." Z góry dziekuje za odpowiedz. RobertLodz09 - chodzi Ci o wyjaśnienie po co to robię? Jeśli tak to proszę: Zapłon lampą stroboskopową należy ustawiać przy rozgrzanym silniku i przy określonych obrotach biegu jałowego - u mnie ma być 850obr/min, żeby dobrze...
Co do pływających obrotów na zimnym silniku to uszkodzony podciśnieniowy regulator zapłonu, lub rurka prowadząca do niego. Sposób na sprawdzenie - włączyć zimny silnik, po chwili pracy zdjąć rurkę z regulatora. Jeżeli nie nastąpi wyraźna zmiana w obrotach silnika, to regulator uszkodzony na 95%. Własnie sprawdziłem, odłączyłem gumowy przewód od regulatora...
Co prawda nie sprawdzałem ciśnienia paliwa, zrobię to w najbliższych dniach, ale przy odkrecaniu przewodu zasilającego listwę, widzę że ciśnienie jest i to nie małe. Auto jest wyposażone w czasowy wyłącznik pompy paliwa, jak wyłączy pompę to silnik gaśnie. Na listwie jest podciśnieniowy regulator ciśnienia, jest na nim napis 3,0 bar. Rozumiem że jest...
Witam ponownie. Goldwinger - byłeś blisko. Przyczynę odkryłem przypadkowo, odłączając przewód gumowy między gaźnikiem a podciśnieniowym regulatorem zapłonu - poprawa była znaczna. Po ponownym podłączeniu okazało się, że regulator zamiast stopniowo przyspieszać zapłon w zależności od położenia przepustnicy, od razu przestawiał się na maksymalne wychylenie....
Regulator podciśnieniowy w aparacie zapłonowym miałeś odłączony w czasie pomiaru?
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem fiacika UNO z silnikiem 1.1 z 1992 roku z instalacja gazową. Autko rano odpala bez zarzutów, po czym jak się zagrzeje to gaśnie, strzela z gaźnika, skacze, odpalę go wejdzie na obroty potem jedzie i za jakiś czas znowu to samo i dzieje się tak jaki na benzynie tak i na gazie. Wymieniłem już świece kopułkę, podciśnieniowy...
albo uszkodzony regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu
W związku z licznymi pytaniami zamieszczam rozpiskę modułu od poloneza. Jestem na urlopie i narysowałem z pamięci. Do przeróbek stosowałem moduł APE-05 firmy autopower electronic. Moduł nadaje się do prawie wszystkich silników z impulsatorem indukcyjnym i odśrodkowym lub podciśnieniowym regulatorem kąta wyprzedzenia zapłonu. Jedyne problemy jakie napotkałem...
Maluch nie miał pompki zrywu, ani regulatora podciśnieniowego. Więc regulacją zapłonu i gaźnika. Masz już moduł zapłonowy nanoplex?
Bo i dobrze Cię uczyli - odcina faktycznie, tylko moim zdaniem głupotą jest żeby przy jeździe na LPG bez potrzeby chodził obieg benzyny. Ponieważ: odpalając tylko na LPG w pierwszej fazie jest puszczana dawka paliwa, stojąca pompa statystycznie wcześniej się zepsuje niż pracująca, suche przewody paliwowe parcieją i pękają to samo podciśnieniowy regulator...
Tak, za niskie ciśnienie może powodować problemy, ale spadek o 0,5bar na wolnych obrotach jest normalny, odłącz wężyk podciśnieniowy z regulatora i zobaczysz, że będzie cały czas 4bar
Kolejny raz wam powtarzam i tlumacze, nie ma lubry co obniży temperaturę spalania i skróci czas spalania i tyle. Żadna lubra nie pomoże umierajacemu. Jak bedzie ubogo to wzrosnie egt na tyle, że wypali gniazda. Paliwo wtryskiwane studzi ciut zawory ale ich nie smaruje, jakby było takie smarne to ciekawe jak smaruje zawory wylotowe... Chcecie płacić...
Jeśli mógłbym pomóc to będę się opierał na podłączeniu w chryslerze z autom.skrzynią.Konkretnie jest to podłączone w następujący sposób:Podciśnieniowy regulator przepustnicy podłączony jest od układu podciśnienia poprzez zasobnik podciśnienia.Sterowanie elektr.jego podłączone jest co prawda do komputera auta,ale sygnały jakie zbiera on do pracy tempomatu,to...
6±1° przegd GMP, przewód od regulatora podciśnieniowego założony
Spróbuj na odpalonym silniku poruszać kluczykiem w stacyjce na boki jak stacyjka nie łączy w sposób o którym pisałem to zacznie Ci przerywać silnik.Drugi pomysł to podciśnieniowy regulator zapłonu-jeśli to auto z gaźnikiem.Taka płaska kostka z ok 10 kabelkami i wężykiem koło zbiorniczka płynu spryskiwaczy.Nie wiem jak to cudo jest zasilone ale mniemam,że...
Witam. Nie napisałeś jakie to jest szarpanie czy występuje przez cały czas hamowania silnikiem czy tylko w pierwszym momencie hamowania i na jakich obrotach występuje. Mogą być przyczyny mechaniczne, takie jak nadmierne luzy w zawieszeniu silnika lub/i przeniesieniu napędu, luźny pasek rozrządu. Może być też coś w układach sterowania silnikiem np. uszkodzony...
ABD to chyba na jedno punkcie i tam regulatora podciśnieniowego nie ma
Sprawdź jeszcze wężyk od regulatora podciśnieniowego, czy jest szczelny i czy nie jest zapchany (o ile występuje coś takiego w tym silniku)
Nie możliwe, sprawdz czy nie ma wycieku paliwa. Zatankuj pod korek pb i sprawdź czy wskaznik nie oszukuje przy kokejnym dolaniu pod korek. Spalać dwóch paliw raczej nie może, bedzie się dusil i nie miał mocy. Sprawdź o ile jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, moze nim ucieka pb do kolektora. Ewentualnie mogą lac wtryski przy emulacji. Dodano...
Witam, mam problem z Kia Cee'd 1.6 crdi 2008. Gaśnie na zimnym silniku, z dwa obroty dłużej kręci. Wymienione wtryski, regulatory zaworów, podciśnieniowy zawór na pompie. Błędów brak, wczytałem parametry, niby ok. Ma coś wspólnego z tym czujnikiem położenia wału?
W Wartburgu 1.3 (silnik z Golfa/Polo) był tego typu układ zapłonowy - całość mieściła się w aparacie zapłonowym, napędzanym z wałka rozrządu. Był tam czujnik Halla, odśrodkowy i podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu oraz rozdzielacz zapłonu. Całość była wielkości puszki Coli. Do tego był tranzystorowy moduł zapłonowy, rezystor przeciwzakłóceniowy...
Jeżeli dobrze pamiętam to te silniki mają jeszcze aparat z regulatorem podciśnieniowym - może tu jest problem... Rozrząd sprawdzałeś ?
Ty się chyba z księżyca urwałeś, Common Rail to system wtrysku w silniach diesla, a jak dobrze wiesz piszemy tu o silniku 1,7 z gazem. Napisze Ci jak dla dziecka może zrozumiesz. Na listwie z wtryskami w silniku benzynowym jest podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, im mniejsze podciśnienie w kolektorze tym większe ciśnienie paliwa na listwie (regulator...
Tu nie ma cudow. Jesli rozrzad jest dobry, wyprzedzenie statyczne OK, to oproznij zbiornik i wlej porzadnego paliwa. Jeździłem na paliwie z różnych stacji- bez zmian, na 98 nie będę jeździł - koszta... Dodano po 7 Możliwe fałszywe powietrze, + błędna regulacja. Zmieniałem uszczelkę pod gaźnikiem bo rzeczywiście była licha -rozpadła się. Ciekawi mnie...
regulator podciśnieniowy podciśnieniowy regulator ciśnienia podciśnieniowy regulator ciśnienie
iskry nagrzeje konica minolta kalibracja pług odśnieżanie
podłączenie manometrów klimatyzator podłączenie manometrów klimatyzator
DirectX 12 nieobsługiwany na systemie - rozwiązania Obciążalność portów mikrokontrolera ATmega32