Nie ma to większego znaczenia, możesz jeździć
nie wiem jak w gołym D , ale w DT czujnik b rązowy odpowiada za wskażniki a biały podaje temp do sterownika . Obydwa są koła termostatu.Samą membranę można kupić(w kompl.membrana metalowa pokrywka sprężyna i ten guzik do naciskania), PURFLUX czy jakoś tam.
w Arkuszu1 ustawiam automatycznie filtr na wartości równe 0 lub "Blanks" w kolumnie V i chciałbym aby makro automatycznie skopiowało wszystkie wiersze do Arkusz2. Wszystkie wiersze z tabeli czy wszystkie WYFILTROWANE wiersze z tej tabeli??
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra.
Rozwiązanie na obrazku poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/6157990400_...
Nie to jest uszczelka podstawy filtra. Jutro mogę Ci sprawdzić w Multi tylko podaj vin.
Kodu szukaj na bloku obok podstawy filtra oleju.
Podstawa filtra tylko tu masz na filtr zakręcany a nie na spinkę. Jak potrzebujesz nowego wyłącznika i dźwigni ssania to musisz osobno dokupić. Edit widzę że masz uszkodzony wyłącznik
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jaki jest gwint na śrubie mocującej podstawę filtra oleju Opel Corsa C 1.7 DTI (Isuzu). Byłbym wdzięczny za pomoc.
Musisz zostawić podstawę filtra oleju z T5 i podejdzie.I zwróć uwagę gdzie jest montowany czujnik położenia wału.
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
Trzeba wykręcić zawór i zastosować zaślepkę od obudowy rozrządu mb om611/646. Kręcona na imbus. Jest Zawór Jeszcze w podstawie filtra oleju...
Masz silnik od C 4011 z dwoma filtrami, jeden główny szeregowy a drugi bocznikowy. Najprościej zakupić zestaw - podstawa filtra wymiennego URSUS c-4011 0204 za 150 zł.
To żółte na obudowie filtra to nie jest pompka tylko czujnik zanieczyszczenia filtra :) a podstawa filtra może być uszkodzona, a nie rozkręcona.... Omiń całą obudowe filtra i daj paliwo prosto na pompe jeżeli masz suchy filtr.
u mnie problemem tez był ten zaworek, a dokładniej jego uszczelnianie. Wyjąłem go z podstawy filtra i okazało się, że gumowe uszczelnienie sparciało i się pokruszyło. Najzwyczajniej łapał powietrze w tym miejscu. Koszt naprawy wyniósł 20gr, ale znaleźć tą przyczynę trochę mi zeszło. Pozdrawiam
I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
Sprawdź bezpiecznik F41. Jeśli uszkodzony sprawdź zawór chłodzenia tłoka i drugi obok niego na podstawie filtra oleju. Częsty przypadek uszkodzenia zaworu zwarcie do masy. Bezpiecznik ten chroni grupę zaworów w której masz błędy.
No chyba ten plastikowy element w podstawie filtra (na który nasadzasz wkład filtra) nie jest uszkodzony? bo jeśli tak to może być problem z przepływem paliwa.Do filtra wystarczy wlać niewiele paliwa ,ale wpierw trzeba zamontować filtr,zalać i zakręcić dekiel .
Witam. Miejsce ze zdjęcia to pokrywa serwisowe i podstawa filtra. Filtr jest w bębnie u dołu przy drzwiczkach od bębna. Pokazane jest to w instrukcji suszarki. Pozdrawiam
Filtr może spadać bo jest już wyrobiony na zatrzasku, lub też podstawa filtra jest wyrobiona na zatrzasku. Co do spadku mocy, sprawdź na początek filtr paliwa, może być zabrudzony. Mogą być membrany, nie prawidłowa regulacja, nieszczelność, lub zużycie elementów silnika.
Jeżeli chcesz reanimować zawór osuszacza i zabezpieczyć inne zawory,wlej pare razy do podstawy filtra płyn do układów pneumatycznych za każdym razem nabij i spuść powietrze.Później wymień filtr.Jeżeli to nie przyniesie skutku,czas na nowy zawór.
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Możliwe że zawor zwrotny w podstawie filtra oleju też mam taki dzwiek i w poniedziałek zabieram się za to
Prawdopodobnie to MS 181 i oring spadł z podstawy filtra powietrza. W części tylnej (od strony gaźnika). http://obrazki.elektroda.pl/1990958000_1... Na rysunku nr 5.[/img]
Jak ja ci moge poradzic kup sobie oznaczenie ATD z małą podstawą filtra oleju ,mała przeróbka na czujnik położenia wału ijezdzisz bezawaryjnie.A te wszystkie BLS BXE BSU mają swoją wade i tyle .Założysz taki pojezdzisz i sytuacja z korbą sie moze powtórzyc taki ich urok.
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
Na razie zrób zdjęcie po zdemontowaniu obudowy (wraz z podstawą) filtra powietrza - tak, żeby było widać przepustnicę i kolektor. Jeśli rzeczywiście doszło do wystrzału i pękł kolektor to nie ma wyjścia i trzeba go wymienić (używany kolektor do silnika AEX kosztuje ok 50zł). Na jaką instalację masz papiery?
A między gaźnikiem a podstawą filtra nie ma być jakiejś uszczelki.
Witam. U mnie problemem dostawania się wody do samochodu była zmurszywiała uszczelka podstawy filtra pyłkowego.
Silnik jest z 30-ki i do filtra bączka można chyba jedynie sitko kupić. Jeśli się tylko nie obraca to magistrala jest zasilana w olej jest on jedynie niefiltrowany. Można bąka zamienić na Pełnego przepływu sa dostępne przystawki z tym że nie ma w niej dodatkowych wyjść na chłodnice oleju. Jeśli mnie pamięć nie myli w podstawie bąka powinien być wkręcony...
Wróć do starej podstawy filtra zmierz ciśnienie oleju.
Budżet przestrzelony ale nówka. Zakładam że o olej hydrauliczny chodzi. https://truck-tychy.pl/p14909-podstawa-f...
Ale czy wtedy Paliwo z podstawy filtra nie schodziło by? Bo u mnie po odkręceniu pokrywy filtra Paliwo nie schodzi,
Dzwonił mechanik, że znalazł usterkę, więc zostawiam tutaj dla potomnych. Może komuś się ta informacja przyda. Pęknięta jest ponoć podstawa filtra oleju. Według mechanika zużycie ze starości. 🙂
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
A więc uszkodzona była chłodnica oleju zlokalizowana w podstawie filtra oleju, z przodu silnika po prawej stronie.
Ja się poddalem w Crafterze z tym problemem i wymieniłem silnik, nie miałem już siły na to. Wymieniłem turbo na całkiem nowe, smarownice tłokowe, panewki, pompe oleju, podstawę filtra oleju, i w sumie nie pamiętam co jeszcze
Witaj, tak. Wymieniłem całą podstawę filtra oleju i problem ustał. Prawdopodobnie zawór bezpieczeństwa się blokował który jest w podstawie.
Nie ten jest pompa a na niej podstawa filtra i filtr [wkład] Euro 4.
Chłodnica oleju jeśli jest to jest przy podstawie filtra oleju, będą do niej węże w płynem chlodniczym dochodzić.
Uszkodzona była magistrala wodna zintegrowana z podstawą filtra paliwa.
Problem udało mi się rozwiązać. Może komuś kiedyś się przyda. U mnie winny był dwufunkcyjny czujnik temperatury i ciśnienia oleju który znajduje się w podstawie filtra oleju. Ściągnąłem tez miskę, bo dowiedziałem się ze może być nieszczelność między smokiem a pompą, ale tu wszystko ok. Został zalany świeży olej, i założony nowy filtr i czujnik. Czujnik...
Zostaje podstawa filtra paliwa lub zapowietrzony uklad
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Masz silnik 111978 00 002001. Do silnika 7223 (ostatnie 4 cyfry) połączonego z manualną skrzynią był czujnik ciśnienia (zwierny), potem zaślepka. Czyli wychodzi, że powinieneś mieć czujnik. Siedzi on w okolicy podstawy filtra oleju, wkręcony w blok silnika. http://obrazki.elektroda.pl/9124128300_1... Czujnik ma numer A0045452614
Miałem podobny przypadek ale wina była w podstawie filtra oleju. Zacinały się zawory w podstawie filtra oleju.
Skrzynia to norma z poceniem i nie groźne. Przeważnie uszczelnienie podstawy filtra, lub sam filtr przerdzewiały- ale i bywa, że trzeba skrzynię wymontować, bo poci się spod dekla pompy oleju nic trudnego do naprawy. Ret- to pojęcie względne, trzeba odczytać kody błyskowe, często powodem są czujniki temp na magistrali chłodzącej retarder, ale to żadna...
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Rurka jest przykręcona obok podstawy filtra oleju . Bez demontaży katalizatora chyba się nie da.
W wanie na kolektorze jest gwint bodajże 5/4cala i na niego nakręcony jest zawór do blokowania ssania. Na nim jest kryza z blachy jako podstawa filtra A pokrywka czyli garczek jest zakładany na krociec doprowadzajacy powietrze do zaworu pod spodem nakrętka na górze. W razie potrzeb mogę rozkręcić i foto foto.
Jeżeli uważasz że olej scieka z obudowy filtra oleju i generalnie z układu, to grzechotalby łańcuch po odpaleniu. W starych BMW tak było, trzeba bylo wymienic zawór w podstawie filtra.
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica.
mozesz powiedziec o jaki zawór dokladnie chodzi? ten w podstawie filtra paliwa? mam ten sam problem ze auto gaśnie Dodano po 2 (at)djdark93
Przy tych 100 °C z termostatem, nagrzewnica grzeje gorącym powietrzem? Jeśli nie, to zapewne problem jest w tym, że pompa cieczy chłodzącej nie pracuje. Poza tym, pomiędzy obudową termostatu a pompą cieczy jest wąż gumowy małego obiegu. Przepływ jest potrzebny aby element woskowy termostatu był obmywany cieczą o aktualnej temperaturze, termostat działał...
Cześć jeżeli na niskich obr. ciśnienie oleju było by powiedzmy gdzieś w okolicach 0,5 bar rozebrał bym dół i sprawdził panewki, wał, ale tu problemem jest wysokie i na 99% obstawiam problem z pompą, to ona ma zaworek który, ma za zadanie wyhamować ciśnienie do max 5 bar, kanały masz drożne, filtr i olej wymieniony, w podstawie filtra jest też zaworek...
https://obrazki.elektroda.pl/5190514900_... Ten zaworek sprawdzałeś ? A kulkę w podstawie filtra paliwa masz jeszcze ?
To trzeba ściągać wszystko razem z podstawą filtra oleju, czy wystarczy tylko tą żebrowaną aluminiową kostkę wymienić (4 śruby)?
To jest jakiś czujnik ciśnienia oleju . Też to miałem . Robił mi to znajomy mechanik . Rozpinasz kostkę i odkręcasz go i wyjmujesz. Cieknie uszczelnienie między obudową okrągłą a obudową kostki elektrycznej ( jego czołem ) . Wiem że idealnie pasuje uszczelka spod pompowtrysku którą się wymienia wewnątrz obudowy czujnika.
Okazało się iż winna była uszczelka pod podstawą filtra oleju. Po jej odkręceniu uszczelka się wykruszyła :)
Czujnik temperatury głowicy jak sama nazwa mówi znajduje się w głowicy, jest przykręcony do drugiej lub pierwszej głowicy jak jest, a raczej w to wątpię. W silnikach doładowanych bardziej się mierzy temperaturę oleju i on jest w podstawie filtra.
Skręć normalny fizyczny czujnik w podstawę filtra i zegar do kabiny i będziesz miał odczyt jak tak ci na tym zależy prosto szybko tanio.
Witam mam golfa 2 1.9 tdi i planuje zmienić mu podstawę filtra oleju z golfa 4 1.9 ahl i teraz pytanie czy będzie pasowa ta podstawa do 1.9 tdi 1z?
AVB ma inną podstawę filtra oleju.
Hej! Od przodu silnika na dole głowicy pod bagnetem zaworek wykręcany ze sprężynką i kulką, jak to wygląda, kiedyś też miałem, że po zdjęciu podstawy filtra oleju wypłynął kawałek czegoś odłamanego z zaworu zwrotnego podstawy. Może za mało oleju dochodzi na górę. Rozumiem, że rozrząd po wymianie został wczytany.
Oczywiście ze jest. Prawie jazdy samochód ma takie coś. Najczęściej jest w podstawie filtra oleju.
Filtr oleju w C330/C360 ma dwa zaworki. Pierwszy to oczywiście zawór bocznikowy w przypadku zatkania filtra. Drugi to zawór przeciw spływowi oleju, w tych filtrach wykonany w postaci podkładki gumowej pokrywającej otwory zewnętrznej części podstawy filtra. W filtrach do samochodów zdarza się zastosowanie trzeciego zaworka w centralnej części podstawy...
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w BMW G30 B48B20B? 2017r. Pękła podstawa filtra oleju, i po wymianie niby temperatura w normie, grzanie w kabinie jest, ale zimna chłodnica i włącza się wentylator.
omiń podstawę filtra paliwa ten filtr z pompk ą ( om ) paliwa.
Cześć Panowie, widzę, że temat dalej żywy. Również kupiłem Ibizę 1.4 TDI BMS. Zmieniam na AMF, dobrze rozumiem, że wystarczy zrobić dziurę w bloku na czujnik i przerzucić cały osprzęt z BMS? Podstawa filtra oleju również do zmiany? Jak patrzyłem, to się różni. I co z mocowaniem chłodniczki EGR?
A rurka odpowietrzajaca filtr paliwa jest drozna? Dodano po 39 Czy jest dobrze przykrecona do podstawy filtra?
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
Może problem. Jest podstawowie filtra oleju?
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Kolego, najlepiej zakupić blokady, ja płaciłem jakieś 200 zł za wszystkie i masz do każdego dci-ka. Co do ustawienia to: blokadę wału możesz sobie sam zrobić, bo to zwykły bolec (wkręcasz śrubę z bloku w okolicach podstawy filtra oleju i wsuwasz w blok blokując w ten sposób koło zamachowe. Walki rozrządu mają nacięcia (od strony rozrządu zaraz za kołem...
Dziękuję za odpowiedź! U mnie w obu C3 (ten sam silnik dla przypomnienia), jest ta sama podstawa filtra oleju - w jednym zawór jest w drugim nie. Oczywiście do obu stosuje filtry bez zaworu (krótsze). Zamówiłem podstawę filtra na internecie na podstawie numeru części no i zawór w nim jest. Wychodzi na to, że u mnie ten zawór wyszedł komuś razem z filtrem....
Witam, Panowie, mam problem: 1.6 TDI CAYC, 105 km, około 200 tys. km przebiegu, 2011 rok. Po remoncie uszczelki pod głowicą, auto, kiedy się rozgrzeje, wyświetla brak ciśnienia oleju na moment i po chwili gaśnie, i tak co jakiś czas. Przy remoncie głowicy zmieniona podstawa filtra oleju (FEBI) razem z chłodnicą oleju, olej (10W40) i filtry. Podczas...
Mialem podobny problem, lecz pod wykladzina bylo ok centymetra wody. Woda dostawała się uszkodzoną uszczelką podstawy filtra kabinowego. Wymieniłem całą podstawę bo niestety sama uszczelka nie występuje..
Witam, Przy wymianie filtra oleju urwała mi się plastikowa końcówka z oringiem i wpadła w kanał olejowy podstawy filtra oleju. Czy da się to jakoś wyciągnąć bez rozbierania połowy silnika? Gdzie mogła się zatrzymać ?Zdjęta miska- nie ma w niej tego elementu. Auto to volvo v40 1.6 D2 2015 rok.
Cześć, czujnik w adapterze pod podstawą filtra oleju. Wskaźnik pokazuje cały czas około 110c oleju, gdzie szukać przyczyny? Wentylatory wadliwe? Termostat?
Oczywiście ciśnienie mierz od zimnego do rozgrzanego, najlepiej żeby się pare razy wentylator załączył. No chyba że będzie poniżej 1bara już to nie ma co długo mierzyć. Jak wlejesz do obudowy (podstawy) filtra olej olej to zlewa się?? Ewentualnie to samo zrób ale na wciśnietym tłoczku/bolcu który tam wystaje na środku. Filtr oleju jak wygląda?? Nic...
Do wymiany podstawy filtra paliwa , popękany plastikowy środek tzw. łopatki odpowiadam dla innych na przyszłość.
Zdarza się uszkodzenie wiązki koło podstawy filtra oleju
Można spróbować przedmuchać przewody od podstawy filtra paliwa do zbiornika, sprawdzić odpowietrzenie zbiorników. Czasami też w podstawie filtra taki grzebień plastikowy się rozpada i blokuje przepływ paliwa. I polecam pojechać do kogoś innego na diagnostykę komputerowa.
Nie no na zdjęciach z tego co wyczytałem to jest podstawa filtra powietrza i widać tam taką małą śrubkę Natomiast co masz na mysli że ktoś coś rzeźbił w sterowaniu, w serwisie powiedzieli że brakuje mi tak jak w oryginale siateczki która miała działać jak dławik a czy to trafnie zdiagnozowałem
Pewnie z podstawy filtra leci lub rurki olejowej zasilającej turbo,tam sa oringi trzeba zmienić na nowe przed zamontowaniem. Pod podstawą filtra jest uszczelka metalowa daj ją na silikon dirko.
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
Najczęściej Uszczelka pokrywy zaworów, Miejsce gdzie wchodzi odma do węża, Podstawa filtra oleju, Misa olejowa, Zmywacz do hamulców,myjesz wszystko i dopiero wtedy patrzysz.
Być może podstawa filtra oleju jest zasyfiona. Podmień jak masz.
Ja podłączam w podstawę filtra oleju. Wykręcam rurkę łączącą podstawę filtra z turbiną w to miejsce wstawiam przewód najlepiej wysokociśnieniowy , elastyczny z trójnikiem . W wolne miejsce w trójniku wkręcam manometr i odpalam silnik. Najpewniej masz uszkodzony czujnik lub jego okablowanie.
Pewnie zaworek w podstawie filtra nieszczelny.
Mógłbyś podpowiedzieć jak udało Ci się usunąć oryginalną podstawę filtra i połączyć z pompą wtryskową ? Bo widzę tam szybkozłączkę ?
Sprawdz zawory zwrotne paliwa przy podstawie filtra paliwa no i przewody pod kątem przetarć.
A czy nie za mocno dokręciłeś podstawę filtra? Ma być o ile dobrze pamiętam 5Nm, czyli naprawdę delikatnie.
Za problem odpowiadały prawdopodobnie uszczelki podstawy filtra oleju, po wymianie, dokręceniu problem znikł. Może łapał tam jakieś lewe powietrze?
Dziś rano podpompowałem paliwo gruszka na podstawie filtra i zapalił bez problemu
Z gaźnikiem przesadziłem, wystarczy zdjąć podstawę filtra powietrza żeby zdjąć to cięgno gazu. :)
pompę olejową mam od c 4011 i wystarczy wkręcić redukcję w rurkę i potem zawór i tyle w temacie. Wiem że na gorąco najlepiej giąć a co do pasowania ona nie będzie pasować bez przeginania bo to typowa rurka od c 360 a one maja podstawę filtra bezpośrednio do bloku silnika a 4011 musisz przykręcic najpierw jedną podstawę potem drugą dopiero wiec odchodzi...
Niestety nie pomyślałem o zdjęciach, a podstawa filtra już trafiła na śmietnik :/ tak paliwo nie było filtrowane, a uszkodzony był króciec który wchodzi we wkład filtra paliwa przy zamykaniu obudowy.
Jak mechanik stwierdził że ciągnie powietrze podstawą filtra to wymień podstawę lub uszczelkę.
Odkręcić podstawę filtra i sprawdzić czy przepustnica na zimnym silniku jest zamknięta?
podstawa filtra oleju podstawa filtra paliwa podstawa filtra scania
sterownik ekran nvidia windows domofon bticino kluczyk passat przycisk otwierać
telewizor elektron telewizor elektron
Brama otwiera się, ale nie zamyka - przyczyny i rozwiązania Pralka Hotpoint sama się włącza - przyczyny i rozwiązania